111 111 111 VW
1 | Data: Grudzien 28 2010 12:20:31 |
Temat: 111 111 111 VW | |
Autor: Szuwaks | Witam, 2 |
Data: Grudzien 28 2010 03:23:59 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: tadek | On 28 Gru, 12:20, "Szuwaks" wrote: Witam, JA jako klient FSO od 1969 roku nie mogę doczekać ostatecznego bankructwa FSO za te lata poniżania i lekceważenia mnie przy kupnie, naprawach kolejnych FSO 125 a następnie Polonezów które kupowałem 3 |
Data: Grudzien 28 2010 12:39:24 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: bratPit[pr] |
http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_111_111_Volkswagen.html JA jako klient FSO od 1969 roku nie mogę doczekać ostatecznego to samo było z Lublinami, a teraz jak ktoś chce wrócić do tego klimatu to kupuje Fiata, tyle że w salonie jest kulturka, a po zakupie na serwisie - nad którymi powinno pisać hasło "komuno wróć" - już traktują Cię 'odpowiednio' - cytaty "panie TTTM", "wydaje się panu", "to niemożliwe, komputer nie wykazał usterek", "u nas problem nie wystąpił", "poprawiliśmy styki", etc. dziwię się tylko, że ludzie wracają po nowe o_O brat 4 |
Data: Grudzien 28 2010 12:46:45 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: kml |
to samo było z Lublinami, Pamięć jest zawodna, a im to było dawniej tym lepiej wygląda we wspomnieniach. W PL nie ma żadnego samochodu narodowego i stąd dziwny pociąg to tego co było dawno i podobno piękne. -- pozdrawiam kml 5 |
Data: Grudzien 28 2010 13:18:49 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Szuwaks | Witam, W PL nie ma żadnego samochodu narodowego i stąd dziwny pociąg to tego co było dawno i podobno piękne. Nie było? A Syrena, Polonez, Tarpan, Żuk, Mikrus -:))))) No zobacz jakie cacka: :))) www.warszawa.pl/_apache/upload/15/26/5/15265.jpg To z książki http://www.warszawa.pl/Moto/800,6545,0,1,0,0-Samochody_w_PRL.html -- Pozdrawiam Szuwaks 6 |
Data: Grudzien 28 2010 12:51:28 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Szuwaks | Witam, 7 |
Data: Grudzien 28 2010 16:35:59 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello tadek, http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_111_111_Volkswagen.htmlJA jako klient FSO od 1969 roku nie mogę doczekać ostatecznego Wredne FSO - przyjeżdżali z samochodem i karabin do skroni przykładali, żebyś wziął i używał... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 8 |
Data: Grudzien 28 2010 12:51:26 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Tue, 28 Dec 2010 12:20:31 +0100, Szuwaks wrote: http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_111_111_Volkswagen.html Coz chcesz - nie wyszlo nam. FSO na pewno bylo VW oferowane, ale czy za malo placicili, czy za duzo chcieli - jakos sie nie udalo. Postawilismy na Daewoo, a oni padli .. A co z innymi (Lublin, Nysa, Jelcz, B-B, Tychy, Poznań)? Fiat, Volvo, Skoda .. i Opel ? J. 9 |
Data: Grudzien 28 2010 13:13:52 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Szuwaks | Witam, W FSO wiatr hula po halach.Coz chcesz - nie wyszlo nam. A może skośni lepier smarowali? Może taki był scenariusz? A co z innymi (Lublin, Nysa, Jelcz, B-B, Tychy, Poznań)?Fiat, Volvo, Skoda .. i Opel ? Odpowiednio? :) W lublinie to już chyba tylko jakieś części do Mana robią? -- Pozdrawiam Szuwaks 10 |
Data: Grudzien 28 2010 13:46:48 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Tue, 28 Dec 2010 13:13:52 +0100, Szuwaks wrote: "J.F." wrote in message Znaczy sie bardziej im zalezalo ? Może taki był scenariusz? No wiesz - na poczatku nie wygladalo to tak zle. Daewoo wszedl szeroko, produkcja sie rozwijala, gdyby nie kryzys w Azji ... A co z innymi (Lublin, Nysa, Jelcz, B-B, Tychy, Poznań)?Fiat, Volvo, Skoda .. i Opel ? Ja juz stracilem rachube w tych ruchach, co nowe, co przejete :-) J. 11 |
Data: Grudzien 28 2010 06:56:08 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: JAM | On Dec 28, 7:46 am, J.F. wrote: On Tue, 28 Dec 2010 13:13:52 +0100, Szuwaks wrote: >A może skośni lepier smarowali? GN tez wtedy chcial kupic FSO. Daewoo wygral przetarg i GM wybudowal nowa fabryke w Gliwicach. Gdy potem GM kupil Daewoo, to w umowie bylo wyraznie, ze fabryka w Warszawie GM nie interesuje. Nigdy niestety nie dowiedzialem sie dlaczego.
