F1
1 | Data: Listopad 02 2008 19:51:47 |
Temat: F1 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Dziękujemy Ci BMW... 2 |
Data: Listopad 02 2008 19:57:35 | Temat: Re: F1 | Autor: AL | Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze: Dziękujemy Ci BMW...no mysl wloska okazala sie lepsza od mysli niemieckiej... nie pierwszy juz raz. BMW szykuje jakis nowy bolid na przyszly sezon - zobaczymy czy bedzie w stanie konkurowac z McLarenem czy Ferrari, ba - czy Renowki nie beda znowu objezdzac BMW na torze ;) -- pozdr Adam (AL) TG 3 |
Data: Listopad 02 2008 20:02:08 | Temat: Re: F1 | Autor: Marcin Narzynski | Massa - najsmutniejszy zwycięzca, jakiego kiedykolwiek widziałem na podium. 4 |
Data: Listopad 02 2008 20:20:38 | Temat: Re: F1 | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Marcin Narzynski pisze: Massa - najsmutniejszy zwycięzca, jakiego kiedykolwiek widziałem na podium.Zrobił wszystko co mógł... Radość ze zwycięstwa w wyścigu i żal straconego tytułu... Nie zwróciłem uwagi jakie opony miał na rozbiegu... Czy w boksie podczas startu zmieniali mu opony, czy tylko walczyli z fatalnym prowadzeniem się samochodu? Dobór opon to nie tylko decyzja kierowcy, ale i inżynierów zespołu - w tym wypadku zawiedli. Nie potrafił, czy nie był w stanie - gorszy silnik czy słabsza przyczepność i sterowność samochodu w zakrętach ? W ostatnich wyścigach technicy dali ciała - jakoś nie mogli zapewnić poprawnego ustawienia samochodu - gdybym wyznawał spiskową teorię to miałabym aż za dużo argumentów na jej poparcie. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 5 |
Data: Listopad 02 2008 21:54:52 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Sun, 02 Nov 2008 19:57:35 +0100, AL wrote: BMW szykuje jakis nowy bolid na przyszly sezon - zobaczymy czy bedzie w Nie tylko renowki - jeszcze Red Bull i Torro Rosso.. J. 6 |
Data: Listopad 05 2008 18:18:34 | Temat: Re: F1 | Autor: Bartek Sawicki | J.F. napisał(a): Nie tylko renowki - jeszcze Red Bull i Torro Rosso.. Chyba Toro Rosso. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Listopad 02 2008 20:42:20 | Temat: Re: F1 | Autor: InSouth | Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał w wiadomości Dziękujemy Ci BMW...Czekałem, żeby Robertowi zabrakło 1 pkt. w kl. generalnej i zabrakło! Pan doktor mam nadzieję już nie zgrywa takiego kozaka teraz? Bo cóż to 1 pkt., gdyby Heidfeld przepuścił Kubicę... Kubica w BMW nigdy nie będzie nr 1, nie ma się co łudzić... mistrzem świata też w BMW nie będzie. IS 8 |
Data: Listopad 02 2008 21:48:12 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Sun, 2 Nov 2008 20:42:20 +0100, InSouth wrote: Czekałem, żeby Robertowi zabrakło 1 pkt. w kl. generalnej i zabrakło! Pan Znowu nie przesadzajmy - Kubica ma 4 miejsce, bo BMW zawalilo cos maksymalnie teraz, i troche tydzien temu. A swoja droga ciekawe ze Heidfeld jakby takich klopotow nie mial. No chyba ze jak on sie nie kwalifikowal to myslelismy "no tak, d* jak zwykle" i nie pomyslelismy ze cos z autem nie tak :-) J. 9 |
Data: Listopad 02 2008 21:44:50 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Dziękujemy Ci BMW... A co ma do tego BMW? Jak dla mnie to sam dal dupy z tymi oponami i to nie jeden raz. Wiec pretensje to moze miec tylko do siebie. P.S. Gdyby nie to BMW to Kubicy bysmy pewnie w ogole nie ogladali w F1, a nawet gdyby to pewnie w gorszym aucie i ani razu na podium. Karolek 10 |
Data: Listopad 02 2008 23:16:58 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
Rusz głową to na to wpadniesz. 11 |
Data: Listopad 02 2008 23:30:58 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Wystarczylo ogladac... ale najlepiej pieprzyc farmazony, ze jak Kubica wygra to swietny kierowca i zawdziecza to umiejetnosciom, a jak przegra to na pewno auto spierdolone. Prawda taka, ze za pierwszym razem nie wiem po co dokladnie zjechal, prawdopodobnie zmienic opony, a jak tak to dal dupy z tymi oponami, a kolejny raz dal dupy jak pod koniec zmienil opony... juz po prostu mial jechac do konca i liczyc na szczescie... i jakos osobiscie to ja tam awarii czy slabosci samochodu nie widzialem, tymbardziej ze jak juz zdublowany jechal za hamiltonem to jakos spokojnie dotrzymywal mu tempa. Wiec sam jeden z drugim rusz glowa i nie kieruj sie wylacznie slepym patriotyzmem. Karolek 12 |
Data: Listopad 02 2008 23:44:36 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
Miałeś NAJPIERW ruszyć głową, a potem pisać, a nie uparcie odwrotnie. Nikt raczej nie miał na myśli tego wyścigu. 13 |
Data: Listopad 03 2008 00:05:34 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Miałeś NAJPIERW ruszyć głową, a potem pisać, a nie uparcie odwrotnie. Ale to ten wyscig zadecydowal kolego. A to ze w ogole mial szanse walczyc o 3 miejsce z raikkonenem to glownie przez to ze raikkonen mial problemy z samochodem w poprzednich wyscigach. Nie BMW bylo winne dzisiejszej porazki, podobnie jak nie bylo winne slabego wyniku w Singapurze... P.S. Kubica nie jest najlepszym kierowca dlatego, ze urodzil sie w Polsce... a to czy faktycznie bedzie mozna go uznac za najlepszego to sie dopiero okaze. IMHO to jezdzi on poprawnie, moze troche bez fantazji, ale dzisiaj sie nie popisal niestety. Karolek 14 |
Data: Listopad 03 2008 00:13:17 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
Okazało się że równie mocno poprzedni. 15 |
Data: Listopad 02 2008 23:18:39 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 3 Nov 2008 00:05:34 +0100, Karolek Ale to ten wyscig zadecydowal kolego. Równie dobrze można powiedzieć, że zadecydował poprzedni wyścig, kiedy Heidfeld nie przepuścił Kubicy. Nie BMW bylo winne dzisiejszej porazki, podobnie jak nie bylo winne slabego Jeśli bolid był dobry, to dlaczego Heidfeld stracił dwie pozycje? Dlaczego Heidfeld ledwie wydłubał P8 po kwalifikacjach? Dlaczego od paru wyścigów w ogóle BMW ma problem z wyjściem z Q2? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 16 |
Data: Listopad 03 2008 00:27:52 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Mon, 3 Nov 2008 00:05:34 +0100, Karolek wrote: Wyscig nie polega na przepuszczaniu. Osobiscie nie lubie takich kalkulacji. Nie BMW bylo winne dzisiejszej porazki, podobnie jak nie bylo winne slabego Bo jest slaby? Dlaczego Heidfeld ledwie wydłubał P8 po kwalifikacjach? On caly czas ledwie cos dlubie. Dlaczego od paru wyścigów w ogóle BMW ma problem z wyjściem z Bo moze za duzo kombinuja, albo sobie na prawde odpuscili... co nie zmienia faktu, ze nie to dzisiaj stanelo na drodze do 3 miejsca. Karolek 17 |
Data: Listopad 02 2008 23:50:33 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 3 Nov 2008 00:27:52 +0100, Karolek Wyscig nie polega na przepuszczaniu. Czy tego chcesz, czy nie, F1 jest sportem zespołowym. dr T. też nie jest w stanie tego zrozumieć. Jeśli bolid był dobry, to dlaczego Heidfeld stracił dwie Wcale nie jest taki słaby. Też parę punktów uzbierał i też parę dzbanków w tym roku zgarnął. Dlaczego Heidfeld ledwie wydłubał P8 po kwalifikacjach? No ledwie nadłubał szóste miejsce na koniec sezonu. Przed nim tylko HAM, MAS, RAI, KUB i ALO. Za nim np. KOV, który mimo topowego auta nie był w stanie mu zagrozić. Bo moze za duzo kombinuja, albo sobie na prawde odpuscili... co nie zmienia No jak nie, jak tak? Startując z P13 nie powiększasz swoich szans na punkty. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 18 |
Data: Listopad 03 2008 09:17:52 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
No jak nie, jak tak? Startując z P13 nie powiększasz swoich Szans nie powiekszasz, ale Kubica nie musial ich powiekszac tylko wykorzystac, bo mial conajmniej dwie okazje, ktore jakby wykorzystal to przyjechalby na pkt. miejscu... niestety dwie bledne decyzje, obie dotyczace opon i dojechal na miejscu na jakim dojechal :/ Karolek 19 |
Data: Listopad 03 2008 12:08:22 | Temat: Re: F1 | Autor: Tomasz Nowicki | Dnia Mon, 3 Nov 2008 09:17:52 +0100, Karolek napisał(a): przyjechalby na pkt. miejscu... niestety dwie bledne decyzje, obie dotyczace Tyle tylko, że nie on podejmuje decyzje o oponach - on tylko w tym uczestniczy. A to ludzie w boksach mają dostęp do danych o pogodzie, temperaturze toru itd i to oni faktycznie mają główny wpływ na decyzję. Poza tym Robert mówił, że mechanicy mieli jakieś problemy z pierwszą zmianą i zapomnieli zmienić ustawienia skrzydła - więc nie miał szans pojeździć. Zaś wyprzedzenie Sutila było możliwe wyłącznie dzięki temu, że Sutil musiał przepuścić Hamiltona, do którego przykleił się Robert T. 20 |
Data: Listopad 03 2008 16:45:59 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 3 Nov 2008 12:08:22 +0100, w Zaś wyprzedzenie Sutila było możliwe wyłącznie dzięki temu, że Sutil musiał To był akurat Fisichella. 21 |
Data: Listopad 03 2008 21:34:37 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Dnia Mon, 3 Nov 2008 09:17:52 +0100, Karolek napisał(a): Tylko mam dziwne wrazenie, ze to nie on wymyslil aby startowac na oponach na sucha nawierzchnie, za to on po pierwszym okrazenie doszedl do wniosku ze musi zmienic na opony na mokra nawierzchnie. A taktyka wystratowania na oponach na sucha nawierzchnie byla trafiona jak sie pozniej okazalo... Poza tym Robert mówił, że mechanicy mieli jakieś problemy z pierwszą zmianą Nic nie slyszalem o tym, jednak i tak by to nic nie zmienilo. Ewidentnie zbedne wizyty w pit lane byly przyczyna takiego, a nie innego wyniku. Karolek 22 |
Data: Listopad 04 2008 15:27:58 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 3 Nov 2008 21:34:37 +0100, w "Karolek" A taktyka wystratowania na oponach na sucha nawierzchnie byla trafiona jak Proszę, nie ośmieszaj się... Na suchych traciłby po 15-30s na okrążeniu, nawet gdyby udało mu się utrzymać na torze. Po 2-3 kółkach już byłby czas jednego pitstopu w plecy. 23 |
Data: Listopad 04 2008 23:12:08 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
A taktyka wystratowania na oponach na sucha nawierzchnie byla trafiona jak Taa wszyscy sie osmieszyli i jednak zalozyli gumy na sucha nawierzchnie :P A genialny Kubica majac te gumy od samego staru, zjechal zmienic je na te na mokra nawierzchnie... i kto tu sie osmiesza? Na suchych traciłby po 15-30s na okrążeniu, nawet gdyby udało mu się utrzymać Smiem watpic. Nawet komentatorzy mysleli ze w BMW wpadli na super genialny pomysl i zjechali zalozyc gumy na sucha nawierzchnie, jak sie pozniej okazalo zalozyli te na mokra :/ Karolek 24 |
Data: Listopad 05 2008 07:52:58 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Proszę, nie ośmieszaj się... zwróc uwage ze miana opon na te na sucha nawierzchnie nastapiła dopiero po kilku okrazeniach a nie od razu. Czyli jednak tor miał czas troche przesnac. No chyba ze uwazasz ze wszyscy byli dupy i zamiast zmeinaic od razu czekali te kilka okrazen nie wiadomo na co. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji Tylko że politycy go osiągają tuż po wyborach" 25 |
Data: Listopad 05 2008 09:34:07 | Temat: Re: F1 | Autor: Marcin Narzynski |
Na suchych traciłby po 15-30s na okrążeniu, nawet gdyby udało mu się Smiem watpic. Karolek, daj spokój. Kubica przejechał kółko testowe i zdecydował, że na suchych nie da rady. Zresztą około 10 okrążeń później - gdy pierwsi zmieniali na suche - widać było, że pływają po torze, czyli też zmienili jeszcze trochę za wcześnie. Kubica po prostu by wypadł z toru lub - w najlepszym przypadku - straciłby co najmniej minutę. Zaryzykował przed startem, na okrążeniu rozgrzewkowym stwierdził, że to był zły pomysł i zjechał do boksu - może to uratowało go przed stłuczką na drugim zakręcie. MN 26 |
Data: Listopad 05 2008 16:03:37 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 4 Nov 2008 23:12:08 +0100, w "Karolek" Użytkownik napisał w wiadomości Założyli po 10-11 okrążeniach. A genialny Kubica majac te gumy od samego staru, zjechal zmienic je na te na Bo na okrążeniach 1-9 nic by na nich nie osiągnął. i kto tu sie osmiesza? To chyba widać :). >Na suchych traciłby po 15-30s na okrążeniu, nawet gdyby udało mu się Możesz sobie wątpić. Za to możesz przyglądnąć się wyczynom kierowców Toyoty na ostatnim kółku, gdy tor był zdecydowania bardziej suchy niż na początku. Nawet komentatorzy mysleli ze w BMW wpadli na super genialny pomysl i Nasi komentatorzy to kiepski punkt odniesienia. 27 |
Data: Listopad 05 2008 21:33:25 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
No i tu bylby plus dla Kubicy jakby nie zmienil tych opon. A genialny Kubica majac te gumy od samego staru, zjechal zmienic je na te na LOL, ogladnij jeszcze raz ten wyscig. i kto tu sie osmiesza? Nie udawaj idioty. >Na suchych traciłby po 15-30s na okrążeniu, nawet gdyby udało mu się Po co? nie o toyocie dyskusja. Nawet komentatorzy mysleli ze w BMW wpadli na super genialny pomysl i Moze i kiepski, ale tutaj mieli racje. Karolek 28 |
Data: Listopad 06 2008 15:38:36 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Wed, 5 Nov 2008 21:33:25 +0100, w "Karolek" > Taa wszyscy sie osmieszyli i jednak zalozyli gumy na sucha nawierzchnie :P Ty chyba oglądasz F1 od momentu startów Kubicy, albo i później, bo inaczej takich kompletnych bzdur nie pisałbyś. > A genialny Kubica majac te gumy od samego staru, zjechal zmienic je na te Nie muszę. Każdy, kto ma jakiekolwiek pojęcie o F1, doskonale wie jak spisywałyby się slicki na pierwszych okrążeniach. Ty się do tych osób nie zaliczasz, po prostu nie masz pojęcia o czym piszesz i pogódź się z tym :). > >Na suchych traciłby po 15-30s na okrążeniu, nawet gdyby udało mu się Po jajco. Po to, żeby sobie porównać jakie straty czasowe na jednym kółku mieli kierowcy na slickach na ledwo co zmoczonym torze -- znacznie bardziej suchym niż na pierwszych kółkach wyścigu. Otóż na jednym kółku tracili tyle ile wynosi czas pitstopu. A ty chciałbyś, żeby Kubica jeździł 10 kółek na slickach po wodze -- po prostu pomyśl co piszesz. > Nawet komentatorzy mysleli ze w BMW wpadli na super genialny pomysl i Tak. Taką jak ty. Trzeci rodzaj racji. 29 |
Data: Listopad 06 2008 21:58:52 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Ty chyba oglądasz F1 od momentu startów Kubicy, albo i później, bo inaczej Komentatorzy ogladaja non stop, a twierdzisz ze sa slabi... zdecyduj sie co jest wyznacznikiem. >Bo na okrążeniach 1-9 nic by na nich nie osiągnął. Taa, bo Ty tak twierdzisz. Zle by sie spisywaly na 2-3 pierwszych okrazeniach, potem juz bylo calkiem niezle. Po co? nie o toyocie dyskusja. Uspokuj sie pajacu. Po to, żeby sobie porównać jakie straty czasowe na jednym kółku mieli 10 kolek po wodzie... Ty chyba jednak inny wyscig ogladales. >Nasi komentatorzy to kiepski punkt odniesienia. Masz jeszcze jakies genialne przemyslenia? Karolek 30 |
Data: Listopad 07 2008 15:34:43 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Thu, 6 Nov 2008 21:58:52 +0100, w "Karolek" >Ty chyba oglądasz F1 od momentu startów Kubicy, albo i później, bo inaczej Na pewno nie oni w 100%. > >Bo na okrążeniach 1-9 nic by na nich nie osiągnął. To obejrzyj sobie jak tańczyli po torze kierowcy, którzy zdecydowali się na slicki jako pierwsi (9-10 okrążenie). > Po co? nie o toyocie dyskusja. "Uspokój", geniuszu. > Po to, żeby sobie porównać jakie straty czasowe na jednym kółku mieli Dla slicków taki tor to jak jazda po wodzie. Był znacznie bardziej mokry niż podczas ostatniego okrążenia. Podać ci czasy Glocka i Trulliego (jadących na slickach) czy w końcu sam je znajdziesz i pomyślisz? 31 |
Data: Listopad 07 2008 22:22:13 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Komentatorzy ogladaja non stop, a twierdzisz ze sa slabi... zdecyduj sie co To wyslij im swoje CV. To obejrzyj sobie jak tańczyli po torze kierowcy, którzy zdecydowali się na Nie tanczyli. Rozgrzali opony i jezdzili normlanie, poza chyba jednym zakretem na ktorym stala woda... Uspokuj sie pajacu. Nie ma to jak merytoryczna dyskusja. 10 kolek po wodzie... Ty chyba jednak inny wyscig ogladales. Podaj. Podaj takze miejsce na ktorym Glock przyjechal na mete. Zreszta nie musisz podawac, kto chce to widzial ,albo sam sobie sprawdzi. Ja mam swoje zdanie na ten temat wiec dla mnie to bedzie EOT. Karolek 32 |
Data: Listopad 07 2008 21:53:54 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 7 Nov 2008 22:22:13 +0100, Karolek Nie tanczyli. Rozgrzali opony i jezdzili normlanie, poza chyba jednym Aby już zakończyć Twoje trzepanie powietrza, dodam tylko, że gdyby dało się ze stuprocentową pewnością przewidzieć wyjazd SC, to wszyscy albo niemal wszyscy wyjechaliby na slickach. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 33 |
Data: Listopad 07 2008 22:56:22 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Fri, 7 Nov 2008 22:22:13 +0100, Karolek wrote: Tu sie zgodze. Karolek 34 |
Data: Listopad 07 2008 22:54:19 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 7 Nov 2008 22:56:22 +0100, Karolek Aby już zakończyć Twoje trzepanie powietrza, dodam tylko, że A skoro nie wyjechali, to znaczy, że ryzyko strat czy przedwczesnego ukończenia było zbyt wielkie. Koniec, kropka. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 35 |
Data: Listopad 08 2008 01:19:27 | Temat: Re: F1 | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2008-11-07 23:54, *Robert Rędziak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: On Fri, 7 Nov 2008 22:56:22 +0100, Karolek wrote: Ja to się nawet dziwię, że próbujesz coś "Karolkowi" tłumaczyć. Do niego nic nie dociera, poczynając od tego ile można stracić jadąc na slickach po mokrym, czy nawet wilgotnym torze, a kończąc na zapewne wadliwej szklanej kuli w boksach BMW, która nie chciała podpowiedzieć oczywistego dla "Karolka" stanu toru po kilku okrążeniach :) Nie bierze on pod uwagę, że przynajmniej przyzwoity kierowca jakim jest R. Kubica po ryzykownej decyzji zespołu (jego?), żeby wystartować na slickach podejmuje trudną decyzję po okrążeniu formującym, żeby jednak zmienić opony na przejściowe bo uważa, że się *nie da jechać* - on wie lepiej. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 36 |
Data: Listopad 08 2008 09:19:12 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
A skoro nie wyjechali, to znaczy, że ryzyko strat czy A do was nie dociera, ze moglo sie to inaczej skonczyc jakby zostawil te opony... Nie bierze on pod uwagę, że przynajmniej przyzwoity kierowca jakim jest R. Kubica po ryzykownej decyzji zespołu (jego?), żeby wystartować na slickach podejmuje trudną decyzję po okrążeniu formującym, żeby jednak zmienić opony na przejściowe bo uważa, że się *nie da jechać* - on wie lepiej. Trudna i zla decyzje.... prawdopodobnie nikt tam nie spodziewal sie ze tor tak szybko wyschnie.... a szkoda. Karolek 37 |
Data: Listopad 08 2008 09:29:12 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Sat, 08 Nov 2008 01:19:27 +0100, Mirek Ptak wrote: Nie bierze on pod uwagę, że przynajmniej przyzwoity kierowca jakim jest Ale co - tylko on byl na slickach ? Moze sie trzeba bylo wykazac odwaga - skoro paru innych tez jest na slickach, to na pewno bedzie SC :-) J. 38 |
Data: Listopad 08 2008 11:27:47 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 08 Nov 2008 09:29:12 +0100, J.F Ale co - tylko on byl na slickach ? Tylko. Cała reszta założyła medie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 39 |
Data: Listopad 08 2008 15:31:27 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Sat, 8 Nov 2008 11:27:47 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote: On Sat, 08 Nov 2008 09:29:12 +0100, J.F No to ktos tu chyba gruby blad popelnil :-) J. 40 |
Data: Listopad 08 2008 15:39:49 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 7 Nov 2008 22:56:22 +0100, w "Karolek" Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości To źle zrobisz. Gdy wyjechał SC -- pitlane pozostał otwarty. Każdy kierowca mógł zjechać po slicki bez utraty czasu. Zgadnijcie czemu nikt tego zrobił... 41 |
Data: Listopad 08 2008 16:34:26 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Sat, 08 Nov 2008 15:39:49 +0100, wrote: To źle zrobisz. Bo stracilby pozycje ? I moze tez stracilby czas, bo to jednak dobrze przygotowany tor, SC moglby szybko zjechac .. J. 42 |
Data: Listopad 08 2008 16:44:39 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Sat, 08 Nov 2008 16:34:26 +0100, w On Sat, 08 Nov 2008 15:39:49 +0100, wrote: Ci z ostatnich miejsc też? I moze tez stracilby czas, bo to jednak dobrze SC przejeżdża tor w czasie ok. 40-50s dłuższym niż sam. F1. 43 |
Data: Listopad 08 2008 15:37:34 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 7 Nov 2008 22:22:13 +0100, w "Karolek" > 10 kolek po wodzie... Ty chyba jednak inny wyscig ogladales. Swoje zdanie możesz mieć, głoszenie bzdur póki co nie jest karalne, nawet gdy jesteś jedyną osobą na świecie która tak uważa. Glock na ost. kółku miał 20s gorszy czas. A teraz użyj mózgu i pomyśl ile straty miałby Kubica na _bardziej mokrym_ torze i na _kilku okrążeniach_. 44 |
Data: Listopad 08 2008 21:45:47 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Swoje zdanie możesz mieć, głoszenie bzdur póki co nie jest karalne, nawet gdy Na ogol wiekszosc jednak racji nie ma.... wiec pozwolisz ze pozostane przy swoim zdaniu. Glock na ost. kółku miał 20s gorszy czas. Nie wiem jak Ty, ale ja go uzywam bez przerwy. Karolek 45 |
Data: Listopad 10 2008 11:20:23 | Temat: Re: F1 | Autor: jerzu | On Sat, 8 Nov 2008 21:45:47 +0100, "Karolek" wrote:
Wysłałeś już CV do BMW? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu 46 |
Data: Listopad 10 2008 11:24:44 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Sat, 8 Nov 2008 21:45:47 +0100, "Karolek" wrote: Nie ma potrzeby, juz mam dwa bolidy BMW ;> Karolek 47 |
Data: Listopad 10 2008 11:50:14 | Temat: Re: F1 | Autor: Marcin Narzynski | Przyjrzałeś się już w końcu wynikom Glocka na istatnich okrążeniach? Na ostatnim stracił 18 sekund. Cała Twoja teoria upadła. Daj już chłopie spokój. 48 |
Data: Listopad 10 2008 21:41:24 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Przyjrzałeś się już w końcu wynikom Glocka na istatnich okrążeniach? Na ostatnim stracił 18 sekund. Cała Twoja teoria upadła. Daj już chłopie spokój. Tak, przyjrzalem sie i teoria nie upadla. Proponuje Tobie tez przyjrzec sie tym wynikom i sprawdzic tez inne okrazenia oprocz ostatniego. Bo to ostatnie to bylo jedyne z taka strata. BTW dzieki temu przyjechal o conajmniej jedno miejsce wyzej. Wiec daj juz chlopie spokoj. Karolek 49 |
Data: Listopad 11 2008 15:08:38 | Temat: Re: F1 | Autor: Marcin Narzynski |
Przyjrzałeś się już w końcu wynikom Glocka na istatnich okrążeniach? Na Tak, przyjrzalem sie i teoria nie upadla. OK. Wygrałeś. Dam Ci już spokój. MN 50 |
Data: Listopad 12 2008 16:17:37 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 10 Nov 2008 21:41:24 +0100, w "Karolek" Użytkownik "Marcin Narzynski" To się przyjrzyj ile było wody na tym torze na linii wyścigowej na tym ostatnim okrążeniu. Potem porównaj z pierwszym okrążeniami. Wyniki przemyśleń zachowaj dla siebie. 51 |
Data: Listopad 12 2008 21:39:49 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Tak, przyjrzalem sie i teoria nie upadla. Oj daj juz spokoj... strona ktora sam podales wyraznie potwierdzila moja teorie. Kto chce moze sobie sam wejsc, podliczyc te 5 czy 6 ostatnich okrazen i bedzie juz wiedzial co sie bardziej oplacalo. A Ty probujesz zmanipulowac rzeczywistosc biorac pod uwage tylko maly wycinek tego co bylo. Takze jak juz pisalem dla mnie to EOT. Nie martw sie przyszly sezon bedzie lepszy :> Karolek 52 |
Data: Listopad 13 2008 16:07:34 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Wed, 12 Nov 2008 21:39:49 +0100, w "Karolek" >To się przyjrzyj ile było wody na tym torze na linii wyścigowej na tym Tylko, że na ostatnich 5 okrążeniach _zaczynało_ padać, a tor był nie tylko nagrzany, ale i na bieżąco "osuszany" przez kierowców. Mimo tego, na ostatnim kółku na torze bardziej suchym niż na okrążeniach nr 1, 2, 3 i jeszcze pewnie paru, Glock stracił ponad 20s. W stosunku do okrążeniach nr 1 możesz śmiało tą wartość pomnożyć przez minimum 2, jako że na początku tor nie tyle był mokry, co była na nim stojąca woda. I nie odpowiedziałeś -- od kiedy oglądasz F1? Od roku? Dwóch lat? 53 |
Data: Listopad 13 2008 22:38:21 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Tylko, że na ostatnich 5 okrążeniach _zaczynało_ padać, a tor był nie tylko Teraz to juz wymyslasz. Bylo jak bylo, masz wszystko pieknie udokumentowane i wyraznie widac, ze oplacilo sie na koniec nie zmieniac opon, jakby Kubica tez zaryzykowal to moze i by sie zalapal na 8 miejsce... a moze nie, ale chyba warto byloby podjac ryzyko, szczegolnie ze nie mial juz nic do stracenia. I nie odpowiedziałeś -- od kiedy oglądasz F1? Od roku? Dwóch lat? Namietnie nie ogladam jezeli o to Ci chodzi. Ale czy musze byc kierowca zawodowym, aby moc komentowac jazde kierowcow zawodowych? Karolek 54 |
Data: Listopad 14 2008 00:41:45 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
I nie odpowiedziałeś -- od kiedy oglądasz F1? Od roku? Dwóch lat? Jeśli nie chcesz sprawiać wrażenia że nie masz pojęcia o czym piszesz - to często tak jest. Zwłaszcza jak nie wypowiadasz się o jeździe, tylko o przygotowaniu ich samochodów, tak jak w tym przypadku. 55 |
Data: Listopad 14 2008 11:45:09 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Jeśli nie chcesz sprawiać wrażenia że nie masz pojęcia o czym piszesz - to często tak jest. Ojca mozesz oklamac, Matke mozesz oklamac, ale matematyki nie oklamiesz ;> Karolek 56 |
Data: Listopad 14 2008 11:57:40 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
Dokładnie. Czego byś w tym wątku nie nabredził, żeby BMW wybielić, strata 20-30 sekund na każdym z pierwszych okrążeń była większa niż czas dodatkowego postoju. 57 |
Data: Listopad 14 2008 21:58:44 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Ale ja nie chce ich wybielac. Wqrwia mnie tylko bezpodstawne bredzenie, ze to znowu BMW podstawilo noge Kubicy. strata 20-30 sekund na każdym z pierwszych okrążeń była większa niż czas dodatkowego postoju. Jestem pewien ze nie mialby takiej straty. Ale tego nie mozemy sprawdzic, za to mozemy sprawdzic jak moglo byc w koncowce... tam wyraznie widac, ze warto bylo zostac na oponach na sucha nawierzchnie. Kto nie wierzy, niech sobie policzy te czasy. Karolek 58 |
Data: Listopad 14 2008 22:55:58 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
Niezależnie co o tym powiesz, cel który Tobą kieruje jest jasny jak słońce. Wqrwia mnie tylko bezpodstawne bredzenie, ze to znowu BMW podstawilo noge Kubicy. To że Ty czegoś nie rozumiesz nijak nie oznacza, że to coś nie istnieje.
Ja też. Przy takim stanie toru IMO nie przejechałby ani jednego okrążenia w wyścigowym tempie. Skończyłby na poboczu znacznie wcześniej. 59 |
Data: Listopad 14 2008 23:21:10 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Ale ja nie chce ich wybielac. Oczywiscie, tylko niektorzy blednie go interpretuja... np. Ty. Wqrwia mnie tylko bezpodstawne bredzenie, ze to znowu BMW podstawilo noge Kubicy. To ze wiekszosc jest slepa nie oznacza ze wszyscy sa. Jestem pewien ze nie mialby takiej straty. To akurat by tylko swiadczylo o tym, ze jest marnym kierowca. Karolek 60 |
Data: Listopad 14 2008 23:34:35 | Temat: Re: F1 | Autor: Cavallino |
Przejedź się kiedyś na slickach po mokrym, to z miejsca przestaniesz bredzić. Do tego czasu dalsza dyskusja z Tobą na ten temat nie ma sensu, nie masz zielonego pojęcia o temacie na który się wypowiadasz. 61 |
Data: Listopad 15 2008 09:50:36 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek | Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
Jezdze na codzien. :> Do tego czasu dalsza dyskusja z Tobą na ten temat nie ma sensu, nie masz zielonego pojęcia o temacie na który się wypowiadasz. Ty jezdziles ze masz? Karolek 62 |
Data: Listopad 15 2008 12:49:17 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Sat, 15 Nov 2008 09:50:36 +0100, w "Karolek" > Do tego czasu dalsza dyskusja z Tobą na ten temat nie ma sensu, nie masz Wystarczy poczytać ich wypowiedzi. Na slickach sobie pojedziesz po wilgotnym torze, najwyżej się poślizgasz. Gdy masz na torze choćby 1mm stojącej wody nic nie zrobisz, bo te opony nie mają *w ogóle* odprowadzania wody. Dlatego na kilku ostatnich okrążeniach na slickach, mimo deszczu, można było jechać równie szybko jak na intermediate. Dopiero na ostatnim kółku na torze zaczęła zalegać woda, mimo że opady wcale znacząco nie wzmogły się. I z tego powodu na tym ostatnim kółku kierowcy na slickach zaczęli tracić po pół minuty. A teraz użyj mózgu i wyobraź sobie, że wyścig trwa jeszcze z 5 okrążeń. I miałbyś na tych ostatnich 5 okrążeniach podobne warunki jak na pierwszych 5 okr. (a pewnie nawet lepsze, bo tor nagrzany i na bieżąco osuszany przez jadących kierowców). Ale żeby to zrobić musiałbyś przestać być ograniczonym ignorantem, dlatego daruj sobie ten wysiłek i żyj dalej w swoim świecie. Pa :). 63 |
Data: Listopad 14 2008 16:01:07 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Thu, 13 Nov 2008 22:38:21 +0100, w "Karolek" >Tylko, że na ostatnich 5 okrążeniach _zaczynało_ padać, a tor był nie tylko Tylko, że na końcu wyścigu po mokrym torze to zawodnicy przejechali raptem 1 okrążenie. I to nawet nie po mokrym -- po trochę zmoczonym. Problem, że masz tak ograniczone pojęcie, że nie odróżniasz 1 okrążenia od paru kółek. >I nie odpowiedziałeś -- od kiedy oglądasz F1? Od roku? Dwóch lat? To widać :). Ale czy musze byc kierowca zawodowym, aby moc komentowac jazde kierowcow Nie, ale dobrze mieć pojęcie o czym się pisze. Ty nie masz, na dodatek jesteś przykładem wyjątkowego betonu :). Kończę wątek, bo szkoda już pisaniny. 64 |
Data: Listopad 14 2008 21:55:31 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Tylko, że na końcu wyścigu po mokrym torze to zawodnicy przejechali raptem 1 Taa, tylko jakos zmieniali te opony wczesniej niz na jedno okrazenie przed koncem.... pytanie zatem po co, skoro bylo sucho? Jestes w stanie mi na to odpowiedziec ograniczony matolku? Namietnie nie ogladam jezeli o to Ci chodzi. Argument typowego glupca. Idac tym tokiem myslenia, to nik tutaj mnie ma prawa sie wypowiadac o F1 bo nikt z nas tam nie pracuje. Kompletna bzdura. Ale czy musze byc kierowca zawodowym, aby moc komentowac jazde kierowcow Dla ciebie moze i beton, ale przynajmniej ten beton przyswoil dodawanie i odejmowanie w przeciwienstwie do wybitnego znawcy F1 ktory nawet nie wie, w ktorym miejscu wpisac nick, a w ktorym maila... a co dopiero mowic tu o podstawach matematyki, a o logicznym mysleniu nawet nie ma co wspominac. Karolek 65 |
Data: Listopad 15 2008 12:43:57 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 14 Nov 2008 21:55:31 +0100, w "Karolek" >Tylko, że na końcu wyścigu po mokrym torze to zawodnicy przejechali raptem Wystarczy, że sprawdzisz czasy. Ale do tego musiałbyś mieć jakieś IQ. Do przedostatniego okrążenia kierowcy na slickach byli szybsi od tych na mokrym. Dopiero na ostatnim, gdy na torze robiły się już mokre plamy, drastycznie stracili po ~25 sekund. Teraz jasne, "ograniczony matołku"? > Namietnie nie ogladam jezeli o to Ci chodzi. Nie. Tylko ty nie powinieneś się wypowiadać, bo zwyczajnie bredzisz. Czasem lepiej milczeć niż robić z siebie kompletnego idiotę. Jeżeli jedna osoba ci mówi, że jesteś pijany, to możesz to olać. Ale gdy parę osób ci to mówi, to lepiej przebadaj się alkomatem. > Ale czy musze byc kierowca zawodowym, aby moc komentowac jazde kierowcow ROTFL. Tak sobie wpisałem, bo tak sobie chcę. Na usenecie jestem od 11 lat i dobrze wiem co gdzie się wpisuje. Martw się raczej o siebie, bo debilizm i ignorancja aż wylewa się z twojej pisaniny. Definitywny EOT -- trolla niech sobie teraz weźmie ktoś inny ;). 66 |
Data: Listopad 02 2008 22:45:35 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 2 Nov 2008 23:30:58 +0100, Karolek Prawda taka, ze za pierwszym razem nie wiem po co dokladnie zjechal, Zaryzykowali suche opony (Rampf twierdzi, że to decyzja zespołu), zbyt wcześnie. i jakos osobiscie to ja tam awarii Nie licząc kilku ostatnich kwalifikacji? Przez ostatnie parę miesięcy oduczył się szybko jeździć? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 67 |
Data: Listopad 03 2008 00:09:00 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Sun, 2 Nov 2008 23:30:58 +0100, Karolek wrote: Ale chyba nalezy do zespolu i ma tam jakis wplyw na to, szczegolnie ze tylko on zjechal, a Heidfeld nie. i jakos osobiscie to ja tam awarii No akurat kwalifikacji nie liczylem, bo nie ogladalem. Przez ostatnie parę Dzisiaj jechal raczej dobrze, tylko bledne decyzje go zgubily. Karolek 68 |
Data: Listopad 02 2008 23:19:50 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 3 Nov 2008 00:09:00 +0100, Karolek Nie licząc kilku ostatnich kwalifikacji? No szkoda. Nie trzeba oglądać, wystarczy tylko spojrzeć na wyniki. BMW od paru wyścigów miało problem z wychodzeniem z Q2. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 69 |
Data: Listopad 03 2008 16:44:50 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Sun, 2 Nov 2008 21:44:50 +0100, w "Karolek" A co ma do tego BMW? Ciężko by Kubica siedząc na linii startowej w bolidzie wiedział jak mokry jest tor po drugiej stronie. Od tego jest zespół. Już podczas przejazdu medical cara było widać, że na linii startowej jeszcze jest jako tako, ale w drugim sektorze po prostu stoi woda. 70 |
Data: Listopad 03 2008 21:36:24 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
A co ma do tego BMW? Oczywiscie ze wiedzial, bo nie siedzial tylko zrobil runde, po czym zjechal na zmiane opon. Od tego jest zespół. Już podczas przejazdu medical cara Ogladales ten wyscig od samego poczatku? Karolek 71 |
Data: Listopad 04 2008 15:26:54 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 3 Nov 2008 21:36:24 +0100, w "Karolek" > A co ma do tego BMW? A opony na suchą dostał zanim zrobił rundę czy po? No pomyśl... >Od tego jest zespół. Już podczas przejazdu medical cara Nie. Zdecydowanie wcześniej zacząłem niż od początku wyścigu. A czy ty to wątpię. 72 |
Data: Listopad 04 2008 23:09:22 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
> A co ma do tego BMW? Z mysleniem to Ty masz problemy. Dostal na sucha na poczatku, bo jak widac przewidywali ze bedzie jednak sucho i bylo! Ale ktos stwierdzil, ze nie da rady jechac na tych oponach i zmienili na te na mokra nawierzchnie... i to byl blad jak sie okazalo. A kolejnym bledem bylo zmieniac gumy na sam koniec wyscigu... mogl juz ryzykowac (a nie mial w sumie czym ryzykowac) i jechac te pare okrazen na tych samych oponach... jakby tak zrobil to mial duze szanse dojechac na punktowanym miejscu, ale zrobil inaczej i wyszlo jak wyszlo. Karolek 73 |
Data: Listopad 04 2008 23:23:42 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Tue, 4 Nov 2008 23:09:22 +0100, Karolek wrote: Dostal na sucha na poczatku, bo jak widac przewidywali ze bedzie jednak On sam po rozbiegowym okrazeniu ? Moze sie slaba odpornoscia wykazal - trzeba bylo pomyslec ze ktos sie na pewno rozwali, i bedzie SC jezdzil i zdazy przeschnac :-) Ale .. czyzby byl jedynym kierowca na suchych oponach ? i zmienili na te Chyba nie - jakby sie mial rozwalic .. A kolejnym bledem bylo zmieniac gumy na sam koniec wyscigu... mogl juz Zauwaz ze wszyscy zrobili podobnie tylko odwrotnie jak radzisz - zaryzykowali zmiane opon - bo jakby jednak spadl prawdziwy deszcz, to ci ktorzy zostaliby na suchych by odpadli :-) J. 74 |
Data: Listopad 04 2008 23:33:39 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Tue, 4 Nov 2008 23:09:22 +0100, Karolek wrote: Zapewne. Ale .. czyzby byl jedynym kierowca na suchych oponach ? Na poczatku chyba byl jedynym i to bylo moim zdaniem jego asem.... i zmienili na te Fakt, ze ten zjazd prawdopodobnie uchronil go przed kolizja, ktora sie wydarzyla zaraz po starcie. A kolejnym bledem bylo zmieniac gumy na sam koniec wyscigu... mogl juz Ale jemu to juz nie robilo czy odpadnie, wiec mogl ryzykowac, zagrac va banque i jechac dalej w czasie keidy inni zmieniali opony, jak sie pozniej okazalo dojechalby bez problemu i z cala pewnoscia na lepszym miejscu. Karolek 75 |
Data: Listopad 04 2008 23:54:56 | Temat: Re: F1 | Autor: Krzysiek Kielczewski | Sami popatrzcie co *Karolek* napisał: Ale jemu to juz nie robilo czy odpadnie, wiec mogl ryzykowac, zagrac va^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Odważne stwierdzenia. Krzysiek Kiełczewski 76 |
Data: Listopad 05 2008 00:01:36 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Sami popatrzcie co *Karolek* napisał: Dlaczego tak uwazasz? W koncu rozpadalo sie juz po wyscigu, wiec ryzyko by sie oplacilo. Karolek 77 |
Data: Listopad 05 2008 00:34:42 | Temat: Re: F1 | Autor: Krzysiek Kielczewski | Sami popatrzcie co *Karolek* napisał: Ale jemu to juz nie robilo czy odpadnie, wiec mogl ryzykowac, zagrac va^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Jak często jeździsz bolidem F1 i skąd wiesz co w czasie wyścigu robi się *bez problemów*? Krzysiek Kiełczewski 78 |
Data: Listopad 05 2008 00:25:55 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Karolek pisze: P.S. Gdyby nie to BMW to Kubicy bysmy pewnie w ogole nie ogladali w F1, a nawet gdyby to pewnie w gorszym aucie i ani razu na podium. Dokladnie. To BMW dalo szanse Kubicy zaistniec, a nie odwrotnie i dlatego nalezy sie im wdziecznosc. Z Małyszem bylo podobnie. Wszyscy skacza 20m dalej, a jemu zawsze wiatr nie w te strone i skocznia za bardzo wyslizgana... Pozdrawiam Pawel 79 |
Data: Listopad 04 2008 23:36:51 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 05 Nov 2008 00:25:55 +0100, DoQ Dokladnie. To BMW dalo szanse Kubicy zaistniec, a nie odwrotnie i Jakoś tak się składa, że Kubica zaistniał już wcześniej. Drugie miejsce, rekord toru i PP w Macau, mistrzostwo w WSbR, kilka dzbanków kartingowych mistrzostwach Włoch. Jeśli nie BMW, to kto inny by się o niego upomniał. BMW potrzebowało kogoś, kto rozwinie bolid i znaleźli takiego. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 80 |
Data: Listopad 05 2008 00:42:18 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Robert Rędziak pisze: Jakoś tak się składa, że Kubica zaistniał już wcześniej. Drugie Ale sie nie upomnial. Gdyby mu nie poszlo w Ferrari to zaraz polactwo pisaloby ze to "Fiat". Pozdrawiam Pawel 81 |
Data: Listopad 05 2008 07:52:57 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Z Małyszem bylo podobnie. Wszyscy skacza 20m dalej, a jemu zawsze wiatr zawsze? Mam wrazenie ze przegapiłes kilka sezonów... -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy i kupic wózek dziecięcy. ;-) 82 |
Data: Listopad 06 2008 09:21:57 | Temat: Re: F1 | Autor: Jakub Witkowski | DoQ pisze: Z Małyszem bylo podobnie. Wszyscy skacza 20m dalej, a jemu zawsze wiatr nie w te strone i skocznia za bardzo wyslizgana... Mówisz o skoczku, jakich w historii tego sportu było może 2-3. Owszem, po tym, jak parę razy wygrał puchar świata, powinien sobie zrobić emeryturę. Nie dlatego, że to wstyd skakać trochę słabiej niż w najlepszych czasach. Żaden wstyd. Ale polactwo mu nie daruje, ze skacze trochę gorzej. Nawet jeśli on to po prostu lubi to co robi, i nadal prezentuje najlepszy, najrówniejszy poziom w naszej ekipie. Ale nie. No nie darują mu po prostu. Swoją drogą, te wygórowane oczekiwania, jakie nakręcają komemtatorzy, też są nie w porządku. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 83 |
Data: Listopad 02 2008 21:58:08 | Temat: Re: F1 | Autor: J.F. | On Sun, 02 Nov 2008 19:51:47 +0100, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote: Dziękujemy Ci BMW... A ktos wie co sie stalo ? Po co te dwa pity na poczatku ? J. 84 |
Data: Listopad 03 2008 00:10:07 | Temat: Re: F1 | Autor: jerzu | On Sun, 02 Nov 2008 21:58:08 +0100, J.F. A ktos wie co sie stalo ? Po co te dwa pity na poczatku ? Polsat Sport Extra - wywiad z Kubicą "Zespół miał złe informacje o pogodzie, założyliśmy opony na suche a było mokro. Po okrążeniu formującym zjechałem do pitstopu żeby zmienić na intermediaty." Polsat Sport Extra - wywaid W. Rampfem "Zespół miał dobre informacje o pogodzie, zryzykowaliśmy opony na suche, nie sprawdziły się i musieliśmy zmienić na przejściówki." To tak w skrócie. P.S. Już lepiej by nie tłumaczyli tych wypowiedzi na PSE - więcej zrozumiałem z samego Rampfa niż z nieudacznego tłumaczenia Kochańskiego. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu 85 |
Data: Listopad 05 2008 16:49:40 | Temat: Re: F1 | Autor: FoxŁódź_nspam |
P.S. Już lepiej by nie tłumaczyli tych wypowiedzi na PSE - więcej jerzu, fajnie tak oceniać z kanapy, nie? spórbuj tak przed kamerami live-trnas pojechać ;) i pamieaj o tych co siedzą na kanapach i się fszyto fiedzom lepiei.... ;P ja tam Maurycemu nie zazdroszczę... Fox 86 |
Data: Listopad 10 2008 11:22:20 | Temat: Re: F1 | Autor: jerzu | On Wed, 5 Nov 2008 16:49:40 +0100, FoxŁódź_nspam ja tam Maurycemu nie zazdroszczę... Ja też. Zwłaszcza towarzystwa. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu 87 |
Data: Listopad 04 2008 23:57:27 | Temat: Re: F1 | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Dziękujemy Ci BMW...A ktos wie co sie stalo ? Po co te dwa pity na poczatku ? Jak to po co? Żeby na 110% wyścig Kubicy spierdolić. Jakby wcześniej niż po ostatnim pit-stopie zaczął znów wyprzedzać, to dołożyliby mu jeszcze jednego, żeby tylko nie było sukcesu Polaka. Szwaby nigdy nie pozwolą Polakowi się pokazać z dobrej strony. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.squadack.na.allegro.pl/ :) 88 |
Data: Listopad 05 2008 00:04:15 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Hello J, A po co go wzieli do zespolu? Zeby go gnoic? Ciekawe sa te spiskowe teorie :P Karolek 89 |
Data: Listopad 04 2008 23:29:05 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 5 Nov 2008 00:04:15 +0100, Karolek A po co go wzieli do zespolu? Żeby pomógł rozwinąć bolid. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 90 |
Data: Listopad 05 2008 00:33:29 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Robert Rędziak pisze: On Wed, 5 Nov 2008 00:04:15 +0100, Karolek wrote: Jakby nie mieli kogo brac tylko szczypiora z Polski. Pozdrawiam Pawel 91 |
Data: Listopad 04 2008 23:39:04 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 05 Nov 2008 00:33:29 +0100, DoQ A po co go wzieli do zespolu?Żeby pomógł rozwinąć bolid. Za chwilę powiesz, że wzięli go z litości? Ani Heidfeld, ani WDC Jacques V. nie zdobyli tylu punktów za kierownicą BMW, co Kubica. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 92 |
Data: Listopad 05 2008 00:45:19 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Robert Rędziak pisze: Jakby nie mieli kogo brac tylko szczypiora z Polski.Za chwilę powiesz, że wzięli go z litości? Ani Heidfeld, ani WDC Nie. Postanowili zrobic Polakom na zlosc przypominajac o zaszlosciach z czasow II wojny swiatowej. Przy okazji wpompowali w niego troszke euro i wypromowali na swiatowej arenie F1. Ach ta niemiecka fantazja... Pozdrawiam Pawel 93 |
Data: Listopad 05 2008 00:07:29 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 05 Nov 2008 00:45:19 +0100, DoQ Jacques V. nie zdobyli tylu punktów za kierownicą BMW, co To jednak z litości? Przy okazji wpompowali w niego troszke euro Masz rację, troszkę. Porównaj gażę Heidfelda i Kubicy. i I może nie dostali nic w zamian? A mogli dostać więcej, wystarczyło ustalić, kto jest #1 w zespole. Inne zespoły to robią, BMW też by mogło. Ale jestem w stanie zrozumieć, że stawianie na Kubicę, gdy Niemcy są ważnym rynkiem BMW może być ryzykowne. Nie mniej stawianie na Heidfelda wielkiego zysku by nie przyniosło. Zatem dr. T. chciałby zjeść ciastko i mieć ciastko. Ani nie zjadł, ani nie zdobył. No cookie for Mario. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 94 |
Data: Listopad 05 2008 09:42:03 | Temat: Re: F1 | Autor: Marcin Narzynski | Przy okazji wpompowali w niego troszke euro Masz rację, troszkę. Porównaj gażę Heidfelda i Kubicy. Kubica dostał "małe" pieniądze, bo po prostu jest nowy. Jak każdy młody kierowca - "płaci frycowe". Hamilton też zarabiał niewiele. MN 95 |
Data: Listopad 05 2008 21:37:03 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 5 Nov 2008 09:42:03 +0100, Marcin Narzynski Przy okazji wpompowali w niego troszke euro Owszem. Tylko jak się to ma do ,,pompowania weń troszkę euro''? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 96 |
Data: Listopad 05 2008 22:43:01 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Robert Rędziak pisze: Owszem. Tylko jak się to ma do ,,pompowania weń troszkę euro''? Uhm, a bolid, koszty jego utrzymania i prace zespołu to pewnie za kieszonkowe Kubicy utrzymuja? Pozzdrawiam Pawel 97 |
Data: Listopad 05 2008 22:02:47 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 05 Nov 2008 22:43:01 +0100, DoQ Owszem. Tylko jak się to ma do ,,pompowania weń troszkę euro''? Oczywiście. Gdyby wzięli innego, to pewnie zasponsorowałby bolid i przywiózł ze sobą swoich mechaników. I owszem, niektóre teamy tak robią. Te, które nie mają za bardzo szans na wynik i sponsora. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 98 |
Data: Listopad 05 2008 18:20:28 | Temat: Re: F1 | Autor: Bartek Sawicki | DoQ napisał(a): Jakby nie mieli kogo brac tylko szczypiora z Polski. LOL! Czy Tobie się to podoba czy nie, Kubica jest obecnie jednym z najlepszych kierowców w F1. I nie jest to tylko moje zdanie, ale także opinia największych speców w Formule 1. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 99 |
Data: Listopad 05 2008 18:21:09 | Temat: Re: F1 | Autor: Bartek Sawicki | DoQ napisał(a): Jakby nie mieli kogo brac tylko szczypiora z Polski. LOL! Czy Tobie się to podoba czy nie, Kubica jest obecnie jednym z najlepszych kierowców w F1. I nie jest to tylko moje zdanie, ale także opinia największych speców w Formule 1. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 100 |
Data: Listopad 05 2008 20:46:00 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Bartek Sawicki pisze: LOL! Czy Tobie się to podoba czy nie, Kubica jest obecnie jednym z najlepszych kierowców w F1. I nie jest to tylko moje zdanie, ale także opinia największych speców w Formule 1. LOL jakis Ty bystry, a jaki team go wylansowal pamietasz jeszcze? Pozdrawiam Pawel 101 |
Data: Listopad 05 2008 21:46:52 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 05 Nov 2008 20:46:00 +0100, DoQ wrote: Bartek Sawicki pisze: Epsilon Euskadi, Manor Motorsport, Carlin Motorsport? Bo w Mucke jakoś tak to wyglądało trochę jak 2007 w BMW. To, że nie słyszałeś o nim, jak startował w niższych seriach, nie znaczy, że nie istniał. Tak samo, jak Hamilton nie przyszedł z nikąd. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 102 |
Data: Listopad 05 2008 22:55:46 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | Robert Rędziak pisze: Epsilon Euskadi, Manor Motorsport, Carlin Motorsport? Bo w Mucke Jaki to ma zwiazek? Jaki team F1 "kupil" Kubice? Kto mu daje bolid do trenowania i placi jeszcze (wg Ciebie jak sadze) kieszonkowe? Pozdrawiam Pawel 103 |
Data: Listopad 05 2008 22:52:50 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Wed, 05 Nov 2008 20:46:00 +0100, DoQ wrote: Nie przyszedl znikad, ale do F1 wejsc wcale nie musial. Do jazdy w F1 raczej chetnych nie brakuje. Karolek 104 |
Data: Listopad 05 2008 22:06:06 | Temat: Re: F1 | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 5 Nov 2008 22:52:50 +0100, Karolek Nie przyszedl znikad, ale do F1 wejsc wcale nie musial. Po wynikach testów po WSbR było raczej pewne, że ktoś go weźmie. Zresztą, nie wiem czy pamiętasz, że wcześniej już Minardi się interesowało Kubicą i tylko brak superlicencji uwalił całą sprawę. Do jazdy w F1 raczej chetnych nie brakuje. Ale dostają się ci, którzy mają wyniki. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 105 |
Data: Listopad 06 2008 13:55:17 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
On Wed, 5 Nov 2008 22:52:50 +0100, Karolek wrote: Zebysmy sie zrozumieli. Ja nie umniejszam dokonan Kubicy, tylko twierdze, ze ten ostatni wysicg wypadl slabo nie z winy zespolu, nie z winy samochodu, tylko z winy bledu Kubicy. A gadki, ze Kubica nie ma glosu w zespole i robi co mu karza wkladam miedzy bajki, bo nie jestem w stanie sobie wyobrazic takiej sytuacji. Tym bardziej, ze fakt ze stratowal na oponach na sucha nawirzchnie swiadczyl o tym, ze chcieli zaryzykowac z oponami na sucha nawierzchnie liczac, ze szybko tor bedzie suchy (mieli racje) jednak ktos po pierwszym okrazeniu w to zwatpil i watpie aby to byl zespol, bo chyba kierowca wiedzial najlepiej w danej chwili jak jest na torze i czy da rade jechac na tych czy innych oponach. Widac doszedl do wniosku ze jest za mokro i mu opony zmienili... a pod koniec wyscigu mogl ryzykowac i jechac bez zmiany opon te kilka okrazen do konca. IMHO byly to dwa bledy, ktore zadecydowaly (ten pierwszy moze mniejszy bo posrednio prawdopodobnie uchronil go przed kolizja). Karolek 106 |
Data: Listopad 06 2008 15:42:57 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Thu, 6 Nov 2008 13:55:17 +0100, w "Karolek" Tym bardziej, ze fakt ze stratowal na oponach na sucha nawirzchnie swiadczyl Szkoda, że jesteś jedyną osobą na świecie która tak uważa. Willy Rampf: "With Robert we gambled at the start with dry tyres, but the track was too wet. Therefore he pitted immediately for a tyre change, and after this found himself at the end of the field. " Robert Kubica: "Unfortunately I started on dry tyres, as we had the wrong information about the track conditions." jednak ktos po pierwszym okrazeniu w Zwątpili wszyscy w zespole, ktorzy mieli oczy. i watpie aby to byl zespol, bo chyba kierowca wiedzial najlepiej jw. 107 |
Data: Listopad 06 2008 18:23:00 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: A gadki, ze Kubica nie ma glosu w zespole i robi co mu karza wkladam no i to mi sie podoba. Siedziałes sobie wygodnie w fotelu i wiesz zdecydowanie lepiej, ze Kubica po przejechaniu okrazenia rozgrzewkowego zle ocenił, ze na slickach nei da rady. Mało tego, wiesz równiez, ze pozostałe ekipy tez maja kierowców do dupy, bo zamiast od razu startowac na slickach - nie wiadomo po co zalozyli opony na deszcz. Widac doszedl do wniosku ze jest za mokro i mu opony zmienili... a pod Glock tez tak myslal, dopoki go wszyscy nie objechali... -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi." Gabriel Laub 108 |
Data: Listopad 06 2008 22:05:51 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
no i to mi sie podoba. Siedziałes sobie wygodnie w fotelu i wiesz Wiedzialem to po fakcie, nie wymyslilem tego przed pierwszym zjazdem Kubicy. Ale skoro dali mu na poczatek opony na sucha nawierzchnie, to znaczy ze liczyli ze tor zaraz bedzie suchy. Mało tego, wiesz równiez, ze pozostałe ekipy tez maja kierowców do dupy, bo Zalozyli na deszcz bo bylo mokro, ale tor bardzo szybko stal sie suchy.... no i w koncu zjechali po inne opony. Kubica mogl zyskac na tym, ze mial od razu opony na sucha nawierzchnie. Widac doszedl do wniosku ze jest za mokro i mu opony zmienili... a pod A ktory byl na mecie? :> Wiec chyba jednak nie byla to zla taktyka. Karolek 109 |
Data: Listopad 06 2008 22:37:56 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: dlaczego zakladasz ze blad popelnił Kubica a nie zespol?no i to mi sie podoba. Siedziałes sobie wygodnie w fotelu i wiesz dlaczego zakladasz, ze pomimo tego, iz wszyscy zmienili opony na "suche"Mało tego, wiesz równiez, ze pozostałe ekipy tez maja kierowców doZalozyli na deszcz bo bylo mokro, ale tor bardzo szybko stal sie dopiero po 10 okrazeniach, dało sie na nich jechac juz od poczatku? Dlaczego inne ekipy widzac ze tor nadaje sie do jazdy na suchych oponach nie zmienili opon od razu tylko czekali do 10 okrazenia? Nie moge znaLeźc informacji, ktory byłby, gdyby razem z reszta zmieniałWidac doszedl do wniosku ze jest za mokro i mu opony zmienili... a opony (zakladajac ze nikogo by nie wyprzedził i nikt nie wyprzedziłby jego), wiec wlasciwie nie wiem... :) -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire 110 |
Data: Listopad 06 2008 23:50:13 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: dlaczego zakladasz ze blad popelnił Kubica a nie zespol? Dlatego, ze to on musial podjac decyzje o zmianie opon po pierwszym okrazeniu. dlaczego zakladasz, ze pomimo tego, iz wszyscy zmienili opony na "suche" Nigdzie nie napisalem, ze dalo sie jechac od samego poczatku... napisalem ze mogl skorzystac na tym ze mial je wczesniej niz inni przez co nie musial zjezdzac na zmiane. Dlaczego inne ekipy widzac ze tor nadaje sie do jazdy na suchych oponach Na poczatku sie nie nadawal, ale nikt nie wzial pod uwage faktu, ze tor szybko wyschnie... no moze nikt oprocz BMW ;> Nie moge znaLeźc informacji, ktory byłby, gdyby razem z reszta zmieniałGlock tez tak myslal, dopoki go wszyscy nie objechali... Wlasciwie to toyota nie czesto staje na podium, wiec to 6 miejsce to raczej niezle :> Karolek 111 |
Data: Listopad 07 2008 07:22:54 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Jeszcze raz, bo mam wrazenie ze nie zrozumiałes pytania:dlaczego zakladasz ze blad popelnił Kubica a nie zespol?Dlatego, ze to on musial podjac decyzje o zmianie opon po pierwszym dlaczego uwazasz ze to Kubica popelnił bład zjezdzajac po opony na mokre, a nie zespol wysyłajac go na tor z oponami na suche? W jaki sposób miałby skorzystac, skoro sam twierdzisz, ze nie dało siedlaczego zakladasz, ze pomimo tego, iz wszyscy zmienili opony na jechac od poczatku? Twierdzisz, ze jadac na oponach nie nadajacych sie do jazdy nie traciłby na okrazeniu wiecej niz 4-5 sekund? jwDlaczego inne ekipy widzac ze tor nadaje sie do jazdy na suchychNa poczatku sie nie nadawal, ale nikt nie wzial pod uwage faktu, ze To ze był szósty w kontekscie decyzji o nie zmienianiu opon nie ma zadnegoNie moge znaLeźc informacji, ktory byłby, gdyby razem z resztaGlock tez tak myslal, dopoki go wszyscy nie objechali... znaczenia. Wazne jest który bylby, gdyby oony zmienił, tak jak inni i jakie tam były róznice czasowe. Sa gdzies takie dokładne relacje z wyscigu gdzie mozna sprawdzic klasyfikacje i róznice czasowe krazenie po okrazeniu? -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace. Andrzej J. Turowicz 112 |
Data: Listopad 07 2008 15:40:41 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 7 Nov 2008 07:22:54 +0000 (UTC), w Twierdzisz, ze jadac na oponach nie nadajacych sie do jazdy nie traciłby na Nawet w tej super optymistycznej wersji daje to ok. 40-50s po 10 kółkach. Realna wersja to nie mniej niż 20s na pierwszych kółkach i bardzo prawdopodobny dzwon. 113 |
Data: Listopad 07 2008 18:22:55 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: 40-50 sekund to ma byc ok? Przeciez w wyscigu jechał co prawda ostatni aleTwierdzisz, ze jadac na oponach nie nadajacych sie do jazdy nie bez straty, a tak bylby 40 sekund za ostatnim. No i skad twierdzenie, ze 30 sekund jest realne. Przeciez 2 sekundy na okrazeniu to potrafia tracic zawodnicy, jak jada na podobnie dobrze dobranych oponach. Jezeli wszyscy jechali by na takich co sie daj echac a Kubica jechałby na takich co sie nie da, to IMO 50 sekund to bardzo optymistyczna wersja. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert 114 |
Data: Listopad 07 2008 19:30:44 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 7 Nov 2008 18:22:55 +0000 (UTC), w Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Karolek twierdzi, że to byłoby ok. No cóż :). Przeciez w wyscigu jechał co prawda ostatni ale Za to zyskałby czas jednego postoju, czyli efektywnie byłby kilkanaście sekund do tyłu. Ale powtarzam -- nie ma szans by jechał tylko 4-5s wolniej/okr. No i skad twierdzenie, ze 30 sekund jest realne. Przeciez 2 sekundy na Ale tu było mokro, a Kubica jechałby na slickach. Jezeli wszyscy jechali by na takich co sie daj echac a Kubica jechałby na Nieprawdpodobnie optymistyczna. 115 |
Data: Listopad 07 2008 22:35:45 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Nawet w tej super optymistycznej wersji daje to ok. 40-50s po 1040-50 sekund to ma byc ok? Przeciez w wyscigu jechał co prawda ostatni ale Nie za ostatnim, bo ostatni to on nie startowal. No i skad twierdzenie, ze 30 sekund jest realne. Przeciez 2 sekundy na 50s to moze na 10 okrazeniach i pod warunkiem ze inni z latwoscia by go lykali... ale te 10 okrazen to imho zawyzone, tor byl juz praktycznie suchy wczesniej, wiec i strata mniejsza, do tego startowal z 13 pozycji, a ci slabsi za nim wcale nie musieli go z latwoscia wyprzedzic. Jedyny plus tego ze zjechal zmienic te opony to to ze prawdopodobnie uniknal w ten sposob kolizji na samym poczatku. Karolek 116 |
Data: Listopad 08 2008 15:41:39 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 7 Nov 2008 22:35:45 +0100, w "Karolek" do tego startowal z 13 pozycji, a ci ROTFL. Robert byłby szczęściarzem, gdy na pierwszym zakręcie nie był ostatni. 117 |
Data: Listopad 07 2008 22:30:56 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Dlatego, ze to on musial podjac decyzje o zmianie opon po pierwszymJeszcze raz, bo mam wrazenie ze nie zrozumiałes pytania: Juz to napisalem wczesniej, wroc sie do moich wczesniejszych postow bo po raz n-ty nie bede pisal tego samego. Nigdzie nie napisalem, ze dalo sie jechac od samego poczatku...W jaki sposób miałby skorzystac, skoro sam twierdzisz, ze nie dało sie Bo to prawda ze od poczatku nie bylo sucho... ale po paru okrazeniach sytuacja zmianiala sie z sekundy na sekunde i tracilby tylko na kilku pierwszych kolkach. A ile tych kolek dokladnie bylo to mozesz sobie sam policzyc ogladajac wyscig ponownie. Twierdzisz, ze jadac na oponach nie nadajacych sie do jazdy nie traciłby na Ile by tracil, to by bylo wiadomo jakby na tych oponach pojechal... jakby tracil na kilku pierwszych kolkach wlasnie po 5s to mysle, ze by na tym skorzystal. Na poczatku sie nie nadawal, ale nikt nie wzial pod uwage faktu, zejw Asfalt byl goracy i tor momentalnie robil sie suchy... widac nikt tego nie przewidzial, albo wiekszosc bala sie ze zacznie znowu padac. Wlasciwie to toyota nie czesto staje na podium, wiec to 6 miejsce toTo ze był szósty w kontekscie decyzji o nie zmienianiu opon nie ma zadnego Mialby gorsze miejsce, to nawet potwierdza o dziwo. Sa gdzies takie dokładne relacje z wyscigu gdzie mozna sprawdzic Nie mam pojecia... Karolek 118 |
Data: Listopad 08 2008 08:37:52 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Jeszcze raz, bo mam wrazenie ze nie zrozumiałes pytania: masz racje, kazdy powiedział juz wszystko. Ty twierdzisz, ze traciłby 2 sekundy na okrazeniu, ja twierdze, ze 5 sekund to był szczyt ptymizmu, bo skoro nie da sie jechac, to nie da sie jechac. Przy takiej róznicy predkosci to wszyscy wyprzedziliby go na pierwszym okrazeniu. Niemniej jak byłoby naprawde - nigdy sie nie dowiemy. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome 119 |
Data: Listopad 08 2008 09:43:08 | Temat: Re: F1 | Autor: Karolek |
Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: Ale po co klamiesz? Pokaz w ktorym miejscu cos takiego napisalem. to był szczyt ptymizmu, bo skoro nie da sie jechac, to nie da sie jechac. Nie dowiemy... Karolek 120 |
Data: Listopad 08 2008 11:37:52 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: odszczekuje.masz racje, kazdy powiedział juz wszystko. Napisał tak radekp - wywnioskowałem, ze ty sie z tym zgadzasz. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl, że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć 121 |
Data: Listopad 08 2008 15:43:28 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Fri, 7 Nov 2008 22:30:56 +0100, w "Karolek" > Sa gdzies takie dokładne relacje z wyscigu gdzie mozna sprawdzic http://projektf1.com/?lap&year=2008&gp=18&lap=1 122 |
Data: Listopad 08 2008 17:07:56 | Temat: Re: F1 | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: http://projektf1.com/?lap&year=2008&gp=18&lap=1 swietna strona, dzieki. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Niech twoje życie będzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania" H. Jackson Brown, Jr. 123 |
Data: Listopad 07 2008 15:38:29 | Temat: Re: F1 | Autor: radekp@konto.pl | Thu, 6 Nov 2008 22:37:56 +0000 (UTC), w > A ktory byl na mecie? :> Zakładając, że nie odrobiłby 2s straty do Kovalainenena, to byłby o jedno oczko niżej. Kov niestety zbyt wcześnie zjechał po deszczówki :). 124 |
Data: Listopad 05 2008 00:31:55 | Temat: Re: F1 | Autor: DoQ | RoMan Mandziejewicz pisze: Jak to po co? Żeby na 110% wyścig Kubicy spierdolić. Jakby wcześniej Jasne. Niemcy postanowili niezle sie zabawic "polaczkiem" za grube miliony euro. Teoria spiskowa godna "zabojstwa" księżnej Diany. Pozdrawiam Pawel 125 |
Data: Listopad 06 2008 23:28:08 | Temat: Re: F1 | Autor: | |