Może ktoś ma Nissana 2,0 z CVT i LPG - jakie wrażenia i spalanie ?
ja mam Nissana Primere p11.144 2.0 z CVT z tiptronicem...
+ BRC 24 Sequent :-)
benzyna spalanie trasa - spokojna jazda do 70-90km/h 7,5 litra
benzyna spalanie trasa - ostra jazda autostrada do 130-160 km/h 9,5 litra
benzyna miasto spalanie (wroclaw korki) do 13,5
gaz - o powyzszych wartosc dodaj 2,5 i wyjdzie spalanie LPG....
instalacja sprawuje sie ok, tak jak pisal scyzor, tez mam ustawione na
opadajace
obroty i przelacza sie niezauwazalnie, spadek mocy w porownaniu do beznyny
jakis tam jest ale i tak z ta skrzynia CVT i niby 140 konikami to to auto
przez skrzynie CVT i zastosowany zmiennik momentu obrotowego jest generalnie
mulaste, za to komfortowe
instalke LPGdopiero miesiac, i bede musial podjechac jeszcze
na regulacje i chyba jakas i kalibracje diodek wskazujacych poziom gazu
bo pokazuja stan jak chca
to juz druga moja primera z automatem, poprzednia byla P10 2.0 115 koni
tez mialem gaz tylko ze brc 2 generacje. spalanie wygladalo podobnie..
M
5 |
Data: Pa?dziernik 06 2007 00:28:30 |
Temat: Re: LPG i automatyczna skrzynia biegow - tiptronik |
Autor: Legato |
Do pracy mam ~12km-ów.
W zasadzie 500m do E4 potem ~11 km-ów trasa E4 i zjazd na parking.
W sumie rocznie wykonuję ok ~19-20 kkm.
Czy w sekwencjach nie jest tak, że aby układ przełączył się na LPG temperatura cieczy chłodzącej musi przekroczyć jakąś wartość.
Obawiam się takiej sytuacji, że ok pół drogi jechałbym na Pb a drugą cześć na LPG. Oszczędność praktycznie połowiczna biorąc pod uwagę spalanie wg kol. Michała.
Nie wspomnę o zimie.
Nie bez powodu pytałem o BLOS-a.
Pozdrówka
L.
Obecny Mazdacz a przyszły posiadacz Nissana Primery ;)
|