Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
1 | Data: Czerwiec 06 2011 11:30:48 |
Temat: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | |
Autor: wojtekl | Witam! 2 |
Data: Czerwiec 06 2011 14:19:53 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Kub@ | Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.Insignia z 2.0 TD lub 2.0 TB(to mniej ekonomiczne) w pełnej opcji(automat, navi, skóra, dobre audio). Cennikowo to wychodzi właśnie około 145K - rabat jaki wywalczysz(realnie 15% lub więcej). Kolega coś takiego nabył (8 miesięcy temu) i jest bardzo zadowolony. Z jazdy na fotelu pasażera też pozytywne wrażenie. Kub@ 3 |
Data: Czerwiec 06 2011 14:28:34 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Myjk | Mon, 6 Jun 2011 14:19:53 +0200, Kub@ Insignia Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnÄ trz i wewnÄ trz (jak na Opla :P), ale piekielnie małe (z tyłu przy oknie można sobie nadwyrÄżyÄ kark od skrÄcania głowy by nie waliÄ w sufit, o braku miejsca na nogi nie pomnÄ) i jeszcze bardziej piekielnie mała jest w zwiÄ zku z tym widocznoć (zwłaszcza do tyłu). Jeździłem tym pojazdem tydzieĹ czasu i czułem siÄ jak w czołgu. -- Pozdor Myjk 4 |
Data: Czerwiec 06 2011 20:53:43 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: jerzu | On Mon, 6 Jun 2011 14:28:34 +0200, Myjk wrote: Nieee! :P To jest co prawda całkiem ładne auto z zewnątrz i wewnątrz (jak Mam te same odczucia. Co prawda w kombi jest rochę więcej miejsca na głowę, ale generalnie jest to strasznie ciasna klita. Już w Vectrze było więcej miejsca. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 5 |
Data: Czerwiec 06 2011 16:46:18 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Kub@" napisał w wiadomości: Insignia To chała. Mimo iż jak 99% silników ZS ma podgrzewany filtr paliwa to i tak na dobrym paliwie przy - 10 nie chciała zapalić...i to nie jeden przypadek Kub@ Pozdr. -- Bugatti 6 |
Data: Czerwiec 06 2011 14:25:09 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Myjk | Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl Auto ma byÄ ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz siÄ z Passata... to z pewnoĹciÄ nie bÄdzie gorzej. ;) W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare C5 jest bardzo fajny pod wzglÄdem komfortu. Cichy przede wszystkim, kanapa, ale w zwiÄ zku z tym stosunkowo szybko telepie siÄ zawieszenie. Jest faktycznie bardzo ciekawÄ propozycjÄ pod wzglÄdem cenowym (o silniku niestety nic nie podpowiem). Sam bÄdÄ rozważał zakup tego auta, o ile nie wypracujÄ na nowe Audi A6 i o ile nie zmieniÄ drastycznie designu w C6 (wtedy zastanowiÄ siÄ też nad C6). :P -- Pozdor Myjk 7 |
Data: Czerwiec 06 2011 12:51:51 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: wojtekl | Myjk napisał(a): Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojteklW sumie nad A6 też się zastanawiałem, z silnikiem 1.8 Tsi. niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet. Zakladajac wyposazenie porownywalne z moim paskiem cena przyprawia o zawrot glowy. Troche lepiej, jesli skorzystac z posrednictwa brokerow, ale i tak drogo. Wojtek -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 8 |
Data: Czerwiec 06 2011 12:54:00 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: | pomylka, oczywiscie 2.0 tfsi. 1.8 to w A4 9 |
Data: Czerwiec 06 2011 15:10:48 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Myjk | Mon, 6 Jun 2011 12:51:51 +0000 (UTC), wojtekl niestety wychodzi sporo drozej, niz zakladany budzet. Dokładnie. Ja też sobie skonfigurowałem coĹ chociaż trochÄ przewyższajÄ cego to co mam teraz (Mazda6) i niestety cena kosmos (chcÄ cztery łapy i 3.0 A/T). Ponad 280 tys. zł wyszło z jakimiĹ wcale niewygórowanymi dodatkami. :| -- Pozdor Myjk 10 |
Data: Czerwiec 07 2011 13:44:12 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Massai | Myjk wrote: Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl Ostatnio tak jechałem na zmianÄ, kumpel mnie do drugiego podrzucił focusem i tam siÄ przesiadłem do nowiutkiej A4. Nie wiem kto nazwał A4 samochodem klasy Ĺredniej (D), ale chyba musiał byÄ wtedy na haju. Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od A4. Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu. -- Pozdro Massai 11 |
Data: Czerwiec 07 2011 17:24:07 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze: Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest dużo wiÄksze od swoich konkurentów - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. Może jakieĹ skrzywienie do Focusa, ewentualnie czas zaczÄ Ä jeździÄ dostawczakiem?:) -- Pozdrawiam, Maciek 12 |
Data: Czerwiec 06 2011 15:48:19 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2011-06-06 13:30, * wojtekl* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Witam! Insignia jak pisał Kub@ lub Superb. Co do ilości miejsca w Insigni to rzeczywiście z *tyłu* jest mniej miejsca niż w Vectrze kombi, ale więcej niż w Vectrze Sedan/HB. Przymierzałem się niedawno do HB i z tyłu ciasno mi było jedynie od góry, ale w kombi nie ma tego problemu bo dach tak szybko nie opada. Na kolana miejsca było wystarczając za fotelem kierowcy (182 cm wzrostu). Jeśli z tyłu mają jeździć głównie dzieci to bym się nawet nie zastanawiał, bo z przodu miejsca jest masa. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 13 |
Data: Czerwiec 07 2011 07:32:18 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Myjk | Mon, 06 Jun 2011 15:48:19 +0200, Mirek Ptak JeĹli z tyłu majÄ jeździÄ głównie dzieci to bym siÄ nawet nie Z tym, że dzieci jeżdżÄ w fotelikach i o ile na nogi (na dole) miejsca nie potrzebujÄ , tak na wysokoĹci oparcia już potrzebujÄ -- i to zdecydowanie wiÄcej niż doroĹli na dole. :P Tak wiÄc czy dzieci czy doroĹli w Insigni z tyłu jest pasztet. bo z przodu miejsca jest masa. Polemizowałbym. Stylizacja przedniej płyty jest tak wykonana, że przynajmniej ja przy swoich 186 cm wzrostu, waliłem kolanami w schowek i ogólnie było ciasno na boki. Naturalnie przy tak ustawionych przednich siedzeniach, by z tyłu był choÄ cieĹ wciĹniÄcia siÄ dziecka. -- Pozdor Myjk 14 |
Data: Czerwiec 06 2011 15:03:02 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: kamil | On 06/06/2011 12:30, wojtekl wrote: Witam! Legacy 2.5? -- Pozdrawiam, Kamil 15 |
Data: Czerwiec 06 2011 16:58:46 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Yogi(n) | Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości Witam! Nie kombi, ale bagażnik znośny: http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ralliart Cztery łapy, 240 koni, skrzydełka przy kierownicy, biksenony z doświetlanie zakrętów, skóra (mowa o wersji MR), lista wyposażenia długa: http://www.mitsubishi.pl/porownaj-wersje/Lancer-Sportback-Ralliart -- Yogi(n) http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg 16 |
Data: Czerwiec 07 2011 08:11:42 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Myjk | Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n) Nie kombi, ale bagażnik znoĹny: O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy siÄ mam na myĹli, że z tyłu wyglÄ da jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyÄ tyłek, biorÄ c pod uwagÄ jak ładnie wyglÄ da front. -- Pozdor Myjk 17 |
Data: Czerwiec 07 2011 08:45:52 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Yogi(n) | Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomoĹci Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n) I to, jak zgrabnie wyglÄ da sedan. A zwłaszcza majÄ c w pamiÄci tyłek concept cara. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2f/Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg/800px-Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rear.jpg http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/06/mitsubishi_lancer_sportback_official_4.jpg Cóż, pewnie ksiÄgowi projektowali tył: http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Pierwsze_zdjecia_lancera_2606577.JPG Ale i tak wyglÄ da lepiej od niejednego kombi ;-) -- Yogi(n) http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.jpg http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3142/16282818109207190268210.jpg 18 |
Data: Czerwiec 07 2011 22:12:42 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: MM | Dnia 07-06-2011 o 08:11:42 Myjk napisał(a): O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu wygląda i do tego cały tłumik z tyłu wygląda, nic osłonięte. 19 |
Data: Czerwiec 06 2011 17:58:41 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: glang | Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby w DODGE jest wyprzedaż Journeya :) za 90 tysia brutto kupisz diesla z automatyczną skrzynią pzdr GL 20 |
Data: Czerwiec 06 2011 16:21:07 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: cbnet | Do kompletu brakuje jeszcze minivana. Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne. 21 |
Data: Czerwiec 06 2011 20:42:50 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: cbnet | Kolejny pomysł: Lexus CT 200h. Do kompletu brakuje jeszcze minivana. 22 |
Data: Czerwiec 07 2011 01:04:22 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: RoB |
Kolejny pomysł: Lexus CT 200h. Ale zes doradzil... Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ???? To auto jest dla ludzi o ograniczonym umysle i pekajacym w szwach portfelem, bo rozsadku w tym aucie nie widze. Tam sa tylko koszta, koszta, koszta, a przyjemnosci z podrozy z rodzinka, ZADNEJ. To auto jest dla lansu, a nie do uzytku. RoB 23 |
Data: Czerwiec 07 2011 19:08:36 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: neoniusz | W dniu 11-06-07 01:04, RoB pisze: To auto jest dla lansu, a nie do uzytku. Bo? 24 |
Data: Czerwiec 10 2011 23:58:25 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: cbnet | Litości... Sprawdzales osobiscie to auto, czy tylko w reklamy wierzysz ???? 25 |
Data: Czerwiec 06 2011 11:18:57 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Przemek V | On Jun 6, 1:30 pm, " wojtekl" wrote: Witam! Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z 240 KM i sekwencyjną 6-biegową wersją a za 153 tys zł. Titanium S. Rabatu za takiego Forda masz spokojnie z 10% więc możesz jeszcze fajne dodatki podobierać. A jak cię S-Max nie kręci to Mondeo Kombi jest pewnie jeszcze tańsze z tym silnikiem. Oba są najlepiej prowadzącymi się autami w swojej klasie. Moja żona po prawie 2 latach jeżdżenia S- Maxem 2.5T Titanium-S musi zmienić auto i na razie na topie jest właśnie ten 240KM S-Max. 26 |
Data: Czerwiec 06 2011 19:21:13 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Waldek Godel | Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a): Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z Kokpit w stylu odpustowego chińskiego bumboxa zupełnie gratis. W następnej wersji mają wbudować migające ledy na krawędziach. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 27 |
Data: Czerwiec 06 2011 13:06:50 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Przemek V | On Jun 6, 8:21 pm, Waldek Godel wrote: Dnia Mon, 6 Jun 2011 11:18:57 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a): Czyżby? https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488909689859202 https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406488858567038994 https://picasaweb.google.com/przemv/SMax#5406489053100996034 28 |
Data: Czerwiec 06 2011 22:29:42 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Waldek Godel | Dnia Mon, 6 Jun 2011 13:06:50 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a): Zobacz S-Maxa. Za 137 tys zł. Przed rabatami masz wersję Titanium z ożesz... z C-maxem pomerdałem. Ale nie bój nic, od nowego roku modelowego z pewnością poprawią to przeoczenie :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. 29 |
Data: Czerwiec 07 2011 00:13:19 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Mon, 6 Jun 2011 22:29:42 +0100, Waldek Godel napisał(a): ożesz... z C-maxem pomerdałem. O ile ich Subaru nie uprzedzi ;) A nie, przepraszam, już to zrobiło :) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 30 |
Data: Czerwiec 06 2011 18:44:36 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: wojtekl | Dzieki za szeroki odzew. 31 |
Data: Czerwiec 06 2011 21:57:43 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości: W citroenie na wejsciu, kupujac na firme dostalem 21% opustu, calkiem niezle Zwróć uwagę na Alfę Romeo 159 1750 TBi. Proponuję ci ją bo IMO ma najbardziej dynamiczny swojej klasie do 1.8...a i nawet soro 2-kitrówek łyka - rzekłbym nawet że lepszy od 2.0 TSI 211 PS (lecz nie biorę pod uwagę opcję z DSG gdyż on i tak robi swoje ;-)) TBi ma 320 Nm już od 1400 obr.min...fakt max km ma już przy 5000 obr. ale jak na taki moment przy tej pojemności (bez podwójengo doładowania) to VW i BMW niech się kryje. Tutaj masz porównanie osiągów .. lecz nie mają w bazie 508 (z THP) tylko RCZ ale oboje waża niemal tyle samo ~ 1410 kg - http://www.zeperfs.com/en/duel3074-3295.htm Jak widać TBi jest oczywiście lepsze. Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn. filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z tym motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-) Tutaj test: http://www.youtube.com/watch?v=QeAqvE3t-Ug http://www.youtube.com/watch?v=sbx1-UypKyU http://www.youtube.com/watch?v=6NH-sYvd9Cw pozdrawiam Pozdr. -- Bugatti 32 |
Data: Czerwiec 07 2011 00:06:16 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a): Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :) Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi. Ale to trzeba sprawdzić osobiście. Poza tym się podpisuję pod propozycją. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 33 |
Data: Czerwiec 07 2011 19:05:47 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał w wiadomości: Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a): Ale nie pisał że będzie woził z tyłu koszykarzy ;-) Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi. Pozdr. -- Bugatti 34 |
Data: Czerwiec 06 2011 18:45:11 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: wojtekl | Dzieki za szeroki odzew. 35 |
Data: Czerwiec 06 2011 21:57:01 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Mario | W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze: Witam! Alfa 159 ? Cenowo spokojnie się zmieścisz. pozdrawiam mario 36 |
Data: Czerwiec 06 2011 22:08:18 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze: 37 |
Data: Czerwiec 06 2011 22:10:06 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze: 38 |
Data: Czerwiec 06 2011 23:23:06 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości: W dniu 2011-06-06 22:08, Maciej Browarczyk pisze: Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje koła o większym uślizgu hamulcem w sumie nic nowego ;-p stosowane od lat...więc tak łątwo się nie zakopie. Fakt to nie to samo co torsen...ale nie oszukujmy się torsen też ma swoje wady na śniegu (nie zawsze przekazuje większą część momentu na to koło o większym tarciu). W nowym S4 B8 dopiero zastosowano nową genereację torsena i tam podobno daję radę..podobno ;-) Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale jeśli chodzi o jakoś użytych materiałów w dotyku jak i w przełańczaniu przycisków. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie z 2 na3 i 4 na 5...ale w 159 to poprawili i jest IMO bdb ;-) Pozdr. -- Bugatti 39 |
Data: Czerwiec 06 2011 23:30:17 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości: przycisków. zapomniałem dopisać: to lepsza w tej kwestii jest AR 159 ;-) Pozdr. No sam siebie pozdrawiał nie będę ;-P -- Bugatti 40 |
Data: Czerwiec 07 2011 00:12:14 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Mon, 6 Jun 2011 23:23:06 +0200, Bugatti napisał(a): Siedziałem w Alfe i A4 ...smiem twierdzi że A4 jest lepiej wykonane ale Pytanie w której 159 siedziałeś. Progression czy Distinctive? W tej drugiej wykończenie jest znacznie lepsze. Choćby aluminium zamiast plastiku. W 156 skrzynia troszkę nie chodziło precyzyjnie ... szczególnie Nie popełniaj błędu porównując 156 do 159. To zupełnie inne auta. AT w 159 nie znam w ogóle, tu nie pomogę. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 41 |
Data: Czerwiec 07 2011 00:50:31 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-06 23:23, Bugatti pisze: Alfa 159 ma w standardzie elektroniczną "szpere" czyli przyblokowuje Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce. Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do rzeczywistości :) -- Pozdrawiam, Maciek 42 |
Data: Czerwiec 07 2011 19:00:08 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości: Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce. Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do rzeczywistości :) Własnie wady torsena są obnażane w rzeczywistości - w prostych przypadkach na śniegu i lodzie gdzie wszystkie koła mają podobnie niską przyczepność choć czasem i zdarzają się wpadki że jedna strona kół ma większą przyczepność a i tak sobie nie radzi...było/jest wiele filmików na youtubie. Pozdr. -- Bugatti 43 |
Data: Czerwiec 07 2011 13:16:44 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Mario | w przełańczaniu przycisków. ale o co Ci chodzi? pozdrawiam mario 44 |
Data: Czerwiec 07 2011 19:03:15 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości: w przełańczaniu O dotyk ;-p pozdrawiam Pozdr. -- Bugatti 45 |
Data: Czerwiec 08 2011 08:13:58 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: news-gazeta | Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato pojedzie ale w zimę lepiej nie wystawiać, bo jak już ledwo ruszy to tą "włoską delikatność" zeżre sól ;) No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa: http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE Pozdrawiam - Darek. 46 |
Data: Czerwiec 08 2011 08:43:45 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-08 08:13, news-gazeta pisze: No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa: Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można tak dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale co z tego? -- Pozdrawiam, Maciek 47 |
Data: Czerwiec 08 2011 08:57:31 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: news-gazeta |
Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku (sytuacji) to porażka. Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a quattro przejechało. Pozdrawiam - Darek. 48 |
Data: Czerwiec 08 2011 10:34:44 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-08 08:57, news-gazeta pisze: Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku Jasne. Tylko weź pod uwagę, że spór quattro vs xDrive trwa od dłuższego czasu i marketoidy prześcigają się w wymyślaniu testów - znaleźli haka na quattro - po prostu wyłączają ESP, nikt z przeprowadzających test tego nie napisze, dwa to, że na większości tych filmów osoba jadąca Audi nie potrafi chyba wcisnąć gazu ;) Jak coś chce się udowodnić to stworzy się takie warunki, że będzie to możliwe. Tak jak pisałem, testy 'syntetyczne' są g* warte. Tutaj masz film bardziej rzeczywisty niż syntetyki aczkolwiek moim zdaniem też nie jest do końca obiektywny. http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4 -- Pozdrawiam, Maciek 49 |
Data: Czerwiec 07 2011 00:09:45 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Mon, 06 Jun 2011 22:10:06 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a): Zapomniałem podkreślić, że dostajesz napęd quattro (torsen w A4) 159 Q4 to AFAIR też jest torsen. czyli idziesz pełnym ogniem czy lato czy zima. Nie to co 159 co może w lato Spokojna Twoja rozczochrana. U mnie nic nie żre. :) Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc. Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO! -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 50 |
Data: Czerwiec 07 2011 01:01:32 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-07 00:09, Borys Pogoreło pisze: 159 Q4 to AFAIR też jest torsen. http://www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_cennik_2011.pdf Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4. Jasne, Alfa ma napęd na 4 koła, tylko, że w jednej, topowej wersji. Ja na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować. Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc. To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia wypracowywana przez lata. Po prostu Alfa kilkoma wpadkami przypięła sobie miano awaryjnej marki - muszą coś sprzedawać, więc muszą zejść z ceny, bo inaczej tylko 'alfisti' by kupowali Alfy - marka by padła :) Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO! 1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, pewnie dołożone niepotrzebnych bajerów w opór. Szczerze to wolałbym A3, A1 mi się niezbyt podoba - to trochę podobnie jak z Audi A2. -- Pozdrawiam, Maciek 51 |
Data: Czerwiec 07 2011 01:49:43 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Tue, 07 Jun 2011 01:01:32 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a): 159 Q4 to AFAIR też jest torsen. O, faktycznie. Nawet nie wiedziałem, że ten MY nie ma już Q4. Pewnie wyleciało razem z Euro 5 i mocnymi silnikami. na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie Alfa ogólnie sama nie wie, czego chce. Ale są jakieś jaskółki - 4C i zapowiadane silniki w Giulii, w tym V6 300KM. Pożywiom, uwidim. To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu. 1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, Chyba wersja "4 koła i wlew paliwa"? Na szybko wrzuciłem w Allegro "Audi A1" i wszystkie >100k mają 1.4 122KM, strach pomyśleć ile by to 185KM kosztowało. Np.: http://otomoto.pl/audi-a1-1-4-tfsi-122-km-stronic-C16900149.html http://otomoto.pl/audi-a1-ambition-testowy-od-dealera-C16161708.html Jedyne co tu widzę z "bajerów" to ksenony. Nawet automatyczną klimę ma tylko jeden z nich. Chora cena jak za małe, miejskie toczydło. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 52 |
Data: Czerwiec 07 2011 08:24:38 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Myjk | Tue, 7 Jun 2011 01:49:43 +0200, Borys Pogoreło Co nie zmienia tego, że ceny sÄ IMO od czapy w stosunku do tego, co auto MyĹlÄ, że to jest cena za praktycznie dowolnÄ możliwoć konfiguracji auta. Tego nie daje żadna inna marka. Mazda dla przykłÄ du ma 2-3 schematy i jedyne co możesz wybraÄ to czy mieÄ zwykłe radio czy nawigacjÄ. Na tym, pomijajÄ c naturalnie kolor nadwozia, tapicerki i felg, konfiguracja siÄ koĹczy. "Schematy" sÄ natomiast zależne od regionu. StÄ d w 2008-2009 Mazda poniosła nieco klÄskÄ na polskim rynku, bo przyjechały do nas kompletnie łyse wersje samochodów, a ludzie kupujÄ cy salonowÄ M6 majÄ już nieco wiÄcej kasy i co za tym idzie wiÄksze potrzeby. Na korzyć Audi przemawia także jakoć wykonania i tu nie ma siÄ z czym spieraÄ. PoczÄ wszy od A4 nie ma siÄ do czego przyczepiÄ, długo nie usłyszy siÄ w Ĺrodku skrzypienia, trzeszczenia czy telepania. Moja Mazda6 *od* *nowoĹci* w zimne dni hałasuje gdzieĹ przy styku deski z przedniÄ szybÄ , wyciszenie przednich nadkoli pozostawia wiele do życzenia (jadÄ c po kałużach ma siÄ wrażenie, że woda wlewa siÄ do Ĺrodka). SÄ to oczywiĹcie pierdoły, do których nawet ja, jestem w stanie siÄ przyzwyczaiÄ. Mimo to w Audi takich prostych skuch siÄ nie doĹwiadcza i za to siÄ właĹnie płaci. -- Pozdor Myjk 53 |
Data: Czerwiec 07 2011 22:24:59 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości: Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować. Selespeed im nie wyszedł. Ale Delta Integralle, 156, 159 a obecnie Giulietta QV nieco schłostała na Nurburgringu Golfa GTi VI o 4 sekundy - http://www.racingforum.pl/Alfa-Romeo-Giulietta-QV-vs-VW-Golf-VI-GTI-t87786.html Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5. W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co jest żałosne. Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to jeśli kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki nawet dla 5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą za 3 lata będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna Julia jest cudna ;D Pozdr. -- Bugatti 54 |
Data: Czerwiec 07 2011 22:31:28 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-07 22:24, Bugatti pisze: Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5. Dziwne porównanie, przecież rozmawiamy o Audi a nie VW ;) Chcesz porównywać topową Alfę tego rozmiaru to porównaj do (prawie) topowego Audi S3. Z RS3 nie ma co porównywać, bo to przepaść. -- Pozdrawiam, Maciek 55 |
Data: Czerwiec 06 2011 23:03:45 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Bugatti | Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości: W dniu 2011-06-06 13:30, wojtekl pisze: 0-100 to nie jest jedyny parametr świadczący o wskaźnikach trakcyjnych samochodu. 80 to 120 km/h TBi: 4.8s 2.0 TFSI (200PS): 5.5s 80 to 180 km/h TBi: 18.7 s 2.0 TFSI (200PS): 21.3 s Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu. Zresztą kupi co będzie chciał ;-) -- Bugatti 56 |
Data: Czerwiec 07 2011 00:51:58 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Maciej Browarczyk | W dniu 2011-06-06 23:03, Bugatti pisze: Ww. czasy ważne przy wyprzedzaniu. Skąd te dane? Zresztą kupi co będzie chciał ;-) Jego pieniądze :) -- Pozdrawiam, Maciek 57 |
Data: Czerwiec 07 2011 19:43:00 | Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN | Autor: Grabosz |
|
Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN

