Hornet i gaznik
1 | Data: Kwiecien 15 2010 01:48:56 |
Temat: Hornet i gaznik | |
Autor: amos | Hej, 2 |
Data: Kwiecien 15 2010 11:36:36 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Szymon Machel |
Moze Kawasaki ZR7. Przymierzalem sie do niego i bylo good. A maly nie jestem :) Podobal mi sie. Szymon 3 |
Data: Kwiecien 15 2010 03:13:27 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 15 Kwi, 11:36, "Szymon Machel" wrote: Moze Kawasaki ZR7. Przymierzalem sie do niego i bylo good.Genrealnie typy znam, artykul wyluskujacy wiekszosc maszyn, ktorymi moglbym byc zainteresowany przeczytalem. http://www.scigacz.pl/Naked,za,10,000,zl,co,wybrac,11543.html Kawa tez wchodzi w gre, choc podoba sie jakby mniej. Ja jestem parametrami mocno przecietny, zaden sprzet nie powinien byc niewygodny z powodu rozmiarow. Teraz szukam informacji od uzytkownikow, porad od praktykow. No i jak wyzej stoi - mam watpliwosci co do tego czy gaznik to naprawde zlo. Ostatnio mialem troche problemow z regulacja w niby porzadnym serwisie. -- amos 4 |
Data: Kwiecien 15 2010 12:06:49 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: marcinu |
Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600. -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin/CBF600N Wawa-Bielany zone __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5028 (20100414) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 5 |
Data: Kwiecien 15 2010 15:43:26 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: []v[]artec | marcinu pisze: Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600. Bardzo fajna maszynka - miałem okazję jeĽdzić CBF 600 wła¶nie w czasie kiedy dosiadałem Bandita 600S więc porównanie było dobrze odczuwalne. Honda lepiej i płynniej ci±gnie w całym zakresie. Lepsza (zdecydowana i szybka) reakcja na gaz. Zreszt± co tu dużo mówić - pomiędzy ich silnikami jest conajmniej różnica generacji. Je¶li chodzi o drgania - w Bandicie pomiędzy 4,5 - 5,5krpm silnik do¶ć mocno przekazuje wibracje na cał± maszynę, u mnie do tego stopnia, że przy podróżnej prędko¶ci akurat cały czas miałem wibracje i drętwiały ręce. Jak usiadłem na CBF'a miałem wrażenie, że jadę na motocyklu z elektrycznym silnikiem - silnika nie słychać i nie czuć wibracji. CBF jest także zwrotniejsza od Bandita. -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet 6 |
Data: Kwiecien 15 2010 12:21:43 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Lewis | Uzytkownik "amos" napisal w wiadomosci Hej, Tak doczekal bodajze w 2004 roku. Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaz Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) 7 |
Data: Kwiecien 15 2010 12:31:50 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Norbi | W dniu 2010-04-15 12:21, Lewis pisze:
Kumpel ma na zbyciu 2005 - ale jest jeszcze na gaznikach Tutaj budzet spokojnie jest do ogarniecia - moto pewne dokupic boczki tylko trzeba http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1813280 Norbi BLACK XX'03 8 |
Data: Kwiecien 15 2010 12:39:35 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: marcinu |
Uzytkownik "amos" napisal w wiadomosci Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twój budzet. Podaj wiecej danych. -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin/CBF600N Wawa-Bielany zone __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5028 (20100414) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com 9 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:10:23 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Lewis | Użytkownik "marcinu" napisał w wiadomo¶ci Uzytkownik "Lewis" napisal w wiadomosci http://allegro.pl/item984155637_honda_hornet_2007_pc41_cb_600f.html -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaż Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) 10 |
Data: Kwiecien 15 2010 04:02:17 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 15 Kwi, 12:21, "Lewis" wrote: Tak doczekal bodajze w 2004 roku.Wiem ;) Nawet bedac na w czasie swiat w bialym myslalem, aby go obejrzec. Niestety troche ponad zalozony budzet. Zreszta PC41 mocniej niz inne zwrocil moja uwage. Jednego klasyka juz w garazu mam (CZ350, '84), teraz szukam czegoz troche bardziej drapieznego choc nie sporta. Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie? -- amos 11 |
