On 4 Lis, 20:24, "glang" wrote:
> Szcerze mówiąc, takie rozwiązanie jest dla mnie optymalne:)
> W koncu potrzebuję tylko czasami przejechać się drogą publiczną i to
> wszystko.
> Byłbym wdzięczny za więcej szczegółów takiego rozwiązania.
nic prostszego :)
kupujesz quada
kupujesz kierunkowskazy 4 sztuki i lusterka 2 sztuki
w wersji "exclusive" kupujesz oryginalny sterownik za 450 zł w serwisie
Suzuki i podłączasz do niego wszystko
w wersji "economy" montujesz jakiekolwiek przyciski do kierunkowskazów i
awaryjnych.
ubezpieczasz OC i jazda.
pamiętaj jednak żeby mieć pewność 100% że policjant się uczepi miej przy
sobie gaśnice i trójkąt ostrzegawczy :)
no i dla świętego spokoju możesz sobie zrobić przegląd techniczny pojazdu w
stacji diagnostycznej ale to już w wersji all inclusive :))
i chyba tyle.
pzdr
GL
Niestety ale takie rozwiązanie upada w momencie kontroli i trzech
zwrotów pana policjanta: Dzień dobry, dowod rejestracyjny,
ubezpieczenie pojazdu i prawo jazdy. Co to za rozwiązanie aby
motocykla czy samochodu nie rejestrowac i jezdzić po publicznych? To
delikatnie mówiąc stąpanie po kruchym lodzie do pierwszego zdarzenia
tudzież kontroli miśków. Ale może istnieje jakiś przepis o ktorym nie
wiem a powinienem - dlatego pytam kolegę, podaj dokladnie artykuł
ktory o tym traktuje. Jestem na etapie rejestracji "POJAZDU
TRÓJKOŁOWEGO MARKI SAM" i sama policja ma z tym problem bo wg ustawy:
============================================Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 roku,
.. Prawo o ruchu drogowym
.. Art. 88. 1. Dokumentem stwierdzającym uprawnienie do kierowania
pojazdem silnikowym jest prawo jazdy określonej kategorii.
.. Art. 88. 4. kategorii B1 - trójkołowym lub czterokołowym pojazdem
samochodowym o masie własnej nieprzekraczającej 550 kg, z wyjątkiem
motocykla;
============================================
to motocykl nie jest pojazdem trójkołowym a co za tym idzie pojazd
trójkołowy nie jest motocyklem :)
Generalnie prosiłbym jeżeli ktoś czuje się w tym temacie naprawdę
mocny i poprze to argumentami o wypowiedz.
Kłaniam się i idę na faje :)
| 11 |
Data: Listopad 05 2007 17:25:51 |
| Temat: Re: Quad - w kasku czy bez? |
| Autor: glang |
Niestety ale takie rozwiązanie upada w momencie kontroli i trzech
zwrotów pana policjanta: Dzień dobry, dowod rejestracyjny,
ubezpieczenie pojazdu i prawo jazdy. Co to za rozwiązanie aby
powime szczerze że nie wnikałem w temat. rozwiązanie to podpowiedział znajomemu policjant. z duuuużym stażem więc raczej jestem skory mu wierzyć.
porównywał wszystko do tematu kombajna zbożowego który też nie jest zarejestrowany ale może poruszać się po drogach publicznych
pzdr
GL
| 12 |
Data: Listopad 05 2007 20:38:37 | | Temat: Re: Quad - w kasku czy bez? | | Autor: Scyzoryk |
zwrotów pana policjanta: Dzień dobry, dowod rejestracyjny,
ubezpieczenie pojazdu i prawo jazdy. Co to za rozwiązanie aby
motocykla czy samochodu nie rejestrowac i jezdzić po publicznych?
ale to nie jest ani samochod ani motocykl. Rejestrujesz jako maszyne
rolnicza albo pojazd specjalny i nie musisz miec DR.
--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX550
| 13 |
Data: Listopad 05 2007 12:54:10 | | Temat: Re: Quad - w kasku czy bez? | | Autor: |
Wobec tego muszę poważnie porozmawiać z rzeczoznawcą ktory sporządza
mi dokumentację ramy bo może szkoda prądu - jednak musi być jakieś
cholernie poważne ograniczenie takiego specjalnego albo maszyny
rolniczej. Zresztą trajka chyba jako maszyna rolnicza nie przejdzie :)
chyba żę służy do zawijania asfaltu
| | |