On 2010-06-29 18:34, news wrote:
tez podejrzewam b. przestaw sobie sam i po krzyku :P
tak tez zrobie, bardziej martwiłem siÄ™ że trzeba bÄ™dzie walczyć z geometriÄ….
Ściagnięcie poduszki stanowi jakis problem, czy domowymi narzędziami dam radę niczego nie uszkodzić?
4 |
Data: Czerwiec 29 2010 23:31:38 |
Temat: Re: Kto mi popsuł kierownicę seicento |
Autor: Grejon |
W dniu 2010-06-29 19:06, Sebastian Biały pisze:
¦ciagnięcie poduszki stanowi jakis problem, czy domowymi narzędziami dam
radę niczego nie uszkodzić?
Nie wiem jak w SC, ale w sterej Megane poduszkę można było zdj±ć jednym torxem. My¶lę że u ciebie będzie podobnie.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
5 |
Data: Czerwiec 29 2010 11:46:11 | Temat: Re: Kto mi popsuł kierownicÄ™ seicento | Autor: Pszemol |
"Sebastian Biały" wrote in message
JeĹ›li b) to może Ĺ›ciÄ…ganie deski wymaga zdjÄ™cia kierownicy i założenia jÄ… na zÄ™batkÄ™ "w troche innej pozycji".
Głosowałbym za b).
6 |
Data: Czerwiec 29 2010 18:34:20 | Temat: Re: Kto mi popsuł kierownicÄ™ seicento | Autor: J_K_K |
Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomoĹ›ci
b) drugi zmieniał głównÄ… wiÄ…zkÄ™ przewodów pod maskÄ… i rozbierał deskÄ™ (poważne ASO).
Pewnie Ĺ›ciÄ…gnÄ…ł kierownicÄ™, żeby dostać siÄ™ do przełÄ…czników
pod kierownicÄ….
Pzdr
JKK
7 |
Data: Czerwiec 29 2010 19:09:08 | Temat: Re: Kto mi popsuł kierownicę seicento | Autor: Piter |
na ** p.m.s ** Sebastian Biały pisze tak:
Je¶li b) to może ¶ci±ganie deski wymaga zdjęcia kierownicy i
założenia j± na zębatkę "w troche innej pozycji".
Może mi kto¶ to potwierdzić?
do b już nie jeĽdzij :)
--
Piter
vw golf mk2 1.3 '87
vw passat B5 1.6 '98
8 |
Data: Czerwiec 29 2010 22:48:08 | Temat: Re: Kto mi popsuł kierownicÄ™ seicento | Autor: Tomasz Pyra |
Sebastian Biały pisze:
Witam.
Seicento ma krzywo kierownice na wprost. Jakies 20 stopni od prawidłowego położenia. Upierdliwe. OczywiĹ›cie powinienem pójĹ›c do mechnika-psuja tylko mam problem ... do którego ?
Mialy miejsce dwa zdarzenia "naprawcze" jedno po drugim w dwóch kompletnie różnych miejscach. Nie wiem kto nabroił. Ale może ktoĹ› mi jest w stanie to okreslić na podstawie opisu naprawy:
a) pierwszy mechanik zmieniał obudowÄ™ alternatora i uzwojenia rozrusznika ("Pan Henio w garażu").
b) drugi zmieniał głównÄ… wiÄ…zkÄ™ przewodów pod maskÄ… i rozbierał deskÄ™ (poważne ASO).
Która z tych dwoch czynnoĹ›ci wymaga manipulacji położeniem kierownicy po zakonczonej pracy?
JeĹ›li a) to może rozkrÄ™cił mi drÄ…żki i poskrÄ™cał już w innej pozycji.
JeĹ›li b) to może Ĺ›ciÄ…ganie deski wymaga zdjÄ™cia kierownicy i założenia jÄ… na zÄ™batkÄ™ "w troche innej pozycji".
Raczej b), ale jest prosty sposób jak to sprawdzić.
Jeżeli od pozycji w której teraz jedziesz prosto (czyli koło kierownicy przekrÄ™cone o 20 stopni) masz tyle samo do przekrÄ™cenia do lewego i prawego oporu (maksymalnego skrÄ™tu kierownicy), to oznacza Ľle założone koło kierownicy na wielowypuĹ›cie.
Natomiast jeżeli w połowie drogi miÄ™dzy jednym a drugim oporem masz koło kierownicy ustawione prosto (ale obecnie koła lekko skrÄ™cone), to znaczy że krzywo jest ustawione na drÄ…żkach.
| | | | |