Data: Kwiecien 15 2010 11:25:06 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: AZ | On 2010-04-15, amos wrote: Paradoksalnie to na wieksze :-) -- Artur ZZR 1200 12 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:11:19 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Lewis | Uzytkownik "amos" napisal w wiadomosci On 15 Kwi, 12:21, "Lewis" wrote: Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaz Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) 13 |
Data: Kwiecien 15 2010 07:34:09 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" wrote: Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde Przyslij prosze na priv dokladniejsze zdjecia plus jakies foty przedstawiajace jak sprzet wygladal przed naprawa. Prawde mowiac bak mnie nie przeraza, az takim esteta nie jestem, ale kolanka na fotach sa dosc mocno przepalone jak na ten przebieg i wiek. -- pozdrawiam amos 14 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:44:45 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Lewis | Uzytkownik "amos" napisal w wiadomosci On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" wrote: Wieczorem jak wróce do domu podesle wszystko. -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaz Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) 15 |
Data: Kwiecien 15 2010 07:12:45 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | Zaciekawila mnie jedna oferta, mimo, ze troche ponad budzet: 16 |
Data: Kwiecien 15 2010 13:13:52 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: grzech | czy Hornet 600 w ktoryms momencie doczekal sie wtrysku? w 07 bodajze i z tad spora róznica w cenie z 06r - jak mniemam. szerszen ma swoje forum - tam pytaj grzech vl800 17 |
Data: Kwiecien 15 2010 13:50:19 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Sysek |
18 |
Data: Kwiecien 15 2010 06:04:23 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 15 Kwi, 13:50, Sysek wrote: Bierz Horneta , ale 900 Troche mnie kusi 900 ale z pewna niesmialoscia podchodze do takiej pojemnosci. Wprawdzie jezdze od 17-go roku zycia, kilkadziesiat tysiecy zrobilem ale mam wrazenie, ze 600 spokojnie powinna wystarczyc do latania po miescie. Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi? Jak spalanie? -- amos 19 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:06:09 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: []v[]artec | amos pisze: On 15 Kwi, 13:50, Sysek wrote: Bierz, jak latałeĹ› tyle ile piszesz to sobie poradzisz. Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi? Moment, jeĹ›li to nie ta oczywista. JeĹ›li nie to trzeba tutaj pochwalić skrzyniÄ™ Horneta 900 - w żadnym innymi moto jakim latałem jedynka i inne biegi nie zapinały siÄ™ tak gładko. Jedynka czÄ™sto wchodzi w ogóle bez stukniÄ™cia - pozostałe biegi jak w masło. Spalanie tryb mieszany sprawdzałem normalnie poprzez dolewkÄ™ do pełna po 200km. Wlałem niecałe 11,5 litra. Doć żwawa jazda - niedawno teraz na poczÄ…tku sezonu. Można zejć na 5 litrów. Poza tym podpisujÄ™ siÄ™ pod tym co mówi Sysek - sam miód. Super zwrotny a to dlatego, że jest krótki i lekki. Kilka zdaĹ„ z kilku artykułów (Ĺšcigacz, ĹšM i chyba MOTOCYKL), które Ĺ›wietnie odzwierciedlajÄ… ten motocykl (przemieszane): "Nie potrzeba potÄ™żnego silnika, ciÄ™żkiej ramy i pÄ™katego zbiornika paliwa, by błysnąć wspaniałym sprintem spod Ĺ›wiateł albo pociÄ…gnąć na kilku biegach z przednim kołem w górze. Jednak motocykl zasadniczo służy do jazdy na dwóch kołach i tutaj Hornet 900 okazuje siÄ™ doskonałym kompanem podróży i codziennych jazd. Choć nie imponuje gabarytami, mocÄ… czy stylistycznymi gadżetami jest w nim coĹ›, co sprawia, że jadÄ…cemu na nim motocykliĹ›cie uĹ›miech nie schodzi z ust. SkÄ…d wynika ta niepohamowana radoć ? Otóż właĹ›nie z genialnej prostoty tej maszyny bÄ™dÄ…cej kwintesencjÄ… motocykla. Po prostu jest tutaj tylko to, co niezbÄ™dne. Reszta, czyli niesamowita radoć z jazdy, ujawnia siÄ™ w chwilÄ™ po przekrÄ™ceniu kluczyka w stacyjce. Honda Hornet 900 potrafi dać ogromny fun i uwolnić sporo adrenaliny do krwi, a w razie potrzeby, sponiewierać niepokornych kmiotków. Dysponuje pokaĽnym momentem obrotowym i zadowalajÄ…cÄ… mocÄ…, jednak kiedy trzeba, jest potulna jak baranek. Horneta doceniÄ… motocykliĹ›ci z użytkowym poglÄ…dem na Ĺ›wiat. I słusznie. Duży Hornet jest po prostu sprawdzonym, porzÄ…dnym motocyklem." Przy odrobinie