Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
| 1 | Data: Pa?dziernik 20 2015 14:25:26 | 
| Temat: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | |
| Autor: HubertO | Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. 2 | Data: Pa?dziernik 20 2015 14:31:44 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie bÄdÄ mieli wiÄkszoć. Chyba, że jak wygraja to juz nie bÄdÄ siÄ podlizywac kierowcom. Mam nadziejÄ, że tylko w tym zakresie:) 3 | Data: Pa?dziernik 20 2015 14:51:11 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "Czesław WiĹniak"  napisał w wiadomoĹci Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie bÄdÄ mieli ByÄ może PiS był przeciw, bo obawiał siÄ wzrostu iloĹci wypadków w czasie swoich rzÄ dów. Ryzyko takie istnieje w poczÄ tkowym okresie. ByÄ może pod koniec kadencji Parlamentu w 2019 PiS zdecyduje siÄ poprzeÄ ten projekt Bublewicz. 4 | Data: Pa?dziernik 20 2015 16:49:39 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Czesław WiĹniak"  napisał w wiadomoĹci grup  Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Z tych Bublewiczow ? No tak, z tych. A w rejestrze korzysci "konferencja Challenge Bibendum sfinansowana przez Michelin" Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi procedurÄ uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeĹstwo pieszego zostało Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie bÄdÄ mieli wiÄkszoć. Chyba, że jak wygraja to juz nie bÄdÄ siÄ podlizywac kierowcom. Mam nadziejÄ, że tylko w tym zakresie:) A co Ty - od pol roku z polityka obyty ? Jak wygraja, to sami taki projekt zglosza, przeglosuja i powiedza, ze to ich zasluga :-) https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow pierwsze glosowanie: http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31 odrzucenie odrzucenia Senatu http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53 w Senacie - za odrzuceniem ustawy http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian. J. 5 | Data: Pa?dziernik 20 2015 22:53:26 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomoĹci Użytkownik "Czesław WiĹniak" napisał w wiadomoĹci grup PiS był przeciw, PSL przeciw i duża czÄć PO też była przeciw. W sumie to upadło. 6 | Data: Pa?dziernik 21 2015 01:01:11 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Dnia Tue, 20 Oct 2015 22:53:26 +0200, HubertO napisał(a): Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości No nie - z PO najpierw wszyscy poparli, potem w Senacie 13 z 57 bylo przeciw, ponownie w Sejmie tylko 6 zmienilo zdanie. Czyli praktycznie wszyscy poslowie z PO sa za .. J. 7 | Data: Pa?dziernik 21 2015 05:01:04 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości Dnia Tue, 20 Oct 2015 22:53:26 +0200, HubertO napisał(a): Z PO nie wszyscy najpierw poparli. Poparło 190, wszystkich było 199. W Senacie z PO 31 poparło, wszystkich było 57. W Sejmie ponownie: za było 178, wszystkich było 197, czyli 12 mniej niż za pierwszym razem. 8 | Data: Pa?dziernik 21 2015 11:23:20 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "HubertO"  napisał w wiadomości grup pierwsze glosowanie: 9 nieobecnych czy z innych przyczyn nieglosujacych. Wszyscy obecni poparli, nikt sie nawet nie wstrzymal. Prosze nie wybielac partii na sile - za swoje czyny w Sejmie trzeba ponosic odpowiedzialnosc przed wyborcami :-) W Senacie z PO 31 poparło, wszystkich było 57. 13 przeciw, 2 wstrzymujacych, 11 nie glosowalo. W Sejmie ponownie: za było 178, wszystkich było 197, 6 przeciw, 4 wstrzymalo, 9 nie glosowalo .. cos mi sie tu nie zgadza .... a, w miedzyczasie 2 odeszlo z klubu ... J. 9 | Data: Pa?dziernik 21 2015 09:46:54 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2015-10-20 o 16:49, J.F. pisze: Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian. Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. ChoÄby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogÄ pokazaÄ, że im siÄ pomysł przeciwników podoba. Cały ich polityczny byt polega na negacji. Nieważne co negujÄ , ważne, że negujÄ i o tym krzyczÄ . -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 10 | Data: Pa?dziernik 21 2015 10:37:11 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. ChoÄby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogÄ pokazaÄ, że im siÄ pomysł przeciwników podoba. Nie bij piany. Dokładnie to samo robiło PO gdy przez krótki okres rzÄ dziło PiS i teraz gdy opozycja zgłasza jakiekolwiek projekty. Totalna negacja. W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny bufon swoja drogÄ ), a nie PiS. W jednej i drugiej partii zdania były podzielone, chociaż rzeczywiĹcie wiÄkszoć senatorów PiS była za odrzuceniem co mnie nieznacznie wkurwiło:) 11 | Data: Pa?dziernik 21 2015 11:07:34 | Temat: Re: Beata Bublewicz ... szkoda Ĺrodowiska. | Autor: HubertO | Użytkownik "Czesław WiĹniak"  napisał w wiadomoĹci W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny Dlaczego uważasz, że pieszy ma aż tak duże trudnoĹci z przejĹciem na drugÄ stronÄ ? Z moich obserwacji wynika, że nie ma takiego problemu. WszÄdzie nawtykali Ĺwiateł . Tam gdzie nie ma Ĺwiateł to pieszy nie czeka dłużej jak minutÄ. Bardzo czÄsto baran zatrzymuje siÄ przed przejĹciem chociaż za nim jadÄ tylko ja i nikt wiÄcej, a pieszy stoi. Nie ma potrzeby dawaÄ pieszym dodatkowe pierwszeĹstwo. Szkoda Ĺrodowiska. Dodatkowe spaliny i pył z okładzin hamulcowych bÄdziemy wdychaÄ wszyscy. 12 | Data: Pa?dziernik 21 2015 11:33:33 | Temat: Re: Beata Bublewicz ... szkoda Ĺrodowiska. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny Mam inne zdanie na ten tematy i nie byloby tylu swiatel, zwłaszcza w miejscach gdzie wczesniej potracono pieszego. No ale do cywilizacji to trzeba dorosnac... albo nie, podobnie jak z wyrzucaniem smieci. Wplyw na srodowsko bylby tak marginalny, ze podnoszenie tej kwestii jest smieszne. 13 | Data: Pa?dziernik 21 2015 22:23:39 | Temat: Re: Beata Bublewicz ... szkoda Ĺrodowiska. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-21 o 11:07, HubertO pisze: Szkoda Ĺrodowiska.OczywiĹcie, dlatego trzeba robiÄ porzÄ dne DRy, chodniki, komunikacje miejskÄ i zostawiÄ samochody wtedy, kiedy nie sÄ konieczne. Znacznie wiÄcej Ĺrodowisko zyska niż straci na przepuszczaniu pieszych. O zdrowiu nie wspomnÄ. -- "LubiÄ pracowaÄ, a nawet palÄ siÄ do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogÄ całymi godzinami siedzieÄ i patrzyÄ na niÄ " 14 | Data: Pa?dziernik 21 2015 11:04:46 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomoĹci grup W dniu 2015-10-20 o 16:49, J.F. pisze: Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian. Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. ChoÄby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogÄ pokazaÄ, że im siÄ pomysł przeciwników podoba. No nie, tak zawsze to nie http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=27 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=24 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=23 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=22 http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=21 itd zmieniajac nr glosowania. J. 15 | Data: Pa?dziernik 20 2015 20:57:39 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: PlaMa | W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. SiÄ powtórzÄ z siostrzanej grupy... W dawnych czasach spamerów rzucano na areny, przybijano im jedno jÄ dro do podłogi i wypuszczano słonie wytrenowane w gwałceniu. To były dobre czasy. 16 | Data: Pa?dziernik 20 2015 21:27:38 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: 17 | Data: Pa?dziernik 20 2015 22:05:01 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: CzesĹaw WiĹniak | > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeĹstwie Ja nie, bo nie moj okreg. Poza tym nalezy do szmaciarskiej PO, ale ta jej probe przepchniecia ustawy to popieralem:) 18 | Data: Pa?dziernik 20 2015 21:57:30 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: re | 
 Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeĹstwieO, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. -- - .... a oddajÄ c głos na niÄ dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek. Ale spoko, może Ty też jeszcze nie wpadłeĹ na to, że dawanie pierwszeĹstwa pieszym jest szkodliwe społecznie. 19 | Data: Pa?dziernik 21 2015 00:29:36 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: PlaMa | W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze: dawanie mocne słowa... 20 | Data: Pa?dziernik 21 2015 21:56:36 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze: ... a oddajÄ c głos na niÄ dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkichA Ty oddajÄ c głos komuĹ innemu dajesz pełnomocnictwo wybiórcze jakoĹ? podpowiedz jak, też tak uczyniÄ. -- "LubiÄ pracowaÄ, a nawet palÄ siÄ do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogÄ całymi godzinami siedzieÄ i patrzyÄ na niÄ " 21 | Data: Pa?dziernik 22 2015 09:15:54 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Maciek | W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze: ... a oddajÄ c głos na niÄ dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach,Eeeee. Jak coĹ siÄ nie podoba, to w demokratycznym paĹstwie zawsze można zebraÄ podpisy i wystÄ piÄ z wnioskiem o referendum :-D -- Pozdrawiam Maciek 22 | Data: Pa?dziernik 21 2015 05:00:13 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: HubertO | Użytkownik "Jawi"  napisał w wiadomoĹci W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeĹstwie O, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. Uzasadnij swoje stanowisko. Przy obecnych przepisach pieszy nie jest dyskryminowany, a samochody nie spalajÄ wiÄcej paliwa, zanieczyszczajÄ c Ĺrodowisko. Kierowca jest obowiÄ zany zmniejszyÄ prÄdkoć, aby nie narażaÄ pieszych wchodzÄ cych na przejĹcie. 23 | Data: Pa?dziernik 21 2015 06:27:07 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 21.10.2015 05:00, HubertO wrote: O, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. To ja, chociaż nie bÄdÄ na niÄ głosował mogÄ? 1 - pierwszeĹstwo to rzecz ważna - powiedziałbym fundamentalna. Zasadniczo albo siÄ je ma, albo nie. To nie mechanika kwantowa - ma byÄ jasno okreĹlone. 2 - kierowca jest obowiÄ zany, ale tego nie robi, gdyż jest przekonany, że mimo, że pieszy ma pierwszeĹstwo, to tak naprawdÄ on ma pierwszĹstwo. 3 - pierwszeĹstwo pod warunkiem, że nic nie jedzie nazywaz siÄ fachowo "ustÄ pienie pierwszeĹstwa" Shrek. 24 | Data: Pa?dziernik 21 2015 22:06:00 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jawi | W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze: Shrek zrobił to za mnie.O, to ja wiem, że mogÄ na niÄ głosowaÄ bo jestem jak najbardziej za. Jestem i kierowcÄ , i rowerzystÄ , i pieszym. Pada deszcz, a ja stojÄ, stojÄ, stojÄ. Mało kultury u wiÄkszoĹci kierowców widzÄ. Moja żona zdawała na pj w zeszłym roku. Instruktor jÄ uczył i powtarzał, jedziemy jeĹli pieszy nie wchodzi na ulicÄ. A ona bidula nie wiedziała, kiedy on wejdzie, czy siÄ zatrzyma itd. Dużo niejasnoĹci i zastanawiania, niepewnoĹci. Na egzaminie wlazła jej baba przed maskÄ :) A ja jej powtarzałem, że jak pieszy siÄ zbliża do pasów to lepiej siÄ zatrzymaÄ i go przepuĹciÄ ;) Co z tego co mówiÄ przepisy dzisiaj, skoro jak coĹ siÄ stanie to mu pieszy wtargnÄ ł nagle. A tak, kierowca, bezpieczny w aucie, musi pomyĹleÄ wczeĹniej i braÄ na barki konsekwencje bardziej niż obecnie. A tam, gdzie sÄ korki, zatory etc, potrzebne sÄ Ĺwiatła na żÄ danie, pÄtle indukcyjne i co tam jeszcze technika nam daje. -- "LubiÄ pracowaÄ, a nawet palÄ siÄ do roboty. Praca tak mnie urzeka, że mogÄ całymi godzinami siedzieÄ i patrzyÄ na niÄ " 25 | Data: Pa?dziernik 23 2015 11:48:27 | Temat: Re: Beata ... | Autor: HubertO | Użytkownik "Jawi"  napisał w wiadomoĹci 
