Grupy dyskusyjne   »   Do czego sÅ‚użą te konstrukcje ?

Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?



1 Data: Sierpien 28 2011 19:28:43
Temat: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: WW 

Witam

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.

Do czego to ?

Pozdrawiam
WW



2 Data: Sierpien 28 2011 19:37:53
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: neoniusz 

W dniu 28.08.2011 19:28, WW pisze:

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.

....
To juz sie staje nudne powoli...
viatoll

3 Data: Sierpien 28 2011 19:38:07
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Kuba (aka cita) 


U¿ytkownik "WW"  napisa³ w wiadomo¶ci

Witam

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.

to bramy do piekie³

ps. poczytaj troche grupe, poczytaj troche wiadomo¶ci, zastanów sie i pewnie sam sie dowiesz.


ps2. a jak Ci sie nie uda, to poszukaj pod has³em ViaToll


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

4 Data: Sierpien 28 2011 19:31:06
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:

Witam

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.

Do czego to ?

Do przeglÄ…dania archiwum grupy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roÅ›nie popyt na Å›wiÄ™ty spokój."

5 Data: Sierpien 28 2011 22:50:00
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
Witam

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.

Do czego to ?

Do przeglÄ…dania archiwum grupy.

Wiedzy nigdy doæ - co chwilÄ™ na obwodnicy trójmiasta widzÄ™ agentów panicznie hamujÄ…cych przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo siÄ™ pewnie bojÄ… ¿e bÄ™dzie zdjÄ™cia robić czy coÅ›.

6 Data: Sierpien 28 2011 23:13:42
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: gacek 

On 2011-08-28 22:50, Tomasz Pyra wrote:

W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
Witam

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.

Do czego to ?

Do przeglÄ…dania archiwum grupy.

Wiedzy nigdy doæ - co chwilÄ™ na obwodnicy trójmiasta widzÄ™ agentów
panicznie hamujÄ…cych przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
siÄ™ pewnie bojÄ… ¿e bÄ™dzie zdjÄ™cia robić czy coÅ›.

A ja trochÄ™ jestem zaskoczony, ¿e ktoÅ› tego w ten sposób nie wymyÅ›li³.

Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prÄ™dkoÅ›ci - kamery, komunikacja.


gacek

7 Data: Sierpien 29 2011 07:45:45
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Myjk 

Sun, 28 Aug 2011 23:13:42 +0200, gacek

A ja trochÄ™ jestem zaskoczony,
¿e ktoÅ› tego w ten sposób nie wymyÅ›li³.

Nie, mylisz siÄ™. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

8 Data: Sierpien 29 2011 07:57:53
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Bart³omiej Zieliñski 

U¿ytkownik gacek napisa³:

A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery, komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *
* Bartlomiej.Zielinski(at)polsl.pl                         gg:970831  *
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

9 Data: Sierpien 29 2011 12:02:56
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: WW 

W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:

U¿ytkownik gacek napisa³:
A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,
komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...


W³a¶nie tego siê bojê.


 Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

10 Data: Sierpien 29 2011 17:24:03
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: gacek 

On 2011-08-29 12:02, WW wrote:

W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik gacek napisa³:
A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,
komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...


W³a¶nie tego siê bojê.

Ale czego?

¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Pomiar ¶redni na pewno jest bezpieczniejszy ni¿ fotoradary, na których widok kierowcy potrafi± siê zachowaæ bardzo nieracjonalnie.

gacek

11 Data: Sierpien 29 2011 18:21:15
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek  said:

On 2011-08-29 12:02, WW wrote:
W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik gacek napisa³:
A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,
komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...


W³a¶nie tego siê bojê.

Ale czego?

¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.
Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia.
Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶).

Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak, tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ ka¿dy...

--
Bydlê

12 Data: Sierpien 29 2011 18:45:48
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: neoniusz 

W dniu 29.08.2011 18:21, Bydlê pisze:

¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.
Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia.
Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a
jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶).

Smiertelne wypadki powoduje przewaznie polaczenie predkosci i ulanskiej fantazji (przecenienia swoich mozliwosci).
Nigdy nie bylem za ograniczeniami predkosci i wielu miejscach w Polsce sa one ustawiane zupelnie bez sensu. ALE odcinkowy pomiar predkosci moze w niektorych sytuacjach pomoc. Bo zapewni mniejsza predkosc na calym odcinku, a nie tylko przy kamerce.
My oczywiscie jezdzimy najlepiej, zawsze zgodnie ze swoimi umiejetnosciami i nie powodujemy wypadkow. Zgodzisz sie jednak ze stwierdzeniem, ze wieksze szanse na przezycie bedziemy mieli gdy uderzy w nas inne auto z predkoscia 50-70km/h a nie zapierdalajacy 140km/h po miescie malolat.

W Krakowie od dawna mamy 27 tablic, ktore jednoczesnie monitoruja pogode, predkosc itd.

