SMi napisał(a):
Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to jego wina - te szarpnięcia?
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w ogole
skoro szarpie i na lpg i na pb to szukaj przyczyny w elektryce. biorac pod uwage, ze jak domniemuje szarpie ci na biegu po puszczeniu gazu moze byc jeszcze tak, ze z jakiegos powodu paliwo albo powietrze jest jednak podawane te 2-3 razy i dlatego szarpie
kolejna opcja to walniete poduszki pod silnikiem/skrzynia
-- 
pozdrawiam
bolo
co sobie wreszcie nowa klawe kupil wiec grafomani
| 3 | 
Data: Grudzien 23 2006 20:34:07 | 
| Temat: Re: Dlaczego szarpie na benzynie? | 
| Autor: SoloTA  | 
Użytkownik "B0L0"  napisał w wiadomości  
 
 SMi napisał(a): 
 
Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to  
jego wina - te szarpnięcia? 
 
 
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie  
biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz  
gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w  
ogole 
 
Pozwolę sobie sprostować. Paliwo JEST podawane - właśnie po to jest  
silniczek krokowy: on obsługuje by-pass przepustnicy kiedy ona jest  
zamknięta. Gdyby paliwo nie było podawane w ogóle po puszczeniu gazu  
samochód by zawsze gasł. 
Wracając do problemu. Obstawiam jednak silnik krokowy. U mnie jest to samo.  
Silniczek też czyściłem ale widać nie doczyściłem albo się już wysłużył i  
trzeba wymienić. 
Pozdrawiam 
Solo
 | 4 | 
Data: Grudzien 23 2006 21:17:51 |  | Temat: Re: Dlaczego szarpie na benzynie? |  | Autor: RoMan Mandziejewicz  |  
Hello SoloTA, 
 
Saturday, December 23, 2006, 8:34:07 PM, you wrote: 
 
 Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to 
jego wina - te szarpnięcia? 
 
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie 
biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz  
gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w  
ogole 
 
Pozwolę sobie sprostować. Paliwo JEST podawane - właśnie po to jest 
silniczek krokowy: on obsługuje by-pass przepustnicy kiedy ona jest  
zamknięta. Gdyby paliwo nie było podawane w ogóle po puszczeniu gazu  
samochód by zawsze gasł. 
 
Przy hamowaniu silnikiem paliwo nie jest podawane. I kropka.
 
[...]
 
--   
Best regards, 
 RoMan                            
 | 5 | 
Data: Grudzien 24 2006 03:14:08 |  | Temat: Re: Dlaczego szarpie na benzynie? |  | Autor: B0L0  |  
RoMan Mandziejewicz napisał(a): 
 
 Ale czy krokowiec może być jakoś walnięty ? i trzeba go wymienić? Czy to 
jego wina - te szarpnięcia? 
 
krokowy moze (moim zadniem) odpowiadac za plywanie obrotów, nietrzymanie 
biegu jalowego i gasniecie. dodatkowo zaznacze, ze jesli na biegu puscisz gaz to przepustnica zamyka sie calkowicie a paliwo nie jest podawane w ogole 
 
Pozwolę sobie sprostować. Paliwo JEST podawane - właśnie po to jest 
silniczek krokowy: on obsługuje by-pass przepustnicy kiedy ona jest zamknięta. Gdyby paliwo nie było podawane w ogóle po puszczeniu gazu samochód by zawsze gasł. 
 
 
Przy hamowaniu silnikiem paliwo nie jest podawane. I kropka. 
 
dla wyjasnienia i rozjasnienia mogles zaznaczyc (bo ja o tym zapomnialem) ze ponizej ilustam (2000) obrotow paliwo zaczyna znow byc podawane, ale nie o to tutaj chodzi wiec poszedlem skrotem myslowym lub bledem semantycznym-co kto woli
 
--  
pozdrawiam 
bolo 
co sobie wreszcie nowa klawe kupil wiec grafomani
  |  |  |