Podobnie, jak obok pyta PlaMa, spytam i ja:
Wiem o G1WH.
Ale u mnie kamera jest zawsze w samochodzie (nie zdejmuję jej).
Z dwóch czy trzech w obudowie jak Lark FreeCam 1.0 zrobiłem w miarę działający sprzęt, ale to było kilka lat temu. Ma niską rodzielczość i słabą jakość w gorszych warunkach.
Pytanie: czy w płaskiej obudowie jest coś godnego uwagi?
Celuję tak do ok. 300 zł.
Jeśli będzie coś wyraźnie lepszego (np. z GPS) i coś droższego, też rozważę.
Jednak priorytet: płaska obudowa.
Są kamerki maleńkie o znakomitej jakości, ale bez wyświetlacza. Nie chcę takiej.
--
Pozdrawiam.
Adam
2 |
Data: Czerwiec 26 2015 13:20:11 |
Temat: Re: Jaka kamerka płaska |
Autor: Myjk |
Fri, 26 Jun 2015 11:36:57 +0200, Adam
Jednak priorytet: płaska obudowa.
Jaka to jest płaska obudowa? Raczej nic szczególnie cieĹszego niż G1WH nie
znajdziesz. Ja mam Eeyelog EHD63 (z GPS) -- też nieszczególnie cieĹsza
jest...
http://emide.pl/ehd63.jpg
--
Pozdor Myjk
3 |
Data: Czerwiec 26 2015 14:09:19 | Temat: Re: Jaka kamerka płaska | Autor: Adam |
W dniu 2015-06-26 o 13:20, Myjk pisze:
Fri, 26 Jun 2015 11:36:57 +0200, Adam
Jednak priorytet: płaska obudowa.
Jaka to jest płaska obudowa? Raczej nic szczególnie cieńszego niż G1WH nie
znajdziesz. Ja mam Eeyelog EHD63 (z GPS) -- też nieszczególnie cieńsza
jest...
http://emide.pl/ehd63.jpg
Z rozpędu nie doczytałeś ;)
Chodzi mi o obudowę, jak przykładowo ma Lark FreeCam 1.0.
Czyli obudowa "leżąca", z otwieranym w dół ekranem.
Obrazowo: paczka papierosów, na najmniejszym z boków przymocowany obiektyw.
Czyli na wysokości najwyższy jest obiektyw.
Powód: kamera jest stale zamocowana w samochodzie nad lusterkiem. Nie widać jej zbytnio - komponuje się z otoczeniem ;) i patrzy się nad lusterkiem.
--
Pozdrawiam.
Adam
| |