Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI
| 1 | Data: Wrzesien 29 2009 16:03:08 | 
| Temat: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | |
| Autor: PL | Czy jest jakis sposob, zeby swiece zarowe grzaly przed KAZDYM rozruchem,  2 | Data: Wrzesien 29 2009 17:24:14 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: SCI012 | 
 Czy jest jakis sposob, zeby swiece zarowe grzaly przed KAZDYM rozruchem,A mogłbys wyjasnic w jakim celu mialyby grzac sie te swiece w temp powyz ~~+5C bo nie rozumie za bardzo pytania ??-owszem beda sie grzac ale jak tem beda minusowe ;)Pozd 3 | Data: Wrzesien 29 2009 18:37:28 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: PL | A mogłbys wyjasnic w jakim celu mialyby grzac sie te swiece w temp powyz Cieply silnik (60-90 C) odpala w 0.1 sekundy (tzw. od strzala).. Problem jest jak postoi kilkanascie godzin, wtedy krece rozrusznikiem z 5 sekund, auto puszcza bialego baka i ledwo odpala ( nawet w upalach +30 C). 4 | Data: Wrzesien 29 2009 19:43:26 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Karolek | 
 A mogłbys wyjasnic w jakim celu mialyby grzac sie te swiece w temp powyz ~~+5C bo nie rozumie za bardzo pytania ??-owszem beda sie grzac ale jak tem beda minusowe ;)Pozd Paliwo sie cofa. Karolek 5 | Data: Wrzesien 29 2009 21:07:49 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik PL napisał: Cieply silnik (60-90 C) odpala w 0.1 sekundy (tzw. od strzala).. Problem jest jak postoi kilkanascie godzin, wtedy krece rozrusznikiem z 5 sekund, auto puszcza bialego baka i ledwo odpala ( nawet w upalach +30 C).Tak jak Ci tu napisali w sprawnym TDI świece zaczynają grzać gdzieś w okolicach 5 stopni celsjusza na zewnątrz. Więc w Twoim przypadku świece nie mają nic do tego, ja bym poszukał jak to już ktoś zasugerował powietrza w układzie paliwowym po długim postoju i miejsca któym to powietrze się do układu dostaje. Pozdrawiam !! 6 | Data: Wrzesien 29 2009 22:21:22 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online | PL pisze: Cieply silnik (60-90 C) odpala w 0.1 sekundy (tzw. od strzala).. Problem jest jak postoi kilkanascie godzin, wtedy krece rozrusznikiem z 5 sekund, auto puszcza bialego baka i ledwo odpala ( nawet w upalach +30 C). A jak jest cieply, czekasz az ostygnie turbina, gasisz i zaplasz to jest tak samo? -- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl 7 | Data: Wrzesien 29 2009 22:36:41 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: PL | 
 Czesto po jezdzie, stoje jeszcze 2 minuty na jalowym. Z rana historia tam sama: dlugie krecenie i bialy, smierdzacy bak. Paliwo leje na Shellu ( ten zwykly diesel). 8 | Data: Wrzesien 29 2009 22:52:16 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online | PL pisze: A jak jest cieply, czekasz az ostygnie turbina, gasisz i zaplasz to jest tak samo? Nie odpowiedziales na moje pytanie.... -- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl 9 | Data: Wrzesien 30 2009 00:08:01 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: PL | A jak jest cieply, czekasz az ostygnie turbina, gasisz i zaplasz to jest Kazde nastepne uruchomienie silnika, po udanym pierwszym razie, jest bezproblemowe. Problem jest TYLKO na zimnym starcie. Pewnego razu przy +15C zagrzaly mi swiece, odpalil jak rakieta. Temu pytam w tytule co zrobic,aby grzaly nonstop. Myslalem, ze moze program VAG ma taka opcje... 10 | Data: Wrzesien 29 2009 17:33:40 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Kuba (aka cita) | PL wydusił z siebie te słowy: Czy jest jakis sposob, zeby swiece zarowe grzaly przed KAZDYM rozumiem, ze problem z rozruchem na ciepło, bo pada pompa? Tak, jest taki sposob i srednio zaznajomiomy mechanik, ktory widzial już ten silnik potrafi to zrobic w 5 min za 50-100zł ps. cena wielokrotnie przewyższa wartość "naprawy" ale tu płacimy za wiedze -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 11 | Data: Wrzesien 29 2009 17:38:28 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Karolek | 
 PL wydusił z siebie te słowy: To zdradze ta tajemna wiedze i napisze, ze wystarczy odpiac czujnik temperatury. Mozna to tez zautomatyzowac i zmontowac jakis prosty ukladzik, ktory za kazdym razem bedzie odlaczal czujnik temperatury, a po uruchomieniu podlaczal. PS Lepiej te 100zl dolozyc do remontu pompy wtryskowej ;> Karolek 12 | Data: Wrzesien 29 2009 18:25:53 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Kuba (aka cita) | Karolek wydusił z siebie te słowy: To zdradze ta tajemna wiedze i napisze, ze wystarczy odpiac czujnik otóż to, ale ciągłe odpinanie czujnika jest mało wygodne, a nie każdy potrafi prosty ukladzik zamontowac 
 procentowo - nie wiele to da ;) co nie zmienia faktu, ze remont sie zbliża... -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 13 | Data: Wrzesien 29 2009 17:49:50 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:25:53 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a): procentowo - nie wiele to da ;) Remont? Legendarne Ałdi trzeba remontować? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 14 | Data: Wrzesien 29 2009 19:42:31 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Karolek | 
 Dnia Tue, 29 Sep 2009 18:25:53 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a): Najgorsze jest to, ze ludzie mysla ze to tylko w TDSach te pompy ciagle leca, a tak naprawde to audiki, vw czy nawet renowki z tamtego okresu maja te same pompy i te same problemy :> Karolek 15 | Data: Wrzesien 29 2009 19:50:36 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Karolek | 
 Karolek wydusił z siebie te słowy: Ja bylem leniwy i sobie wstawilem szeregowo z czujnikiem temp. potencjometr. Moglem doregulowac tak, ze komputer trzymal lekko zwiekszona dawke paliwa i nie musialem niczego rozlaczac :> Rok tak przesmigalem i w koncu zregenerowalem glowiczke, chociaz w sumie potencjometr sie sprawdzal. PS Lepiej te 100zl dolozyc do remontu pompy wtryskowej ;> Troche da. U mnie procentowo to wychodziloby 20% :> co nie zmienia faktu, ze remont sie zbliża... Zbliza... chyba ze to cofajace sie paliwo co IMHO wynikaloby z objawow. Karolek 16 | Data: Wrzesien 29 2009 21:10:27 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik Kuba (aka cita) napisał: Karolek wydusił z siebie te słowy: Panowie troszkę się zagalopowaliście ;) Problemy z pompą sugerują problemy z rozruchem na gorącym silniku, a kolega ma problemy z rozruchem zimnego silnika, po długim postoju, więc Wasza teoria bierze w "łeb", pozatym pisze o białym bąku. Średnio rezolutny mechanik będzie wiedział po tym opisie że to powietrze w układzie paliwowym, a tu wyskakujecie człowiekowi z pompą :) Pozdrawiam !! 17 | Data: Wrzesien 29 2009 22:36:27 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Karolek | 
 
 Pan za to dokladnie nie sledzi watku i stad bledna interpretacja naszych odpowiedzi :> Dla wyjasnienia napisze, ze autor watku nie wspominal na poczatku o problemach, tylko pytal czy mozna uruchomic swiece zarowe, a to ludzie robia gdy pompa zdycha. Potem dopisal, jaki ma problem i to sugeruje cofaje sie paliwo, co rownierz juz zostalo napisane wiec nie odkryl Pan ameryki ;> Karolek 18 | Data: Wrzesien 30 2009 08:00:59 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: PL | Potem dopisal, jaki ma problem i to sugeruje cofaje sie paliwo, co Co zrobic, zeby to paliwo sie nie cofalo? 19 | Data: Wrzesien 30 2009 09:21:11 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Hinek | Użytkownik "PL"  napisał Znalezc nieszczelnosc i usunac ja, ewentualnie wymienic zaworek zwrotny w pompie. -- Hinek 20 | Data: Wrzesien 30 2009 11:54:20 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Kuba (aka cita) | Karolek wydusił z siebie te słowy: Średnio rezolutny mechanik będzie wiedział po tym opisie że to dokladnie. Poza tym powietrze w ukladzie paliwowym wcale nie musi oznaczac, ze problem nie leży w pompie. -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 21 | Data: Wrzesien 30 2009 03:10:42 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Gom | On Sep 30, 11:54 am, "Kuba \(aka cita\)"  wrote: Poza tym powietrze w ukladzie paliwowym wcale nie musi oznaczac, ze problem Zgadza się. W moim przypadku* pomogło uszczelnienie sekcji pompy. * nie Audi, ale też diesel ;) OM605 z rzędówką Bosha. -- Gom 22 | Data: Wrzesien 30 2009 13:29:03 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Czarek Daniluk | Kuba (aka cita) pisze: 
 W przypadku mojego Golfa leciało z pompy spod nastawnika i spod głowiczki wysokiego ciśnienia, tak że co 3s leciała kropla ropy i jakoś nie łapała powietrza, po 2 dniach stania na zimno odpalał tak jakby tej ropy nie gubił :) Pozdrawiam !! 23 | Data: Wrzesien 30 2009 17:23:43 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Karolek | 
 W przypadku mojego Golfa leciało z pompy spod nastawnika i spod głowiczki wysokiego ciśnienia, tak że co 3s leciała kropla ropy i jakoś nie łapała powietrza, po 2 dniach stania na zimno odpalał tak jakby tej ropy nie gubił :) Bo wyciek nie musi oznaczac, ze bedzie ta droga dostawalo sie powietrze. Karolek 24 | Data: Wrzesien 30 2009 21:09:31 | Temat: Re: Grzanie swiec zarowych Audi A4 2.5 TDI | Autor: Eryk | W przypadku mojego Golfa leciało z pompy spod nastawnika i spod głowiczki A mój Golf III TD właśnie zaczyna mieć problemy z zapalaniem. O ile w zeszłym roku tylko jak był zimny i pomogła wymiana świec żarowych. To teraz tak jak w opisie w tym wątku z trudnością odpala jak jest zimny ale gdy go zgaszę po jeździe i próbuję ponownie to zaczyna się biedny dusić i odpala po dłuższym mieszaniu za 2 lub 3 razem, jutro zawizę go do mechanika. Pzdr Eryk | 
 Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Tapety Aprilia
Tapety Aprilia  Audi A6 Avant na 2012 rok - rodzinne kombi dla wymagających
Audi A6 Avant na 2012 rok - rodzinne kombi dla wymagających  Lamborghini - modele z programu Ad Personam
Lamborghini - modele z programu Ad Personam  
 
			
 
 
			