Cze¶æ,
 W nawi±zaniu do ostatniego wyroku ETS próbujê znale¼æ informacje jak
wygl±da³a sprawa homologacji na ciê¿arowe przed 2004 r. Niestety przez te
kilka lat informacja do¶æ mocno siê rozmy³a w sieci i jedyne co mo¿na
prosto znale¼æ, to jak zmieniæ ciê¿arowy w osobówkê.
 Czy wystarczy³a ³adowno¶æ >= 500kg i rzeczona kratka? Znalaz³em wzmianki o
rozporz±dzeniu ministra infrastruktury, które mia³o z pocz±tkiem 2004 r.
ograniczyæ homologacje na ciê¿arowe tylko dla nadwozi typu AF
(wielofunkcyjnych). Czy to wesz³o w ¿ycie?
 Jak sobie wtedy radzono z zakupem u¿ywanych aut? Czy mo¿liwy jest taki
manewr, ¿e firma leasingowa kupuje go, dokonuje zmiany homologacji i u¿ycza
ju¿ samochód ciê¿arowy?
 P.S. W moim ostnim w±tku "ratunku" nikt nie zgad³ :) Okaza³o siê, ¿e
rozsypuje siê mocowanie (czy co tam jest) osi przepustnicy powietrza. Tylko
znale¼æ monowtrysk tego samego typu na szrocie to jest wyzwanie... (mo¿e
kto¶ ma sprawdzone ¼rod³o? Golf III 1.6 ABU)
--  
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl
| 2 | Data: Styczen 06 2009 07:20:51 | 
| Temat: Re: Jak to by³o z kratkami? | 
| Autor: GreGG | 
Borys Pogore³o pisze:
 Cze¶æ,
 W nawi±zaniu do ostatniego wyroku ETS próbujê znale¼æ informacje jak
 wygl±da³a sprawa homologacji na ciê¿arowe przed 2004 r. Niestety przez te
 kilka lat informacja do¶æ mocno siê rozmy³a w sieci i jedyne co mo¿na
 prosto znale¼æ, to jak zmieniæ ciê¿arowy w osobówkê.
 
 Czy wystarczy³a ³adowno¶æ >= 500kg i rzeczona kratka? Znalaz³em wzmianki o
 rozporz±dzeniu ministra infrastruktury, które mia³o z pocz±tkiem 2004 r.
 ograniczyæ homologacje na ciê¿arowe tylko dla nadwozi typu AF
 (wielofunkcyjnych). Czy to wesz³o w ¿ycie?
 
 Jak sobie wtedy radzono z zakupem u¿ywanych aut? Czy mo¿liwy jest taki
 manewr, ¿e firma leasingowa kupuje go, dokonuje zmiany homologacji i u¿ycza
 ju¿ samochód ciê¿arowy?
 
 P.S. W moim ostnim w±tku "ratunku" nikt nie zgad³ :) Okaza³o siê, ¿e
 rozsypuje siê mocowanie (czy co tam jest) osi przepustnicy powietrza. Tylko
 znale¼æ monowtrysk tego samego typu na szrocie to jest wyzwanie... (mo¿e
 kto¶ ma sprawdzone ¼rod³o? Golf III 1.6 ABU)
 
 
 
Wa¿na by³a kratka i wpis do dowodu (ciê¿arowy/specjalistyczny). W przypadku samochodów osobowych montowano z tego co pamiêtam np. kasetki do "przewozu pieniêdzy" w baga¿niku.
 | 3 | Data: Styczen 06 2009 08:21:01 |  | Temat: Re: Jak to by³o z kratkami? |  | Autor: Vlad The Ripper |  P.S. W moim ostnim w±tku "ratunku" nikt nie zgad³ :) Okaza³o siê, ¿erozsypuje siê mocowanie (czy co tam jest) osi przepustnicy powietrza.
 Tylko
 znale¼æ monowtrysk tego samego typu na szrocie to jest wyzwanie... (mo¿e
 kto¶ ma sprawdzone ¼rod³o? Golf III 1.6 ABU)
 
 
 
Zawsze mo¿esz zapytaæ, mo¿e kto¶ akurat ma: forum.vwgolf.pl. Poza tym, z  
tego co mi wiadomo, monowtrysk Boscha mia³o kilka rodzajów silników w  
golfach i by³ to taki sam monowtrysk. Poza ABU by³ w AAM, ABS, ADZ. Dla  
pewno¶ci mo¿esz porównaæ numery tej czê¶ci w katalogu intercarsu. Mo¿e wtedy  
³atwiej sz³o by znale¼æ na szrocie.
 |  |