Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
1 | Data: Marzec 05 2010 00:39:42 |
Temat: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | |
Autor: Paweł | Witam 2 |
Data: Marzec 05 2010 01:04:04 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Przemysław Bernat | Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:39:42 +0100, Paweł napisał(a): Tak przeglądam ogłoszenia moto.allegro.pl do szukania furki na codzień tu i tam Legendarny silnik KL Mazdy. Powinien być na zatrzaski, by szybciej można było go wyciągać do remontu. Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki: Nie ma klimy! Kiedyś miał - jej odbudowa może kilka tysięcy kosztować. do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak coś w Jasne. Instalacja II gen do KL. Ta już ma rurę filtr-kolektor ulepioną z taśmy klejącej. Po przepływomierzu nie ma nawet wspomnienia. Ile to może spalić? W trasie lecąc spokojnie to myślę że 8 litrów benzyny lub 10 Mi silnik F2 w maździe 626 (R4 2.2L 12V) wciągał 10l LPG w trasie, 13 w mieście. Benzyny nie wiem, bo mazdy z instalacją II gen. (Ford Probe to mazda MX-6) nie jeżdżą na benzynie z definicji: pierwszy strzał załatwia przepływomierz i jest po zabawie. Kupuje Probe i objeżdżam takiego na każdych światłach! Jak Ci gaz nie strzeli przy starcie. Przy VRIS i LPG II gen. strzeli na pewno. No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5 O ile dojedziesz nią do domu z miejsca zakupu to tak. Te auta wymagają wysokiej kultury technicznej przy obsłudze, a jak widać za 6000PLN to koleś chce się pozbyć padliny, która go te sześć koła w ostatnim roku kosztowała: - Nowy silnik (179 tys przebiegu kupiony3 mies. temu) -- Pozdrawiam, Przemek 3 |
Data: Marzec 05 2010 01:15:22 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: | Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:39:42 +0100, Paweł napisał(a): Serio taki nietrwały?? A mówią że japońce mają dobre silniki. Czy kończą się przy 200 kkm? > Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:http://moto.allegro.pl/item934319660_ford_probe_ii_2_5_v6_pelna_opcja_skora_okazja.html > Nawet nie myślałem o II gen, tylko sekwencja. > Ile to może spalić? W trasie lecąc spokojnie to myślę że 8 litrów benzyny lub 10 Kiepskie to miasto było. Ale silnik ekonomiczny. 10 litrów to zwykła trasa a nie hiper-oszczędnie? Pozdrawiam -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 4 |
Data: Marzec 05 2010 15:50:12 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Filip KK | W dniu 2010-03-05 01:15, pisze: Serio taki nietrwały?? Z choinki się urwałeś? A mówią że japońce mają dobre silniki. Czy kończą sięTo mówią Ci, którzy żyją jeszcze w latach 80-tych. 5 |
Data: Marzec 05 2010 15:48:16 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Filip KK | W dniu 2010-03-05 01:04, Przemysław Bernat pisze: - Świece i przewody zapłonowe (NGK i BOSH) Najgorsze z możliwych. 6 |
Data: Marzec 05 2010 16:07:48 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: kamil | "PrzemysławBernat" wrote in message Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:39:42 +0100, Paweł napisał(a): Raczysz zartowac? Mialem KLZE w MX-6 przytarganej z Japonii. Nic, tylko poliwo lac i cieszyc sie z jazdy. Pozdrawiam Kamil 7 |
