Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch 
jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczął 
pokazywać coraz wyższą temperaturę, aż zaczął się zbliżać do czerwonego pola. 
Potem temperatura spadła do normalnej wartości a ogrzewanie zaczęło normalnie 
działać. Czy to wskazuje na zacięcie się termostatu czy też jest możliwa inna 
przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zacięcie się termostatu nie wiąże się z 
natychmiastową koniecznością wymiany?
--  
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| 2 | Data: Styczen 19 2009 13:56:19 | 
| Temat: Re: Czy to był termostat? | 
| Autor: ЧойŃŃаŃка | 
Boban pisze:
 Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczÄ
ł pokazywaÄ coraz wyższÄ
 temperaturÄ, aż zaczÄ
ł siÄ zbliżaÄ do czerwonego pola. Potem temperatura spadła do normalnej wartoĹci a ogrzewanie zaczÄło normalnie działaÄ. Czy to wskazuje na zaciÄcie siÄ termostatu czy też jest możliwa inna przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zaciÄcie siÄ termostatu nie wiÄ
że siÄ z natychmiastowÄ
 koniecznoĹciÄ
 wymiany?
 
Ogrzewanie przeważnie "nie idzie" przez termostat, sprawdź poziom 
płynu w chłodnicy ew. sprawdź czy nie zapowietrzone.
 | 3 | Data: Styczen 19 2009 14:03:04 |  | Temat: Re: Czy to był termostat? |  | Autor: RoMan Mandziejewicz |  Hello Boban,
 Monday, January 19, 2009, 1:49:07 PM, you wrote:
 
 
 Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczął
 pokazywać coraz wyższą temperaturę, aż zaczął się zbliżać do czerwonego pola.
 Potem temperatura spadła do normalnej wartości a ogrzewanie zaczęło normalnie
 działać. Czy to wskazuje na zacięcie się termostatu czy też jest możliwa inna
 przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zacięcie się termostatu nie wiąże się z
 natychmiastową koniecznością wymiany?
 
 
Masz za mało płynu chłodzącego. Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia 
uszczelki pod głowicą lub nieszczelności pompy płynu chłodzącego.
 
--   
Best regards, 
 RoMan                             
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ 
Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/  :)
 | 4 | Data: Styczen 19 2009 13:16:18 |  | Temat: Re: Czy to był termostat? |  | Autor: Boban |  Sprawadziłem i faktycznie jest za mało płynu. Dzięki za diagnozę :)
 --
 Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
 
 
 | 5 | Data: Styczen 19 2009 15:02:21 |  | Temat: Re: Czy to był termostat? |  | Autor: Adam Płaszczyca |  Dnia Mon, 19 Jan 2009 12:49:07 +0000 (UTC), Boban napisał(a):
 
 Dzisiaj w drodze do pracy zauważyłem, że ogrzewanie nie działa tj. nadmuch jest zimny. Ponadto (podczas jazdy w korku) wskaźnik temperatury zaczął
 pokazywać coraz wyższą temperaturę, aż zaczął się zbliżać do czerwonego pola.
 Potem temperatura spadła do normalnej wartości a ogrzewanie zaczęło normalnie
 działać. Czy to wskazuje na zacięcie się termostatu czy też jest możliwa inna
 przyczyna? Jak mniemam jadnokrotne zacięcie się termostatu nie wiąże się z
 natychmiastową koniecznością wymiany?
 
 
Raczej układ Ci się zapowietrzył, a potem pompa przepchnęła w końcu bąbel 
powietrza.  
--   
     ___________ (R) 
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688 
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198 
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ 
___________/    GG: 3524356
 |  |  |  |