(Debata) Aż ciśnie by napisać
1 | Data: Pa?dziernik 16 2007 10:55:32 |
Temat: (Debata) Aż ciśnie by napisać | |
Autor: neelix | po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy i skomentować kłamliwe 2 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 11:05:50 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neptun | po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy ale przynajmniej nie dostal kataru jak twoj "krol" 3 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 11:04:29 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: ulong | neelix pisze: po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy i skomentować kłamliweNiestety, tacy jak ty, mimo apelow powyzej nie potrafia sie dostosowac i mimo wszystko nie pisac o polityce na tej grupie. Pozdrawiam z wyrazami wspolczucia, Wojtek. 4 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 11:21:33 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: Mirek | Użytkownik "ulong" napisał w wiadomości neelix pisze:nie wyciągajcie gówna z szamba please. -- pozdrawiam, Mirek 5 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 11:25:43 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
neelix pisze: No przecież usilnie powstrzymuję się. Przynajmniej staram się. Nie zawsze wszystko wychodzi. :-) -- Pozdrawiam neelix 6 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 11:07:20 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: Scyzoryk | NTG !!! 7 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 02:57:49 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: | On 16 Paź, 10:55, "neelix" wrote: po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy i skomentować kłamliwe NTG 8 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 12:55:27 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: Mlody | Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy i skomentować kłamliwe NTG!!!! Naucz się wreszcie nie spamować tu o plolityce, swojej światło fobii i pozostałych kompleksach wynikajacych z innego głównego. Pozdrawiam! -- Mlody www.jetta.org.pl '90 VW Jetta 1.6D grafitowa WND S*** oklejona '82 VW 1300 mexican red ,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren" 9 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 16:23:29 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: Kris |
po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy i skomentować kłamliwe na drzewo... 10 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 18:00:02 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
Wracasz? Ale korciło, żeby zajrzeć, nie? neelix 11 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 16:30:17 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: PAndy |
po debacie jaki wasz "król" Tusk jest nagi i bosy i skomentować kłamliwe daj spokoj neelix, ja nie bede glosowal bo nie mam na kogo ale twoje wypowiedzi swiadcza o tym ze chyba musi cie ktos przytulic, znajdz se babe, zlap za cyca, poklep po pupie i bedzie dobrze, moze przestaniesz sie przejmowac tymi ktorzy sie toba nie przejmuja... 12 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 18:03:40 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
Szanuję Twoje stanowisko. Ja jednak martwię się z powodu tych, którzy chcą się mną zająć i zrobić sobie Irlandię moim kosztem. Kumasz o co chodzi? -- Pozdrawiam neelix 13 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 18:09:44 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: PAndy |
Szanuję Twoje stanowisko. Ja jednak martwię się z powodu tych, którzy chcą chodzi mi tylko o to ze juz powineine byc na tyle duzy i szczepiony by wiedziec ze nie ma znaczenia co mowi polityk bo i tak nie bedzie tak jak mowi - wiec nie ma znaczenia czy zaleje cie zolc, krew, trafi piorun. Skup sie na tu i teraz. Zyecie pokazalo mi wyraznie - politycy duzo mowia i nic z tego nie ma zanczenia co mowia. Smieje sie troche z tych ktorzy jeszcze wierza, przejmuja sie itd... znam troche tego siwata, znam paru politykow i uwierz mi - czy z prawa czy z lewa to jak ich nikt nie widzi to klepia sie po plecach, mowia po imieniu, pija razem wodke i wala te same panny w burdelu... to co widzisz w TV to cyrk na uzytek naiwnych burakow ktorzy wierza...(jeszcze wierza). PS jak wygra PiS to nie bedzie koalicji z PO i najdalej za rok wybory po jeszcze wiekszej trzodzie niz dotad... 14 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 18:48:19 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
jak wygra PiS to nie bedzie koalicji z PO i najdalej za rok wybory po Podejrzewam, że żadna partia nie uzyska większości do rządzenia bez koalicjanta. PiS swoich jedynych możliwych wykosił. Mimo wszystko nie chcę tuskowej irlandii bis. -- Pozdrawiam neelix 15 |
Data: Pa?dziernik 16 2007 18:58:20 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: PAndy |
Podejrzewam, że żadna partia nie uzyska większości do rządzenia bez wiekszosci nei ale PiS niestety kieruja sie zla doktryna - wygralismy to reszta musi sie nam podporzadkowac - to zreszta bylo przyczyna nie zawiazanai kolacji POPiS w 2005 - szansa na kolacje POPiS jest jesli wygra PO - w przeciwnym razie za rok kolejne wybory i tak az do skutku... Pisze to jak obserwator tego co sie dzieje ale nie mam zadnych sympatii politycznych i ogolnie leje na PO i PiS (a takze inne partie ktorych nie wymieniam wylacznie z lenistwa). 16 |
Data: Pa?dziernik 17 2007 18:52:04 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
PoPiS był fikcją. Rozpadła się natomiast koalicja rządowa. Pisze to jak obserwator tego co sie dzieje ale nie mam zadnych sympatii Może tak najlepiej? No, ale jak się widzi co nam Plastfusy szykują to nie da się spokojnie usiedzieć. -- Pozdrawiam neelix 17 |
Data: Pa?dziernik 17 2007 20:35:16 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: Adam Płaszczyca | On Wed, 17 Oct 2007 18:52:04 +0200, "neelix" wrote: Może tak najlepiej? No, ale jak się widzi co nam Plastfusy szykują to nie da Zgadza się. TNogi same się rwą, żeby na PO głosować widząc same dobre rzeczy, na przykład tą, że zamiast płacic prywatnej klinice, bo w państwowej to jedynie umrzeć można, to będzie płacił wybrany przeze mnie fundusz wybranemu przeze mnie prywatnemu lekarzowi. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 18 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 04:03:57 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: venioo | Adam Płaszczyca pisze: Zgadza się. TNogi same się rwą, żeby na PO głosować widząc same dobreI moze wreszcie u dentysty normalnie zaczna LECZYC a nie wyrywac albo amalgamat wstawiac, ktory w krajach cywilizowanych juz dawno zostal uznany za szkodliwy dla zdrowia. Bo jak na razie to mamy tylko spektakularne sukcesy CBA i kolejne lustracje i rozliczenia, ktore mam w d..pie w momencie gdy panstwo w postaci skladek i podatkow okrada mnie z 50% moich dochodow. -- venioo 19 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 09:24:38 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: PAndy |
I moze wreszcie u dentysty normalnie zaczna LECZYC a nie wyrywac albo amalgamat wstawiac, ktory w krajach cywilizowanych juz dawno zostal uznany za szkodliwy dla zdrowia. Nie pitol... nigdzie amalgamat nie zostal uznany za niebezpieczny dla zdrowia, odchodzi sie od niego z powodow estetycznych, a poza tym czas zycia poprawnie wykonanej plomby amalgamatowej to 20 lat minimum a polimerowej... pewnie 1/3 tego okresu Bo jak na razie to mamy tylko spektakularne sukcesy CBA i kolejne lustracje i rozliczenia, ktore mam w d..pie w momencie gdy panstwo w postaci skladek i podatkow okrada mnie z 50% moich dochodow. poczekaj na wzrost OC dzieki geniuszowi ekonomicznemu Religi 20 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 11:35:59 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
Mnie prywatny dentysta z 15 lat temu dłubał w takiej plombie jakby tu ją wydłubać i powiedział, że zaraz wyleci. Plomba już wtedy miała może z 10 lat. Jak mi założył białą światłoutwardzalną to systematycznie wykrusza się jak cegła. > Bo jak na razie to mamy tylko spektakularne sukcesy CBA i kolejne A kto stworzył takie państwo po 89r. ? Liberały aferały. Oni pływają w pieniądzach a Ty narzekasz, że musisz na nich robić. neelix 21 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 14:39:32 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: venioo | neelix pisze: I moze wreszcie u dentysty normalnie zaczna LECZYC a nie wyrywac alboNie pitol... nigdzie amalgamat nie zostal uznany za niebezpieczny dla A moje biale jakos mi sie nie krusza. Ktos spartaczyl pewnie robote. Nie chrzan. Wszyscy po trosze je stworzyli. Obojetnie kto byl u wladzy, z lewej, z prawej, liberal czy nie, to jakos dziwnie poglady mu sie zmienialy. W ostatnim czasie Endrju byl jak choragiewka. Jak wygodniej tak mowil. I tak wszyscy juz od 28 lat robia niestety :( -- venioo 22 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 19:40:26 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
