Gokarty
1 | Data: Sierpien 07 2007 18:49:39 |
Temat: Gokarty | |
Autor: Hants | W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynek okolicznych warsztatow. W zyciu w gokarcie nie siedzialem i chcialbym sie dowiedziec, co mam wiedziec przed moim debiutem na torze? Wszelkie wskazowki mile widziane - maszyny maja litr pojemnosci i automatyczne skrzynie biegow. 2 |
Data: Sierpien 07 2007 20:01:42 | Temat: Re: Gokarty | Autor: Radoslaw Krzyzan | "Hants" wrote in message W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynek Ależ, przewrócić się tego nie da, poza tym na torach jeżdżą dzieci 10 letnie, więc myśle że porównanie z autkami w wesołych miasteczkach będzie w miarę celne, tyle że silnik spalinowy :) Faktycznie, zgodnie z tym co napisałeś, trzeba troche rozgrzać opony, zimne fatalnie trzymają karta na zakrętach. Ja zwykle pierwsze koło robię efektownie zarzucając tyłem, ale realnie te autka są tak słabe że po poślizgu baaardzo wolno wracają do prędkości maksymalnej, więc w gruncie rzeczy korzystniej przyhamować troszkę przez zakrętami. -- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Radoslaw Krzyzan, pl.communicator@radek <-- backwards ! www.communicator.pl , Skype : radoslaw.krzyzan ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 3 |
Data: Sierpien 07 2007 20:14:29 | Temat: Re: Gokarty | Autor: Hatson |
Ależ, przewrócić się tego nie da, poza tym na torach jeżdżą dzieci 10 No chyba jednak to zle porownanie. Mowa o maszynkach z litrowymi silnikami, a nie z popierdowkami z przed supermarketow. Pawel 4 |
Data: Sierpien 07 2007 20:08:32 | Temat: Re: Gokarty | Autor: Sqeeb |
W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynekwskazowki mile widziane - maszyny maja litr pojemnosci i automatyczne skrzyniebiegow. Jak narazie wyguglowalem tylko, ze pierwszego lapa trzeba zrobic w miaremam. Tor wyglada tak: Nie doczytałem się ile ma mocy to czym masz śmigać, ale jeśli chodzi o technike jazdy zapamiętaj 2 rzeczy: 1. Jak wejdziesz zbyt szybko w zakręt pojedziesz za szeroko i będzie można cie bez problemu wyprzedzic - analogicznie staraj sie pilnowac wewnetrznej zakretu, czyli dohamowanie do szczytu łuku(tzw. apeks) a dalej rura. 2. Nie wyprzedzisz kogoś jadąc za nim ;-) Czyli żeby wyprzedzić musisz znaleźć "swoj" tor jazdy(musi to być taki, który da Ci chociaż chwilową możliwość szybszego przyśpieszenia na wyjściu za zakrętu, no chyba że będziesz miał super-boilid i na prostej będziesz wszystkich brał ;-P). A tak poza tym to trzymaj się fair-play ;-] A najbardziej mnie interesuje, czy te pierdopedy latwo sie wywracajakolkami ku niebu :-) Coprawda siedziałem w 170cc i przy +/- 40km/h chciałem zerwać tył na kostce w ostrym zakręcie(sam byłem na torze), efekt był taki że przód jakoś sam się wyprostował albo zerwało przyczepność przednich opon, cięzko mi powiedzieć, działo się zbyt szybko ale przeleciałem przez opony na zielone. Przód na oponach wyrwało w góre jak motorówke, spojlery wytrzymały, maszyna nie zgasła, mi nic nie było, miałem tylko kask. Pomijam fakt że dupa mnie troche bolała do końca dnia ;-) Btw, pewny jesteś że te maszyny mają 1000cc? A nie 100cc? Gokart z silnikiem od fiesty to by bokiem w każdym zakręcie stawał i na prostej by go rzucało. Jeżeli to mają być automaty to nogi tak jak w f1 - lewa stopa hamulec, prawa gaz, ręce na kierownicy i tyle. Ruszanie jak w skuterze(chyba że to jakiś inny wynalazek). Pozdrawiam, Sqeeb P.S. Na koniec pragnę nadmienić, iż nie jestem żadnym znawcą i każdy ma prawo nie zgodzić się z tym co wyżej nabazgrałem. 5 |
Data: Sierpien 07 2007 19:54:58 | Temat: Re: Gokarty | Autor: Hants | Btw, pewny jesteś że te maszyny mają 1000cc? A nie 100cc? Gokart z silnikiem No wlasnie nie jestem juz pewny. Mam nadzieje, ze to beda setki :-) Dzieki za informacje. 6 |
Data: Sierpien 07 2007 20:16:49 | Temat: Re: Gokarty | Autor: GrzegorzG |
W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynek idz sam wczesniej i pojezdzij 7 |
Data: Sierpien 07 2007 20:50:13 | Temat: Re: Gokarty | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | Dnia 07.08.2007 Hants napisał/a: W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynek Jezeli maja litr pojemnosci to malo kto Ci pomoze. Do kompletnego stroju proponuje dorzucic komplet pampersow. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 8 |
Data: Sierpien 08 2007 00:15:53 | Temat: Re: Gokarty | Autor: kamil d | Hants pisze: co mam wiedziec przed moim debiutem na torze? Bardzo ważny jest balans ciałem, kart nie ma z tyłu mechanizmu różnicowego i w zakręcie musisz jechać na 3ech kołach jeśli chcesz go szybko pokonać. Wychylasz się do _zewnętrznej_ zakrętu czyli inaczej niż nakazuje odruch, trzeba to robić z wyczuciem, jeśli wychylisz się za dużo to zrobisz bączka jeśli za mało to kart będzie skręcał bardzo słabo. maszyny maja litr pojemnosci Zorientuj się czy jest w pobliżu helikopter ratunkowy, wypadek pewny, kart z litrowym silnikiem będzie miał osiągi na poziomie 911 ;-] A najbardziej mnie interesuje, czy te pierdopedy latwo sie wywracaja kolkami ku niebu :-) Nie ma szans, chyba że np. najedziesz niefortunnie i do tego z dużą prędkością na oponę albo innego zawodnika. -- kamil d red 206 Mysłowice 9 |
Data: Sierpien 08 2007 01:47:38 | Temat: Re: Gokarty | Autor: J.F. | On Tue, 7 Aug 2007 18:49:39 +0100, Hants wrote: W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynek Jak narazie wyguglowalem tylko, ze pierwszego lapa trzeba zrobic w miare To zapewne imprezka jak dla grzecznych dzieci, wiec o karty sie nie martw. na poczatek i tak bedziesz zdobywal doswiadczenie. Ciekawsze jest co sie dzieje po kartach ... jak wracasz samochodem to pamietaj ze nie trzyma sie gazu az do kolejnego zakretu. J. 10 |
Data: Sierpien 08 2007 10:09:15 | Temat: Re: Gokarty | Autor: Karolek |
W ramach integracji boss zabiera nas jutro na impreze - pojedynek okolicznych warsztatow. W zyciu w gokarcie nie siedzialem i chcialbym sie dowiedziec, co mam wiedziec przed moim debiutem na torze? Wszelkie wskazowki Zanim zasiadziesz za kolkiem zobacz jak idzie linka od gazu i w ktorym miejscu mozesz ja reka zlapac i pociagnac... bo ta linka zazwyczaj jest za slabo naciagnieta i aby cos wiecej wycisnac z maszyny trzeba ja podciagnac jeszcze reka w czasie jazdy ;> Tylko nie mow kolegom, to wygrana masz w kieszeni :P Karolek 11 |
Data: Sierpien 08 2007 23:51:54 | Temat: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Hants | Tak na goraco - dziekuje wszystkim za porady. Wygralismy (8 druzyn). Dwie i pol godziny czegos co naprawde trudno zapomniec. Szampan, statuetka klimat palonych gum, spalin i benzyny - PO PROSTU REWELACJA. Gokarty mialy 100 ccm. Na zjazdach z "mostu" balem sie deptac na maxa, moj najlepszy czas okrazenia 32,58 sekundy, rekord dnia 30,02, rekord toru 28,07 12 |
