Golf III vs R19
1 | Data: Wrzesien 03 2007 09:08:17 |
Temat: Golf III vs R19 | |
Autor: gavron | Witam 2 |
Data: Wrzesien 03 2007 00:50:08 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 3, 9:08 am, gavron wrote: Witam To do którego części tańsze :) i jedno i drugie ma swoje wady i zalety :) 1,8 benzyna będzie pewnie sporo po mieścia paliła, a golf szczególnie jak będzie z 1,4 też mistrzem oszczędzania nie jest, buda sporo waży jak na 60KM ;) Jeśli Golf to tylko 1,9 TDI ;) tyle że te kosztują sporo więcej niż benzyna :D Pozdro !! PS: Nabyłem ostatnio 1,9TDI Varianta 90KM i jak narazie to nikt mnie nie będzie w stanie przekonać spowrotem do benzyny :D 3 |
Data: Wrzesien 03 2007 09:58:59 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Alex81 | In article Pytanko moje jest takie: który z nich? :)R19 1.4, wersja Energy (80KM). Mocniejszy niż Golf 1.6, oszczędniejszy niż Golf 1.4, do tego jak napisałeś niżej - lepsza blacha, przestrzeń, wyposażenie... O zawieszenie bym się nie martwił - jeżeli teraz jest OK to przez półtora roku się nie rozpadnie - no chyba że planujesz w tym czasie 100kkm przejechać ;) -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI 4 |
Data: Wrzesien 03 2007 01:47:40 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 3, 9:58 am, Alex81 wrote: In article Taaaa szczególnie jeśli tylko co przyciągnięty z zachodu, to jak na bank ma, że po max. 15000km rozklekocze się tak na tych naszych pięknych drogach, że wszystko będzie do roboty ;) Pozdro !! 5 |
Data: Wrzesien 03 2007 11:16:53 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article No mocniejszy zwłaszcza od 100-konnej wersji 1.6... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 6 |
Data: Wrzesien 03 2007 16:16:20 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: kpt | Użytkownik "Mlody" napisał R19 1.4, wersja Energy (80KM). Mocniejszy niż Golf 1.6, oszczędniejszy ktora to wersja weszla juz po zaprzestaniu produkcji r19... na tamte czasy podstawowe silniki golfa to byly muly... 7 |
Data: Wrzesien 03 2007 19:14:27 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | kpt pisze: ktora to wersja weszla juz po zaprzestaniu produkcji r19...nie no... reno tlukli do 96' a 1.6 100KM pojawilo sie w golfie w 94' >na tamte czasy podstawowe silniki golfa to byly muly...fakt, benzynowe silniki to akurat reno w tamtych czasach mialo imo sensowniejsze... vw to straszny dinozaur i silniki w golfie III to straszne relikty... pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 8 |
Data: Wrzesien 04 2007 13:21:55 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości >na tamte Bo to miały być muły, miały tłuc kilometry i być proste. Tak jak Golf III 1.9D - "Muł jak ch*j" ale ekonomiczny i bardzo trwały. Golf 1.4 mała moc - niższe ubezpieczenie - tak samo jak dławione Hondy Civic co zamiast 90KM miały 75KM. Za to w R19 nie uświadczysz na prawdę mocnych wersji silnikowych tak jak w Golfie III np. 2.0 16V 150KM albo 2.8 VR6 174KM ewentualnie 2.9 VR6 190KM (tylko w syncro) :D vw to straszny dinozaur i silniki w golfie III to straszne relikty... No zwłaszcza TDI było niesamowitym reliktem w Golfie III, wówczas jeden z najnowocześniejszych Diesli na świecie ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 9 |
Data: Wrzesien 04 2007 16:25:54 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: kpt | Użytkownik "Mlody" napisał Bo to miały być muły, miały tłuc kilometry i być proste. ciekawe jaka opinie na ten temat przyjal owczesny marketing ;) Golf 1.4 mała moc - niższe ubezpieczenie - tak samo jak dławione Hondy Civic co zamiast 90KM miały 75KM. zgadza sie, tylko teraz pytajacy kupuje auto na naszym rynku i ubezpieczenia np niemieckie nie beda go w ogole interesowaly. Za to w R19 nie uświadczysz na prawdę mocnych wersji silnikowych tak jak w Golfie III np. 2.0 16V 150KM albo 2.8 VR6 174KM ewentualnie 2.9 VR6 190KM (tylko w syncro) :D odpowiadam idac Twoim tokiem rozumowania- w r19 specjalnie nie wstawiano silnikow mocniejszych niz 135KM, bo wyzsza moc=wyzsze ubezpieczenie ;] 10 |
Data: Wrzesien 04 2007 11:56:19 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: hamberg | No zwłaszcza TDI było niesamowitym reliktem w Golfie III, wówczas jeden z a w czym on byl najnowoczesniejszy? bezposredni wtrysk byl juz wiele lat wczesniej w aucie innej marki - poza tym silnik sie chyba niczym wiecej nie wyroznial... a moze sie myle? 11 |
