Ktos zna firme...
1 | Data: Marzec 24 2009 20:04:04 |
Temat: Ktos zna firme... | |
Autor: Wild Root | .... która potrafi (ma sprzet i wiedzę, aby) znaleźć źródło zakłóceń 2 |
Data: Marzec 24 2009 20:03:40 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Jacek | Hagenuk 3 |
Data: Marzec 24 2009 20:44:29 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: fajnefele |
... która potrafi (ma sprzet i wiedzę, aby) znaleźć źródło zakłóceń Zachwalales radio Lafayette, nie daje sobie rady? 4 |
Data: Marzec 25 2009 10:26:07 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Zachwalales radio Lafayette, nie daje sobie rady? Ja? -- Wild Root 5 |
Data: Marzec 24 2009 20:52:08 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Przemysław Bernat | Dnia Tue, 24 Mar 2009 20:04:04 +0100, Wild Root napisał(a): ... która potrafi (ma sprzet i wiedzę, aby) znaleźć źródło zakłóceń I tak wszyscy wiedzą, że Ermes wycina wszytkie zakłócenia. Powiedz to wprost i nie zawracaj dupy. A najlepiej to walnij ten koreański wynalazek do Zalewu Włocławskiego i kup se normalne auto. Dla nieobeznanych: porównajcie Wild Roota i Tomasza Motylińskiego. -- Pozdrawiam, Przemek 6 |
Data: Marzec 25 2009 10:26:35 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Dla nieobeznanych: porównajcie Wild Roota i Tomasza Motylińskiego. ROTFL. -- Wild Root 7 |
Data: Marzec 24 2009 21:26:45 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości ... która potrafi (ma sprzet i wiedzę, aby) znaleźć źródło zakłóceń Chcesz się tylko zorientować co powoduje zakłócenia, czy mieć oficjalną dokumentację o braku kompatybilności elektromagnetycznej? Jeśli to drugie, to proponuję zapytać się w UKE, PIT-cie, Instytucie Łączności. Ja, przy pomocy prostej aparatury, znalazłem w swoim samochodzie zakłócenia od sterowania wtrysków CR. -- Pozdrawiam, yabba 8 |
Data: Marzec 25 2009 10:31:16 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Chcesz się tylko zorientować co powoduje zakłócenia, czy mieć oficjalną W Hondzie powiedzieli mi, że nie są w stanie mi pomoć, bo nie mają odpowiedniego sprzętu do wytropienia źródła. Pomyślałem sobie, że jak podam im dokładnie źródło na tacy to może będą mogli coś z tym zrobić. Więc właściwie potrzebuję tylko konkretnej informacji popartej jakimiś pomiarami. -- Wild Root 9 |
Data: Marzec 25 2009 10:45:49 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Jakie urządzenie jest zakłócane? W jakich okolicznościach występuje zakłócenie i jaki jest jest jego charakter? -- Pozdrawiam, yabba 10 |
Data: Marzec 25 2009 11:49:17 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Jakie urządzenie jest zakłócane? W jakich okolicznościach występuje Urządzenie to CB. Poradziłem sobie kupując drogie radio z dobrymi filtrami, ale już wiem, że NB nie wytnie trzasków impulsowych, gdy będą one miały zbliżoną wielkość do sygnału. Z tego też powodu przy niektórych (słabszych) sygnałach w tle rozmowy słyszalne są trzaski (pierdzenie). Kompletnie nie przeszkadza to w słuchaniu, ale wariować zaczyna ASC. To mam zmodyfikowane przez Sinad i naprawdę przy wyłączonym silniku działa rewelacyjnie (żadnego jąkania, nawet przy słabych sygnałach). Chciałbym jednak używać go także w czasie jazdy, a wtedy to puszcza już tylko sygnały w granicach 9S i większe. Skoro mam radio z górnej półki dodatkowo poprawione i wyregulowane przez porządnego fachmana, pomyślałem że może ASO może coś zrobić. Oni jednak bezradnie rozkładają ręcę, bo nie mają przyrządów do pomiarów takich zakłóceń, a mi też się nie uśmiecha, że będą mi rozbierali cały samochód szukając po omacku. Stąd kolejny pomysł, aby znaleźć firmę, która potrafi to wytropić i poprzeć podaną informację wynikami jakiś pomiarów. Wtedy ASO mogłoby się skupić na istocie problemu. -- Wild Root 11 |
Data: Marzec 25 2009 12:53:08 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Masz silnik diesla z Common Rail? Czy zakłócenia są zależne od obrotów silnika? U mnie takim "pierdzeniem" w czasie obecności nośnej, objawia się sterowanie wtryskami. ASO Fiata rozłożyło ręce, bo według nich samochód jest sprawny. Pomimo podejrzeń, że samochód produkuje za dużo zakłóceń, nie będą zajmować się tą sprawą. Stawiam, że u Ciebie źródłem problemu też jest sterowanie wtryskami. Przeprowadzając kilka doświadczeń, można na 90% wyeliminować pozostałe potencjalne źródła. -- Pozdrawiam, yabba 12 |
Data: Marzec 25 2009 15:10:58 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Masz silnik diesla z Common Rail? A są teraz produkowane inne diesle? Czy zakłócenia są zależne od obrotów silnika? Tak przyspieszają wraz z obrotami, powiem więcej w miejscu gdzie nie ma zakłóceń zewnętrznych (przy odblokowanym i podgłoszonym na maksimum radyjku) po przekręceniu kluczyka słyszę pompę paliwa, ale to jest tak ciche, że w czasie normalnego użytkowania niesłyszalne. W identycznych warunkach po uruchomieniu silnika oprócz pierdzenia słyszę także cichutki świst alternatora (ale to też jest tak ciche, że nie warto się tym zajmować, bo nawet 1S nie osiąga, a zwykle szumy z otoczenia mają więcej). Więc może to być sterowanie wtryskami, ale ja potrzebuję to na piśmie potwierdzone jakimiś pomiarami. U mnie takim "pierdzeniem" w czasie obecności nośnej, objawia się Dlaczego? Przecież jako klient masz prawo żądać usunięcia usterki. ASO Hondy rozłożyło ręce, bo nie mają sprzętu do zlokalizowania przyczyny, ale też nie wiem, jak im podam na tacy przyczynę, czy coś z tym zrobią. Jak nie to następne auto jakie kupię będzie benzynowe. -- Wild Root 13 |
Data: Marzec 25 2009 16:10:34 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Chyba do niedawna były pompowtryski w silnikach VW? Rozwiązań w Hondzie nie znam, chciałem się też upewnić czy obaj rozmawiamy o tym samym. Dobra komunikacja to podstawa. :) Czy zakłócenia są zależne od obrotów silnika? Więc jeśli chcesz "twardy" papier z pieczątkami, to tylko UKE, PIT lub IŁ. Najprościej podjedź do lokalnego oddziału UKE i się zapytaj ile by to kosztowało. Tylko uważaj, żeby w przypadku przekroczenia norm zakłóceń nie zakazali Ci dalszej eksploatacji samochodu. :) U mnie takim "pierdzeniem" w czasie obecności nośnej, objawia się - Samochód jeździ? - Jeździ! - To w czym problem? "Pierdzące" zabawki, nie będące fabrycznym wyposażeniem samochodu, nas nie interesują. Nawet jeśli by chcieli, to podejrzewam, że nic praktycznie nie mogą zrobić. Problem tkwi w konstrukcji samochodu i nawet wymiana całej instalacji elektrycznej nie przyniosłaby skutku. Producent też nie przewidział żadnej akcji serwisowej na to i nie opracował "service pack-ów". Usunięcie zakłóceń wymagałoby przeprojektowania sterownika silnika i instalacji do wtryskiwaczy, czyli jest to zadanie dla konstruktora, a nie serwisu. Nie jestem nawet pewien, czy omawiane zakłócenia przekraczają normy, czy też nie. Jeśli nie przekraczają, to nic nie wywalczysz. Jeśli przekraczają, to jest pretekst do zmuszenia producenta/importera do wycofania produktu z rynku. ASO Hondy ASO Hondy też może nic nie wskórać, jeśli takie zachowanie samochodu wynika z jego konstrukcji. Z ciekawostek dodam, że Citroen C5 HDI 2.0 140 KM nie zakłóca. Radio to Harry II ASC. Koledzy, ktorzy jeździli służbowymi Astrami II 1,7 80 KM i też mieli HARRY II ASC, nic nie zgłaszali. -- Pozdrawiam, yabba 14 |
Data: Marzec 25 2009 23:40:35 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Więc jeśli chcesz "twardy" papier z pieczątkami, to tylko UKE, PIT lub IŁ. A oni stwierdzą tylko, że zakłóca, czy też co zakłóca potrafią? Nawet jeśli by chcieli, to podejrzewam, że nic praktycznie nie mogą CB w Polsce przeżywa renesans i pewnie coraz więcej ludzi będzie przy wyborze samochodu, kierować się również tym, czy dane auto zakłóca CB, czy nie. Wtedy producenci zaczną o tym myśleć, a przynajmniej chciałbym, aby tak było. -- Wild Root 15 |
Data: Marzec 26 2009 09:34:44 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Źródło zakłóceń to sam potrafię określić. Tak jak już pisałem, przeprowadzając kilka testów, można okreslić zespół urządzeń, który produkuje zakłócenia. Czyli będzie wiadomo, że zakłócenia pochodzą np. z alternatora, ale nie będzie wiadomo czy z diod prostowniczych czy z wbudowanego regulatora napięcia. Na tym etapie kluczowe jest określenie, czy zakłócenia przekraczają normę czy też nie. Jeśli wszystko mieści się w normach, to nic nie wywalczysz. Ważne też jest poznanie charalteru elektrycznego zakóceń. Pomimo zakłócania CB na częstotliwości w okolicach 27 MHz, może się okazać, że zakłócenie ma zupełnie inna częstotliwość, ale tak duzy poziom, że przesterowywuje wejście odbiornika CB. Poszukaj wątku na pl.rec.radio.cb, w którym o tym dyskutowaliśmy. Możesz tez podejść do problemu od drugiej strony i sprawdzić czy radio CB jest "kompatybilne elektromagnetycznie", czyli czy jest odpowiednio odporne na zakłócenia dopuszczone normami. Nawet jeśli by chcieli, to podejrzewam, że nic praktycznie nie mogą Większość ludzi kupuje samochód na podstawie dostępnego koloru tapicerki i aktualnych promocji, a Ty wymagasz od nich wchodzenia w takie niuanse. :)) Tylko na tej grupie można spotkać zapaleńców, którzy rozpatrują różnice w konstrukcjach poszczególnych modeli. Statystyczny konsument kupuje ładne opakowanie i markę, a nie rzeczywistą jakość produktu. -- Pozdrawiam, yabba 16 |
Data: Marzec 26 2009 10:28:17 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście A oni stwierdzą tylko, że zakłóca, czy też co zakłóca potrafią? A wystawisdz mi stosowny dokument z pieczątką? :) -- Wild Root 17 |
Data: Marzec 26 2009 11:07:05 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Napiszę do Ciebie na priva. -- Pozdrawiam, yabba 18 |
Data: Marzec 26 2009 11:23:33 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Jaki jest do Ciebie adres e-mail? -- Pozdrawiam, yabba 19 |
Data: Marzec 26 2009 13:39:31 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Marcin Stankiewicz | Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:23:33 +0100, yabba na pl.misc.samochody Jaki jest do Ciebie adres e-mail? Poszukaj postów Tomasza Motylińskiego zwanego także Motylem ;-) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "carpe diem (łac.) - chwytaj dzień, korzystaj z każdego dnia" 20 |
Data: Marzec 26 2009 21:27:20 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście Poszukaj postów Tomasza Motylińskiego zwanego także Motylem ;-) ROTFL -- Wild Root 21 |
Data: Marzec 30 2009 11:37:42 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: yabba | Użytkownik "Wild Root" napisał w wiadomości W poście m.in. przeczytać można: Witam, Podeślesz mi swój adres email, czy nie jesteś już zainteresowany tematem? -- Pozdrawiam, yabba 22 |
Data: Marzec 25 2009 11:35:08 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Moon | Wild Root wrote: ... która potrafi (ma sprzet i wiedzę, aby) znaleźć źródło zakłóceń zwykle to są problemy z kablami do świec i świecami. alternator raczej nie, bo jeśli powoduje zakłócenia to raczej pada szybko. moon 23 |
Data: Marzec 25 2009 11:50:51 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Wild Root | W poście zwykle to są problemy z kablami do świec i świecami. W silniku diesla to są tylko żarowe :) -- Wild Root 24 |
Data: Marzec 26 2009 00:32:15 | Temat: Re: Ktos zna firme... | Autor: Moon | Wild Root wrote: W poście m.in. przeczytać można: to może wina jest w wadliwej instalacji CB? jakieś złe ekranowanie, itp. moon |
Re: Ktos zna firme...