JAM http://marchel.home.comcast.net/~marchel/ 12 |
Data: Grudzien 28 2010 16:45:07 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Tue, 28 Dec 2010 06:56:08 -0800 (PST), JAM wrote: On Dec 28, 7:46 am, J.F. wrote: Zalezalo im na taniej polskiej sile roboczej ... czy offset F16 ? Gdy potem GM kupil Daewoo, to w umowie bylo Moze polski rzad nie chcial doplacic tyle co koreanski, a moze stwierdzili ze za drogo - a taka konkurencja sama padnie :-) J. 13 |
Data: Grudzien 28 2010 17:22:19 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-12-28 16:45, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Zdecydowanie to pierwsze :) - 2 przy okazji.GN tez wtedy chcial kupic FSO. Daewoo wygral przetarg i GM wybudowalZalezalo im na taniej polskiej sile roboczej ... czy offset F16 ? >Gdy potem GM kupil Daewoo, to w umowie byloMoze polski rzad nie chcial doplacic tyle co koreanski, a moze Związki w FSO żądały gwarancji zatrudnienia - to był główny powód, że fabryka powstała w Gliwicach - i dobrze :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 14 |
Data: Grudzien 28 2010 17:37:18 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-12-28 17:22, Mirek Ptak pisze: Dnia 2010-12-28 16:45, *J.F.* napisał, a mnie coĹ podkusiło, żeby odpisaÄ: ZwiÄ zki zawodowe generalnie sÄ hołotÄ potrafiÄ cÄ rozpieprzyÄ dobrze prosperujÄ cÄ firmÄ. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 15 |
Data: Grudzien 28 2010 10:30:19 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: JAM | On Dec 28, 10:45 am, J.F. wrote: On Tue, 28 Dec 2010 06:56:08 -0800 (PST), JAM wrote: O tak, napewno. W koncu maja relatywnie tania fabryke z wolnym dostepem do rynku EU i to dobrze polozona z perspektywami na rynki wschodnie. Ale musze dodac, ze Niemcy z Opla nie raz przyznawali, ze ta w Gliwicach to jedna z ich jakosciowo najlepszych obecnie fabryk. >Gdy potem GM kupil Daewoo, to w umowie bylo W EU to zawsze jest pomieszanie polityki z finansami. Nie zapominaj, ze EU jest dosyc silnie zsocjalizowane i nalezy sie liczyc z reakcjami rzadow roznych krajow. Otwarcie dwoch fabryk Opla w Polsce mogloby sie na przyklad nie podobac w Niemczech. No ale to tylko domysly. Fakt pozostaje ze FSO bylo na licscie zaledwie kilku fabryk Daewoo na calym swiecie, ktore GM wyraznie zaznaczyl, ze ich nie chce.
JAM 16 |
Data: Grudzien 28 2010 19:47:08 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Tue, 28 Dec 2010 10:30:19 -0800 (PST), JAM wrote: On Dec 28, 10:45 am, J.F. wrote: Ale przeciez GM/Opel ma pelno fabryk ze znacznie lepszym dostepem do EU wschodnie. Ale musze dodac, ze Niemcy z Opla nie raz przyznawali, ze Przy inwestycji tego wiedziec nie mogli :-) No chyba ze juz wtedy zauwazyli ze w Polsce mniej Turkow, Wlochow i Rosjan :-) Moze polski rzad nie chcial doplacic tyle co koreanski, a moze Wez pod uwage ze wtedy zaczynal sie tez mariaz z Fiatem - grozilo im posiadanie 4 fabryk :-) J. 17 |
Data: Grudzien 28 2010 18:22:24 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: JAM | On Dec 28, 1:47 pm, J.F. wrote: >O tak, napewno. W koncu maja relatywnie tania fabryke z wolnym Jak rozumiesz "lepszy" dostep ? No chyba ze chodzi bezposrednio o walute Euro. Ale Polska to jest tania sila robocza z dobrym dostepem do zachodniej i wschodniej Europy. Przy inwestycji tego wiedziec nie mogli :-) Nie. Tego wiedziec nie mogli. Natomiast to dobrze swiadczy o tej fabryce i daje do pewnego stopnia gwarancje, ze w razie kryzysu zamkna inna fabryke gdzie indziej. Oczywiscie jezeli polityka na to pozwoli :-)
Fiat to bylo troche znienacka. Musze przyznac.
JAM 18 |
Data: Grudzien 29 2010 10:14:18 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Tue, 28 Dec 2010 18:22:24 -0800 (PST), JAM wrote: On Dec 28, 1:47 pm, J.F. wrote: W samej EU. A nie w kraju, ktory dopiero aspiruje :-) Przy inwestycji tego wiedziec nie mogli :-)Nie. Tego wiedziec nie mogli. Natomiast to dobrze swiadczy o tej Czyli znow ten sam problem - budzet musi byc zainteresowany i miec pieniadze :-) J. 19 |
Data: Grudzien 29 2010 07:08:20 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: JAM | On Dec 29, 4:14 am, J.F. wrote: >Jak rozumiesz "lepszy" dostep ? Chodzi ci o strefe walutowa Euro ? Fabryka to inwestycja na dlugie lata, wiec aspirowanie jest OK przyjmujac, ze dany kraj kiedys przyjma. W przypadku Polski chyba to male ryzyko. Czyli znow ten sam problem - budzet musi byc zainteresowany i miec Zawsze chodzi o pieniadze, co sie koncernowi w efekcie oplaca na dluzsza mete, ale nie zawsze decyduje o tym wolny rynek. Czasami (na przyklad) kanclerz Niemiec moze wywrzec nacisk na GM taki, ze GM musie obiecac, ze nie zamknie zadnej fabryki Opla w Niemczech :-) Wtedy zamyka sie na przyklad fabryke w Belgii co niekoniecznie musi byc uzasadnione wolnorynkowa kalkulacja. Nazywam to politycxnymi uwarunkowaniami. One istnieja wszedzie na swiecie ale w Europie maja duzo wiekszy wplyw na decyzje firm niz na przyklad w USA.
JAM 20 |
Data: Grudzien 29 2010 16:58:03 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Wed, 29 Dec 2010 07:08:20 -0800 (PST), JAM wrote: On Dec 29, 4:14 am, J.F. wrote: Nie, kraj nalezacy do EU. A to i brak cel, i uproszczone procedury, i latwosc transportu, a jedna waluta to tylko ostatnia porcja smietanki do tortu. Fabryka to inwestycja na dlugie Male, ale po co sie meczyc przez kilka lat ? Przyjma to sie wtedy zbuduje :-) Czyli znow ten sam problem - budzet musi byc zainteresowany i miecZawsze chodzi o pieniadze, co sie koncernowi w efekcie oplaca na Hm, ostatnio sie raczej slyszalo ze to GM wywiera naciski na kanclerza Niemiec :-) Moze zamknac fabryke w Niemczech, albo w Belgii, albo w Polsce :-) J. 21 |
Data: Grudzien 29 2010 11:44:26 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: JAM | On Dec 29, 10:58 am, J.F. wrote: >Chodzi ci o strefe walutowa Euro ? No tak, ale wtedy tez wydawalo sie, ze Rosja to bedzie duzy rynek. Tak jak teraz sa Chiny. Oczywiscie moznaby budowac w Rosji ale tak ryzyko polityczne jeszcze wieksze niz wtedy w Polsce. Male, ale po co sie meczyc przez kilka lat ? Przyjma to sie wtedy Rynek wschodni tez jest wazny. Zachodnia Europa i USA to rynki ustabilizowane, na ktorych nie ma co sie spodziewac znacznego wzrostu. Hm, ostatnio sie raczej slyszalo ze to GM wywiera naciski na kanclerza Przy takich pieniadzach polityka dziala w obie strony. Porzadna fabryka to kilka miliardow dolarow i kilka tysiecy miejsc pracy jezeli wezmiesz pod uwage biznesy wtorne zwiazane z ta fabryka. Moze zamknac fabryke w Niemczech, albo w Belgii, albo w Polsce :-) Ano moze. Dlatego dobra jakosc i niski koszt robocizny sa jakims zabezpieczeniem choc nie gwarancja.
JAM 22 |
Data: Grudzien 29 2010 17:28:11 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Szuwaks | Witam, >A może skośni lepier smarowali?GN tez wtedy chcial kupic FSO. Daewoo wygral przetarg i GM wybudowal nowa fabryke w Gliwicach. Gdy potem GM kupil Daewoo, to w umowie bylo wyraznie, ze fabryka w Warszawie GM nie interesuje. Nigdy niestety nie dowiedzialem sie dlaczego. =========== Może się obrazili? -:))) A tak poważnie, to pewnie inwestycja w Gliwicach nie pozwoliła na dalsze inwestowanie w FSO. -- Pozdrawiam Szuwaks 23 |
Data: Grudzien 28 2010 16:39:29 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, http://www.warszawa.pl/Moto/800,6608,0,1,0,0-111_111_111_Volkswagen.htmlCoz chcesz - nie wyszlo nam. Padli? Nikt nie padł - Daewoo w Korei ma się dobrze. _Zrezygnowali_ z produkcji samochodów - elektronikę i statki trzaskają nadal. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 24 |
Data: Grudzien 28 2010 16:58:18 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: J.F. | On Tue, 28 Dec 2010 16:39:29 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello J, Zrezygnowali ? Sprzedali fabryki od samochodow i reszte uratowali. GM zreszta tez padl a produkuje w najlepsze :-) J. 25 |
Data: Grudzien 28 2010 23:32:46 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Jackare | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości ....i maszyny budowlane 26 |
Data: Grudzien 30 2010 00:44:29 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: Jackare | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości Zrezygnowali? A przecież to co jest ze względów marketingowych sprzedawane u nas jako chevrolet (aveo, lacetti, evanda, spark) w innych krajach jest sprzedawane jako daewoo... -- Jackare 27 |
Data: Grudzien 30 2010 01:16:02 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Jackare, Padli? Nikt nie padł - Daewoo w Korei ma się dobrze. _Zrezygnowali_ zZrezygnowali? A przecież to co jest ze względów marketingowych sprzedawane u To jest tylko znaczek - Dewoo Motors nie istnieje. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 28 |
Data: Grudzien 28 2010 12:51:28 | Temat: Re: 111 111 111 VW | Autor: marcinu |
Witam, Lepiej niech popracują nad jakością a nie ilością. Pozdro Marcin __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5738 (20101228) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |