"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.
http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk
OsobiĹ›cie przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łÄ…cznie jako kierowca i pasażer, wiÄ™c nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myĹ›licie, bÄ™dzie to hit czy raczej niewypał.
2 |
Data: Kwiecien 02 2014 00:16:42 |
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento |
Autor: anacron |
W dniu 02.04.2014 00:10, nadir pisze:
"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.
http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk
OsobiĹ›cie przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łÄ…cznie jako
kierowca i pasażer, wiÄ™c nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myĹ›licie, bÄ™dzie to hit czy raczej niewypał.
1 kwietnia, to myślimy.
--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https:// www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza
3 |
Data: Kwiecien 02 2014 00:37:46 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir |
1 kwietnia, to myślimy.
Już drugi. ;)
4 |
Data: Kwiecien 01 2014 22:17:19 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: AZ |
On 2014-04-01, nadir wrote:
"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.
http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk
OsobiĹ›cie przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łÄ…cznie jako
kierowca i pasażer, wiÄ™c nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myĹ›licie, bÄ™dzie to hit czy raczej niewypał.
Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)
--
Artur
ZZR 1200
5 |
Data: Kwiecien 02 2014 00:43:04 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir |
Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)
Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza koncepcje, to i tak mało kto to kupi.
Ale komentarze internautów pod artykułem z kucykiem bezcenne.
6 |
Data: Kwiecien 01 2014 23:04:10 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: AZ |
On 2014-04-01, nadir wrote:
Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)
Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza
koncepcje, to i tak mało kto to kupi.
Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?
No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.
--
Artur
ZZR 1200
7 |
Data: Kwiecien 01 2014 23:11:51 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: AZ |
On 2014-04-01, AZ wrote:
On 2014-04-01, nadir wrote:
Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)
Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza
koncepcje, to i tak mało kto to kupi.
Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?
Przepraszam, pominalem jednego z inwestorow. Jednak znalazl sie taki jeden:
-- -
Dofinansowanie z Narodowego Centrum BadaĹ„ i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in.
innowacyjnej elektrowni wiatrowej, która umożliwi uzyskanie wysokiej
efektywności przy niskich prędkościach wiatru, wypracowaniu nowych
technologii produkcji Ĺ›wiatłowodów, a także w reaktywowaniu od podstaw
nowej wersji kultowego polskiego samochodu „Syrenka”.
-- -
Dostali na to 4,5 mln PLN.
--
Artur
ZZR 1200
8 |
Data: Kwiecien 02 2014 01:54:11 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir |
Dofinansowanie z Narodowego Centrum BadaĹ„ i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in.
innowacyjnej elektrowni wiatrowej, która umożliwi uzyskanie wysokiej
efektywności przy niskich prędkościach wiatru, wypracowaniu nowych
technologii produkcji Ĺ›wiatłowodów, a także w reaktywowaniu od podstaw
nowej wersji kultowego polskiego samochodu „Syrenka”.
-- -
Dostali na to 4,5 mln PLN.
Jak tymi Ĺ›wiatłowodami przeĹ›lÄ… prÄ…d z niskoobrotowych wiatraków do zasilania akumulatorów trakcyjnych Syrenki, która bÄ™dzie rozwijała prÄ™dkoĹ›ci 250km/h i miała przy tym zasiÄ™g 500km, to bÄ™dzie wielki kult.
Na razie to oni raczej topiÄ… te pieniÄ…dze.
:D
9 |
Data: Kwiecien 02 2014 01:47:34 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir |
Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?
Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajdÄ… naiwnych w kraju to może za granicÄ… siÄ™ coĹ› znajdzie. SÄ… ludzie, którzy za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona.
Mnie tam ani grzeje ani ziÄ™bi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytujÄ… ale niech próbujÄ…, a nuż im siÄ™ uda.
No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.
Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, czÄ™sto w pojedynkÄ™. O nich też mówiono, że porywajÄ… siÄ™ z maczetÄ… na SłoĹ„ce.
DziĹ› nie trzeba fabryki jak na Ĺ»eraniu żeby skonstruować i wybudować samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać.
Do niedawna jakaĹ› manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robiÄ…? Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii produkcyjnej nie potrzeba.
10 |
Data: Kwiecien 01 2014 16:53:45 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: |
W dniu ¶roda, 2 kwietnia 2014 01:47:34 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
> Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
> z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
> komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?
Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajd±
naiwnych w kraju to może za granic± się co¶ znajdzie. S± ludzie, którzy
za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona.
Mnie tam ani grzeje ani ziębi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet
ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytuj± ale niech próbuj±, a nuż im
się uda.
> No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
> zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
> doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.
Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, często w
pojedynkę. O nich też mówiono, że porywaj± się z maczet± na Słońce.
Dzi¶ nie trzeba fabryki jak na Żeraniu żeby skonstruować i wybudować
samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać.
Do niedawna jaka¶ manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robi±?
Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii
produkcyjnej nie potrzeba.
A Żerań to nie kupował od podwykonawców? Silniki, sprzęgła, alternatory, skrzynie biegów, radia itd były robione w wszędzie tylko nie na Żeraniu. Wi±zki przeł±czniki zespolone montowali na przykład więĽniowie w celach. Na Żeraniu tylko blachy tłoczyli i do kupy zgrzewali. Malowali to potem i montowali to co kooperacja zrobiła. Tak działa przemysł motoryzacyjny odk±d masowo zaczęto produkować samochody.
| | | | | | | | |