Witam!
Przystąpiłem do małego remontu silnika i nie wiem jakiej firmy założyć nowe
pierścienie tłokowe tak, aby móc osiągnąć na nich, jak największy przebieg do
następnej wymiany ? Co polecacie do mojego vw t4/2,4 d?
Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdr
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
2 |
Data: Listopad 24 2006 19:25:15 |
Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d |
Autor: Zenon Michałowski |
Wkładamy Goetza chodzą bardzo długo jak jest olej
Pozdrawiam
Zenon Michałowski
Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
Witam!
Przystąpiłem do małego remontu silnika i nie wiem jakiej firmy założyć
nowe
pierścienie tłokowe tak, aby móc osiągnąć na nich, jak największy
przebieg do
następnej wymiany ? Co polecacie do mojego vw t4/2,4 d?
Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdr
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
3 |
Data: Listopad 24 2006 23:25:21 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Jacek R. |
Wkładamy Goetza chodzą bardzo długo jak jest olej
a jak to sie przeklada na kilometry?
Pzdr.
4 |
Data: Listopad 24 2006 21:02:59 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Łukasz |
Jacek wrote:
Witam!
Przystąpiłem do małego remontu silnika i nie wiem jakiej firmy założyć
nowe pierścienie tłokowe tak, aby móc osiągnąć na nich, jak największy
przebieg do następnej wymiany ? Co polecacie do mojego vw t4/2,4 d?
Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdr
Pytanko z ciekawości. Przy jakim przebiegu robisz remont? Bo mój T4 ma
640kkm przebiegu bez żadnego dotykania silnika, i jeszcze nie odmawia
współpracy, ani nie bierze oleju ponad normę :D
--
Pozdrawiam - Łukasz Jeszke - Gdańsk
UAZ 452 www.jeszke.org/uaz452 4x4 Edition - SPRZEDAM
Jeep Cherokee www.jeszke.org/jeep P.M.S Edition
Berlingo 2.0HDi + U510 + Lemm AT 71- P.M.S Edition
gg i telefon : http://www.jeszke.org e-mail : antyspamowy
5 |
Data: Listopad 24 2006 23:16:43 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Jacek R. |
Pytanko z ciekawości. Przy jakim przebiegu robisz remont?
370kkm
Bo mój T4 ma 640kkm przebiegu bez żadnego dotykania silnika, i jeszcze nie
odmawia współpracy, ani nie bierze oleju ponad normę :D
moj tez wspolpracy nie odmawia
tylko strasznie oleum wchlania ponad 1litr/1000km
stąd tez zapadla decyzja o malym remoncie
6 |
Data: Listopad 24 2006 23:49:30 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Domino, Otwock |
Jacek R. napisal:
Pytanko z ciekawości. Przy jakim przebiegu robisz remont?
370kkm
Bo mój T4 ma 640kkm przebiegu bez żadnego dotykania silnika, i
jeszcze nie odmawia współpracy, ani nie bierze oleju ponad normę :D
moj tez wspolpracy nie odmawia
tylko strasznie oleum wchlania ponad 1litr/1000km
stąd tez zapadla decyzja o malym remoncie
Nie spodziewaj sie drastycznego spadku spalania oleju po wymianie :)
--
Pozdrawiam, D.
T4 2.4D 300kkm ktory czasami spali 2 litry na 1000 a czasami nic :P
7 |
Data: Listopad 25 2006 00:14:27 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Jacek R. |
Nie spodziewaj sie drastycznego spadku spalania oleju po wymianie :)
T4 2.4D 300kkm ktory czasami spali 2 litry na 1000 a czasami nic :P
tzn rozumiem ze ten typ tak ma :))
pzdr.
8 |
Data: Listopad 25 2006 00:49:15 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Marek P. |
T4 2.4D 300kkm ktory czasami spali 2 litry na 1000 a czasami nic :P
W moim lancerze przy takich samych przypadłościach pomogła wymiana
pierścieni.
--
Pozdr
Marek P.
Mazda 323 2,0 DiTD + President Herbert ASC + AT-1700
Mitsubishi Lancer 1,5 GLXi PMS + President Herbert ASC + AT-71
Inne służbowe + President Herbert ASC + AT-1700
9 |
Data: Listopad 25 2006 02:12:53 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Łukasz |
Jacek R. wrote:
tzn rozumiem ze ten typ tak ma :))
Niekoniecznie. Powiem Wam tak Panowie. Ja i mój ojciec (tylko my użytkujemy
nasze T4) raczej jeździmy spokojnie. Czy 90-100km/h z przewagą na 90. I
wtedy naprawdę oleju od wymiany do wymiany dolewamy litr, góra 1,5l. Ale jak
mu sie daje ostro po garach, 130-140km/h wtedy niestety nie ma się co cudów
spodziewać. Trzeba trochę więcej tego oleju dolewać. Ogólnie i tak jestem w
szoku że przy tym przebiegu jedyne co domaga się naprawy, to skrzynia
biegów. A i tak nie jest z nią najgorzej. nie zgrzyta, nie harczy, tylko
czasem wyje. Wleje się motodoktora (czy jak to się tam zwie) i jest dużo
lepiej :D
--
Pozdrawiam - Łukasz Jeszke - Gdańsk
UAZ 452 www.jeszke.org/uaz452 4x4 Edition - SPRZEDAM
Jeep Cherokee www.jeszke.org/jeep P.M.S Edition
Berlingo 2.0HDi + U510 + Lemm AT 71- P.M.S Edition
gg i telefon : http://www.jeszke.org e-mail : antyspamowy
10 |
Data: Listopad 25 2006 10:07:56 | Temat: Re: Jakie pierścienie do malego remontu t4/2,4 d | Autor: Domino, Otwock |
Łukasz napisal:
Niekoniecznie. Powiem Wam tak Panowie. Ja i mój ojciec (tylko my
użytkujemy nasze T4) raczej jeździmy spokojnie. Czy 90-100km/h z
przewagą na 90. I wtedy naprawdę oleju od wymiany do wymiany dolewamy
litr, góra 1,5l. Ale jak mu sie daje ostro po garach, 130-140km/h
wtedy niestety nie ma się co cudów spodziewać. Trzeba trochę więcej
tego oleju dolewać(...)
Dokladnie, przy czym moj jak jezdze ponizej 100 i nie rzne go :) to nic
nie bierze (dla wrazliwych, rzne go jak jest cieply i regularnie wymieniam olej :)
--
Pozdrawiam, D.
| | | | | | | | |