CB750 Bol d'Or - dysze gaźników
1 | Data: Pa?dziernik 20 2012 20:47:28 |
Temat: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
Autor: marcin | Witam,
2 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 20:58:38 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2012-10-20 20:47, marcin pisze: Ale na poczÄ tek byÄ może głupie pytanie - nie wiem skÄ d siÄ bierze te wiÄksze dysze. najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 3 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 21:11:19 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomoĹci
najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=6333&cdes=Dysze%20ga%BCnikowe No sÄ , tylko teraz tak: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-0680.html http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-0980.html http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-1000.html http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-1020.html To sÄ oryginalne dysze wg serwisówki... domyĹlam siÄ że te numerki #68 #98 #100 i #102 to sÄ pewnie jakieĹ rozmiary?Co z tym dalej? :) A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to chyba jakieĹ dwa stopnie sÄ które można niezależnie dobieraÄ? -- pzdr, marcin 4 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 21:27:31 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Hmm, a może to jest dysza: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-16166-425-671.html ?
5 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 20:26:46 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: AZ | On 2012-10-20, marcin wrote: Hmm, a może to jest dysza: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-16166-425-671.html ?Slaby obrazek ale 17 to chyba jest rozpylacz. Dysze to 25 i 26. PS. Zawsze mozesz na te stozki naciagnac kawalek detki rowerowej - tak jak zaslyszalem jak jakis oszolom radzil komus :-) -- Artur ZZR 1200 6 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 22:43:15 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci
Slaby obrazek ale 17 to chyba jest rozpylacz. Dysze to 25 i 26. Tak, zmyliło mnie tłumaczenie "nozzle", zdjÄcie w którymĹ z dalszych linków mnie oĹwieciło.
No... ja na poczÄ tek wymyĹliłem jeszcze lepiej - wsadziłem do Ĺrodka stożków krÄ żki wyciÄte z gÄ bek-zmywaków - tylko raczej dla ocenienia skali i rodzaju problemu, a nie jako docelowe rozwiÄ zanie ;) Owszem, coĹ to dało, bo szedł do 7krpm a nie 5, tylko jak spróbowałem odpaliÄ go na zimno to momentalnie siÄ zalał :). -- pzdr marcin 7 |
Data: Pa?dziernik 21 2012 13:52:25 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2012-10-20 22:26, AZ pisze: PS. Zawsze mozesz na te stozki naciagnac kawalek detki rowerowej - tak jak zaslyszalem jak Sie smiej. Mialem w GSX Dragmachine stozki na oryginalnych gaznikach. Nie chialo to dzialac dopoki nie owinalem stozkow czesciowo tasma izolacyjna. Wtedy moc i obroty powrocily. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 8 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 22:15:30 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2012-10-20 21:11, marcin pisze: Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomoĹci tak, to sa rozmiary. A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to chyba jakieĹ dwa stopnie sÄ które można niezależnie dobieraÄ? Jakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i secondary to prawdopodobnie jedne odpowiadaja za srednie i drugie za wysokie obroty. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 9 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 22:33:07 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin |
Jakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i Keihiny. Czy wystarczy w takim razie zwiÄkszyÄ tÄ "secondary"? -- pzdr marcin 10 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 20:35:58 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: AZ | On 2012-10-20, marcin wrote: Nie. Powietrza masz pewnie full wiec musisz zestroic od poczatku doJakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i konca. No i tak radze to zrobic, bo na dluzsza mete to sie skonczy jakas dziura w tloku albo glowica do roboty. -- Artur ZZR 1200 11 |
Data: Pa?dziernik 22 2012 02:42:45 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Gr4N4c1K | Dnia 20-10-2012 o 22:33:07 marcin napisał(a):
zmiękcz sprężyny przepustnic. najlepiej dorobić nowe, co najmniej o połowę słabsze i potem dopiero walczyć z dyszami. przy stożkach jest za małe podciśnienie przed przepustnicą i układ sterowania nie ma siły podnieść przepustnicy. dla tego jak wsadziłeś zmywaki to częściowo pomogło. nie wiem czy koledzy pamiętają ale do sporej większości zestawów DynoJet właśnie są specjalne sprężyny oprócz iglic i dysz o różnych średnicach. poprawić szybkość reakcji przepustnicy można przez rozwiercenie kanalika powietrznego w przepustnicy albo korpusie (zależy od konstrukcji gaźnika) ale to wyższa szkoła jazdy, trzeba wiedzieć co rozwiercać i ile ale łatwiej popsuć niż poprawić. jest zestaw do Bold'Ora http://www.dynojet.com/pdf/1127.pdf a na przykład zestaw ze sprężynami był do mydelnicy http://www.dynojet.com/pdf/1126.pdf pozdrawiam 12 |
Data: Pa?dziernik 22 2012 22:36:30 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Gr4N4c1K" napisał w wiadomości
zmiękcz sprężyny przepustnic. najlepiej dorobić nowe, co najmniej o połowę Dzięki Wam wielkie, sporo wnosi do mojego pojęcia to wszystko co napisaliście. Teraz potrzebuję paru wieczorów na samokształcenie zanim będę gotów pytać dalej ;) -- pzdr, marcin 13 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 20:33:18 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: AZ | On 2012-10-20, marcin wrote: Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomoĹciTak te numerki to rozmiary. Ano dalej to, ze wakuometry to w sumie do niczego nie sa Cipo trzebne, to znaczy sa ale na koncu zeby zsynchronizowac gazniki. Przyda Ci sie swieca Colortune i koszyk tych dysz (a to tanio nie wyjdzie...) no i strojenie tego w roznych zakresach obrotowych. Z tym primary/secondary nie wiem o co chodzi, to specyficzne dla tego gaznika. Przewaznie sa dwie dysze paliwowe - od ukladu pilota i glowna, no i powietrzna do pilota. http://rheaenterprises.com/the-carburetor-story-all-about-jetting Tu masz troche opisane jaka dysza za jakis zakres otwarcia przepustnicy odpowiada i conieco opisane. Czeka Cie niezly boj, bedziesz rzygal wyjmowaniem i wkladaniem gaznikow. -- Artur ZZR 1200 14 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 23:03:07 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci
Przyda Ci sie swieca Colortune i koszyk tych dysz (a to tanio nie wyjdzie...) TrochÄ mnie przestraszyłeĹ, ale dam radÄ :) Dwa lata w nim rzeźbiłem nie wiedzÄ c tak naprawdÄ czy on siÄ do czegokolwiek nadaje (bo przejechałem przez ten czas może 10km), to tym bardziej teraz bÄdÄ rzeźbił ;) W Ĺwietle tego co mówisz rozwiertaki, które proponuje Kuczu, wydajÄ siÄ sensownym zakupem. -- pzdr, marcin 15 |
Data: Pa?dziernik 21 2012 12:32:22 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kacper_Motor | Witek. Trochę mnie przestraszyłeś, ale dam radę :) Dwa lata w nim rzeźbiłem nie Tylko rozwiertak to droga w jedną stronę :) IMHO lepiej kupić/dorobić dysze - będziesz mógł testować różne rozwiązania. W przypadku dorabiania mogę polecić http://www.reges.pl/gazniki.htm Powdzenia :) -- Pozdrawiam Marcin Sklep Kacper-Motor Warszawa, Radzymińska 206 16 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 21:27:15 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kacper_Motor | Witek
Są nadal :) Jeżeli tam nie będzie można dorobić u dobrego gaźnikowca, najlepiej takiego co robi gaźniki zabytkowe, nie będzie wybrzydzał :) -- Pozdrawiam Marcin Sklep Kacper-Motor Warszawa, Radzymińska 206 17 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 21:41:32 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Kacper_Motor" napisał w wiadomości
Jeżeli tam nie będzie można dorobić u dobrego gaźnikowca, Tylko że mieszkam na zadupiu, gdzie lokalni majstrowie albo się nie znają na aż takiej grzebaninie, albo mają muchy w nosie za sprawą nawału prostszej roboty, bo wszyscy mnie odprawili na kiedyś tam. Spoko, ja nie mam oporów przed nauczeniem się czegoś nowego więc jakoś to sobie zrobię - jak już rozgryzę co jest tą dyszą o którą mi chodzi ;) Problem na razie w tym, że prawdziwy gaźnik w niczym nie przypomina podręcznikowego schematu i się trochę zacząłem motać ;) -- pzdr, marcin 18 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 22:17:57 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze ga�nik�w | Autor: Kuczu | W dniu 2012-10-20 21:27, Kacper_Motor pisze: Witek Albo sobie kupic rozwiertaki do dysz i samemu przekalibrowac. sprawdziany i rozwiertaki dostepne sa w Lousie. sprawdziany - 10003888 rozwiertaki - 10003930 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 19 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 23:04:42 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: __Maciek | Sat, 20 Oct 2012 20:47:28 +0200 "marcin" po założeniu stożków (z powodów wyłącznie wizualnych, Co to są te stożki i dlaczego operacja niodwracalna? 20 |
Data: Pa?dziernik 20 2012 23:09:50 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości
Co to są te stożki i dlaczego operacja niodwracalna? Stożkowe filtry powietrza. A nieodwracalna, bo po przeróbkach nie bardzo jak jest wsadzić oryginalny airbox. -- pzdr, marcin 21 |
Data: Pa?dziernik 21 2012 22:03:48 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: __Maciek | Sat, 20 Oct 2012 23:09:50 +0200 "marcin" Stożkowe filtry powietrza. Acha. A nieodwracalna, bo po przeróbkach nie bardzo jak jest wsadzić oryginalny airbox. Eee teoretycznie to nawet rozjechanie motura przez czołg jest odwracalne, kwestia nakładu pracy :-D No ale dobra, nie drążę dalej... 22 |
Data: Pa?dziernik 26 2012 22:37:43 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Po gruntownej analizie tematu poddaję się. Na renomowanych forumach amerykańskich hondziarzy piszą, że akurat moja konfiguracja wyjątkowo się nie nadaje do stożków (osobnych na każdy dolot) i najlepsi spece na tym łąmią zęby, więc nie będę się porywał i udowadniał światu, że da sie. Ale za to i od Was i od nich dowiedziałem się sporo ciekawych rzeczy, które mam nadzieję pozwolą mi sklecić kastomowy airbox pod stokowy filtr ;)
23 |
Data: Pa?dziernik 26 2012 21:51:43 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: AZ | On 2012-10-26, marcin wrote: Po gruntownej analizie tematu poddajÄ siÄ. Na renomowanych forumach amerykaĹskich hondziarzy piszÄ , że akurat moja konfiguracja wyjÄ tkowo siÄ nie nadaje do stożków (osobnych na każdy dolot) i najlepsi spece na tym łÄ miÄ zÄby, wiÄc nie bÄdÄ siÄ porywał i udowadniał Ĺwiatu, że da sie. Ale za to i od Was i od nich dowiedziałem siÄ sporo ciekawych rzeczy, które mam nadziejÄ pozwolÄ mi skleciÄ kastomowy airbox pod stokowy filtr ;) Napisz cos wiency zeby inni podobni nie musiali sie tulac po jakichs zagranicznych forach ;-) -- Artur ZZR 1200 24 |
Data: Pa?dziernik 27 2012 11:51:27 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci
Napisz cos wiency zeby inni podobni nie musiali sie tulac po jakichs SpróbujÄ jakoĹ streĹciÄ sedno sprawy. Z tego co tam piszÄ , to krytycznÄ rzeczÄ dla prawidlowej pracy tych gaźników (Keihen CV) jest zebranie dolotów w kupÄ, oraz pewna pojemnoć miÄdzy filtrem a gaźnikami. Chodzi o stabilnoć podciĹnienia przed przepustnicami (o czym była w tym wÄ tku już mowa) i stłumienie szumów ssania. Tak to cholerstwo jest zestrojone, że nawet jeżeli daÄ każdemu z osobna jakieĹ tłumienie na filtrze czy nawet jakiĹ bufor w postaci np. kawałka rury, to i tak niewiele to da. Wszystkie gaźniki muszÄ pracowaÄ na to wspólne podciĹnienie i wtedy dopiero to działa tak jak powinno. Nawet dedykowane zestawy K&N (w Larssonie 750 za 4 stożki) niewiele tu pomogÄ . Owszem, przy dużej dozie sprytu i cierpliwoĹci da siÄ w miarÄ to zestroiÄ manewrujÄ c dyszami, rozwiercajÄ c to i owo itp tak jak wczeĹniej dyskutowaliĹmy, ale i tak bÄdzie to potem wrażliwe na podmuchy wiatru, zmiany temperatur, deszcz, jednym slowem zawsze coĹ bÄdzie nie tak. Tutaj jedna z dyskusji na ten temat, taka z bardziej przekrojowych i poglÄ dowych, od której można zaczÄ Ä drÄ żyÄ: http://honda-cb750-s.456789.n3.nabble.com/Pods-on-a-DOHC-options-td3867628.html , na http://www.cb750c.com/ można znaleźÄ wiÄcej i bardziej szczegółowo. PodsumowujÄ c: DOHC 750/900 + Keihen CV + stożki to nie jest zadanie dla poczÄ tkujÄ cego amatora. Ja lubiÄ dłubaÄ i kombinowaÄ, ale bardziej chyba lubiÄ jeździÄ - wiÄc odpuszczam :) -- pzdr, marcin 25 |
Data: Pa?dziernik 27 2012 12:20:41 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Jasio | Użytkownik "marcin" napisał w wiadomoĹci
A czemu w ogole sie za to wziales? Nie mogles kupic oryginalnego filtra powietrza? .. -- Jasio vfr vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 26 |
Data: Pa?dziernik 27 2012 12:29:59 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomoĹci
A czemu w ogole sie za to wziales? Ja kupiłem ten motocykl w stanie opłakanym, po naprawdÄ wiejskim tuninngu, a raczej sabotażu.Wszystko tam było "poprzerabiane" i podrutowane (na szczÄĹcie nie w silniku, ramie, itp kluczowych elementach). Takiego zresztÄ szukałem, bo chciałem siÄ pobawiÄ w customajzera ;). I właĹnie tak siÄ bawiÄ :) -- pzdr, marcin 27 |
Data: Pa?dziernik 28 2012 11:53:30 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: | W dniu sobota, 27 października 2012 11:51:30 UTC+2 użytkownik marcin napisał: Spróbuję jakoś streścić sedno sprawy. Z tego co tam piszą, to krytyczną rzeczą dla prawidlowej pracy tych gaźników (Keihen CV) jest zebranie dolotów w kupę, oraz pewna pojemność między filtrem a gaźnikami. Chodzi o stabilność podciśnienia przed przepustnicami (o czym była w tym wątku już mowa) i stłumienie szumów ssania. Tak to cholerstwo jest zestrojone, że nawet jeżeli dać każdemu z osobna jakieś tłumienie na filtrze czy nawet jakiś bufor w postaci np. kawałka rury, to i tak niewiele to da. Wszystkie gaźniki muszą pracować na to wspólne podciśnienie i wtedy dopiero to działa tak jak powinno. Nawet dedykowane zestawy K&N (w Larssonie 750 za 4 stożki) niewiele tu pomogą. Owszem, przy dużej dozie sprytu i cierpliwości da się w miarę to zestroić manewrując dyszami, rozwiercając to i owo itp tak jak wcześniej dyskutowaliśmy, ale i tak będzie to potem wrażliwe na podmuchy wiatru, zmiany temperatur, deszcz, jednym slowem zawsze coś będzie nie tak. a może poszukaj zestawu gaźników z płaskimi przepustnicami od motocykla o podobnej pojemności. takie gaźniki dobrze współpracują ze stożkami. zdaje się CB750 OHC takie miała. pozdrawiam 28 |
Data: Pa?dziernik 28 2012 21:00:53 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik napisał w wiadomości
a może poszukaj zestawu gaźników z płaskimi przepustnicami od motocykla o podobnej pojemności. takie gaźniki Można kombinować, tylko że nie jest to dla mnie aż taki priorytet. Jeśli miałbym kupować gaźniki i robić tą całą resztę, to wolę za te pieniądze kupić np. nowe gumy, bo choć są prawie nieużywane i wydają się zachowywać poprawnie, to nie jestem pewien ich wieku i wolę je zmienić jak już będę mógł pocinać z pełną mocą. Tak więc klecę airbox i tym ten temat zamykam :) Napiszę co mi z tego wyszło. -- pzdr, marcin 29 |
Data: Pa?dziernik 27 2012 00:08:38 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2012-10-26 22:37, marcin pisze: Po gruntownej analizie tematu poddajÄ siÄ. Na renomowanych forumach amerykaĹskich hondziarzy piszÄ , że akurat moja konfiguracja wyjÄ tkowo siÄ nie nadaje do stożków (osobnych na każdy dolot) i najlepsi spece na tym łÄ miÄ zÄby, wiÄc nie bÄdÄ siÄ porywał i udowadniał Ĺwiatu, że da sie. Ale za to i od Was i od nich dowiedziałem siÄ sporo ciekawych rzeczy, które mam nadziejÄ pozwolÄ mi skleciÄ kastomowy airbox pod stokowy filtr ;) Ja w GSX 1100 zrobilem patent ze stozkiem za oryginalnym airboxem. Ale akurat w GSX to nie byla sztuka bo ten motocykl juz tak ma. Najpierw airbox zbiorczy, potem rura i na koncu obudowa z filtrem powietrza. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 30 |
Data: Pa?dziernik 27 2012 12:17:04 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomoĹci
Ja w GSX 1100 zrobilem patent ze stozkiem za oryginalnym airboxem. Ale Tak, tu też tak można, sÄ dostÄpne stożkowe wstawiane w miejsce oryginalnego filtru, i wtedy to faktycznie jest kwestia doboru dysz i standardowego strojenia. No ale mi chodziło o efekt wizualny jedynie, czyli o tjunink a nie tuning ;) PlanujÄ zrobiÄ airbox w kształcie, hmm, serca ze ĹciÄtymi wierzchołkami na dole i na górze, w górnej czÄĹci króÄce do gaźników, w dolnej fabryczny filtr, i ewentualnie dwa stożki jako maskowanie wlotu powietrza do filtra jeżeli siÄ zmieszczÄ i bÄdzie to fajnie wyglÄ dało. Pytanie czy taka okrojona objÄtoć bÄdzie wystarczajÄ ca, ale to wyjdzie dopiero w praniu. -- pzdr, marcin 31 |
Data: Listopad 01 2012 17:42:05 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Ha, działa! Tylko się nie śmiać: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Na dolnych zdjęciach prototyp airboxa w pełnej krasie. Teraz go rozklejam i robię na spokojnie docelowy, trochę mniej kanciaty i oczywiście nieco staranniej go wykończę ;) Na wloty zamocuję dwa stożki i jakoś to chyba będzie wyglądało.
32 |
Data: Listopad 01 2012 18:32:14 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2012-11-01 17:42, marcin pisze: Ha, działa! Tylko siÄ nie ĹmiaÄ: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Na dolnych zdjÄciach prototyp airboxa w pełnej krasie. Teraz go rozklejam i robiÄ na spokojnie docelowy, trochÄ mniej kanciaty i oczywiĹcie nieco staranniej go wykoĹczÄ ;) Na wloty zamocujÄ dwa stożki i jakoĹ to chyba bÄdzie wyglÄ dało. zuch chlopak :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 33 |
Data: Listopad 01 2012 10:31:33 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: zarafiq | On Thursday, 1 November 2012 16:42:08 UTC, marcin wrote: Ha, działa! Tylko się nie śmiać: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Na dolnych zdjęciach prototyp airboxa w pełnej krasie. Teraz go rozklejam i robię na spokojnie docelowy, trochę mniej kanciaty i oczywiście nieco staranniej go wykończę ;) Na wloty zamocuję dwa stożki i jakoś to chyba będzie wyglądało. Wygląda świetnie (motocykl, nie airbox ;) Brakuje mi fotki prawej strony. Pozdrawiam, zarafiq 34 |
Data: Listopad 01 2012 10:37:27 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: | W dniu czwartek, 1 listopada 2012 17:42:08 UTC+1 użytkownik marcin napisał: Ha, działa! Tylko się nie śmiać: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Na dolnych zdjęciach prototyp airboxa w pełnej krasie. Teraz go rozklejam i robię na spokojnie docelowy, trochę mniej kanciaty i oczywiście nieco staranniej go wykończę ;) Na wloty zamocuję dwa stożki i jakoś to chyba będzie wyglądało. Twój box niewiele odbiega od oryginału :) kapcie zmień, bo na tych szkoda zdrowia. ładnie będą się komponować metzelery lasertec. wiem, że może tanie nie są ale docenia sie je na mokro. pozdrawiam 35 |
Data: Listopad 01 2012 20:59:20 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik napisał w wiadomości
Twój box niewiele odbiega od oryginału :) A no bo co tu można wymyślić :) Majstrów z Hondy się nie poprawia, czego dowód tutaj mamy ;) Tylko chciałbym uzyskać coś lżejszego optycznie od oryginału. Ten zrobiłem na patencie takim, że, filtr obrałem z tych metalowych kołnierzy, i wkleiłem go do ścianek boxu (sam papier z wewnętrzną siateczką), dlatego wyszedł taki wąski. Tylko że łatwy do wymiany taki wkład nie będzie, więc nie wiem czy ostatecznie nie wyjdzie mi taki sam kloc jak fabryczny. kapcie zmień, bo na tych szkoda zdrowia. ładnie będą się komponować metzelery lasertec. wiem, że może tanie nie są No fajne są, wezmę pod uwagę ten typ. Jeszcze się nie rozglądałem ale do wiosny się zaopatrzę bo tym faktycznie nie ufam za bardzo. -- pzdr, marcin 36 |
Data: Listopad 01 2012 21:21:39 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Kuczu | W dniu 2012-11-01 20:59, marcin pisze: A no bo co tu można wymyĹliÄ :) Majstrów z Hondy siÄ nie poprawia, czego dowód tutaj mamy ;) Tylko chciałbym uzyskaÄ coĹ lżejszego optycznie od oryginału. Ten zrobiłem na patencie takim, że, filtr obrałem z tych metalowych kołnierzy, i wkleiłem go do Ĺcianek boxu (sam papier z wewnÄtrznÄ siateczkÄ ), dlatego wyszedł taki wÄ ski. Tylko że łatwy do wymiany taki wkład nie bÄdzie, wiÄc nie wiem czy ostatecznie nie wyjdzie mi taki sam kloc jak fabryczny. Szczerze mowiac to bylem przekonany iz zrobisz cos raczej w tym stylu: http://www.ebay.com/itm/Honda-CB750-Aftermarket-Air-Cleaner-Box-69-76-/110963203582?hash=item19d5ec1dfe&item=110963203582&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: -- - 37 |
Data: Listopad 01 2012 22:21:08 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomoĹci
Szczerze mowiac to bylem przekonany iz zrobisz cos raczej w tym stylu: TrochÄ powyżej możliwoĹci mojego garażu, co najwyżej móglbym kupiÄ :) GdzieĹ to już widziałem, to by było na pewno ciekawsze wizualnie. Tylko skÄ d braÄ do tego wkłady? RozbebeszaÄ seryjne filtry i upychaÄ dookoła miÄdzy tymi siatkami? -- pzdr, marcin 38 |
Data: Listopad 02 2012 07:33:34 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Thu, 1 Nov 2012 17:42:05 +0100) ktos podajacy sie za marcin Ha, działa! Tylko się nie śmiać: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Gratulacje, nie odzywam się w Twoich wątkach na temat mechaniki, bo się nie znam, ale po cichu Ci kibicowałem :) Motocykl wygląda swietnie. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 39 |
Data: Listopad 02 2012 21:07:12 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości
Gratulacje, nie odzywam się w Twoich wątkach na temat mechaniki, bo się Dzięki Panowie, dzięki wszystkim za dobre słowa :) A niektórym też za cierpliwość i rzeczowe rady ;) -- pzdr, marcin 40 |
Data: Listopad 02 2012 23:23:34 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: AZ | On 2012-11-01, marcin wrote: Ha, działa! Tylko siÄ nie ĹmiaÄ: http://www.cb750.yoyo.pl/cb750.html :) Na dolnych zdjÄciach prototyp airboxa w pełnej krasie. Teraz go rozklejam i robiÄ na spokojnie docelowy, trochÄ mniej kanciaty i oczywiĹcie nieco staranniej go wykoĹczÄ ;) Na wloty zamocujÄ dwa stożki i jakoĹ to chyba bÄdzie wyglÄ dało.Wyglada lepiej niz wydechu w bandazu u Amila... -- Artur ZZR 1200 41 |
Data: Listopad 04 2012 23:18:41 | Temat: Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | Autor: marcin | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹci
Wyglada lepiej niz wydechu w bandazu u Amila... Spokojnie, jeszcze nie skoĹczyłem :P -- pzdr, marcin |
Re: CB750 Bol d'Or - dysze gaźników