Data: Sierpien 09 2007 09:59:04 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Sqeeb |
Tak na goraco - dziekuje wszystkim za porady. Wygralismy (8 druzyn). Dwiei pol godziny czegos co naprawde trudno zapomniec. Szampan, statuetka klimatccm. Na zjazdach z "mostu" balem sie deptac na maxa, Chudy w uszach jesteś ;-) moj najlepszy czas okrazenia Gdzie to tak w ogóle było? Pozdrawiam, Sqeeb 13 |
Data: Sierpien 09 2007 09:54:24 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Hants |
Na zjazdach z "mostu" balem sie deptac na maxa, Wiem :-) Nie kazdy rodzi sie Kubica - do dzis nie pojechalem autem ile fabryka dala - wymiekam po200. Co do gokartow - dziwnie oddaja moc: ni z tego ni z owego zaczynaja przyspieszac jak szalone, trzesa sie (wrecz podskakuja), nie maja pasow no i co najwazniejsze - swiatel ;-) Gdzie to tak w ogóle było? Gosport: http://www.paintballguide.co.uk/go-karting/sites/index.asp?id=1601 Pozdrawiam, Pozdrawiam, 14 |
Data: Sierpien 09 2007 14:58:35 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Sqeeb |
> Chudy w uszach jesteś ;-) Co innego ulica a co innego tor(nawet kartingowy). Co do gokartow - dziwnie oddaja moc: ni z tego ni z owego zaczynajai co najwazniejsze - swiatel ;-) Niepodobały się przeciążenia? ;-] > Gdzie to tak w ogóle było?http://www.paintballguide.co.uk/go-karting/sites/index.asp?id=1601 a w UK, tam to zupełnie inny standard. Pozdrawiam, Sqeeb 15 |
Data: Sierpien 09 2007 23:07:41 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Hants |
Tak ale chodzilo mi po prostu o podejscie do osiagania V=max. Niepodobały się przeciążenia? ;-] Byly fantastyczne. Tylko sie zastanawiam czemu mam siniaki na rekach :-D
Mozesz rozwinac wypowiedz? Pozdro! Hants 16 |
Data: Sierpien 22 2007 15:30:06 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Sqeeb |
Tak ale chodzilo mi po prostu o podejscie do osiagania V=max. E tam... > Niepodobały się przeciążenia? ;-] Kierownica? :> > a w UK, tam to zupełnie inny standard. jak to sie nazywa to tutaj, a... juz wiem. W Polsce mamy 1(słownie: jeden) tor przystosowany do imprez krajowych (Motocyklowe Mistrzostwa Polski chociażby) pod Poznaniem, czynny wtedy kiedy najmniej czasu i płatny nie mało... 4km toru samochodowego i około 1.5km chyba dla toru kartingowego(to jest jako całość). W UK co wioska, to tor o nawierzchni nie gorszej niż na naszym poznańskim. No wkońcu 'ojczyzna sportów motorowych'... :| 17 |
Data: Sierpien 09 2007 11:43:34 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: J.F. | On Wed, 8 Aug 2007 23:51:54 +0100, Hants wrote: Tak na goraco - dziekuje wszystkim za porady. Wygralismy (8 druzyn). Dwie i No i wyszla z tego impreza integracyjna czy dezintegracyjna ? Teraz jedna druzyna bedzie na druga cieta i w pracy jej utrudniac :-) J. 18 |
Data: Sierpien 09 2007 23:05:13 | Temat: Re: [OT_sie chwale] Champion druzynowy :-) | Autor: Hants | > No i wyszla z tego impreza integracyjna czy dezintegracyjna ? Teraz jedna druzyna bedzie na druga cieta i w pracy jej utrudniac :-) Walczylismy przeciwko innym firmom z branzy - co ciekawe drugie miejsce zajal jeden z naszych dostawcow ogumienia po baaardzo zacietej i ponad godzinnej walce o pierwsze m-ce :-) |