Forester z fabrycznym gazem??
1 | Data: Pa?dziernik 06 2007 12:26:54 |
Temat: Forester z fabrycznym gazem?? | |
Autor: Maciek "Sołtys" | jest do kupienia takie autko. Podobno troszkę potłuczone. Nie wiadomo jak bardzo, ale ja nie o tym 2 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 10:34:26 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Jacek Rudowski | On 2007-10-06, Maciek "Sołtys" wrote: Pytanie drugie. Ile realnie wynosi zmiana rozrządu w takim aucie. 3x wieksza cena to moze nie - chociaz to jeszcze kwestia ile mechanik za robote wezmie. 500zl jest moim zdaniem mozliwe tylko, jesli wymieniasz dokladnie sam pasek rozrzadu, bez rolek, napinacza i pompy wody - ale to chyba raczej slaby pomysl. Caly zestaw do wymiany rozrzadu Mitsuboshi powinien jednak sie zmiescic spokojnie w 1000zl a dalej to kwestia robocizny. Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 3 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 13:06:57 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Demos |
3x wieksza cena to moze nie - chociaz to jeszcze kwestia ile Nalezy wziac pod uwage ze to boxer i wszystko x2 :-) rowniez wynagrodzenie mechanika. -- PZDR Demos VF1000FIIF bold`or Passat VR6 Variant Bojkotujmy chinskie badziewie. 4 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 14:38:51 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Piotr Piecha | Jacek Rudowski napisał(a): On 2007-10-06, Maciek "Sołtys" wrote: Yyyyy, ale co ma do tego Mitsubishi? Forester to Subaru, jak ktoś poniżej napisał. Poczytaj forum subaru na subaru.pl to znajdziesz trochę informacji albo po prostu zadzwoń do serwisu i się dowiedz (to chyba najprościej). Ponieważ to boxer i dostęp średnio łatwy to i koszta są spore. Do tego serwisowanie Subaru nie należy do najtańszych na rynku, więc spodziewałbym się około 2 kzł za rozrząd. Za 500 zł to zmienisz rozrząd w jakimś niedrogim samochodzie albo kupując jakieś wyjątkowo tanie częsci. Sam pasek, napinacz, rolki, pompa wody itp. może tyle kosztować. pzdr Piotr 5 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 14:49:01 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Boombastic | Yyyyy, ale co ma do tego Mitsubishi? A kto pisze o Mitsubishi? 6 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 19:35:40 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Piotr Piecha | Boombastic napisał(a): Oooo fakt!Yyyyy, ale co ma do tego Mitsubishi? Szybkie czytanie mnie zgubiło :) 7 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 13:18:54 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Jacek Rudowski | On 2007-10-06, Piotr Piecha wrote: Yyyyy, ale co ma do tego Mitsubishi? Ja nie wiem, co ma do tego Mitsubishi. Ja pisalem o Mitsuboshi. Forester to Subaru, jak ktoś poniżej napisał. Naprawde? :) serwisowanie Subaru nie należy do najtańszych na rynku, więc Nie dramatyzowalbym az tak - wszystko zalezy, ile mechanika wezmie za robote. Komplet rozrzadu Mitsuboshi do Imprezy GT/WRX/STI kosztuje ok. 1150zl Do Forestera wolnossacego bedzie zapewne nieco tanszy. Chyba, ze sie skusic na OEM - bedzie o jakies 500-600zl drozej. Faktem jest rowniez, ze ta prace mimo wszystko zlecilbym raczej jakiemus w miare sensownemu, sprawdzonemu mechanikowi. Za 500 zł to zmienisz rozrząd w jakimś niedrogim samochodzie albo jw. Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 8 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 15:06:28 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Staszek Sosenko |
jest do kupienia takie autko. Podobno troszkę potłuczone. Nie wiadomo jak W Niemczech każdy model Subaru jest dostępny w wersji Ecomatic z fabryczną instalacją LPG. Nie wiem, czy ten z ogłoszenia to to samo, ale niewykluczone, że tak. -- Pozdrawiam - Staszek Sosenko | staszek <at> sosenko <dot> pl PMS: Audi 80 1.8S -> http://tiny.pl/cjlp | PRRC: Herbert + AT1200 Różne różności -> http://picasaweb.google.pl/Ssnk87 | GG: 3134157 PMS+ PJ- S+ p++ M- W- P+>++:+ X+ L++ B++ m Z++ T- w- CB++ 9 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 15:54:44 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Użytkownik "Staszek Sosenko" napisał w wiadomości "Maciek "Sołtys"" schrieb im Newsbeitrag Każdy? STI też? :> No to byłby kamycz.. tfu! niezły głaz do ogródka gazofobów. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 10 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 22:21:03 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 6 Oct 2007 15:54:44 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak Każdy? STI też? :> Można, tylko jaki to ma sens? Jak chcesz oszczędzać, to kup dupowóz, a nie STi, które służy przede wszystkim do upalania. Handling, te sprawy, wiesz? Twój ulubiony gazofob, r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 11 |
Data: Pa?dziernik 07 2007 10:06:59 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości On Sat, 6 Oct 2007 15:54:44 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak Ej Robert, Robert. Ja to wiem. Ale chodzi mi głównie o to: "W Niemczech >każdy< model Subaru jest dostępny w wersji Ecomatic z >fabryczną instalacją LPG<." Nie pytam o sens - to całkiem inna rzecz. Pozdrawiam -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 12 |
Data: Pa?dziernik 07 2007 18:16:05 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 7 Oct 2007 10:06:59 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak "W Niemczech >każdy< model Subaru jest dostępny w wersji Ecomatic z Być może jest to możliwe -- ludzie mają różne kaprysy, a Vgen powinna dać radę. Tylko że i tak to nie ma sensu. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 13 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 08:37:50 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend Robert Rędziak wrote: On Sun, 7 Oct 2007 10:06:59 +0200, Marcin "Kenickie" MydlakNie ma sensu booo? Przy spalaniu Subaru gaz zwraca się bardzo szybko. -- Michał 14 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 10:21:40 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 8 Oct 2007 08:37:50 +0000 (UTC), Michal_K Być może jest to możliwe -- ludzie mają różne kaprysy, a VgenNie ma sensu booo? Przy spalaniu Subaru gaz zwraca się bardzo szybko. Na ten temat wstrząsano powietrze miliony razy, ale widać to za mało. Powiedz: do czego kupiłbyś STI? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 15 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 13:15:15 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Brzezi | pon, 08 paź 2007 o 12:21 GMT, Robert Rędziak napisał(a): Na ten temat wstrząsano powietrze miliony razy, ale widać to zaByć może jest to możliwe -- ludzie mają różne kaprysy, a VgenNie ma sensu booo? Przy spalaniu Subaru gaz zwraca się bardzo szybko. Ale co stoi na przeszkodze zeby miec duza moc i tanio w ekspolatacji? Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: ][ The code also assumes that it's ] [ Ekg: #3781111 ][ difficult to misspell "a" or "b". :-) ] [ LinuxUser: #249916 ][ -- Larry Wall in ] [ ] 16 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 13:26:06 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 8 Oct 2007 13:15:15 +0000 (UTC), Brzezi Nie ma sensu booo? Przy spalaniu Subaru gaz zwraca się bardzo szybko.Na ten temat wstrząsano powietrze miliony razy, ale widać to za Odpowiedz najpierw na pytanie: do czego kupiłbyś STI. I nie, STI nie jest tanie w eksploatacji, niezależnie od tego, czy będziesz pierdział w butlę, czy nie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 17 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 15:27:27 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Brzezi | pon, 08 paź 2007 o 15:26 GMT, Robert Rędziak napisał(a): I nie, STI nie jest tanie w eksploatacji, niezależnie od tego, Ale nie ma byc tani, bo tani nie bedzie, chodzi o to zeby byl TANSZY w eksploatacji... A przy ilosciach paliwa ktore zapewne silnik ten lubi spalic, roznica bedzie dosc znaczna pewnie nie mniej niz 20-30zl/100km Doskonale widze ze przemawiaja przez ciebie jedynie argumenty ideologiczne, ze gaz tylko dla pedalow... Ale tak czy tak, jest mozliwa sytuacja, ze jezdzenie na gazie bedzie ekonomiczniejsze, nawet kalkulujaqc wysoki koszt instalacji..., dlaczego nie uwzgledniasz takiej opcji...? Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: ][ brzezi:~# uptime ] [ Ekg: #3781111 ][ 17:15:25 up 4 days, 4:50, 4 users, ] [ LinuxUser: #249916 ][ load average: 1.53, 1.35, 1.22 ] 18 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 15:38:20 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 8 Oct 2007 15:27:27 +0000 (UTC), Brzezi Ale tak czy tak, jest mozliwa sytuacja, ze jezdzenie na gazie bedzie Bardzo chętnie Ci odpowiem, tylko daj mi szansę i odpowiedz na jedno bardzo proste pytanie: do czego kupiłbyś STI? Wyobraź sobie, że masz te ~50k Euro i kupujesz STI. Powiedz tylko, z jakich powodów kupiłbyś STI. Nie Subaru, nie Imprezę, nie WRX-a, tylko konkretnie Subaru Imprezę WRX STI. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 19 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 16:03:39 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Brzezi | pon, 08 paź 2007 o 17:38 GMT, Robert Rędziak napisał(a): ekonomiczniejsze, nawet kalkulujaqc wysoki koszt instalacji..., dlaczego Ale to nie ma znaczenia, bo zupelnie odzielna sprawa jest, czy stac mnie na taki samochod, i dlaczego chcialbym go kupic... A zupelnie inna para kaloszy jest to, czy chce wydawac mniej czy wiecej kasy na paliwo/gaz... Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: ][ ] [ Ekg: #3781111 ][ ] [ LinuxUser: #249916 ][ ] 20 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 20:23:43 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 8 Oct 2007 16:03:39 +0000 (UTC), Brzezi Bardzo chętnie Ci odpowiem, tylko daj mi szansę i odpowiedz na Zakładamy, że Cię stać. Ale obawiam się, że nigdy nie miałeś do czynienia z takim autem i chyba nie bardzo wiesz, jakie są za i przeciw posiadaniu takiego auta. A zupelnie inna para kaloszy jest to, czy chce wydawac mniej czy wiecej Nie będę się bawił w wielkie wyliczenia: http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?t=104355&start=0 [...] 1 kilometr: koszt z paliwem to 0,45 zł Natomiast z całymi kosztami które podałem. Kilometr Subaru kosztuje 1 zł [...] Zwróć uwagę, że powyższe dotyczy czteroletniego WRX-a, a nie nowego STI. Po mojemu STI kupuje się po to, żeby upalać. Można jeździć tym na codzień, jak innym dupowozem, ale na dłuższą metę to średnia przyjemność: twarde toto, głośne, wymaga uwagi (choć STI jest siłą spokoju w porównaniu np. z Evo, krótkie przełożenie maglownicy będzie wymagać większej uwagi niż jazda dupowozem). A jak kupuję auto, żeby upalać, to nie będę wkładał dodatkowych kilogramów z tyłu, bo każdy kilogram z tyłu ma znaczenie z punktu widzenia prowadzenia. A ja tego prowadzenia nie chcę psuć, tylko poprawiać. Co z tego, że zaoszczędzę np. 6000 rocznie na paliwie gdy: - ubezpieczenie nowego STI to około 12000PLN, - komplet opon Potenza RE050A czy RE070 to około 2500PLN (na rok może wystarczą, wymienić trzeba wszystkie cztery razem) - wyjdzie nawet do czterech (co 5kkm) zmian oleju (Motul + filtr w promocji 333PLN plus robota) -- około 1400PLN, - klocki na przód około 1000PLN, jeśli często odwiedzasz tory, to jeden komplet na rok nie wystarczy, co dwie trzy zmiany klocków wymieniam tarcze (coś około 3000PLN), - jako że w STI strasznie szybko robią się luzy w kolumnach i zaczynam się zastanawiać, czy chcę to robić na gwarancji, czy też nie lepiej wymienić ich na coś lepszego (może zestaw Teina za 9500PLN?), - a może remap? Dodatkowe konie są fajne, ale Maptek chce te 4-5kPLN za tę usługę. Ty jeszcze chcesz dokładać 7kPLN na wtrysk gazu w fazie ciekłej, szukać fachowca, który nie wysadzi silnika, prawdopodobnie zamykając sobie drogę do dalszego tuningu i psując rozkład mas pojazdu. A złap jeszcze po drodze jakiś krawężnik: skrzyw jakiś wahacz czy pognij felgę, dowiesz się, ile kosztuje nic do Subaru. Ani się nie obejrzysz, a te 6000 różnicy w paliwie przy innych kosztach stanie się drobiazgiem. Zabawa w STI nie jest tania, to jest bardzo fajne auto do zabawy i tuningu, ewentualnie używania na codzień przez twardzieli (trzeba naprawdę lubić to regularne wytrząsanie wszystkich narządów wewnętrznych i charakterystyczny ,,masaż'' kręgosłupa) Jeśli potrzebujesz mocnego auta do szybkiej, ale wygodnej jazdy, to kupując STI prawdopodobnie zmarnowałeś sporo kasy. Lepiej za te pieniądze kupić np. Legacy H6 z fabrycznym gazem czy jakieś Audi. I rzeczywiście tam jest sens, aby pooszczędzać trochę. STI z gazownią to sztuka dla sztuki, próba udowodnienia, że coś się da. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 21 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 20:30:21 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 8 Oct 2007 16:03:39 +0000 (UTC), Brzezi Bardzo chętnie Ci odpowiem, tylko daj mi szansę i odpowiedz na Zakładamy, że Cię stać. Ale obawiam się, że nigdy nie miałeś do czynienia z takim autem i chyba nie bardzo wiesz, jakie są za i przeciw posiadaniu takiego auta. A zupelnie inna para kaloszy jest to, czy chce wydawac mniej czy wiecej Nie będę się bawił w wielkie wyliczenia: http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?t=104355&start=0 [...] 1 kilometr: koszt z paliwem to 0,45 zł Natomiast z całymi kosztami które podałem. Kilometr Subaru kosztuje 1 zł [...] Zwróć uwagę, że powyższe dotyczy czteroletniego WRX-a, a nie nowego STI. Po mojemu STI kupuje się po to, żeby upalać. Można jeździć tym na codzień, jak innym dupowozem, ale na dłuższą metę to średnia przyjemność: twarde toto, głośne, wymaga uwagi (choć STI jest siłą spokoju w porównaniu np. z Evo, krótkie przełożenie maglownicy będzie wymagać większej uwagi niż jazda dupowozem). Mnie się takie podobają, ale większości pewnie nie. A jak kupuję auto, żeby upalać, to nie będę wkładał dodatkowych kilogramów z tyłu, bo każdy kilogram z tyłu ma znaczenie z punktu widzenia prowadzenia. A ja tego prowadzenia nie chcę psuć, tylko poprawiać. Co z tego, że zaoszczędzę np. 6000 rocznie na paliwie gdy: - ubezpieczenie nowego STI to około 12000PLN, - komplet opon Potenza RE050A czy RE070 to około 2500PLN (na rok może wystarczą, wymienić trzeba wszystkie cztery razem) - wyjdzie nawet do czterech (co 5kkm) zmian oleju (Motul + filtr w promocji 333PLN plus robota) -- około 1400PLN, - klocki na przód około 1000PLN, jeśli często odwiedzasz tory, to jeden komplet na rok nie wystarczy, co dwie trzy zmiany klocków wymieniam tarcze (coś około 3000PLN), - jako że w STI strasznie szybko robią się luzy w kolumnach i zaczynam się zastanawiać, czy chcę to robić na gwarancji, czy też nie lepiej wymienić ich na coś lepszego (może zestaw Teina za 9500PLN?), - a może remap? Dodatkowe konie są fajne, ale Maptek chce te 4-5kPLN za tę usługę i to nie jest jedyny wydatek w tym kierunku (oczywiście wydatek jest opcjonalny, ale w STI takie opcje szybko stają się dziwnie pożądane). Ty jeszcze chcesz dokładać 7kPLN na wtrysk gazu w fazie ciekłej, szukać fachowca, który nie wysadzi silnika, prawdopodobnie zamykając sobie drogę do dalszego tuningu i psując rozkład mas pojazdu. Zwracać się będzie toto około roku, jeśli po drodze nie przyniesie jakiś problemów. A złap jeszcze po drodze jakiś krawężnik: skrzyw jakiś wahacz czy pognij felgę, dowiesz się, ile kosztuje nic do Subaru. Ani się nie obejrzysz, a te 6000 różnicy w paliwie przy innych kosztach stanie się drobiazgiem. Zabawa w STI nie jest tania, to jest bardzo fajne auto do zabawy i tuningu, ewentualnie używania na codzień przez twardzieli (trzeba naprawdę lubić to regularne wytrząsanie wszystkich narządów wewnętrznych i charakterystyczny ,,masaż'' kręgosłupa) Jeśli potrzebujesz mocnego auta do szybkiej, ale wygodnej jazdy, to kupując STI prawdopodobnie zmarnowałeś sporo kasy. Lepiej za te pieniądze kupić np. Legacy H6 z fabrycznym gazem czy jakieś Audi. I rzeczywiście tam jest sens, aby pooszczędzać trochę. STI z gazownią to sztuka dla sztuki, próba udowodnienia, że coś się da. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 22 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 21:00:57 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Adam Płaszczyca | On Mon, 8 Oct 2007 15:38:20 +0000 (UTC), Robert Rędziak Bardzo chętnie Ci odpowiem, tylko daj mi szansę i odpowiedz na na złość klocmankowi. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 23 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 21:44:30 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-10-08, Brzezi wrote:
20-30 PLN/50 km predzej. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 24 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 13:33:53 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Jacek Rudowski | On 2007-10-08, Brzezi wrote: Na ten temat wstrząsano powietrze miliony razy, ale widać to za Wszystko? Odpowiedz sobie na pytanie postawione przez Roberta. jesli odpowiedzia na to pytanie bedzie wykorzystywanie STI zgodnie z jego przeznaczeniem, tudziez zalozeniami odnosnie tegoz - to zapewniam Cie, ze koszta paliwa to tylko czesc _niemalych_ kosztow eksploatacji tego samochodu. Pamietac musisz o tym, ze porzadna instalacja V generacji to wciaz zdaje sie spore koszta - ok. 7tys. zl? Na nizsze generacje do STI bym sie nie pokusil, bo to latwa droga do zafundowania sobie efektownego "BUM" przy zlym wystrojeniu lub conajmniej duzo czestych i zniechecajacych problemow. Zas naprawa silnika w tym samochodzie - zapewniam Cie - pozwoli Ci zapomniec o jakichkolwiek oszczednosciach. Tak czy inaczej zreszta, jesli chcesz zachowac oryginalna moc, albo uzyskac cos wiecej to powinienes sie liczyc z remapem - nie wiem ile dokladnie remap w Polsce kosztuje, ale pewnie ze 4-5tys. zlotych musialbys znow doliczyc. Po wystrojeniu tego wszystiego tak, zeby to nadal bylo conajmniej rownie mocne pewnie sie okaze, ze oszczednosc wlasciwie jest zadna, biorac pod uwage ile gazu musisz podawac silnikowi. Do tego dochodzi Ci jeszcze klopot z dodatkowym zbiornikiem/dodatkowa masa z tylu samochodu. Tak czy inaczej oczywiscie mozna zainstalowac instalacje gazowa w Subaru STI - - ale nie ludz sie - nie bedzie to oznaczac taniej eksploatacji przy duzej mocy. Zwlaszcza, jesli chcesz to zrobic porzadnie. A jesli chcesz to zrobic po prostu tanio - to i tak w ktoryms momencie bedzie Cie to kosztowac duuuzo pieniedzy. A jesli zwyczajnie chcesz miec szpanerski samochod tani w utrzymaniu, zeby sie polansowac, albo ew. tani samochod w trasy - to STI nie jest dobrym wyborem. Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 25 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 15:59:59 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Michal_K | Our newsgroup friend Robert Rędziak wrote: On Mon, 8 Oct 2007 08:37:50 +0000 (UTC), Michal_KRacja, chodziło o STI i tutaj faktycznie uważam, że gaz w STI (ale konkretnie tutaj) nie ma większego sensu, co nie zmienia faktu, że generalnie LPG ma ogromny sens :) -- Michał 26 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 20:25:59 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 8 Oct 2007 15:59:59 +0000 (UTC), Michal_K Racja, chodziło o STI i tutaj faktycznie uważam, że gaz w STI (ale W WRX STI nie ma żadnego. Ale takie Legacy 3.0 (może nawet STI) z fabrycznym gazem może być bardzo fajne. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 27 |
Data: Pa?dziernik 07 2007 13:17:28 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Leszek 'LECHU' Foss | Staszek Sosenko wystukał(a): W Niemczech każdy model Subaru jest dostępny w wersji Ecomatic z Nowe Fiaty 500 co się wozi do Włoch też mają w większości gaz fabryczny. Tylko nie wiem czy CNG czy LPG. -- [ Leszek 'LECHU' Foss ] [ SQ9MLP ] [ GG:#9816 ] [ lechu[at]tkdami.ten ] 28 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 13:44:15 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Jacek Rudowski | On 2007-10-06, Maciek "Sołtys" wrote: Pytanie drugie. Ile realnie wynosi zmiana rozrządu w takim aucie. Zerknij sobie na strone: http://carsklep.pl/ Wlasciciel tez jest posiadaczem Subaru, na pewno uda Ci sie z nim ustalic jaki zestaw czesci potrzebujesz do Forestera i ile to bedzie kosztowac. Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 29 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 17:41:28 | Temat: Re: Forester z fabrycznym gazem?? | Autor: Scyzoryk |
Czy ktoś z Was się orientuje czy możliwe jest aby taki gaz nie miał wpływu moze Może być zainstalowany fabrycznie ?? moze. Lu7b w zakladzie wskazanym przez ASO Nie słyszałem nigdy o czymś takim. malo slyszales ;) Tak naprawde to wiekszosc nowych samochodow mozesz zamowic z gazem. Zazwyczaj nie jest to gaz fabryczny tylko montowany w serwisie zaprzyjaznionym z ASO. Wtedy nie ma to wplywu na utrate gwarancji. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3511846 mało realne Ja słyszałem o cenach raczej 3x większych troszke kiedys dlubalem po cenach i tak to mniej wiecej wyjdzie. Ok 1000zł komplet częsci + robocizna. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 1.6 PMS edition Uniden 510 + AT1200 GSX 550 |