³aÅ„cuch DID VX a ZVMX
1 | Data: Lipiec 12 2012 22:38:33 |
Temat: ³añcuch DID VX a ZVMX | |
Autor: ARO | Priwiet! 2 |
Data: Lipiec 12 2012 23:34:02 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Drzewo | U¿ytkownik "ARO" napisa³ w wiadomo¶ci 2. Przy jakiego rzêdu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich To nie zale¿y od pojemno¶ci - lepszy ³añcuch wytrzyma wiêcej kilometrów, a im s³absza maszyna tym ró¿nica bêdzie wiêksza. Pomy¶l, ¿e i tak musisz wydaæ sporo kasy, wiêc te 50 PLN ciê nie zbawi. Bez sensu jest oszczêdzaæ pare z³otych na ³añcuchu, zw³aszcza ¿e ró¿nica w przebiegu podawana przez DID jest spora. -- Drzewo www.moto-opinie.info - Opinie na temat produktów motocyklowych w jednym miejscu 3 |
Data: Lipiec 13 2012 00:35:06 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: ARO | U¿ytkownik "Drzewo" napisa³ : To nie zale¿y od pojemno¶ci - lepszy ³añcuch wytrzyma wiêcej kilometrów, a A nie powinno byæ przypadkiem, ¿e "im mocniejsza"? Pomy¶l, ¿e i tak musisz wydaæ sporo kasy, wiêc te 50 PLN ciê nie zbawi. Mia³o by to sens, ale ró¿nica ceny wynosi prawie czterokrotnie tyle co poda³e¶. Zwyk³y kosztuje 380, a mocniejszy jest o 190 pln dro¿szy - czyli 1,5 raza wiêcej. Zak³adaj±c, ¿e w planach mam zrobiæ na tym moto jeszcze maksymalnie 30tys po polskich drogach i bezdro¿ach, nie mam argumentów do zakupu dro¿szego. Mo¿e gdyby ruszaæ motocyklem w dzicz (np. daleko na wschód) na b. d³ug± trasê, to mia³o by to jaki¶ sens. A tak nie chcê robiæ przysz³emu w³a¶cicielowi dobrze. Moto kupi³em z VAZem, który rozci±ga siê jak g³upi, a ostatnio zacz±³ siê zwyczajnie zacieraæ pomimo prawid³owego smarowania. Decyzja zakupu jest, a mnie tak czysto hipotetycznie i praktycznie zastanawia sensowno¶æ zastosowania ³añcucha oznaczonego "hiper wzmocniony" w cene 50% wiêkszej. pzdr -- ARQ transalp 4 |
Data: Lipiec 13 2012 07:28:40 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Jasio | U¿ytkownik "ARO" napisa³ w wiadomo¶ci wschód) na b. d³ug± trasê, to mia³o by to jaki¶ sens. A tak nie chcê robiæ przysz³emu w³a¶cicielowi dobrze.~~~~~~~~~~~ To dobre. Olej wlej gówniany, bo po co mu dobry? BTW na klockach te¿ mo¿na przyoszczêdziæ. Dobrze zrozumia³em, ¿e je¶li motur siê rozpadnie po koñcu Twojego u¿ytkowania, to bêdzie OK? -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 5 |
Data: Lipiec 13 2012 10:38:47 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: ARO | U¿ytkownik "Jasio" napisa³ : Olej wlej gówniany, bo po co mu dobry? Jasiu, czas eksploatacji dowolnego urz±dzenia jest zawsze uzasadniony ekonomicznie. Przynajmniej powinien byæ uzasadniony - tak na zdrowy rozs±dek. Id±c w drug± stronê drog± sarkazmu t± sam± co Ty, rozumiem, ¿e zmieniasz opony w swoim poje¼dzie i wszystke p³yny eksploatacyjne na miesi±c przed sprzeda¿±? Czas u¿ytkowania pojazdów w moich rêkach jest policzony. Wyobra¼ sobie, ¿e po prostu kiedy¶ lepiej jest zmieniæ auto czy motór na inny bo stary siê znudzi³, a zbli¿aj±ce siê wydatki zwi±zane z eksploatacj± nadadz± temu wystarczaj±cy impuls. Wska¿ mi to palcem cz³owieka, który robi prezenty innym. Chyba, ¿e wirtualnie na preclu, bo rzeczywisto¶æ nie bywa inna jak koloru papieru toaletowego. Przewa¿nie dodatkowo z br±zow± przyschniêt± drach± wskazuj±c± na jego dawne zu¿ycie. Zdarzaj± siê te¿ odchy³y w drug± stronê, ale dalej nic za darmo - jaki¶ czas temu (maks. rok) kto¶ og³asza³ siê tutaj z kilkunastoletnim trampkiem za 11tysi, bo wymieni³, to, sramto i tamto. Kogo to interesuje i kto w to uwierzy? Ja i tak zmieniam olej i pasek (w aucie) od razu po zakupie bez wzglêdu na to co mówi sprzedawca. czil aut men ent kip kul, yo! -- ARQ transalp 6 |