Data: Wrzesien 05 2007 00:19:39 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Tue, 04 Sep 2007 11:56:19 -0700, hamberg wrote: No zwłaszcza TDI było niesamowitym reliktem w Golfie III, wówczas jeden z Ba - pierwszy diesel samego Rudolfa mial bezposredni wtrysk. wiecej nie wyroznial... A jednak - to wlasnie te silniki rozpoczely nowa ere w samochodach. J. 12 |
Data: Wrzesien 04 2007 22:30:00 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 4, 8:56 pm, hamberg wrote: a w czym on byl najnowoczesniejszy? bezposredni wtrysk byl juz wiele Tym się wyróżniał że przed VW jakoś dużo firm próbowało walczyć z bezpośrednim wtryskiem i polegało, jak zaczynało się rozmowę o ekologii :) tylko VW na tamte czasy dopracowało tak wtrysk bezpośredni że spełniał wszystkie normy emisji spalin ;) Pozdro !! 13 |
Data: Wrzesien 05 2007 09:17:57 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości No zwłaszcza TDI było niesamowitym reliktem w Golfie III, wówczas jeden z A no właśnie że się wyróżniał. Pokaż mi wcześniej produkowanego kompakta z silnikiem Diesla z bezpośrednim wtryskiem pod maską o mocy wyższej niż 80KM i pojemności mniejszej niż 2.0 spełniającego przy tym Euro2 :) I dlaczego to właśnie po debiucie TDI nagle większość producentów zaczęła się poważniej interesować Dieslami. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 14 |
Data: Wrzesien 05 2007 12:22:05 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Wed, 5 Sep 2007 09:17:57 +0200, "Mlody" <mlody@h(zero - zamiast A no właśnie że się wyróżniał. Zebym nie sklamal - golf, 1.6 turbo diesel intercooler - cos chyba kolo 80KM mial i jeszcze nie byl DI. A to euro2 .. czy wymagan dla diesli nie mial przypadkiem takich ze kazdy bez katalizatora je spelnial ? J. 15 |
Data: Wrzesien 05 2007 03:33:27 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 5, 12:22 pm, J.F. wrote:
W ten sposób rozwijając to francuskie 1,9 + turbo + IC miało 90KM, 2,1 miało 110KM ;) Ile KM miał zwykły 2,0TD w Avensisie ?? 1,6 miał może i 80KM, ale nie wiem czy wiesz że przypłacił dużo mniejszą trwałością - niestety głowice nie wytrzymywały tych 80KM i pękały pomiędzy gniazdami zaworowymi albo przy komorach spalania. Zwykłego 1,6D nie spotkałem z pękniętą głowicą. Coś za coś. Natomiast 1,9TDI 90KM uchodzi wręcz za nieśmiertelny ;) wiem że tak nie jest, ale znacznie trudniej go wykończyć. Pozdro !! 16 |
Data: Wrzesien 05 2007 13:19:10 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Karolek |
1,6 miał może i 80KM, ale nie wiem czy wiesz że przypłacił dużo Ja nie sptkalem glowicy ktora by nie miala pekniec miedzy gniazdami. To bylo normalne i nie grozne z reguly. Karolek 17 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:15:38 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Pokaż mi wcześniej produkowanego kompakta z silnikiem Diesla zZebym nie sklamal - golf, 1.6 turbo diesel intercooler - cos chyba Ale on miał pośredni wtrysk. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 18 |
Data: Wrzesien 07 2007 11:29:14 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Fri, 7 Sep 2007 09:15:38 +0200, "Mlody" <mlody@h(zero - zamiast Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości No pisze ze nie byl DI, ale jakie to ma znaczenie praktyczne ? Kierowca nawet nie wie. J. 19 |
Data: Wrzesien 07 2007 11:57:21 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości No pisze ze nie byl DI, ale jakie to ma znaczenie praktyczne ? Bardziej kumaty będzie wiedział i jednak odczuwał różnicę między TD a TDI :) Bo to widać, słychać i czuć ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 20 |
Data: Wrzesien 07 2007 12:20:23 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Fri, 7 Sep 2007 11:57:21 +0200, "Mlody" <mlody@h(zero - zamiast Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Przypominam ze komory wstepne wprowadzono do silnikow zeby byly one lepsze, a nie gorsze :-) J. 21 |
Data: Wrzesien 07 2007 13:46:21 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Bardziej kumaty będzie wiedział i jednak odczuwał różnicę między TD a TDI Pierwotnie może i tak ;) Potem się trochę zmieniło. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 22 |
Data: Wrzesien 05 2007 14:06:12 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: hamberg | A no właśnie że się wyróżniał. czyzby?? Pokaż mi wcześniej produkowanego kompakta z silnikiem Diesla z bezpośrednim 1985 rok, fiat croma - wiem, nie kompakt ale limuzyna - _pierwszy_silnik_TDI_ o pojemnosci 1929ccm i mocy 94KM z intercoolerem i zmienna geometria lopatek w turbinie. Technologia ta byla stale rozwijana co zaowocowalo w 93r opatentowaniem wynalazku "common rail" I dlaczego to właśnie po debiucie TDI nagle większość producentów zaczęła ktos Cie oklamal - oni sie juz duzo wczesniej interesowali dieslami - stad te nowe wynalazki. 23 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:18:24 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości 1985 rok, fiat croma - wiem, nie kompakt ale limuzyna - No patrz, niby pierwszy a "kariery" jakoś nie zrobił, a VAGowe TDI dość szybko. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 24 |
Data: Wrzesien 07 2007 00:45:41 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: hamberg | > 1985 rok, fiat croma - wiem, nie kompakt ale limuzyna - bo falwejowi nie przeszkadzalo ze pracuje jak rasowy traktor a fiatowi tak. Druga sprawa to jeden silnik w popularnym kompakcie ktorego bylo zdecydowanie wiecej na ulicach a drugi w limuzynie kupowanej rzadko. poza tym kariere raczej wieksza zrobil jako protoplasta dzisiejszych common railow. Tam gdzie technologicznie stare TDI nie dawalo rady Common Rail dopiero sie rozkreca ;) Wracamy wiec do pytania - co bylo innowacyjnego w TDI? 25 |
Data: Wrzesien 07 2007 10:08:56 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości No patrz, niby pierwszy a "kariery" jakoś nie zrobił, a VAGowe TDI dość> szybko. No staaaszne. Słyszałeś kiedyś traktor? a fiatowi tak. A to bardzo ciekawe bo Fiatowe 1.7D to dopiero jak traktor chodziło... Druga sprawa to jeden silnik w popularnym kompakcie ktorego bylo To po co wkładali do limuzyny zamiast do np, Tipo czy Tempry które zadebiutowały trochę później? Z reszta Fiat Croma nie był limuzyną kupwaną rzadko, tylko prawie wcale ;) Wracamy wiec do pytania - co bylo innowacyjnego w TDI? Wracamy więc do odpowiedzi patrząc w ten sposób nowoczesne silniki nie istnieją. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 26 |
Data: Wrzesien 05 2007 07:09:55 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | Mlody pisze: Bo to miały być muły, miały tłuc kilometry i być proste.co nie zmienia faktu... Za to w R19 nie uświadczysz na prawdę mocnych wersji silnikowych tak jak w Golfie III np. 2.0 16V 150KM albo 2.8 VR6 174KM ewentualnie 2.9 VR6 190KM (tylko w syncro) :Da po diabla tej dziewczynie auto z takim silnikiem ? poza tym te wersje sa zwykle w stanie agonalnym... Prawda jest taka, ze 1.4 w reno spisuje sie o niebo lepiej od 1.4 w golfie i tyle ;) No zwłaszcza TDI było niesamowitym reliktem w Golfie III, wówczas jeden z najnowocześniejszych Diesli na świecie ;)rotfl... to napisz nam tu jeszcze jakie to rozwiazanie techniczne czynilo go " najnowoczesniejszym Dieslem na swiecie" ;-) pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 27 |
Data: Wrzesien 04 2007 22:32:47 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 5, 7:09 am, Blyskacz wrote: rotfl... Tak - pokaż mi jakikolwiek inny silnik diesla który miał podobny moment obrotowy z 1,9 pojemności. Pozatym jeśli twierdzisz że było inaczej weź i podaj SWOJE KONTRARGUMENTY, parskać śmiechem można też nie mając nic konkretnego do powiedzenia ;P Pozdro !! 28 |
Data: Wrzesien 05 2007 12:41:26 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | pisze: Tak - pokaż mi jakikolwiek inny silnik diesla który miał podobnydaleko szukac nie trzeba np. : Lancia Delta 1.9D turbo 94-99' 90KM Citroen ZX 1.9D turbo 93-98' 92KM Pozatym jeśli twierdzisz że było inaczej weź i podaj SWOJEjuz Ci pisali inni - nie zastosowano w nim ani jednego innowacyjnego rozwiazania tecnologicznego, wiec pisanie twierdzenie, ze jest to najnowoczesniejsza konstrukcja jest po prostu smieszne... Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 29 |
Data: Wrzesien 05 2007 04:18:59 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 5, 12:41 pm, Blyskacz wrote: pisze: Chłopie strzel się w mózgownicę i przeczytaj jeszcze raz to co napisałem, albo jeszcze lepiej idź do najbliższej apteki i kup se butelkę nerwosolu. Nie piszę Ci o mocy tylko o momencie obrotowym !! juz Ci pisali inni - nie zastosowano w nim ani jednego innowacyjnego Innowacyjne było zastosowanie wtrysku bezpośredniego w niewielkim silniku diesla. Innowacyjne było dopracowanie tegoż wtrysku tak żeby spełniał wszystkie wtedy obecne i późniejsze normy emisji spalin. Żadnej firmie przed VW nie udawało się wtrysku bezpośredniego dopracować w takim stopniu. Innowacyjne też było elektroniczne sterowanie pompą wtryskową - pokaż mi jakiegokolwiek diesla z 1993 roku elektronicznie sterowanego - mówimy o samochodach osobowych :P Pozdro !! 30 |
Data: Wrzesien 05 2007 13:37:21 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Karolek |
pisze: 2,4TD i 2,5 TDS Karolek 31 |
Data: Wrzesien 05 2007 13:56:48 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | pisze: Chłopie strzel się w mózgownicę i przeczytaj jeszcze raz to copisowiec, czy cus... Nie piszę Ci o mocy tylko o momencie obrotowym !!192 Nm a golf 202Nm - roznica minimalna ;) rover 200 2.0 105 KM 210Nm na edc boscha Innowacyjne było zastosowanie wtrysku bezpośredniego w niewielkimbzdura... Żadnej firmie przed VW nie udawało się wtrysku bezpośredniegoraczej zadna inna nie postawila na robienie traktorow z osobowek... Innowacyjne też było elektroniczne sterowanie pompą wtryskową - pokaż glowy nie dam, ale zdaje sie ze 1.8D turbo 90KM 91' rovera na pompie lucasa mialo juz elektronike... Na pewno elektronicznie sterowany wtrysk wystepowal juz w tych latach w ciezarowkach - wiec to zadna "nowosc"... Ty jak widze jestes z tych zaslepionych pancerwagenem :-) pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 32 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:26:59 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości pisze: Czyżby? A Mercedes od kiedy wkładał Diesle do osobówek hmm od lat 60-tych czy jeszcze wcześniej? Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 33 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:23:12 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości pisze: Z czego chyba oba z pośrednim wtyskiem... 1.9TDI z tego co pamiętam w Audi 80 był od '91-'95. Pozatym jeśli twierdzisz że było inaczej weź i podaj SWOJEjuz Ci pisali inni - nie zastosowano w nim ani jednego innowacyjnego A gdzie takie stwierdzenie padło? Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 34 |
Data: Wrzesien 05 2007 09:13:43 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości Mlody pisze: Czytaj uważnie, odbiegliśmy trochę od tematu tej dziewczyny i mówimy o mocach w R19 i Golfie. Prawda jest taka, ze 1.4 w reno spisuje sie o niebo lepiej od 1.4 w golfie To Ci tłumaczę że Golf ma więcej silników niż 1.4 i można wybrać taką wersję która będzie pasowała do konkretnych potrzeb. No zwłaszcza TDI było niesamowitym reliktem w Golfie III, wówczas jeden zrotfl... No dobra pośmiać to się każdy może. A teraz popatrzmy na to poważnie. Bezpośredni wtrysk faktycznie nie był niczym nowym, ale w sumie to TDI zapoczątkowały erę rozpowszechniania się Diesli w osobówkach, wcześniej owszem były, ale nie tak powszechnie i nie takie fajne. Zauważ ze to właśnie od tamtego momentu wszyscy producenci zaczęli przykładać większą uwagę do Diesli. Wtedy to była "nowość", Diesel o pojemności 1.9 i mocy 90 albo 110KM i do tego spełniający wszelakie ówczesne normy ekologiczne. Do tego dużo przyjemniejszy w użytku niż wcześniejsze Diesle. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 35 |
Data: Wrzesien 05 2007 12:48:38 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | Mlody pisze: Czytaj uważnie, odbiegliśmy trochę od tematu tej dziewczyny i mówimy o mocach w R19 i Golfie.chyba Ty odbiegles.. ja caly czas odnosze sie do tego, co mozna miec placac te same pieniadze, czyli przyjemnosc z jazdy i oplaty za 1.4. To Ci tłumaczę że Golf ma więcej silników niż 1.4 i można wybrać taką wersję która będzie pasowała do konkretnych potrzeb.no to ja chce placic OC za 1.4 i miec 80KM, co mozesz zaproponowac ? ;) Bezpośredni wtrysk faktycznie nie był niczym nowym, ale w sumie to TDI zapoczątkowały erę rozpowszechniania się Diesli w osobówkach, wcześniej owszem były, ale nie tak powszechnie i nie takie fajne.zgadza sie, stworzyli udana jednostke napedowa w dodatku biorac pod uwage mozliwosci duzego koncernu szybko uczynili ja popularana i ludzie przekonali sie do diesla w osobowce... co zupelnie nie czyni go nowoczesnym ;-) Wtedy to była "nowość", Diesel o pojemności 1.9 i mocy 90 albo 110KM i do tego spełniający wszelakie ówczesne normy ekologiczne.90tki mieli inni producenci i tez spelnialy euro 2 pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 36 |
Data: Wrzesien 05 2007 12:54:48 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Wed, 05 Sep 2007 12:48:38 +0200, Blyskacz wrote: To Ci tłumaczę że Golf ma więcej silników niż 1.4 i można wybrać taką wersjęno to ja chce placic OC za 1.4 i miec 80KM, co mozesz zaproponowac ? ;) 100KM i zmiane ubezpieczyciela :-) 150KM, zagazowac i podsumowac roczne koszta :-) 110KM i poszukac firmy dajacej znizki na diesla :-) -powiedziec sobie ze przyjemnosc kosztuje :-) Bezpośredni wtrysk faktycznie nie był niczym nowym, ale w sumie to TDIzgadza sie, stworzyli udana jednostke napedowa w dodatku biorac pod Skoro byly lepsze niz wszystkie poprzednie, to chyba nowoczesne ? J. 37 |
Data: Wrzesien 05 2007 13:04:39 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | J.F. pisze: 100KM i zmiane ubezpieczyciela :-)a jak masz te 1.4 w najtanszym juz ? ;) -powiedziec sobie ze przyjemnosc kosztuje :-)no mozna i tak.. tylko wowczas to raczej ani r19 ani golf :-) Skoro byly lepsze niz wszystkie poprzednie, to chyba nowoczesne ?no coz... wyglada na to, ze mamy odmienne rozumienie "nowoczesnosci" ;-) pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 38 |
Data: Wrzesien 05 2007 15:28:03 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Wed, 05 Sep 2007 13:04:39 +0200, Blyskacz wrote: J.F. pisze: No to pech :-) -powiedziec sobie ze przyjemnosc kosztuje :-)no mozna i tak.. tylko wowczas to raczej ani r19 ani golf :-) no tak, ale tutaj to ile - 200zl wiecej ? Benzyna bedzie drozsza :-) J. 39 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:35:07 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości Czytaj uważnie, odbiegliśmy trochę od tematu tej dziewczyny i mówimy ochyba Ty odbiegles.. ja caly czas odnosze sie do tego, co mozna miec A tak trochę z innej beczki - po co komu moc jak patrząc po ulicach mało kto używa więcej niż 30 KM - widać to dobitnie po tym jak ludzie ruszają ze skrzyżowania. To Ci tłumaczę że Golf ma więcej silników niż 1.4 i można wybrać takąno to ja chce placic OC za 1.4 i miec 80KM, co mozesz zaproponowac ? ;) Ciekawe kryteria, ale poleciłbym Golfa V tego zabawanego 1.4 z turbiną i kompresotrem co to ma 170KM (nie wiem czy ta wersja już jest na polskim rynku) to będziesz miał i moc i niskie OC ;) Bezpośredni wtrysk faktycznie nie był niczym nowym, ale w sumie to TDIzgadza sie, stworzyli udana jednostke napedowa w dodatku biorac pod uwage Idąc tym tokiem rozumowania to tak po prawdzie w obecnej chwili nie ma noczesnych silników... Diesle - Rudolf Diesel wynalazł je dawno dawno temu. Benzyny - też żadna nowość Elektryczne - jw Wodorowe - wynalezione już kilkanaście/dziesiąt lat temu Mylę się? Wtedy to była "nowość", Diesel o pojemności 1.9 i mocy 90 albo 110KM i do90tki mieli inni producenci i tez spelnialy euro 2 Tylko że o tamtych silnikach dawno wszyscy zapomnieli. A 90-tke oznaczoną jako 1Z montowali długo-długo potem minimalnie cośtam pogrzebali i montowali dalej, chyba przez ponad 10 lat... Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 40 |
Data: Wrzesien 07 2007 11:41:16 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | Mlody pisze: Ciekawe kryteria, ale poleciłbym Golfa V tego zabawanego 1.4 z turbinąjak bedzie w cenie 15 letniej r19 to czemu nie ? ;-) Mylę się?tak, np. wprowadzenie CR bylo przelomem, tymczasem vw budujac tdi nie wprowadzil zadnej innowacyjnej technologii... A 90-tke oznaczoną jako 1Z montowali długo-długo potem minimalnie cośtam pogrzebali i montowali dalej, chyba przez ponad 10 lat.......bo to udana jednostka napedowa to raz, a dwa to tylko potwierdzenie, ze vw to dinozaur ;-) pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 41 |
Data: Wrzesien 07 2007 12:07:48 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości Mylę się?tak, np. wprowadzenie CR bylo przelomem, tymczasem vw budujac tdi nie A potem VW zrobiło pompowtryskiwacze, i dochodzimy to momentu świętej wojny ;) A 90-tke oznaczoną jako 1Z montowali długo-długo potem minimalnie cośtam...bo to udana jednostka napedowa to raz, a dwa to tylko potwierdzenie, ze Bo oni tam chyba mają filozofię że jak coś jest dobre to lepiej tego nie zmieniać po im częściej się zmienia i kombinuje tym łatwiej coś pier****ć. Skutek tego jest taki że faktycznie VW może nie są piękne, ani jakieś tam przeładowane nową technologią, za to takie w sumie głupoodporne i trwałe, moja Jetta ma przejechane już 380 kkm, jeżdżona dość ostro z racji małej mocy trzeba moco przyciskać, ale jakoś jeszcze się chyba nie zorientowała że chyba by trzeba do silnika zajrzeć ;) Wczoraj wymieniałem klocki hamulcowe w ojca Vento, i się dopatrzyłem że 315kkm na szafie amortyzatory z przodu chyba jeszcze oryginalne, kocówki drążków oryginalne, sworznie oryginalne.... a dwa miesiące temu na przeglądzie wszystko sprawdzane i wszystko ok. Może i było wymieniane od nowości, ale w sumie staruszek zrobił nim już jakieś 65kkm i w sumie to z zawiszenia były robione tylko tyle amortyzatory i gumki stabilizatora. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 42 |
Data: Wrzesien 07 2007 12:22:09 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | Mlody pisze: A potem VW zrobiło pompowtryskiwacze, i dochodzimy to momentu świętej wojny ;)nie no teraz to juz pojechales po bandzie... pompowtryski to nie wynalazek vw ;-) zapraszam do mnie, zobaczysz 30 letniego diesla z pompowtryskiwaczami, bezposrednim wtryskiem i na dodatek z kompresorem, produkcji zsrr. pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 43 |
Data: Wrzesien 07 2007 13:49:28 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości A potem VW zrobiło pompowtryskiwacze, i dochodzimy to momentu świętejnie no teraz to juz pojechales po bandzie... pompowtryski to nie wynalazek Nie napisałem że wynalazło. zapraszam do mnie, zobaczysz 30 letniego diesla z pompowtryskiwaczami, No co ty opowiadasz.... A potem popatrzymy czym się różni ten popmpowtryskiwacz od VWejowego :) Generalnie to już pisałem nie ma nowoczesnych silników. Bo tak poprawdzie wszystko wymyślono już dawno - w tym same silniki Diesla, Wankla itd, teraz się to tylko udoskonala. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 44 |
Data: Wrzesien 07 2007 13:56:46 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Blyskacz | Mlody pisze: Nie napisałem że wynalazło. no tak odczytalem "zrobilo" ;-) jesli blednie, trudno - moj blad. A potem popatrzymy czym się różni ten popmpowtryskiwacz od VWejowego :)zasada dzialania taka sama, moze jest "odrobine" mniej precycyjny :-) pozdrawiam Blyskacz -- ....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale... Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) gazolot http://www.mfoto.pl/show.php?id=274258 :-) 45 |
Data: Wrzesien 07 2007 13:00:13 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Fri, 7 Sep 2007 12:07:48 +0200, "Mlody" <mlody@h(zero - zamiast Użytkownik "Blyskacz" napisał w wiadomości Mylę się?tak, np. wprowadzenie CR bylo przelomem, tymczasem vw budujac tdi nie Pompowtryskiwacze sa bardzo stare. Mialy zady i walety, ogolnie wiecej wad, wiec nie byly popularne. Elektronicznie sterowane to jest pewna nowosc. J. 46 |
Data: Wrzesien 05 2007 22:31:20 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Mlody pisze: Bo to miały być muły, miały tłuc kilometry i być proste.Na niemiecki rynek inni tez odprężali silniki, aby zmieściły się w niższej stawce. Za to w R19 nie uświadczysz na prawdę mocnych wersji silnikowych tak jak w Golfie III np. 2.0 16V 150KM albo 2.8 VR6 174KM ewentualnie 2.9 VR6 190KM (tylko w syncro) :DTaaaa typowe silniki do ekonomicznej jazdy po mieście -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 47 |
Data: Wrzesien 04 2007 22:27:53 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: | On Sep 3, 4:16 pm, "kpt" wrote: ktora to wersja weszla juz po zaprzestaniu produkcji r19... na tamte czasy Jeździłeś 1,9TDI 90KM ?? to przejedź się i wtedy stwierdzaj :) Owszem 1,4 to był muł, ale już zwykłe 1,6 raczej wystarczało do sprawnego przemieszczania się ... Pozdro !! PS: Wyszukując na youtube filmiki z golfem 3 można stwierdzić że nawet 1,9TD 75KM zabiera się już bardzo dzielnie do roboty :) 48 |
Data: Wrzesien 03 2007 11:42:25 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: gavron | Alex81 pisze: czasie 100kkm przejechać ;) to nie ja będę nim jeździł, tylko moja ukochana ja będę nim wożony :P na pewno nie planuje takiego przebiegu, bo to ma być jej pierwsze auto i ma raczej służyć do nauki, ale różnie to w życiu bywa.... Przez krótki czas jeździła audi b4 kombi 1,9 tdi i dawała rade, jednak teraz chciała by coś mniejszego, a jak zobaczyła wnętrze R19 to na golfa nie chce już patrzeć :) Pozdrawiam 49 |
Data: Wrzesien 03 2007 12:29:03 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: McBeth | teraz chciała by coś mniejszego, a jak zobaczyła wnętrze R19 to na golfaW sumie trudno sie jej dziwic :-). Pzdr. McBeth 50 |
Data: Wrzesien 03 2007 12:41:34 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "McBeth" napisał w wiadomości teraz chciała by coś mniejszego, a jak zobaczyła wnętrze R19 to na golfaW sumie trudno sie jej dziwic :-). Tak popatrzyłem na zdjęcia wnętrza R19 i się dziwię ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 51 |
