Cios w plecy
1 | Data: Luty 03 2015 07:33:42 |
Temat: Cios w plecy | |
Autor: J.F. |
2 |
Data: Luty 03 2015 00:39:47 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Jimiasty | W dniu wtorek, 3 lutego 2015 07:33:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał: Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane: "nie ma wypadku bez udzialu predkosci". Wiec na razie przeforsuja 30km/h a docelowo bedzie to 0, slownie zero. -- Pozdro. Jimiasty 3 |
Data: Luty 03 2015 09:58:21 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: J.F. | Użytkownik "Jimiasty" napisał w wiadomo¶ci grup Nie rozumiem ... to jest jakies uzasadnienie dla 50 w miastach, czy No przeciez na tym obrazku ktory podlinkowales jest napisane: No prawde mowi±c to taki jest logiczny wniosek z wykresu :-) Szczegolnie jak sie da pieszym pierwszenstwo na przejsciach. J. 4 |
Data: Luty 03 2015 20:21:41 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Gotfryd Smolik news | On Tue, 3 Feb 2015, J.F. wrote: Użytkownik "Jimiasty" napisał E, nie - bo o bezpieczeństwie decyduje jeszcze możliwo¶ć dożycia do momentu dojechania do celu ;) Szczegolnie jak sie da pieszym pierwszenstwo na przejsciach. IMO (od zawsze) - wła¶nie nie. Po prostu kierowca będzie wiedział to samo, co wie zbliżaj±c się do skrzyżowania. Dzi¶ jest tak, że sporo kierowców bazuje na tezie "bo tamten musi" (i wcale nie dotyczy to tylko przej¶ć i tylko kolizji z pieszymi), a dopiero po wypadku jest zaskoczony "no jak to". Brak podstawy "bo tamten musi" raczej *zmniejsza* liczbę błędnych wymuszeń. Prawda, powinien być zakaz "utrudniania ruchu" w obrębie przej¶cia, tak jak przy skrzyżowaniu (i dotycz±cy pieszych). pzdr, Gotfryd 5 |
Data: Luty 03 2015 08:55:08 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Gotfryd Smolik news | On Tue, 3 Feb 2015, J.F. wrote: Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego To tak dla ¶cisło¶ci - obywatele czy kierowcy (czuj± się bezpiecznie), albo jak kto woli, czy to jest opinia obejmuj±ca pieszych (że chc± jeĽdzić szybciej :P)? P.S. Chyba to drugie. pzdr, Gotfryd 6 |
Data: Luty 03 2015 10:17:50 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: J.F. | Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomo¶ci Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego To tak dla ¶cisło¶ci - obywatele czy kierowcy (czuj± się bezpiecznie), Uslyszalem, ze piesi tez sa zadowoleni, wiec osmielilem sie napisac "obywatele". O, http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17349058,Polacy_chca_jezdzic_szybciej_i____placic_wyzsze_mandaty.html Domyslam sie, ze rzad szybko zaspokoi obywateli ... i podniesie mandaty :-) J. 7 |
Data: Luty 03 2015 12:32:48 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Pawel O'Pajak |
Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego Juz w samym tytule popelniasz blad. Zakladasz bowiem, ze dla KRBRD wynik badania jest "ciosem w plecy". Otoz drogi kolego jest dokladnie odwrotnie. To "woda na mlyn" tej instytucji. Z jeszcze wiekszym zapalem wezma sie do roboty, by wychowywac spoleczenstwo. Oni nie kieruja sie glosem wiekszosci (to akurat slusznie), nie kieruja sie tez, rzecz jasna, zdrowym rozsadkiem, oni kieruja sie wlasnym zdaniem. Uwazaja, ze wiedza najlepiej. Posluchaj sobie takiego mojego "ulubienca" - Galasa. Ten gosc uwaza, ze wie najlepiej i jesli fakty nie pasuja do teorii, to tym gorzej dla faktow. Ta rada sklada sie wylacznie z takich ludzi. Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej niz jadac 100, ze w zwiazku z tym bedziesz bardziej zmeczony, dluzej przebywasz na drodze i wieksze bedzie prawdopodobienstwo wypadku. Oni nie sa w stanie opanowac samochodu jadacego wiecej niz 50 i sa przekonani, ze nikt nie potrafi. Poza sprawami zwiazanymi ze znikoma wiedza i praktyka czlonkow KRBRD, jest jeszcze sprawa pieniedzy. Kierowcow wydoic najlatwiej, mozna dowolnie podnosic podatki i mandaty, nikt nie pisnie. Eh, gdybysmy mieli taki "dar przekonywania" jak gornicy... Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com 8 |
Data: Luty 03 2015 12:47:02 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Heraklit | Był sobie taki dzień: 3 luty (wtorek), gdy o godzinie 12:32 *Pawel Eh, gdybysmy mieliAle górnicy to też kierowcy. Może ich przekonasz dodania kilku postulatów? -- Pozdrawiam, Post stworzono 2015-02-03 12:43:48 9 |
Data: Luty 03 2015 14:23:44 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Jacek Maciejewski | Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a): Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej E=0,5mV^2. Polecam uwadze t± dwójkę :) -- Jacek 10 |
Data: Luty 03 2015 14:37:38 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: yabba | Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomo¶ci Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a): Strach latać samolotem. -- Pozdrawiam, yabba 11 |
Data: Luty 03 2015 14:37:58 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello yabba, Strach latać samolotem.Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzejE=0,5mV^2. Polecam uwadze t± dwójkę :) Lataj nisko i powoli! -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 12 |
Data: Luty 03 2015 15:38:52 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Jacek Maciejewski | Dnia Tue, 3 Feb 2015 14:37:38 +0100, yabba napisał(a): Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomo¶ci Strach się bać :) -- Jacek 13 |
Data: Luty 03 2015 20:28:53 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Gotfryd Smolik news | On Tue, 3 Feb 2015, yabba wrote: Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał Jak dojdzie do czołówki to i owszem. Albo kolizji z pieszym (dla pieszego). Gesto¶ć samolotów NA RAZIE jest na tyle mała, że czołówki można policzyć na palcach, a najtragiczniejsza z nich miała miejsce na styku "powietrze-ziemia" (na pasie startowym). Ergo, najbardziej bać się trzeba JAZDY samolotem :> Ale jak gęsto¶ć machin latajacych zbliży się do gęsto¶ci pojazdów na autostradzie, to pewnie jak piszesz ;) pzdr, Gotfryd 14 |
Data: Luty 03 2015 16:02:23 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: t-1 | W dniu 2015-02-03 o 14:23, Jacek Maciejewski pisze: Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a): Proszę, nie tylko Golas ale i o¶wieceni s± przeciw. 15 |
Data: Luty 03 2015 19:16:35 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Jacek Maciejewski | Dnia Tue, 03 Feb 2015 16:02:23 +0100, t-1 napisał(a): W dniu 2015-02-03 o 14:23, Jacek Maciejewski pisze: Miło że uważasz mnie za o¶wieconego :) ale gdzie ty tu widzisz sprzeciw?? I przeciw czemu?? :) -- Jacek 16 |