Data: Lipiec 13 2012 10:48:15 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: OGONek~ | U¿ytkownik "ARO" napisa³ w wiadomo¶ci U¿ytkownik "Jasio" napisa³ : Wyobra¼ sobie ¿e ja jak sprzedawa³em moto dawnymi czasy to wymieni³em klocki na nowe na dzieñ przed bo by³y ju¿ na wykoñczeniu a ¶cierwienia nie lubiê. -- OGONek~ 7 |
Data: Lipiec 13 2012 09:02:33 | Temat: Re: ³aÅ„cuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: AZ | On 2012-07-13, OGONek~ wrote: Bos gupi, motur sie sprzedaje jak z opon wylazi oplot, z klockow zostaly tylko blachy a olej nie zmieniany juz hoho bo moto i tak mialo byc na sprzedaz. -- Artur ZZR 1200 8 |
Data: Lipiec 13 2012 12:56:35 | Temat: Re: ³aÅ„cuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: OGONek~ |
Bos gupi, motur sie sprzedaje jak z opon wylazi oplot, z klockow zostaly tylko I jeszcze rame ponacinać ;-))) -- OGONek~ 9 |
Data: Lipiec 13 2012 11:53:40 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-07-13 10:38, ARO pisze: inny bo stary siê znudzi³, a zbli¿aj±ce siê wydatki zwi±zane z eksploatacj± Dziwny jestes :) Albo ja jestem dziwny ? Przychodzi czas na cos, to to robie. Ostatnio wymienilem oleje i inne pierdoly pomimo ze motocykle sa wystawione na sprzedaz. Koszt gowniany, a moto ciagle jezdzi - nie wiem czy sprzedam jutro, za miesi±c czy wcale. Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie skonczyly, chociaz w sumie gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast nim jezdzic to bym stowke oszczedzil! pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128 DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 10 |
Data: Lipiec 13 2012 12:01:33 | Temat: Re: ³aÅ„cuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: de Fresz | On 2012-07-13 11:53:40 +0200, Roman Niewiarowski said: inny bo stary siê znudzi³, a zbli¿aj±ce siê wydatki zwi±zane z eksploatacj± A mo¿e w³a¶nie dlatego to robisz, bo wci±¿ je¼dzisz? Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie skonczyly, chociaz w sumie gdybym odstawil motocykl do garazu zamiast nim jezdzic to bym stowke oszczedzil! O, nowa moda, lans na filantropa! -- Pozdrawiam de Fresz 11 |
Data: Lipiec 13 2012 10:11:34 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Fri, 13 Jul 2012 12:01:33 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz Jeszcze po klocki musze podjechac bo sie skonczyly, chociaz w sumie Jak kupowalem DT od newroma to nawet zala³ do pe³na! :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 12 |
Data: Lipiec 13 2012 13:15:14 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-07-13 12:11, Piotr Klimek pisze: Jak kupowalem DT od newroma to nawet zala³ do pe³na! :) Nasikal, nasikal. Nie nazywajmy szamba perfumeriom! pozdr newrom -- Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 13 |
Data: Lipiec 13 2012 11:35:19 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Fri, 13 Jul 2012 13:15:14 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski Jak kupowalem DT od newroma to nawet zala³ do pe³na! :) Faktem jest, ¿e do dzisiaj cuchnie jak siê go odpali - ale my¶la³em, ¿e 2T tak maj±... -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 14 |
Data: Lipiec 13 2012 13:46:08 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-07-13 13:35, Piotr Klimek pisze: Faktem jest, ¿e do dzisiaj cuchnie jak siê go odpali - ale my¶la³em, ¿e 2T Maja, jak sie gownem uszczelnia simmeringi. Gowno za darmo, a simmeringi kosztuja po 4pln/szt, wiec nie bylo sensu inwestowac skoro wiedzialem ze sprzedam. Nie. No! pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128 DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 15 |
