Użytkownik "primuss" napisał w wiadomości
Witam, na co zwrocic uwage przy zakupie uzywanej NTV-ki rocznik 1993?
Link do ogloszenia tutaj:
http://skocz.pl/rever
Mamy w domu dwie takie. Jedna ma 109 tys, druga 138. W jednej silnik nie
dotykany, w drugiej zmienione tarcze sprzegłowe ( jeździła dużo po mieście w
niemcowni ) . Na trasie spotkaliśmy kiedyś 7 letnią z przebiegiem 160tys -
też bez zaglądania do silnika.
Rzekłbym, że drogawo, ale opony, szyba.. jeśli karoseria będzie ładna to IMO
warto brać.
Za swoją dałem 3800, ale musiałem wymienić oponę ( przód zimą wymienie ),
boczek, lakier jest nie za cudowny, siedzenie kiepskie i plastiki połamane.
No i trzeba zajrzeć do przedniego zawieszenia bo tłumienia nie stwierdzono
;) W sumie wyszła 5200, rocznik 92, grudzień ( model na 93 )
Typowe dolegliwości modelu:
- wiecznie uszkodzony czujnik luzu ( kontrolka często nie działa )
- klekoczące sprzegło ( na luzie, lekko hałasuje, po wciśnięciu klamki
cichnie )
- szarpiące sprzegło przy ruszaniu ( tak już jakoś im wyszło )
- letkie shimmy przy puszczeniu kierownicy przy 60-80km/h
Spalanie raczej w okolicach 5-6litrów. V/max ok 180km/h. Trochę ciasny
promień skrętu, trochę przyciężkawa.
Motocykl ma u mnie dozywocie - jak padnie silnik, kupię nowy ( może 700 od
razu ;) i będę jeździł dalej
Zdrawiam
M
3 |
Data: Sierpien 21 2008 22:06:10 |
Temat: Re: Honda NTV 650 Revere - na co szczegolnie zwrocic uwagę przy ogledzinach? |
Autor: WojtekW |
mazdah pisze:
....
Typowe dolegliwości modelu:
- wiecznie uszkodzony czujnik luzu ( kontrolka często nie działa )
Się wymienia. Koszt kilkadziesiąt zł. W starych czujnikach był miedziany trzpień i się ścierał po iluś latach i traci kontakt. Nienaprawialne.
- klekoczące sprzegło ( na luzie, lekko hałasuje, po wciśnięciu klamki cichnie )
- szarpiące sprzegło przy ruszaniu ( tak już jakoś im wyszło )
- letkie shimmy przy puszczeniu kierownicy przy 60-80km/h
Sprzęgło potwierdzam, szimów nie potwierdzam.
Spalanie raczej w okolicach 5-6litrów. V/max ok 180km/h. Trochę ciasny promień skrętu, trochę przyciężkawa.
Po mojemu - na "emeryta" spalanie zawsze poniżej 5. Na ciężkawe prowadzenie dobrze działa opuszczenie przodu na lagach o 3-5mm. Może wpływać na ww shimy, ale ja po modyfikacji poganiałem z różnymi prędkościami przez torowiska i nie stwierdziłem utraty stabilności.
--
pozdrawiam
Wojtek
4 |
Data: Sierpien 21 2008 22:17:17 | Temat: Re: Honda NTV 650 Revere - na co szczegolnie z wrocic uwagę przy ogledzinach? | Autor: Leszek Karlik |
On Thu, 21 Aug 2008 22:06:10 +0200, WojtekW wrote:
[...]
Spalanie raczej w okolicach 5-6litrów. V/max ok 180km/h. Trochę ciasny promień skrętu, trochę przyciężkawa.
Po mojemu - na "emeryta" spalanie zawsze poniżej 5.
Nie zawsze, na forum są ludzie którzy miewali 6-7 i więcej. Ja mam w okolicach
5 w trasie i 6 w mieście, muszę oddać rower do czyszczenia i synchronizacji
gaźników ale czasu nie mam.
Promień skrętu duży, chciałeś napisać zapewne. I przyciężkawa jest, ale po
paru paciakach podniesienie już mi nie sprawia żadnego problemu. :-)
A, z typowych usterek z tego co czytałem pompa paliwa lubi sobie pójść, można
ją zupełnie obejść, zamontować inną lub rozebrać i wymienić styki.
Co jeszcze? Nie polecam starszych modeli z aluminiową połówkową kierownicą
(mam taki), jeżeli połówka się złamie przy wywrotce to znalezienie nowej
trochę trwa (ja kupiłem na ebayu za 0,99 funta plus 10 funtów przesyłka,
ale miałbym ponad 2 miesiące stania i czekania gdyby nie pomoc Magica, który
zgrabnie kierownicę zespawał :-)) [tu jeszcze raz serdeczne dzięki :-)]).
Nowsze NTV mają kierownicę rurową, którą w razie czego można szybko i prosto
wymienić na nową. Chociaż brzydsza jest, IMO. :-)
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650
5 |
Data: Sierpien 22 2008 00:59:05 | Temat: Re: Honda NTV 650 Revere - na co szczegolnie zwrocic uwagę przy ogledzinach? | Autor: mazdah |
Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości
On Thu, 21 Aug 2008 22:06:10 +0200, WojtekW wrote:
Po mojemu - na "emeryta" spalanie zawsze poniżej 5.
Po mojemu, na "bandita", cykl mieszany przelotowa 100-140 - 5,2 L / 100km
5 w trasie i 6 w mieście, muszę oddać rower do czyszczenia i
synchronizacji
gaźników ale czasu nie mam.
I to jest całkiem dobre spalanie, chociać nasza jedna bierze 4,5 na
trasieprzy przelotowej 110
Promień skrętu duży, chciałeś napisać zapewne. I przyciężkawa jest, ale po
paru paciakach podniesienie już mi nie sprawia żadnego problemu. :-)
Tak jest, duży/
Co jeszcze? Nie polecam starszych modeli z aluminiową połówkową kierownicą
(mam taki),
Też nie polecam
I tyle ;)
--
M
| | |