HD
1 | Data: Sierpien 09 2009 19:09:52 |
Temat: HD | |
Autor: mar_mar | co sądzicie o takim sprzęcie? 2 |
Data: Sierpien 09 2009 19:24:20 | Temat: Re: HD | Autor: Kuczu | mar_mar pisze: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1461357 Wlascicielem tego motocykla jest Drutek, kumpel ktory czesto tu pisuje i ktory jest tu bardzo dobrze znany. Ja bralem udzial w sprowadzeniu i kupnie tego motocykla. Albo dorwij Drutka albo odezwij sie do mnie na priv. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 3 |
Data: Sierpien 10 2009 17:02:46 | Temat: Re: HD | Autor: | co sądzicie o takim sprzęcie? wygląda fajnie cena raczej rozsądna (nie, nawet nie znam Drutka ;) -- pozdr janku -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 4 |
Data: Sierpien 12 2009 06:19:04 | Temat: Re: HD | Autor: Iguan007 |
co sądzicie o takim sprzęcie? Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze jestescie gotowi zaplacic 25k za 20 letni motocykl? Czy chodzi o wartosc zabytkowa? Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za taka sama kwote? Pozdrwaiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- 5 |
Data: Sierpien 11 2009 20:50:50 | Temat: Re: HD | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 12 Aug 2009 06:19:04 +1000, Iguan007 Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze Ja to sobie tak brzęczę, jako ten co koło H-D to najwyżej kiedyś przechodził (i wtedy nawet nie chciał nań spojrzeć), ale zwróciłbym uwagę na dwie rzeczy: - klasyczna (niektórzy powiedzą przestarzała) konstrukcja, V-twin 45 stopni, OHV, dwa wentyle na cylinder, wibracje, kaprysy mogą mieć swój urok, - możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego są niemal nieskończone, H-D może być chopperem, cruiserem, bobberem, cafe-racerem, flat-/streetrackerem, wreszcie przecinakiem (no dobrze, to raczej Buell) itp, itd. Może mieć 750, 883, 1200, 1400, 1700ccm, a to wszystko na podstawie dwóch rodzajów silnika i mnóstwa części dostępnych na rynku. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 6 |
Data: Sierpien 12 2009 16:03:25 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Jasio |
- możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego Teraz to trzech, chyba Vroda też liczysz? A jak tak, to może być i przecinakiem. Ostatnio pan o swojsko brzmiącym nazwisku Walter Roehrich opracował doładowany 1250ccm pojazd motocyklowy. 180 KM to już pośmiga. Bo te ich funtostopy to nie wiem jak przeliczyć, a googlać mi się nie chce. A ma 115ftlb Z ciekawostek - zbiornik paliwa w tylnej części subframe i pod siedzeniem kierowcy, a miejsce na zbiornik przeznaczono na airbox i sprężarkę. A wygląda tak: http://www.motorcycle.com/manufacturer/roehr-motorcycles-1250sc-review-86824.html Chociaż ta strona mówi o 167.6 hp przy 9000 rpm i 99.6 ft-lbs przy 8000 rpm A jeżeli komuś się ten przód nie podoba, bo widział taki w ducati - to bardzo łatwo sobie obrzydzić ten motocykl zerkając na cenę: 49 999dolarów. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 7 |
Data: Sierpien 12 2009 17:56:59 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 8 |
Data: Sierpien 12 2009 18:28:45 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: KJ Siła Słów | Tytus z Fabryki pisze: sprezarka pedzona paskiem z zajebistym napinaczem jak w starych renuarach napinacz ma napinac a nie byc z kosmosu. i ancug 520 (starcza do najblizszego baru bo dalej to i tak nie dojedzie). do gixera 1000 mozna: http://www.1tail.com/sa/p/DRIVEN_USA_520_RACE_KIT_SUZUKI_GSXR1000_01-_05.htm a toto produkuje raptem nascie procent wiecej momentu na wale. to balbym sie poruszac sportem zbudowanym przez tego pana. Ja sie tam migomatow nie boje. KJ 9 |
Data: Sierpien 12 2009 18:32:41 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 10 |
Data: Sierpien 12 2009 18:34:08 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 11 |
Data: Sierpien 12 2009 19:59:55 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Kuczu | Tytus z Fabryki pisze: Siemka W kwestii formalnej: to sa zegary z V-Roda VRSCA. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Sierpien 13 2009 14:25:00 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 13 |
Data: Sierpien 13 2009 14:38:45 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: | On Thu, 13 Aug 2009 14:25:00 +0200, "Tytus z Fabryki" Podobaja mnie sie rowniez te krotkie nazwy motocykli HD - na amerykancow to Prawde mowiac bardziej do mnie przemawiaja charlejowe, logiczne oznaczenia niz z dupy wyjete japonskie ktore cholera wie co oznaczaja. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 14 |
Data: Sierpien 13 2009 12:41:44 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Swiety Jimmie | Tytus z Fabryki napisał(a):
Ale o co chodzi? Taki na przykład "GSX-R 1100 W" ma więcej znaków do spamiętania, niż VRSCA. "VTR-1000F" też za krótkie nie jest. A jak chcesz łatwiej, to mówisz "V-rod". Albo o swoim "Fire Storm". Czyli w sumie żadna różnica ;-) Pozdr, Jimmie www.jimmie.motocykle.org -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 15 |
Data: Sierpien 13 2009 14:58:13 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka łatwiej, . Albo o swoim "Fire Storm". Pacz mnie na usta VTR, VFR, GSXR, FZR, R1 !!! i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa??? -- T i żółte (te najszypsze) 16 |
Data: Sierpien 13 2009 13:19:58 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Swiety Jimmie | Tytus z Fabryki napisał(a): Siemka Podstawowa. Z innymi literkami są Street Rod, Night Rod, Night Rod Special i nie pamiętam co jeszcze
Pacz mnie: XL, XLH, FXR,... No dobra, są też trochę dłuższe (np. FXDWG=Dyna Wide Glide, FLSTF = Fat Boy) o wiele dłuższe (FLHTCUI SE = Electra Glide Ultra Classic Screamin' Eagle itp)
Jak się ma wadę wymowy, albo słuchu, to może brzmieć ;-) Pozdr, Jimmie IMZ & XL -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 17 |
Data: Sierpien 13 2009 15:33:22 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 18 |
Data: Sierpien 13 2009 15:48:36 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Kuczu | Tytus z Fabryki pisze: Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko system wprowadzania urzadzenia zabezpieczania twojego mienia w skrocie SWUZTM. Alez to jest bardzo latwy do ogarniecia system oznaczen ! Przyklad ? FXDBI - F - silnik bigtwin, X - kolo przednie duze (18-21"), D - rama typu Dyna, B - model StreetBob, I - wtrysk. FLSTC - F - big twin, L - male kolo (16"), ST - rama typu softail, C- model Heritage Classic. FLHRI - F - big twin, L - male kolo, H - rama z 2 amorami, R - model RoadKing, I - wtrysk. FLHTCUI SE - F - big twin, L - male kolo, H - rama z 2 amorami, T - owiewka (Electra), CU - model ultra classic, I - wtrysk, wersja z silnikiem Screamin Eagle. FXSTS - big twin, X - duze kolo, St - softail, S - przod typu Springer. prawda ze proste ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 19 |
Data: Sierpien 13 2009 16:03:46 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 20 |
Data: Sierpien 13 2009 18:31:36 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Kuczu | Tytus z Fabryki pisze: a to przepraszam teraz jarze, Screamin Eagle to fabryczny tuner Harleya. Cos jak AMG dla Mercedesa. SE robi poszczegolne komponenty silnika, cale silniki, zaplony, wydechy itd -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 21 |
Data: Sierpien 15 2009 12:58:16 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: | On Thu, 13 Aug 2009 15:33:22 +0200, "Tytus z Fabryki" Wiedzialem , wiedzialem - u amerykancow nie ma dziurki od klucza tylko Tylko dlaczego cos co u nas jest sprzedawane jako powiedzmy cebe, tam jest sprzedawane jako najtchołk ? Przecie to amerykance kochaja nazwy, a japsy i jewropejczki literki. Ktore absolutnie sa z dupy wziete, nie maja takie systemu oznaczej jak HD :-/ pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 22 |
Data: Sierpien 13 2009 15:31:33 | Temat: Re: HD [OT] P.S. | Autor: Kuczu | Tytus z Fabryki pisze: i teraz Vi-rot to jeszcze jeszcze ale VRSCA - czy to nie brzmi jak Vespa??? Ale gdzie widisz problem ? VRSC to skrot oznaczajacy generalnie V-roda. Nastepne literki konkretny model. VRSCA to byla pierwsza generacja. Podobnie sie rozroznia japonce, pogrzeb jak sie oznacza generacje np. CBR600. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 23 |
Data: Sierpien 12 2009 23:22:38 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Jasio |
Siemka Jeeezu, ale nerwowo. Spokojnie, ja tego nie sprzedaję - po prostu chciałem pokazać, że powstaje coś na bazie _silnika_ HD, co ma aspiracje sportowe. I o ile do wyglądu mógłbym się przyczepić, to IMVHO motocykl technologicznie ani konstrukcyjnie nie odstaje od reszty motocykli w podobnie kosmicznej cenie. Howgh. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 24 |
Data: Sierpien 13 2009 07:26:12 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus | Siemka 25 |
Data: Sierpien 13 2009 08:13:18 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Ivam | "Tytus" wrote in message BTW ciekawe jak taka mechaniczna pompa oddaje moc??? bo z turbo w motocyklu to byly jaja... Taka mechaniczna pompa powoduje oddawanie mocy dosc liniowo od niskich do srednich obrotow. Potem daje niewiele - dlatego np. VW w silniku 1.4 zastosowalo i kompresor i turbo. Poza tym nie powstaje zjawisko turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu. -- pzdr: Ivam 26 |
Data: Sierpien 13 2009 08:31:00 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: zbigi | Ivam napisał(a): "Tytus" wrote in message Racja. Poza tym nie powstaje zjawisko turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu. A tu juz niekoniecznie ;) Dziura w dole nie przeszkadzala - niebezpieczny byl nagly i gwaltowny kop mocy. To byly te jaja, o ktorych wspomnial Tyfus :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 27 |
Data: Sierpien 13 2009 10:15:01 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Ivam | "zbigi" wrote in message Poza tym nie powstaje zjawisko turbo-dziury, ktora to IMO przeszkadzala najbardziej w motocyklu. No wlasnie o to mi chodzilo - najpierw turbo-dziura, a potem nagly strzal (kiedy turbinka sie juz rozkrecila do odpowiednich obrotow). Stad wydaje mi sie, ze mechaniczny kompresor nie sprawialby takich klopotow (brak opoznienia, zatem takze brak naglego "strzalu" mocy). -- pzdr: Ivam 28 |
Data: Sierpien 13 2009 09:36:05 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Kuczu | Tytus pisze: Kola, zawiecha, hample i kopia ramy z bimoty czy innego egzotycznego wlocha - to sie chyba sklada na ta cene... Pragne zauwazyc iz Eric Buell zaczynal podobnie. Wzial silnik od Sportstera, dobudowal rame i zawieche i scigal sie tym na tyle skutecznie ze dzisiaj jego firma (kupiona z czasem przez HD, za duze pieniadze) jest potentatem w branzy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 29 |
Data: Sierpien 13 2009 14:26:11 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 30 |
Data: Sierpien 13 2009 15:32:05 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Kuczu | Tytus z Fabryki pisze: I jak skonczył??? :) Jako znany i bogaty ? Mi by to nie przeszkadzalo :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 31 |
Data: Sierpien 13 2009 15:44:10 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 32 |
Data: Sierpien 13 2009 15:51:46 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Kuczu | Tytus z Fabryki pisze: He he troche czytalem o "fuzjach" duzych z malymi i chyba zwykle nie za rozowo to wyglada... tu bylo troche inaczej. Poczytaj. Oczywiscie gosc jest slawny i bogaty ale ci co ich w discowery pokazuja jak "buduja" motocykle tez tacy sa (podobno) Oni sa bogaci bo sa slawni. A sa slawni bo ich pokazuja w TV i pisza o nich w prasie. Im sa slawniejsi tym maja wiecej klientow. Im maja wiecej klientow tym wiecej kaza sobie placic i tym sa bogatsi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 33 |
Data: Sierpien 13 2009 16:24:59 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 34 |
Data: Sierpien 13 2009 15:27:44 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 13 Aug 2009 16:24:59 +0200, Tytus z Fabryki No to se gosc potworzył motocykle...obecnie zapewne wybiera co lepsze Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu egzystencję: http://www.buell.com/en_us/bikes/blast/ I szczerze mówiąc to mnie się takie podejście nie podoba. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 35 |
Data: Sierpien 13 2009 17:34:44 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 36 |
Data: Sierpien 13 2009 18:43:30 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Kuczu | Robert Rędziak pisze: Teraz jest wizjonerem i opluwa coś, co przez lata umożliwiało mu I dobrze zrobil bo Blast to byla maksymalna porazka, takie niewiadomoco. Nie wiem kto to w ogole kupowal. Pomysl ujebania jednego cylindra i zrobienie z tego singla byl wlasnie wymyslem jakichs jebnietych ksiegowych. Na szczescie ktos poszedl po rozum do glowy i zrobil z tego ladne metalowe szesciany ze zlomu. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 37 |
Data: Sierpien 13 2009 18:58:03 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 13 Aug 2009 18:43:30 +0200, Kuczu I dobrze zrobil bo Blast to byla maksymalna porazka, takie niewiadomoco. Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na pierwszy (zresztą to był ponoć jeden z ulubionych motocykli w szkołach jazdy). Ba, niektórzy nawet ścigali się we flat-tracku motocyklami z silnikiem Blasta. Nie każdy ma też potrzebę posiadania półtoralitrowej (z hakiem) krowy. I rozumiem, że mały thumper nie przystaje do elitystycznej marki, ale można się zeń wycofać po cichu, a nie publicznie pokazywać taki przyrost zajebistości, że od teraz będziemy srać na to co nas żywiło. To było po prostu niesmaczne zagranie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 38 |
Data: Sierpien 13 2009 22:05:29 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Kuczu | Robert Rędziak pisze: Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na No ale pelno jest tego typu motocykli na rynku wiec w czym problem ? Ba, niektórzy nawet ścigali się we flat-tracku A niektorzy jezdza w minizuzlu motorowerami z silnikiem rometa Nie każdy ma też potrzebę posiadania półtoralitrowej (z hakiem) krowy. A to Buell takie robi ? Pierwsze slysze
Zawsze sie mozesz obrazic i nie kupic sobie Buella ! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 39 |
Data: Sierpien 13 2009 20:34:47 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Robert Rędziak | On Thu, 13 Aug 2009 22:05:29 +0200, Kuczu Single też mają swoje uroki, mniejszy motor nadaje się na Aczkolwiek Blast był dosyć charakterystyczny, taki... buellowaty. Zawsze sie mozesz obrazic i nie kupic sobie Buella ! Zrobił to za mnie mój portfel i nie kupię sobie Buella :P r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 40 |
Data: Sierpien 12 2009 18:39:15 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Tytus z Fabryki | Siemka 41 |
Data: Sierpien 13 2009 06:47:08 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 12 Aug 2009 16:03:25 +0100, Jasio - możliwości tuningu, zarówno mechanicznego jak i estetycznego A nawet nie wiem, jak jest z wyrodkiem. A jak tak, to może być i przecinakiem. Właściwie to może być wszystkim. A najweselsze jest to, że jak się uprzeć to dałoby się zbudować cały motocykl, korzystając w znikomym stopniu (a może nawet wcale?) z części fabrycznych i wciąż będzie to ta sama rodzina (i nie mam na myśli rezania takiego, jak w przypadku pewnej polskiej repliki H-D sprzed lat). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 42 |
Data: Sierpien 13 2009 09:17:27 | Temat: Re: HD [OT] | Autor: Kuczu | Robert Rędziak pisze: Właściwie to może być wszystkim. A najweselsze jest to, że jak Nie musisz sie wcale upierac. Wystarczy gruby katalog z czesciami aftermaketowymi i gruby portfel. Wiele firm oferuje nawet kompletne Kit-y abys nie musial sam sie meczyc z wyszukiwaniem :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 43 |
Data: Sierpien 11 2009 23:10:42 | Temat: Re: HD | Autor: Sil | On 09-08-11 22:19, Iguan007 wrote: Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze błotniki sÄ metalowe a nie plastikowe :-) i wiele wiele innych... Mozna usiasc na skrzynce przed odpalonym sprzetem, gapic sie na ten trzesacy sie silnik przez godzine i walnÄ Ä trzy browce tylko siÄ gapiÄ c OdsiewajÄ c całÄ tÄ filozofiÄ hogowskÄ made in china, hd to motory trwałe, proste, miłe do prostego serwisowania w garażu przy piwku i wbrew pozorom bardzo porzÄ dnie wykonane sil 44 |
Data: Sierpien 11 2009 23:25:23 | Temat: Re: HD | Autor: Monster | Iguan007 pisze: Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD zePo prostu każdy lubi co innego,też się mnie ludzie pytają czemu nie Japonia,byłaby nowsza szybsza itp,osobiście bardziej kręci mnie posiadanie motocykla którego np w Wawie są w porywach ze 2-3 szt:-) -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 45 |
Data: Sierpien 12 2009 17:12:12 | Temat: Re: HD | Autor: Grzegorz Rogala | Iguan007 pisze: Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze Aaa moja ulubiona dykteryjka humorystyczna na temat ha-de, czoperow itp. -Wiecie Oni tacy smutni i powazni na tych sprzetach jezdza.. dlaczego? -A jakibys byl/byla jakbys jezdzil/a motocyklem ktory nie hamuje, nie skreca i nie przyspiesza? :) <-- - tu jest emotikon -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl 46 |
Data: Sierpien 13 2009 21:42:54 | Temat: Re: HD | Autor: Swiety Jimmie |
Taaaak, Grzesiu. I mniej więcej co tydzień widzisz potwierdzenie tej tezy kiedy najpierw widzisz mnie "przed", z "bananem" do dołu, a potem "po", z "bananem" do góry. Banan wraca w pozycję "neutral" kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki i zapinam kłódkę na dolnej półce ;-) Pozdr, Jimmie ;-) 47 |
Data: Sierpien 13 2009 23:58:57 | Temat: Re: HD | Autor: Grzegorz Rogala | Swiety Jimmie pisze: Taaaak, Grzesiu. I mniej więcej co tydzień widzisz potwierdzenie tej tezy kiedy najpierw widzisz mnie "przed", z "bananem" do dołu, a potem "po", z "bananem" do góry. Banan wraca w pozycję "neutral" kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki i zapinam kłódkę na dolnej półce ;-) Ty jestes niereprezantytwna probka tych pierdolnietych inaczej, wiec sie nie liczysz ;) -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl 48 |
Data: Sierpien 12 2009 19:56:49 | Temat: Re: HD | Autor: Kuczu | Iguan007 pisze: Tak zupelnie bez cienia zlosliwosci - co takiego ma w sobie ten HD ze A najlepsze jest to ze nim pojezdzisz kilka lat i znowu go sprzedasz za 25k :) Jest on w czyms lepszy od 2-3 letniego Japonczyka ktorego mozna kupic za Sprobuj a zrozumiesz :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 49 |
Data: Sierpien 12 2009 21:45:27 | Temat: Re: HD | Autor: Laphroaig | Kuczu wrote:
Yo, Hm, ja sie przejechalem ale nie zrozumialem tego fenomenu;) Natomiast wiem, ze nastepny, po sportsterze bedzie tylko HD :). Pisalem jakies 3 tyg temu, ze wymienilem dragstara na sporciaka. Moze nie jest to pelnowartosciowy HD ale i tak radocha jest wieksza niz na wszystkim innym na czym jezdzilem. Moze to jakas magia, dzialanie legendy? I ta magia powoduje, ze nie moge usiedziec tylko ciagle bym biegal do garazu przygladac sie co by tu przerobic :). Po przejechaniu 1300km (600 km trasy latwiej znioslem niz na dragstarze ) moge zaapelowac do posiadaczy dragstarow: "Panowie, nie idzcie ta droga!" -- pozdr Laphroaig Sportster 883 50 |
Data: Sierpien 12 2009 22:33:02 | Temat: Re: HD | Autor: Sil | On 09-08-12 21:45, Laphroaig wrote: Moze nie jest to pelnowartosciowy HD jak dla mnie to sport bardziej niz electra sil 51 |
Data: Sierpien 12 2009 22:56:25 | Temat: Re: HD | Autor: Kuczu | Sil pisze: jak dla mnie to sport bardziej niz electra Mysle ze porownujesz zle motocykle. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 52 |
Data: Sierpien 12 2009 23:28:33 | Temat: Re: HD | Autor: Sil | On 09-08-12 22:56, Kuczu wrote: toć ja wiem, że to inne klasy, ale chodzi mi tylko o moje osobiste odczucia z użytkowania względem oczekiwań, które przecież każdy ma wobec moto. Sportem na codzień jeździ żona, ja od czasu do czasu i zawsze jestem pod wrażeniem surowości tego motorka, choćby (porównując do dajny) noises z silnika, wrzucenie jedynki (jak nie jebniesz to zawsze zgrzytnie), obsługa sprzęgła, zawieszenie typu zero amortyzacji, no mirrors powyżej 110km/h, i nie wiem czy jakieś inne moto na świecie tak łączy tradycję z nowoczesnością (ultra fajny system czujników automatu wyłączania kierunków i spuszczanie oleju w 3 sekundy przez zdjęcie gumowej rurki z bolca...). Jak dla mnie jeśli szukać technicznego klimatu w HD to sport ma go więcej niż dajna, ale jednak... wolę dajnę sil 53 |
Data: Sierpien 12 2009 23:29:11 | Temat: Re: HD | Autor: Jasio |
Sil pisze: Aha, nowy Wide Glide też jest. Ale może nie będę pisał, ani linków wstawiać, bo mnie Tytus zje. No, jeden, malutki. http://www.motorcycle.com/manufacturer/harley-davidson/2010-harleydavidson-dyna-wide-glide-review-88612.html Pod tym linkiem również Fat Boy Lo. Z czymś, co mi się nigdy w Hadecji nie podobało - pełnym kołem. Ale tym razem również z przodu. Fu, fu i jeszcze raz fu w kierunku koła przedniego. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 54 |
Data: Sierpien 13 2009 09:20:10 | Temat: Re: HD | Autor: Kuczu | Jasio pisze: Pod tym linkiem również Fat Boy Lo. Ale FatBoye zawsze mialy pelne oba kola. To jest jeden ze szczegolow ktory rozni go od reszty, a zwlaszcza od Heritage. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 55 |
Data: Sierpien 13 2009 10:19:47 | Temat: Re: HD | Autor: Jasio | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości Jasio pisze: I dlatego fu. Najważniejszy szczegół psujący bardzo ładną resztę, IMHO. Zresztą, przemawia przeze mnie zawiść, bo mnie nie stać (: -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 56 |
Data: Sierpien 12 2009 23:10:27 | Temat: Re: HD | Autor: Laphroaig | Sil wrote: jak dla mnie to sport bardziej niz electra No tak, o Electrze nie myslalem, dla mnie pelnowartosciowy HD to softail albo dyna. Klasa touring mi sie nie podoba, to juz sa kanapy a nie motocykle -- pozdr Laphroaig Sportster 883 57 |
Data: Sierpien 12 2009 23:32:13 | Temat: Re: HD | Autor: Jasio | Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości Sil wrote: Taaa, a jak dziś śmignął mi na ulicy koleś na Goldwingu to zrobił to w iście skuterowym stylu. Kask otwarty, a jakże. Do kompletu krótkie spodenki i t-shirt. Ale wcisnął się w taki wąski kanion, że 90% skutersynów by odpuściło. Więc nie zawsze te kanapy takie nieruchawe są, panie dziejku. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
Re: HD

