a nie lepiej zrobić to tak jak robi się fabrycznie?
szpilki wkręcone w głowicę z jednego materiału, nakrętki mocujące kolektor z
materiału o innej rozszerzalności termicznej niż szpilki ( dodatkowo
miedziowane), nie ma chu.. żeby się odkręciło,
brat
przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
do lotu (przegląd).
z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
również śruby, a zgrać otwór w śrubie
i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
tym klejem to chcę dodatkowo.
Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
to zobaczę wytrzeszcz oczu :)
4 |
Data: Maj 27 2010 21:27:19 |
Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz |
Autor: bratPit |
przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
do lotu (przegląd).
z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
również śruby, a zgrać otwór w śrubie
i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.Śruby są fabryczne, a z
tym klejem to chcę dodatkowo.
Sugestia OK. tylko gdzie nabyć taki śruby,nakrętki o różnej
rozszerzalności, pewnie jak zapytam w sklepie
to zobaczę wytrzeszcz oczu :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no tak, zapomniałem że lotnictwo ma inne wymagania ukierunkowane ze wzg. na bezpieczeństwo,
szpilki i nakrętki kolektora idzie zapewne u mechaników dobrać na wymiar, typu M8x40, do tego nakrętki, tylko że trzeba by to otworować,
myślę że mechanicy robiący różne marki aut będą w stanie to dobrać lub ew. tłumikarze,
na pewno u tłumikarzy można nabyć te nakrętki zabezpieczone przed odkręcaniem, są albo miedziowane, albo miedziowane po zewnątrz a na gwincie pokryte czymś jak cynk?
popytaj,
brat
5 |
Data: Maj 27 2010 22:45:36 | Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz | Autor: Pawel O'Pajak |
Powitanko,
z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
również śruby, a zgrać otwór w śrubie
i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.
A w czym problem? Porzadne, nowe, kobaltowe wiertlo i da sie zrobic. Pewnie bedzie nieporecznie na wiertarce stolowej, ale z reki tez by sie dalo. Bez wiekszych problemow przewiercilem mosiezny pierscien osadzony na stalowym wale i calosc nagwintowalem M3.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:
> pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<*******
6 |
Data: Maj 28 2010 02:18:55 | Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz | Autor: karamba |
> z nakrętkami ciężko będzie to zrobić, bo trzeba by było przewiercić
> również śruby, a zgrać otwór w śrubie
> i nakrętce,żeby przewlec drut będzie ciężko.
A w czym problem? Porzadne, nowe, kobaltowe wiertlo i da sie zrobic.
Pewnie bedzie nieporecznie na wiertarce stolowej, ale z reki tez by sie
dalo. Bez wiekszych problemow przewiercilem mosiezny pierscien osadzony
na stalowym wale i calosc nagwintowalem M3.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Przewiercić to nie problem, ale trzeba przed montażem, bo nie ma
miejsca po.
Problem jak pisałem wyżej ,że jak nakręcę nakrętkę i dociągnę to
przelot otworu
w nakrętce i śrubie może się minąć.I jak przewlec "kontrówkę" :)
7 |
Data: Maj 28 2010 00:23:25 | Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz | Autor: PB |
Thu, 27 May 2010 10:38:36 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, karamba
napisał(a):
przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
do lotu (przegląd).
to się "kontrówka" nazywa....
--
Pozdrawiam
Piotr Biegała Warszawa
Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)
8 |
Data: Maj 28 2010 02:02:02 | Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz | Autor: karamba |
karamba napisał(a):
> przewleczenie z drutu musi być inaczej sprzęt nie zostanie dopuszczony
> do lotu (przegląd).
Piotr Biegała napisał:
to się "kontrówka" nazywa....
Jak zwał tak zwał.Merytorycznie nic nie wniosłeś.
Wpisz w goodgle "kontrówka" zobaczysz co ci wyjdzie.
U nas" "ta karczma Rzym się nazywa".
pozdrawiam
9 |
Data: Maj 27 2010 19:47:31 | Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz | Autor: Danny |
Dnia Thu, 27 May 2010 10:15:27 -0700 (PDT), karamba napisał(a):
Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
przykręcaną do cylindra 4śrubami.
Co do kleju - do gwintów służy klej anaerobowy - ale nie wiem czy występuje
w wersji na wysoką temperaturę. Co do uszczelniacza - są pasty które są
używane przy montażu tłumików - więc myślę że powinny się nadać w Twoim
przypadku
--
Pozdrawiam
Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"
10 |
Data: Maj 28 2010 15:26:12 | Temat: Re: Jaki klej, uszczelniacz | Autor: Sebastian Kaliszewski |
karamba wrote:
Potrzebuję przykręcić tłumik do motolotni.Z racji drgań,a przede
wszystkim mojego bezpieczeństwa musi to być połączenie pewne.Łby śrub
są poprzewiercane w poprzek (1mm) i zabezpieczę je przewlekając przez
wszystkie drut.Jednak dodatkowo chcę gwinty śrub posmarować klejem
odpornym na wysoką temperaturę, ale tak, aby można je było później
odkręcić.Czy istnieje coś takiego? i jakim uszczelniaczem posmarować
uszczelkę (ma ona wewnętrzny blaszany pierścień).Tłumik ma "flanszę"
przykręcaną do cylindra 4śrubami.
Będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam
Ot choćby tu zerknij:
http://www.loctitesolutions.com/index.php?FOLDERID=12869
pzdr
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
| | | | | | |