ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
1 | Data: Marzec 03 2013 01:15:32 |
Temat: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | |
Autor: Krzysztof 45 | Na dugim odcinku pseudo "autostrady" A4 jest do 110km/h i tysice aut na dob jed tamtdy rednio 140km/h, ja te i szybciej, oraz suby ITD i dobrze jest. 2 |
Data: Marzec 03 2013 07:53:50 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: Rabarbar | trabantw?
w razie kontroli kup se takie co http://www.liveleak.com/view?i=ee9_1362242961 3 |
Data: Marzec 03 2013 09:41:37 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 03 Mar 2013 01:15:32 +0100, Krzysztof 45 Na dugim odcinku pseudo "autostrady" A4 Dlaczego pseudo? r. -- _________________________________________________________________ robert rdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 4 |
Data: Marzec 03 2013 12:11:55 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: Krzysztof 45 | W dniu 2013-03-03 10:41, Robert Rdziak pisze: On Sun, 03 Mar 2013 01:15:32 +0100, Krzysztof 45Bo co jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu awaryjnego u nas dumnie nazywa si autostrada. -- Krzysiek http://www.zmieleni.pl/ 5 |
Data: Marzec 03 2013 11:14:18 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: | Krzysztof 45 wrote: Bo coś jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu Na tej zasadzie to wszystkie pozostae mona przemianować na autostrady. -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ 6 |
Data: Marzec 03 2013 12:21:53 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 03 Mar 2013 12:11:55 +0100, Krzysztof 45 Dlaczego pseudo?Bo co jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu Patrz, nie tylko u nas. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Hume_Highway_in_NSW.jpg r. -- _________________________________________________________________ robert rdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 7 |
Data: Marzec 03 2013 15:18:51 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: szufela | Dlaczego pseudo?Bo co jak droga ekspresowa z ograniczeniem do 110km/h i bez pasu Nie pomylily ci sie zdjecia ?:) sz. 8 |
Data: Marzec 03 2013 15:01:39 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 3 Mar 2013 15:18:51 +0100, szufela http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Hume_Highway_in_NSW.jpg No jako nie. Jestem przekonany, e przecitna polska jczydupa, na widok Metroad4, Hume Hwy, Federal Hwy czy paru innych zaraz zaczaby puszcza bki, e pasy strasznie wskie (a i owszem), e na poboczu to si tylko osobwka zmieci (a i owszem), e nazywa si Highway, ale jest w standardzie starej gierkwki, e ciarwki lec stwk (a i owszem), a w ogle to on ma 400-1000km do zrobienia, a tu maks 110 i kamery co chwil. RR. -- _________________________________________________________________ robert rdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 9 |
Data: Marzec 03 2013 16:59:38 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: szufela | Nie pomylily ci sie zdjecia ?:) Coz ci mog powiedziec. Strasznie chujowe te drogi maj skoro tak wygladaja jak opisujesz :) Zupelnie nie przystajace do standardow europejskich ;) Tlumaczyc to mozna olbrzymimi odleglosciami i malym ruchem, podobnie jak w Kanadzie, ale z tego co widze, przynajmniej dobry beton leja i kolein nie ma. Pod tym wzgledem to uczyc sie mozemy nawet od brazylijczykow :) sz. 10 |
