na  ** p.m.s **  Bartek Kacprzak pisze tak:
Witam
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
W mojej T25 uszkodzeniu uległ regulator napięcia, wymieniony
został w firmie Bendix w Łodzi regulator wraz z (chyba)
alternatorem. W tej chwili ustąpił problem z padającym
akumulatorem ale pojawił się nowy. Po uruchomieniu silnika do
momentu nagrzania obroty utrzymują się na poziomie około 1200
obr/min. Po osiągnięciu normalnej temperatury obroty spadają do
około 600 i utrzymują się na tym poziomie doprowadzając cały 
samochód do uciążliwych drgań. Po dodaniu gazu obroty wzrastają do
np 2000 spadają do 400 następnie wzrastają do 800 i znów wracają
do 600. Po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszania obroty spadają do
400 i znów wzrastają do 600.
Wcześniej przed wymianą czegoś takiego nie było.
coś przy okazji zepsuli, urwali kabel (np sondy lambda), nie złożyli 
dokładnie dolotu, pękła rura, jest nieszczelność.
zdejmij pasek z alternatora to dowiesz się czy obecnie wyższe napięcie 
w instalacji powoduje ww objawy. Założe się że nie. 
--  
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
| 3 | Data: Pa?dziernik 23 2015 10:25:07 | 
| Temat: Re: FalujÄ
ce obroty Avensis T25 | 
| Autor: Lewis | 
W dniu 2015-10-22 o 10:52, Bartek Kacprzak pisze:
 Witam
 ProszÄ o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
 W mojej T25 uszkodzeniu uległ regulator napiÄcia, wymieniony został w
 firmie Bendix w Ĺodzi regulator wraz z (chyba) alternatorem.
 W tej chwili ustÄ
pił problem z padajÄ
cym akumulatorem ale pojawił siÄ nowy.
 Po uruchomieniu silnika do momentu nagrzania obroty utrzymujÄ
 siÄ na
 poziomie około 1200 obr/min. Po osiÄ
gniÄciu normalnej temperatury obroty
 spadajÄ
 do około 600 i utrzymujÄ
 siÄ na tym poziomie doprowadzajÄ
c cały
 samochód do uciÄ
żliwych drgaĹ. Po dodaniu gazu obroty wzrastajÄ
 do np
 2000 spadajÄ
 do 400 nastÄpnie wzrastajÄ
 do 800 i znów wracajÄ
 do 600. Po
 zdjÄciu nogi z pedału przyĹpieszania obroty spadajÄ
 do 400 i znów
 wzrastajÄ
 do 600.
 WczeĹniej przed wymianÄ
 czegoĹ takiego nie było.
 
 pozdrawiam
 
 
Silnik 1.8VVti? Gówno w którym urywa siÄ łaĹcuch? 
Po odłÄ
czeniu aku skasowali adaptacjÄ. 
OdłÄ
cz aku na noc. Rano podłÄ
cz, odpal, włÄ
cz Ĺwiatła, radio i nie dotykaj gazu aż do zagrzania sie silnika, właczenia siÄ wentylatora i wyłÄ
czenia sie wentylatora, zgaĹ silnik. Zrobi sobie adaptacje i jako tako bÄdzie chodziÄ.
 
--  
Pozdrawiam 
Lewis
 | 4 | Data: Pa?dziernik 23 2015 11:11:07 |  | Temat: Re: FalujÄ
ce obroty Avensis T25 |  | Autor: Bartek Kacprzak |  W dniu 2015-10-23 o 10:25, Lewis pisze:
 
 Silnik 1.8VVti? Gówno w którym urywa siÄ łaĹcuch?Po odłÄ
czeniu aku skasowali adaptacjÄ.
 OdłÄ
cz aku na noc. Rano podłÄ
cz, odpal, włÄ
cz Ĺwiatła, radio i nie
 dotykaj gazu aż do zagrzania sie silnika, właczenia siÄ wentylatora i
 wyłÄ
czenia sie wentylatora, zgaĹ silnik. Zrobi sobie adaptacje i jako
 tako bÄdzie chodziÄ.
 
 
 
Na szczÄĹcie inne gówno, 2.0 benzyna, bezpoĹredni wtrysk. 
Ok. mogÄ odpiÄ
Ä aku, czy to okreĹlenie "jako tako" okreĹla "jako tako" czy da siÄ doprowadziÄ do stanu "chodzi dobrze"? 
;)
 
pozdrawiam
 
--  
BartekZX9R 
Ave2.0 
EL
 | 5 | Data: Pa?dziernik 23 2015 23:37:48 |  | Temat: Re: FalujÄ
ce obroty Avensis T25 |  | Autor: Lewis |  W dniu 2015-10-23 o 11:11, Bartek Kacprzak pisze:
 W dniu 2015-10-23 o 10:25, Lewis pisze:
 
 Silnik 1.8VVti? Gówno w którym urywa siÄ łaĹcuch?Po odłÄ
czeniu aku skasowali adaptacjÄ.
 OdłÄ
cz aku na noc. Rano podłÄ
cz, odpal, włÄ
cz Ĺwiatła, radio i nie
 dotykaj gazu aż do zagrzania sie silnika, właczenia siÄ wentylatora i
 wyłÄ
czenia sie wentylatora, zgaĹ silnik. Zrobi sobie adaptacje i jako
 tako bÄdzie chodziÄ.
 
 
 Na szczÄĹcie inne gówno, 2.0 benzyna, bezpoĹredni wtrysk.
 Ok. mogÄ odpiÄ
Ä aku, czy to okreĹlenie "jako tako" okreĹla "jako tako"
 czy da siÄ doprowadziÄ do stanu "chodzi dobrze"?
 ;)
 
 pozdrawiam
 
 
 
w 2.0 powinno byÄ OK. 
1.8 Miały problemy z obrotami przez swoje debilne sterowanie i nisko ustawione obroty biegu jałowego.
 
--  
Pozdrawiam 
Lewis
 |  |  |