Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
1 | Data: Sierpien 28 2011 19:28:43 |
Temat: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | |
Autor: WW | Witam 2 |
Data: Sierpien 28 2011 19:37:53 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: neoniusz | W dniu 28.08.2011 19:28, WW pisze: Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe .... To juz sie staje nudne powoli... viatoll 3 |
Data: Sierpien 28 2011 19:38:07 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Kuba (aka cita) |
Witam to bramy do piekie³ ps. poczytaj troche grupe, poczytaj troche wiadomo¶ci, zastanów sie i pewnie sam sie dowiesz. ps2. a jak Ci sie nie uda, to poszukaj pod has³em ViaToll -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka 4 |
Data: Sierpien 28 2011 19:31:06 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze: Witam Do przeglÄ…dania archiwum grupy. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roÅ›nie popyt na Å›wiÄ™ty spokój." 5 |
Data: Sierpien 28 2011 22:50:00 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze: Wiedzy nigdy doæ - co chwilÄ™ na obwodnicy trójmiasta widzÄ™ agentów panicznie hamujÄ…cych przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo siÄ™ pewnie bojÄ… ¿e bÄ™dzie zdjÄ™cia robić czy coÅ›. 6 |
Data: Sierpien 28 2011 23:13:42 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: gacek | On 2011-08-28 22:50, Tomasz Pyra wrote: W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: A ja trochÄ™ jestem zaskoczony, ¿e ktoÅ› tego w ten sposób nie wymyÅ›li³. Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prÄ™dkoÅ›ci - kamery, komunikacja. gacek 7 |
Data: Sierpien 29 2011 07:45:45 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Myjk | Sun, 28 Aug 2011 23:13:42 +0200, gacek A ja trochÄ™ jestem zaskoczony, Nie, mylisz siÄ™. :P -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl 8 |
Data: Sierpien 29 2011 07:57:53 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Bart³omiej Zieliñski | U¿ytkownik gacek napisa³: A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³. Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy... -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - * Bart³omiej Zieliñski http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ * * Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl gg:970831 * -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 9 |
Data: Sierpien 29 2011 12:02:56 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: WW | W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze: U¿ytkownik gacek napisa³: W³a¶nie tego siê bojê. Pozdrawiam 10 |
Data: Sierpien 29 2011 17:24:03 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: gacek | On 2011-08-29 12:02, WW wrote: W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze: Ale czego? ¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent? ¯e mniej bêdziesz paliæ na 100? Pomiar ¶redni na pewno jest bezpieczniejszy ni¿ fotoradary, na których widok kierowcy potrafi± siê zachowaæ bardzo nieracjonalnie. gacek 11 |
Data: Sierpien 29 2011 18:21:15 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek said: On 2011-08-29 12:02, WW wrote: Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa. Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia. Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶). Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak, tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ ka¿dy... -- Bydlê 12 |
