Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
1 | Data: Lipiec 10 2011 22:42:56 |
Temat: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | |
Autor: RafaĹ "SP" Gil | W zwiÄ
zku z pojawiajÄ
cymi siÄ wÄ
tkami w dyskusjach o wyższoĹci/niższoĹci objazdów DK8 różnymi krzakami, i ostatniej dyskursie z JFem o staniu w sochaczewie etc, wrzucam 1 wersjÄ mojej "wariacji" omijania DK8. 2 |
Data: Lipiec 11 2011 13:27:15 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: huri_khan | Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
Mozna to otworzyć czyms innym oprócz AM ? -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] 3 |
Data: Lipiec 11 2011 17:05:49 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik "huri_khan" Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a): Mozna to otworzyć czyms innym oprócz AM ? To jest czysty zrzut komunikatow NMEA, gpsbabel do konwersji najlepszy. A tu masz zmieniony do gpx jfox.republika.pl/moto/gpx/raf.gpx moze nawet zip bedzie lepszy jfox.republika.pl/moto/gpx/raf.zip gpx mozna w google earth obejrzec, albo w mapsource. J. 4 |
Data: Lipiec 11 2011 17:48:29 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Bartosz Czerwonka | Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:05:49 +0200, J.F napisał(a): Użytkownik "huri_khan" Od pewnego czasu można również w maps.google.pl - tylko trzeba dodać http:// na początku linku do raf.gpx i całość wrzucić do wyszukiwarki :). -- Becer 5 |
Data: Lipiec 11 2011 22:12:55 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: huri_khan | Dnia Mon, 11 Jul 2011 17:48:29 +0200, Bartosz Czerwonka napisał(a):
Dzięki za informacje -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] 6 |
Data: Lipiec 11 2011 18:59:22 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 11 Jul 2011 13:27:15 +0200, w Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a): Jeżeli to zapis gps (a nie bin), to każdym programem czytającym NMEA. Albo skonwertować GPSBabelem do pożądanego formatu. 7 |
Data: Lipiec 11 2011 14:52:56 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w WyjaĹniam - walÄ c krzakami w miastach, gdzie wg JFa powinienem staÄ w miejscu - 2 razy wbiłem siÄ za eLkÄ. Zatem widaÄ, że Ĺowicze/Sochaczewy nie takie straszne. Na pewno nie straszniejsze niż trafienie za traktor, czy 5 z rzÄdu ciÄżarówkÄ wyjeżdżajÄ cÄ z budowy na DK8. Krzaczory rozne sa - sprobuj na Dolnym Slasku, te fasz... nie, te wczesniejsze ***je nie potrafily zrobic kilometra prostej drogi, choc niektorymi faktycznie da sie nawet rozpedzic :-) Jezdzisz tam stale, to znasz wszystkie objazdy i wybierasz najszybsze drogi. Ale i tak: 14:04 - mijasz Korone, 14:29 - zjazd z obwodnicy olesnicy 16:45 - leczyca czyli powiedzmy tak "na wysokosci lodzi" - 2h15 od olesnicy 17:15 - wjazd do Lowicza, 17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty, 17:49 - wyjazd z Sochaczewa, 18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku. 1h27 od Leczycy a mnie sie trafilo tak: 11:45 - Korona, 12:05 - obwodnica (widac bardziej sie spieszylem :-)) 14:33 - jestem na obwodnicy Piotrkowa - 2h21, bo 7 minut bylo tankowania. Normalny roboczy dzien, mozna szybciej, zalezy jak sie kto boi slupkow pod FR :-) dalej maly dramat: 7min stania w korku, po czym sie decyduje - przez Lodz. 22min do granic Lodzi, 40min przejazdu przez Lodz, nawi oczywiscie nie chce pokazac innej drogi niz przez Lowicz, Wliczac to juz mozna roznie, bo jakbym od razu planowal to inaczej bym pewnie planowal. 15:43 - opuszczam Lodz, Strykow - 8 minut korka gdzies przy tej A2 w budowie, na wjezdzie do Lowicza - kilometr w 6 minut. 16:38 - wjazd do Lowicza, tam gdzie Ty. Srednia od konca Lodzi 44km/h 17:00 - wjazd do Sochaczewa - ciut szybciej niz Tobie wyszlo. 17:08 - opuszczam Sochaczew, akurat nawi stracila zasieg wiec nie wiem, chyba obwodnica pojechalem, tak jak glowna droga prowadzi. 17:27 - dojezdzam do Blonia .. i trafiam w kolejny korek. 17:36 - 1.3km w 9 minut, po czym wreszcie moge uciec w bok. od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-( Urwales pol godziny od Leczycy i omijajac korek w Bloniu. Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na jakas nawigacje z korkami online. Nawigacja, przynajmniej mapamap - kompletnie zawodzi w tamtych okolicach - za maly ekran. A powrot .. pojechalem celowo Grodzisk-gierkowka: 17:37 - Grodzisk, 19:54 - Piotrkow, 107km w 2h17 22:16 - obwodnica olesnicy, jak widac powtarzalnie 2:22 22:38 - korona godzina straty na gierkowce :-( Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-) J. 8 |
Data: Lipiec 11 2011 18:49:47 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-11 14:52, J.F pisze: Ale i tak: Tu jeĹli mnie pamiÄÄ nie myli stawałem na BP za fajkami. 16:45 - leczyca czyli powiedzmy tak "na wysokosci lodzi" - 2h15 to mimo wszystko cały czas prawie Ĺrednia 60 km/h. A gierkówa momentami stooooooiiiiiii i ani w te ani we fte uciec. 17:49 - wyjazd z Sochaczewa, Jeszcze raz zaznaczÄ - nie spieszyłem siÄ zupełnie, i zasadniczo odpuĹciłem realnie 70 % okazji do wyprzedzania, które normalnie bym wykorzystywał ... ale a to ładne dupcie na rowerkach posuwały ... a to piÄkne czerwone maki przy drodze (fotkie trza trzasnÄ Ä ;) w locie) i takie tam. od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-( WyjaĹniÄ - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, że zawieszenie sport... tfu ! służbowe. ChoÄ znam w tamtym miejscu jeszcze bardziej ekstremalne przejazdy. Cały czas mnie korci ostatnio by w AM wyłÄ czyÄ w ustawieniach trasy "omijaj drogi gorsze niż" , i co by nie omijał niczego. Ciekawym co z tego by wyszło w połÄ czeniu z livetraffickiem. Ale jakoĹ nie mam na tyle jaj co by sprawdzaÄ, czy holownik trafi gdzieĹ do centrum lasu. Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na Traffic w takich zadupiach w AM siÄ nie sprawdza. Tak samo jak siÄ nie sprawdza totalnie w PrzemyĹlu. Ale jednak powiem wprost: nie trzeba znaÄ. Trzeba mieÄ duży ekran w nawigacji i widzÄ c co siÄ przed tobÄ dzieje obserwowaÄ rozwój sytuacji na ekranie - zawsze siÄ da znaleźÄ jakÄ Ĺ alternatywÄ nie znajÄ c rejonu (chyba, że siÄ nie da). Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-) A ja sobie pozwolÄ powrzucaÄ tu jeszcze kilka "rzeźb", które bÄdÄ na dniach uskuteczniał. Może ktoĹ skorzysta. Cały czas próbujÄ sobie przypomnieÄ, którÄdy ostatnio jechałem do wrocławia. Poleciałem DK8, utkłem w korku, wbiłem poboczem na jakiĹ parking z barem po prawej, za parkingiem była gruntowa Ĺcieżka miÄdzy drzewami, przeleciałem po niej, a za niÄ z 4 km idealnie równego piÄknego jasnego szuterka którym leciałem spokojnie stówkÄ ... dobiłem do jakiejĹ asfaltówki, całkiem fajnej, i po jakimĹ czasie navi wyprowadziła mnie na "alternatywÄ" już mi znanÄ przez WARTÄ. Chciałbym sobie przypomnieÄ choÄby dla fanu jechania pełnÄ pizdÄ przez ten szuter i obserwowaniu kurzu w lusterkach ;), piÄkny widok. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 9 |
Data: Lipiec 11 2011 20:33:21 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w 14:04 - mijasz Korone, Tu jeĹli mnie pamiÄÄ nie myli stawałem na BP za fajkami. Nie myli cie, 3 minuty przerwy :-) 17:15 - wjazd do Lowicza, to mimo wszystko cały czas prawie Ĺrednia 60 km/h. ale potem korek i srednia spada :-) A gierkówa momentami stooooooiiiiiii i ani w te ani we fte uciec. No nie, jak odstalem swoje pod Mszczonowem, to juz potem jechalismy i jechalismy i jechalismy .. czasami 20km/h :-) 18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku. 1h27 odJeszcze raz zaznaczÄ - nie spieszyłem siÄ zupełnie, i zasadniczo odpuĹciłem realnie 70 % okazji do wyprzedzania, które normalnie bym wykorzystywał ... z tego co ja widzialem to niewiele ich bylo, bo gesty jednach ruch, i niewiele by daly - przeskoczysz o 10 ciezarowek to ile zyskasz - 500m ? :-) od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-( WyjaĹniÄ - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, że zawieszenie sport... tfu ! służbowe. ChoÄ znam w tamtym miejscu ja tam swojego wlasnego tez nie oszczedzam :-) Urwales dlatego ze pojechales nietypowymi drogami - mozna bylo pojechac 60 a nie 44 :-) Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na Traffic w takich zadupiach w AM siÄ nie sprawdza. Tak samo jak Ciekawe .. powinien chyba wykryc ze na drodze jest srednia 40 i zaproponowac inna trase, nawet jesli ma tam zalozona predkosc 60 czy 50 .. siÄ nie sprawdza totalnie w PrzemyĹlu. Ale jednak powiem wprost: nie trzeba znaÄ. Trzeba mieÄ duży ekran w nawigacji i widzÄ c co teraz siedze przy normalnym komputerze, 17", a i to mam klopot - albo mi nie pokazuje gminnych drog, albo nie widze kierunku glownego. Nawet na "duzej" nawigacji bedzie jeszcze gorzej - albo puste obszary, albo widac tylko kilka km - a co dalej ? Jest przejazd ? Nie wiadomo. Trzeba bylo stanac, najlepiej wyciagnac papierowy atlas, wprowadzic punkty posrednie, i dopiero jechac. A mnie sie nie chcialo, wiec mnie pokaralo. siÄ przed tobÄ dzieje obserwowaÄ rozwój sytuacji na ekranie - zawsze siÄ da znaleźÄ jakÄ Ĺ alternatywÄ nie znajÄ c rejonu (chyba, że siÄ nie da). No widzisz - w planach mialem jechac czujnie gierkowka i uciekac gdzies na Skierniewice/Zyrardow. Ale zycie mnie zaskoczylo i korek sie zaczal jeszcze na A1. Nawigacja nie mowi gdzie jest najblizszy zjazd z autostrady, a okazuje sie byc daleko. Chyba dopiero w Tuszynie. A tam nawi uparcie kieruje mnie na najlepsza mozliwa trase - Lodz, Strykow .. ja w bok, a ona "zawroc jesli to mozliwe". A ja nie wiem - bo kategoria drogi za niska, czy np rzeka przegradza, a najbliszy most dopiero w Lodzi. Owszem, mozna sie bylo zatrzymac, przestawic trase na najkrotsza ... ale lenistwo znow wygralo :-) Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-)A ja sobie pozwolÄ powrzucaÄ tu jeszcze kilka "rzeźb", które bÄdÄ na dniach uskuteczniał. Może ktoĹ skorzysta. No coz - ja jezdze rzadko, wiec z mojego punktu siedzenia najlpiej uzbroic sie w cierpliwosc i unikac tego kierunku w miare mozliwosci :-) Cały czas próbujÄ sobie przypomnieÄ, którÄdy ostatnio jechałem do wrocławia. A moze masz zapisane w gps :-) Poleciałem DK8, utkłem w korku, wbiłem poboczem na jakiĹ parking z barem po prawej, za parkingiem była gruntowa Ĺcieżka miÄdzy drzewami, przeleciałem po niej, a za niÄ z 4 km idealnie równego piÄknego jasnego szuterka którym leciałem spokojnie stówkÄ ... dobiłem do jakiejĹ asfaltówki, całkiem fajnej, i po jakimĹ czasie navi wyprowadziła mnie na "alternatywÄ" już mi znanÄ przez WARTÄ. Chciałbym sobie przypomnieÄ choÄby dla fanu jechania pełnÄ pizdÄ przez ten szuter i obserwowaniu kurzu w lusterkach ;), piÄkny widok. piec godzin jazdy dla 3 minut przyjemnosci :-) Rzeka Warta ? to chyba duzego wyboru nie bylo, albo z Nowej Woli przez Strobin do Osjakowa, albo do Konopnicy, bo innego mostu przez Warte nie ma. No chyba ze po prostu Chorzyna-Krzetle .. Raczej bym sprawdzil w jakim stanie A8 - moze juz da sie przejechac kawalek :-) J. 10 |
Data: Lipiec 11 2011 23:46:22 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-11 20:33, J.F pisze: z tego co ja widzialem to niewiele ich bylo, bo gesty jednach18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku. 1h27 odJeszcze raz zaznaczÄ - nie spieszyłem siÄ zupełnie, i Zawsze, ale to zawsze jak płacÄ w kasie, przede mnÄ na papierze z fiskalnej pojawiajÄ siÄ kolorowe paski. Zawsze, ale to zawsze na towarze u kogoĹ przede mnÄ nie ma kodu paskowego. W samochodzie zawsze na siedzeniu pasażera siedzi Murphy. Jak nie wyprzedzÄ 3 ciÄżarówek, to jedna z nich przypierdoli w osobówkÄ i korek (aka ostatnio przed samÄ obwodnicÄ oleĹnicy ... myĹlÄ se - a jebał pies te 3 tiry, zara obwodnica, to polece ... No i przypierdolił ... 30 minut w plecy) ... Murphy ma to do siebie, że jak nie "zyskasz tych" paru metrów, to zazwyczaj złapiesz siÄ na czerwone, ktoĹ przed tobÄ wysra silnik etc ;) Pecha mam w życiu, wiÄc te 500 metrów czasem czyni cuda (aka również mój ostatni postój na koĹcu S7 bo 200 metrów przede mnÄ zdarzył siÄ dzwon. Można powiedzieÄ, że jakbym był te 200 metrów dalej, to brałbym w nim udział, ale kto nie ryzykuje, ten nie jedzie :) ) ja tam swojego wlasnego tez nie oszczedzam :-)od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-(WyjaĹniÄ - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, że Powiem Ci, że parÄ lat temu napisałeĹ jednÄ bardzo mÄ drÄ rzecz na PMSie, gdy woziłem siÄ jeszcze beemkÄ . Ĺťe we Wro zawias tak czy siak zmieniasz regularnie, wiÄc zapierdalasz po dziurach, żeby wiedzieÄ za co płacisz ;) WziÄ łem to sobie na poważnie do serca, i jakoĹ drastycznie nie wzrosła mi czÄstotliwoć prac przy zawieszeniu .WiÄc rozumiem :) Urwales dlatego ze pojechales nietypowymi drogami - mozna bylo Tak piÄknie to to nie działa :) CzÄĹciej zaproponuje ci drogÄ pt : NIC DOSĹOWNIE NIC niÄ nie jedzie (bo zamkniÄta z powodu remontu) wiÄc, skoro pusta, to pewnie siÄ tam zapierdala ;). Z traffica korzystam tylko i wyłÄ cznie w dzieĹ. W nocy siÄ nie odważÄ i jadÄ tak jak mi rozum podpowiada, bo czasem traffic mimo tego, że LIVE, to prognostykuje sobie trasÄ w oparciu o *prognozy* a nie ruch realny. A to bywa zgubne. siÄ nie sprawdza totalnie w PrzemyĹlu. Ale jednak powiemteraz siedze przy normalnym komputerze, 17", a i to mam klopot - Masz racjÄ. Ale miejsca "topornego korka" załatwiam tak: Albo to jest miasto, i te kilka km pozwala oszacowaÄ "na oko" czy da siÄ przekombinowaÄ czy nie, albo jest to jakieĹ mega zadupie pt DW XXX i na mapie nic nie widaÄ. Wtedy DowiadujÄ siÄ na CB ile jest korka i na ile stania, i jak przekracza to moje PA (poziom akceptacji) klepiÄ w AM blokadÄ odcinka 5 km, i ta zazwyczaj każe zawróciÄ i popieprzaÄ jakimiĹ krzakami. JeĹli nawet korek siÄ "ruszy", to ja zdobywam doĹwiadczenie na przyszłoć, że tu i tu jest taki a nie inny przejazd w takich a nie innych warunkach. Trzeba bylo stanac, najlepiej wyciagnac papierowy atlas, Trzeba nauczyÄ siÄ korzystaÄ ze swojego programu nawigacyjnego ;) Ja po wytyczeniu trasy w AM i w oparciu o swojÄ wiedzÄ (np dziĹ jest piÄ tek, wiÄc magiel bÄdzie tu i tu, przeliczam trasÄ "trasÄ alternatywnÄ " bÄ dź wymuszam na dzieĹdobry punkty poĹrednie. Sam widzisz, że wiesz, że sochaczew/łowicz mogÄ byÄ punktami zapalnymi - to wprowadzajÄ c trasÄ na poczÄ tku trzebabyło wyeliminowaÄ te punkty. Lodz, Strykow .. ja w bok, a ona "zawroc jesli to mozliwe". A ja Trza byÄ twardym jak navi nakazuje zawróciÄ. Pomylisz siÄ tylko raz w życiu. Potem zadziała pawłow. To jest moja strategia, i dlatego czasem jak ktoĹ mi mówi "skrÄÄ tu w prawo" odpowiadam zgodnie z własnym sumieniem: Chyba cie popierdoliło (chyba, że wczeĹniej tam nie skrÄcałem :)) Owszem, mozna sie bylo zatrzymac, przestawic trase na najkrotsza BłÄ d. Przejechałem siÄ na tym wielokroÄ. Czasem 10 minut na postoju co by z navi powalczyÄ potrafi w huj czasu oszczÄdziÄ. A te 10 minut to i tak mniej niż czasem spontanicznie spÄdzisz na przejeździe kolejowym, wiÄc żadna strata. Jak sam pewnie widzisz, nie dyskutujemy tu o przyciÄciu 10 minut na trasie rzÄdu 340 km, a dyskutujemy w kategoriach godziny do dwóch. No coz - ja jezdze rzadko, wiec z mojego punktu siedzeniaByle do 2012, potem bedzie lepiej :-)A ja sobie pozwolÄ powrzucaÄ tu jeszcze kilka "rzeźb", które Ja to mam na całym dystansie od poczÄ tku do koĹca DK8/DK4 i ... (*za dużo by wymieniaÄ) abonament, wiÄc tematyka z racji czÄstoĹci przemierzania tej trasy mnie interesuje. 10 kursów w miesiÄ cu w te i nazad, i w każdÄ stronÄ przyciÄte 2 godziny, to prawie 2 doby życia wiÄcej w miesiÄ cu. Jest siÄ o co biÄ. Cały czas próbujÄ sobie przypomnieÄ, którÄdy ostatnio jechałemA moze masz zapisane w gps :-) Nie, ten zapis włÄ czyłem umyĹlnie ze wzglÄdu na ostatnie pytania o trasÄ piotrków-wawa. Po prostu chciałem zrobiÄ coĹ "pozytywnego" i ludziom, którzy Ĺwiata nie widzÄ poza znakami na "WARSZAWA 8" pokazaÄ, że sÄ alternatywy, i to wiele. Bo tak na zdrowy rozsÄ dek - tu nawet nie chodzi o przyciÄcie czasu. Załóżmy teoretycznie, że "krzakami" jedzie siÄ 6 godzin z WRO do Wawy ... i DK8 też 6 godzin. Wolisz *jechaÄ* 6 godzin, czy jechaÄ 4 i 2 *staÄ* ? Raczej bym sprawdzil w jakim stanie A8 - moze juz da sie To żukiem ;) albo endura siakimĹ. Aktualnie jestem na zamykaniu transakcji zakupowywania motocykla gdyż do wawy połowa moich kursów jest PRIV, a połowa służbowa. Stwierdziłem, że te prywatne bÄdÄ odstawiał właĹnie motorem, co by nie wkurwiaÄ siÄ na korki. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 11 |