Data: Wrzesien 03 2007 17:06:48 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: BrunoJ | Mlody <mlody@h(zero - zamiast nawiasu wstaw 0 ).pl> napisał(a): Użytkownik "McBeth" napisał w wiadomościpo prostu nie jestes obiektywny bo ujezdzasz niemieckie od zawsze. Francuskie auta, szczegolnie klasy golf byly zawsze fajniejsze we wszystkim od rzeczonego golfa (generacja dowolna). W szczegolnosci mialy wiecej miejsca w srodku i mialy lepsze silniki. I zazwyczaj dobrze wypasiona wersja (welurki/elektryka itp) byla tansza niz plastikowy golf golas z korbami. Doprawdy nie rozumiem zupelnie fascynacji naszej nacji tymi pojazdami. Golf byl dobry gdy sie go porownywalo z malym fiatem (bo z duzym to juz tez roznie), ale do francuskiego kompakta nigdy nie dorastal. Juz nie wspominajac o porownaniu komfortu jazdy takim golfem a np takim citroenem (zx/xsara) Tez nie jestem obiektywny, ujezdzam od zawsze francuskie (nie liczac obowiazkowego epizodu z f126p). Ale ja francuskie wybralem i wybieram nadal dobrowolnie, a nie ze wzgledu na tradycje rodzinne ;-p Chociaz nie ukrywam - to dziala - czesc rodziny dala sie przekonac i tez ujezdza francuskie. Z powyzszych R19. pozdrawiam Bruno, Bydg Citroen ZX -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 52 |
Data: Wrzesien 03 2007 11:21:19 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: michawar | Cześc. 53 |
Data: Wrzesien 03 2007 18:11:13 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: jasio kowalski | michawar napisał(a): Cześc.Mam male porownanie R19 silnik 1,4(podobny Dacie tez go mialy) przed litingiem z Golfem II.1,8 Oba roczniki 1991 Zalety Golfa: -troche lepsza blacha i zabezpieczenie antykorozyjne -wytrzymalsza zawiecha, chociaz jezdzi sie jak wozem drabiniastym -wytrzymalsza skrzynia biegow Zalety R19: -ladniejsze wnetrze -lepsze wyposazenie(oba egzemparze to golasy), np. podswietlany schowek i tym podobne pierdolki -"miękciejsze" zawieszenie, to zaleta tylko dla niektorych, ja wole w tym przypadku Golfa. - lancuch rozrzadu-odpadaja wymiany paska a co za tym idzie odpadaja koszty - maly apetyt na paliwo, gazu zuzywa ok 6-7 litrow, przy czym wlasciciel lubi , gdy silnik jest zimny przegonic go na benzynie, wiec nalezy dodac do tego 0,5 do 1 litra benzyny na 100km. Golf jezdzac w zasadzie tylko na gazie bierze ok. 10 litrow/100km - blacha niezla jak na tak stary samochod, lakier metalik tez wyglada niezle pomimo uplywu lat PZDR -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 54 |
Data: Wrzesien 05 2007 12:35:29 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: J.F. | On Mon, 03 Sep 2007 09:08:17 +0200, gavron wrote: autko ma służyć do jazdy po mieście, za rok, półtora do sprzedania, za Jestes pewny tej przestrzeni ? O ile pamietam to auta bardzo podobnej dlugosci, roznica dotyczyla tylnej kanapy i podzialu miejsca pasazer-bagaznik. lepsze wyposażenie i mocniejszy silnik (1,8b) w golfie 1,4-1,6 Do miasta to ci mocniejszy silnik nie potrzebny az tak bardzo, a swoje wypije. No chyba ze zagazujesz, co polecam, i to II generacje. A golfa mozesz kupic z silnikami roznymi - od chyba 1.3 do 2.8 i masa diesli jeszcze, co tez polecam. Osobiscie bym stawial na golfa, chyba ze cos wyraznie przemawia za renowka - cena, stan, itp. J. 55 |
Data: Wrzesien 05 2007 16:27:18 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: gavron | J.F. pisze: On Mon, 03 Sep 2007 09:08:17 +0200, gavron wrote: R19 jest trochę przestronniejszy, a i ładniejsze wnętrze ma... :)
zdecydowanie będzie zagazowany, dlatego troszkę większy A golfa mozesz kupic z silnikami roznymi - od chyba 1.3 do 2.8 diesel odpada i nie pytaj mnie dlaczego :) Osobiscie bym stawial na golfa, chyba ze cos wyraznie przemawia za tu dochodzimy do sedna, wyposażenie i cena biją golfa na głowę, znaleźć golfa w dobrym stanie graniczy z cudem, niby wszystkie które widzieliśmy były piękne, ale tylko z daleka, w każdym albo blacha leciała mocno, albo prawie składak, każda szyba z innego roku, szczeliny nie równe itd. wiem że to może nie przesądza, ale widzieliśmy kilkanaście/dziesiąt autek i wszystkie "sztuka nówka nie śmygane panie kochanienky, brac nie pytać" :) oczywiście żaden nie bity! ;) trochę się boje tych golfin pozdrawiam 56 |
Data: Wrzesien 06 2007 07:06:15 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: michawar | Witam. 57 |
Data: Wrzesien 06 2007 10:55:21 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: gavron | michawar pisze: Witam.witam Opisałeś tylko! wady R19, a co z golfem? bo nie wieże że takowych nie posiada ;) pozdrawiam 58 |
Data: Wrzesien 07 2007 06:19:40 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: michawar | Szyberdach lubi się popsuć i nie chce się otwierać. Oprócz tego złodzieje nadalOpisałeś tylko! wady R19, a co z golfem? bo nie wieże że takowych nieposiada ;) go lubią. W zimie trzeba często przecierać tylne światła i tablicę rejestracyjną bo strasznie się brudzą. Mnie irytuje jeszcze brzęczyk niewyłączonych świateł, ma straszny dźwięk. Pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 59 |
Data: Wrzesien 07 2007 08:43:10 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: gavron | michawar pisze: Szyberdach lubi się popsuć i nie chce się otwierać. na kilkanaście golfów z szyberdachami działało tylko trzy :) Oprócz tego złodzieje nadal go lubią. czyli potwierdza sie ta opinia... W zimie trzeba często przecierać tylne światła i tablicę rejestracyjną bo strasznie się brudzą. Mnie irytuje jeszcze brzęczyk niewyłączonych świateł, ma straszny dźwięk. to są pierdoły, mi chodziło raczej o wady techniczne tego auta (blacha, silnik, zawieszenie...) przyznam że mam dziwne wrażenie, iż jesteś fanem niemieckich aut :) Pozdrawiam.Pozdrawiam 60 |
Data: Wrzesien 07 2007 07:36:13 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: michawar | Pytasz więc odpowiadam. Miałem doczynienia z R19 z silnikiem benzynowym 1700 -to są pierdoły, mi chodziło raczej o wady techniczne tego auta (blacha, moje wrażenia o nim opisałem ci wcześniej. Golf III 1.8 eksploatuję od 6 lat i jakoś nie chce mi się go wymieniać na inny co do blachy nic nie piszę bo jest ok, z silnikiem nie miałem problemów chodzi jak zegarek, zawieszenie wymieniłem amortyzatory i gumy wahaczy, ciekawostka tarcze hamulcowe przednie wymieniłem po 170tyś km (oryginalne od początku) i to bardziej ze względu na ich wiek, tylne nadal są oryginalne. Co do samochodów z Francji to firma uraczyła mnie parę lat temu nowym P206 i z nim była tragedia (opisywałem kilka lat temu poszukaj w archiwum). Pozdrawiam -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 61 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:14:57 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: BrunoJ | michawar napisał(a): Co do samochodów z Francji to firma uraczyła mnie parę lat temu nowym P206 i zale to o niczym nie swiadczy, jestes pewny ze gdyby firma uraczyla Cie pare lat temu nowym polo to byloby lepiej? Poza tym generalizujesz, pytanie bylo o R19 a Ty cos o P206 - inna firma, zupelnie ze soba nie zwiazana i nie stosujaca wspolnych rozwiazan technicznych i inna generacja aut ogolnie. Poza tym przyklad wywlekany ostatnio dosc czesto - Reno Megane 03/04 - auto porazka, mimo ze poprzednia generacja byla naprawde ok. Takie tematy dotycza sztuki modelu auta, a nie kraju pochodzenia. Chociaz 'wiadomo kto' na bazie swojego pechowego Megane tez objezdza wszystkie francuzy. Mnie firma uraczyla Astra 1 (dawno temu), 10kkm po wymianie pekl pasek rozrzaduz wiadomymi konsekwencjami. W zwiazku z tym mam nie lubic aut niemieckich? Nie uwazasz ze to bez sensu? mam wystarczajaca ilosc powodow, zeby nie lubic opli czy wlasnie golfow za ich techniczne i jezdne parametry. I jestem w stanie o tym podyskutowac. Dyskusja na poziomie "nie lubie francuzow" jest bez sensu. A zeby bylo na temat oryginalny. Jesli pytajacy chce auto na rok i odsprzedac to niech kupi golfa. Zawsze znajdzie kogos kto woli niemieckie, bez wzgledu na stan i cene. pozdrawiam Bruno -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 62 |
Data: Wrzesien 07 2007 09:39:34 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "gavron" napisał w wiadomości R19 jest trochę przestronniejszy, a i ładniejsze wnętrze ma... :) Akurat to czy ładniejsze to kwestia mocno dyskusyjna a o gustach się nie dyskutuje. A golfa mozesz kupic z silnikami roznymi - od chyba 1.3 do 2.8 Może kiedyś zrozumiesz swój błąd ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 63 |
Data: Wrzesien 07 2007 10:54:25 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: gavron | Mlody pisze: Akurat to czy ładniejsze to kwestia mocno dyskusyjna a o gustach się nie dyskutuje. dokładnie.. :) Może kiedyś zrozumiesz swój błąd ;) to autko nie jest dla mnie, wiec to nie mój błąd, a tak naprawdę to ma być samochód na którym moja druga połowa będzie się uczyć jeździć (prowadzić już umie ;) ) ma być sprzedany po roku eksploatacji i dopiero wtedy będziemy szukać jakiegoś poczciwego(nowszego) auta, więc chyba tak naprawdę nie ma to znaczenia który kupimy... Pozdrawiam! Pozdrawiam 64 |
Data: Wrzesien 07 2007 12:09:22 | Temat: Re: Golf III vs R19 | Autor: Mlody | Użytkownik "gavron" napisał w wiadomości Może kiedyś zrozumiesz swój błąd ;) Samochód z Dieslem od maską łatwiej potem sprzedać, nawet jak zjechany i potłuczony ;) Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" |