Data: Lipiec 13 2012 13:14:36 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX [OT] | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-07-13 12:01, de Fresz pisze: A mo¿e w³a¶nie dlatego to robisz, bo wci±¿ je¼dzisz? Jezdze bo musze, motocykle to przezytek ino samochod mi sie popsul. O, nowa moda, lans na filantropa! A nie napisalem ze te nowe klocki wyjme i sprzedam na alegrze ? Przeoczenie! pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128 DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 16 |
Data: Lipiec 13 2012 10:51:54 | Temat: Re: ³aÅ„cuch DID VX a ZVMX | Autor: de Fresz | On 2012-07-13 07:28:40 +0200, "Jasio" said: wschód) na b. d³ug± trasê, to mia³o by to jaki¶ sens. A tak nie chcê robiæ przysz³emu w³a¶cicielowi dobrze.~~~~~~~~~~~ A czy ja dobrze zroumia³em, ¿e porównujesz w³o¿enie do motocykla drugiego od góry ³añcucha czo³owego producenta do lania do silnika oleju s³onecznikowego? Pi³e¶ co¶? -- Pozdrawiam de Fresz 17 |
Data: Lipiec 13 2012 14:57:52 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: robertbig | W dniu pi±tek, 13 lipca 2012 07:28:40 UTC+2 u¿ytkownik Jasio napisa³: U¿ytkownik "ARO" napisa³ w wiadomo¶ci Co to za skurwia³a grupa?! 4-ty post i od razu skrajny debil !!! Barania ³ako! Patrz mnie na usta t³umoku . Garkot³uku preclowski. VX to najwyzszej klasy ³añcuch 520 DiD-a . ZV to model specjalny , kiedys okreslany jako Superbike Chain. Twoja idiotyczna z³osliwo¶æ ,kpina , na która sie srasz , obna¿a jedynie pustke w twoim zmanierowanym pustym ³bie. Podrawiam . Szczasliwo. 18 |
Data: Lipiec 14 2012 11:29:30 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Jasio | U¿ytkownik "robertbig" napisa³ w wiadomo¶ci
pl.rec.motocykle 4-ty post i od razu skrajny debil !!! Sznurówki umiem zawi±zaæ. I nie ¶liniê siê,jak siedzê prosto - wiêc nie skrajny. Barania ³ako! Patrz mnie na usta t³umoku . Garkot³uku preclowski. Bêdê uwa¿nie patrzeæ Ci na usta, t³umaczu. VX to najwyzszej klasy ³añcuch 520 DiD-a . ZV to model specjalny , kiedys okreslany jako Superbike Chain. Moja kpina, na któr± siê nie sram, nie obna¿a pustki w moim zmanierowanym pustym ³bie, boæ tam tylko gówno jest. A zejdê na chwilê do meritum. Czy gdyby kto¶ chcia³ wlaæ minera³, mimo, ¿e do tej pory u¿ywa³ jedynie najdro¿szego syntetyka - bo ma w perspektywie sprzedanie go (uwaga - bardzo precyzyjnie poda³, ¿e po 30.000km) a ja bym to podda³ w w±tpliwo¶æ, to nadal by³bym potraktowany przez Ciebie jak powy¿ej? _Podda³_w_w±tpliwo¶æ_ a nie zjeba³ jak psa, ¿e pudrem próbuje leczyæ syfa. Wiem, ¿e jeste¶ fachowcem. Ale poziom Twoich ostatnich wypowiedzi mo¿e nowym u¿ytkownikom nie dawaæ tego odczuæ. Wszystko zreszt± na ten temat zosta³o powiedziane i to ju¿ o 10:30 i podsumowane tak: "czil aut men ent kip kul, yo!" Czego i Tobie ¿yczê. -- Jasio vfr etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 19 |
Data: Lipiec 13 2012 11:49:00 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Roman Niewiarowski | W dniu 2012-07-13 00:35, ARO pisze: Mia³o by to sens, ale ró¿nica ceny wynosi prawie czterokrotnie tyle co Bierz ten tanszy. Nie wierze ze ten drozszy wytrzyma w trampku o polowe dluzej. pozdr newrom -- RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128 DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right 20 |
Data: Lipiec 13 2012 06:29:28 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Thu, 12 Jul 2012 22:38:33 +0200) ktos podajacy sie za ARO Z danych, które podaje Larsson grubo¶æ p³ytki ³añcucha D.I.D. 525 VX wynosi We¼ tañszy, zw³aszcza je¶li zdarza Ci siê zjechaæ z asfaltu. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 21 |
Data: Lipiec 13 2012 01:36:14 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: doktorski | W dniu czwartek, 12 lipca 2012 22:38:33 UTC+2 u¿ytkownik ARO napisa³: Z danych, które podaje Larsson grubo¶æ p³ytki ³añcucha D.I.D. 525 VX wynosiRoznica w masie. Roznica w oporach. Jesli nie masz argumentu za mocniejsza wersja to IMO bez sensu jest za nia placic. Trampek nie ma bukwiejakiego momentu obrotowego i VX spokojnie wytrzyma dluga eksploatacje, szczegolnie w turystyce i przy odpowiednich interwalach smarowania i naciagania. -- pzdr, dr 14/525/400/RR 22 |
Data: Lipiec 13 2012 10:59:15 | Temat: Re: ³aÅ„cuch DID VX a ZVMX | Autor: de Fresz | On 2012-07-12 22:38:33 +0200, "ARO" said: Z danych, które podaje Larsson grubo¶æ p³ytki ³añcucha D.I.D. 525 VX wynosi Nie ma. Te¿ siê zastanawia³em kiedy¶ nad w³o¿eniem takiego do Sevenki i wysz³o mi, ¿e jaki mocny by ten ³añcuch nie by³, to i tak zu¿ywaj±ce siê zêbatki zarypi± go pod koniec swojego ¿ywota. Z rozmów z ró¿nymi mechaniorami czy innymi starymi wyjadaczami - je¶li ró¿nica bêdzie, to mo¿e na poziomie kilki tys. km. Mo¿e. 2. Przy jakiego rzêdu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich Ponad 100, KM czy Nm, supersporty, ³ojka do odcinki itd. Zreszt± AFAIK nawet spokojniejsze litry nie maj± fabrycznie zak³adanych tych najmocniejszych ³añcuchów. -- Pozdrawiam de Fresz 23 |
Data: Lipiec 13 2012 11:17:23 | Temat: Re: ³aÅ„cuch DID VX a ZVMX | Autor: Kuczu | W dniu 2012-07-13 10:59, de Fresz pisze: 2. Przy jakiego rzÄ™du mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich Ja wrecz podejrzewam ze oryginalnie w takim Trampku to byl zamontowany zwykly lancuch o-ringowy i dzialal i dzialal. Producenci tez nie szaleja z kosztami i zakladaja raczej standardowe elementy. Ale jak kogo stac to moze i zalozyc sobie lancuch nierdzewny coby ladnie blyszczal przez lata. Bogatemu zabronisz ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 24 |
Data: Lipiec 13 2012 11:39:14 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Grzegorz Rogala | W dniu 12-07-2012 22:38, ARO pisze: Priwiet!Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy lancuch tym na dluzej _powinien_ starczyc. Ale wcale nie musi wytrzymac 1.5 raza dluzej. W Trampku tego szwungu nie masz za wiele, singiel to to nie jest wiec wlasciwie kazdy lancuch _dedykowany_ do niego bedzie robil dobrze. 2. Przy jakiego rzêdu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakichPrzyklady z zycia: Kawa ZR7 - lancuch oryginalny wytrzymal 24kkm, zmienilem na DID VX + zebatki afam i sprzedawalem z przebiegiem 53kkm bylo jeszcze ok. Buza - oryginalny lancuch wytrzymal 36kkm, zmienilem na DID ZVM (oidp) + zebatki afam , sprzedawalem przy 61kkm i byl w niespodziewanie dobrym stanie. DRZ400 - oryginal cholera wie ile, ale sezon napewno, pozniej najmocniejszy DID jaki byl i wiem, ze nastepny wlasciciel jeszcze go nie nie zmienil Tiger 1050 - lancuch oryginalny 26kkm i sprzedalem w stanie ze jeszcze z 25% bylo miejsca na naciag. Reasumujac do mocnej szosowki - jak najmocniejszy lancuch jak sie da. Do offroadu i <80KM jakikolwiek dedykowany (markowy ofkors DID,RK itp) -- pozdr Rogal 990 Adv.R. http://www.rogal.riders.pl 25 |
Data: Lipiec 13 2012 14:26:02 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: Piotr Rezmer | Grzegorz Rogala pisze: Klu jest w wartosci maksymalnego obciazenia - proste im mocniejszy W tym przypadku dro¿szy ³añcuch ma tylko grubsze boczne p³ytki. Byæ mo¿e ma grubsze sworznie. To ¿e ma wy¿sz± si³ê zrywaj±c± nie oznacza, ¿e wolniej siê zu¿ywa. Mo¿e byæ nawet odwrotnie. Ja do tej pory zmienia³em ³añcuchy bo siê wyci±ga³y a nie zrywa³y :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 26 |
Data: Lipiec 13 2012 03:15:47 | Temat: Re: ³añcuch DID VX a ZVMX | Autor: | W dniu czwartek, 12 lipca 2012 22:38:33 UTC+2 u¿ytkownik ARO napisa³: Priwiet! IMO nie bardzo. Bralbym tanszy. 2. Przy jakiego rzêdu mocy silników, ewentualnie w przypadku jakich Tak ze 2 razy Trampek. ;-) Pozdr Gawron AT |
Re: łańcuch DID VX a ZVMX