szczęścia zmieĹ›cisz siÄ™ w budżecie nie pakujÄ…c siebie samego w wydatki. WiÄ™cej pisać nie bÄ™dÄ™, powiem tylko, że warto zainteresować siÄ™ tym sprzÄ™tem bo daje naprawdÄ™ bardzo dużo radoĹ›ci z jazdy a to chyba jest ważne (jeĹ›li nie najważniejsze ???) -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet 20 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:09:19 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Lewis | Uzytkownik "Sysek" napisal w wiadomosci Bierz Horneta , ale 900 600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka... -- Pozdrawiam Lewis Hornet PC 41 na sprzedaz Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`] dB Race: 145,5 dB ;) 21 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:27:05 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Sherlock | W dniu 2010-04-15 16:09, Lewis pisze: 600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka... http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_2007.php http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_2006.php Sherlock 22 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:37:19 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: duddits | W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze: http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_2007.php A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeĹ›li chodzi o FZ6 2008 to sÄ… tam same bzdury. Dalej nie chciało mi siÄ™ sprawdzać. -- duddits 23 |
Data: Kwiecien 15 2010 14:58:40 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: AZ | On 2010-04-15, duddits wrote: W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze:Wg. nich ZZR 1200 ma 164 Nm momentu ;-) -- Artur ZZR 1200 24 |
Data: Kwiecien 15 2010 16:45:34 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Sherlock | W dniu 2010-04-15 16:37, duddits pisze: A to w ogóle jest wiarygodny serwis? Bo jeĹ›li chodzi o FZ6 2008 to sÄ… dane mojego moto sie zgadzajÄ… ;) Sherlock 25 |
Data: Kwiecien 15 2010 19:24:53 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Sysek |
600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka... Jak lubisz to dus' sobie 600 do 8 tys' obrotów z.eby jakos' jecha?a w 900 wystarczy po?owa tego i juz. czuc' , z.e jedziesz. Niby to samo , ale wygla;da inaczej. 600 to taki standard jak kawa Z7 , czy B6 900 budzi respekt , wygla;dem i zachowaniem. Silnik tez. pracuje inaczej, a jak do?oz.ysz porza;dne t?umiki, to micha sama sie; cieszy. Katalogowe 2,9s do setki robi wraz.enie i zaskoczy nie jedna; sportowa; 600 spod s'wiate?. Ale ze wzgle;du na pozycje; za kiera; :) cie;z.ka sprawa do wykre;cenia. Przymierza?em sie; tez. swego czasu do Fazera600 i Horneta 600 niby maja; po 100kucy ale, jakies' marne te chabety z porównaniu z kucykami z H900. -- Sysek 26 |
Data: Kwiecien 15 2010 12:50:37 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | Moze ktos pomoze ocenic te sztuke: 27 |
Data: Kwiecien 15 2010 22:35:12 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: Kuczu | W dniu 2010-04-15 21:50, amos pisze: Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione Rozumiem ze niewazne ze wymiany robione w serwisie w poniedzialek po pijackim weekendzie przez skacowanego serwisanta pracujacego od tygodnia byle byl na to kwit i wtedy jest git ? Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac Jest opcja. Mozna albo zamowic w serwisie kopie po VIN albo zaprogramowac czysty kluczyk. Tez do kupienia w w Hondzie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 28 |
Data: Kwiecien 16 2010 04:49:43 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 15 Kwi, 22:35, Kuczu wrote: > Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione Absolutnie nie neguje tego, ze samemu mozna dobrze pewne rzeczy zrobic. Sam robie co tylko moge sam. Problem jest jedynie taki, ze nie jestem w stanie ocenic, czy zrobione zostalo to dobrze, czy zle. Ten minus wiec, za brak pewnosci, szczegolnie po samej rozmowie telefonicznej, podczas ktorej nie widac moto ;) Z natury jednak wierze ludziom, ten czlowiek wydaje sie w porzadku. Inna sprawa, ze jak warsztat, w ktorym serwisuje cos sperdoli, to do nich wroce (tak robilem nie raz). Po zakupie 200km od miejca zamieszkana trudno bedzie wracac z ew prentesjami. > Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniacZnasz jakies przyblizone koszty? -- amos 29 |
