Grupy dyskusyjne   »   225 km/h po mieście na motorku

225 km/h po mieście na motorku



1 Data: Wrzesien 16 2013 17:33:09
Temat: 225 km/h po miecie na motorku
Autor:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_motor__musze_jechac_szybko_.html

http://kut.as/ka5j

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ



2 Data: Wrzesien 16 2013 19:42:31
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Zakonspirowany 

W dniu 16-09-2013 19:33, tᴏ pisze:

http://kut.as/ka5j

Panie policjancie, jechaem szybko, gdy...
....lubię zapierdalać. Proszę pisać ten mandat.


--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

3 Data: Wrzesien 16 2013 19:57:50
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

Nie.


--
MN

4 Data: Wrzesien 16 2013 20:01:30
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-09-16 19:57, Marcin N pisze:

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

Nie.


"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwinąć sporą prędko, ale te ma niebywaą zwrotno i o wiele krtszą drogę hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z tą drogą hamowania?


--
MN

5 Data: Wrzesien 16 2013 20:06:00
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: hikikomorisan 

On 16.09.2013 20:01, Marcin N wrote:

W dniu 2013-09-16 19:57, Marcin N pisze:
W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

Nie.


"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwinąć
sporą prędko, ale te ma niebywaą zwrotno i o wiele krtszą drogę
hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z tą drogą hamowania?



Noooooo, jak taki przecinak wpierdoli sie w samochod to sie zatrzymuje niemal na miejscu.

A jak sie tojotą wpierdolisz w peota, to jedziecie razem i jedziecie, i jedziecie az sie zatrzymaja.

MA debil-motorzysta racje, motor w czasie kolizji czolowej zatrzymuje sie duzo szybciej.




--


Obiecanki-ZUSanki. Rzad gwarantuje obywatelom biedę na staro...

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-starosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty cięko pracując
dostajesz na rękę 2150z, fiskus i ZUS kasują 1450z. Sprawd sam:

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

6 Data: Wrzesien 16 2013 12:47:04
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: Pablo Eldiablo 

W dniu poniedziaek, 16 wrzenia 2013 20:06:00 UTC+2 uytkownik hikikomorisan napisa:


[...]



Noooooo, jak taki przecinak wpierdoli sie w samochod to sie zatrzymuje

niemal na miejscu.



A jak sie tojot wpierdolisz w peota, to jedziecie razem i jedziecie, i

jedziecie az sie zatrzymaja.



MA debil-motorzysta racje, motor w czasie kolizji czolowej zatrzymuje

sie duzo szybciej.



Motor tak, ale motocyklista naogol nie - bo ma niepowtarzalna okazje podziwiac krajobrazy z lotu ptaka...

7 Data: Wrzesien 16 2013 20:06:41
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Tomasz Wójtowicz 

W dniu 2013-09-16 20:01, Marcin N pisze:

W dniu 2013-09-16 19:57, Marcin N pisze:
W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

Nie.


"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwinąć
sporą prędko, ale te ma niebywaą zwrotno i o wiele krtszą drogę
hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

Waściwa do poziomu inteligencji tych, ktrzy kupują ścigacz, eby pierdzieć nim w mieście.

Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk tych dwusuww.

8 Data: Wrzesien 16 2013 18:28:42
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 16 Sep 2013 20:06:41 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wjtowicz napisa:


Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

widziaeś kiedyś wspczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mwię, to grunt zabija!" T.Pratchett

9 Data: Wrzesien 16 2013 20:40:24
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: tck 


Uytkownik "masti"  napisa w wiadomości

Dnia pięknego Mon, 16 Sep 2013 20:06:41 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wjtowicz napisa:


Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

widziaeś kiedyś wspczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?



np tu
http://allegro.pl/show_item.php?item=3521356224
;)


--
pozdr


tck(at)top.net.pl

10 Data: Wrzesien 16 2013 21:22:16
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: N1 

W dniu 2013-09-16 20:40, tck pisze:

np tu
http://allegro.pl/show_item.php?item=3521356224
;)


