On Sun, 4 Mar 2007 17:07:14 +0100
"Marcin"  napisał(a):
Gdy pominę  folię drukowaną i bezpośrednio podłączam zegar z
wyjściowej końcówki do czujnika wszystko jest w porządku. Jednak
"fabryczne" połączenie nie działa chociaż obwód elektryczny jest
zamknięty. 
A skąd masz pewność, że jest zamknięty? Mierzyłeś to jakoś, czy tylko
tak zakładasz?  Ja bym (przynajmniej na początek) obstawiał jakieś
mikropęknięcie ścieżki przewodzącej na folii. Nie wiem jak z tym jest w
Golfie II ale np. w Passacie II bardzo łatwo jest uszkodzić tą folię
chociażby przy nieumiejętnym demontowaniu zespołu wskaźników z kokpitu
(kiedyś sam też walczyłem z takim pęknięciem - wskaźnik raz działał,
innym razem nie działał, ostatecznie skończyło się wymianą całej folii).
Pozdrawiam :)
W.
--  
Wojciech Borczyk, Astronomical Observatory of Adam Mickiewicz University
addr:   ul. Sloneczna 36, 60-286 Poznan, POLAND
phone:  (+4861)8292776, 
http://moon.astro.amu.edu.pl/bori