Pelna lista tutaj:

http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/zbiorcza.php?nr=2

Zeby wejsc w pomiary trzeba kliknac w nazwe stacji a pozniej wybrac "pojazdy"

I tu przykladowe aktualne wyniki z ulicy, gdzie jest ograniczenie do 70km/h:

http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/pojazdy.php?nr=2&idst=590&czas=1314634800

I co? Co chwile leci auto >140km/h

W tym miejscu niedawno jeden mlody idiota sie zabil (nota bene w be-em-wu) o slup:

http://www.traxelektronik.pl/pogoda/miasta/pojazdy.php?nr=2&BE=&nrst=695&c9=-1&okres=0&danei=0&danep=0&kierunek=5

I tez co chwile auto 120-140km/h (tez ograniczenie do 70km/h) a sa godziny szczytu. I po co tak zapierdalac, skoro i tak za 500m jest korek?

13 Data: Sierpien 29 2011 21:59:20
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-29 18:45:48 +0200, neoniusz  said:

Smiertelne wypadki powoduje przewaznie polaczenie predkosci

Tak. Z zerow± zazwyczaj nie zabija siê.
;>>>

(ciekawe, ¿e nikomu do g³owy nie przyjdzie napisaæ, ¿e przyczyn± by³ tlen, który umo¿liwia ¿ycie i spalanie)



ulanskiej fantazji

Raczej kompletnej g³upoty siedz±dzej za kierownic±.
Z fantazj± ¶mieræ i zabijanie niewiele maj± wspólnego.


--
Bydlê

14 Data: Sierpien 29 2011 18:50:28
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: gacek 

On 2011-08-29 18:21, Bydlê wrote:

On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek  said:

On 2011-08-29 12:02, WW wrote:
W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik gacek napisa³:
A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,
komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...


W³a¶nie tego siê bojê.

Ale czego?

¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.
Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia.

mhm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness

gacek

15 Data: Sierpien 29 2011 20:41:21
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Karolek 

W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze:

mhm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness


Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca?
Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same sobie :/


--
Karolek

16 Data: Sierpien 30 2011 00:08:22
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: gacek 

On 2011-08-29 20:41, Karolek wrote:

W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze:

mhm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness


Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca?
Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same
sobie :/

po prostu policz sztuki w jedn± i drug± stronê.


gacek

17 Data: Sierpien 30 2011 20:25:53
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Karolek 

W dniu 2011-08-30 00:08, gacek pisze:

On 2011-08-29 20:41, Karolek wrote:
W dniu 2011-08-29 18:50, gacek pisze:

mhm.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limit#Effectiveness


Mhm, czy przeczytales te tabelki do konca?
Wyniki sa jakby niejednoznaczne, a w niektorych miejscach przecza same
sobie :/

po prostu policz sztuki w jedn± i drug± stronê.

Zeby to bylo takie proste.
np. wyniki z jednych 40 stanow sa zupelnie inne niz wyniki z innych 40 stanow (cholera wie jakich stanow, moze nawet tych samych), wrecz przecza sobie.
A tak w ogole to nic odkrywczego, ze przy mniejszej prdkosci mamy mniej wypadkow i ofiar smiertelnych, ciekawie sie jednak robi kiedy w wynikach widzimy, ze po podniesieniu predkosci nastepuje spadek ilosci wypadkow i ofiar... IMHO sugeruje to, ze istnieje jakis inny tajemniczy czynnik, ktory wplywa na bezpieczenstwo i ktory nie jest tutaj uwzgledniany.


--
Karolek

18 Data: Sierpien 29 2011 22:00:59
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-29 18:50:28 +0200, gacek  said:

Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.
Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia.

mhm.

A pierwsza ofiara ¶miertewlna motoryzacji strzeli³a kopytami o kalendarz rozjechana przez bolid pêdz±cy 4,88 km/h.
Mniej wiêcej tyle...



--
Bydlê

19 Data: Sierpien 29 2011 22:48:18
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: kogutek 

On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek  said:



> On 2011-08-29 12:02, WW wrote:

>> W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:

>>> U¿ytkownik gacek napisa³:

>>>> A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.

>>>> Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,

>>>> komunikacja.

>>>

>>> Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...

>>>

>>

>> W³a¶nie tego siê bojê.

>

> Ale czego?

>

> ¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?

> ¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?



Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.

Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia.

Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a

jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶).



Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak,

tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ

ka¿dy...



--

Bydlê



I bêdzie to skuteczna tresura. Do tej pory mia³a to robiæ Policja. Tylko ¿e to
opierdalacze pierwszej wody. To w koñcu zrobili niezale¿n± od Policji
instytucjê. Kilka razy dziennie w publikatorach prosz± ¿eby je¼dziæ ostro¿nie. I
nie dlatego ¿eby ten co kieruje nie ostro¿nie nie zrobi³ sobie krzywdy. Sra³ go
pies jak jest g³upi, po¿ytek z takiego w pañstwie niewielki. Idzie o to ¿e
idioci szkodz± tym co w niczym nie zawinili. Gdyby by³y tylko wypadki, czyli
nag³e zdarzenia których nie da siê przewidzieæ. To ¿adne ograniczenia i kodeksy
by by³y nie potrzebne. Praw jazdy te¿ by nie by³o. OC by kosztowa³o 15 z³otych
na rok. W UE tylko Polacy s± jeszcze nie wytresowani. To teraz nas wytresuj±.
Jak na znaku bêdzie ograniczenie do 40 to wszyscy bêd± jechali maksymalnie 35. 

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

20 Data: Sierpien 30 2011 10:44:35
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: LEPEK 

W dniu 2011-08-29 22:48, kogutek pisze:

Jak na znaku bêdzie ograniczenie do 40 to wszyscy bêd± jechali maksymalnie 35.

Problem jest taki, ¿e u nas te znaki z ograniczeniami stoj± bardzo czêsto zupe³nie bez sensu i swym bezsensem przyzwyczai³y znakomit± wiêkszo¶æ do konieczno¶ci oceny bezpiecznej prêdko¶ci na w³asn± rêkê. Tyle, ¿e o ile w bardziej cywilizowanych krajach kierowcy maj± podan± maksymaln± dozwolon± prêdko¶æ i dostosowuj± swoj± "w dó³" (niech mi kto¶ w górach we W³oszech pojedzie non stop 70 km/h czym¶ cywilnym), to u nas niestety ograniczenia na znakach s± zwykle jak dla ciê¿arówek w zimie :/

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdañski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

21 Data: Sierpien 30 2011 12:07:11
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: s2p 



I bêdzie to skuteczna tresura. Do tej pory mia³a to robiæ Policja. Tylko ¿e to
opierdalacze pierwszej wody. To w koñcu zrobili niezale¿n± od Policji
instytucjê. Kilka razy dziennie w publikatorach prosz± ¿eby je¼dziæ ostro¿nie. I
nie dlatego ¿eby ten co kieruje nie ostro¿nie nie zrobi³ sobie krzywdy. Sra³ go
pies jak jest g³upi, po¿ytek z takiego w pañstwie niewielki. Idzie o to ¿e
idioci szkodz± tym co w niczym nie zawinili. Gdyby by³y tylko wypadki, czyli
nag³e zdarzenia których nie da siê przewidzieæ. To ¿adne ograniczenia i kodeksy
by by³y nie potrzebne. Praw jazdy te¿ by nie by³o. OC by kosztowa³o 15 z³otych
na rok. W UE tylko Polacy s± jeszcze nie wytresowani. To teraz nas wytresuj±.
Jak na znaku bêdzie ograniczenie do 40 to wszyscy bêd± jechali maksymalnie 35.


Miej szacunek dla Policji. Bo jak Ci siê co¶ stanie to pierwsze gdzie polecisz to w³a¶nie oni, a tam jak bêdziesz szerzy³ nienawi¶æ do nich spotka Ciê komuna i niechêæ. Policjanci staraj± siê jak mog±, chwa³a im za to ¿e coraz wiêcej z nich jest dobrze wykszta³conych i u¿ywa mózgu zamiast trzymaæ siê litanii.

"W UE tylko Polacy Jecha³em grzecznie do Chorwacji" obok mnie przelatywa³y na pewno grubo ponad 50 wiêcej Niemieckie rejestracje, Czeskie, S³oweñskie, Austryjackie". Jakie¿ by³o moje zaskoczenie w Austrii gdy na odcinkowym pomiarze prêdko¶ci Austriacy przelatywali ko³o mnie 20 km wiêcej ni¿ dozwolone.Wszystkie ¶mieciowe internetowe serwisy Polsat, tvn mówi± ¿e za 3 km/ wiêcej jest mandat w tym kraju.(Ci m±drzy redaktorzy

Kto jest idiota a kto nie?Gdyby by³o to takie proste, idioci nie mieli by prawa do jazdy. S³ucham Ciê jak rozpoznaæ idiotê za kierownic±? Gdy ju¿ ich wska¿esz spalimy ich od razu na stosie i na drodze zapanuje pokój:)

22 Data: Sierpien 30 2011 18:09:03
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-29 22:48:18 +0200, "kogutek"  said:

On 2011-08-29 17:24:03 +0200, gacek  said:



On 2011-08-29 12:02, WW wrote:

W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:

U¿ytkownik gacek napisa³:

A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.

Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,

komunikacja.

(...)


Czy mo¿esz zmieniæ sposób cytowania?
Bo dodane puste linie s± mêcz±ce przy czytaniu...


 Kilka razy dziennie w publikatorach prosz± ¿eby je¼dziæ ostro¿nie. I
nie dlatego ¿eby ten co kieruje nie ostro¿nie nie zrobi³ sobie krzywdy. Sra³ go
pies jak jest g³upi, po¿ytek z takiego w pañstwie niewielki. Idzie o to ¿e
idioci szkodz± tym co w niczym nie zawinili.


I tu mamy sku... bane prawoskonstruowane tak,  by broñ bo¿e bandyta szkody nie poniós³ i nie zap³aci³ za swe czyny.
Sêdziowie  dok³adaj± swoje. Nawet tutaj pojawiaj± siê osoby twierdz±ce, ¿e zabójca zabij±j±cy pojazdem to w zasadzie ofiara jest, a nie sprawca i kary nie powienien ponosciæ, bo... "bo to wypadek by³, a to, ¿e kierowca by³ nar±bany i jecha³ jak idiota to nic nie znaczy!...".

 Gdyby by³y tylko wypadki, czyli
nag³e zdarzenia których nie da siê przewidzieæ.

Masz na my¶li wady materia³owe, zapadniêcia dróg i meteoryty?

 Praw jazdy te¿ by nie by³o.

Bo powszechnie (sam nie jestem wyj±tkiem) myli siê papier za¶wiadczaj±cy o wykonaniu +/- 3 manewrów i niezabiciu siê przed egzaminatorem z umiejêtno¶ci± my¶lenia i predyspozycj± psychiczn±...
;(


To teraz nas wytresuj±.
Jak na znaku bêdzie ograniczenie do 40 to wszyscy bêd± jechali maksymalnie 35.

Z przykro¶ci± stwierdzam, ¿e IMO zmierzamy do tego...
--
Bydlê

23 Data: Sierpien 31 2011 01:15:54
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: kogutek 


Mam na my¶li to co napisa³e¶. Urwanie jakiego¶ dinksa ale w przypadku wady
materia³owej a nie wskutek jego zbyt du¿ego zu¿ycia. Pêkniêcie opony nie
posiadaj±cej widocznych wad. Uderzenie meteorytu. Zawa³, ale tylko ten pierwszy
je¶li po nim siê nie leczy³, wylew u osoby która zawsze mia³a dobre ci¶nienie
itd. Na sytuacje kiedy kto¶ wyprzedza³ na trzeciego pod górkê s± inne nazwy i
nie s± to wypadki. Dlaczego z przykro¶ci± stwierdzasz ¿e zmierzamy do
bezpiecznego poruszania siê na drogach. Sami sobie to za³atwili¶my. Jak by w
Polsce w wyniku zdarzeñ na drogach rocznie ginê³o 10 osób to by nie by³o ¿adnych
ograniczeñ i zwi±zanych z nimi restrykcji. Wszyscy widz± tylko jedn± stronê
medalu. Mandaty i punkty. Nikt nie widzi ile nas wszystkich kosztuje to co¶ co
jest nazwane wypadkami. Jak zginie to zniszczone mienie brak wp³ywów z PITa i
sk³adek do ZUS. Jak by³ m³ody i mia³ ma³e dzieci to renty dla nich do pewnego
wieku. Jak prze¿y³ to wysokie koszty leczenia i czêsto renta. Jak Ci tak przykro
¿e obro¿a zaciska siê coraz bardziej to mo¿e wymy¶l sk±d na zbêdne koszty
pañstwo ma braæ kasê. To mo¿e zrezygnowaæ z ochrony pañstwa, ZUS niech nie
wyp³aca zwolnieñ lekarskich i rent a NFZ nie finansuje kosztów leczenia osób
poszkodowanych. Wszystko na koszt sprawcy. Mnóstwo kasy by mo¿na by³o
zaoszczêdziæ w bud¿ecie.   

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

24 Data: Sierpien 31 2011 09:34:13
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] 

W dniu 2011-08-31 01:15, kogutek pisze:

 Na sytuacje kiedy kto¶ wyprzedza³ na trzeciego pod górkê s± inne nazwy i
nie s± to wypadki.

Otó¿ w kwestii formalnej - to s± wypadki. Wypadki, które zosta³y spowodowane czynnikiem ludzkim - brakiem do¶wiadczenia, brakiem wyobra¼ni, zmêczeniem, zagapieniem, g³upot±, niepoczytalno¶ci± (np. po alkoholu).
I wkurza mnie, kiedy sprawców takich wypadków nazywa siê mordercami. Morderca to kto¶, kto robi co¶ w CELU pozbawienia kogo¶ ¿ycia. Tymczasem celem wykonywania czynno¶ci prowadz±cych do wypadku jest najczê¶ciej chêæ szybszego dojechania do celu tudzie¿ popisania siê przed kim¶. Spowodowanie ¶miertelnego wypadku zupe³nie mija siê z tym celem, bo ani nie przyspieszy dojazdu, ani nie jest powodem do szpanowania. A wiêc nie jest to morderstwo. Tak samo jak nie jest aktem masochizmu skaleczenie siê w palec przy krojeniu chleba.
Poza tym masz trochê racji ;)


--
Krzysiek Niemkiewicz - inicja³y[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TY£U - TAK POWIEDZIA£!

25 Data: Sierpien 31 2011 18:44:41
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-31 09:34:13 +0200, "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]"  said:

 Wypadki, które zosta³y spowodowane czynnikiem ludzkim - brakiem do¶wiadczenia

Winny.
;>


, brakiem wyobra¼ni

Winny.
;>


, zmêczeniem

Winny.


, zagapieniem

Winny.
;>


, g³upot±

Winny.
;>


, niepoczytalno¶ci±

Winny.

W przypadku ofiar ¶miertelnych sprawca to zabójca.
BO za ka¿dym razem (z tego, co wymieni³e¶)podejmuj±c decyzje GODZI£ SIÊ na to, ¿e kogo¶ zabije.
;>>>


I wkurza mnie, kiedy sprawców takich wypadków nazywa siê mordercami.

To potoczne okre¶lenie zabójcy - w prawie w zasadzie nie wystêpuje, ale w mowie potocznej jak najbardziej.



--
Bydlê

26 Data: Sierpien 31 2011 18:40:38
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-31 01:15:54 +0200, "kogutek"  said:


Dlaczego z przykro¶ci± stwierdzasz ¿e zmierzamy do
bezpiecznego poruszania siê na drogach. Sami sobie to za³atwili¶my.

To nie tak. Tzn. sami krêcimy bat na siebie, ale to nie bêdzie bezpieczne poruszanie, a niebezpiecznie nudne i powolne.
Zw³aszcza w naszym piêknym kraju, w którym jazda autostrad± to CYMES!, nie codzienno¶æ. Wyjedzie taki delikwent przyzwyczajony do jazdy 30 i 60 na autostradê i posra siê, widz±c pojazdy jad±ce mordercze STOCZTERDZIE¦CI na godzinê...
I w drug± stronê - kto¶ je¿d¿±cy zazwyczaj po autostradach umrze, nim dojedzie t± trzydzieskt± do celu.
;-)


Jak by w
Polsce w wyniku zdarzeñ na drogach rocznie ginê³o 10 osób to by nie by³o ¿adnych
ograniczeñ i zwi±zanych z nimi restrykcji.

IMO nie.
Bo trupy s± normaln± cen± motoryzacji i ¿adne przepisy tego nie zmieni±. Najlepszym dowodem brak kraju (normalnego, nie jakiego¶ kuriozum) z tak± liczb± zabitych rocznie.

Nikt nie widzi ile nas wszystkich kosztuje to co¶ co
jest nazwane wypadkami.

Bo nikt nie jest tymi kosztami oci±¿any.
Za¶ gdy piszê o odpowiedzialno¶ci za swoje czyny, to bior± mnie za dziwaka, który chce obci±¿aæ kosztami...  debila, który nie powienien pokazywaæ siê na drogach.
;>>>

 Jak Ci tak przykro
¿e obro¿a zaciska siê coraz bardziej to mo¿e wymy¶l sk±d na zbêdne koszty
pañstwo ma braæ kasê.


Od sprawców - przecie¿ ci±gle to piszê.
To nie musi byæ tak, ¿e ka¿dy ma mieæ samochód.
Mog± mieæ tylko bogaci - ci, których staæ na p³acenie.
To tak samo jak zamolotami - licencje s± drogie, a nikt nie p³acze, ¿e nie mo¿e...
;>>>


 To mo¿e zrezygnowaæ z ochrony pañstwa

Pañstwo nie chroni kierowców.
;>>>

 Wszystko na koszt sprawcy.

QJJP!
A o czym piszê?

--
Bydlê

27 Data: Sierpien 31 2011 02:21:36
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-08-29 22:48, kogutek pisze:

I bêdzie to skuteczna tresura. Do tej pory mia³a to robiæ Policja. Tylko ¿e to
opierdalacze pierwszej wody. To w koñcu zrobili niezale¿n± od Policji
instytucjê.

Instytucje do kontroli prêdko¶ci niezale¿n± od policji to ju¿ mamy - stra¿e gminne.

Tyle ¿e tam wysz³o jak wysz³o...
Instytucja teoretycznie powo³ana w celu spowodowania ¿eby kierowcy je¼dzili zgodnie z przepisami, ma cel absolutnie odwrotny - spowodowaæ ¿eby jak najwiêcej kierowców jecha³o w sposób jak najbardziej niezgodny z przepisami.

Byæ mo¿e w przypadku ITD wyjdzie to lepiej.
Tak przy okazji - jaka instytucja jest beneficjentem mandatów nak³adanych przez ITD? Na czyje konto idzie kasa i w jaki sposób bêdzie wydawana?

28 Data: Sierpien 31 2011 08:46:01
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: LEPEK 

W dniu 2011-08-31 02:21, Tomasz Pyra pisze:

Tak przy okazji - jaka instytucja jest beneficjentem mandatów
nak³adanych przez ITD? Na czyje konto idzie kasa i w jaki sposób bêdzie
wydawana?

¬ród³o mo¿e ma³o pewne i fachowe, ale mo¿e dla zainteresowanych jaki¶ trop:

http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Tristar-pelen-fotoradarow-Czy-to-ma-sens-n45769.html

"Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, mandaty na³o¿one za naruszenia przepisów ujawnione przez urz±dzenia rejestruj±ce, wystawia co prawda Generalny Inspektor Transportu Drogowego, ale pieni±dze trafiaj± do samorz±dów. Dochody z tego tytu³u musz± byæ wydane na utrzymanie infrastruktury drogowej [...]"

....i nie zmienia siê nic?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdañski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

29 Data: Sierpien 30 2011 16:49:53
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: John Ko³alsky 


U¿ytkownik "Bydlê"


Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.

Te¿ to obstawia³bym. I jeszcze chodzi o to by komu¶ ¿y³o siê lepiej :-)

Bo prêdko¶æ nie ma ¿adnego znaczenia.

Znaczenie ma, ale nie takie jakie wymuszaj± fotoradary. Dopasowanie do warunków istotne a nie prêdko¶æ jako taka.

Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶).

Zwykle okoliczno¶ci. Cz³owiek jest np ma³o sprawny ze zmêczenia, zestresowania albo z natury. Albo po¶piech i trudne warunki drogowe.


Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak, tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ ka¿dy...

To pewnie prawo chodzenia te¿ nie ka¿dy powinien posiadaæ :-) Bo ja stojê na stanowisku, ¿e prawo jazdy powinny dawaæ dzieciom rodzice :-) Zwyk³a umiejêtno¶æ :-)

30 Data: Sierpien 31 2011 18:30:42
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Bydlê 

On 2011-08-30 16:49:53 +0200, John Ko³alsky  said:


U¿ytkownik "Bydlê"

Najbardziej tego, to kolejny element tresowania spo³eczeñstwa.

Te¿ to obstawia³bym. I jeszcze chodzi o to by komu¶ ¿y³o siê lepiej :-)

:-)


Gdy¿ to nie ona powoduje wypadki, a cz³owiek (bardzo rzadko zwierzê, a jeszcze rzadziej wada materia³owa czego¶).

Zwykle okoliczno¶ci.

Okoliczno¶ci nie powoduj± wypadków!

 Cz³owiek jest np ma³o sprawny ze zmêczenia,
 zestresowania albo z natury.

Cz³owiek.

 Albo po¶piech

Czlowiek.


 i trudne warunki drogowe.

One nie powoduj± wypadków!

Niestety - panuje zwyczaj dawania prawa jazdy wszystkich chêtnym (tak, tak! za pieni±dze!) i powszechne przekonanie, ¿e prawo jazdy mo¿e mieæ ka¿dy...

To pewnie prawo chodzenia te¿ nie ka¿dy powinien posiadaæ :-)

Ocywi¶cie! Tak d³ugo, jak d³ugo ruch pieszych koliduje z ruchem pojazdów. Bo piesi uczestnicz± w tym ruchu i winni znaæ zasady.


 Bo ja stojê na stanowisku, ¿e prawo jazdy powinny dawaæ dzieciom rodzice :-) Zwyk³a umiejêtno¶æ :-)

Tak, to ma jaki¶ sens.
Potwierdza zreszt± to fakt, ¿e ci z papierkiem najczê¶ciej siê nie nadaj± i nie potrafi± (my¶leæ i dzia³aæ).


Zreszt± wszystko unormowa³oby wprowadzenie zapomnianej zasady odpowiedzialno¶ci za swoje czyny.


--
Bydlê

31 Data: Sierpien 30 2011 10:58:57
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: WW 

W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:


¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Pomiar ¶redni na pewno jest bezpieczniejszy ni¿ fotoradary, na których
widok kierowcy potrafi± siê zachowaæ bardzo nieracjonalnie.

gacek

A co, jak nasi "politycy" dojd± do wniosku, ¿e jad±c 50 km/h. na autostradzie bêdziemy "bezpieczniejsi".
Infrastruktura ju¿ bêdzie czeka³a.
Co wtedy powiesz jad±c z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?.

A jak dojd± do wnioski ¿e 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?.


  Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik
Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

32 Data: Sierpien 30 2011 12:05:23
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: gacek 

On 2011-08-30 10:58, WW wrote:

W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:


¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Pomiar ¶redni na pewno jest bezpieczniejszy ni¿ fotoradary, na których
widok kierowcy potrafi± siê zachowaæ bardzo nieracjonalnie.

gacek

A co, jak nasi "politycy" dojd± do wniosku, ¿e jad±c 50 km/h. na
autostradzie bêdziemy "bezpieczniejsi".

Nie zrobi±, bo dostan± po dupie w wyborach.

Poza Polsk± w Europie jest chyba tylko jeden kraj, gdzie mo¿na nie niepokojonym jechaæ 149 na autostradzie?

Infrastruktura ju¿ bêdzie czeka³a.
Co wtedy powiesz jad±c z Krakowa do Warszawy 9 godzin ?.

Zagro¿enie jest.

A jak dojd± do wnioski ¿e 30 km/h. jest jeszcze bezpieczniejsze ?.

A jak zostanie jak jest, ale bêdzie egzekwowane, i zginie 500 osób mniej?


gacek

33 Data: Sierpien 30 2011 12:11:14
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Cavallino 

U¿ytkownik "gacek"  napisa³ w wiadomo¶ci news:

A jak zostanie jak jest, ale bêdzie egzekwowane,

KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

34 Data: Sierpien 30 2011 11:54:54
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: s2p 

W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:

On 2011-08-29 12:02, WW wrote:
W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik gacek napisa³:
A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,
komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...


W³a¶nie tego siê bojê.

Ale czego?

¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Pomiar ¶redni na pewno jest bezpieczniejszy ni¿ fotoradary, na których
widok kierowcy potrafi± siê zachowaæ bardzo nieracjonalnie.

gacek

Poczytaj o niemieckich autostradach. Nie prêdko¶æ zabija a bida.
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/predkosc-zabija-moze-w-polsce-w-niemczech-nie,1664897,324

Zobacz jakie przeszczepy u nas je¿d¿±.Ile u¿ywanych czê¶ci jest w obiegu.
Ile u¿ywanych super opon jest sprzedawanych!
Druga sprawa czas pracy tirowców, stawki pracy przewo¼ników bez tachometru tzw busiarzy ( w Niemczech nie mo¿na zej¶æ poni¿ej 1 euro/km w Polsce tych co leasing cnienie je¿d¿± za 80 groszy(nie ma minimum poni¿ej którego zaczyna siê damping), ile km musz± zrobiæ ¿eby zap³aciæ leasing, paliwo, serwis samochodu i wre¶cie co¶ zarobiæ, odpowiem Ci s± ci±gle w drodze, przysypiaj±, trac± kontakt z z rzeczywisto¶ci±. Tirowcy
zapierdalaj± ponad czas z tachometrów a s± ró¿ne triki na to, miêdzy innymi zdradzê taki który siê ostatnio czêsto powtarza
haha masz tu przyk³ad http://moto.pl/MotoPL/1,111276,4348244.html?as=2
http://dabrowa-tarnowska.policja.gov.pl/aktualnosci.php
KARA ZA NIELEGALNY WY£¡CZNIK TACHOGRAFU




S³ysza³e¶ o demonta¿u w Wielkiej Brytanii radarów i zwi±zanym z tym spadkiem wypadków?

To co Ci siê wydaje ¿e wiesz to tylko Ci siê wydaje.Poklikaj suche fakty.

35 Data: Sierpien 30 2011 23:32:09
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: jerzu 

On Tue, 30 Aug 2011 11:54:54 +0200, s2p  wrote:

w Polsce tych co leasing cnienie je¿d¿± za 80 groszy

Za 80 groszy to jest ca³kowicie nieop³acalny interes. Chyba ¿e
je¼dzisz starym trupem na opa³ówce.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

36 Data: Sierpien 31 2011 01:35:32
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2011-08-29 17:24, gacek pisze:

On 2011-08-29 12:02, WW wrote:
W dniu 2011-08-29 07:57, Bart³omiej Zieliñski pisze:
U¿ytkownik gacek napisa³:
A ja trochê jestem zaskoczony, ¿e kto¶ tego w ten sposób nie wymy¶li³.
Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prêdko¶ci - kamery,
komunikacja.

Wymy¶li³, wymy¶li³. A czy wdro¿± - po¿yjemy, zobaczymy...


W³a¶nie tego siê bojê.

Ale czego?

¯e liczba zabitych na drogach spadnie o parê procent?
¯e mniej bêdziesz paliæ na 100?

Pomiar ¶redni na pewno jest bezpieczniejszy ni¿ fotoradary, na których
widok kierowcy potrafi± siê zachowaæ bardzo nieracjonalnie.

No nie wiem - dzi¶ spotka³em kolejnego giganta pod bram± viatoll.
Najpierw wytoczy³ mi siê na lewy pas zmuszaj±c mnie tym do hamowania (powiedzmy niech mu bêdzie), ale natychmiast po tym stan±³ na pedale hamulca bo przed sob± zobaczy³ bramê viatoll i uzna³ ¿e odpowiedni± prêdko¶ci± ¿eby pod ni± przejechaæ jest 70km/h, co ju¿ wymaga³o ode mnie hamowania awaryjnego.

Dobrze ¿e wakacje ju¿ siê koñcz± i wiêkszo¶æ tych kierowców wróci pewnie do swoich grajdo³ków, gdzie nie potrzebna jest im umiejêtno¶æ ani jazdy drog± ekspresow±, ani wiedza co to viatoll.

A ja muszê sobie zapamiêtaæ ¿e przed bramami trzeba zwolniæ i jechaæ ostro¿nie, bo inni kierowcy zachowuj± siê tam dziwnie.

Co do tego ¿e pomiar ¶redniej prêdko¶ci jest lepszy ni¿ chwilowej to siê zgadzam. Ale kierowcy reaguj± równie panicznie na cokolwiek co jest szare i na s³upie obok drogi albo nad drog±.

37 Data: Sierpien 30 2011 11:37:27
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: s2p 

W dniu 2011-08-28 23:13, gacek pisze:

On 2011-08-28 22:50, Tomasz Pyra wrote:
W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
Witam

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.

Do czego to ?

Do przeglÄ…dania archiwum grupy.

Wiedzy nigdy doæ - co chwilÄ™ na obwodnicy trójmiasta widzÄ™ agentów
panicznie hamujÄ…cych przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
siÄ™ pewnie bojÄ… ¿e bÄ™dzie zdjÄ™cia robić czy coÅ›.

A ja trochÄ™ jestem zaskoczony, ¿e ktoÅ› tego w ten sposób nie wymyÅ›li³.

Przecie¿ to idealne do odcinkowego pomiaru prÄ™dkoÅ›ci - kamery, komunikacja.


gacek



Ju¿ siÄ™ nie mo¿esz doczekać nowej daniny?!

38 Data: Sierpien 29 2011 11:42:40
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor:

W dniu 28-08-2011 22:50, Tomasz Pyra pisze:

W dniu 2011-08-28 19:31, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:
Witam

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.

Do czego to ?

Do przeglÄ…dania archiwum grupy.

Wiedzy nigdy doæ - co chwilÄ™ na obwodnicy trójmiasta widzÄ™ agentów
panicznie hamujÄ…cych przed tymi bramami do 80km/h (dozwolone 120), bo
siÄ™ pewnie bojÄ… ¿e bÄ™dzie zdjÄ™cia robić czy coÅ›.


bo na niektorych jest zamontowane cos co wyglada jak kamery, min. na wysokosci reala na osowej w strone gdanska i w redzie w strone gdyni.

39 Data: Sierpien 28 2011 19:58:07
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Myjk 

Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

Do czego to ?

Do permanentnej inwigilacji! ;P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

40 Data: Sierpien 28 2011 19:59:15
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: Grejon 

W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze:

Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

Do czego to ?

Do permanentnej inwigilacji! ;P

Drzwi pod pr±dem, ¶wiat³o w pod³odze, wszystko to popieprzone!

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

41 Data: Sierpien 28 2011 20:36:18
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: venioo 

W dniu 2011-08-28 19:59, Grejon pisze:

W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze:
Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

Do czego to ?

Do permanentnej inwigilacji! ;P

Drzwi pod pr±dem, ¶wiat³o w pod³odze, wszystko to popieprzone!


....a jak nie bedziesz jadl okruszkow to Cie Pani zamknie jak nas tutaj ;)

--
venioo
GG:198909

42 Data: Sierpien 28 2011 22:05:42
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: PH 

W dniu 2011-08-28 19:58, Myjk pisze:

Sun, 28 Aug 2011 19:28:43 +0200, WW

Do czego to ?

Do permanentnej inwigilacji! ;P

Kobieta mnie bije...

43 Data: Sierpien 28 2011 20:11:30
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: scobowski 

W dniu 2011-08-28 19:28, WW pisze:

Witam

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.

Do czego to ?


Heh ;) z ksiê¿yca wróci³? :D

44 Data: Sierpien 28 2011 20:15:02
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: to 

begin WW

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.

Do czego to ?

Wy³apujÄ… zbyt wysokie ciÄ™¿arówki.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

45 Data: Sierpien 28 2011 22:22:07
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: elmer radi radisson 

On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.
Do czego to ?

Do Polsatu.


--

memento lorem ipsum

46 Data: Sierpien 28 2011 22:27:48
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:

On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.
Do czego to ?

Do Polsatu.

A będą wydawać paszporty?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roÅ›nie popyt na Å›wiÄ™ty spokój."

47 Data: Sierpien 28 2011 23:59:11
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: venioo 

W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:
On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.
Do czego to ?

Do Polsatu.

A bêd± wydawaæ paszporty?


Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)

--
venioo
GG:198909

48 Data: Sierpien 29 2011 09:46:32
Temat: Re: Do czego s³u¿Ä… te konstrukcje ?
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2011-08-28 23:59, venioo pisze:

W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:
On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

Na drodze z Wis³y do Å»or, co kilkaset metrów nad drogÄ… takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ sÄ…, ale rzadziej.
Do czego to ?

Do Polsatu.

A będą wydawać paszporty?


Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)


Ale zamiast paszportu, do podniesienia szlabanu winno wystarczyć has³o: "jestem znajomym Piaska". ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roÅ›nie popyt na Å›wiÄ™ty spokój."

49 Data: Sierpien 29 2011 11:43:55
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor:

W dniu 28-08-2011 23:59, venioo pisze:

W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:
On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.
Do czego to ?

Do Polsatu.

A bêd± wydawaæ paszporty?


Bez paszportu nie przekroczysz bramki.
Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)


i wydawac piloty na wybranych stacjach benzynowych

50 Data: Sierpien 29 2011 22:49:54
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: kogutek 

W dniu 2011-08-28 22:27, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> W dniu 2011-08-28 22:22, elmer radi radisson pisze:

>> On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

>>

>>> Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe

>>> bramy, a na nich antena satelitarna.

>>> Na innych te¿ s±, ale rzadziej.

>>> Do czego to ?

>>

>> Do Polsatu.

>

> A bêd± wydawaæ paszporty?

>



Bez paszportu nie przekroczysz bramki.

Na razie postawili bramki, nastepny etap budowy to beda szlabany :)



--

venioo

GG:198909

Potem przywioz± wêgiel i bêdzie wojna. Bo zawsze jak przywo¿± wêgiel to jest wojna.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

51 Data: Sierpien 30 2011 21:35:35
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: venioo 

W dniu 2011-08-29 22:49, kogutek pisze:


Potem przywioz± wêgiel i bêdzie wojna. Bo zawsze jak przywo¿± wêgiel to jest wojna.


parafrazuj±c Misia:
"- kogutek! bier kube³ko! i korytko ¶winiowe bier! wungiel przywie¼li! wungiel jes we wiosce!
- przed wojn± ty¿ by³..."
;)

--
venioo
GG:198909

52 Data: Sierpien 29 2011 11:51:57
Temat: Re: Do czego s³u¿± te konstrukcje ?
Autor: kamil 

On 28/08/2011 21:22, elmer radi radisson wrote:

On 2011-08-28 19:28, WW wrote:

Na drodze z Wis³y do ¯or, co kilkaset metrów nad drog± takie metalowe
bramy, a na nich antena satelitarna.
Na innych te¿ s±, ale rzadziej.
Do czego to ?

Do Polsatu.



Bzdura. Bêd± na¶wietlaæ kropki promieniowaniem kosmicznym.



--
Pozdrawiam,
Kamil

Re: Do czego służą te konstrukcje ?



Grupy dyskusyjne