neelix pisze:się > jak cegła. Tacy lekarze nas leczą, ale kasę to im daj i to dużo. > A kto stworzył takie państwo po 89r. ? Liberały aferały. Oni pływają w Gruba kreska i liberały. Nawet sld zapomniało o ludziach. Endrju walczył o istnienie. Nie miał wpływu na rządzenie, a poza tym to tylko ostatnie 2 lata. Mamy wzrost gospodarczy. neelix 23 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 11:13:18 | Temat: Re: (Debata) Aż cinie by napisać | Autor: J.F. | On Thu, 18 Oct 2007 04:03:57 +0200, venioo wrote: I moze wreszcie u dentysty normalnie zaczna LECZYC a nie wyrywac albo Co do amalgamatu to zdaje sie nie masz racji. J. 24 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 11:29:17 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
Adam Płaszczyca pisze: A czy 90% społeczeństwa stać zapłacić prywatnemu dentyście 170 zł za plombę? 13% żyje poniżej minimum egzystencji. Kilkadziesiąt poniżej minimum socjalnego. Przez 16 lat okradali społeczeństwo, a teraz to społeczeństwo ma płacić za zrujnowane zdrowie z własnej kieszeni?! Bo jak na razie to mamy tylko spektakularne sukcesy CBA i kolejne Tylko jak PO sprywatyzuje szpitale to 90% zdecnie na wycieraczce przed szpitalem, bo lekarz wiecznie głodny i spragniony kasy. Aż strach się bać. neelix 25 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 14:55:27 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: venioo | neelix pisze: Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości A jaka roznieca? W dzisiejszym systemie jak ich nie stac na 170/plombe, to i tak zeba nie uratuja. A za tego straconego zeba jeszcze w postaci skladek zaplaca darmozjadowi kowalowi (bo dentysta nie mozna nazwac). 13% żyje poniżej minimum egzystencji. Kilkadziesiąt poniżej minimum Ze co???? Jakby im nie zabierali 50% dochodow (w tym na rozne oslony socjalne dla pijakow i nierobow), to by ich bylo swobodnie stac na comiesieczne oplacanie wlasnego ubezpieczenia zdrowotnego, w wybranej przez nich ubezpieczalni i w wybranej wysokosci. Przeciez to jest proste jak drut... Place 100pln/mies ubezpieczenia: nalezy mi sie w ramach to, to i to, place 10000pln/mies - w razie urwania reki czy nogi teleportuja mnie do szwajcarskiej kliniki i urwane konczyny doszywaja piekne blondynki o smuklych udach ;) Widzisz, ze Twoja ubezpieczalnia buduje gmachy z marmuru a oplacane przez nich uslugi medyczne Ci nie odpowiadaja - mowisz im do widzenia i idziesz do drugiej. Prawie jak z OC samochodowym ;) Jest konkurencja i jakos to dziala, wiesz za co zaplaciles, w razie czego dzwonisz na 0800...
Dzisiaj placisz skladki i jest tak samo: w kolejce do szpitala predzej cie kostucha dopadnie, zeby kolejke "ominac" musisz dac z 1000pln... A jak bedzie prywatny szpital, i ceny beda takie, ze 90% "zdechnie na wycieraczce" to jak napisales "wiecznie glodny i spragniony kasy" lekarz i tak nie zarobi. Bo nikt nie przyjdzie bo nikogo nie bedzie stac. Do prywatnego lekarza, ktory partaczy robote nikt nie bedzie chcial chodzic, co za tym idzie nikt mu nie zaplaci, a dalej - bedzie on biedny. Do dobrych specjalistow beda tlumy chetnych, a wiec i duzo pieniedzy - beda bogaci - proste. A w dzisiejszym systemie niektorzy lekarze nie roznia sie od rzeznikow, a maja dostac "bo jestem pan lekarz i mi sie nalezy". A chu..a sie nalezy. Za takie spartaczone operacje wyrostka jakie widzialem i robienie z ludzi frankensteinow to bym ich na ciezkie roboty wyslal a nie podwyzki dal.
....i ustaw sobie delimiter -- venioo 26 |
Data: Pa?dziernik 18 2007 23:39:22 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: złoty | venioo pisze:
...w finansach? ZAJEBISTA! W dzisiejszym systemie jak ich nie stac na 170/plombe, to i tak zeba nie uratuja. ....udowodnij A za tego straconego zeba jeszcze w postaci skladek zaplaca darmozjadowi kowalowi (bo dentysta nie mozna nazwac). ...hmm..myślę, iż obrażasz wielu dentystów pracujących uczciwie (a przypuszczam, że w skali kraju na pewno się tacy znajdę) bez powodu. Prawie jak z OC samochodowym ;) Jest konkurencja i jakos to dziala, wiesz za co zaplaciles, w razie czego dzwonisz na 0800... ...nie - nie jest. Wszczepienie rozrusznika serca nie jest równie proste jak wymiana błotnika. Ale..Ty jeszcze o tym nie wiesz. "Młodyś i głupiś" jak to drzewiej mówili.
...sugerujesz korupcję lekarzy? Czy Ty aby na pewno jesteś zwolennikiem PO? ..ona wszak obraża się, na wyciąganie tego typu spraw "na światło dzienne" przez PiS :) Do prywatnego lekarza, ktory partaczy robote nikt nie bedzie chcial chodzic, co za tym idzie nikt mu nie zaplaci, a dalej - bedzie on biedny. ...nie widziałem/znałem jeszcze "biednego" lekarza (rozpoczynający praktykę się nie liczą). Zatem..coś naciągana ta Twoja teoria. A w dzisiejszym systemie niektorzy lekarze nie roznia sie od rzeznikow, a maja dostac "bo jestem pan lekarz i mi sie nalezy". A chu..a sie nalezy. Za takie spartaczone operacje wyrostka jakie widzialem i robienie z ludzi frankensteinow to bym ich na ciezkie roboty wyslal a nie podwyzki dal. ...zgadzam się. Ja też nie widzę powodu, iż gesty poparcia przez PO/LiD dla lekarzy co do podwyżki "nie ważne co umiesz..podwyżka się należy" mają rację bytu. pzdr A. 27 |
Data: Pa?dziernik 19 2007 00:40:12 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: venioo | złoty pisze: venioo pisze: Chcesz zdjecie mojej szczeki jak zajebiscie mi zeby "profesjonalisci" panstwowi z..ebali?? Ze niedlugi czas bede musial z 9tys wydac zeby to prywatnie naprawili. TAKA JEST ROZNICA W FINANSACH I MI TU NIE PIER...L FARMAZONOW!!!!!!!! ...sorry unioslem sie... A na debilna odpowiedz tak samo glupia riposta: nie jestes idiota? UDOWODNIJ!
Pewnie, ze uczciwie pracuja, bo pracuja ciezko za dostepne srodki, i to nie ich wina, ze aparat urzedowy przezera ponad 50% kasy ze skladek. A z tego co zostanie Oni (dentysci) maja zdzialac cud. Chlooopie, chyba w innej Polsce mieszkasz.
Chodzilo mi o mechanizm ubezpieczen, a nie o prostote operacji. Ale niektorym widze trzeba jasniej...
Czy ja cos sugeruje? To jest ogolnie znana prawda, na ktora jak widac jest spoleczne przyzwolenie, bo "wszyscy biora" to "wszyscy daja". A jak "wszyscy daja" to "jak ja nie wezme, to wezmie kolega, to czemu on ma skorzystac a ja nie". Przykre. I poki szpitale beda finansowane z kasy publiczenj to tak bedzie. Jak historia pokazuje: jak cos jest wszystkich to jest niczyje, wiec mozna sobie wziasc... Niestety po raz kolejny :(
Tez nie znam, a po sprywatyzowaniu by sie na prawde okazalo, kto jest warty tych 8 tys (i tyle zarobi, bo bedzie dobry w tym co robi) a kto jest zwyklym rzeznikiem i na chleb nie zarobi. (I taki maly hint: umiesz czytac ze zrozumieniem???? Czy ja napisalem w czasie przyszlym czy terazniejszym?)
Nie maja racji bytu, odnosze wrazenie, ze to taka "kielbasa wyborcza" ale przynajmniej nikt ich nie bedzie obrazal "wyksztalciuchami" czy "wysylal w kamasze" :| Przynajmniej taka mam nadzieje. -- venioo 28 |
Data: Pa?dziernik 19 2007 13:54:59 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
złoty pisze: Każdy tak ma więc nie widzę powodu do jakiegoś szczególnego użalania się. No chyba, że rozmawiamy w innych kategoriach i sugerujesz, że takie duże mają dochody. neelix 29 |
Data: Pa?dziernik 19 2007 16:37:02 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: venioo | neelix pisze: Każdy tak ma więc nie widzę powodu do jakiegoś szczególnego użalania się. No"Kazdy tak ma" wiec najwyzsza pora to zmienic, a nie tkwic dalej... Uwazam, ze bardzo prawdziwe jest powiedzenie "jak cos jest wszystkich, to jest niczyje" i odnosi sie do wszelkich panstwowych, spolecznych, czy jak je tam zwal instytucji, ktore sa oplacane z budzetu, a wiec z podatkow i przymusowych skladek, a wiec z mojej i Twojej kieszeni. -- venioo 30 |
Data: Pa?dziernik 20 2007 10:45:04 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: neelix |
neelix pisze:się. No > chyba, że rozmawiamy w innych kategoriach i sugerujesz, że takie dużemają > dochody. Ale nadal jest wszystkich a nie garstki kombinatorów, oszustów, cwaniaków i złodziei. 31 |
Data: Pa?dziernik 20 2007 21:55:02 | Temat: Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać | Autor: Adam Płaszczyca | On Sat, 20 Oct 2007 10:45:04 +0200, "neelix" wrote: Ale nadal jest wszystkich a nie garstki kombinatorów, oszustów, cwaniaków i....z PiS -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
Re: (Debata) Aż ciśnie by napisać