 A ja, pieszy, jak stojÄ, to krótko, bo nigdy nie zdarzyło siÄ żeby jechał sznur samochodów z dużÄ prÄdkoĹciÄ , zderzak przy zderzaku, dłużej niż dwie minuty. Zawsze jest luka i bez problemów przechodzÄ. Do czekania to zmuszajÄ mnie tylko Ĺwiatła. U wiÄkszoĹci kierowców widzÄ kulturÄ, u niektórych przesadnÄ , bo baran zatrzymuje siÄ, a za nim jadÄ tylko ja i nikt wiecej, a pieszy stoi. Co z tego co mówiÄ przepisy dzisiaj, skoro jak coĹ siÄ stanie to mu pieszy Warto mieÄ kamerÄ w samochodzie. Dużo jest też kamer monitoringu miejskiego, monitoringu sklepów, banków. Ĺatwiej ustaliÄ winnego. 26 | Data: Pa?dziernik 26 2015 00:30:35 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Dnia Wed, 21 Oct 2015 22:06:00 +0200, Jawi napisał(a): W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze: No, to jest jakis argument. Ale ... ile sekund tak stales, a ile metrow szedles ? Zeby sie nie okazalo, ze po 30s samochody przejechaly, a moknales i tak 5 minut ... J. 27 | Data: Pa?dziernik 21 2015 17:37:10 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Cavallino | W dniu 20.10.2015 o 21:27, Jawi pisze: W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze: Kapelusz PLONK 28 | Data: Pa?dziernik 21 2015 06:07:00 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Jaszczomp | HubertO pisze: Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Nie doć, ze z PełO to jeszcze głupoty wymyĹla. 29 | Data: Pa?dziernik 21 2015 12:34:14 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: neelix | 
 Beata Bublewicz, postrach czÄĹci kierowców kandyduje do Sejmu 2015. Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy siÄ tylko kasa. Doć tego! -- Pozdrawiam neelix 30 | Data: Pa?dziernik 21 2015 14:30:52 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomoĹci grup  Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy siÄ tylko kasa. Doć tego! Ano - cos w tym jest, i sie ladnie odzwierciedla w sonadazach, ale tak prawde mowiac: -swiatla ... glupota, ale niemal nieistotna, -fotoradary ... tak prawde mowiac, to mam wrazenie, jakby to ktos wprowadzal, ale sabotowal jednoczesnie. Malo dokuczliwe, a teraz jeszcze te naprawde dokuczliwe gminom zabrali. -egzaminy ... mimo roznych zmian, to zaloze sie, ze kandydaci je jednak zdaja. -punkty ... ostatnio polecieli, ale wczesniejsza zmiana przeszla bez echa - trudniej stracic PJ niz wczesniej, za 24 pkt po raz pierwszy nalezy sie tylko kurs reedukacyjny. No nic - komu sie nie podobaja, niech glosuje na innych. J. 31 | Data: Pa?dziernik 21 2015 15:47:43 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 21.10.2015 12:34, neelix wrote: Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. I moim zdaniem to akurat dobrze. ChoÄ rzeczywiĹcie teraz piesi, motocykliĹci i rowerzyĹci siÄ mniej wyróżniajÄ z tłumu. O sensownoĹci można dyskutowaÄ i racjÄ każdy bÄdzie miał jak dupÄ - własnÄ . Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie). Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to Zależy o co ci konkretnie chodzi. JeĹli o teoriÄ to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeĹli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od koĹca (a co to ciÄ obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuĹciÄ). Pogłoski o długoĹci drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy siÄ coĹ takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał siÄ z takiej sytuacji instruktorowi). Legło czasem wykonanie i sam bym przez to mało co nie oblał - masz film z podnoszÄ cymi siÄ półzaporami i migajÄ cymi czerwonymi. Stopklatka - zapory jakieĹ 60 stopni do ziemi - pytanie czy możesz jechaÄ. Prawidłowa odpowiedź tak;) Plac z tego co wiem siÄ nie różni niczym (dla samochodów), bo dla moto to inna bajka. IMHO jeĹli ktoĹ oblewał samochodem, to rzeczywiĹcie w wiÄkszoĹci były ku temu powody (choÄ nie zdawałem, ale praktyka siÄ chyba nie zmieniła, a teoria jest z grubsza ta sama). JeĹli moto, to prawdopodobnie nie wyrobił slalomu wolnego (który w zamyĹle miał byÄ chyba symulacjÄ przeciskania siÄ w korku, a wyszedł sztuczkÄ cyrkowÄ ) gladiusem, który słabiej skrÄca niż mój chopper. Co wiÄcej w wiÄkszoĹci wynikało to z faktu, że wsiadasz na moto, na którym z definicji nie masz obycia i od razu musisz woltyżerkÄ uprawiaÄ. Jak byĹ mógł zrobiÄ rundkÄ próbnÄ to pewnie zdawalnoć byłaby o 50% wyższa. Inna sprawa, że nie mam pojÄcia po co tego wymagaÄ na prawku. Przecież wiadomo, że wszyscy to robiÄ na 1 bez sprzÄgła czyli z umiejÄtnoĹciami czy praktykÄ nic to wspólnego nie ma. PojeżdzÄ miesiÄ c to siÄ naumiejÄ . A dopóki siÄ nie naumiejÄ to lepiej dla nich, żeby w korkach stali grzecznie, a nie wydawało im siÄ, że umiejÄ siÄ przeciskaÄ. Tym bardziej rozdwojenie jaźni, że jakby siÄ ktoĹ próbował przeciskaÄ na egazminie, to najprawdopodobniej by z rÄki oblał, albo przynajmniej został opierdolony przez egaminujÄ cego... stojÄ cego w korku w... aucie;) Shrek. 32 | Data: Pa?dziernik 21 2015 16:24:02 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomoĹci grup On 21.10.2015 12:34, neelix wrote: Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota.I moim zdaniem to akurat dobrze. ChoÄ rzeczywiĹcie teraz piesi, motocykliĹci i rowerzyĹci siÄ mniej wyróżniajÄ z tłumu. O sensownoĹci można dyskutowaÄ i racjÄ każdy bÄdzie miał jak dupÄ - własnÄ . Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez kozery powiem o 200% :-P A naprawde to jakby pogorszylo. Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie). Jak dostaniesz mandat za jazde bez swiatel w sloneczne poludnie to zmienisz zdanie. Oczywiscie mozna miec automatycznie wlaczane lampki LED, wtedy nawet akumulator nie cierpi. A pomagaja takie lampki w widocznosci jak cholera :-) Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania toZależy o co ci konkretnie chodzi. JeĹli o teoriÄ to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeĹli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od koĹca (a co to ciÄ obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuĹciÄ). Pogłoski o długoĹci drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy siÄ coĹ takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał siÄ z takiej sytuacji instruktorowi). No ale opublikowane nie sa, to sie nie dowiemy. Sprawdzic tez nie mozna. I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno. Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko po prostu nie mozna bylo przetrenowac i chocby do tych zapor podniesionych o 60 stopni przyzwyczaic. A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo. J. 33 | Data: Pa?dziernik 21 2015 18:41:35 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote: Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie ByÄ może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny. Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej Może i bym siÄ zgodził, gdyby nie to, że raz mnie zatrzymali i w koĹcu puĹcili a innym razem zamrygali długimi z naprzeciwka;) Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania toZależy o co ci konkretnie chodzi. JeĹli o teoriÄ to sam kierunek zmian Ty mnie mniej bardziej wierzÄ w doĹwiadczenia swoje, innych ludzi z którymi siłÄ rzeczy gadasz przed placem i po i instruktorami niż w doniesienia z Faktu. I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno. A to akurat mnie nie dziwi. Wielu po prostu zakuwało te stare i jak pojawiły siÄ na myĹlenie to smutek. Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko Akurat zapory były ewidentnym błÄdem technicznym (za krótki film) i nie ma siÄ do czego przyzwyczajaÄ, tylko trzeba poprawiÄ. ZresztÄ jak już ktoĹ oblewał to zwykle nie dwoma czy trzema punktami. Czasami to ludzkie pojÄcie przechodziło jak można np dostaÄ 1/3 punktów:) A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. Za to były oderwane od rzeczywistoĹci. Shrek. 34 | Data: Pa?dziernik 26 2015 01:43:02 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Dnia Wed, 21 Oct 2015 18:41:35 +0200, Shrek napisał(a): On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote: No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz. A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. Az tak bardzo nie. Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi zaporami. J. 35 | Data: Pa?dziernik 26 2015 08:38:19 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote: A naprawde to jakby pogorszylo. I co - statystyki im spadły? Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku. A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze. To powiedz, co cię obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni? Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi Też były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi. Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście polegli. Z tym że sama idea jest słuszna, a kwestie techniczne i transparentność, a co za tym idzie poprawnośc zapewnioną przez open source pytań można rozwiązać. IMHO nowe pytania są znacznie lepsze, bo dotyczą "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz ogarnąć na drodze w rzeczywistości. Zdawałem zarówno na starych jak i nowych i takie jest moje zdanie. Każdy ma prawo do innego;) Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( A2 w założeniu była na słabsze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowaną krowę i musisz nią wyprawiać sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku do ziemi dosięgając na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej wykonała zawrotkę przez cały plac i na pełnej kurwie wjechała w płot (taki solidny, zabrali ją nieprzytomną do szpitala, co dalej nie wiem, ale teraz jakieś śmieszne śiatki powiesili, tak jakby miały zatrzymać 200kg + jeżdzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmiękła rura i przed placem dawali do zrozumienia, żeby na siebie uważać a oni troszkę przymkną oko na prękość przy slalomie szybkim. Sam dostałem zjebkę od egzaminatora za dodanie gazu przy wyjeżdzie z szybkiego, bo wymogi wymogami, ale mokro było, więc... Shrek. 36 | Data: Pa?dziernik 26 2015 09:56:37 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: J.F. | Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote: No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.A naprawde to jakby pogorszylo.Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny. I co - statystyki im spadły? Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej. Az pewnego roku spadku nie bylo. To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili. Pozostaje jeszcze kwestia, że część bez nakazu świeciła i wcześniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpływ na statystykę. Choćby dlatego, że niezależnie od przepisu ja bym na włączonych jeździł. I wielu innych pewnie też. Na przykład w Niemczech większość jeździ na światłach, mimo braku takiego obowiązku. No wiesz, jak u nas wprowadzali, to w Niemczech przy wyjezdzie z tunelu byla tablica "Licht ?". Po polsku: "Swiatla ?" Teraz juz nie ma :-) Za to nie bylo problemow jak chocby z tymiTeż były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś te testy dziesiątki razy), to łatwo było takie pytanie zapamiętać i nauczyć się "prawidłowej" odpowiedzi. No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych tez nie :-) Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście polegli. O rzetelnosc chodzi. W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni. Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie zmieniła wcale (choć nie wiem jak z podejściem egazminatorów). Na A to rzeczywiście porażka. Slalom wolny to jakiaś pomyłka, dziweczyny co zdają A2 (czyli na moto o małej mocy w stosunku do masy) dostają wykastrowanego gladiusa, który skręca słabiej niż mój chopper, czyli defacto zdają to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i mają problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieżka i za wysoka;( Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8 J. 37 | Data: Pa?dziernik 26 2015 19:38:32 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: Shrek | On 26.10.2015 09:56, J.F. wrote: I co - statystyki im spadły? Może. Nie upieram się, że nie. Choć koincydencja, to trochę mało. Za dużo zmiennych. Za to nie bylo problemow jak chocby z tymiTeż były. Tylko jak się uczyłeś do zdania teorii (czyli przelatywałeś Zupełnie bez nie. Ale wynik bez treningu miałem znacznie lepszy na nowych niż starych. Zreszą nowych jest wpizdu i chba nadal są tajne, więc wszystkich i tak 10 razy nie przelecisz. Trzeba myśleć. Zresztą jak już napisałem, to kwestie techniczne i tu rzeczywiście Raz, że wiedza kompletnie bezużyteczna, bo ty masz wiedzieć komu _ty_ masz ustąpić pierwszeństwa, dwa, że nie do końca zgodna z prawdą. Bywały sytuacje, gdzie zgodnie z prawem ktoś mógł pojechać wcześniej (bo ten któremu miał ustąpić, stał bo miał ustąpić innemu - w tej sytuacji jak nikomu innemu nie wadzisz, możesz jechać, bo pierwszeństwa nie wymuszasz) I w efekcie ostatniego mogło nie być, bo pojechał np drugi;) Praktyki na B na nowych zasadach nie musiałem robić, ale chyba się nie Oczywiście, że tak, z tym, że z zasady przecież nie umiesz jeździć na zdawaniu pierwszego prawka (chyba, że nielegalnie jeździsz wcześniej). Ja byłem w otyle dobrej sytauacji, że 200 kilogramaowy motocykl jest dla mnie fizucznie do opanowania. Co ma zroblić laska która waży 50kg i ma 160cm wzrostu? Chce zrobić A2 na małe motocykle, a odstaje 200kg krowę i nie dosięga stopami do ziemi? 
 Tu masz naszych https://www.youtube.com/watch?v=ALpRNVy1SOQ I w sumie po rozgrzewce parogodzinnej też bym teraz tak zrobił, więc się da (ćwiczyłem to właśnie w CSP i dawało radę). Pytanie czy to jest umiejętność której należy wymagać na egzaminie po 30 godzinach jazdy na motocyklu. Teraz to bym to plac zrobił... no może nie z palcem w dupie, bo druga ręka jest do sprzęgła przydatna, a robienie tego na jedynce bez gazu to jakaś porażka techniczna (a tak się robi na egzaminie). Shrek 38 | Data: Pa?dziernik 21 2015 19:01:13 | Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015. | Autor: re | 
 Ĺwiatła w dzieĹ to ich robota. I moim zdaniem to akurat dobrze. ChoÄ rzeczywiĹcie teraz piesi, motocykliĹci i rowerzyĹci siÄ mniej wyróżniajÄ z tłumu. O sensownoĹci można dyskutowaÄ i racjÄ każdy bÄdzie miał jak dupÄ - własnÄ . Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie). -- - No jak nie jest jak jest. MuszÄ załÄ czaÄ Ĺwiatła rÄcznie mimo, że automatycznie załÄ czajÄ siÄ, ale jak zapada zmierzch a nie w Ĺrodku dnia nie wiadomo po ...ja. Ĺťebym nie musiał odbieraÄ sobie tego komfortu automatycznoĹci musiałbym zamontowaÄ dzienne LEDy a to zarówno koszt LEDów jak i koszt ich montażu. 39 | Data: Pa?dziernik 23 2015 11:49:58 | Temat: Re: Beata ... | Autor: HubertO | Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomoĹci 
 PiSlamistów propaganda zrobiła ci wodÄ z mózgu. Na okrÄ gło PiSlamiĹci powtarzajÄ to zaklÄcie i widaÄ, że wryło ci siÄ w mózg. Nic rzeczowego, konkretnego nie potrafiÄ powiedzieÄ. Dla nich liczy siÄ tylko kasa. Tak, zgadza siÄ. Dla PiSlamistów liczy siÄ tylko kasa. Z SKOKów wyprowadzili miliardy. Wszyscy musimy za to zapłaciÄ. Twarz PiSu, Hofman nie gardził nawet drobnymi. | 
Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
 Opel Insignia OPC Unlimited Edition - sportowy samochód w naturalnym środowisku [26]
Opel Insignia OPC Unlimited Edition - sportowy samochód w naturalnym środowisku [26]
		
 Tapety KTM
Tapety KTM  Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? 
 
			
 
 
			