Ścigać to on moe się z kosiarką do trawy :-)

11 Data: Wrzesien 16 2013 21:56:36
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: ToMasz 

W dniu 16.09.2013 20:40, tck pisze:


Uytkownik "masti"  napisa w wiadomości

Dnia pięknego Mon, 16 Sep 2013 20:06:41 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wjtowicz napisa:


Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

widziaeś kiedyś wspczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?



np tu
http://allegro.pl/show_item.php?item=3521356224
;)


hamulec z roweru z marketu. 99centw w hurcie. Na pewno daje radę to zatrzymać :)
ToMasz

12 Data: Wrzesien 16 2013 22:18:48
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: grzessiek 

W dniu 2013-09-16 21:56, ToMasz pisze:

Na pewno daje radę to zatrzymać

eby zatrzymać najpierw musisz to rozpędzić:)

g.

13 Data: Wrzesien 17 2013 13:41:50
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: omega_fan 

On 09/16/2013 08:28 PM, masti wrote:

Dnia pięknego Mon, 16 Sep 2013 20:06:41 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wjtowicz napisa:


Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

widziaeś kiedyś wspczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?

Proszę:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota_V_Due

14 Data: Wrzesien 17 2013 13:56:16
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: MichaelData® 

omega_fan wyduma(a) w  :

On 09/16/2013 08:28 PM, masti wrote:
Dnia pięknego Mon, 16 Sep 2013 20:06:41 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wjtowicz napisa:
Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.
widziaeś kiedyś wspczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?
Proszę:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota_V_Due

16 letni scigacz to wspczesny scigacz? Przeciez to zabytek muzealny :>
--
Michael________™
______/) /\ | /\
 "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)€

15 Data: Wrzesien 17 2013 14:11:37
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 17.09.2013 13:56, MichaelData® pisze:

widziaeś kiedyś wspczesny ścigacz z dwusuwowym silnikiem?
Proszę:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bimota_V_Due

16 letni scigacz to wspczesny scigacz? Przeciez to zabytek muzealny :>

Muzealny to moe niekoniecznie, ale zdecydowanie niszowy. W porwnaniu z nim Aston Martin DB9 to samochd popularny ;)

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i gupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumaczą to nowoczesnością...

16 Data: Wrzesien 16 2013 20:28:15
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Robert Tomasik 

Uytkownik "Tomasz Wjtowicz"  napisa w wiadomości

W dniu 2013-09-16 20:01, Marcin N pisze:
W dniu 2013-09-16 19:57, Marcin N pisze:
W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

Nie.


"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwinąć
sporą prędko, ale te ma niebywaą zwrotno i o wiele krtszą drogę
hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

Waściwa do poziomu inteligencji tych, ktrzy kupują ścigacz, eby pierdzieć nim w mieście.

Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk tych dwusuww.


Tu pewnie Cię zaskoczę, ale teraz większo motocykli miewa silniki czterosuwowe :-)

17 Data: Wrzesien 17 2013 08:32:20
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 16.09.2013 20:06, Tomasz Wjtowicz pisze:

Waściwa do poziomu inteligencji tych, ktrzy kupują ścigacz, eby
pierdzieć nim w mieście.

Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

Dwusuw to ty chyba masz w gowie. Od lat na Europę nie produkuje się dwusuwowych motocykli (no, moe jakieś mae crossy i jakieś inne maleństwa).

Poza tym chciabym zwrcić uwagę, e to jest grupa o samochodach. Że inicjator wątku to idiota to jasne. Tylko po co tego dwuliterowego trolla dokarmiacie?

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i gupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumaczą to nowoczesnością...

18 Data: Wrzesien 17 2013 10:03:42
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor:

Andrzej Lawa wrote:

Że inicjator wątku to idiota to jasne.

A Ty kim jesteś?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

19 Data: Wrzesien 17 2013 08:24:44
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: AZ 

["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2013-09-16, Tomasz Wjtowicz  wrote:


Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

Ty to chyba jestes dwusuw...

--
Artur
ZZR 1200

20 Data: Wrzesien 17 2013 10:43:14
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Tomasz Wójtowicz 

W dniu 2013-09-17 10:24, AZ pisze:

["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2013-09-16, Tomasz   wrote:

Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

Ty to chyba jestes dwusuw...

A dwusuw to co, gorszy silnik? Widać jak oszoomstwo motorkowe obrazio się na tą sugestię :D

21 Data: Wrzesien 17 2013 08:55:51
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 10:43:14 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wjtowicz napisa:

W dniu 2013-09-17 10:24, AZ pisze:
["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] On 2013-09-16, Tomasz
  wrote:

Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

Ty to chyba jestes dwusuw...

A dwusuw to co, gorszy silnik?

nie do, ę wykazujesz ignorancję

Widać jak oszoomstwo motorkowe obrazio
się na tą sugestię :D

to jeszcze usiujesz innych obraać



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mwię, to grunt zabija!" T.Pratchett

22 Data: Wrzesien 17 2013 08:59:10
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: AZ 

On 2013-09-17, Tomasz Wjtowicz  wrote:


Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

Ty to chyba jestes dwusuw...

A dwusuw to co, gorszy silnik? Widać jak oszoomstwo motorkowe obrazio
się na tą sugestię :D

Lepszy. Nikt sie nie obrazil, tylko jak sie o czyms nie ma zielonego pojecia
to lepiej zamilknac...

--
Artur
ZZR 1200

23 Data: Wrzesien 17 2013 11:09:53
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 17.09.2013 10:43, Tomasz Wjtowicz pisze:

W dniu 2013-09-17 10:24, AZ pisze:
["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
On 2013-09-16, Tomasz   wrote:

Piszę pierdzieć, bo adne inne określenie nie przychodzi mi na dwięk
tych dwusuww.

Ty to chyba jestes dwusuw...

A dwusuw to co, gorszy silnik?

Inny. Pod pewnymi względami nawet lepszy.

Ale te do charakterystyczny i tylko skończony dureń nie potrafi go prawidowo rozpoznać.

Widać jak oszoomstwo motorkowe obrazio
się na tą sugestię :D

Oszoomem jesteś ty. I na dodatek totalnym ignorantem. Zamilknij.

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i gupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumaczą to nowoczesnością...

24 Data: Wrzesien 17 2013 07:26:14
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Sławomir Szczyrba 

Marcin N pisze :


"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwin
spor prdko, ale te ma niebywa zwrotno i o wiele krtsz drog
hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z t drog hamowania?

Prawd mwi.
Ma drog chamowania od nacinicia hamulca do najbliszej przeszkody
(na ktrej si zazwyczaj zatrzyma, zamiast pocign j dalej jakby
zrobi to samochd)

Sawek
--
  ________
_/ __/ __/ Skocz mi. -- Pszemol na propozycj przeczytania FAQ pnc.
 \__ \__ \_______________________________________________________________
 /___/___/ Sawomir Szczyrba                          steev/AT/hot\dot\pl

25 Data: Wrzesien 17 2013 09:40:27
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: Roman Stachowiak 

W dniu 2013-09-17 09:26, Sawomir Szczyrba pisze:

Ma drog chamowania

To od chamskiego zachowania na drodze?

--
RomanS
___________________
Ja zawsze mam racj.
Raz mi si wydawao, e nie mam racji, ale okazao si, e byem w bdzie.
(G. J. Gigol)

26 Data: Wrzesien 17 2013 08:05:33
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Sławomir Szczyrba 

Roman Stachowiak nie tuman, nie da si wytpi!

Ma drog chamowania
To od chamskiego zachowania na drodze?

Jak sama nazwa wskazuje.

