Grupy dyskusyjne   »   Do wariacji w terenie i Å›redno dÅ‚ugich wypadów z żonÄ… - Jakie duże Turysto-Enduro

Do wariacji w terenie i Å›redno d³ugich wypadów z ¿onÄ… - Jakie du¿e Turysto-Enduro



1 Data: Lipiec 21 2008 05:16:48
Temat: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

Witam

Szukam dla siebie pierwszego motocykla.

(Choæ w m³odo¶ci/podstawówce z 6 lat zje¼dzi³em motorowerem)

Motor ma mi s³u¿yæ do samodzielnych "zabaw" w trudnym terenie,
i okazjonalnych wyjazdów z ¿on± na wyprawy tak do 300 km.

Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro.

Jednocze¶nie podobaj± mi siê du¿e motocykle!
Ale ze wzglêdu na brak do¶wiadczenia celujê w pojemno¶æ
600 - 750 cm.


Co by¶cie mi polecili ze wzglêdu na moje preferencje.

Do wydania ok. 10tys. z³. wiec zak³adam co¶ u¿ywanego,
ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.

Na razie w oko wpad³y mi:
- Honda Africa Twin
- Yamacha XT / XTZ Tenere
- Suzuki DR 650

Co polecicie? Co s±dzicie o moich wyborach?



2 Data: Lipiec 21 2008 07:32:49
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Marek B 

Sexbox pisze:

Witam
[...]
Na razie w oko wpad³y mi:
- Honda Africa Twin
- Yamacha XT / XTZ Tenere
- Suzuki DR 650

Co polecicie? Co s±dzicie o moich wyborach?

w trudnym terenie to raczej ¿aden nie ma szans a bez wyci±garki to siê nie obejdzie jak ju¿ siê wklei porz±dnie ;-)
no chyba ¿e trudny teren to dla Ciebie droga polna i trochê piasku.

--
pozdrawiam
Marek
crf250x

3 Data: Lipiec 21 2008 09:15:26
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 


Szukam dla siebie pierwszego motocykla.

Motor ma mi s³u¿yæ do samodzielnych "zabaw" w trudnym terenie,
i okazjonalnych wyjazdów z ¿on± na wyprawy tak do 300 km.


co to trudny teren??



Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro.

Jednocze¶nie podobaj± mi siê du¿e motocykle!
Ale ze wzglêdu na brak do¶wiadczenia celujê w pojemno¶æ
600 - 750 cm.


Co by¶cie mi polecili ze wzglêdu na moje preferencje.

Do wydania ok. 10tys. z³. wiec zak³adam co¶ u¿ywanego,
ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.

Na razie w oko wpad³y mi:
- Honda Africa Twin

w srednio trudny teren. Nie ma szans za ta kase na ten rocznik. Za 10tys to
moze upolujesz ladna sztuke z okolic 95-96


- Yamacha XT / XTZ Tenere

troszke mlodsza za ta kase i jeszcze mniej terenowa

- Suzuki DR 650

srednio


Co polecicie? Co s±dzicie o moich wyborach?


wszystko zalezy od definicji trudnego terenu. Lesnie sciezki, lekki piasek,
szutry itd. to Afirica bedzie dobrym wyborem. Dopisz jeszcze Transalpa,
bedzie sporo m³odszy. Do tego fajnie mozna smigac w dwie osoby i po
asfalcie.

Jesli faktycznie trudny teren to zaden przez Ciebie wymieniony sie nie
nadaje. Kopanie sie w blocie, strome podjazdy, duzo piachu i ogolnie zabawa
w terenie to np. TT 600 a najlepiej KTM LC4 z 600-tek. Osobi¶cie polecalbym
co¶ mniejszego i l¿ejszego, ale wtedy jazda 300km asfaltem bedzie meczarnia.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

4 Data: Lipiec 21 2008 09:18:22
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: McGregor 

U¿ytkownik "Sexbox"  napisa³ w wiadomo¶ci

ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.

Motocykle to nie samochody:-) Tutaj rocznik nie jest wyroczni±. Tu patrzy siê na stan i utrzymanie. Znam wiele maszyn 10 letnich w stanie nówka-salon, ale widzia³em sporo 4-6 letnich zakatowanych frêdzli:-) Wiêc nie przesadzaj z t± staro¶ci±.

--
McGregor

5 Data: Lipiec 21 2008 08:29:11
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Piotrek Roczniak 

Dnia 21.07.2008 McGregor <grzechryba> napisa³/a:

U¿ytkownik "Sexbox"  napisa³ w wiadomo¶ci

ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.

Motocykle to nie samochody:-) Tutaj rocznik nie jest wyroczni±. Tu patrzy siê na
stan i utrzymanie. Znam wiele maszyn 10 letnich w stanie nówka-salon, ale
widzia³em sporo 4-6 letnich zakatowanych frêdzli:-) Wiêc nie przesadzaj z t±
staro¶ci±.

Dziwne my¶la³em ¿e z samochodami jest tak samo...

--
KANTARYTMETYKA!!!1
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

6 Data: Lipiec 21 2008 10:43:34
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: McGregor 

U¿ytkownik "Piotrek Roczniak"  napisa³ w wiadomo¶ci

Dziwne my¶la³em ¿e z samochodami jest tak samo...

To ¼le my¶la³e¶. Wiêkszo¶æ samochodów je¼dzi ca³y rok. Wiêkszo¶æ motocykli tylko latem. Najczê¶ciej miesi±c lub dwa w roku. St±d przebiegi u niektórych po 1-2kkm w sezonie. W samochcodach przebiegi s± zdecydowanie wiêksze. Poza tym o motocykl dba siê duzo bardziej ni¿ o puszkê. Ale Ty pewnie tego nie zrozumiesz...

