Może ktoś ma Nissana 2,0 z CVT i LPG - jakie wrażenia i spalanie ?
ja mam Nissana Primere p11.144 2.0 z CVT z tiptronicem...
+ BRC 24 Sequent :-)
benzyna spalanie trasa - spokojna jazda do 70-90km/h 7,5 litra
benzyna spalanie trasa - ostra jazda autostrada do 130-160 km/h 9,5 litra
benzyna miasto spalanie (wroclaw korki) do 13,5
gaz - o powyzszych wartosc dodaj 2,5 i wyjdzie spalanie LPG....
instalacja sprawuje sie ok, tak jak pisal scyzor, tez mam ustawione na 
opadajace
obroty i przelacza sie niezauwazalnie, spadek mocy w porownaniu do beznyny
jakis tam jest ale i tak z ta skrzynia CVT i niby 140 konikami to to auto
przez skrzynie CVT i zastosowany zmiennik momentu obrotowego jest generalnie
mulaste, za to komfortowe
instalke LPGdopiero miesiac, i bede musial podjechac jeszcze
na regulacje i chyba jakas i kalibracje diodek wskazujacych poziom gazu
bo pokazuja stan jak chca
to juz druga moja primera z automatem, poprzednia byla P10 2.0 115 koni
tez mialem gaz tylko ze brc 2 generacje. spalanie wygladalo podobnie..
M
| 5 | 
Data: Pa?dziernik 06 2007 00:28:30 | 
| Temat: Re: LPG i automatyczna skrzynia biegow - tiptronik | 
| Autor: Legato  | 
 
Do pracy mam ~12km-ów. 
W zasadzie 500m do E4 potem ~11 km-ów trasa E4 i zjazd na parking. 
 
W sumie rocznie wykonuję ok ~19-20 kkm. 
 
Czy w sekwencjach nie jest tak, że aby układ przełączył się na LPG temperatura cieczy chłodzącej musi przekroczyć jakąś wartość. 
 
Obawiam się takiej sytuacji, że ok pół drogi jechałbym na Pb a drugą cześć na LPG. Oszczędność praktycznie połowiczna biorąc pod uwagę spalanie wg kol. Michała. 
Nie wspomnę o zimie. 
 
Nie bez powodu pytałem o BLOS-a. 
 
 
Pozdrówka 
L. 
 
Obecny Mazdacz a przyszły posiadacz Nissana Primery ;) 
 
  |