Data: Marzec 05 2010 21:03:22 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Przemysław Bernat | Dnia Fri, 5 Mar 2010 16:07:48 -0000, kamil napisał(a): Legendarny silnik KL Mazdy. Powinien być na zatrzaski, by szybciej można Tylko ta nie jest z Japonii, ale z Polski za sześć koła, po wymianie silnika i z LPG II gen po taniości. Nawet nie chcę myśleć jaki tam jest olej wlany - skoro nie pochwalił się, że Castrol 15W-40, to spodziewam się Selektola 20W-40. Ciekawe jak popychacze zaworów się po tym czują? Ja swoją Mazdę 626 kupiłem po szmaciarzu, który wiązał ją drutem i sznurkiem. Długo walczyłem o utrzymanie jej przy życiu, ale w końcu pozbyłem się w cenie złomu, bo dalsze ładowanie kasy straciło sens. To są świetne auta, ale wymagają troskliwej eksploatacji i delikatnego traktowania. Naprawy po taniości i upalanie pod dyskoteką to nie jest prawidłowa eksploatacja. Najlepszy dowód, że w tej już jeden silnik został zmielony i dostała kolejny ze szrotu. -- Pozdrawiam, Przemek 8 |
Data: Marzec 05 2010 00:22:56 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: to | PaweÂł wrote: No wiÄc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek Cougara sobie kup, trwalsze silniki, ogólnie nowszy model, bazujÄ cy na Mondeo mk2 (aka mk1 fl). TrochÄ droższy bÄdzie w zakupie, ale odwdziÄczy siÄ później. -- cokolwiek 9 |
Data: Marzec 05 2010 01:28:15 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: | PaweÂł wrote: Z tego co widzę to zaczynają się od 10 k... tam gdzie Probe się kończą :) Cougar jest brzydszy - nie robi żadnego wrażenia. A chyba lepiej żeby auto bazowało na Mazdzie niż na Fordzie Mondeo który nic sobą nie prezentuje? Czy ten Cougar V6 ma ten sam silnik co Probe V6? Dlaczego piszesz że trwalsze silniki? Poza tym jeśli ten sam silnik to Cougar będzie cięższy i gorsze osiągi... co to za silnik 190 KM w Cougarach co mają go droższe modele na allegro? To kontunuacja tego z Mazdy czy raczej tego z Mondeo? Pozdrawiam -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 10 |
Data: Marzec 05 2010 00:37:18 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: to | szyszak26 wrote: Z tego co widzÄ to zaczynajÄ siÄ od 10 k... tam gdzie Probe siÄ koĹczÄ A na kim zrobi wrażenie 15-letnie autko za kilka tys.? A chyba lepiej żeby A co sobÄ reprezentuje stara Mazda? Czy ten Cougar V6 ma ten sam silnik co Probe V6? Nie, ma ten sam silnik, który Ford wkładał do Mondeo mk1, mk2 i mk3, co chyba o czymĹ Ĺwiadczy,. Dlaczego Bo trwalszy. Poza tym jeĹli ten sam silnik to Cougar bÄdzie ciÄższy i gorsze Zejdź na ziemie. MyĹlisz, ze 15-letni, zajeżdżony Probe bÄdzie miał osiÄ gi z katalogu? Zdecydowanie wiÄksza szansa na Cougara w przyzwoitym stanie technicznym. co to za silnik 190 KM w Cougarach co majÄ go droższe modele W Cougarach najlepszy silnik to 2,5 V6 170 KM. Jest w Polsce kilka Cougarów ze swapem 2,5 V6 ST200 lub 3,0 V6, ale zapewne wiÄkszoć, jeĹli nie 100% wszystkiego powyżej 170 KM z Allegro to fantazja właĹcicieli. -- cokolwiek 11 |
Data: Marzec 05 2010 02:19:34 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Paweł | > Z tego co widzÄ� to zaczynajÄ� siÄ� od 10 k... tam gdzie Probe siÄ� koĹ�czÄ� Na takim jak ja np. A Ty jesteś motoryzacyjna dziwka że patrzysz na cenę? Większe wrażenie zrobi na mnie ładna np. Lancia Kappa Turbo niż nowa Honda Accord. Wolałbym to pierwsze na jeden dzień... no chyba że mógłbym to sprzedać. > A chyba lepiej żeby Technologie i wykonanie Mazdy którąś jeszcze kiedy śmiała.
O tym że spełniał normy ekologiczne?
O ile?
Może lepiej byłoby znaleźć Seicento z 2007? Nie tędy droga - w jednych piniądzach to Probe będzie lepszy od Cougara.