Data: Lipiec 11 2011 23:58:16 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Rafał, 12 |
Data: Lipiec 12 2011 01:34:41 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-11 23:58, RoMan Mandziejewicz pisze: [... mnóstwo "aka" ...] Sprawdź w sieci co znaczy cudzysłowie, emotikony, a przede wszystkim co oznacza walenie brzeszczotem po jajach. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 13 |
Data: Lipiec 12 2011 09:32:36 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Rafał, [... mnóstwo "aka" ...]Sprawdź w sieci co znaczy cudzysłowie, emotikony, a przede Piłeś coś? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 14 |
Data: Lipiec 12 2011 11:02:40 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomoĹci Jeszcze raz zaznaczÄ - nie spieszyłem siÄ zupełnie, iz tego co ja widzialem to niewiele ich bylo, bo gesty jednach Zawsze, ale to zawsze jak płacÄ w kasie, przede mnÄ na papierze z fiskalnej pojawiajÄ siÄ kolorowe paski. Zawsze, ale to zawsze na towarze u kogoĹ przede mnÄ nie ma kodu paskowego. W samochodzie zawsze na siedzeniu pasażera siedzi Murphy. Jak nie No to ja az takiego pecha nie mam. wyprzedzÄ 3 ciÄżarówek, to jedna z nich przypierdoli w osobówkÄ i korek (aka ostatnio przed samÄ obwodnicÄ oleĹnicy ... myĹlÄ se - a jebał pies te 3 tiry, zara obwodnica, to polece ... No i przypierdolił ... 30 minut w plecy) ... Murphy ma to do siebie, że jak nie "zyskasz tych" paru metrów, to zazwyczaj złapiesz siÄ na czerwone, ktoĹ przed tobÄ wysra silnik etc ;) A to sam czasem pisze - niby 500m, a moze sie zamienic w pare minut na najblizszych swiatlach. Aczkolwiek w tym przypadku raczej tak nie ma - boczny ruch znikomy, to jak cie zatrzyma czerwone, to nadgonisz do nastepnych swiatel. WyjaĹniÄ - to urwanie czasu oparte jest akurat na tym, żeja tam swojego wlasnego tez nie oszczedzam :-) Powiem Ci, że parÄ lat temu napisałeĹ jednÄ bardzo mÄ drÄ rzecz na PMSie, gdy woziłem siÄ jeszcze beemkÄ . Ĺťe we Wro zawias tak czy siak zmieniasz regularnie, wiÄc zapierdalasz po dziurach, żeby wiedzieÄ za co płacisz ;) WziÄ łem to sobie na poważnie do serca, i jakoĹ drastycznie nie wzrosła mi czÄstotliwoć prac przy zawieszeniu .WiÄc rozumiem :) A to juz nie pamietam, moze zlosliwie pisalem, bo wtedy mialem sierre, a ona najwyrazniej miala zawieche niezniszczalna :-) Moglem pisac o zaletach szybkiej jazdy po dziurac, ale pozniej chyba odkrylem czemu moje oponki wymagaja wywazania co 5 miesiecy :-) Traffic w takich zadupiach w AM siÄ nie sprawdza. Tak samo jakCiekawe .. powinien chyba wykryc ze na drodze jest srednia 40 i Tak piÄknie to to nie działa :) CzÄĹciej zaproponuje ci drogÄ pt : NIC DOSĹOWNIE NIC niÄ nie jedzie (bo zamkniÄta z powodu remontu) wiÄc, skoro pusta, to pewnie siÄ tam zapierdala ;). Z traffica korzystam tylko i wyłÄ cznie w dzieĹ. W nocy siÄ nie odważÄ i jadÄ tak jak mi rozum podpowiada, bo czasem traffic mimo tego, że LIVE, to prognostykuje sobie trasÄ w oparciu o *prognozy* a nie ruch realny. A to bywa zgubne. Nalezy sie czegos podobnego spodziewac. Przynajmniej do czasu az nie przybedzie klientow z wersja live. Ja sobie sprawdzam mapki predkosci navieksperta .. mam wrazenie ze niektore wroclawskie ulice to sie przez pare dni nie zmieniaja. siÄ nie sprawdza totalnie w PrzemyĹlu. Ale jednak powiemteraz siedze przy normalnym komputerze, 17", a i to mam klopot - Masz racjÄ. Ale miejsca "topornego korka" załatwiam tak: Albo to jest miasto, i te kilka km pozwala oszacowaÄ "na oko" czy da siÄ przekombinowaÄ czy nie, albo jest to jakieĹ mega zadupie pt DW XXX i na mapie nic nie widaÄ. Wtedy DowiadujÄ siÄ na CB ile jest korka i na ile stania, i jak przekracza to moje PA (poziom akceptacji) klepiÄ w AM blokadÄ odcinka 5 km, i ta zazwyczaj każe zawróciÄ i popieprzaÄ jakimiĹ krzakami. W tym przypadku strategia kompletnie zawodzi. a) wiedzialem ze na gierkowce remonty i korki, wiec powinienem wpisac blokada 150km :-) Najlpeij we wroclawiu, to moze bym mnie skierowal przez leczyce :-) + b) w sumie zadzialalem wlasnie tak jak piszesz - korek przekroczyl PA, wiec omijam odcinek .. tylko tam juz nie ma innego zjazdu. trzeba pojechac 20km autostrada, a potem MapaMap nie prowadzi juz przez krzaczory tylko odkryla nowa wspaniala trase, ktorej bedzie sie trzymac. c) tak naprawde to informacja z CB jest potrzebna z wyprzedzeniem, zeby zdazyc uciec. Tutaj to chyba z kilkadziesiat km wyprzedzenia. Choc mam wrazenie ze tu ja mialem pecha i trafilem akurat na poczatek jakiejs grubszej sprawy, bo jeszcze sznurek jechal az nagle stanal na dobre. Trzeba bylo stanac, najlepiej wyciagnac papierowy atlas, Trzeba nauczyÄ siÄ korzystaÄ ze swojego programu nawigacyjnego ;) Ja po wytyczeniu trasy w AM i w oparciu o swojÄ wiedzÄ (np dziĹ jest piÄ tek, wiÄc magiel bÄdzie tu i tu, przeliczam trasÄ "trasÄ alternatywnÄ " bÄ dź wymuszam na dzieĹdobry punkty poĹrednie. Sam widzisz, że wiesz, że sochaczew/łowicz mogÄ byÄ punktami zapalnymi - to wprowadzajÄ c trasÄ na poczÄ tku trzebabyło wyeliminowaÄ te punkty. Wtedy jeszcze nie wiedzialem :-) Jak mowie - nastawilem sie na ucieczke z gierkowki, a tu pech - zaczelo sie pare km za wczesnie. Lodz, Strykow .. ja w bok, a ona "zawroc jesli to mozliwe". A jaTrza byÄ twardym jak navi nakazuje zawróciÄ. Pomylisz siÄ tylko raz w życiu. Potem zadziała pawłow. To jest moja strategia, i dlatego czasem jak ktoĹ mi mówi "skrÄÄ tu w prawo" odpowiadam zgodnie z własnym sumieniem: Chyba cie popierdoliło Niestety - czasem masz racje, czasem nie masz :-) Owszem, mozna sie bylo zatrzymac, przestawic trase na najkrotsza BłÄ d. Przejechałem siÄ na tym wielokroÄ. Czasem 10 minut na postoju co by z navi powalczyÄ potrafi w huj czasu oszczÄdziÄ. A te 10 minut to i tak mniej niż czasem spontanicznie spÄdzisz na przejeździe kolejowym, wiÄc żadna strata. Teraz widac ze i owszem - nalezalo skorzystac z tego stojacego korka, popracowac z nawi, albo wyciagnac atlas, moze by sie w miedzyczasie korek odblokowal. Ale kto to moze wiedziec z gory :-) Jak sam pewnie widzisz, nie dyskutujemy tu o przyciÄciu 10 minut na trasie rzÄdu 340 km, a dyskutujemy w kategoriach godziny do dwóch. No nie bardzo, bo tam to juz wiedzialem ze gierkowka bedzie dlugo, a alternatywnymi drogami .. na oko podobnie dlugo. Czyli tych 10 minut - czysta strata :-) chciałem zrobiÄ coĹ "pozytywnego" i ludziom, którzy Ĺwiata nie widzÄ poza znakami na "WARSZAWA 8" pokazaÄ, że sÄ alternatywy, i to wiele. Bo tak na zdrowy rozsÄ dek - tu nawet nie chodzi o przyciÄcie czasu. Załóżmy teoretycznie, że "krzakami" jedzie siÄ 6 godzin z WRO do Wawy ... i DK8 też 6 godzin. Wiesz .. czasem mi sie kapelusz odzywa i kalkulator wola do pomocy .. co jest zlego w 2h stania, skoro i tak nie ma szybszej alternatywy ? Ale jak widac udalo ci sie calkiem zwawo przejechac, wiec rachunek jest inny. Inny tez moze byc w pierwszym przypadku - 6h jazdy 60km/h to znacznie oszczedniejsze niz 4h*90km/h+2h postoju z wlaczonym silnikiem. Aktualnie jestem na zamykaniu transakcji zakupowywania motocykla gdyż do wawy połowa moich kursów jest PRIV, a połowa służbowa. Stwierdziłem, że te prywatne bÄdÄ odstawiał właĹnie motorem, co by nie wkurwiaÄ siÄ na korki. A nie lepiej koleja ? I ewentualnie jakis skuterek w warszawie.. J. 15 |
Data: Lipiec 12 2011 11:28:01 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-12 11:02, J.F pisze: A nie lepiej koleja ? I ewentualnie jakis skuterek w warszawie.. Nie, dziÄkujÄ. Nie dosiÄ dzie siÄ do mnie grupa kiboli wracajÄ ca z meczu, do pustej "jedynki" nie dosiÄ dzie siÄ do mnie 5 kulejorzy jadÄ cych "służbowo" majÄ cych w dupie zakaz palenia i tłukÄ cych w karty przy piwku. No i podstawowa rzecz: nikt podczas jazdy mnie nie okradnie. Za kolej - dziÄkujÄ. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 16 |
Data: Lipiec 12 2011 20:23:45 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: radekp@konto.pl | Mon, 11 Jul 2011 18:49:47 +0200, w "Rafał Traffic w takich zadupiach w AM się nie sprawdza. LiveDrive'u używasz? 17 |
Data: Lipiec 12 2011 22:05:55 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-12 20:23, pisze: Traffic w takich zadupiach w AM siÄ nie sprawdza.LiveDrive'u używasz? Wszystko włÄ czone bo pomaga. W nocy nie kierujÄ siÄ wskazaniami AM bo wali w krzaki mimo tego, że na drogach głównych pustki. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 18 |
Data: Lipiec 12 2011 22:32:30 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-10 22:42, "Rafał \"SP\" Gil" pisze: W zwiÄ zku z pojawiajÄ cymi siÄ wÄ tkami w dyskusjach o Kolejna wariacja trasy Wawa-Wrocław. Warunki trasy: - znów bez poĹpiechu - bez używania CB radia (tak jak poprzednio) wiÄc jazda "zachowawcza" bo staÄ mogÄ tam gdzie mogÄ , a ja o tym nie wiem. - W celach poznawczych i edukacyjnych dla PMS postanowiłem nadrobiÄ kilometrów, zapłaciÄ za autostradÄ, by wiedzieÄ, czy ten przejazd może stanowiÄ alternatywÄ. Problemy napotkane na drodze ;) Na 703 na remontowanych odcinkach stanÄ łem na wahadle jako trzeci ... jadÄ auta z przeciwka, jadÄ , jadÄ , i przestajÄ jechaÄ. Po 7 minutach zapala siÄ zielone. Jedziemy, i po chwili stajemy. WychodzÄ z auta, a tam na "czołówkÄ" stoi autobus i parÄ aut. MiÄdzy "naszym rzÄdem" a rzÄdem "z przeciwka" stoi w poprzek astra. Jezdnia w tym momencie została zwÄżona o połowÄ, i tej "zwÄżonej połowy" nie ma, znaczy siÄ wyciÄty asfalt, i wykopane podłoże ;) SÄdziwy KsiÄ dz (jak siÄ okazało) cofał z podwórka, i nie zauważył, że za "ciÄ głÄ " jest urwisko, wiÄc tyłem auta spadł i zawisł na podwoziu. Szybka mobilizacja, nawołanie innych utkniÄtych kierowców - podnieĹliĹmy tył do góry, a ksiundz mieszajÄ c przednimi kółkami wciÄ gnÄ ł siÄ na górÄ. Teraz jeszcze tylko rozładowanie "korka" poprzez upychanie aut/autobusu w podwórka i na pobocze (rów melioracyjny utrudniał to logistycznie) i po chwili rozjechaliĹmy siÄ w swoje strony. Zdziwiony byłem z łatwoĹci zorganizowania pomocy . Jak przyjechałem, każdy patrzył siÄ na siebie - wystarczyło wysiÄ ć, wydaÄ komendy, i inni posłusznie je wykonywali. Czas całej eskapady widoczny w pliku. Jak widaÄ start na Wawrze w Warszawie, koniec w centrum Wrocławia. Odległoć wiÄksza, niż trzeba + koszty autostrady (8 PLN). Miłego oglÄ dania :) 1. Wersja gpx: (mam nadziejÄ, że dobrze przekonwertowałem): http://wyslijto.pl/plik/54tcmc7a5w 2. Wersja AM: http://wyslijto.pl/plik/ejon6rit1m Niedługo kolejne wariacje tej trasy, bo "z nudów" a dokładniej rzecz biorÄ c totalnego obrzydzenia drogÄ krajowÄ nr 8, dla sportu bÄdÄ "rzeźbił w gównie" co by siÄ za kółkiem nie nudziÄ ;)\ -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 19 |
Data: Lipiec 13 2011 16:31:00 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: radekp@konto.pl | Tue, 12 Jul 2011 22:32:30 +0200, w "Rafał 1. Wersja gpx: (mam nadzieję, że dobrze przekonwertowałem): Maps Google niestety nie czyta (nieprawidłowy format) 20 |
Data: Lipiec 13 2011 19:29:11 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik napisał w wiadomości "Rafał \"SP\" Gil" napisał(-a): Maps Google niestety nie czyta (nieprawidłowy format) Format prawidlowy, tylko to co wyzej jest oczywiscie plikiem z piekna strona pokazujaca co to niby mozna sobie z niej sciagnac. Wlasciwy plik jest pod adresem http://wyslijto.pl/download/54tcmc7a5w Tylko tu MG oczywiscie stwierdza ze format pliku KML/KMZ jest niepoprawny. Ciekawe czy wystarczylo .gpx na koncu, czy jeszcze serwer trzeba skonfigurowac zeby prawidlowe naglowki zwrocil. Ale po przekopiowaniu na inny serwer .. "nie znaleziono pliku pod adresem ..." Ciekawe co mu sie nie podoba tym razem. ale po skroceniu - to dziala http://jfox.republika.pl/moto/gpx/Wawa_WRO_12_7_A2.gpx J. 21 |
Data: Lipiec 13 2011 18:21:45 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomoĹci grupKolejna wariacja trasy Wawa-Wrocław. A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice, Koluszki, Piotrkow, czy nawet Skierniewice -lubochnia -dk8 tomaszow, lub Skierniewiecie-705-Budziszewice-715-Boguslawice ? Warunki trasy: No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej, 1.5l/100km mniej, oplate za autostrade mniej i 37 minut wiecej. Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut bardzo cenne, albo i tak mamy interes na polnocy :-) Problemy napotkane na drodze ;) Na 703 na remontowanych odcinkach stanÄ łem na wahadle jako trzeci ... jadÄ auta z przeciwka, jadÄ , jadÄ , i przestajÄ jechaÄ. Po 7 minutach zapala siÄ zielone. Jedziemy, i po chwili stajemy. WychodzÄ z auta, a tam na "czołówkÄ" stoi autobus i parÄ aut. MiÄdzy "naszym rzÄdem" a rzÄdem "z przeciwka" stoi w poprzek astra. :-) Bo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba ze sa inteligentni i dostrzegaja ich bezsens :-) Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to calkiem dlugi odcinek - odblokowac to nie tak latwo. Normalnie to by nalezalo chwycic za gruche, wezwac do pomocy dwa auta zeby zablokowaly droge z dwoch stron (no dobra, wystarczy z jednej) mozliwie daleko przed koncami kolejki po czym prosili innych o cofanie i odblokowanie odcinka. Co wymaga duzego zasiegu i chetnych do wspolpracy w ciemno. 1. Wersja gpx: (mam nadziejÄ, że dobrze przekonwertowałem): mozesz przy konwersji kliknac w "Filters", a nastepnie w Routes&Tracks zaznaczyc "simplify" i dla takiej trasy w zupelnosci 2tys pkt wystarczy. Wytnie 9/10 pkt, teraz jest 18 tys, zapamietanych co sekunde, i to jest juz troche uciazliwe. J. 22 |
Data: Lipiec 13 2011 19:30:32 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-13 18:21, J.F pisze: A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice, A nie ma sprawy, zarzuÄ mi na GG dokładnie trasy na googlemaps, to polecÄ tak jak mówisz i wrzucÄ wyniki bo pewnie na dniach znów bÄdÄ leciał :) Warunki trasy:No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej, ALE ! Ale ja ciÄ gle praktycznie jechałem oprócz przygód, które spowodowały, że chwileczkÄ stałem. I powiem Ci, że komfort psychiczny *jadÄ c* to takie placebo na "stanie". Na mnie działa. WolÄ jechaÄ 50 km/h niż odstaÄ godzinÄ. Znajomy PH ostatnio użalał siÄ, że jechał DK8 7 godzin niespełna i siÄ mało nie pociÄ ł, bo to miłoĹnik popierdalania. Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut Generalnie siÄ z TobÄ zgodzÄ - tej trasy nie bÄdÄ uskuteczniał (północÄ ). A mierzysz czas dojazdu CEL-CEL czy przyjÄ łeĹ jakieĹ punkty graniczne ? Bo ja wystartowałem z Wawra i dojechałem do cenrtum WRC, wiÄc w wawie miałem do przelecenia całÄ warszawÄ. 2 - jechałem min w trakcie trwania godzin szczytu, i jadÄ c o tej porze przez DK8 z dużÄ dozÄ prawdopodobieĹstwa utknÄ łbym w którymĹ z tych: WieluĹ/Bełchatów. przyjechałem, każdy patrzył siÄ na siebie - wystarczyłoBo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba To żeĹ mnie połechtał ;) Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to My ruszyliĹmy, wiÄc z naszej strony cała kawalkada, z przeciwka to było ostatnich kilkanaĹcie aut lecÄ cych pewnie na "późnym zielonym". Udało siÄ poupychaÄ w podwórka w które możnabyło wjeżdżaÄ bezpoĹrednio z drogi. Co wiÄcej - to miejscowy ksiundz był, wiÄc parafianie pomagali :) 1. Wersja gpx: (mam nadziejÄ, że dobrze przekonwertowałem):mozesz przy konwersji kliknac w "Filters", a nastepnie w Przy nastÄpnej "konwersji" siÄ odezwÄ na priva. Zasadniczo tym siÄ nie bawiÄ, bo parÄ osób do mnie siÄ czepia za te Ĺlady z pewnych różnych wzglÄdów :) -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 23 |
Data: Lipiec 14 2011 12:30:40 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomoĹci grup W dniu 2011-07-13 18:21, J.F pisze: A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice, A nie ma sprawy, zarzuÄ mi na GG dokładnie trasy na googlemaps, http://tnij.org/mm2z http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.903613,20.33432&spn=0.240209,0.610428&sll=51.907849,20.341187&sspn=0.240186,0.610428&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=1&sz=11&via=1,2&t=h&z=11 http://tnij.org/mm21 http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.6542631,20.0751111+to:51.80044,20.1278+to:51.8717878,20.2066723+to:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.564266,20.144806&spn=0.484037,1.220856&sll=51.672342,20.113907&sspn=0.120722,0.305214&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFXcuFAMdZ1IyASkHEZBxdngZRzG2Rb8phiPA8g%3BFXhpFgMdOCAzASmJIwxtFHsZRzGpF_hSWHFqhA%3BFSuAFwMdUFQ0ASlPS7EcM2QZRzGkbWbOa895HQ%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=1&sz=12&via=1,2,3,4,5&t=h&z=10 http://tnij.org/mm25 http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.657193,19.9315962+to:51.66729,19.93565+to:51.80044,20.1278+to:51.8717878,20.2066723+to:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.603519,20.047302&spn=0.483619,1.220856&sll=51.564266,20.144806&sspn=0.484037,1.220856&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFek5FAMdzCEwASnxVD2jpIEZRzHedQgXmyoQFw%3BFVphFAMdojEwASm7FFbfyIEZRzGcQvPmTaZx4Q%3BFXhpFgMdOCAzASmJIwxtFHsZRzGpF_hSWHFqhA%3BFSuAFwMdUFQ0ASlPS7EcM2QZRzGkbWbOa895HQ%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dvme&mrsp=2&sz=10&via=1,2,3,4,5,6&t=h&z=10 http://tnij.org/mm3a http://maps.google.com/maps?saddr=Be%C5%82chat%C3%B3w,+Polska&daddr=51.67582,19.80917+to:51.7357113,19.8094112+to:51.757042,19.867573+to:51.778148,19.9049009+to:51.7936463,19.9383576+to:51.94576,20.25663+to:52.04198,20.42796+to:Aleje+Jerozolimskie&hl=pl&ie=UTF8&sll=51.721711,19.828262&sspn=0.060295,0.152607&geocode=FTLTDwMdCVsnASm3sDWv3xkaRzEc37RsuKN87Q%3BFayCFAMdkkMuASk7oXaI8CoaRzGh411H_fmYBg%3BFZ9sFQMdg0QuASnTjLJz7dQbRzEg0DZ-npZJXw%3BFfK_FQMdtScvASmzbE_ht9UbRzFoPbEsCXolug%3BFWQSFgMdhLkvASmHX7yydNYbRzHvP4TIdCWTyw%3BFe5OFgMdNTwwASnhUh4uItYbRzHUITjh2EVCGA%3BFSChGAMddhc1ASkn6C6kD2cZRzEWQK5JhVEGYw%3BFfwYGgMduLQ3ASmna-nQqEQZRzHkGQGd2pFPSg%3BFUKAHAMdWGw_AQ&mra=dpe&mrsp=2&sz=13&via=1,2,3,4,5,6,7&t=h&z=13 Warunki trasy:No i tak porownujac - ja stojac na gierkowce mialem 45km mniej, ALE ! Ale ja ciÄ gle praktycznie jechałem oprócz przygód, które spowodowały, że chwileczkÄ stałem. I powiem Ci, że komfort psychiczny *jadÄ c* to takie placebo na "stanie". Na mnie działa. WolÄ jechaÄ 50 km/h niż odstaÄ godzinÄ. Znajomy PH ostatnio użalał siÄ, że jechał DK8 7 godzin niespełna i siÄ mało nie pociÄ ł, bo to miłoĹnik popierdalania. No widzisz - ja tez lubie popierdalac, ale sie tak zniesmaczylem do tych korkow w lowiczu, strykowie, sochaczewie, ze pojechalem na gierkowke odpowiednio nastawiony .. no i w czym problem ze stoisz ? radyjko gra, klima pracuje, smsy mozna przejrzec i skasowac .. Generalnie bym rzekl ze sie nie oplaca, chyba ze te 40 minut Generalnie siÄ z TobÄ zgodzÄ - tej trasy nie bÄdÄ uskuteczniał (północÄ ). A mierzysz czas dojazdu CEL-CEL czy przyjÄ łeĹ jakieĹ punkty graniczne ? licze od Korony do linii NDM-Blonie-Grodzisk-Zalesie, czyli gdzies ~30km od PKN. Oczywiscie jak ktos ma interes w konkretnym punkcie Warszawy, czy na Mazurach to moze wplynac na wybor trasy, podobnie jak np start z Bielan. To żeĹ mnie połechtał ;)przyjechałem, każdy patrzył siÄ na siebie - wystarczyłoBo ludzie w kryzysie calkiem chetnie poddaja sie rozkazom, chyba nie az tak bardzo - wnioski z tego co napisalem sa trzy: -ludzie w ogole chetnie wykonuja polecenia, -glupi wszystkie bez oceniania, -madrzy oceniaja. Wic moze dobrze rzadziles, a moze na glupich trafiles :-) Ale i tak jestem pod wrazeniem, bo z opisu by wynikalo ze to My ruszyliĹmy, wiÄc z naszej strony cała kawalkada, z przeciwka to było ostatnich kilkanaĹcie aut lecÄ cych pewnie na "późnym zielonym". Udało siÄ poupychaÄ w podwórka w które możnabyło wjeżdżaÄ bezpoĹrednio z drogi. Co wiÄcej - to miejscowy ksiundz był, wiÄc parafianie pomagali :) Ale cala akcja pewnie dluzej trwala, wiec sie dziwie ze kolejne fale nie dojechaly. Chyba ze to bylo blisko jednego konca. Przy nastÄpnej "konwersji" siÄ odezwÄ na priva. Zasadniczo tym siÄ nie bawiÄ, bo parÄ osób do mnie siÄ czepia za te Ĺlady z pewnych różnych wzglÄdów :) No ba - przeciez to tak jak z filmami na YT - fajne, fajne, a potem wezwanie celem zlozenia wyjasnien, bo sie komus nie spodobalo ze jechales przez wies 69. Wiec co najmniej date o rok przestawic :-) J. 24 |
Data: Lipiec 16 2011 13:50:08 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F" http://tnij.org/mm2z Bez sensu, wraca w Rawie na DK8, do Piotrkowa kiszka. Dodatkow to co napisałem wcześniej - od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest praktycznie jeden wielki teren zabudowany, autka jadą grzecznie w kolumnie, o wyprzedzaniu zapomnij. Dodatkowo ruch "uspokajają" światła w Milanówku i samym Grodzisku Maz. http://tnij.org/mm21 Nie jechałem, nie wypowiadam się. Zakaz skrętu w lewo z DK8 w stronę Lubochni - na 90% ZTCP, z okazji przebudowy DK8. http://tnij.org/mm25 Niby OK, do Budziszeiwc jeździłem, potem odbijałem na Jeżów. Uwaga, momentami brak jest asfaltu :)) Znaczy kiedyś był, ale przez lata się zdematerializował. Coś tam ostatnio podobno dłubali (dłubią?), więc może jest lepiej. http://tnij.org/mm3a Kilka razy jechałem, do Koluszek, w Koluszkach odbijałem na Rogów albo Brzeziny. Niby DW, ale też w nienajlepszej kondycji. W okolicach Koluszek spory ruch cystern (baza paliwowa). -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 25 |
Data: Lipiec 16 2011 16:17:14 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F. | Dnia Sat, 16 Jul 2011 13:50:08 +0200, jerzu napisał(a): On Thu, 14 Jul 2011 12:30:40 +0200, "J.F" mniejsza niz wczesniej. A na alternatywnych drogach tez kiszka :-) nie upieram sie - ot, pierwsza propozycja. od Pruszkowa do Grodziska Mazowieckiego to jest A na innych lepiej ? http://tnij.org/mm21Nie jechałem, nie wypowiadam się. Zakaz skrętu w lewo z DK8 w stronę no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-) J. 26 |
Data: Lipiec 16 2011 16:36:39 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Sat, 16 Jul 2011 16:17:14 +0200, "J.F." no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-) Też się nie da. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 27 |
Data: Lipiec 17 2011 00:13:34 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-16 16:36, jerzu pisze: no to trzeba w prawo, zawrocic i prosto :-)Też siÄ nie da. Navi zostawiłem w aucie, wiÄc nie podrzucÄ na razie Ĺladu. Bodaj 18:09 start z WRO ... 22:30 Wawa. Warunki: pusto, że ja pierdolÄ ... wiÄc bezstresowa jazda. ZgarnÄ łem autostopowicza siakiegoĹ, i poleciałem ... Czas pi raqzy drzwi 4:30. Nosz kurwa w mordÄ jeża (sory jerzu), 4:30 potrafiÄ wykrÄciÄ przez WartÄ w roboczy dzieĹ w "godzinach szczytu". Tu wyleciałem w sobotÄ pusto na drogach, i pieprzony odcinek piotrków-wawa spierdolił całÄ ĹredniÄ . Dla mnie to koronny dowód na to, że nie dla psa kiełbasa, czy że gdyby kózka. DK8 siÄ po prostu nie opłaca. Jerzu - ja rozumiem, że da siÄ łyknÄ Ä na zwÄżkach nawet busem marudera ... ale jeĹli dojedziesz do pociÄ gu ciÄ gnÄ cego siÄ za maruderem - to musisz przeskoczyÄ naĹcie/dziesiÄ t aut. Jak podrzucÄ Ĺlad bÄdzie widaÄ w czym rzecz - nie ma nikogo przede mnÄ - lecÄ 90 km/h ... zjawia siÄ maruder - prÄdkoć skacze od 25 - 70 ... z momentami dohamowaĹ praktycznie do zera bo jakaĹ pizda (nie tir) uznała, że przy 20 km/h siÄ podczas zmiany nitki wypierdoli na bok ... WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ! -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 28 |
Data: Lipiec 20 2011 22:17:47 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Sun, 17 Jul 2011 00:13:34 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" Jerzu - ja rozumiem, że da się łyknąć na zwężkach nawet busem Wiem o co biega, wczoraj utknąłem za Seatem Ibizą Cupra prowadzoną przez... zakonnicę. 50 km/h to był max. Od Rawy Mazowieckiej ciągnąłem się za nią aż do Emilianowa. Masakra. Za to w drodze powrotnej AM na spółkę z LD wymyśliła coś takiego: http://www.fileserve.com/file/CTDuMhK/11_07_19_12_29.rar -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 29 |
Data: Lipiec 20 2011 23:59:36 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-20 22:17, jerzu pisze: Wiem o co biega, wczoraj utknÄ łem za Seatem IbizÄ Cupra prowadzonÄ To ja siÄ pochwalÄ ;) W ostatni weekned z pominiÄciem rzecz jasna DK8 zrobiłem trasÄ Wro-Wawa-Wro w czasie 8 godzin 3 minut. Start z Psiego Pola, powrót na Traugutta ;) , w wawie na włochach kawa, kibelek, rzut okiem w TV i jazda. Ĺmiem twierdziÄ, że grubo ;) JF nie da rady mnie przekonaÄ, że DK8 nie jest taka zła ;) Ĺťeby na DK8 wykrÄciÄ 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieÄ szczÄĹcie. Przez WartÄ - to standard. JadÄ c do wawy czas trzasnÄ łem 3:40 jak za starych dobrych bezfotoradarowych czasów. To powrót mnie zmulił na maksa ;), bo wracałem właĹnie DK8, gdyż po zmroku nie mam odwagi jechaÄ przez wartÄ. Za ciasno tam miÄdzy drzewami, a, że tiry jeżdżÄ to tym bardziej mnie siÄ nie uĹmiecha wymijaÄ z tirem w zakresie "uwaga drzewa w skrajni" i równoczeĹnie omijaÄ pieszego :) -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 30 |
Data: Lipiec 21 2011 08:34:26 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F. | Dnia Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a): W dniu 2011-07-20 22:17, jerzu pisze: Niezle musze przyznac .. ale jak - znow przez Leczyce ? JF nie da rady mnie przekonać, że DK8 nie jest taka zła ;) Ja tylko pisze ze srednia na tych "oplotkach" wyciagasz podobna jak mozna na 8 od Wroclawia do Piotrkowa. Dalej oczywiscie nie bede polecal drogi z permamentnym korkiem, w dodatku zamknietej z powodu podmycia :-) (dzis pewnie znow nieprzejezdna ?) Jerzu od Tomaszowa do Janek wyciagnal srednia 75km/h, i to jest ogolnie niezly wynik jak na kraj, ale nie ma porownania do gierkowki w czasach "swietnosci". Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć No to faktycznie niezle. To powrót mnie zmulił na maksa ;), bo wracałem właśnie DK8, gdyż Ale czekaj .. 8:03 bylo czego ? bo jesli 3:40 do Wloch, kawa kibelek, .. to na powrot zostalo juz tylko 4h - nie wiem czemu narzekasz :-) między drzewami, a, że tiry jeżdżą to tym bardziej mnie się nie a ktory odcinek ? Domyslam sie ze nie dk83 Bo mapa podpowiada ze mozesz pojechac na sieradz ale ominac go przez koscierzyn. Nadkladasz jakies 12 km .. to moze szybciej bedzie jednak przepuscic tego tira przystajac miedzy drzewami :-) J. 31 |
Data: Lipiec 21 2011 12:57:26 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-21 08:34, J.F. pisze: To ja siÄ pochwalÄ ;) W ostatni weekned z pominiÄciem rzeczNiezle musze przyznac .. ale jak - znow przez Leczyce ? Zeżarłem zero. 8:30 Ĺťeby na DK8 wykrÄciÄ 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieÄNo to faktycznie niezle. Bo to weekend był, a nie dzieĹ roboczy i chciałem krócej siedzieÄ w aucie :) -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 32 |
Data: Lipiec 21 2011 10:49:28 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Michal Jankowski | "Rafał \"SP\" Gil" writes: To ja się pochwalę ;) W ostatni weekned z pominięciem rzecz jasna DK8 Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy tylko przy fotoradarach? Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam... MJ 33 |
Data: Lipiec 21 2011 12:58:45 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-21 10:49, Michal Jankowski pisze: To ja siÄ pochwalÄ ;) W ostatni weekned z pominiÄciem rzecz jasna DK8Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy Znaczy nie ma tam fotoradarów. W zabudowanym przekraczam dozwolonÄ o ok 30 km/h ... zwalniam znacznie w zabudowanym gdy nie mam widocznoĹci, lub gdy widzÄ możliwoć pojawienia siÄ jakiegokolwiek zagrożenia na drodze. Bo inaczej, to ja sobie w ogole takich srednich nie wyobrazam... Dlatego jeździsz pociÄ giem. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 34 |
Data: Lipiec 21 2011 13:57:56 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Michal Jankowski | "Rafał \"SP\" Gil" writes: Znaczy nie ma tam fotoradarów. W zabudowanym przekraczam dozwoloną o No to dalej nie ma rozmowy i mam nadzieję, że niedługo będą. MJ 35 |
Data: Lipiec 21 2011 14:09:39 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, Znaczy nie ma tam fotoradarów. W zabudowanym przekraczam dozwoloną oNo to dalej nie ma rozmowy Bo ponieważ? Wydaje Ci się, że to jakaś zbrodnia? Mają mi TIRy w zadek wjeżdżać? i mam nadzieję, że niedługo będą. Kto i gdzie? Może wyjdź zza tej klawiatury, wsiądź za kierownicę prawdziwego samochodu i wyjedź w trasę w dzień powszedni. Wtedy się przekonasz z jaką prędkościa _KOLUMNA_ samochodów w pełnym ruchu jedzie drogami krajowymi przez teren zabudowany. Jeśli nadal będziesz uważał, że zwalnianie do 50km/h jest bezpieczne w takiej sytuacji, to będe bardzo mocno zdziwiony. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 36 |
Data: Lipiec 21 2011 14:16:13 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości "Rafał \"SP\" Gil" writes: KAPELUSZ PLONK WARNING !!!! 37 |
Data: Lipiec 21 2011 13:19:57 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, To ja się pochwalę ;) W ostatni weekned z pominięciem rzecz jasna DK8Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy Bo masz słabą wyobraźnię. Kolejny kierowca-gawędziarz. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 38 |
Data: Lipiec 21 2011 13:58:55 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Michal Jankowski | RoMan Mandziejewicz writes: Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamy No przecież już się przyznał, że jedzie +30. MJ 39 |
Data: Lipiec 21 2011 14:11:12 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, No przecież już się przyznał, że jedzie +30.Znaczy rozumiem, ze przez obszar zabudowany jakies 100/50 i zwalniamyBo masz słabą wyobraźnię. Kolejny kierowca-gawędziarz. +30 to nie +50, które jeszcze przed chwilą mu wciskałeś. +30 przez zabudowane krajówkami TIRy jeżdżą i nie radzę takiemu przed nosem do 50 hamować... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 40 |
Data: Lipiec 21 2011 14:42:44 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Michal Jankowski | RoMan Mandziejewicz writes: +30 przez No czasem na mnie trąbią, fakt. I co? MJ 41 |
Data: Lipiec 21 2011 15:18:46 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, +30 przez zabudowane krajówkami TIRy jeżdżą i nie radzę takiemuNo czasem na mnie trąbią, fakt. I co? Nic. Gorzej jak zaczną wyprzedzać i stanie się coś złego. Albo jak się wkurzą i zrobią Ci jazdę 40km/h przez najbliższe kilkanaście kilometrów i próby zabójstwa przy każdym usiłowaniu wyprzedzania. I co im wtedy zrobisz? Też będziesz taki twardy jak teraz zza klawiatury? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 42 |
Data: Lipiec 21 2011 15:21:50 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Michal Jankowski | RoMan Mandziejewicz writes: Nic. Gorzej jak zaczną wyprzedzać i stanie się coś złego. Albo jak Wezwę policję. MJ 43 |
Data: Lipiec 21 2011 16:20:21 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, Nic. Gorzej jak zaczną wyprzedzać i stanie się coś złego. Albo jakWezwę policję. Jasne - policja nie ma co robić, tylko zajmować się TIRmanami, którzy pouczają upierdliwego kierowcę osobówki... -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 44 |
Data: Lipiec 21 2011 17:30:21 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w Nic. Gorzej jak zaczną wyprzedzać i stanie się coś złego. Albo jak Wezwę policję. O ile zdazysz. Bo moze twoje auto wygladac tak http://nasygnale.pl/kat,1025345,title,Przezyl-zderzenie-z-ciezarowka-To-prawdziwy-cud,wid,13584561,wiadomosc.html?ticaid=6cb39 A trzech swiadkow zezna "my tu sobie jechalismy grzecznie w korku w przepisowych odstepach 7m, a dwoch wyprzedzalo jak wariaci " J. P.S. Galeria do tego http://www.fakt.pl/Przezylem-zderzenie-z-TIR-em-Nowe-fakty-FOTO,galeria-artykulu,108556,1.html 45 |
Data: Lipiec 21 2011 20:15:03 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Michal Jankowski | "J.F" writes: Nic. Gorzej jak zaczną wyprzedzać i stanie się coś złego. Albo jak Kurdebalans. Chcecie sobie jeździć +30 w zabudowanym, trudno, chociaż wolałbym was na swojej drodze nie spotykać. Chwalicie się tym, to już gorzej. Opowiadacie "wszyscy tak jeżdżą" - to jest szkodliwa bzdura. Agitujecie "nie da się inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i straszycie tirmanami zabijającymi kapeluszników - no sorry, odbiło wam zdrowo. Lubiłem "od zawsze" Usenet, ale teraz widzę, że fora mają swoje zalety. Z ssc/fpw za chwalenie się przekraczaniem przepisów się wylatuje... MJ 46 |
Data: Lipiec 21 2011 20:36:14 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości "J.F" writes: A my Ciebie.
No ok, wystarczy. Wynocha na fora dla melepetów. KAPELUSZ PLONK 47 |
Data: Lipiec 21 2011 18:52:17 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: masti | Dnia piÄknego Thu, 21 Jul 2011 20:36:14 +0200 osobnik zwany Cavallino Wynocha na fora dla melepetów. powiedział najwiÄkszy melepeta -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 48 |
Data: Lipiec 21 2011 20:45:39 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Michal, Lubiłem "od zawsze" Usenet, ale teraz widzę, że fora mają swoje Opisujemy rzeczywistość. Zacznij jeździć zamiast teoretyzować. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 49 |
Data: Lipiec 21 2011 21:02:31 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości Kurdebalans. Jaka szkodliwa ? Chcesz jechac jak ten ostatni .. kapelusznik - wolno i bezpiecznie ? A potem sie rozbijesz na jakims ekologicznym drzewie, bo zasniesz za kolkiem ze zmieczenia i znudzenia. Agitujecie "nie da się inaczej", "wolniej=niebezpieczniej" i Kiedys chcialem sie przekonac ile dluzej by trwalo gdybym pojechal zgodnie z przepisami. Po cwierci pierwszej wioski zmienilem na "nie wiecej niz +10", po polowie dodalem "lub z predkoscia tego ktory mnie wyprzedzi". W polowie drugiej powiedzialem "a p* takie durne eksperymenty". Na swoje usprawiedliwienie napisze ze stoi tam czesto 40 z kompletnie niewiadomych powodow. straszycie tirmanami zabijającymi kapeluszników - no sorry, odbiło wam Jak sie (c)hamuje majac 40 ton na zderzaku, to nie jest to takie goloslowne straszenie .. Lubiłem "od zawsze" Usenet, ale teraz widzę, że fora mają swoje Zapewne sa i inne fora, gdzie sie wylatuje za przepisowa jazde :-) J. 50 |
Data: Lipiec 22 2011 01:54:31 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-21 20:15, Michal Jankowski pisze: Chcecie sobie jeździÄ +30 w zabudowanym, trudno, chociaż wolałbym was My też nie chcemy Ciebie spotkaÄ. END. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 51 |
Data: Lipiec 21 2011 21:22:59 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Thu, 21 Jul 2011 14:42:44 +0200, Michal Jankowski No czasem na mnie trąbią, fakt. I co? I nic. Ile wytrzymasz jadąc 50 km/h drogą krajową? Dasz radę 13 kilometrów? Wątpię. A tyle wynosi najdłuższy teren zabudowany na DK8 - Walichnowy - Wieruszów. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 52 |
Data: Lipiec 21 2011 21:46:26 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Bydlę | On 2011-07-21 19:22:59 +0000, jerzu said: On Thu, 21 Jul 2011 14:42:44 +0200, Michal Jankowski Piętnaście minut z taką prędkością (zakładam, że stałą) w trasie i człowiek ma ochotę w biegu wysiąść - z nudów. Trzeba by tam parę ograniczeń do 30 dać, by nikt nie zwariował. ;-) -- Bydlę 53 |
Data: Lipiec 21 2011 22:39:22 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F. | Dnia Thu, 21 Jul 2011 21:46:26 +0200, Bydlę napisał(a): On 2011-07-21 19:22:59 +0000, jerzu said: No i dali .. pare FR :-) J. 54 |
Data: Lipiec 21 2011 23:02:17 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2011-07-21 21:22, jerzu pisze: On Thu, 21 Jul 2011 14:42:44 +0200, Michal Jankowski Bez problemów, choć wiem, że dla wielu to niewyobrażalne. Wątpię. Wątp sobie, do woli. A tyle wynosi najdłuższy teren zabudowany na DK8 - Eee tam, 13 kilometrów po drodze krajowej z prędkością 50km/h? Pikuś. To raptem 15-20 minut takiej jazdy. Ja dzisiaj jechałem krajówką ponad 40 kilemetrów w jakieś 2,5-3 godziny :) 55 |
Data: Lipiec 22 2011 13:43:29 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w I nic. Ile wytrzymasz jadąc 50 km/h drogą krajową? Dasz radę 13 Bez problemów, choć wiem, że dla wielu to niewyobrażalne. Wakacje sa .. wez trzy dni urlopu, zapakuj dzieci, przyjedz w Sudety ... i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz przepisowo :-) A tyle wynosi najdłuższy teren zabudowany na DK8 - Eee tam, 13 kilometrów po drodze krajowej z prędkością I zobaczymy czy po tych 3h wytrzymasz kolejne 15 minut :-) J. 56 |
Data: Lipiec 24 2011 00:17:51 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2011-07-22 13:43, J.F pisze: Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w Jakby to powiedzieć - zasadniczo to jestem na urlopie, a z dzieciakami może być problem - za duże już są. W Sudety się wybieram, ale nie teraz i dodatkowo nie w polską część, choć ją też pokonać będę musiał. i nagraj trase, chocby komorka - chetnie zobaczymy jak jedziesz Zdziwiłbyś się, a dodatkowo nie bawią mnie płaszczycowe zabawy. Eee tam, 13 kilometrów po drodze krajowej z prędkością A co to ma do rzeczy? Nie wytrzymujesz to nie jedziesz. Z czasem i tego nauczą się tego kierowcy w Polsce. 57 |
Data: Lipiec 21 2011 14:16:32 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Cavallino | Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości RoMan Mandziejewicz writes: I w czym widzisz problem kapeluszu? 58 |
Data: Lipiec 21 2011 21:18:25 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Wed, 20 Jul 2011 23:59:36 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć Mnie dzisiaj zajęło 5 h 28 minut - start z Robotniczej we Wrocku, meta na Ursynowie w Wawie, po drodze tankowanie i hotdog - ale na Bliskiej, to szybko było :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 59 |
Data: Lipiec 22 2011 13:45:54 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości Żeby na DK8 wykręcić 4 h lub 4,5 h aktualnie - trzeba mieć Mnie dzisiaj zajęło 5 h 28 minut - start z Robotniczej we Wrocku, meta Ale tak ciagle DK8 czy kombinowales objazdami ? I za wrockiem wpakowales sie w korek na swiatlach w Dlugolece czy zwiedziles nasze nowe AOW ? J. 60 |
Data: Lipiec 22 2011 18:33:21 | Temat: Re: JeÂśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Fri, 22 Jul 2011 13:45:54 +0200, "J.F" Ale tak ciagle DK8 czy kombinowales objazdami ? DK8 do Walichnowy (wów?), potem na Sieradz do Złoczewa, ze Złoczewa przez Burzenin, Widawę do DK8, Piotrków, ósemką do Tomaszowa i dalej przez Nowe Miasto i Grójec. Taka wycieczka, nie śpieszyło mi się.
Nie, objechałem korek. Zresztą AM i jej LiveDrive sama zaproponowała objazd. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 61 |
Data: Lipiec 16 2011 13:38:09 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Wed, 13 Jul 2011 18:21:45 +0200, "J.F" A nie masz ochoty sprawdzic Grodzisk, Zyrardow, Skierniewice, Od Pruszkowa do Grodziska to jest niezła kiszka :) Za Grodziskiem się luzuje, do Żyrardowa spokój, za Żyrardowem do Skierniewic to już bajka. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 62 |
Data: Lipiec 13 2011 16:29:47 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: radekp@konto.pl | Sun, 10 Jul 2011 22:42:56 +0200, w "Rafał W związku z pojawiającymi się wątkami w dyskusjach o Prawdę mówiąc, chyba dokładnie taką trasę jak pojechałeś, wyznacza AM jako najszybszą. 63 |
Data: Lipiec 13 2011 19:31:21 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-13 16:29, pisze: W zwiÄ zku z pojawiajÄ cymi siÄ wÄ tkami w dyskusjach oPrawdÄ mówiÄ c, chyba dokładnie takÄ trasÄ jak pojechałeĹ, wyznacza AM jako Taka bez trafficowych danych (czy online czy offline) cały czas wali na DK8. Te z trafficem live - różnie. -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 64 |
Data: Lipiec 14 2011 14:32:14 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: radekp@konto.pl | Wed, 13 Jul 2011 19:31:21 +0200, w "Rafał W dniu 2011-07-13 16:29, pisze: Zgodnie z zasadą działania trafficu. Te z trafficem live - różnie. Sprawdziłem Wrocław-Wawa na teraz: najszybsza - 355km/5h26min (twoja) po bożemu, DK8 - 347km/5h39min 65 |
Data: Lipiec 14 2011 14:54:14 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-14 14:32, pisze: Te z trafficem live - różnie.Sprawdziłem Wrocław-Wawa na teraz: Klucz tego wszystkiego jest nastÄpujÄ cy: jak staniesz na DK8, np z powodu rozkraczonego autobusu (hipotetyzujÄ) - pojawia siÄ problem z ominiÄciem przeszkody, gdyż z przeciwka z racji znacznego ruchu ciÄ gle coĹ jedzie ... z tyłu ciÄ gle dojeżdżajÄ i zator zaczyna siÄ rozrastaÄ w ekspresowym tempie. WiÄc jeĹli zdarzy siÄ "łolaboga" na DK* - trudniej z niej wybrnÄ Ä. Na tych alternatywach drogami "podrzÄdnymi" ruch jest o niebo a nawet i ziemiÄ mniejszy, wiÄc jakakolwiek łolaboga jest łatwiejsza do zanihilowania. I tu dostrzegam "wyższoć" alternatyw nad DK8. Bo jeĹli na DK8 od Piotrkowa do Mszczonowa nie wydarzy siÄ nic nadzwyczajnego i nie trafi siÄ pizda jadÄ ca 40-50 km/h bo mu siÄ tak podoba/bo bezpiecznie w nocy, to ĹredniÄ wyciÄ gnÄ Ä na tym odcinku da siÄ na poziomie 70 km/h - co spowoduje, że alternatywy czasowo nie majÄ sensu. WybierajÄ c "boki" biorÄ po prostu pod uwagÄ, że zdarzyÄ siÄ coĹ może, tym bardziej, że znam doć dobrze mojego pecha :) -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 66 |
Data: Lipiec 14 2011 17:58:28 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: J.F | Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" Klucz tego wszystkiego jest nastÄpujÄ cy: jak staniesz na DK8, np z powodu rozkraczonego autobusu (hipotetyzujÄ) - pojawia siÄ problem z ominiÄciem przeszkody, gdyż z przeciwka z racji znacznego ruchu ciÄ gle coĹ jedzie ... z tyłu ciÄ gle dojeżdżajÄ i zator zaczyna siÄ rozrastaÄ w ekspresowym tempie. WiÄc jeĹli zdarzy siÄ "łolaboga" na DK* - trudniej z niej wybrnÄ Ä. A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ? Na tych alternatywach drogami "podrzÄdnymi" ruch jest o niebo a nawet i ziemiÄ mniejszy, wiÄc jakakolwiek łolaboga jest łatwiejsza do zanihilowania. I tu dostrzegam "wyższoć" alternatyw nad DK8. taaa - traktor lub kombajn, a szerokosc drogi niestety nie pozwala na wyprzedzenie :-) Bo jeĹli na DK8 od Piotrkowa do Mszczonowa nie wydarzy siÄ nic nadzwyczajnego i nie trafi siÄ pizda jadÄ ca 40-50 km/h bo mu siÄ tak podoba/bo bezpiecznie w nocy, to ĹredniÄ wyciÄ gnÄ Ä na tym odcinku da siÄ na poziomie 70 km/h - W ta strone nie jechalem - ale to chyba nie jest obecnie takie latwe ? Ewentualnie jak samochody sobie szybko pojechaly, to potem musza dlugo stac w krytycznym punkcie. A zjechac sie nie da :-) J. 67 |
Data: Lipiec 14 2011 20:16:54 | Temat: Re: JeĹli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: RafaĹ "SP" Gil | W dniu 2011-07-14 17:58, J.F pisze: A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ? Szczerze ? - praktycznie za każdym razem jak jadÄ. W tym, że ja bardzo czÄsto pokonujÄ tÄ trasÄ w "złych" momentach. Zadowolony jestem tylko jak jadÄ w piÄ tek wieczorem do wawy - wszystko stoi w przeciwnym do mnie kierunku. A tak, zawsze trafiam a to na moment kiedy bełchatów wyłazi z kopalni etc ;) Na tych alternatywach drogami "podrzÄdnymi" ruch jest o niebotaaa - traktor lub kombajn, a szerokosc drogi niestety nie CzÄsto siÄ tam zdarza, fakt. Ale każdorazowo grzecznie nie utrudniali wyprzedzenia, a wrÄcz ułatwiali. Bo jeĹli na DK8 od Piotrkowa do Mszczonowa nie wydarzy siÄ nicW ta strone nie jechalem - ale to chyba nie jest obecnie takie w ĹťADNÄ nie jest takie łatwe. StÄ d moje ciÄ głe kombinacje/wariacje z trasami. JeżdżÄ na tyle czÄsto, żeby wiedzieÄ, że statystycznie "prawie zawsze" wpierdolÄ siÄ na dk8 w jakiĹ kanał. Bardziej opłaca jechaÄ siÄ krzakami. Ile razy w ciÄ gu ostatnich 2 miesiÄcy leciałeĹ tÄ trasÄ ? Bo mam wrażenie, że mamy inne dane poznawcze :) Ja w miesiÄ cu latam kilka/kilkanaĹcie/kilkadziesiÄ t razy ... gdzie *kilka* wystÄpuje sporadycznie. Ewentualnie jak samochody sobie szybko pojechaly, to potem musza Gorzej - bardzo czÄsto na DK8 nie da siÄ zawróciÄ :) -- Jak ja kurwa nienawidzÄ PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 % KURWA !!! P.S. Bardzo lubiÄ DW 710 + DW 449 + DK 15/25 ;) 68 |
Data: Lipiec 15 2011 09:44:07 | Temat: Re: Jesli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: Axel | ""Rafal \"SP\" Gil"" wrote in message A jak czesto ci sie taka olaboga przydarza ? No to dzis mamy nowy rodzial w przejezdnosci DK8: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9951848,Zamknieta_droga_krajowa_Warszawa_Wroclaw.html "Calkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wroclaw) w miejscowosci Babsk w powiecie rawskim (Lódzkie). Ulewne opady deszczu spowodowaly tam podmycie remontowanego odcinka trasy." Taaaa.... A w nawiazaniu do dyskusji o czasie przejazdu, to moja zona przedwczoraj z Czestochowy do Wwy jechala 4h... -- Axel 69 |
Data: Lipiec 16 2011 13:51:11 | Temat: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;) | Autor: jerzu | On Wed, 13 Jul 2011 16:29:47 +0200, Prawdę mówiąc, chyba dokładnie taką trasę jak pojechałeś, wyznacza AM jako Zależy od punktu docelowego. Na moich jakoś nie chce, wyznacza DK8. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |