A z jakiego powodu akurat Xantia miala by byc tak uprzywilejowana?
Z powodu, że jak każdy hydrocitroen ma samopoziomowanie budy na zawieszeniu, 
tak, że nie ma nawet pokrętła ręcznej regulacji pochylenia reflektorów.
Pzdrw
--  
Franc "Rowery Poziome Rule"
niczy niewyróżniający się IMK P7
granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"
zielona Xantia kombi z 2.0HDi
--  
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> 
http://www.gazeta.pl/usenet/
| 4 | 
Data: Marzec 08 2007 11:49:47 | 
| Temat: Re: [tech] [prawo?] Legalizacja przeróbki reflektorów | 
| Autor: J.F.  | 
On Wed, 7 Mar 2007 23:44:57 +0000 (UTC),  Franc  wrote:  
 Przeróbka by polegała na wyczyszczeniu rys na szkle, zamontowaniu modułu  
bixenonowego (soczewkowy) od Helli, jakiś lampek diodowych do świateł  
dziennych i jako dyscyplina dodatkowa reflektorka (jakiego?) z mechanizmem  
skręcania do dynamicznego doświetlania zakrętów (jakby się zmieściły w  
obudowie) a jak nie to w zderzak. gdzie to teraz zalegalizować, co by policja  
i pan diagnosta nie miał zastrzeżeń? 
 
We Francji zgłaszało się coś takiego do odpowiedniego urzędu i wpisywali to w  
DR. Pamiętam, bo testowałem na praktykach studenckich w Valeo takie  
przerobione na bixenony Lupo i wpisy jakieś miało. 
 
Ja tam nie wiem, ale u nas jak lampy beda mialy stosowne oznaczenie 
homologacji, to chyba nic wiecej nie trzeba a czepianie bedzie 
bezprawne.
 
przy czym ksenony bez problemow, dzienne na diodach ... znajdziesz 
homologowane ?  
A tego doswietlania zakretow przepisy nie przewiduja.  
Niby nie zakazuja, ale tez nie zezwalaja :-)
 
J.
 | 5 | 
Data: Marzec 08 2007 20:48:18 |  | Temat: Re: [tech] [prawo?] Legalizacja przeróbki reflektorów |  | Autor: Przemek V  |  
 
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości  
 On Wed, 7 Mar 2007 23:44:57 +0000 (UTC),  Franc  wrote: 
Przeróbka by polegała na wyczyszczeniu rys na szkle, zamontowaniu modułu 
bixenonowego (soczewkowy) od Helli, jakiś lampek diodowych do świateł 
dziennych i jako dyscyplina dodatkowa reflektorka (jakiego?) z mechanizmem 
skręcania do dynamicznego doświetlania zakrętów (jakby się zmieściły w 
obudowie) a jak nie to w zderzak. gdzie to teraz zalegalizować, co by policja 
i pan diagnosta nie miał zastrzeżeń? 
 
 
We Francji zgłaszało się coś takiego do odpowiedniego urzędu i wpisywali to w 
DR. Pamiętam, bo testowałem na praktykach studenckich w Valeo takie 
przerobione na bixenony Lupo i wpisy jakieś miało. 
 
 
Ja tam nie wiem, ale u nas jak lampy beda mialy stosowne oznaczenie 
homologacji, to chyba nic wiecej nie trzeba a czepianie bedzie 
bezprawne. 
 
przy czym ksenony bez problemow, dzienne na diodach ... znajdziesz 
homologowane ? 
A tego doswietlania zakretow przepisy nie przewiduja. 
Niby nie zakazuja, ale tez nie zezwalaja :-) 
 
 
Już się kiedyś zastanawiałem jak to jest z Mercami doświetlającymi zakręty jednym z przeciwmgielnych. Wolno czy nie wolno? W sumie jakoś homologacje musiały dostać.
  |  |