Data: Sierpien 29 2011 18:45:48 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: neoniusz | W dniu 29.08.2011 18:21, Bydlê pisze: ¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent? Smiertelne wypadki powoduje przewaznie polaczenie predkosci i ulanskiej fantazji (przecenienia swoich mozliwosci). Nigdy nie bylem za ograniczeniami predkosci i wielu miejscach w Polsce sa one ustawiane zupelnie bez sensu. ALE odcinkowy pomiar predkosci moze w niektorych sytuacjach pomoc. Bo zapewni mniejsza predkosc na calym odcinku, a nie tylko przy kamerce. My oczywiscie jezdzimy najlepiej, zawsze zgodnie ze swoimi umiejetnosciami i nie powodujemy wypadkow. Zgodzisz sie jednak ze stwierdzeniem, ze wieksze szanse na przezycie bedziemy mieli gdy uderzy w nas inne auto z predkoscia 50-70km/h a nie zapierdalajacy 140km/h po miescie malolat. W Krakowie od dawna mamy 27 tablic, ktore jednoczesnie monitoruja pogode, predkosc itd. Pelna lista tutaj: http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/zbiorcza.php?nr=2 Zeby wejsc w pomiary trzeba kliknac w nazwe stacji a pozniej wybrac "pojazdy" I tu przykladowe aktualne wyniki z ulicy, gdzie jest ograniczenie do 70km/h: http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/pojazdy.php?nr=2&idst=590&czas=1314634800 I co? Co chwile leci auto >140km/h W tym miejscu niedawno jeden mlody idiota sie zabil (nota bene w be-em-wu) o slup: http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/pojazdy.php?nr=2&BE=&nrst=695&c9=-1&okres=0&danei=0&danep=0&kierunek=5 I tez co chwile auto 120-140km/h (tez ograniczenie do 70km/h) a sa godziny szczytu. I po co tak zapierdalac, skoro i tak za 500m jest korek? 13 |
Data: Sierpien 29 2011 21:59:20 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-29 18:45:48 +0200, neoniusz said: Smiertelne wypadki powoduje przewaznie polaczenie predkosci Tak. Z zerow± zazwyczaj nie zabija siê. ;>>> (ciekawe, ¿e nikomu do g³owy nie przyjdzie napisaæ, ¿e przyczyn± by³ tlen, który umo¿liwia ¿ycie i spalanie) ulanskiej fantazji Raczej kompletnej g³upoty siedz±dzej za kierownic±. Z fantazj± ¶mieræ i zabijanie niewiele maj± wspólnego. -- Bydlê 14 |
Data: Sierpien 29 2011 18:50:28 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: gacek | On 2011-08-29 18:21, Bydlê wrote: On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek said: mhm. http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness gacek 15 |
Data: Sierpien 29 2011 20:41:21 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Karolek | W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze: mhm. Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca? Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same sobie :/ -- Karolek 16 |
Data: Sierpien 30 2011 00:08:22 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: gacek | On 2011-08-29 20:41, Karolek wrote: W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze: po prostu policz sztuki w jedn± i drug± stronê. gacek 17 |
Data: Sierpien 30 2011 20:25:53 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Karolek | W dniu 2011-08-30 00:08, gacek pisze: On 2011-08-29 20:41, Karolek wrote: Zeby to bylo takie proste. np. wyniki z jednych 40 stanow sa zupelnie inne niz wyniki z innych 40 stanow (cholera wie jakich stanow, moze nawet tych samych), wrecz przecza sobie. A tak w ogole to nic odkrywczego, ze przy mniejszej prdkosci mamy mniej wypadkow i ofiar smiertelnych, ciekawie sie jednak robi kiedy w wynikach widzimy, ze po podniesieniu predkosci nastepuje spadek ilosci wypadkow i ofiar... IMHO sugeruje to, ze istnieje jakis inny tajemniczy czynnik, ktory wplywa na bezpieczenstwo i ktory nie jest tutaj uwzgledniany. -- Karolek 18 |
Data: Sierpien 29 2011 22:00:59 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-29 18:50:28 +0200, gacek said: Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa. A pierwsza ofiara ¶miertewlna motoryzacji strzeli³a kopytami o kalendarz rozjechana przez bolid pêdz±cy 4,88 km/h. Mniej wiêcej tyle... -- Bydlê 19 |
Data: Sierpien 29 2011 22:48:18 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: kogutek | On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek said: > On 2011-08-29 12:02, WW wrote: >> W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze: >>> U¿ytkownik gacek napisa³: >>>> A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³. >>>> Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery, >>>> komunikacja. >>> >>> Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy... >>> >> >> W³a¶nie tego siê bojê. > > Ale czego? > > ¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent? > ¯e mniej bêdziesz paliæ na 100? Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa. Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia. Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶). Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak, tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ ka¿dy... -- Bydlê I bêdzie to skuteczna tresura. Do tej pory mia³a to robiæ Policja. Tylko ¿e to opierdalacze pierwszej wody. To w koñcu zrobili niezale¿n± od Policji instytucjê. Kilka razy dziennie w publikatorach prosz± ¿eby je¼dziæ ostro¿nie. I nie dlatego ¿eby ten co kieruje nie ostro¿nie nie zrobi³ sobie krzywdy. Sra³ go pies jak jest g³upi, po¿ytek z takiego w pañstwie niewielki. Idzie o to ¿e idioci szkodz± tym co w niczym nie zawinili. Gdyby by³y tylko wypadki, czyli nag³e zdarzenia których nie da siê przewidzieæ. To ¿adne ograniczenia i kodeksy by by³y nie potrzebne. Praw jazdy te¿ by nie by³o. OC by kosztowa³o 15 z³otych na rok. W UE tylko Polacy s± jeszcze nie wytresowani. To teraz nas wytresuj±. Jak na znaku bêdzie ograniczenie do 40 to wszyscy bêd± jechali maksymalnie 35. -- Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 20 |
Data: Sierpien 30 2011 10:44:35 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: LEPEK | W dniu 2011-08-29 22:48, kogutek pisze: Jak na znaku bêdzie ograniczenie do 40 to wszyscy bêd± jechali maksymalnie 35. Problem jest taki, ¿e u nas te znaki z ograniczeniami stoj± bardzo czêsto zupe³nie bez sensu i swym bezsensem przyzwyczai³y znakomit± wiêkszo¶æ do konieczno¶ci oceny bezpiecznej prêdko¶ci na w³asn± rêkê. Tyle, ¿e o ile w bardziej cywilizowanych krajach kierowcy maj± podan± maksymaln± dozwolon± prêdko¶æ i dostosowuj± swoj± "w dó³" (niech mi kto¶ w górach we W³oszech pojedzie non stop 70 km/h czym¶ cywilnym), to u nas niestety ograniczenia na znakach s± zwykle jak dla ciê¿arówek w zimie :/ Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdañski no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 21 |
Data: Sierpien 30 2011 12:07:11 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: s2p |
Miej szacunek dla Policji. Bo jak Ci siê co¶ stanie to pierwsze gdzie polecisz to w³a¶nie oni, a tam jak bêdziesz szerzy³ nienawi¶æ do nich spotka Ciê komuna i niechêæ. Policjanci staraj± siê jak mog±, chwa³a im za to ¿e coraz wiêcej z nich jest dobrze wykszta³conych i u¿ywa mózgu zamiast trzymaæ siê litanii. "W UE tylko Polacy Jecha³em grzecznie do Chorwacji" obok mnie przelatywa³y na pewno grubo ponad 50 wiêcej Niemieckie rejestracje, Czeskie, S³oweñskie, Austryjackie". Jakie¿ by³o moje zaskoczenie w Austrii gdy na odcinkowym pomiarze prêdko¶ci Austriacy przelatywali ko³o mnie 20 km wiêcej ni¿ dozwolone.Wszystkie ¶mieciowe internetowe serwisy Polsat, tvn mówi± ¿e za 3 km/ wiêcej jest mandat w tym kraju.(Ci m±drzy redaktorzy Kto jest idiota a kto nie?Gdyby by³o to takie proste, idioci nie mieli by prawa do jazdy. S³ucham Ciê jak rozpoznaæ idiotê za kierownic±? Gdy ju¿ ich wska¿esz spalimy ich od razu na stosie i na drodze zapanuje pokój:) 22 |
Data: Sierpien 30 2011 18:09:03 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-29 22:48:18 +0200, "kogutek" said: On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek said: Czy mo¿esz zmieniæ sposób cytowania? Bo dodane puste linie s± mêcz±ce przy czytaniu... Kilka razy dziennie w publikatorach prosz± ¿eby je¼dziæ ostro¿nie. I I tu mamy sku... bane prawoskonstruowane tak, by broñ bo¿e bandyta szkody nie poniós³ i nie zap³aci³ za swe czyny. Sêdziowie dok³adaj± swoje. Nawet tutaj pojawiaj± siê osoby twierdz±ce, ¿e zabójca zabij±j±cy pojazdem to w zasadzie ofiara jest, a nie sprawca i kary nie powienien ponosciæ, bo... "bo to wypadek by³, a to, ¿e kierowca by³ nar±bany i jecha³ jak idiota to nic nie znaczy!...". Gdyby by³y tylko wypadki, czyli Masz na my¶li wady materia³owe, zapadniêcia dróg i meteoryty? Praw jazdy te¿ by nie by³o. Bo powszechnie (sam nie jestem wyj±tkiem) myli siê papier za¶wiadczaj±cy o wykonaniu +/- 3 manewrów i niezabiciu siê przed egzaminatorem z umiejêtno¶ci± my¶lenia i predyspozycj± psychiczn±... ;( To teraz nas wytresuj±. Z przykro¶ci± stwierdzam, ¿e IMO zmierzamy do tego... -- Bydlê 23 |
Data: Sierpien 31 2011 01:15:54 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: kogutek |
24 |
Data: Sierpien 31 2011 09:34:13 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] | W dniu 2011-08-31 01:15, kogutek pisze: Na sytuacje kiedy kto¶ wyprzedza³ na trzeciego pod górkê s± inne nazwy i Otó¿ w kwestii formalnej - to s± wypadki. Wypadki, które zosta³y spowodowane czynnikiem ludzkim - brakiem do¶wiadczenia, brakiem wyobra¼ni, zmêczeniem, zagapieniem, g³upot±, niepoczytalno¶ci± (np. po alkoholu). I wkurza mnie, kiedy sprawców takich wypadków nazywa siê mordercami. Morderca to kto¶, kto robi co¶ w CELU pozbawienia kogo¶ ¿ycia. Tymczasem celem wykonywania czynno¶ci prowadz±cych do wypadku jest najczê¶ciej chêæ szybszego dojechania do celu tudzie¿ popisania siê przed kim¶. Spowodowanie ¶miertelnego wypadku zupe³nie mija siê z tym celem, bo ani nie przyspieszy dojazdu, ani nie jest powodem do szpanowania. A wiêc nie jest to morderstwo. Tak samo jak nie jest aktem masochizmu skaleczenie siê w palec przy krojeniu chleba. Poza tym masz trochê racji ;) -- Krzysiek Niemkiewicz - inicja³y[at]post.pl -- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- -- MATKA SIEDZI Z TY£U - TAK POWIEDZIA£! 25 |
Data: Sierpien 31 2011 18:44:41 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-31 09:34:13 +0200, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" said: Wypadki, które zosta³y spowodowane czynnikiem ludzkim - brakiem do¶wiadczenia Winny. ;> , brakiem wyobra¼ni Winny. ;> , zmêczeniem Winny. , zagapieniem Winny. ;> , g³upot± Winny. ;> , niepoczytalno¶ci± Winny. W przypadku ofiar ¶miertelnych sprawca to zabójca. BO za ka¿dym razem (z tego, co wymieni³e¶)podejmuj±c decyzje GODZI£ SIÊ na to, ¿e kogo¶ zabije. ;>>> I wkurza mnie, kiedy sprawców takich wypadków nazywa siê mordercami. To potoczne okre¶lenie zabójcy - w prawie w zasadzie nie wystêpuje, ale w mowie potocznej jak najbardziej. -- Bydlê 26 |
Data: Sierpien 31 2011 18:40:38 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-31 01:15:54 +0200, "kogutek" said:
To nie tak. Tzn. sami krêcimy bat na siebie, ale to nie bêdzie bezpieczne poruszanie, a niebezpiecznie nudne i powolne. Zw³aszcza w naszym piêknym kraju, w którym jazda autostrad± to CYMES!, nie codzienno¶æ. Wyjedzie taki delikwent przyzwyczajony do jazdy 30 i 60 na autostradê i posra siê, widz±c pojazdy jad±ce mordercze STOCZTERDZIE¦CI na godzinê... I w drug± stronê - kto¶ je¿d¿±cy zazwyczaj po autostradach umrze, nim dojedzie t± trzydzieskt± do celu. ;-) Jak by w IMO nie. Bo trupy s± normaln± cen± motoryzacji i ¿adne przepisy tego nie zmieni±. Najlepszym dowodem brak kraju (normalnego, nie jakiego¶ kuriozum) z tak± liczb± zabitych rocznie. Nikt nie widzi ile nas wszystkich kosztuje to co¶ co Bo nikt nie jest tymi kosztami oci±¿any. Za¶ gdy piszê o odpowiedzialno¶ci za swoje czyny, to bior± mnie za dziwaka, który chce obci±¿aæ kosztami... debila, który nie powienien pokazywaæ siê na drogach. ;>>> Jak Ci tak przykro Od sprawców - przecie¿ ci±gle to piszê. To nie musi byæ tak, ¿e ka¿dy ma mieæ samochód. Mog± mieæ tylko bogaci - ci, których staæ na p³acenie. To tak samo jak zamolotami - licencje s± drogie, a nikt nie p³acze, ¿e nie mo¿e... ;>>> To mo¿e zrezygnowaæ z ochrony pañstwa Pañstwo nie chroni kierowców. ;>>> Wszystko na koszt sprawcy. QJJP! A o czym piszê? -- Bydlê 27 |
Data: Sierpien 31 2011 02:21:36 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2011-08-29 22:48, kogutek pisze: I bêdzie to skuteczna tresura. Do tej pory mia³a to robiæ Policja. Tylko ¿e to Instytucje do kontroli prêdko¶ci niezale¿n± od policji to ju¿ mamy - stra¿e gminne. Tyle ¿e tam wysz³o jak wysz³o... Instytucja teoretycznie powo³ana w celu spowodowania ¿eby kierowcy je¼dzili zgodnie z przepisami, ma cel absolutnie odwrotny - spowodowaæ ¿eby jak najwiêcej kierowców jecha³o w sposób jak najbardziej niezgodny z przepisami. Byæ mo¿e w przypadku ITD wyjdzie to lepiej. Tak przy okazji - jaka instytucja jest beneficjentem mandatów nak³adanych przez ITD? Na czyje konto idzie kasa i w jaki sposób bêdzie wydawana? 28 |
Data: Sierpien 31 2011 08:46:01 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: LEPEK | W dniu 2011-08-31 02:21, Tomasz Pyra pisze: Tak przy okazji - jaka instytucja jest beneficjentem mandatów ¬ród³o mo¿e ma³o pewne i fachowe, ale mo¿e dla zainteresowanych jaki¶ trop: http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Tristar-pelen-fotoradarow-Czy-to-ma-sens-n45769.html "Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, mandaty na³o¿one za naruszenia przepisów ujawnione przez urz±dzenia rejestruj±ce, wystawia co prawda Generalny Inspektor Transportu Drogowego, ale pieni±dze trafiaj± do samorz±dów. Dochody z tego tytu³u musz± byæ wydane na utrzymanie infrastruktury drogowej [...]" ....i nie zmienia siê nic? Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdañski no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 29 |
Data: Sierpien 30 2011 16:49:53 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: John Ko³alsky |
Te¿ to obstawia³bym. I jeszcze chodzi o to by komu¶ ¿y³o siê lepiej :-) Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia. Znaczenie ma, ale nie takie jakie wymuszaj± fotoradary. Dopasowanie do warunków istotne a nie prêdko¶æ jako taka. Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶). Zwykle okoliczno¶ci. Cz³owiek jest np ma³o sprawny ze zmêczenia, zestresowania albo z natury. Albo po¶piech i trudne warunki drogowe.
To pewnie prawo chodzenia te¿ nie ka¿dy powinien posiadaæ :-) Bo ja stojê na stanowisku, ¿e prawo jazdy powinny dawaæ dzieciom rodzice :-) Zwyk³a umiejêtno¶æ :-) 30 |
Data: Sierpien 31 2011 18:30:42 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Bydlê | On 2011-08-30 16:49:53 +0200, John Ko³alsky said:
:-)
Okoliczno¶ci nie powoduj± wypadków! Cz³owiek jest np ma³o sprawny ze zmêczenia, Cz³owiek. Albo po¶piech Czlowiek. i trudne warunki drogowe. One nie powoduj± wypadków! Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak, tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ ka¿dy... Ocywi¶cie! Tak d³ugo, jak d³ugo ruch pieszych koliduje z ruchem pojazdów. Bo piesi uczestnicz± w tym ruchu i winni znaæ zasady. Bo ja stojê na stanowisku, ¿e prawo jazdy powinny dawaæ dzieciom rodzice :-) Zwyk³a umiejêtno¶æ :-) Tak, to ma jaki¶ sens. Potwierdza zreszt± to fakt, ¿e ci z papierkiem najczê¶ciej siê nie nadaj± i nie potrafi± (my¶leæ i dzia³aæ). Zreszt± wszystko unormowa³oby wprowadzenie zapomnianej zasady odpowiedzialno¶ci za swoje czyny. -- Bydlê 31 |
Data: Sierpien 30 2011 10:58:57 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: WW | W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:
A co, jak nasi "politycy" dojd± do wniosku, ¿e jad±c 50 km/h. na autostradzie bêdziemy "bezpieczniejsi". Infrastruktura ju¿ bêdzie czeka³a. Co wtedy powiesz jad±c z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?. A jak dojd± do wnioski ¿e 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm 32 |
Data: Sierpien 30 2011 12:05:23 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: gacek | On 2011-08-30 10:58, WW wrote: W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze: Nie zrobi±, bo dostan± po dupie w wyborach. Poza Polsk± w Europie jest chyba tylko jeden kraj, gdzie mo¿na nie niepokojonym jechaæ 149 na autostradzie? Infrastruktura ju¿ bêdzie czeka³a. Zagro¿enie jest. A jak dojd± do wnioski ¿e 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?. A jak zostanie jak jest, ale bêdzie egzekwowane, i zginie 500 osób mniej? gacek 33 |
Data: Sierpien 30 2011 12:11:14 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Cavallino | U¿ytkownik "gacek" napisa³ w wiadomo¶ci news: A jak zostanie jak jest, ale bêdzie egzekwowane, KAPELUSZ PLONK WARNING !!! 34 |
Data: Sierpien 30 2011 11:54:54 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: s2p | W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze: On 2011-08-29 12:02, WW wrote: Poczytaj o niemieckich autostradach. Nie prêdko¶æ zabija a bida. http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/predkosc-zabija-moze-w-polsce-w-niemczech-nie,1664897,324 Zobacz jakie przeszczepy u nas je¿d¿±.Ile u¿ywanych czê¶ci jest w obiegu. Ile u¿ywanych super opon jest sprzedawanych! Druga sprawa czas pracy tirowców, stawki pracy przewo¼ników bez tachometru tzw busiarzy ( w Niemczech nie mo¿na zej¶æ poni¿ej 1 euro/km w Polsce tych co leasing cnienie je¿d¿± za 80 groszy(nie ma minimum poni¿ej którego zaczyna siê damping), ile km musz± zrobiæ ¿eby zap³aciæ leasing, paliwo, serwis samochodu i wre¶cie co¶ zarobiæ, odpowiem Ci s± ci±gle w drodze, przysypiaj±, trac± kontakt z z rzeczywisto¶ci±. Tirowcy zapierdalaj± ponad czas z tachometrów a s± ró¿ne triki na to, miêdzy innymi zdradzê taki który siê ostatnio czêsto powtarza haha masz tu przyk³ad http://moto.pl/MotoPL/1,111276,4348244.html?as=2 http://dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl/aktualnosci.php KARA ZA NIELEGALNY WY£¡CZNIK TACHOGRAFU S³ysza³e¶ o demonta¿u w Wielkiej Brytanii radarów i zwi±zanym z tym spadkiem wypadków? To co Ci siê wydaje ¿e wiesz to tylko Ci siê wydaje.Poklikaj suche fakty. 35 |
Data: Sierpien 30 2011 23:32:09 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: jerzu | On Tue, 30 Aug 2011 11:54:54 +0200, s2p wrote: w Polsce tych co leasing cnienie je¿d¿± za 80 groszy Za 80 groszy to jest ca³kowicie nieop³acalny interes. Chyba ¿e je¼dzisz starym trupem na opa³ówce. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 36 |
Data: Sierpien 31 2011 01:35:32 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Tomasz Pyra | W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze: On 2011-08-29 12:02, WW wrote: No nie wiem - dzi¶ spotka³em kolejnego giganta pod bram± viatoll. Najpierw wytoczy³ mi siê na lewy pas zmuszaj±c mnie tym do hamowania (powiedzmy niech mu bêdzie), ale natychmiast po tym stan±³ na pedale hamulca bo przed sob± zobaczy³ bramê viatoll i uzna³ ¿e odpowiedni± prêdko¶ci± ¿eby pod ni± przejechaæ jest 70km/h, co ju¿ wymaga³o ode mnie hamowania awaryjnego. Dobrze ¿e wakacje ju¿ siê koñcz± i wiêkszo¶æ tych kierowców wróci pewnie do swoich grajdo³ków, gdzie nie potrzebna jest im umiejêtno¶æ ani jazdy drog± ekspresow±, ani wiedza co to viatoll. A ja muszê sobie zapamiêtaæ ¿e przed bramami trzeba zwolniæ i jechaæ ostro¿nie, bo inni kierowcy zachowuj± siê tam dziwnie. Co do tego ¿e pomiar ¶redniej prêdko¶ci jest lepszy ni¿ chwilowej to siê zgadzam. Ale kierowcy reaguj± równie panicznie na cokolwiek co jest szare i na s³upie obok drogi albo nad drog±. 37 |
Data: Sierpien 30 2011 11:37:27 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: s2p | W dniu 2011-08-28 23:13, gacek pisze: On 2011-08-28 22:50, Tomasz Pyra wrote: Ju¿ siÄ™ nie mo¿esz doczekać nowej daniny?! 38 |
Data: Sierpien 29 2011 11:42:40 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: K | W dniu 28-08-2011 22:50, Tomasz Pyra pisze: W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: bo na niektorych jest zamontowane cos co wyglada jak kamery, min. na wysokosci reala na osowej w strone gdanska i w redzie w strone gdyni. 39 |
Data: Sierpien 28 2011 19:58:07 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Myjk | Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW Do czego to ? Do permanentnej inwigilacji! ;P -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl 40 |
Data: Sierpien 28 2011 19:59:15 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: Grejon | W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze: Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW Drzwi pod pr±dem, ¶wiat³o w pod³odze, wszystko to popieprzone! -- Grzegorz Joñca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi 41 |
Data: Sierpien 28 2011 20:36:18 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: venioo | W dniu 2011-08-28 19:59, Grejon pisze: W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze: ....a jak nie bedziesz jadl okruszkow to Cie Pani zamknie jak nas tutaj ;) -- venioo GG:198909 42 |
Data: Sierpien 28 2011 22:05:42 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: PH | W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze: Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WWKobieta mnie bije... 43 |
Data: Sierpien 28 2011 20:11:30 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: scobowski | W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze: Witam Heh ;) z ksiê¿yca wróci³? :D 44 |
Data: Sierpien 28 2011 20:15:02 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: to | begin WW Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe Wy³apujÄ… zbyt wysokie ciÄ™¿arówki. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 45 |
Data: Sierpien 28 2011 22:22:07 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: elmer radi radisson | On 2011-08-28 19:28, WW wrote: Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe Do Polsatu. -- memento lorem ipsum 46 |
Data: Sierpien 28 2011 22:27:48 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze: On 2011-08-28 19:28, WW wrote: A bÄ™dÄ… wydawać paszporty? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roÅ›nie popyt na Å›wiÄ™ty spokój." 47 |
Data: Sierpien 28 2011 23:59:11 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: venioo | W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze: Bez paszportu nie przekroczysz bramki. Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :) -- venioo GG:198909 48 |
Data: Sierpien 29 2011 09:46:32 | Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ? | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2011-08-28 23:59, venioo pisze: W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Ale zamiast paszportu, do podniesienia szlabanu winno wystarczyć has³o: "jestem znajomym Piaska". ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roÅ›nie popyt na Å›wiÄ™ty spokój." 49 |
Data: Sierpien 29 2011 11:43:55 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: K | W dniu 28-08-2011 23:59, venioo pisze: W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: i wydawac piloty na wybranych stacjach benzynowych 50 |
Data: Sierpien 29 2011 22:49:54 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: kogutek | W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: > W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze: >> On 2011-08-28 19:28, WW wrote: >> >>> Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe >>> bramy, a na nich antena satelitarna. >>> Na innych te¿ s±, ale rzadziej. >>> Do czego to ? >> >> Do Polsatu. > > A bêd± wydawaæ paszporty? > Bez paszportu nie przekroczysz bramki. Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :) -- venioo GG:198909 Potem przywioz± wêgiel i bêdzie wojna. Bo zawsze jak przywo¿± wêgiel to jest wojna. -- Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 51 |
Data: Sierpien 30 2011 21:35:35 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: venioo | W dniu 2011-08-29 22:49, kogutek pisze:
parafrazuj±c Misia: "- kogutek! bier kube³ko! i korytko ¶winiowe bier! wungiel przywie¼li! wungiel jes we wiosce! - przed wojn± ty¿ by³..." ;) -- venioo GG:198909 52 |
Data: Sierpien 29 2011 11:51:57 | Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ? | Autor: kamil | On 28/08/2011 21:22, elmer radi radisson wrote: On 2011-08-28 19:28, WW wrote: Bzdura. Bêd± na¶wietlaæ kropki promieniowaniem kosmicznym. -- Pozdrawiam, Kamil |