Kawka napisał(a):
Polecam "zmaltretowana" elektrode. Pasuje idealnie, a koszt nie wiecej niz 1zl :)
a ja polecam dwie szprychy rowerowe od kół 28'
trzeba je zagiąć w taki kształt:
       __________
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
      |          |
potem wkładasz je po lewej i prawej stronie radia, odchylasz na zewnątrz i wyciągasz do siebie
niestety kosztów nie znam, dawno nie byłem w rowerowym :D
-- 
  _   _      _    BMW e30 325iA           _   _
| \ | | __ | | _ ___ _ __ __  __   ___  | | / |
|  \| |/  \| |/ / _ \ '__|  \|  \ / _ \ | |/  |
| |\  | || |   \  __/ |  | |\ |\ | (_)(_|  /| |
|_| \_|\__/|_|\_\___|_|  |_||_||_|\__ \_|_/ |_|
    . . : : : . . 2 2 1 3 9 1 7 . . : : : . .
| 5 | 
Data: Marzec 06 2007 09:23:06 | 
| Temat: Re: Demontaż radia w BMW e-36 316i | 
| Autor: BaX  | 
Polecam "zmaltretowana" elektrode. Pasuje idealnie, a koszt nie wiecej niz  
1zl :) 
 
Oooooo, właśnie w taki sposób dawno temu potraktowałem takie radio w takim  
aucie i zadziałało od strzału.
  |