Data: Kwiecien 16 2010 11:54:57 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: AZ | On 2010-04-16, amos wrote: Problem jest jedynie taki, ze nie jestem w stanie ocenic, czy zrobioneA myslisz ze serwis zrobi zawsze dobrze? Bylem 3 razy i: - polamana oslonka przeciwkurzowa lozyska glowki ramy, zlozona tak zeby nie bylo widac - wyszlo jak rozkrecilem ostatnio sam, - olej spuszczony jedna sruba spustowa i nalany ponad stan, - podwinieta uszczelka pokrywy zaworow. Dziekuje - zrobie sobie wszystko sam a za to co zaplacilbym za robocizne kupie narzedzia. -- Artur ZZR 1200 30 |
Data: Kwiecien 16 2010 06:15:17 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 16 Kwi, 13:54, AZ wrote: A myslisz ze serwis zrobi zawsze dobrze? Nie. Mysle, ze serwis tez potrafi spieprzyc. Sam nieraz wracalem na poprawki. Jednakze: kiedys odkrecalem kolo, zlapalem za imbusa - klucz przekrecil sie we lbie, bo moje imbusy byly do dupy. Zajechalem do wulkanizatora obok, swoim sposobem i swoim kluczem w 5 min bez problemu odkrecil srube, w ktorej byly zjechane przeze mnie krawedzie. Nie jest to regula, ale profesjonalne warsztaty czesto maja narzedzia, na ktore nas nie stac. Zakladajac, ze robimy cos raz na pare miesiecy nie inwestujemy w dobry sprzet. Sprzet w warsztacie zarabia na siebie. Dlatego najczesciej jest lepszej klasy. Z drugiej strony wiele napraw/wymian nie wymaga zadnych specjalnych/ dobrych narzedzi ale doswiadczenia. Majac prosty klucz w prosty sposob wymienisz sobie swiece. Gorzej, jesli nie majac doswiadczenia a majac pare w lapie przykrecisz ciut za mocno... -- amos 31 |
Data: Kwiecien 17 2010 17:42:24 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: marcinu |
- olej spuszczony jedna sruba spustowa i nalany ponad stan, A to s± dwa?? Serio pytam. Ciekawe jak jest w mojej CBF600. -- Pozdrawiam -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Marcin/CBF600N Wawa-Bielany zone 32 |
Data: Kwiecien 19 2010 06:41:02 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: AZ | On 2010-04-17, marcinu wrote: W ZZR 1100/1200 sa dwie - jedna na dole miski a druga pod skrzynia korbowa. -- Artur ZZR 1200 33 |
Data: Kwiecien 15 2010 22:56:58 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: []v[]artec | amos pisze: Moze ktos pomoze ocenic te sztuke: PrÄ™dzej jechałbym po coĹ› takiego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1850315 WyglÄ…d sprzÄ™ta sporo mówi. Czasami złego, czasami dobrego. OczywiĹ›cie wszystko można też zaaranżować, wyplakować itd. Po sprawnej rozmowie ze sprzedajÄ…cym można stwierdzić czy warto jechać czy nie. -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet 34 |
Data: Kwiecien 15 2010 17:47:31 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: pearljb | Uzytkownik "amos" napisal w wiadomosci Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet najbardziej Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika (v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedówki. No i sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf. Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma najmniejszy z nich bak. Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad co 30-40kkm. Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie O Ducati krazy wiele legend, a to ze ma problemy z elektryka, a to ze sie czeka wieki na czesci i nie kazdy sie podejmie naprawy. Ale mimo ze to wlasnie legandy, to cos w tym moze byc bo to ladne moto, ktore bardzo zadko sie widuje. amos pzdr johny 35 |
Data: Kwiecien 15 2010 10:22:55 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | On 15 Kwi, 17:47, "pearljb" wrote: Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny Dzieki za garsc naprawde konkretnych i rzeczowych informacji. Z opisow interentowych takze wynika, ze Hornet jest bardzo dobrze postrzegany pod wieloma wzgledami: silnik, prowadzenie, wygoda, latwosc manewrowania w miescie, maloproblemowosc. Do tego doklada sie wyglad, ktory mi akurat najbardziej pasuje. Sylwetke tez wole siedzaca niz lezaca. Ze wzgledu na popularnosc jest w miare duzy wybor, choc szkoda, ze tak malo 900. Z pewnoscia tez nie bedzie trudno sprzedac. Jak na pierwszy powazny motocykl, mysle, ze sie doskonale nadaje. -- pozdrawiam amos Mysle, z 36 |
Data: Kwiecien 19 2010 10:16:36 | Temat: Re: Hornet i gaznik | Autor: amos | Hej! |