Sawek (i poszed si schowa ze wstydu pod kamyczek)
--
  ________
_/ __/ __/ Na Trygawa i Swaroga! Co to jest?!! - Mirmi
 \__ \__ \_______________________________________________________________
 /___/___/ Sawomir Szczyrba                          steev/AT/hot\dot\pl

27 Data: Wrzesien 17 2013 22:14:09
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Tomasz Pyra 

Dnia Mon, 16 Sep 2013 20:01:30 +0200, Marcin N napisa(a):

"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwin
spor prdko, ale te ma niebywa zwrotno i o wiele krtsz drog
hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z t drog hamowania?

Niektrym motocyklistom istotnie tak si wydaje :)

Tym niemniej mam obawy, e ten "wywiad" dziennikarz napisa sam, bez
udziau adnego motocyklisty.

28 Data: Wrzesien 18 2013 07:45:27
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: AZ 

On 2013-09-17, Tomasz Pyra  wrote:

"Nie zapominajmy te, e motocykl, ktry posiadam, potrafi rozwinąć
sporą prędko, ale te ma niebywaą zwrotno i o wiele krtszą drogę
hamowania ni samochody."

Co to za bzdura z tą drogą hamowania?

Niektrym motocyklistom istotnie tak się wydaje :)

Tym niemniej mam obawy, e ten "wywiad" dziennikarz napisa sam, bez
udziau adnego motocyklisty.

Nie to slowo wziales w uszy. Powinno byc: wywiad "dziennikarz" napisal sam
:-)

--
Artur
ZZR 1200

29 Data: Wrzesien 16 2013 20:29:24
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: kakmar 

Dnia 16.09.2013 tᴏ <tᴏ> napisa/a:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

Stek bredni. Jak ktoś prbowa jedzić szybko po zamkniętym
obiekcie, to wie jak jest trudno. Takie coś mg napisać
ktoś kto co najwyej "ściga" się z kolegami. To wygląda
na kolejną wyssaną z d... sensację dla klikw i komentarzy.

--
kakmaratgmaildotcom

30 Data: Wrzesien 16 2013 22:52:42
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: megrimsNO@interia.pl 

On 09/16/2013 07:33 PM, tᴏ wrote:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_motor__musze_jechac_szybko_.html

http://kut.as/ka5j


http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodromiczny ducati

31 Data: Wrzesien 16 2013 23:02:58
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2013-09-16 22:52,  pisze:

On 09/16/2013 07:33 PM, tᴏ wrote:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_motor__musze_jechac_szybko_.html


http://kut.as/ka5j


http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodromiczny ducati

Chciaeś się pochwalić, e umiesz szukać w google, czy miao to
jakiś gębszy sens?

32 Data: Wrzesien 17 2013 04:29:05
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: megrimsNO@interia.pl 

On 09/16/2013 11:02 PM, Artur Maśląg wrote:

W dniu 2013-09-16 22:52,  pisze:
On 09/16/2013 07:33 PM, tᴏ wrote:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_motor__musze_jechac_szybko_.html



http://kut.as/ka5j


http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodromiczny ducati

Chciaeś się pochwalić, e umiesz szukać w google, czy miao to
jakiś gębszy sens?


Gębszy. Nie zrozumiesz.

33 Data: Wrzesien 17 2013 09:53:04
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2013-09-17 04:29,  pisze:

On 09/16/2013 11:02 PM, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2013-09-16 22:52,  pisze:
On 09/16/2013 07:33 PM, tᴏ wrote:
Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?

http://warszawa.gazeta.pl/
warszawa/1,34889,14582804,Motocyklista___Mam_szybki_motor__musze_jechac_szybko_.html




http://kut.as/ka5j


http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozrz%C4%85d_desmodromiczny ducati

Chciaeś się pochwalić, e umiesz szukać w google, czy miao to
jakiś gębszy sens?

Gębszy. Nie zrozumiesz.

To chyba nawet lepiej :>

34 Data: Wrzesien 17 2013 01:06:24
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: PlaMa 

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie?
http://kut.as/ka5j


Ja pierdolę... kto podzi takich debili? Taj boe e wyjebie w drzewo zanim przekae te uomne geny dalej :/

35 Data: Wrzesien 17 2013 08:14:24
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 01:06:24 +0200 osobnik zwany PlaMa napisa:

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie? http://kut.as/ka5j


Ja pierdolę... kto podzi takich debili? Taj boe e wyjebie w drzewo
zanim przekae te uomne geny dalej :/

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mwię, to grunt zabija!" T.Pratchett

36 Data: Wrzesien 17 2013 10:02:41
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor:

masti wrote:

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?

Wnosząc po Twoim bredzeniu, to sezon ogrkowy prawdopodobnie masz sam i
to w tylnej części ciaa.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

37 Data: Wrzesien 17 2013 10:15:25
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 10:02:41 +0000 osobnik zwany tᴏ napisa:

masti wrote:

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?

Wnosząc po Twoim bredzeniu, to sezon ogrkowy prawdopodobnie masz sam i
to w tylnej części ciaa.

sabiutko, sabiutko. Id pogrzeb sobie w polonezie.



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mwię, to grunt zabija!" T.Pratchett

38 Data: Wrzesien 17 2013 12:24:28
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 17.09.2013 12:15, masti pisze:

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 10:02:41 +0000 osobnik zwany tᴏ napisa:

masti wrote:

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?

Wnosząc po Twoim bredzeniu, to sezon ogrkowy prawdopodobnie masz sam i
to w tylnej części ciaa.

sabiutko, sabiutko. Id pogrzeb sobie w polonezie.

Proszę o niedokarmianie trolli, zwaszcza tych z takim dziwnym ogrkowym godem ;->

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i gupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumaczą to nowoczesnością...

39 Data: Wrzesien 17 2013 15:37:41
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Ghost 


Uytkownik "masti"  napisa w wiadomości

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 01:06:24 +0200 osobnik zwany PlaMa napisa:

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie? http://kut.as/ka5j


Ja pierdolę... kto podzi takich debili? Taj boe e wyjebie w drzewo
zanim przekae te uomne geny dalej :/

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?

W dodatku z najprawdopodobniej wymyslonym anonimem.

40 Data: Wrzesien 17 2013 15:42:23
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Roman Stachowiak 

W dniu 2013-09-17 15:37, Ghost pisze:


Uytkownik "masti"  napisa w wiadomości

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 01:06:24 +0200 osobnik zwany PlaMa
napisa:

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie? http://kut.as/ka5j


Ja pierdolę... kto podzi takich debili? Taj boe e wyjebie w drzewo
zanim przekae te uomne geny dalej :/

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?

W dodatku z najprawdopodobniej wymyslonym anonimem.

Uwaasz, e takich popier%^&*lonych idiotw trzeba wymyślać? Oni są na kadym kroku.

--
RomanS
___________________
Ja zawsze mam rację.
Raz mi się wydawao, e nie mam racji, ale okazao się, e byem w będzie.
(G. J. Gigol)

41 Data: Wrzesien 17 2013 17:58:45
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Ghost 


Uytkownik "Roman Stachowiak"  napisa w wiadomości

W dniu 2013-09-17 15:37, Ghost pisze:

Uytkownik "masti"  napisa w wiadomości

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 01:06:24 +0200 osobnik zwany PlaMa
napisa:

W dniu 2013-09-16 19:33, tᴏ pisze:

Podobno nie da się inaczej. Prawda to, czy nie? http://kut.as/ka5j


Ja pierdolę... kto podzi takich debili? Taj boe e wyjebie w drzewo
zanim przekae te uomne geny dalej :/

mwisz o wrzucającym te gnioty sezonu ogrkowego to?

W dodatku z najprawdopodobniej wymyslonym anonimem.

Uwaasz, e takich popier%^&*lonych idiotw trzeba wymyślać? Oni są na kadym kroku.

Owszem, i na ich podstawie zbudowano "wywiad".

42 Data: Wrzesien 17 2013 02:15:00
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: Mariusz-net 

Dziennikarzyna debil znalaz motocyklist debila i zrobi z nim wywiad. Ty ten cham wrzucasz dalej na grup. Teraz eksperci z tej grupy uchwala, e 1 - motocyklista udzielajcy wywiadu to debil (prawda), 2 - wszyscy motocyklici to debile (gwno prawda), patrzenie w lusterka jest bez sensu bo to winni s motocyklici debile (gwno prawda).

A z drugiej strony, moe niektrzy zrozumiej, e w kadej grupie s debile (motocyklistw, dziennikarzy, kierowcw, uytkownikw usenetu, itd.).

Pozdr,
Mariusz

43 Data: Wrzesien 17 2013 11:36:20
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: dddddddd 

W dniu 2013-09-17 11:15, Mariusz-net pisze:

Dziennikarzyna debil znalaz motocyklist debila i zrobi z nim wywiad. Ty ten cham wrzucasz dalej na grup. Teraz eksperci z tej grupy uchwala, e 1 - motocyklista udzielajcy wywiadu to debil (prawda), 2 - wszyscy motocyklici to debile (gwno prawda), patrzenie w lusterka jest bez sensu bo to winni s motocyklici debile (gwno prawda).

A z drugiej strony, moe niektrzy zrozumiej, e w kadej grupie s debile (motocyklistw, dziennikarzy, kierowcw, uytkownikw usenetu, itd.).

Pozdr,
Mariusz


4- Ducati to dwusw, 5- czy trzeba ci cytaty, 6- czy kady ma w domu sownik jzyka polskiego 7- dlaczego interpunkcja jest tak wana
Czyli w wikszoci standard dla kadego wtku

--
pozdrawiam
Lukasz

44 Data: Wrzesien 17 2013 09:44:13
Temat: Re: 225 km/h po miecie na motorku
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 11:36:20 +0200 osobnik zwany dddddddd
napisa:


4- Ducati to dwusw,

O'RLY?


--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mwię, to grunt zabija!" T.Pratchett

45 Data: Wrzesien 17 2013 11:50:10
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 17.09.2013 11:44, masti pisze:

Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 11:36:20 +0200 osobnik zwany dddddddd
napisa:


4- Ducati to dwusw,

O'RLY?

Moe mia na myśli czyjś egzemplarz z dwoma sowami wymalowanymi po bokach??

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i gupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tumaczą to nowoczesnością...

46 Data: Wrzesien 17 2013 13:23:01
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: dddddddd 

W dniu 2013-09-17 11:50, Andrzej Lawa pisze:

W dniu 17.09.2013 11:44, masti pisze:
Dnia pięknego Tue, 17 Sep 2013 11:36:20 +0200 osobnik zwany dddddddd
napisa:


4- Ducati to dwusw,

O'RLY?

Moe mia na myśli czyjś egzemplarz z dwoma sowami wymalowanymi po bokach??

miaem na myśli pkt. 6...


--
pozdrawiam
ukasz

47 Data: Wrzesien 17 2013 10:00:08
Temat: Re: 225 km/h po mieście na motorku
Autor: AZ 

On 2013-09-17, dddddddd  wrote:

Dziennikarzyna debil znalaz motocyklistę debila i zrobi z nim wywiad. Ty ten cham wrzucasz dalej na grupę. Teraz eksperci z tej grupy uchwala, e 1 - motocyklista udzielający wywiadu to debil (prawda), 2 - wszyscy motocykliści to debile (gwno prawda), patrzenie w lusterka jest bez sensu bo to winni są motocykliści debile (gwno prawda).

A z drugiej strony, moe niektrzy zrozumieją, e w kadej grupie są debile (motocyklistw, dziennikarzy, kierowcw, uytkownikw usenetu, itd.).

Pozdr,
Mariusz


4- Ducati to dwusw

To juz gimbusiarnia potrafi uzywac Googla...

--
Artur
ZZR 1200

Re: 225 km/h po mieście na motorku



Grupy dyskusyjne