Czy kto¶ wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100) elektryczny przeł±cznik rezerwy?
ps. tylko bradzo prosze o wypowiedz kogo¶, kto naprawde wie jak to działa, a nie tylko rzeczytał gdzie¶ o tym, bo ja co było do przeczytania już przeczytałem. Teraz pytam kogo¶, kto to widział i wie co widział.
Za pomoc z góry dziękuje.
-- 
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, FJ1100N
| 2 | 
Data: Kwiecien 07 2012 21:24:07 | 
| Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system | 
| Autor: inż. Mamoń  | 
Bry 
 
Kuba (aka cita) wrote: 
 Czy kto¶ wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100) 
elektryczny przeł±cznik rezerwy? 
 
Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal  
sie na rezerwe ;) 
Cieszesiezemoglempomoc
 
--  
 
Pozdrawiam 
inż. Mamoń 
GSF1200SK1
 | 3 | 
Data: Kwiecien 08 2012 17:51:09 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: N1  |  
W dniu 2012-04-07 21:24, inďż˝. Mamoďż˝ pisze: 
  
Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal 
sie na rezerwe ;) 
Cieszesiezemoglempomoc 
 
 
 
 
tak palcami pstryk? W rękawicach?
 | 4 | 
Data: Kwiecien 09 2012 10:39:27 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: inż. Mamoń  |  
N1 wrote: 
 W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze: 
 
Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i 
przelaczal sie na rezerwe ;) 
Cieszesiezemoglempomoc 
 
 
 
 
tak palcami pstryk? 
 
Pstryczkiem.
 W rękawicach? 
 
Tez
 
--   
--  
 
Pozdrawiam 
inż. Mamoń 
GSF1200SK1
 | 5 | 
Data: Kwiecien 09 2012 17:30:03 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
 
Użytkownik "N1"  napisał w wiadomoĹ›ci  
 W dniu 2012-04-07 21:24, inďż˝. Mamoďż˝ pisze: 
 
Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal 
sie na rezerwe ;) 
Cieszesiezemoglempomoc 
 
 
 
 
tak palcami pstryk? W rękawicach? 
 
Tak palcami, tak w rÄ™kawiczkach. Ĺ»aden problem, zeby przełÄ…czyć przełÄ…cznik elektryczny dostÄ™pny jak każdy w motocyklu..
 
--  
Pozdrawiam 
Kuba (aka cita) 
gg 1461968 
Dwa ogony - Irma, Myszka.
 
A4 B5, FJ1100N
 | 6 | 
Data: Kwiecien 10 2012 22:12:07 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: N1  |  
W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze: 
 
 Tak palcami, tak w rÄ™kawiczkach. Ĺ»aden problem, zeby przełÄ…czyć 
przełÄ…cznik elektryczny dostÄ™pny jak każdy w motocyklu.. 
 
 
 
Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.
 | 7 | 
Data: Kwiecien 11 2012 19:07:35 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
 
Użytkownik "N1"  napisał w wiadomoĹ›ci  
 W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze: 
 
Tak palcami, tak w rÄ™kawiczkach. Ĺ»aden problem, zeby przełÄ…czyć 
przełÄ…cznik elektryczny dostÄ™pny jak każdy w motocyklu.. 
 
 
 
Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma. 
 
zdÄ…żylem ustalić ze od 1987 w góre wystÄ™powało. 
Pstryczek przełÄ…czał elektrozawór w kraniku oraz włÄ…czał normalnÄ… prace silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)
 
--  
Pozdrawiam 
Kuba (aka cita) 
gg 1461968 
Dwa ogony - Irma, Myszka.
 
A4 B5, FJ1100N 
Sprzedam Volvo FL618
 http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365
| 8 | 
Data: Kwiecien 11 2012 19:12:46 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: AZ  |  
On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote: 
  
zdÄ…żylem ustalić ze od 1987 w góre wystÄ™powało. 
Pstryczek przełÄ…czał elektrozawór w kraniku oraz włÄ…czał normalnÄ… prace 
silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry) 
 
 
Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co z gaĽnikami? No i gdzie ta oszczÄ™dnoć skoro zużywana jest energia na pompowanie powietrza dwoma cylindrami?
 
--  
Artur 
ZZR 1200
 | 9 | 
Data: Kwiecien 12 2012 18:53:51 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
 
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomoĹ›ci  
 On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote: 
 
zdÄ…żylem ustalić ze od 1987 w góre wystÄ™powało. 
Pstryczek przełÄ…czał elektrozawór w kraniku oraz włÄ…czał normalnÄ… prace 
silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry) 
 
 
Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co z gaĽnikami? No i gdzie ta oszczÄ™dnoć skoro zużywana jest energia na pompowanie powietrza dwoma cylindrami? 
 
czort wie, generalnie mało informacji (konkretnych o tym).
 
--  
Pozdrawiam 
Kuba (aka cita) 
gg 1461968 
Dwa ogony - Irma, Myszka.
 
A4 B5, FJ1100N 
Sprzedam Volvo FL618
 http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365
| 10 | 
Data: Kwiecien 14 2012 00:28:26 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: inż. Mamoń  |  
Kuba (aka cita) wrote: 
 Użytkownik "N1"  napisał w wiadomo¶ci 
 
W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze: 
 
Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przeł±czyć 
przeł±cznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu.. 
 
 
 
Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma. 
 
 
zd±żylem ustalić ze od 1987 w góre występowało. 
Pstryczek przeł±czał elektrozawór w kraniku oraz wł±czał normaln± 
prace silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa 
cylindry) 
 
Chyba w samochodzie, tej
 
--   
--  
 
Pozdrawiam 
inż. Mamoń 
GSF1200SK1
 | 11 | 
Data: Kwiecien 14 2012 09:24:54 |  | Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system |  | Autor: Kuba (aka cita)  |  
 
Użytkownik "inż. Mamoń"  napisał w wiadomo¶ci  
 Chyba w samochodzie, tej 
 
Sam jestes samochód, tej.
 
--  
Pozdrawiam 
Kuba (aka cita) 
gg 1461968 
Dwa ogony - Irma, Myszka.
 
A4 B5, FJ1100N 
Sprzedam Volvo FL618
 http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |