Grupy dyskusyjne   »   ROEHR - troche elektryki troche harleja

ROEHR - troche elektryki troche harleja



1 Data: Maj 21 2011 07:37:08
Temat: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Tytus z domQ 

Siemka
Ladne - szkoda ze silnik harleja.
Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.

http://www.roehrmotorcycles.com/index.html
http://www.roehrmotorcycles.com/1250Superbike.html

jakby co to ide z psem na spacer wiec moge przyniesc i bro.


--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek



2 Data: Maj 25 2011 17:25:58
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Mat S 


Użytkownik "Tytus z domQ"  napisał w wiadomości

Siemka
Ladne - szkoda ze silnik harleja.
Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.



Ja to mam mało doświadczenia ze sportowymi sprzętami, ale jakbyś kiedyś
przemógł niechęć i przejechał się V-Rodem Muscle, to myślę, że nadeszłaby
chwila zastanowienia... A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

MS

3 Data: Maj 26 2011 04:52:58
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Tytus 

Siemka

***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180

koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
poczatku lat 80 u.w.
Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
nieco pozniej.
Ladna zabawka dla konesera - do lansu - niczego wiecej.

T

4 Data: Maj 26 2011 17:36:03
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Kuczu 

W dniu 2011-05-26 13:52, Tytus pisze:

Siemka

***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
poczatku lat 80 u.w.
Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
nieco pozniej.

Bzdury pleciez ze az strach czytac. To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili sie zawsze, od kiedy istnieje u nich silnik spalinowy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

5 Data: Maj 26 2011 08:56:36
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Tytus 

Siemka

*** Kuczu
 Bzdury pleciez ze az strach czytac.

Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
sie zawsze, od kiedy istnieje u
 nich silnik spalinowy.

Rajt, ciekawe jak sterowany

T.

6 Data: Maj 26 2011 18:29:46
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Kuczu 

W dniu 2011-05-26 17:56, Tytus pisze:

Siemka

*** Kuczu
  Bzdury pleciez ze az strach czytac.

Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

Nie


***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
sie zawsze, od kiedy istnieje u
  nich silnik spalinowy.

Rajt, ciekawe jak sterowany

Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym czyli standardowo.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

7 Data: Maj 26 2011 10:12:09
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Tytus 

Siemka

*** Kuczu
 Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym
czyli
 standardowo.

Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac, w
sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.
A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl, mercedes
jakos daje rade.
Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

T

8 Data: Maj 26 2011 21:18:27
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Kuczu 

W dniu 2011-05-26 19:12, Tytus pisze:

Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac,

To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

w sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.

Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i elektronika

A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl

Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

mercedes jakos daje rade.

Wszystkie z napisem compressor to maja.

Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji, ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male, tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo. Bywa.

--

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

9 Data: Maj 26 2011 21:57:53
Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
Autor: Tytus z domQ 

Siemka

*** "Kuczu"
 To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

Powaznie???

*** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
 elektronika

Elektronika w harleju??? prosze Cie...

*** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

I dlatego sa z nimi takie problemy???
TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

 Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,

ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male, tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo. Bywa.

W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w moturze go wcisna???
Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke i nadawalaby sie do motocykla.
Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)
Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.


--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

ROEHR - troche elektryki troche harleja



Grupy dyskusyjne