Data: Marzec 03 2013 16:18:42 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 3 Mar 2013 16:59:38 +0100, szufela Coz ci mog powiedziec. Strasznie chujowe te drogi maj skoro tak wygladaja jak A oni jako yj i nie dr szat (cho moe te nie chwal pod niebiosa tamtego porzdku). Ba, nawet da si dostrzec pewne zalety ichniego podejcia do ruchu drogowego: kiedy chcesz co wyprzedzi, nie musisz skanowa drogi do kilometra wstecz, bo nie grozi Ci wejcie rozpdzonego messerschmitta na ogon. Wrcz czuem si dziwnie, turlajc si maym pierdem jakie 110 i obserwujc w lusterku bardzo powoli zbliajcego si WRX-a. Zupelnie nie przystajace do standardow europejskich ;) Tlumaczyc to mozna olbrzymimi Kolein nie pamitam, waenie ciarwek w wyznaczonych punktach jest obowizkowe (jest zjazd na osobny pas dla ciarwek, ktry prowadzi do punktu waenia), ale w kraju, w ktrym nieg czasem widuj w grach, widziaem dziurawe drogi. Nie takie pobojowiska, jak w Polsce, ale wcale ten zachd nie jest taki idealny, jak go Polacy sobie wyobraaj. RR. -- _________________________________________________________________ robert rdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 11 |
Data: Marzec 03 2013 22:44:06 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: szufela | Nie takie No wanie zwaszcza, ze to daleki wschod ;) To ja juz wole ten brazylijski zachod, za miastem calkiem spoko tam sie jezdzi: http://imageshack.us/f/547/img1243l.jpg/ sz. 12 |
Data: Marzec 03 2013 16:00:14 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: Martin Fox | Dnia Sun, 03 Mar 2013 12:11:55 +0100, Krzysztof 45 napisa(a): W dniu 2013-03-03 10:41, Robert Rdziak pisze: We Woszech czy Szwajcarii to co u nas nazywa si drog ekspresow tam jest autostrad, wic nie ma co marudzi. -- Martin Fox 13 |
Data: Marzec 03 2013 12:59:20 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: ddddddd | W dniu 2013-03-03 10:41, Robert Rdziak pisze: On Sun, 03 Mar 2013 01:15:32 +0100, Krzysztof 45pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na dugoci kilkudziesiciu kilometrw. Poza tym majc CB IMO jest tak samo bezpieczna jak ta z pasem awaryjnym- jedynie jak kto si zepsuje w miejscu bez zatoczki to jest wiksze zagroenie, ale o tym po chwili ju wiesz na CB... -- Pozdrawiam Lukasz 14 |
Data: Marzec 03 2013 12:33:25 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 03 Mar 2013 12:59:20 +0100, ddddddd pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na dugoci kilkudziesiciu kilometrw. Acha. No to w Norwegii, UK i AU w ogle autostrad nie posiadaj? r. -- _________________________________________________________________ robert rdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 15 |
Data: Marzec 03 2013 13:15:44 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: Marek Wodarz | W artykule On Sun, 03 Mar 2013 12:59:20 +0100, ddddddd Ani w Japonii... http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Japan Pozdrawiam, Marek W. -- Suma inteligencji ludzkoci jest staa. Tylko ludzi jest coraz wicej. 16 |
Data: Marzec 03 2013 16:47:45 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: szufela | pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na dugoci kilkudziesiciu kilometrw. Widze to tak :) Co innego jest odgornie narzucony limit predkosci na autostradach w innych krajach, dajmy na to 110, a co innego duze ograniczenie tam gdzie limit jest znacznie wyzszy. Pytanie czym jest spowodowany ? Owszem widzialem w niemczech ograniczenie do 110 ale na dosc krotkich odcinkach np. remontowanych, albo w Szwajcarii wiadomo z jakich powodow. W Polsce nie wiem gdzie jest ograniczenie do 110 na kilkudziesieciu km, jesli jest to pytanie z jakiego powodu i na jak dlugo ?:) sz. 17 |
Data: Marzec 03 2013 18:06:16 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: ddddddd | W dniu 2013-03-03 16:47, szufela pisze: pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na dugoci kilkudziesiciu a ja widz to inaczej - jak jest 100 czy 110 to nie jest to autostrada. To tak jak wszystkie sieci miay 3G, a play wprowadzi 4G - bo kto stwierdzi e powyej (nie pamitam ile ale chyba co koo 300kbps) sie komrkow mona nazwa sieci czwartej generacji. Pytanie czym jest spowodowany ? Owszem widzialem w niemczech jest wanie z powodu braku pasa awaryjnego -- Pozdrawiam Lukasz 18 |
Data: Marzec 03 2013 20:16:00 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 03 Mar 2013 18:06:16 +0100, ddddddd a ja widz to inaczej - jak jest 100 czy 110 to nie jest to autostrada. OK. Czyli np. w AU nie ma autostrad. Co ciekawe RTA chyba si z Tob nie zgadza, ale oni pewnie nie wiedz, czym jest autostrada. r. -- _________________________________________________________________ robert rdziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 19 |
Data: Marzec 03 2013 22:00:04 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: ddddddd | W dniu 2013-03-03 21:16, Robert Rdziak pisze: On Sun, 03 Mar 2013 18:06:16 +0100, ddddddd no pewnie nie wiedz :) dla mnie autostrada to miejsce gdzie mona bezpiecznie si szybko przemieszcza. Ale oczywicie z definicji moe wynika e droga z ograniczeniem do 40km/h, dwoma pasami w jedn stron i skrzyowaniami bezkolizyjnymi to te autostrada i wszyscy mog by zadowoleni (kierowcy bo maj autostrady, rzd bo moe kas na mandatach trzepa) Szczerze wtpi by zniesienie ogranicze na polskich autostradach jako drastycznie podnioso ilo wypadkw (bo i tak 90% kierowcw by jedzio dalej tak samo jak wczeniej) - a jak by wzroso to chwilowo - odsiao by pojebw i dalej by bya norma. Ale kto by chcia (z rzdzcych) takie statystyki... -- Pozdrawiam Lukasz 20 |
Data: Marzec 03 2013 18:27:01 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: hisjusz |
Pytanie czym jest spowodowany ? Owszem widzialem w niemczech Ja nie wiem, uwiadom mnie! 21 |
Data: Marzec 03 2013 21:50:45 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: szufela | Pytanie czym jest spowodowany ? Owszem widzialem w niemczech Pojed na wycieczke to sie dowiesz. sz. 22 |
Data: Marzec 03 2013 18:26:12 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: hisjusz | W dniu 2013-03-03 13:33, Robert Rdziak pisze: On Sun, 03 Mar 2013 12:59:20 +0100, ddddddd Autostrada nie ma skrzyowa drg tylko tyle albo a tyle rni j od expresw ki, nie potrzeba pasa awaryjnego, lecz powinien by jeeli ma si na niej jedzi powyej 90km/h i wyprzedza. 110 wydawao mi si na A4 Wrocaw Legnica mieszne a do Soboty z dwa tygodnie temu. W ow Sobot jechaem do Zgorzelca a na przeciw leg ych pasach do Wrocawia by dzwon co 500 metrw i kolejne samochody w amoku wpaday na ju istniejca kolizje (nie ma awaryjnego wic nie ma gdzie nawet zjecha). W moim kierunku te by dzwon. Najpierw staem w korku, pniej si ruszyo. Minem wypadek na moim kierunku i przypieszyem do 80 km/h, na przeciwnym kierunku wspomniany co 500 m dzwon. Wielu jedcw widzc co si dzieje na kierunku przeciwnym chciao uciec z autostrady. Korek do wyjazdu by tak dugi e samochody stay na prawym pasie autostrady.Jad 80 przeraony spostrzegam ze na moim pasie stoji SUV bez wcinitego stopu ani awaryjnych. Bardzo szybko si do niego zbliyem, szczliwie na lewym pasie nikt nie jecha, wiec udao mi si odbi. 23 |
Data: Marzec 03 2013 20:26:05 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello hisjusz, Autostrada nie ma skrzyowa drg tylko tyle albo a tyle rni j odpseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na dugoci kilkudziesiciu kilometrw.Acha. No to w Norwegii, UK i AU w ogle autostrad nie posiadaj? Zapewniam Ci, e pas awaryjny przed karambolem na autostradzie nie chroni. Ochroni moe wyuczona reakcja wciskania wcznika wiate awaryjnych przy kadej podejrzanej sytuacji na drodze. No i uywanie tylnych przeciwmgowych przy _sabej_ _widocznoci_ nawet wtedy, gdy kodeks jeszcze na to nie pozwala. [...] SUV bez wcinitego stopu ani awaryjnych. Bardzo szybko si do niego Ale to tylko wiadczy o gupocie kierowcy SUVa. Ja musiaem kiedy zmieci si pomiedzy samochodem na lewym pasie a barierk... Udao si. Tez samochd bez awaryjnych. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 24 |
Data: Marzec 03 2013 20:31:15 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Rafał "SP" Gil | W dniu 2013-03-03 20:26, RoMan Mandziejewicz pisze: tylnych przeciwmgowych przy _sabej_ _widoczności_ nawet wtedy, gdy Mimo podkreślenia - litości ... świata przed niczym Cię nie uchronią, a takie podsuwanie "prostych rad" powoduje, e ludzie na autostradach dziękują awaryjkami, i w kady deszcz/śnieg/mgę napierdalają na pm tylnych. -- Rafa "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Kontakt: Wrocaw +48 71 718 70 90 REKLAMA: Serwis skuterw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ 25 |
Data: Marzec 03 2013 21:43:15 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Rafa, tylnych przeciwmgowych przy _sabej_ _widocznoci_ nawet wtedy, gdyMimo podkrelenia - litoci ... wiata przed niczym Ci nie Ale uchroni - s widoczne znacznie dalej ni pozycyjne. a takie podsuwanie "prostych rad" powoduje, e ludzie na Co to ma wsplnego z tematem? Postulujesz nieuywanie awaryjnych w sytuacji zagroenia? i w kady deszcz/nieg/mg napierdalaj na pm tylnych. Std podkrelenie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 26 |
Data: Marzec 03 2013 22:14:13 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: ddddddd | W dniu 2013-03-03 20:31, "Rafa \"SP\" Gil" pisze: W dniu 2013-03-03 20:26, RoMan Mandziejewicz pisze: a ja z przedpiścą się zgadzam. Sytuacja tydzień temu to (o ile to ten sam czas o ktrym myślę) zaniedbanie ze strony drogowcw. Obserwuję to samo pod domem. Droga boczna więc pug albo przyjeda, albo nie. Jak przyjedzie to czasem posypie solą. Jak nie posypie tylko odśniey to jest fajnie i przewidywalnie. Ślisko ale przyczepno jest. Gorzej jak raz przyjedzie, posypie, pniej to boto zamarza (lub ju bez bota cienka warstwa lodu) i nie da się jechać. Podobnie zrobili tydzień temu na A4. Raz posypali, drugi raz nie zdąyli. Koo Wrocawia przyczepno zajebista i mona grzać 140km/h, a na wysokości Kątw Wrocawskich lodowisko i przy 30km/h rzuca autem. Co do awaryjek - w moim aucie są tak kijowo umieszczone, e w sytuacji awaryjnej (nie wiedząc o niej wcześniej) cięko je wączyć, ale jak najbardziej jest to pomocne dla tych z tyu. Podobnie z przeciwmgielnymi. Ja jak grzeję szybciej - bo wiem e np. przy deszczu na moich oponach auto dobrze hamuje bo mam opony deszczowe- to te czasem wączam pm tylne, mimo e oglna widoczno jest większa, to widoczno auta jadącego 150km/h jest saba - zostawia za sobą mgę ktrą cięko odrnić od padającego deszczu. Skoro mi nie przeszkadzają w tym czasie przeciwmgielne innych aut, to zlewam narzekania tirowcw (choć oni te raczej na to nie narzekają- chocia wiadomo, ja te bym się wkurwi jak by mnie ktoś wyprzedzi eby pniej świecić mi przez kilkanaście kilometrw przeciwmgielnymi w oczy) Jak kogoś mam za sobą to te te świata wyączam - choć staram się znaleć pędzącego wariata po czym siadam mu na ogonie (często tak robię we mgle, trzymając jak największy odstęp, tak eby tylko świata widzieć) - w razie czego on się wpierdzieli a ja cay czas tylko kontroluję sytuację eby mieć gdzie uciekać. Oczywiście ten wariat musi jechać z bezpieczną dla mnie prędkością, jak jest dua mga to nie jadę za kimś 200km/h, ale 120 ju pojadę jeśli mogę stworzyć taki odstęp, e jak on się w coś wbije to ja zdąę hamować i uciec na inny pas. -- Pozdrawiam Lukasz 27 |
Data: Marzec 03 2013 21:48:09 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: Martin Fox | Dnia Sun, 3 Mar 2013 20:26:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a): Zapewniam Ci, e pas awaryjny przed karambolem na autostradzie nie No super pomys - podoba mi si ta logika. Olepianie tych za tob jako sposb na zwikszenie bezpieczestwa... -- Martin Fox 28 |
Data: Marzec 03 2013 22:15:19 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: ddddddd | W dniu 2013-03-03 21:48, Martin Fox pisze: Dnia Sun, 3 Mar 2013 20:26:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisa(a): adne olepianie. Zapewniam ci e jadc w deszczu 160km/h zostawiasz za sob tak mg e zwykych wiate z 50m moe nie by wida -- Pozdrawiam Lukasz 29 |
Data: Marzec 06 2013 23:28:38 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-03, ddddddd wrote: No super pomys - podoba mi się ta logika. Oślepianie tych za tobą jakoŻadne oślepianie. Zapewniam cię e jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za faktycznie, bardzo przydatne, eby nagle nie wjedzali ci w dupe ci jadący w deszczu 220... -- WildS 30 |
Data: Marzec 06 2013 23:35:04 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello WildS, faktycznie, bardzo przydatne, eby nagle nie wjedzali ci w dupe ciNo super pomys - podoba mi si ta logika. Olepianie tych za tob jakoadne olepianie. Zapewniam ci e jadc w deszczu 160km/h zostawiasz za Tobie si wydaje, e trzeba rnicy prdkoci 60km/h, eby rozpocz karambol na autostradzie? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 31 |
Data: Marzec 06 2013 23:47:06 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz wrote: faktycznie, bardzo przydatne, eby nagle nie wjedzali ci w dupe cisposb na zwiększenie bezpieczeństwa...Żadne oślepianie. Zapewniam cię e jadąc w deszczu 160km/h zostawiasz za To bya ironia. Przede wszystkim nie pochwalam jazdy 160 po autostradzie w deszczu. Takie przypadki to chyba gwnie w PL i D się zdarzają, na szczęście zazwyczaj za takim delikwentem nie jedzie drugi kamikaze z jeszcze większą prędkością. Zresztą... jak jedzie 160 to mniej te jego gupie przeciwgielne przeszkadzają ni przeciwgielne caej sfory tych pędzących 100. -- WildS 32 |
Data: Marzec 07 2013 00:03:21 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello WildS, To bya ironia.Tobie si wydaje, e trzeba rnicy prdkoci 60km/h, eby rozpoczfaktycznie, bardzo przydatne, eby nagle nie wjedzali ci w dupe cisposb na zwikszenie bezpieczestwa...adne olepianie. Zapewniam ci e jadc w deszczu 160km/h zostawiasz za Facet, nie ma znaczenia w cikich warunkach, z jak prdkoci pojedziesz na autostradzie - zawsze si moe znale kto, kto po prostu pojedzie szybciej. Bdziesz w dzie, w mocnym deszczu wyprzedza ciarwk jadc 80km/h z prdkoci 100km/h i nadziejesz si na dziadka, ktry przed tob od kilku minut nie potrafi w chmurze wody spod kciarwki dokoczy manewru i te jedzie 80km/h. I w ten sposb te mozna spowodowac karambol. A rwnie dobrze kto za tob moze jecha 140 i tobie wjechac w tyek, bo nie widzia ci w tym badziewiu, ktre ciarwka za i obok siebie w czasie deszczu zrobi potrafi. W cikich warunkach _kade_ zwikszenie widocznoci moe uratowa ycie. I w dupie mam nieprecyzyjny przepis kacy mi si dommysla, co ustawodawca mia na mysli pod pojciem "widoczno 50m". Na autostradzie 50 metrw to niewiele wicej ni sekunda! -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 33 |
Data: Marzec 07 2013 00:10:17 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz wrote: W ciękich warunkach _kade_ zwiększenie widoczności moe uratować No, dlatego mądrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstępy dwusekundowe. Dobre wzorce przydaoby się naśladować. Trzeba dostosowywać prędko do warunkw a nie zmieniać auto w choinkę, eby tylko moc zapierdalac 150. -- WildS 34 |
Data: Marzec 07 2013 00:28:29 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello WildS, W cikich warunkach _kade_ zwikszenie widocznoci moe uratowaNo, dlatego mdrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstpy dwusekundowe. W jaki sposb wczenie przeze mnie w trudnych warunkach tylnych przeciwmgowych ma mi uatwi zapierdalanie 150? Ja chroni swj zadek przed tymi, co zapierdalaj 150 przy sabej widocznoci. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 35 |
Data: Marzec 07 2013 00:43:29 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz wrote: Czyli chcesz, eby jadący ok. 100 oślepiali i wkurwiali innych jadącychW ciękich warunkach _kade_ zwiększenie widoczności moe uratowaćNo, dlatego mądrzy (czasami) niemcy wprowadzili odstępy dwusekundowe. ok. 100 w deszczu dla ochrony przed wariatem jadącym 150? Logika godna tego od zakazu wyprzedzania tirw na autostradzie, na ktrej osobwki mają ograniczenie do 110 ale mierzi ich, e subowej limuzynie nagle tiry wyrastają przed maską przy 200 ;) -- WildS 36 |
Data: Marzec 07 2013 07:51:00 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: J.F. | Dnia Thu, 7 Mar 2013 00:43:29 +0100 (CET), WildS napisa(a): On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz wrote: Ale jak sie nie chce byc oslepianym, to trzeba zwiekszyc odstep, co w przypadku deszczu jest bardzo chwalebne :-) maj ograniczenie do 110 ale mierzi ich, e subowej limuzynie nagle Niestety - wyjezdzaja i przy 130. Fakt ze wtedy o unikniecie wypadku latwiej. J. 37 |
Data: Marzec 06 2013 23:26:55 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-03, RoMan Mandziejewicz wrote: chroni. Ochronić moe wyuczona reakcja wciskania wącznika świate Trolujesz czy co? Za tylne przeciwmgielne policja powinna się ostro wziąć w caej Europie. Debile jedą na nich jak tylko zmrok zapada, ju nawet lekkiego deszczyku nie trzeba, eby wączali, tak się ten idiotyzm rozpleni. Potem jedziesz i nie wiesz o co chodzi bo w nowych autach są często po dwa przeciwmgielne i najczęściej na pierwszy rzut oka nie wiadomo czy koleś hamuje czy jest idiotą. -- WildS 38 |
Data: Marzec 06 2013 23:32:38 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello WildS, ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^chroni. Ochroni moe wyuczona reakcja wciskania wcznika wiate kodeks jeszcze na to nie pozwala.Trolujesz czy co? Umiesz czyta? [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 39 |
Data: Marzec 06 2013 23:42:59 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-06, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello WildS, Przecie ta saba widoczno jest określona w kodeksie. Sugerujesz jakieś subiektywne określanie przez kierowcw. A potem ślepaki w nocy wączają wszystko co mają, dugie, przeciwgielne i w drogę. Bo sabą mają widoczno. Ograniczenia prędkości i inne zakazy rwnie subiektywnie powinni kierowcy traktować? -- WildS 40 |
Data: Marzec 06 2013 23:57:09 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello WildS, Przecie ta saba widoczno jest okrelona w kodeksie.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^chroni. Ochroni moe wyuczona reakcja wciskania wcznika wiate Jak jest okrelona? Nawet si nie wysilili na jakkolwiek definicj. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 41 |
Data: Marzec 07 2013 22:15:25 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: R2r | W dniu 2013-03-06 23:57, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello WildS,No wybacz, ale warunki uycia tylnych świate przeciwmgielnych są akurat bardzo precyzyjnie określone... -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 42 |
Data: Marzec 08 2013 10:13:25 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: J.F | Uytkownik "R2r" napisa w wiadomości grup Jak jest określona? Nawet się nie wysilili na jakąkolwiek definicję.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^chroni. Ochronić moe wyuczona reakcja wciskania wącznika świate Jak precyzyjnie ? Co to znaczy "zmniejszona przejrzystosc powietrza" i ktora "ogranicza widoczno na odlego mniejszą ni 50 m." Czego ma byc nie widac po 50m - niczego, swiatel pozycyjnych tylnych, swiatel mijania przednich, swiatel pm ? J. 43 |
Data: Marzec 08 2013 11:39:28 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Bydl | On 2013-03-08 09:13:25 +0000, "J.F" said: Uytkownik "R2r" napisa w wiadomoci grup To oznacza zmniejszon przejrzystopowietrza, ktra ogranicza widoczno na odlegomniejszni 50 metrw.
Tego, co w normalnych warunkach wida na takim dystansie... -- Bydl 44 |
Data: Marzec 08 2013 12:01:29 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: J.F | Uytkownik "Bydl" napisa w wiadomoci Co to znaczy "zmniejszona przejrzystosc powietrza" i ktora To oznacza zmniejszon przejrzysto powietrza, ktra ogranicza widoczno na odlego mniejsz ni 50 metrw. Czego ma byc nie widac po 50mTego, co w normalnych warunkach wida na takim dystansie... Skoro zauwazam lekka mgielke, to znak ze czegos tam po 50m nie widac. Krawedzi liter na znakach drogowych np nie widac (wyraznie). Bo z drugiej strony widzialem i mgly, gdzie na 10-15m NIC nie bylo widac ... J. 45 |
Data: Marzec 08 2013 15:41:42 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Bydl | On 2013-03-08 11:01:29 +0000, "J.F" said: Uytkownik "Bydl" napisa w wiadomoci Nie lekkmgiek, ale zmniejszonprzejrzysto, powodujcograniczenie widocznoci poniej 50 metrw. Nie 100, nie 10, a 50. Najprociej to siobserwuje na supkach hetkometrycznych... -- Bydl 46 |
Data: Marzec 08 2013 16:04:40 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: J.F | Uytkownik "Bydl" napisa w wiadomoci Nie lekk mgiek, ale zmniejszon przejrzysto,Skoro zauwazam lekka mgielke, to znak ze czegos tam po 50m nie widac.Czego ma byc nie widac po 50mTego, co w normalnych warunkach wida na takim dystansie... Ktora niewatpliwie ma miejsce, powodujc ograniczenie widocznoci poniej 50 metrw. te slupki stoja co 100m i sie do pomiaru 50m nie nadaja :-) Ale dlaczego po slupkach, a nie po swiatlach samochodow z naprzeciwka ? O i to chodzi - im dalej, tym gorzej widac, nie ma jakiejs wyraznej granicy, do ktorej odleglosc mozna zmierzyc. http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/kilkadziesiat-rozbitych-aut-na-a4-autostrada-zablokowana-przez-pol-dnia,306682.html pierwsze zdjecie - ile ciezarowek widac ? http://www.youtube.com/watch?v=2eh75u-jaYI ile latarni wynosi widocznosc ? J. 47 |
Data: Marzec 09 2013 10:17:13 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: Bydl | On 2013-03-08 15:04:40 +0000, "J.F" said: Uytkownik "Bydl" napisa w wiadomoci U mnie wietnie sisprawdzaj. Zazwyczaj tak (fakt, poza miastem), e bdc w poowie drogi midzy dwoma takimi, doskonale widz, czy widz ten drugi z przodu, czy go nie widz. :-) Ale dlaczego po slupkach, a nie po swiatlach samochodow z naprzeciwka? Bo biae lepiej siprzebija, bo widz _wiato_, a nie samochd, bo jeli nic nie widza powyej 50 metrw, to tych samochodw nie wida tak samo, jak tego nieszczsnego supka. O i to chodzi - im dalej, tym gorzej widac, nie ma jakiejs wyraznej granicy, do ktorej odleglosc mozna zmierzyc. Jest - zawsze jest to granica widzialnoci. Czasem to 2 metry, czasem 42, czasem 2183... :-) http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/kilkadziesiat-rozbitych-aut-na-a4-autostrada-zablokowana-przez-pol-dnia,306682.htmlpierwsze
Jedn. http://www.youtube.com/watch?v=2eh75u-jaYI Jedn. Co to nam daje w rozmowie o widocznoci i wczaniu wiate w okrelonych warunkach? -- Bydl 48 |
Data: Marzec 08 2013 10:32:49 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello R2r, No wybacz, ale warunki uycia tylnych wiate przeciwmgielnych s akuratPrzecie ta saba widoczno jest okrelona w kodeksie.Jak jest okrelona? Nawet si nie wysilili na jakkolwiek definicj. Jaja sobie robisz? Jarek ju Ci napisa, na czym polega brak precyzji - nie bd si powtarza. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 49 |
Data: Marzec 08 2013 13:51:04 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: WildS | On 2013-03-08, RoMan Mandziejewicz wrote: No wybacz, ale warunki uycia tylnych świate przeciwmgielnych są akuratPrzecie ta saba widoczno jest określona w kodeksie.Jak jest określona? Nawet się nie wysilili na jakąkolwiek definicję. Taa, bo polak to wszedzie furtek będzie się doszukiwa, eby tylko pomacać ten rzadko uywany wącznik i pochwalic sie, e ma świata. A jak policja zatrzyma to bedzie szuka legalizacji jakiegoś urządzenia do mierzenia przejrzystości powietrza. Jak sie wjezdza w obszar mgy o takim zagęszczeniu to bez linijki wiadomo kiedy ju mona wączyć tylne przeciwmgielne. Zazwyczaj przy drodze są supki kilometrowe i chociaby na podstawie ich widocznosci mona ocenic kiedy naleaoby wączyć świata jeśli ktoś nie potrafi albo udaje, e nie potrafi inaczej. -- WildS 50 |
Data: Marzec 08 2013 13:58:12 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello WildS, Taa, bo polak to wszedzie furtek bdzie si doszukiwa, eby tylkoJaja sobie robisz? Jarek ju Ci napisa, na czym polega brak precyzjiNo wybacz, ale warunki uycia tylnych wiate przeciwmgielnych s akuratPrzecie ta saba widoczno jest okrelona w kodeksie.Jak jest okrelona? Nawet si nie wysilili na jakkolwiek definicj. Gdzie masz w ustawie okrelenie, e masz widzie supki? I dlaczego supki a nie np. wiata samochodu? I po raz kolejny - wiesz ile to jest 50 metrw na autostradzie? Niewiele ponad sekunda! Zastanw si dlaczego na autostradzie, bez wzgldu na warunki, w razie awarii masz ustawi trjkt znacznie dalej ni w miecie. Tutaj ustawodawca _pomyla_ a nie wpisa do ustawy idiotyzm bez definicji. Do tego dochodzi jeszcze niejednorodno warunkw - w jednej chwili masz "widoczno" (cokolwiek ustawodawca mia na myli) 70 metrw a za chwil wjedasz w chmur rozpylonej przez ciarwk wody i masz widoczno 10 metrw. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 51 |
Data: Marzec 08 2013 14:01:25 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości | Autor: R2r | W dniu 2013-03-08 10:32, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello R2r,To raczej Wy sobie obaj jaja robicie... :-) -- Pozdrawiam. Artur. ______________________________________________________ 52 |
Data: Marzec 03 2013 16:37:49 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello ddddddd, pseudo bo ma ograniczenie do 110km/h na dugoci kilkudziesiciu kilometrw.Na dugim odcinku pseudo "autostrady" A4Dlaczego pseudo? Czyli skrela to pozostae kilkaset km? Poza tym majc CB IMO jest tak samo bezpieczna jak ta z pasem awaryjnym- Przejedziem A4 ze dwie setki tysicy kilometrw (takie miaem trasy, niestety - rzygam A4). Co prawda duzo z tego jeszcze przed przebudow ale wtedy te nie byo pasw awaryjnych. I jako nie miaem okazji spotka zepsutego samochodu stojcego poza zatoczk. Poza tym - wymogi PoRD nie obejmuj pasa awaryjnego. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 53 |
Data: Marzec 03 2013 18:28:18 | Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prdkoci | Autor: ddddddd | W dniu 2013-03-03 16:37, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello ddddddd, nie, ten dugi odcinek jest pseudoautostrad, pozostaa cz autostrad oraz autostrad patn Przejedziem A4 ze dwie setki tysicy kilometrw (takie miaem trasy, ja te nie spotkaem, napisaem o tym bo chyba dlatego dali to ograniczenie (innego powodu nie widz) -- Pozdrawiam Lukasz |