Data: Luty 03 2015 22:50:13 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Pawel O'Pajak | Powitanko, E=0,5mV^2. Polecam uwadze t± dwójkę :) No ale co ma z tego niby wynikac? Ze wiecej energii musza wytracic hamulce? So what? Od tego sa. Nie mowimy o jezdzie wyczynowej, tylko o normalnym ruchu. Kazdy, kto ma pare godzin wyjezdzone, wie mniej wiecej gdzie sie zatrzyma przy danej predkosci. Jak nie wie, to sie dowie w miej, lub bardziej brutalny sposob. Nie widze powodow, by na 3 pasmowej drodze przy sprzyjajacych warunkach jechac 50. To, ze paru kapeluszom z jakies rady predkosc powyzej 50 wydaje sie zabojcza, nie znaczy, ze normalny przecietny kierowca jak ja nie jest w stanie opanowac samochodu przy np. 80. A skoro juz o fizyke zahaczamy, to jakos pewniej sie czuje w moim Volvo o m=1600kg, niz w skodzince o m cos kolo 1000kg;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com 17 |
Data: Luty 03 2015 23:03:20 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Shrek | On 2015-02-03 22:50, Pawel O'Pajak wrote: Powitanko, Nie demagoguj:P NIe chodzi o to, że kto¶ jad±c 80 nie będzie potrafił ocenic kiedy wcisn±ć hamulec, żeby się zatrzymać przed ¶wiatłami, a o to co się stanie jak jednak w co¶ przypierdoli ( z różnych powodów, aczkolwiek nie z tego co powyyżej;). I tu nie ma co dyskutować - skutki s± proporcjonalne do kwadratu prędko¶ci. Można też sprowadzać sprawę do absurdów, ale nie o to chodzi. Po prostu poruszanie się pojazdami mechanicznymi wi±że się z ryzykiem, a to skutki tego ryzyka niew±tpliwie zależ± od prędko¶ci. Nie ma się co napinać - "nie b±dĽ pan gł±b...";) Shrek. 18 |
Data: Luty 03 2015 18:08:44 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: J.F. | Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomo¶ci Zaslyszane w radio: krajowa rada bezpieczenstwa ruchu drogowego Juz w samym tytule popelniasz blad. Zakladasz bowiem, ze dla KRBRD wynik badania jest "ciosem w plecy". Otoz drogi kolego jest dokladnie odwrotnie. To "woda na mlyn" tej instytucji. Z jeszcze wiekszym zapalem wezma sie do roboty, by wychowywac spoleczenstwo. Oni nie kieruja sie glosem wiekszosci (to akurat slusznie), nie kieruja sie tez, rzecz jasna, zdrowym rozsadkiem, oni kieruja sie wlasnym zdaniem. Ale na dwoje babka wrozyła - ktos moze uznac, ze skoro jest bezpiecznie, to caly program do roku 2020 zostal zrealizowany i można ich zwolnic :-) Ale sami moga tez uznac, ze plany do 2020 zrealizowano i czas na nastepny krok - np 30 na obszarze zabudowanym :-) Ktos może tez uznac, ze obywatele nie zycza sobie dalszego spowalniania. A przypominam ze wybory blisko, bardzo blisko :-) Uwazaja, ze wiedza najlepiej. Posluchaj sobie takiego mojego "ulubienca" - Galasa. Ten gosc uwaza, ze wie najlepiej i jesli fakty nie pasuja do teorii, to tym gorzej dla faktow. Ta rada sklada sie wylacznie z takich ludzi. Nie ma dla nich zadnego znaczenia, ze jadac 50 jedziesz 2 razy dluzej niz jadac 100, ze w zwiazku z tym bedziesz bardziej zmeczony, dluzej przebywasz na drodze i wieksze bedzie prawdopodobienstwo wypadku. Zawsze mozna zamontowac tachograf :-) Poza sprawami zwiazanymi ze znikoma wiedza i praktyka czlonkow KRBRD, jest jeszcze sprawa pieniedzy. Kierowcow wydoic najlatwiej, mozna dowolnie podnosic podatki i mandaty, nikt nie pisnie. Eh, gdybysmy mieli taki "dar przekonywania" jak gornicy... Wybory blisko, ale my d* jestesmy :-) J. 19 |
Data: Luty 03 2015 23:49:17 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: jerzu | On Tue, 3 Feb 2015 18:08:44 +0100, "J.F." Ale na dwoje babka wrozyła - ktos moze uznac, ze skoro jest Nikogo nie bÄ™dÄ… zwalniać. Ba, nawet bÄ™dÄ… tworzyć nowe stołki. "MiÄ™dzynarodowi eksperci Banku Ĺšwiatowego ds. bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego sÄ… zgodni, że Polska potrzebuje silnej Instytucji WiodÄ…cej do spraw bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego (BRD). Krajowa Rada BezpieczeĹ„stwa Ruchu Drogowego opublikowała właĹ›nie najważniejsze wstÄ™pne zalecenia, które majÄ… poprawić system zarzÄ…dzania bezpieczeĹ„stwem ruchu drogowego w Polsce. Pierwsze rekomendacje dotyczÄ… struktury instytucjonalnej, systemu finansowania oraz edukacji w obszarze bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego. MIiR na ich podstawie przygotowuje zmiany konieczne do wzmocnienia bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego w Polsce. Publikacja „Sprawozdania wstÄ™pnego o ustanowieniu Instytucji WiodÄ…cej ds. bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego”, ma otworzyć dyskusjÄ™ i pomóc zbudować konsensus wokół proponowanych rozwiÄ…zaĹ„. To pierwszy krok w procesie konsultacji proponowanych rozwiÄ…zaĹ„, które w perspektywie długoterminowej powinny zapewnić trwałÄ… poprawÄ™ systemu zarzÄ…dzania bezpieczeĹ„stwem ruchu drogowego. DoĹ›wiadczenia miÄ™dzynarodowe wskazujÄ… bowiem, że wiÄ™ksza skutecznoć zarzÄ…dzania bezpieczeĹ„stwem jest jednym kluczowych warunków poprawy jego stanu w ruchu drogowym. Twórcy raportu zarekomendowali wdrożenie w Polsce systemowych zmian w zakresie organu zarzÄ…dzajÄ…cego BRD ze stworzeniem docelowego modelu opartego o kompetentnÄ…, niezależnÄ… i silnÄ… InstytucjÄ™ WiodÄ…cÄ… do spraw bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego. Takie rozwiÄ…zanie powinno zapewnić lepszÄ… realizacjÄ™ Narodowego Programu BezpieczeĹ„stwa Ruchu Drogowego. W opinii Banku Ĺšwiatowego, zapewnienie bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego wymaga interdyscyplinarnego podejĹ›cia oraz koordynacji kompetencji wielu instytucji rzÄ…dowych zajmujÄ…cych siÄ™ miÄ™dzy innymi: inżynieriÄ…, edukacjÄ…, nadzorem oraz ratownictwem. Aby umożliwić szybkie rozpoczÄ™cie procesu zmian zaproponowano również rozwiÄ…zania poĹ›rednie wskazujÄ…ce na koniecznoć podkreĹ›lenia wagi bezpieczeĹ„stwa drogowego w pracach rzÄ…du oraz kompetencyjnego wzmocnienia istniejÄ…cych struktur Krajowej Rady BezpieczeĹ„stwa Ruchu Drogowego oraz jej organu wykonawczego Sekretariatu Krajowej Rady. Prace nad koniecznymi zmianami bÄ™dÄ… kontynuowane w ramach bieżÄ…cej współpracy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju oraz Banku Ĺšwiatowego. Od wrzeĹ›nia 2014 r. Bank Ĺšwiatowy pracuje nad kompleksowym raportem dotyczÄ…cym bezpieczeĹ„stwa ruchu drogowego w Polsce." -- Pozdrawiam - Dariusz NiemczyĹ„ski http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 20 |
Data: Luty 04 2015 00:49:55 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: J.F. | Dnia Tue, 03 Feb 2015 23:49:17 +0100, jerzu napisał(a): On Tue, 3 Feb 2015 18:08:44 +0100, "J.F." Hm ... ale jak to rozumiec - ze KR juz sie poczula Instytucja Wiodaca, czy miedzynarodowi eksperci doszli do wniosku ze sie nie sprawdzila i potrzebujemy nowej, lepszej, silniejszej :-) Pierwsze rekomendacje dotyczÄ… struktury instytucjonalnej, systemu Hm ... brzmi jak wyrok, czy KRBRD zostanie, a obok powola sie IW ? J. 21 |
Data: Luty 03 2015 18:14:27 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Shrek | On 2015-02-03 12:32, Pawel O'Pajak wrote: Eh, gdybysmy mieli Ale to już było - równie dobrze możesz założyć partię mężczyzn czy rudych, albo w ogóle ludzi:P Shrek. 22 |
Data: Luty 03 2015 23:34:53 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Tomasz Pyra | Dnia Tue, 03 Feb 2015 12:32:48 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a): Powitanko, No taki wła¶nie wydĽwięk płynie z tego: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17349058,Polacy_chca_szybciej_jezdzic_i____placic_wyzsze_mandaty.html Ale tak ogólnie to co¶ mi się te dane nie trzymaj± kupy. Zwłaszcza to zadowolenie ze stanu bezpieczeństwa - o ile pozostałe odpowiedzi trudno jako¶ weryfikować, to jednak obraz przeciętnego użytkownika dróg, który czuje się jak jedyny rozs±dny atakowany zewsz±d przez stada czychaj±cych na jego życie jako¶ nie pasuje mi do twierdzenia że połowa jest zadowolona ze stanu bezpieczeństwa. Chętnie bym zobaczył t± ankietę, jakie dokładnie były pytania i jakie odpowiedzi były dostępne. Bo to mi wygl±da w najlepszym razie na kretywne obrabianie wyników. 23 |
Data: Luty 03 2015 23:44:03 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Tomasz Pyra | Dnia Tue, 3 Feb 2015 23:34:53 +0100, Tomasz Pyra napisał(a): ChÄ™tnie bym zobaczył tÄ… ankietÄ™, jakie dokładnie były pytania i jakie Mam: http://krbrd.gov.pl/files/file/Badanie-postaw-spoleczenstwa-wzgledem-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego-2014.pdf No i od razu inaczej brzmi: Jeżeli chodzi o zagrożenie wypadkami – czy uważa Pan(i), że po polskich drogach podróżuje siÄ™ bezpiecznie? zdecydowanie tak/ raczej tak/ raczej nie/ zdecydowanie nie 4%/39%/40%/17% czyli nie "prawie połowa", a 4% jest zadowolone z poziomu bezpieczeĹ„stwa :) Reszta pytaĹ„ doć standardowo - obraz szybkiego i bezpiecznego kierowcy, otoczonego stadem baranów, dla których jest jak najbardziej za surowym karaniem :) 24 |
Data: Luty 04 2015 09:15:03 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Maciek | W dniu 2015-02-03 o 23:44, Tomasz Pyra pisze: Mam:Bardzo to ładnie opracowane, ale mam takie pytanie retoryczne: po ch* płacić jakiejĹ› łajzie za graficznÄ… prezentacjÄ™ wyników ankiety, jeĹ›li na jednej stronie umieszcza ona Ĺ›liczne wykresy, na których na górze strony "zawsze" oznacza siÄ™ na czerwono, "nigdy" na zielono, a na dole odwrotnie??? Chyba, że to takie kreowanie rzeczywistoĹ›ci dla "góry", która tylko oglÄ…da obrazki. -- Pozdrawiam Maciek 25 |
Data: Luty 05 2015 18:02:22 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Alf/red/ | On 04/02/15 09:15, Maciek wrote: po ch* płacić jakiejĹ› łajzie za graficznÄ… prezentacjÄ™ wyników ankiety ....oraz za zwroty "sytuacja uległa poprawie" (pierwsza strona wniosków). Długo siÄ™ opierała i zawziÄ™cie, aż wreszcie uległa :( DziÄ™kujÄ™ również za wartoĹ›ciowe uwagi "Kierowcy to w wiÄ™kszoĹ›ci osoby miÄ™dzy 25 a 60 rokiem życia". Rozumiem, że ci miÄ™dzy 73 a 74 rokiem to mniejszoć? Ciekawe! Strona 2. Jedynie 44% badanych deklaruje, że byliby w stanie udzielić pierwszej pomocy. Jedynie?? To dużo! SprawdĽmy wiÄ™c, jak by wyglÄ…dała ta pomoc. Ile uciĹ›nięć? "Takiej [prawidłowej] odpowiedzi udzieliło zaledwie 22% ankietowanych". No piÄ™knie, resztÄ™ właĹ›nie wypłoszyliĹ›cie, że nie potrafiÄ…, wiÄ™c już nie bÄ™dÄ… deklarować. Ja bym jednak wolał być ratowany z np. 15:2 (stare zalecenia) niż w ogóle... Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszych drogach to [...] chodzenie po ulicy zamiast po chodniku". Ciekawe dlaczego? Czy dlatego, że na chodniku parkujÄ… samochody? Czy ot tak, dla adrenaliny lub z lenistwa? "Ponad połowa rowerzystów przyznaje, że nigdy nie nosi kasków rowerowych". Straszne! Ĺšmiertelne! Miałem na rowerze kilka przewrotek. Bez kasku. Miałem uszkodzone: nadgarstek, kolano, podbródek. Co mi by pomógł kask? Widziałem kiedyĹ› małÄ… dziewczynkÄ™ na małym rowerku. Na głowie czapka z pomponem, bo to jesieĹ„ była, na pomponie zatkniÄ™ty kask. Hura, jestem bezpieczna! "Ponad 1/3 kierowców przyznaje, że podczas jazdy samochodem lub motocyklem rozmawiajÄ… przez telefon komórkowy wymagajÄ…cy trzymania w rÄ™ku". Dobrzy sÄ…! Motocykl, kask - i rozmawia przez telefon trzymany w rÄ™ce. Pewnie jeszcze prawej. Sorki że mi siÄ™ ulało... -- Alf/red/ 26 |
Data: Luty 05 2015 18:47:59 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Cavallino |
Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszych Pewnie zwykły kretynizm, w rodzaju rowerzystów jadÄ…cych jezdniÄ…, wzdłuż i obok nowiutkiej Ĺ›cieżki rowerowej. 27 |
Data: Luty 05 2015 23:50:18 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Tomasz Pyra | Dnia Thu, 5 Feb 2015 18:47:59 +0100, Cavallino napisał(a): Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomo¶ci grup Ale pieszych id±cych jezdni± wzdłuż chodnika, to chyba nie widziałem :) 28 |
Data: Luty 06 2015 00:22:26 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Pawel O'Pajak | Powitanko, Ale pieszych id±cych jezdni± wzdłuż chodnika, to chyba nie widziałem:) Malo widziales, bardzo czeste zachowanie. Czasem podjezdzam do takich i przez szczekaczke: "A nie wygodniej by bylo po chodniku?". Przerazenie w oczach;-) Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com 29 |
Data: Luty 06 2015 09:18:47 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Tomasz, Ale pieszych id±cych jezdni± wzdłuż chodnika, to chyba nie widziałem :)Dalej. "Inne niebezpieczne zachowania pieszych na naszychPewnie zwykły kretynizm, w rodzaju rowerzystów jad±cych jezdni±, wzdłuż i Nie widziałe¶ mamu¶ z dziećmi w wózeczkach na mało uczęszczanych ulicach, jak im po chodniku niewygodnie i jad± ulic±? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 30 |
Data: Luty 06 2015 19:28:46 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Shrek | On 2015-02-05 18:47, Cavallino wrote: Pewnie zwykły kretynizm, w rodzaju rowerzystów jadÄ…cych jezdniÄ…, wzdłuż Zwykle ma to jednak jakieĹ› uzasadnienie;) Shrek. 31 |
Data: Luty 03 2015 15:49:33 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: t-1 | W dniu 2015-02-03 o 07:33, J.F. pisze:
Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybko¶ci wpływa na spadek PKB. Opinie obywateli opieraj± się bowiem na naturalnej obserwacji, że jak jeĽdzi się szybciej to więcej się na ogół zarabia. 32 |
Data: Luty 03 2015 16:08:26 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Liwiusz | W dniu 2015-02-03 o 15:49, t-1 pisze: W dniu 2015-02-03 o 07:33, J.F. pisze: W normalnym ustroju. U nas nie ma znaczenia, urzÄ™dnik poczeka na łapówkÄ™. -- Liwiusz 33 |
Data: Luty 03 2015 18:03:28 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: J.F. | Użytkownik "t-1" napisał w wiadomo¶ci grup P.S. Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybko¶ci wpływa na spadek PKB. Dobrze wplywa, im obywatel dluzej jedzie, tym wiecej ludzi musi pracowac i bezrobotnych ubywa :-) J. 34 |
Data: Luty 03 2015 18:16:16 | Temat: Re: Cios w plecy | Autor: Shrek | On 2015-02-03 15:49, t-1 wrote: Ciekawe, jak zmniejszenie dopuszczalnej szybko¶ci wpływa na spadek PKB. To powinni¶my mieć najwyższy po Niemacach:P Shrek. |