Feilcja po 90.000
1 | Data: Lipiec 23 2007 08:00:03 |
Temat: Feilcja po 90.000 | |
Autor: | Czołem. 2 |
Data: Lipiec 23 2007 08:06:11 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Dominik & Co | napisaB(a): Mojej Felci stuknęło 90.000. Przez ten czas wymieniłem już amortyzatory, Ja bym zapobiegawczo obejrzał/wymienił szczotki regulatora napięcia w alternatorze :-) BTW: czemu nie pompa razem z rozrządem? -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP 3 |
Data: Lipiec 23 2007 08:30:02 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: |
BTW: czemu nie pompa razem z rozrządem? Bo jeszcze pożyje co najmniej do nastepnego przeglądu. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 4 |
Data: Lipiec 23 2007 08:40:03 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Dominik & Co | napisaB(a): Bo jeszcze pożyje co najmniej do nastepnego przeglądu. Do następnego rozrządu? ;-) Ja bym się zastanowił, co kosztuje taniej: pompa, czy robocizna przy wymianie. Jeśli tańsza jest robocizna, to decyzja zdecydowanie słuszna :-) -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP 5 |
Data: Lipiec 23 2007 09:03:08 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: |
Gdybym stał nad mechanikiem robiącym rozrząd, to bym pewnie zażyczył sobie wymianę pompy, ale mnie przy tym nie było. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 6 |
Data: Lipiec 23 2007 10:47:46 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Agaton | pisze: Mojej Felci stuknęło 90.000. Przez ten czas wymieniłem już amortyzatory, Witam. Osłony gumowe przegubów, sworznie kuliste wahaczy, szczotki alternatora (warto przetoczyć pierścienie ślizgowe), tarcze hamulcowe, elementy zawieszenia zespołu napędowego, tłumniki. Na te elementy należy zwrócić uwagę. Dlaczego uważasz, że należy wymienić pompę wodną? Moja przejechała ponad 184k km i nie widzę powodu do wymiany. Pozdrawiam. 7 |
Data: Lipiec 23 2007 11:33:46 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: |
Osłony gumowe przegubów, Wymienione ( popękały ). sworznie kuliste wahaczy, J.w, przy okazji zawieszenia. szczotki alternatora Biorę pod uwagę, chyba zrobię cały alternator razem z łożyskami. tarcze hamulcowe, Wymienione, razem z klockami. elementy Na razie z tym spokój. Dlaczego uważasz, że należy wymienić pompę wodną? Moja przejechała ponad Podobno podcieka, ale ubytki płynu są praktycznie niewidoczne. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 8 |
Data: Lipiec 23 2007 13:02:32 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki | jeśli to 1.6 to sprawdź termostat. często się uwala taki plastik trzymający "sworzeń" i wtedy blokuje obieg cieczy chłodzącej. teraz już poprawili i ten dinks jest z innego plastiku i grubszy, więc nie pęka. 9 |
Data: Lipiec 23 2007 13:35:19 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: |
No tak - zapomniałem, to jest 1.3 MPI. w 1.3 jest to jakby w drugą stronę - jeśli się uwali to ustrojstwo to Temat termostatu mam już załatwiony, stosuję przerobiony zamiennik prod. Vernet, od Favoritki. pasek klinowy. Wymieniony.
2000, z zewnątrz jest tam OK, a od spodu nie przyglądałem się specjalnie, ale dzięki za zwrócenie uwagi. W ogóle - byłby sens zrobić konserwację profili zamkniętych, choćby tylko płyty podłogowej ? -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem 10 |
Data: Lipiec 23 2007 14:56:58 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki | pisze: W ogóle - byłby sens zrobić konserwację profili zamkniętych, choćby póki nic się nie dzieje to jest jak najbardziej sens. ja żałuję że tego nie zrobiłem ... mój rocznik to 99 i po tej jakże łagodnej zimie zaczęły mi purchle wyłazić grrrrrrrrrr nie wiem co oni spieprzyli w tej felici, ale nic tam z blachy się nie sypie, tylko tylne nadkola, łączenie progów z nadkolami z tyłu i klapa bagażnika ... jego mać, a takie fajne samochodziki i mogłyby jeździć dużo dłużej. -- Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki (wytnij _sp) Mszana Dolna, Folwark Stara Winiarnia - www.folwarkstarawiniarnia.com.pl 11 |
Data: Lipiec 23 2007 14:59:25 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki | pisze: W ogóle - byłby sens zrobić konserwację profili zamkniętych, choćby i jeszcze jedno. jak masz plastikowe nadkola, często między nie a blachę włażą małe kamyczki ocierając o nie - potem w tych miejscach łapie rdza. weź je poluzuj, opuść trochę, przeczyść i dupnij na łączeniu trochę sylikonu żeby nie właziły tam kamyczki. -- Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki (wytnij _sp) Mszana Dolna, Folwark Stara Winiarnia - www.folwarkstarawiniarnia.com.pl 12 |
Data: Lipiec 25 2007 14:58:04 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Paweł Gołaszewski | Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki wrote: w 1.3 jest to jakby w drugą stronę - jeśli się uwali to ustrojstwo to Niestety, to się często rozwala, bo konstrukcja jest (delikatnie mówiąc) gówniana. Łatwo to poznać - nawet jak jest ciepło to silnik jest niedogrzany i wskaźnik temperatury to pokazuje bardzo dobitnie. sprawdzić całą przekładnie od lewarka do skrzyni - często gumowe tuleje Niestety - to jest temat powracający jak bumerang. Po wymianie (przynajmniej u mnie) po pół roku jest prawie tak samo jak przed wymianą. -- blues 13 |
Data: Lipiec 25 2007 17:07:17 | Temat: Re: Feilcja po 90.000 | Autor: Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki | Paweł Gołaszewski pisze: Łatwo to poznać - nawet jak jest ciepło to silnik jest niedogrzany i lepiej niedogrzany niż przegrzany jak w 1.6 :) ale skoda zna ten mankament i wszystkie późniejsze termostaty do 1.3 i 1.6 są już poprawione. Niestety - to jest temat powracający jak bumerang. Po wymianie nie kracz - pół roku temu to robiłem ;> ale póki co dalej działa jak tralala -- Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki (wytnij _sp) Mszana Dolna, Folwark Stara Winiarnia - www.folwarkstarawiniarnia.com.pl |
Re: Feilcja po 90.000