Aha. Pozdrawiam -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 12 |
Data: Marzec 05 2010 01:27:21 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: to | PaweÂł wrote: Na takim jak ja np. A Ty jesteĹ motoryzacyjna dziwka że patrzysz na Na mnie ani jedno ani drugie nie zrobi wrażenia. JeĹli już, to Kappa Coupe, czy jak ona siÄ tam nazywała. Technologie i wykonanie Mazdy którÄ Ĺ jeszcze kiedy Ĺmiała. Lepsza o kilka lat młodsza technologia Forda. I to zdecydowanie. Nie, ma ten sam silnik, ktÄłry Ford wkÄš�adaÄš� do Mondeo Nie, to po prostu dobry, trwały silnik. To samo zresztÄ tyczy siÄ Zeteka 2,0. Bo trwalszy. O dwa gile. ;-) W jakich jednostkach mam Ci to podaÄ? Duratec 2,5 wytrzymuje spokojnie 300 tys., a może i wiÄcej o ile nie zostanie przegrzany. Z doładowaniem można bez wiÄkszego problemu przekroczyÄ 300 koni bez wiÄkszych modyfikacji typu kute elementy. ZejdĚŠna ziemie. MyÄš�lisz, ze 15-letni, zajeÄšźdÄšźony Probe Lepiej znaleźÄ przede wszystkim samochód SPRAWNY. Chyba, że chodzi o to, żeby zjaraÄ gumÄ przed wiejskÄ dyskotekÄ i odjechaÄ z piskiem łysych opon. -- cokolwiek 13 |
Data: Marzec 05 2010 02:51:47 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: peter | Może lepiej byłoby znaleźć Seicento z 2007? Nie tędy droga - w jednych oba to beda syfony. dziwie sie ze w ogole ktos tu odpowiada powaznie na te posty. 14 |
Data: Marzec 05 2010 04:42:34 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Jerry | On 5 Mar, 02:19, "Paweł" wrote: Na takim jak ja np. A Ty jesteś motoryzacyjna dziwka że patrzysz na cenę? Rany, jaki poziom wypowiedzi :D Co albo kto to jest "motoryzacyjna dziwka"? Jak ktoś mentalnie zatrzymał się w latach 90., śmiga w piramidach albo marmurkach i ma gruby tombakowy łańcuch na szyi to niewątpliwie może czerpać radość z jazdy taką "furą" ;) 15 |
Data: Marzec 05 2010 16:09:43 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: kamil | wrote in message PaweÂł wrote: Widzisz - kupujac 15-letnie pseudosportowe auto, cena zakupu to jest akurat najmniejszy problem. Jesli dozbieranie kilka tys jest problemem, szczerze odradzam zakup. Nie pisze tego ze zlosliwosci, ale tym Probe nikt po zakupy z dwojka niemowlakow nie jezdzil i raczej mala szansa, ze auto bedzie zupelnie bezproblemowe. Pozdrawiam Kamil 16 |
Data: Marzec 05 2010 16:22:09 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: to | kamil wrote: Widzisz - kupujac 15-letnie pseudosportowe auto, cena zakupu to jest Powiedzmy sobie szczerze -- jest na to zerowa szansa. -- cokolwiek 17 |
Data: Marzec 05 2010 16:23:17 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: kamil |
kamil wrote: W zasadzie nic dodac, nic ujac. A potem pytania "jak w moim 3.5 litrowym pelnoletnim BMW pospawac wydech?", bo na fure bylo, ale na mechanika nie starczy.. Pozdrawiam Kamil 18 |
Data: Marzec 06 2010 00:25:59 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Tomasz Pyra | kamil pisze:
Hmmm... Ale co siÄ uparłeĹ na ten wydech? :) Przecież to jest akurat zupełnie normalna sprawa że wydech w koĹcu przerdzewieje i siÄ go wtedy spawa - wymieniajÄ c rurÄ wydechowÄ czy co to siÄ rozleciało na nowe. Bo jeżeli nie pospawaÄ, to co? KupiÄ wszystko nowe od koĹcówki, przez katalizator po kolektor? Jak mechanik bÄdzie miał gest, to może jeszcze głowice, bo "panie w 4-ro letnim aucie to wszystko tak zapieczone że to siÄ nie odkrÄci"? ;) Bo kupisz nawet nowy tłumik, a i tak bez spawania nie zamontujesz tego, bo czÄsto te skrÄcane złÄ cza akurat sÄ nie do ruszenia, zresztÄ one lubiÄ korodowaÄ jako pierwsze i w sumie pozbycie siÄ ich to nie jest taki zły pomysł. 19 |
Data: Marzec 06 2010 00:14:11 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: to | Tomasz Pyra wrote: Bo kupisz nawet nowy tłumik, a i tak bez spawania nie zamontujesz tego, Kamilowi chodziło chyba o zaspawywanie rdzawych dziur. -- cokolwiek 20 |
Data: Marzec 06 2010 01:41:22 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Tomasz Pyra | to pisze: Tomasz Pyra wrote: A to nie bÄdzie wiÄcej roboty niż wymiana kawałka? 21 |
Data: Marzec 05 2010 00:38:10 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Michał | Paweł napisał(a): Witamtam i czasem w trasę i myślę se że nie ma lepszej fury jak Ford Probe II 2.5litra. Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:item934319660_ford_probe_ii_2_5_v6_pelna_opcja_skora_oka zja.htmlakurat do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak cośw LPG do wymiany). Mazda xedos9 w tych klimatach to dobre auto. może nie pali tak mało, ale niskie, ciche i v6. sporo lepsze. może nie za szybkie. pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 22 |
Data: Marzec 04 2010 21:05:57 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: raadaar | Kupuje Probe i objeżdżam takiego na każdych światłach!Chyba raczej "łobjeżdżosz", sądząc po stylu. RR 23 |
Data: Marzec 05 2010 07:21:10 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Agent |
WitamROTFL 24 |
Data: Marzec 05 2010 07:47:53 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Jacek | Kup sobie v850 z 2,0T 211 km. 25 |
Data: Marzec 05 2010 07:48:10 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Michał Gut | co tak tu smierdzi.... trolem jakby jedzie.... taaaak.... 26 |
Data: Marzec 05 2010 07:51:16 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Michał Gut | btw dupna reklama wojego ogloszenia a tak btw. to ten probe mial 160kkm moze z 6 lat temu 27 |
Data: Marzec 05 2010 03:49:39 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: amos | On 5 Mar, 07:51, Michał Gut btw dupna reklama wojego ogloszenia a tak btw. to ten probe mial 160kkm moze Dobre. Po 160kkm dziury w skórzanym poszyciu kierownicy. W wypucowanym lakierze odbija się dwóch łysych. Pewnie tylko do kościoła na rekolekcje jeździli, stąd taki mały przebieg... -- amos 28 |
Data: Marzec 06 2010 17:35:00 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | amos pisze: On 5 Mar, 07:51, Michał Gut wrote: Chyba Cię to nie dziwi? Przecież Probe, to taka Calibra by Ford. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż 29 |
Data: Marzec 05 2010 15:54:20 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Filip KK | W dniu 2010-03-05 07:51, Michał Gut pisze: btw dupna reklama wojego ogloszenia a tak btw. to ten probe mial 160kkm On ma na pewno 160 tys. Bo tyle ujeździł przez cały swój okres eksploatacji, resztę w warsztacie (garażu) spędził. Ciekawe kto wpadł na tak idiotyczny pomysł, żeby dać linkę od masy aku do budy? Heheh. 30 |
Data: Marzec 05 2010 08:39:10 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Bydlę | On 2010-03-05 00:39:42 +0100, "Paweł" said: No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Zapomniałeś napisać dlaczego tak sądzisz. mam rację? Wg mnie - nie. -- Bydlę 31 |
Data: Marzec 05 2010 09:16:46 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: szwagier |
Witam Na dyskoteke w remizie lepsze od Calibry bo reflektory podnoszone. O ile dzialaja, rzecz jasna. szwagier 32 |
Data: Marzec 05 2010 14:28:24 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Bartek | Użytkownik "Paweł" napisał w wiadomości Witam powiem ci jedno: jezdzilem z kolega - w niemczech siedzi teraz - probe. 2.2 + turbo jedno jest pewne: nie kupuj od byle kogo tego auta. kup iod fana, kup od kogos kto ma t auto od lat, bo wiekszosc jest traktowana jako zapierdalacz - ciagnik do szpanu. a serwis - byle najtaniej. z probe jest podobny problem jak ze sierra - ci co go kupili, uwazaja ze to auto jest tanie, i nietrzeba nic przy nim robic. ale zato mozna ciagnac przyczepy, wozic cement na budowe itp. probe 2.2 jest bardzo fajnym autem. naprawde - sympatyczne, ale musi byc dobrze utrzymane. -- Pozdrawiam, Bartek 33 |
Data: Marzec 05 2010 05:51:32 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Jerry | On 5 Mar, 14:28, "Bartek" wrote: jedno jest pewne: -- Przecież on nie kupuje tylko sprzedaje. Robi sobie reklamę. 34 |
Data: Marzec 06 2010 00:09:27 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Tomasz Pyra | Paweł pisze: No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5 Akurat jestem na etapie wybierania sobie dla siebie auta pod wieloma względami podobnego, bo szukam jakiegoś mocnego, trzydrzwiowego hatchbacka na bazę rajdówki. Są to samochody jeżdżone zazwyczaj dość ostro - bo po to są. W tej chwili takie auta kosztując kilka tysięcy złotych, są w zasięgu finansowym starszej młodzieży która głóqnie używa ich do palenia gumy pod remizą. A z drugiej strony wymagają zazwyczaj dość starannego i przez to drogiego serwisowania - dobrej klasy olej, wymieniany odpowiednio często czy przyzwoitej jakości części zamienne (również hamulce, zawieszenie itp.) to podstawa. Teraz pytanie czy goście z poprzedniego akapitu będą auto w ten sposób serwisować. Bo jak nie, to za chwile zapomnij o katalogowych parametrach byle jak serwisowanego silnika. Zapomnij o dobrym prowadzeniu samochodu który będzie miał zużyte zawieszenie, albo i każde koło na zawieszeniu z innej parafii. To samo dotyczy np. hamulców i ogólnie wszystkich podzespołów samochodu. Bo potem albo do 6000zł musisz dołożyć drugie i trzecie tyle na doprowadzenie tego wszystkiego do stanu fabrycznego, albo będziesz jeździł mieszaniną drutu i rdzy. Konkluzja jest taka, że jeżeli nie masz naprawdę pewnego egzemplarza, od jakiegoś znajomego który wiesz że dbał o samochód, to zapomnij o samochodach z tego przedziału cenowego. Bo chcesz kupić auto dla radości jazdy, a jak kupisz takie padło to radości nie będzie żadnej. 35 |
Data: Marzec 06 2010 13:00:06 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2010-03-05 00:39, Paweł pisze: 36 |
Data: Marzec 06 2010 19:21:21 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Moon | Paweł wrote: NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat, dobre! moon 37 |
Data: Marzec 08 2010 00:28:09 | Temat: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury? | Autor: Ludvigus | Some day 2010-03-05 00:39, some human being called *Paweł* claimed... /cut/ Dalej idziemy może włoskie... Alfa GTV. Widziałem jedną za 8k - kiepska była - i Hmmm.. a to całe "probe" to widziało kiedykolwiek zakręty? Druga sprawa: piszesz o Alfie Romeo GTV, a słyszałeś kiedyś o silnikach V6 od Giuseppe Busso? Jeśli nie, to masz okazję zgłębić swoją wiedzę.. ps. możesz zacząć od tego: http://fierglu.blog.interia.pl/?id=1633949 Pozdro, -- | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet." | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ] |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl |