Grupy dyskusyjne   »   Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™gÅ‚o...)

Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)



1 Data: Listopad 09 2012 08:00:55
Temat: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: Adam Wysocki 

Ju¿ kiedy¶ zak³ada³em podobny temat, ale to by³ inny motocykl. Teraz
zmieni³em moto i problem powróci³ w trochê innym wydaniu.

Pacjent to Hayabusa z 2000 r. Przedni uk³ad hamulcowy - dwa sze¶ciot³oczkowe
zaciski sta³e, wyczyszczone (by³y bardzo zastane, niektóre t³oczki by³y
praktycznie zablokowane), nowy p³yn zalany, uk³ad odpowietrzony przy
zaciskach (przy pompie nie odkrêca³em). Pompa ma wymieniony wk³ad (zestaw
naprawczy), ale nie przeze mnie, wiêc nie mogê za to rêczyæ. Oprócz tego
za³o¿ony jest oplot. Klocki to Carbone Lorraine.

Objaw. Zimny hamulec jest miêkki, nisko ³apie. Na tyle nisko, ¿e dwoma
palcami nie da siê zablokowaæ ko³a. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
Pomaga normalne heblowanie, ju¿ po paru km hamulec robi siê twardszy, ³apie
wy¿ej, wzrasta dozowalno¶æ. Motocykl trochê postoi (albo poje¼dzi bez
hamowania) i hamulec znowu robi siê miêkki.

Macie pomys³, co go mo¿e boleæ? Mo¿liwe ¿e klocki, gdy niektóre t³oczki
pracowa³y ciê¿ej od innych, wyrobi³y siê nierównomiernie i to od tego?

Jeszcze dwa szybkie poboczne pytania - Hayka spala mi 9.5 litrów w mie¶cie,
to chyba za du¿y wynik. To mo¿e byæ problem ¶wiec? Wyczy¶ci³em filtr (jest
za³o¿ony K&N) i nic siê nie zmieni³o, bêdê chcia³ zmieniæ ¶wiece (podobno
s± ju¿ zu¿yte). Czy mo¿e Hayka z K&N bêdzie tyle pali³a i trzeba po prostu
za³o¿yæ normalny filtr?

Drugie pytanie to sprzêg³o. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak
³apie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da siê go ¶cisn±æ tak,
¿eby ca³kowicie wysprzêgliæ. Da siê co¶ z tym zrobiæ, czy trzeba z tym
¿yæ i ¶ciskaæ rêk± do koñca? W GSXF mia³em sprzêg³o na lince i umia³em
to poustawiaæ, tutaj nie widzê ¿adnej regulacji oprócz kó³ka obrotowego,
takiego jak przy hamulcu.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
http://motogof.tumblr.com/



2 Data: Listopad 09 2012 08:10:37
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: AZ 

On 2012-11-09, Adam Wysocki  wrote:


Pacjent to Hayabusa z 2000 r. Przedni uk³ad hamulcowy - dwa szeÅ›ciot³oczkowe
zaciski sta³e, wyczyszczone (by³y bardzo zastane, niektóre t³oczki by³y
praktycznie zablokowane), nowy p³yn zalany, uk³ad odpowietrzony przy
zaciskach (przy pompie nie odkrÄ™ca³em). Pompa ma wymieniony wk³ad (zestaw
naprawczy), ale nie przeze mnie, wiÄ™c nie mogÄ™ za to rÄ™czyć. Oprócz tego
za³o¿ony jest oplot. Klocki to Carbone Lorraine.

Objaw. Zimny hamulec jest miÄ™kki, nisko ³apie. Na tyle nisko, ¿e dwoma
palcami nie da siÄ™ zablokować ko³a. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
Pomaga normalne heblowanie, ju¿ po paru km hamulec robi siÄ™ twardszy, ³apie
wy¿ej, wzrasta dozowalnoæ. Motocykl trochÄ™ postoi (albo poje¼dzi bez
hamowania) i hamulec znowu robi się miękki.

Tzn. czujesz na klamce rosnacy opor sciskajac bardziej czy po prostu duza
czesc ruchu jest jalowa?

Jeszcze dwa szybkie poboczne pytania - Hayka spala mi 9.5 litrów w mieÅ›cie,
to chyba za du¿y wynik. To mo¿e być problem Å›wiec? WyczyÅ›ci³em filtr (jest
za³o¿ony K&N) i nic siÄ™ nie zmieni³o, bÄ™dÄ™ chcia³ zmienić Å›wiece (podobno
sÄ… ju¿ zu¿yte). Czy mo¿e Hayka z K&N bÄ™dzie tyle pali³a i trzeba po prostu
za³o¿yć normalny filtr?

Jakby swiece byly juz nedzne to tez odbijaloby sie to na kulturze pracy.
Mam u siebie Denso irydowe, najechane maja 90 kkm i dzialaja, spalanie
wzgledem nowych jakos dramatycznie nie wzroslo a i tak niekoniecznie to musi
byc wina swiec. Ja bym szukal gdzie indziej.

Drugie pytanie to sprzÄ™g³o. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak
³apie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da siÄ™ go Å›cisnąć tak,
¿eby ca³kowicie wysprzÄ™glić. Da siÄ™ coÅ› z tym zrobić, czy trzeba z tym
¿yć i Å›ciskać rÄ™kÄ… do koÅ„ca? W GSXF mia³em sprzÄ™g³o na lince i umia³em
to poustawiać, tutaj nie widzÄ™ ¿adnej regulacji oprócz kó³ka obrotowego,
takiego jak przy hamulcu.

Odpowietrz porzadnie.

--
Artur
ZZR 1200

3 Data: Listopad 09 2012 10:20:52
Temat: Re: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: Adam Wysocki 

AZ  wrote:

Tzn. czujesz na klamce rosnacy opor sciskajac bardziej czy po prostu duza
czesc ruchu jest jalowa?

Du¿a czê¶æ ruchu jest ja³owa. Jak ju¿ z³apie, to raczej dozowalno¶æ jest
normalna.

Jakby swiece byly juz nedzne to tez odbijaloby sie to na kulturze pracy.

Na wolnych obrotach trochê faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a
i synchronizacji wtryskiwaczy (jak siê to robi - nie mam pojêcia, to
mój pierwszy kontakt z maszyn± na wtrysku).

Drugie pytanie to sprzêg³o. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak
³apie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da siê go ¶cisn±æ tak,
¿eby ca³kowicie wysprzêgliæ. Da siê co¶ z tym zrobiæ, czy trzeba z tym
¿yæ i ¶ciskaæ rêk± do koñca? W GSXF mia³em sprzêg³o na lince i umia³em
to poustawiaæ, tutaj nie widzê ¿adnej regulacji oprócz kó³ka obrotowego,
takiego jak przy hamulcu.

Odpowietrz porzadnie.

Ok, zerknê do Haynesa i zobaczê jak to siê robi. W sobotê chcê trochê
pogrzebaæ przy moto.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

4 Data: Listopad 09 2012 10:24:32
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: AZ 

On 2012-11-09, Adam Wysocki  wrote:

AZ  wrote:

Tzn. czujesz na klamce rosnacy opor sciskajac bardziej czy po prostu duza
czesc ruchu jest jalowa?

Du¿a czÄ™æ ruchu jest ja³owa. Jak ju¿ z³apie, to raczej dozowalnoæ jest
normalna.

To popatrz przy okazji na klocki co w tym momencie robia. Moze jest jakis
problem z uszczelkami w zacisku i klocki cofaja sie za daleko.

Na wolnych obrotach trochÄ™ faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a
i synchronizacji wtryskiwaczy (jak się to robi - nie mam pojęcia, to
mój pierwszy kontakt z maszynÄ… na wtrysku).

A tego to nie wiem, ale raczej bylo by przerywanie, odpalanie na 3 garach
itp.

Odpowietrz porzadnie.

Ok, zerknÄ™ do Haynesa i zobaczÄ™ jak to siÄ™ robi. W sobotÄ™ chcÄ™ trochÄ™
pogrzebać przy moto.

Tak jak hamulec. Ale tak jak kiedys Kuczu pisal, lepiej jest to zrobic
duza strzykawa zaciagac plyn a nie pompowac bo w hamulcu mamy staly opor
w postaci tarczy, w przypadku sprzegla sprezyny.

--
Artur
ZZR 1200

5 Data: Listopad 10 2012 22:23:43
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: Piotr Rezmer 

AZ pisze:

Tak jak hamulec. Ale tak jak kiedys Kuczu pisal, lepiej jest to zrobic
duza strzykawa zaciagac plyn a nie pompowac bo w hamulcu mamy staly opor
w postaci tarczy, w przypadku sprzegla sprezyny.

Dok³adnie, majlepiej pod³Ä…czyć do odpowietrzenia wÄ™¿yk zakoÅ„czony du¿Ä… strzykawkÄ… (tzw. ¿anetÄ…). NastÄ™pnie dobrze jest zdjąć ca³y zacisk i podnieæ jak najwy¿ej, tak by zaworek odpowietrzacza by³ najwy¿szym punktem zacisku. Delikatnie nacisnąć klamkÄ™ (jeÅ›li pokrywa zbiorniczka jest zdjÄ™ta) a nastÄ™pnie powoli odkrÄ™cić odpowietrzacz. Zasysać strzykawkÄ… a¿ przestanie siÄ™ pojawiać piana. Zdjąć strzykawkÄ™, wypuÅ›cić powietrze i powtórzyć operacjÄ™. Warto trochÄ™ obstukać zasisk aby pozbyć siÄ™ reszty bÄ…belków. U mnie trzeba by³o powtórzyć 3-4 razy a¿ pozby³em siÄ™ piany z zacisku. Od tego czasu hamulec brzytwa.

Mam wra¿enie ¿e wymiana klocków a dok³adniej cofniÄ™cie t³oczków sprzyja zapowietrzeniu zacisku.

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

6 Data: Listopad 10 2012 21:39:06
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: AZ 

On 2012-11-10, Piotr Rezmer  wrote:

AZ pisze:

Tak jak hamulec. Ale tak jak kiedys Kuczu pisal, lepiej jest to zrobic
duza strzykawa zaciagac plyn a nie pompowac bo w hamulcu mamy staly opor
w postaci tarczy, w przypadku sprzegla sprezyny.

Dok³adnie, majlepiej pod³Ä…czyć do odpowietrzenia wÄ™¿yk zakoÅ„czony du¿Ä…
strzykawkÄ… (tzw. ¿anetÄ…). NastÄ™pnie dobrze jest zdjąć ca³y zacisk i
podnieæ jak najwy¿ej, tak by zaworek odpowietrzacza by³ najwy¿szym
punktem zacisku. Delikatnie nacisnąć klamkę (jeśli pokrywa zbiorniczka
jest zdjęta) a następnie powoli odkręcić odpowietrzacz. Zasysać
strzykawkÄ… a¿ przestanie siÄ™ pojawiać piana. Zdjąć strzykawkÄ™, wypuÅ›cić
powietrze i powtórzyć operacjÄ™. Warto trochÄ™ obstukać zasisk aby pozbyć
siÄ™ reszty bÄ…belków. U mnie trzeba by³o powtórzyć 3-4 razy a¿ pozby³em
siÄ™ piany z zacisku. Od tego czasu hamulec brzytwa.

Tylko jedna rzecz ktorej mozna nie zauwazyc i piana bedzie do usranej
smierci leciala - wezyk dobrze spasowany z odpowietrznikiem i strzykawka,
jak jest slabo i duze podcisnienie to zasysa powietrze miedzy wezykiem
a odpowietrznikiem.

Mam wra¿enie ¿e wymiana klocków a dok³adniej cofniÄ™cie t³oczków sprzyja
zapowietrzeniu zacisku.

Ale niby jak?

--
Artur
ZZR 1200

7 Data: Listopad 10 2012 11:26:46
Temat: Re: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: marvin 

Uzytkownik "Adam Wysocki" napisal...

Na wolnych obrotach trochê faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a
i synchronizacji wtryskiwaczy (jak siê to robi - nie mam pojêcia, to
mój pierwszy kontakt z maszyn± na wtrysku).

Na pewno chodzi o synchronizacje wtryskiwaczy? Moze ktos przyblizy temat, bo
o synchro przepustnic to slyszalem ale wtryskow to nie bardzo.

Pozdrawiam
marvin
tdm900

8 Data: Listopad 10 2012 11:32:19
Temat: Re: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: Adam Wysocki 

marvin  wrote:

Na wolnych obrotach trochê faluje, ale to podobno te¿ kwestia K&N-a
i synchronizacji wtryskiwaczy (jak siê to robi - nie mam pojêcia, to
mój pierwszy kontakt z maszyn± na wtrysku).

Na pewno chodzi o synchronizacje wtryskiwaczy? Moze ktos przyblizy temat, bo
o synchro przepustnic to slyszalem ale wtryskow to nie bardzo.

Mo¿liwe ¿e chodzi o synchronizacjê przepustnic, chocia¿ s³ysza³em
o synchronizacji wtryskiwaczy (mo¿liwe ¿e to to samo). W ga¼nikach
wiem jak to wygl±da, na wtrysku nie mam pojêcia, wiêc chêtnie siê
dowiem :)


--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++
http://motogof.tumblr.com/

9 Data: Listopad 10 2012 13:55:24
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-11-10 12:32, Adam Wysocki pisze:

Mo¿liwe ¿e chodzi o synchronizacjÄ™ przepustnic, chocia¿ s³ysza³em
o synchronizacji wtryskiwaczy (mo¿liwe ¿e to to samo). W ga¼nikach
wiem jak to wygląda, na wtrysku nie mam pojęcia, więc chętnie się
dowiem :)

tak samo. I tu i tu synchronizuje sie przepustnice.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

10 Data: Listopad 09 2012 10:34:34
Temat: Re: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Adam Wysocki napisa³(a):

Objaw. Zimny hamulec jest miêkki, nisko ³apie. Na tyle nisko, ¿e dwoma palcami nie da siê zablokowaæ ko³a. Pompowanie na postoju nic nie zmienia. Pomaga normalne heblowanie, ju¿ po paru km hamulec robi siê twardszy, ³apie wy¿ej, wzrasta dozowalno¶æ. Motocykl trochê postoi (albo poje¼dzi bez hamowania) i hamulec znowu robi siê miêkki.

Identyczny objaw mialem w skutrze kumpla. Porzadne odpowietrzenie zalatwilo sprawe. A bywalo ze dwa dni bylo ok, a na trzeci klamka miekka jak czlonek uztykownika kawasaki.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke

11 Data: Listopad 09 2012 09:42:24
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: AZ 

On 2012-11-09, Kamil Nowak 'Amil'  wrote:

Objaw. Zimny hamulec jest miÄ™kki, nisko ³apie. Na tyle nisko, ¿e dwoma
palcami nie da siÄ™ zablokować ko³a. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
Pomaga normalne heblowanie, ju¿ po paru km hamulec robi siÄ™ twardszy, ³apie
wy¿ej, wzrasta dozowalnoæ. Motocykl trochÄ™ postoi (albo poje¼dzi bez
hamowania) i hamulec znowu robi się miękki.

klamka miekka jak czlonek uztykownika kawasaki.

Ktorego i skad wiesz??

--
Artur
ZZR 1200

12 Data: Listopad 09 2012 10:52:08
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: Magic 

W dniu 2012-11-09 10:42, AZ pisze:

On 2012-11-09, Kamil Nowak 'Amil'  wrote:

klamka miekka jak czlonek uztykownika kawasaki.

Ktorego i skad wiesz??


Oho, AZ boi siÄ™ ¿e czegoÅ› nie pamiÄ™ta.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

13 Data: Listopad 09 2012 10:13:07
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: AZ 

On 2012-11-09, Magic  wrote:

klamka miekka jak czlonek uztykownika kawasaki.

Ktorego i skad wiesz??


Oho, AZ boi siÄ™ ¿e czegoÅ› nie pamiÄ™ta.

Ja wszystko bardzo dobrze pamietam, martwie sie o innych...

--
Artur
ZZR 1200

14 Data: Listopad 09 2012 11:01:21
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: Monster 

W dniu 2012-11-09 10:42, AZ pisze:

On 2012-11-09, Kamil Nowak 'Amil'  wrote:
Objaw. Zimny hamulec jest miÄ™kki, nisko ³apie. Na tyle nisko, ¿e dwoma
palcami nie da siÄ™ zablokować ko³a. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
Pomaga normalne heblowanie, ju¿ po paru km hamulec robi siÄ™ twardszy, ³apie
wy¿ej, wzrasta dozowalnoæ. Motocykl trochÄ™ postoi (albo poje¼dzi bez
hamowania) i hamulec znowu robi się miękki.

klamka miekka jak czlonek uztykownika kawasaki.

Ktorego i skad wiesz??

Å»ona mówi³a.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

15 Data: Listopad 09 2012 10:36:29
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-11-09 09:00, Adam Wysocki pisze:

nowy p³yn zalany, uk³ad odpowietrzony przy
zaciskach (przy pompie nie odkrÄ™ca³em).

No to odpowietrz jeszcze przy pompie.

I jeszcze raz obejrzyj tloczki.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

16 Data: Listopad 09 2012 11:32:18
Temat: Re: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: WIADRO 

W dniu 2012-11-09 09:00, Adam Wysocki pisze:

Jeszcze dwa szybkie poboczne pytania - Hayka spala mi 9.5 litrów w mie¶cie,
to chyba za du¿y wynik. To mo¿e byæ problem ¶wiec? Wyczy¶ci³em filtr (jest
za³o¿ony K&N) i nic siê nie zmieni³o, bêdê chcia³ zmieniæ ¶wiece (podobno
s± ju¿ zu¿yte). Czy mo¿e Hayka z K&N bêdzie tyle pali³a i trzeba po prostu
za³o¿yæ normalny filtr?

w zale¿no¶ci od paliwa mi mie¶ci siê w 7,5 l, tyle ¿e ja powoli i turystycznie je¿d¿ê, K&N to ¶ciema ale te¿ mam, ¶wiece ngk irydowe ju¿ d³ugo i spalanie ci±gle ten sam poziom

Drugie pytanie to sprzêg³o. Hydrauliczne. Jest ustawione na 1, a i tak
³apie jak dla mnie za nisko. Dwoma palcami nie da siê go ¶cisn±æ tak,
¿eby ca³kowicie wysprzêgliæ. Da siê co¶ z tym zrobiæ, czy trzeba z tym
¿yæ i ¶ciskaæ rêk± do koñca? W GSXF mia³em sprzêg³o na lince i umia³em
to poustawiaæ, tutaj nie widzê ¿adnej regulacji oprócz kó³ka obrotowego,
takiego jak przy hamulcu.

Hayabusa mia³a problem z u¿yciem zbyt s³abego materia³u dla cylindra sprzêg³a, przez co gumowy oring wyrabia³ go, uk³ad siê rozszczelnia³ zapowietrza³, ³±pa³ wilgoci. Warto tam zajrzeæ. tj przy zêbatce zdawczej, czêsto te¿ syf z ³añcucha brudzi³ prêcik. S± zestawy naprawcze w larssonie. Mo¿na ostatecznie wstawiæ d³u¿szy prêcik je¶l brakuje ci regulacji na klamce, tylko nie wiem czy sprzêg³o nie zacznie siê ¶lizgaæ.

17 Data: Listopad 09 2012 10:33:25
Temat: Re: Hamulec miÄ™kki po postoju (+ spalanie, + sprzÄ™g³o...)
Autor: AZ 

On 2012-11-09, WIADRO  wrote:


Hayabusa mia³a problem z u¿yciem zbyt s³abego materia³u dla cylindra
sprzÄ™g³a, przez co gumowy oring wyrabia³ go, uk³ad siÄ™ rozszczelnia³
zapowietrza³, ³Ä…pa³ wilgoci. Warto tam zajrzeć. tj przy zÄ™batce
zdawczej, czÄ™sto te¿ syf z ³aÅ„cucha brudzi³ prÄ™cik. SÄ… zestawy naprawcze
w larssonie. Mo¿na ostatecznie wstawić d³u¿szy prÄ™cik jeÅ›l brakuje ci
regulacji na klamce, tylko nie wiem czy sprzÄ™g³o nie zacznie siÄ™ Å›lizgać.

Ale przeca to reguluje sie samo, tloczek od silownika wraca tyle ile go
cofnie sprzeglo.

--
Artur
ZZR 1200

18 Data: Listopad 14 2012 22:30:32
Temat: Re: Hamulec miêkki po postoju (+ spalanie, + sprzêg³o...)
Autor: Ivam 

W dniu 2012-11-09 09:00, Adam Wysocki pisze:

Objaw. Zimny hamulec jest miêkki, nisko ³apie. Na tyle nisko, ¿e dwoma
palcami nie da siê zablokowaæ ko³a. Pompowanie na postoju nic nie zmienia.
Pomaga normalne heblowanie, ju¿ po paru km hamulec robi siê twardszy, ³apie
wy¿ej, wzrasta dozowalno¶æ. Motocykl trochê postoi (albo poje¼dzi bez
hamowania) i hamulec znowu robi siê miêkki.

Mialem podobnie we fazerze. Okazalo sie, ze tarcza byla krzywa. Zimna odpychala mocno klocki, a po nagrzaniu sie troche prostowala.

Sprawdz to - sam sie sporo nakombinowalem zanim (przez kompletny przypadek) na to wpadlem.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umys³owo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

Re: Hamulec miękki po postoju (+ spalanie, + sprzęgło...)



Grupy dyskusyjne