--
McGregor

7 Data: Lipiec 21 2008 11:01:04
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: ania 


U¿ytkownik "McGregor"

w sezonie. W samochcodach przebiegi s± zdecydowanie wiêksze. Poza tym o
motocykl dba siê duzo bardziej ni¿ o puszkê. Ale Ty pewnie tego nie
zrozumiesz...

ja tez tego nie rozumiem, albo sie jest fleja, albo nie, a nie: jest sie
fleja samochodowa, nie bedac fleja motocyklowa


--
ania

8 Data: Lipiec 21 2008 09:38:07
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Piotrek Roczniak 

Dnia 21.07.2008 ania  napisa³/a:


U¿ytkownik "McGregor"

w sezonie. W samochcodach przebiegi s± zdecydowanie wiêksze. Poza tym o
motocykl dba siê duzo bardziej ni¿ o puszkê. Ale Ty pewnie tego nie
zrozumiesz...

ja tez tego nie rozumiem, albo sie jest fleja, albo nie, a nie: jest sie
fleja samochodowa, nie bedac fleja motocyklowa

To nie tak... Na motur mo¿na chuchaæ, dmuchaæ i co drugi dzieñ polerowaæ
jednocze¶nie u¿ywaj±c samochodu jako zwyk³ego ¶rodka lokomocji.
Nie trzeba koniecznie byæ w tym celu flej±.

--
Takiej w³adzy w naszych progach wszyscy chcieliby¶my podziêkowaæ,
W kilku nie do koñca piêknych s³owach. Z wyrazami szczerej niewdziêczno¶ci,
Dla skurwysynów nie mamy lito¶ci! coma - tonacja
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

9 Data: Lipiec 21 2008 11:42:15
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: ania 


U¿ytkownik "Piotrek Roczniak"

To nie tak... Na motur mo¿na chuchaæ, dmuchaæ i co drugi dzieñ polerowaæ
jednocze¶nie u¿ywaj±c samochodu jako zwyk³ego ¶rodka lokomocji.
Nie trzeba koniecznie byæ w tym celu flej±.

dbac nie znaczy tylko chuchac nie? dbac to dbac i juz, moze byc zakurzony
:-)
to jak z kiepowaniem petow na ulicy - jesli nie robi tego w domu, nie
znaczy, ze nie jest fleja, czy nie brak mu kultury - brak i juz :-)

--
ania

10 Data: Lipiec 21 2008 13:57:29
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: McGregor 

U¿ytkownik "ania"  napisa³ w wiadomo¶ci

dbac nie znaczy tylko chuchac nie? dbac to dbac i juz, moze byc zakurzony :-)
to jak z kiepowaniem petow na ulicy - jesli nie robi tego w domu, nie znaczy, ze nie jest fleja, czy nie brak mu kultury - brak i juz :-)

Aniu, motor to motor. Samochód to tylko ¶rodek lokomocji. Czujesz ró¿nicê? :-)

--
McGregor

11 Data: Lipiec 21 2008 14:01:32
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: ania 


U¿ytkownik "McGregor"

Aniu, motor to motor. Samochód to tylko ¶rodek lokomocji. Czujesz ró¿nicê?
:-)

no dobrze - mieszkanie to mieszkanie, a ulica to ulica (w sensie: mozna na
nia pluc i wywalac pety) - czujesz roznice?:-)

--
ania

12 Data: Lipiec 21 2008 14:18:14
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: McGregor 

U¿ytkownik "ania"  napisa³ w wiadomo¶ci

U¿ytkownik "McGregor"
Aniu, motor to motor. Samochód to tylko ¶rodek lokomocji. Czujesz
ró¿nicê?  :-)
no dobrze - mieszkanie to mieszkanie, a ulica to ulica (w sensie: mozna
na  nia pluc i wywalac pety) - czujesz roznice?:-)

Nic nie mówi³em o ulicy. Dbanie o co¶ a zachowywanie siê jak chuj i prostak to ca³kiem inne sprawy. Z³y przyk³ad poda³a¶. Ca³kiem z³y.:-)

--
McGregor

13 Data: Lipiec 21 2008 14:24:32
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: ania 


U¿ytkownik "McGregor"

Nic nie mówi³em o ulicy. Dbanie o co¶ a zachowywanie siê jak chuj i
prostak to ca³kiem inne sprawy. Z³y przyk³ad poda³a¶. Ca³kiem z³y.:-)

no to dalam wczesniej lepszy (chociaz ten tez dotyka dokladnie tego
samego) - ze poziom oleju w silniku powinien byc zawsze prawidlowy - czy
jest to zlom na dojazdy do pracy, czy wychuchana armatura


--
ania

14 Data: Lipiec 21 2008 21:34:06
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: Mustafa 

no dobrze - mieszkanie to mieszkanie, a ulica to ulica (w sensie: mozna na
nia pluc i wywalac pety) - czujesz roznice?:-)

z³y przyk³ad :)
bo plucie i wywalanie petów to kwestia wychowania
a ró¿nica miêdzy domem a ulic± jest np taka ¿e po ulicy siê chodzi w butach
a po domu w kapciach :)
niby mo¿na po domu w butach ale o dom dba siê jednak trochê bardziej ni¿ o
ulicê (na któr± siê nie pluje i nie rzuca petów)
i dlatego zgadzam siê ¿e motor to motor a samochód to ¶rodek lokomocji i nie
ma to nic wspólnego z byciem flej± czy nie :)

15 Data: Lipiec 21 2008 23:36:32
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: ania 


U¿ytkownik "Mustafa" <

a ró¿nica miêdzy domem a ulic± jest np taka ¿e po ulicy siê chodzi w
butach a po domu w kapciach :)
no jasne, mozna tez buty zostawiac na progu, a gosciom dawac takie papucie
jak sa w muzeach

niby mo¿na po domu w butach ale o dom dba siê jednak trochê bardziej ni¿ o
ulicê (na któr± siê nie pluje i nie rzuca petów)
o ulice powinno sie dbac tak samo - czyli jednak ciagle brak nam kultury i
co?:-)
i to, ze tak wygladaja, jak wygladaja, jakby brudasy dbaly tak samo o
wszystko, to byloby przynajmniej ladniej, ale ja sie nie znam i jestem
estetka

to jeszcze - odwalona niunia (lub niunek z butami w czuby i zelem na
wlosach), a pod spodem potargane gacie, albo dziury w skarpetach - mam tak
dalej? czy moze juz widac analogie?

i dlatego zgadzam siê ¿e motor to motor a samochód to ¶rodek lokomocji i
nie ma to nic wspólnego z byciem flej± czy nie :)
czyli motocykl nie jest srodkiem lokomocji? to dobrze, ze juz to wiem (zeby
sie tylko urzad skarbowy o tym nie dowiedzial, bo beda miec problemy ci co
maja motocykle na firmy)


--
ania - kulturalna z wychowania, z olejem na prawidlowym poziomie :-)

16 Data: Lipiec 22 2008 08:37:36
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: Kuczu 

ania pisze:

czyli motocykl nie jest srodkiem lokomocji?

Dla nie ktorych wylacznie, dla niektorych wcale. Dla mnie wcale.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

17 Data: Lipiec 22 2008 08:38:12
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: Kuczu 


Dla niektorych wylacznie, dla niektorych wcale. Dla mnie wcale.

oo :) Teraz po polskiemu :)


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

18 Data: Lipiec 22 2008 23:26:59
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: Mustafa 

o ulice powinno sie dbac tak samo - czyli jednak ciagle brak nam kultury i
co?:-)

rozumiem ¿e codziennie dymasz z mopem na ulicê i nie schodzisz stamt±d
dopóki siê nie ¶wieci jak parkiet w domu :D

19 Data: Lipiec 22 2008 23:32:14
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: ania 


U¿ytkownik "Mustafa"

rozumiem ¿e codziennie dymasz z mopem na ulicê i nie schodzisz stamt±d
dopóki siê nie ¶wieci jak parkiet w domu :D

nie - nie pluje na nia, tak samo jak nie robie tego w domu, nie wywalam
smieci idac, tak samo jak nie robie tego w domu

jasne? tylko po co ja to tlumacze, jesli i tak tego nie zrozumiesz :-P


--
ania

20 Data: Lipiec 25 2008 16:43:13
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: Mustafa 

jasne? tylko po co ja to tlumacze, jesli i tak tego nie zrozumiesz :-P

zanim postanowi³a¶ mnie "zagadaæ" trzeba by³o przeczytaæ to (ze
zrozumieniem)

"niby mo¿na po domu w butach ale o dom dba siê jednak trochê bardziej ni¿ o
ulicê (na któr± siê nie pluje i nie rzuca petów)"

tylko po co ja to tlumacze, jesli i tak tego nie zrozumiesz :P :P :P

21 Data: Lipiec 26 2008 02:45:30
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: ania 


U¿ytkownik "Mustafa"

zanim postanowi³a¶ mnie "zagadaæ" trzeba by³o przeczytaæ to (ze
zrozumieniem)
ej no - do mnie czy gadasz sam ze soba?

"niby mo¿na po domu w butach ale o dom dba siê jednak trochê bardziej ni¿
o
ulicê (na któr± siê nie pluje i nie rzuca petów)"
no i? sam ze soba jednak? nie rozumiem, w takim razie na czym polega twoje
"niedbanie" o chodnik, jak juz sam siebie cytujesz

--
ania

22 Data: Lipiec 24 2008 17:40:36
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro [ot]
Autor: sajgon 

Mustafa pisze:

a ró¿nica miêdzy domem a ulic± jest np taka ¿e po ulicy siê chodzi w butach a po domu w kapciach :)

znam akurat takich, ktorzy uznaj± nakazanie/(poproszenie nawet) gosciom zdjecia butow za objaw chamstwa wlasnie. tak, i mam swiadomosc ze np. we wschodniej kulturze zdecydowanie sie je zdejmuje.

pzdr,
saj

23 Data: Lipiec 21 2008 13:54:47
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: McGregor 

U¿ytkownik "Piotrek Roczniak"  napisa³ w wiadomo¶ci

Dnia 21.07.2008 ania  napisa³/a:
U¿ytkownik "McGregor"
w sezonie. W samochcodach przebiegi s± zdecydowanie wiêksze. Poza tym o
motocykl dba siê duzo bardziej ni¿ o puszkê. Ale Ty pewnie tego nie
zrozumiesz...
ja tez tego nie rozumiem, albo sie jest fleja, albo nie, a nie: jest sie
fleja samochodowa, nie bedac fleja motocyklowa
To nie tak... Na motur mo¿na chuchaæ, dmuchaæ i co drugi dzieñ polerowaæ
jednocze¶nie u¿ywaj±c samochodu jako zwyk³ego ¶rodka lokomocji.
Nie trzeba koniecznie byæ w tym celu flej±.

O w³a¶nie! Wiêc jednak rozumiesz:-) Sorki.

--
McGregor

24 Data: Lipiec 21 2008 12:42:38
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Kuczu 

ania pisze:

ja tez tego nie rozumiem, albo sie jest fleja, albo nie, a nie: jest sie fleja samochodowa, nie bedac fleja motocyklowa

Droga Aniu. Ja swoje auto mam w glebokim powazaniu. Ma jezdzic i juz. Wyglad wewnetrzny i zewnetrzny mam w d... Olej dolewam jak mi sie przypomni, myje raz do roku na Wielkanoc. Dziury w podlodze nie zaspawalem od pol roku, bo mi sie nie chce.

Motocykl zas nie ma prawa byc brudny, chocby minimalnie niesprawny, nie ma kwoty ktorej bym nie wydal na rzeczy mu potrzebne :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

25 Data: Lipiec 21 2008 12:53:09
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: ania 


U¿ytkownik "Kuczu"

Droga Aniu. Ja swoje auto mam w glebokim powazaniu. Ma jezdzic i juz.
Wyglad wewnetrzny i zewnetrzny mam w d... Olej dolewam jak mi sie
przypomni, myje raz do roku na Wielkanoc. Dziury w podlodze nie zaspawalem
od pol roku, bo mi sie nie chce.

czyli jestes fleja:-) tyle na ten temat :-)
to jest nawyk, cos co wynika z przyzwyczajen i wychowania, jak ktos o sobie
mowi dobry kierowca, to olej sprawdza i w motocyklu i w samochodzie -
odruchowo, ale ja sie nie znam


--
ania - z zadbanymi pojazdami

26 Data: Lipiec 21 2008 09:36:03
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Piotrek Roczniak 

Dnia 21.07.2008 McGregor <grzechryba> napisa³/a:

U¿ytkownik "Piotrek Roczniak"  napisa³ w wiadomo¶ci

Dziwne my¶la³em ¿e z samochodami jest tak samo...

To ¼le my¶la³e¶. Wiêkszo¶æ samochodów je¼dzi ca³y rok. Wiêkszo¶æ motocykli tylko
latem. Najczê¶ciej miesi±c lub dwa w roku. St±d przebiegi u niektórych po 1-2kkm
w sezonie. W samochcodach przebiegi s± zdecydowanie wiêksze.

I co to ma do rzeczy? Samochody maj± wiêksze przebiegi i tyle. Co ma do tego
kwestia stosunku wieku do przebiegu w konkretnym egzemplarzu?

Poza tym o motocykl
dba siê duzo bardziej ni¿ o puszkê. Ale Ty pewnie tego nie zrozumiesz...

Rozumiem doskonale.

--
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

27 Data: Lipiec 21 2008 13:56:40
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: McGregor 

U¿ytkownik "Piotrek Roczniak"  napisa³ w wiadomo¶ci

I co to ma do rzeczy? Samochody maj± wiêksze przebiegi i tyle. Co ma do
tego kwestia stosunku wieku do przebiegu w konkretnym egzemplarzu?

Jak to co? Wszystko:-)

Rozumiem doskonale.

A to ju¿ zauwa¿y³em.

--
McGregor

28 Data: Lipiec 21 2008 19:18:44
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Magic 

Piotrek Roczniak pisze:

Dnia 21.07.2008 McGregor <grzechryba> napisa³/a:
U¿ytkownik "Sexbox"  napisa³ w wiadomo¶ci

ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.
Motocykle to nie samochody:-) Tutaj rocznik nie jest wyroczni±. Tu patrzy siê na stan i utrzymanie. Znam wiele maszyn 10 letnich w stanie nówka-salon, ale widzia³em sporo 4-6 letnich zakatowanych frêdzli:-) Wiêc nie przesadzaj z t± staro¶ci±.

Dziwne my¶la³em ¿e z samochodami jest tak samo...


Terenowymi - tak. Osobowe zu¿ywaj± siê jednak znacznie mniej i rocznik ma du¿e znaczenie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

29 Data: Lipiec 21 2008 10:10:40
Temat: Re: Do wariacji w terenie i œredno d³ugich wypadów z ¿on¹ - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor:

On Mon, 21 Jul 2008 05:16:48 +0200, "Sexbox"
 wrote:

Witam

czesc

Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro.

a na tym rowerze do trudnego terenu to bys kogos wzial na bagaznik i
pojechal nim na wakacje ?

Jednocze¶nie podobaj± mi siê du¿e motocykle!

Jak jedziesz to sie nie widzisz.

Ale ze wzglêdu na brak do¶wiadczenia celujê w pojemno¶æ
600 - 750 cm.

Ja bym polecil 125 - 250 w teren. Lzejsze, mniejsze i latwiej wyjac z
blota.

Co by¶cie mi polecili ze wzglêdu na moje preferencje.

Zebys je jeszcze zweryfikowal :-)

Co polecicie? Co s±dzicie o moich wyborach?

Przejedz sie najpierw motocyklem w terenie, nawet niezbyt trudnym.
Albo uwierz tym co probowali sie uczyc 600ccm ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

30 Data: Lipiec 21 2008 12:37:40
Temat: Re: Do wariacji w terenie i Å›redno d³ugich wypadów z ¿onÄ… - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: de Fresz 

On 2008-07-21 05:16:48 +0200, "Sexbox"  said:

Motor ma mi s³u¿yæ do samodzielnych "zabaw" w trudnym terenie,
i okazjonalnych wyjazdów z ¿on± na wyprawy tak do 300 km.

Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro.

Jesli przez "trudny teren" rozumiesz to samo, co wiekszosc osob latajacych enduro, to postawiles totalnie sprzeczne wymagania.


Jednocze¶nie podobaj± mi siê du¿e motocykle!

No to zdecyduj sie - estetyka czy funkcjonalnopsc na pierwszym miejscu?


Co by¶cie mi polecili ze wzglêdu na moje preferencje.

Jesli traktowac powaznie pierwszy warunek i polserio drugi, to LC4, XR600/650, TTR. Ale tu i tak rozbijamy sie o paradoks, bo o ile same sprzety maja poniekad na tyle uniwersalnosci w sobie, ze da sie je zastosowac do jednego i drugiego, to w praktyce wyposazenie sprzeta konkretnego zastosowania sie rozni - ot chocby opony i przelozenia: w teren kostki i krotkie przelozenia, do latania turystycznego dlugie przelozenia i opony o profilu bardziej szosowym. Do turystyki przydalby sie jeszcze duzy (czyli "normalny" ~20l) bak, w teren najczesciej jedzie sie z malym (tylko do LC4 da sie latywo i niedrogo dostac drugi).


Do wydania ok. 10tys. z³. wiec zak³adam co¶ u¿ywanego,
ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.

Ho, ho, ho, ma sie te wymagania...


Na razie w oko wpad³y mi:
- Honda Africa Twin

Za ciezka i za mocna na pierwsze moto

- Yamacha XT / XTZ Tenere

J.w.

- Suzuki DR 650

Nadaje sie na pierwsze, ale zdolnosci terenowe bardzo umiarkowane.


Co polecicie?

Kupic 2 motocykle, jeden do turystyki, drugi do blota.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

31 Data: Lipiec 21 2008 19:16:51
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Magic 

Sexbox pisze:


Szukam dla siebie pierwszego motocykla.

(Choæ w m³odo¶ci/podstawówce z 6 lat zje¼dzi³em motorowerem)

Motor ma mi s³u¿yæ do samodzielnych "zabaw" w trudnym terenie,
i okazjonalnych wyjazdów z ¿on± na wyprawy tak do 300 km.


Dwie wykluczaj±ce siê cechy. Chyba ¿e trudny teren to szutrówka.

Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro.


Je¶li trudny teren to raczej cross ni¿ enduro.

Jednocze¶nie podobaj± mi siê du¿e motocykle!
Ale ze wzglêdu na brak do¶wiadczenia celujê w pojemno¶æ
600 - 750 cm.


Taki motocykl ni cholery nie pójdzie w trudnym terenie, zw³aszcza pod nowicjuszem.

- Honda Africa Twin
- Yamacha XT / XTZ Tenere
- Suzuki DR 650

Co polecicie? Co s±dzicie o moich wyborach?

A Trampek ? DR to singiel, na d³u¿szych trasach wibracje mog± zmêczyæ. Wszystko to maszyny szosowe które dadz± sobie radê w lekkim terenie - szuter, piaszczysta droga, przejazd przez jaki¶ rów czy p³ytk± wodê. W trudny teren - zapomnij.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

32 Data: Lipiec 22 2008 00:41:45
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

Dziêkujê za wszelkie uwagi.

Odpowiem co rozumem TRUDNY TEREN, bo widze ¿e to jest newralgiczna kwestia.

Na pewno nie mam na my¶li skoków itp.
Raczej przedzieranie siê przez las, chaszcze, poza ¶cie¿kami
z nienajwy¿sz± prêdko¶ci±.

Raczej przeprawa a nie rajd.

Trudny tzn. taki ¿e nie zawsze mo¿na jechaæ - a czasmi
trzeba pchaæ ci±gn±æ.

Choæ taplania siê w b³ocie raczej nie lubiê - wolê nad³o¿yæ drogi ;)



Nie wykluczam wypadów do miasta i jak wspomnia³em ¶rednio d³ugich (300km)
wypraw nad jeziorko i poginanie szutrami w dwójkê.


Je¿eli te szczegó³y pozwol± komu¶ co¶ jeszcze doradziæ - bêde wdziêczny!

33 Data: Lipiec 22 2008 00:45:18
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

PS.

Czym i ile ró¿ni siê dzisiejszy "XT660Z Tenere" do starszych "XTZ 750 Tenere"??

Gdzie  w necie jest najbardziej aktywne forum motocyklistów Enduro/turystyki???

34 Data: Lipiec 22 2008 07:48:43
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 

Czym i ile ró¿ni siê dzisiejszy "XT660Z Tenere" do starszych "XTZ 750
Tenere"??


masa, pojemno¶æ, 660 to singiel a 750 2 x rzêdowka. Do du¿ej tenery raczej
sie nie przymierzaj bo Cie zniszczy w terenie :) No chyba ¿e jeste¶ "kawa³
ch³opa" ;)




--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

35 Data: Lipiec 22 2008 09:13:29
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor:

On Tue, 22 Jul 2008 07:48:43 +0200, "Scyzoryk"
 wrote:

masa, pojemno¶æ, 660 to singiel a 750 2 x rzêdowka. Do du¿ej tenery raczej
sie nie przymierzaj bo Cie zniszczy w terenie :) No chyba ¿e jeste¶ "kawa³
ch³opa" ;)

Wszystkie tenery go zniszcza w przeprawowce. Napisal ze jest zielony
jak szczypiiorek. Doswiadczenia terenowe ma z roweru wazacego ok 5-10%
masy tenerek (w zaleznosci od wersji).
No ale faktem jest ze xt 600 na pewno bedzie mu latwiej ogarnac niz
xtz 750 czy afri. Co nie zmienia faktu ¿e klamek powinien na pocz±tku
parê kupiæ i woziæ ze sob±, a na miekkie nie zjezdzac bez asysty
drugiej osoby (czasami naprawde trudno sie wygrzebac spod motocykla,
nawet jesli ma sie cale kosci).
Bol jest taki ze xt 600 ani nie pozwoli mu na szybka i swobodna nauke
w terenie, ani nie pozwoli na wygodna jazde gdzies dalej w 2 osoby.
Tyle IMHO.

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

36 Data: Lipiec 22 2008 10:28:20
Temat: Re: Do wariacji w terenie i Å›redno d³ugich wypadów z ¿onÄ… - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: de Fresz 

On 2008-07-22 09:13:29 +0200,  said:

masa, pojemno¶æ, 660 to singiel a 750 2 x rzêdowka. Do du¿ej tenery raczej
sie nie przymierzaj bo Cie zniszczy w terenie :) No chyba ¿e jeste¶ "kawa³
ch³opa" ;)

Wszystkie tenery go zniszcza w przeprawowce. Napisal ze jest zielony
jak szczypiiorek.

To nawet nie kwestia doswiadczenia, to kwestia masy. Widze jaka jest roznica miedzy moim klocem (140-pare kg) a letkimi wyczynowkami (115-120) przy wyciaganiu z blota, krzakow itepe. A w sumie do ulomkow nie naleze. I powiem szczerze, za cholere nie chcialbym angazowac sie w wyciaganie lochy ~180 kg. A doswiadczenie daje to, ze wie sie gdzie nie pakowac sie bez sensu ;-)


Co nie zmienia faktu ¿e klamek powinien na pocz±tku
parê kupiæ i woziæ ze sob±,

Dobre handbary z aluminiowa szyna powinny dac rade.


a na miekkie nie zjezdzac bez asysty
drugiej osoby (czasami naprawde trudno sie wygrzebac spod motocykla,
nawet jesli ma sie cale kosci).

Chujtam wygrzebac sie spod, wez wyciagnij sam sprzeta z blota do kolan. Albo chociaz z sypkiego piachu, gdzie nie masz juz szansy ruszyc.


Bol jest taki ze xt 600 ani nie pozwoli mu na szybka i swobodna nauke
w terenie, ani nie pozwoli na wygodna jazde gdzies dalej w 2 osoby.
Tyle IMHO.

Rajt.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

37 Data: Lipiec 22 2008 11:03:46
Temat: Re: Do wariacji w terenie i œredno d³ugich wypadów z ¿on¹ - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor:

On Tue, 22 Jul 2008 10:28:20 +0200, de Fresz
wrote:

To nawet nie kwestia doswiadczenia, to kwestia masy.

To tez, ale glownie idzie o to zeby nie wyjebac i sie nie zatrzymac. A
doswiadczony moze wiecej.

Dobre handbary z aluminiowa szyna powinny dac rade.

No chyba ze tez pekna :)

Chujtam wygrzebac sie spod, wez wyciagnij sam sprzeta z blota do kolan.
Albo chociaz z sypkiego piachu, gdzie nie masz juz szansy ruszyc.

No tak, Ty pycisz po piochu :) Ale jak masz pod noga kamienie, a na
nodze motur to wygrzebanie sie nie jest juz takie hopsiup :)
A podnoszenie motura ktory lezy na zboczu do gory kolami to juz wogole
nie je bajka (dla takiego leszcza jak ja) :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

38 Data: Lipiec 22 2008 11:24:42
Temat: Re: Do wariacji w terenie i Âœredno d³ugich wypadów z ¿onÅ¡ - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: de Fresz 

On 2008-07-22 11:03:46 +0200,  said:

To nawet nie kwestia doswiadczenia, to kwestia masy.

To tez, ale glownie idzie o to zeby nie wyjebac i sie nie zatrzymac. A
doswiadczony moze wiecej.

Na pocieszenie Cipo wiem, ze doswiadczeni tez glebia i to nie zawsze w megatrudnosciach. A na poczatku i tak kazdy musi swoja ilosc spotkan z matka ziemia zaliczyc. Ale fakt, lzejszego latwiej wyprowadzic z sytuacji okologlebowej.



Dobre handbary z aluminiowa szyna powinny dac rade.

No chyba ze tez pekna :)

Zdolniacha ;-)


Chujtam wygrzebac sie spod, wez wyciagnij sam sprzeta z blota do kolan.
Albo chociaz z sypkiego piachu, gdzie nie masz juz szansy ruszyc.

No tak, Ty pycisz po piochu :) Ale jak masz pod noga kamienie, a na
nodze motur to wygrzebanie sie nie jest juz takie hopsiup :)

Na piachu tez nie zawsze jest latwo, tymbardziej ze buty enduro sie niezle hacza. A zdazylo mi sie juz wychodzic spod motocykla dobre 20 minut. Pierwsze 10 walczylem o zakrecenie kranika, bo sie na mnie waha lala ;-)


A podnoszenie motura ktory lezy na zboczu do gory kolami to juz wogole
nie je bajka (dla takiego leszcza jak ja) :)

A wtedy to ile by motur nie wazyl i tak bedzie za ciezki ;-)
Na mazowieckim mietkim dobra metoda jest obrocenie sobie lezacego motura przodem w dol i dopiero wtedy podnoszenie i sprowadzanie. Na kamieniach to jednak troche srednio, mozna lakier porysowac ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

39 Data: Lipiec 22 2008 11:28:49
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Jarecki [KenLee] 

U¿ytkownik "de Fresz"napisa³

Co nie zmienia faktu ¿e klamek powinien na pocz±tku
parê kupiæ i woziæ ze sob±,

Dobre handbary z aluminiowa szyna powinny dac rade.

*** Mamy u siebie takie- Iwona Acerbisa, ja Team10 bedace dokladna podrobka
Acerbisa. Przy mniejszych predkosciach daja rade. Przy duzych glebach
potrafia sie obrocic na mocowaniu do kiery i wtedy klamka potrafi strzelic,
takze przynajmniej klame sprzgla chocby i nadlamana na dwa palce, warto
wozic w kieszeni. Zaleta jest to ze chronia dlon i palce lepiej niz listki i
nie pekaja same tak jak dwupunktowe bez alu. W najgorszym razie moze urwac
leb sruby przy mocowaniu blizej polek, co kosztuje grosze w porownaniu z
wymiana plastikowych handbarow.
pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

40 Data: Lipiec 22 2008 11:45:42
Temat: Re: Do wariacji w terenie i Å›redno d³ugich wypadów z ¿onÄ… - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: de Fresz 

On 2008-07-22 11:28:49 +0200, "Jarecki [KenLee]"  said:

Przy duzych glebach
potrafia sie obrocic na mocowaniu do kiery i wtedy klamka potrafi strzelic,

Peknieta klamka zawsze moze sie zdazyc, zwlaszcza jesli konsole sa mocno przykrecone do kierownicy (zazwyczaj poleca sie miec je dosc luzno, tak zeby przy niewielkiej sile sie obracaly). Acz na szczescie wiekszosc a naciecia, wiec bardzo rzadko lamia sie na amen.


i nie pekaja same tak jak dwupunktowe bez alu.

Taaa, chcialem oszczedzic i kupilem Polisporty, siakies lepsze, ale bez alu. Lewy wytrzymal ~1,5 miesiaca i poszedl przy glebie z predkosci 20-30 km/h. No to z oszczednosci kupie drugie :-/

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

41 Data: Lipiec 22 2008 23:40:50
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

masa, pojemno¶æ, 660 to singiel a 750 2 x rzêdowka. Do du¿ej tenery raczej sie nie przymierzaj bo Cie zniszczy w terenie :) No chyba ¿e jeste¶ "kawa³ ch³opa" ;)

Jestem 100kg ¿ywej masy.

42 Data: Lipiec 22 2008 01:11:48
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Ron 

On Jul 21, 11:45 pm, "Sexbox"  wrote:

PS.

Czym i ile ró¿ni siê dzisiejszy "XT660Z Tenere" do starszych "XTZ 750
Tenere"??

Gdzie  w necie jest najbardziej aktywne forum motocyklistów
Enduro/turystyki???

http://africatwin.com.pl/
http://advrider.pl/

43 Data: Lipiec 22 2008 07:54:26
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 


Odpowiem co rozumem TRUDNY TEREN, bo widze ¿e to jest newralgiczna
kwestia.

Na pewno nie mam na my¶li skoków itp.
Raczej przedzieranie siê przez las, chaszcze, poza ¶cie¿kami
z nienajwy¿sz± prêdko¶ci±.

Raczej przeprawa a nie rajd.

Trudny tzn. taki ¿e nie zawsze mo¿na jechaæ - a czasmi
trzeba pchaæ ci±gn±æ.

Choæ taplania siê w b³ocie raczej nie lubiê - wolê nad³o¿yæ drogi ;)


To raczej szukaj czego¶ z ma³± ilo¶ci± plastiku. Zeby nie rysowaæ a w razie
gleby nie generuje kosztów. XT 600, DR 650. Mo¿liwo¶ci terenowe takie sobie
ale motocykle bardzo uniwersalne.



Nie wykluczam wypadów do miasta i jak wspomnia³em ¶rednio d³ugich (300km)
wypraw nad jeziorko i poginanie szutrami w dwójkê.

To jeszcze dopisz Trampka z porz±dnymi gmolami :)


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

44 Data: Lipiec 23 2008 01:16:22
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

To jeszcze dopisz Trampka z porz±dnymi gmolami :)

Dopisa³em, ale przynajmniej na zdjeciach wygl±da on bardzo SZOSOWO!

45 Data: Lipiec 23 2008 15:34:05
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 


Dopisa³em, ale przynajmniej na zdjeciach wygl±da on bardzo SZOSOWO!


mniejszy odpowiednik Afryki


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

46 Data: Lipiec 23 2008 01:52:02
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

A co mo¿na powiedzieæ o takim czym¶:
http://www.allegro.pl/item397460625_honda_fmx_650_enduro_nie_xr_cbr_cross_crf_cr.html

Ciekawa cena za prawie nowy!?!
Ale czy to na pewno supermoto czy taki udawak?

47 Data: Lipiec 23 2008 15:39:32
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 



A co mo¿na powiedzieæ o takim czym¶:


musisz sie zdecydowaæ czy chcesz moto na:

1) asfalt z zon± + czasem teren, niezbyt cie¿ki (Trampek, XT, DR)
2) G³ownie teren z mozliwo¶cia dojechania kilku km po asfalcie lub krotkie
wypady w dwie osoby (nie ma co liczyc na komfort)(wibracje, waskie niezbyt
wygodne siedzenie itd.) (LC4, TT, XR)
3) typowa terenówka do kopania sie w blocie (co¶ malego, mocnego i
leciutkiego)

Nie ma takiego motocykla ktorym wygodnie polecisz po asfalcie i da mozliwo¶æ
ostrych szaleñstw w terenie.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

48 Data: Lipiec 24 2008 13:33:54
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***U¿ytkownik "Scyzoryk"
 1) asfalt z zon± + czasem teren, niezbyt cie¿ki (Trampek, )

Kolo wazy 100, wiec na asfaltach bedzie musial wykazac sie nielada
cierpliwoscia zeby cos szybszego od kolarzy wyprzedzic.
IHMO trampek to swietny sprzecik do jazdy solo i to w zasadzie nie daleko od
domq. Na pewno nie dla dwoch osob i bagazu.

Tytus

49 Data: Lipiec 24 2008 13:51:27
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor:

On Thu, 24 Jul 2008 13:33:54 +0200, "Tytus z Fabryki"
 wrote:

Siemka

helo

Kolo wazy 100, wiec na asfaltach bedzie musial wykazac sie nielada
cierpliwoscia zeby cos szybszego od kolarzy wyprzedzic.

nie desperuj Mirmilku, jezdzilem troche starym trampkiem i w dwie
osoby z chalupa w kufrach dalo rade. Tyle ze brakowalo miejsca, no i
oczywiscie mocy do dynamicznego wyprzedzania przy predkosci ok 100-120
km/h. W koncu mial ok 50koni (pewnie troche z nich okulalo bo motur
mial sluszny przebieg).

IHMO trampek to swietny sprzecik do jazdy solo i to w zasadzie nie daleko od
domq.

aha :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

50 Data: Lipiec 24 2008 16:52:14
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***Uzytkownik <newrom
 nie desperuj Mirmilku, jezdzilem troche starym trampkiem i w dwie osoby z
chalupa w kufrach dalo rade. Tyle ze brakowalo miejsca, no i oczywiscie mocy
do dynamicznego wyprzedzania przy predkosci ok 100-120 km/h.

a czy ja cos innego napisalem???
"Kolo wazy 100, wiec na asfaltach bedzie musial wykazac sie nielada
cierpliwoscia zeby cos szybszego od kolarzy wyprzedzic."
Poza tym to dobre moto zeby go zawiesc PKP do zakopca a potem z gorki to
nawet furmanki da rade :))).
Raz czy dwa rade jezdzilem z Trampkami i o ile trzeba utrzymywac V const
jest OK ale wyprzedzenie ciezarowki zwlaszcza przelamanie odkosow powietrza
to trudna sztuka.

Uzytkownik "Sexbox" > No mam 185cm (zona szczupla)!
 A jak jest z XT (Z) Tenerie?

Wzrost masz OK do ST, ale na pierwsze moto chyba bym odradzal. Sprzecik ma
lekko narowisty silnik i slabe hamulce. Ale ogolnie sprawuje sie OK i daje
rade. Za ta kase o ktorej pisales kupisz ladna XTZ750 i jeszcze na kask
zostanie (nie koniecznie za tysia)
zajrzyj na www.xtzclub.pl

Tytus




Tytus

51 Data: Lipiec 24 2008 17:54:08
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 


Kolo wazy 100, wiec na asfaltach bedzie musial wykazac sie nielada
cierpliwoscia zeby cos szybszego od kolarzy wyprzedzic.
IHMO trampek to swietny sprzecik do jazdy solo i to w zasadzie nie daleko
od domq. Na pewno nie dla dwoch osob i bagazu.

to bedzie problem kazdego 50-konnego motóra enduro. Ja jestem lzejszy i w
dwie osoby daje rade spokojnie. Kwestia jak chce jezdzic. Jak ok 100
spokojnie na trasie to da rade, jak bedzie chcial jezdzic dynamicznie to
pewnie bedzie ma³o. Gdzies trzeba znalezc z³oty ¶rodek.Du¿a TENERA imo za
duza i za ciezka w teren jako pierwsze moto, ale mogê siê myliæ.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

52 Data: Lipiec 24 2008 19:10:12
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Piotr Moskalewicz 

Tytus z Fabryki wrote:

Siemka

***U¿ytkownik "Scyzoryk"
1) asfalt z zon± + czasem teren, niezbyt cie¿ki (Trampek, )

Kolo wazy 100, wiec na asfaltach bedzie musial wykazac sie nielada
cierpliwoscia zeby cos szybszego od kolarzy wyprzedzic.
IHMO trampek to swietny sprzecik do jazdy solo i to w zasadzie nie
daleko od domq. Na pewno nie dla dwoch osob i bagazu.

Tytus

Juz bys nie przesadzal, ale rzeczywisce do jazdy we dwoje + bagaz sie nie
nadawa. Solo jeszcze jakotako, ale bez rewelacji. Ot taki wo³ek roboczy,
wszedzie dojedzie, nawet daleko od domu, ale funu z tego zupe³nie brak (hehe
jak ja moge tak pisac)

pozdrrr...
moskal
XL600V (od piêciu lat)
TE450

53 Data: Lipiec 22 2008 01:08:33
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Ron 

On Jul 21, 11:41 pm, "Sexbox"  wrote:

Je¿eli te szczegó³y pozwol± komu¶ co¶ jeszcze doradziæ - bêde wdziêczny!

IMHO kup jakiegos singla 600.
najwygodniejszy: f650gs
najbardziej hardcorowy (z uwzglednieniem twoich wymagan): lc4 w wersji
z rozrusznikiem.
- po szutrach pojezdzisz.
- po lesnych drogach z umiarem rowniez.
- jednodniowy wypadzik z zona zrobisz.
- do miasta dobry.
- 300km na singlu przezyjesz. najwyzej zona troche pomarudzi.

poza tym poczytaj relacje z wypraw w necie, poogladaj filmy i
wyciagnij wnioski czego oczekujesz od motocykla.

54 Data: Lipiec 23 2008 01:21:21
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

IMHO kup jakiegos singla 600.
najwygodniejszy: f650gs

Wygl±da piêknie, ale ten nowy z ram± kratownicow±,
tylko ¿e to trochê, a nawet bardzo przekracza mój bud¿et.


najbardziej hardcorowy (z uwzglednieniem twoich wymagan): lc4 w wersji

Dzi¶iaj ca³y dzieñ czytam o nim, bardzo mnie zainteresowa³,
choæ w opiniach przeplataj± siê uwagi sporej usterkowo¶ci.

Jak to z nim jest w stosunku do japoñczyków???

55 Data: Lipiec 23 2008 12:01:23
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Ron 

On Jul 23, 12:21 am, "Sexbox"  wrote:

> IMHO kup jakiegos singla 600.
> najwygodniejszy: f650gs

Wygl±da piêknie, ale ten nowy z ram± kratownicow±,
tylko ¿e to trochê, a nawet bardzo przekracza mój bud¿et.

> najbardziej hardcorowy (z uwzglednieniem twoich wymagan): lc4 w wersji

Dzi¶iaj ca³y dzieñ czytam o nim, bardzo mnie zainteresowa³,
choæ w opiniach przeplataj± siê uwagi sporej usterkowo¶ci.

Jak to z nim jest w stosunku do japoñczyków???

tak samo. nie zastanawiaj sie nad tym. jesli masz odrobine chociaz
zdolnosci mechanicznych bedzie spoko.
shelton, mac swinarski z ekipa i pare innych osob zrobilo spooore
wyprawy na lc4 adventure'ach
(hint: motosyberia)
natomiast jesli masz dwie lewe rece - kup honde.

jak juz wspomniano - nie ma takiego kompromisu ktory zaspokoi
wszystkie twoje potrzeby.
musisz podjac meska decyzje. czego nie wezmiesz i tak bedziesz bardzo
zadowolony!

56 Data: Lipiec 24 2008 20:08:21
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Andrzej Luczak 


Odpowiem co rozumem TRUDNY TEREN, bo widze ¿e to jest newralgiczna kwestia.
Raczej przedzieranie siê przez las, chaszcze, poza ¶cie¿kami
z nienajwy¿sz± prêdko¶ci±.

Raczej przeprawa a nie rajd.

Trudny tzn. taki ¿e nie zawsze mo¿na jechaæ - a czasmi
trzeba pchaæ ci±gn±æ.
Na pocz±tku sezonu zrobi³em krótki wypad XTZ750 po asfaltach, niedoliczy³em siê paliwa, motocykl stan±³, na moje nieszczê¶cie wiedzia³em ¿e jeden kilometr dalej jest stacja paliw. Ambitnie wyliczy³em ¿e dam radê, da³em.
Po tysi±cu metrach mozolnego pchania Tenery pod górkê wiem, ¿e tego typu motocykl nie polecê do pchania, ci±gania w terenie.
--
AL XTZ750 LC4

57 Data: Lipiec 24 2008 20:57:22
Temat: Re: Do wariacji w terenie i Å›redno d³ugich wypadów z ¿onÄ… - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: de Fresz 

On 2008-07-24 20:08:21 +0200, Andrzej Luczak  said:

Na pocz±tku sezonu zrobi³em krótki wypad XTZ750 po asfaltach, niedoliczy³em siê paliwa, motocykl stan±³, na moje nieszczê¶cie wiedzia³em ¿e jeden kilometr dalej jest stacja paliw. Ambitnie wyliczy³em ¿e dam radê, da³em.

A nie lepiej bylo pojsc spacerkiem, nalac w kanisterek i wrocic pogwizdujac? Pewnie nawet szybciej by poszlo. Tak tylko pytam z ciekawosci ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

58 Data: Lipiec 24 2008 23:01:46
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Andrzej Luczak 


Ambitnie wyliczy³em ¿e dam radê, da³em.

A nie lepiej bylo pojsc spacerkiem, nalac w kanisterek i wrocic pogwizdujac? Pewnie nawet szybciej by poszlo. Tak tylko pytam z ciekawosci ;-)

Jak ambicja zadzia³a to szkie³o i oko mêdrca nie ma nic do gadania :-)
O czym by³ wnukom opowiada³ ...

--
AL XTZ750 LC4

59 Data: Lipiec 25 2008 12:52:47
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***U¿ytkownik "Andrzej Luczak"

Jak ambicja zadzia³a to szkie³o i oko mêdrca nie ma nic do gadania :-)
 O czym by³ wnukom opowiada³ ...

Ja tam wole wnukom opowiadac jak to w ST wymyslono DWIE rezerwy zeby uniknac
tego typu sytuacji.:)))

Tytus
P.S. Poprosze na priv te filmiki z jazd ST w terenie

60 Data: Lipiec 23 2008 14:26:26
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Andrzej Luczak 


Szukam dla siebie pierwszego motocykla.

Motor ma mi s³u¿yæ do samodzielnych "zabaw" w trudnym terenie,
i okazjonalnych wyjazdów z ¿on± na wyprawy tak do 300 km.

Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro.

Jednocze¶nie podobaj± mi siê du¿e motocykle!
Ale ze wzglêdu na brak do¶wiadczenia celujê w pojemno¶æ
600 - 750 cm.
Co by¶cie mi polecili ze wzglêdu na moje preferencje.

Nie ma takiego motocykla, który spe³nia³by te kryteria.
Je¶li jeste¶ maniakiem trudnego terenu na rowerze- wiêc masz rozeznanie w bran¿y rowerowej. Tam specjalizacja jest równie daleko posuniêta. Preferujesz downhill- rower jest odpowiednio dostosowany. Spróbuj doradziæ pocz±tkuj±cemu rowerzy¶cie na pytanie:

Lubiê ostre zjazdy górskie, ale od czasu do czasu musze te¿ zabraæ swoj± dziewczynê na wycieczkê tak do 100km. Podobaj± mi siê du¿e, masywne rowery, wagi ok.20kg, ko³a 700, wzorowane na "holenderkach". Co mam kupiæ?

Doradzisz mu rower-tandem, tylko jak go u¿ywaæ w trudnym terenie?. Czy swój rower wykorzystywany w trudnym terenie mo¿esz doposa¿yæ w sakwy, zabraæ ¿onê na ramê i zrobiæ d³u¿sz± wycieczkê?.
Zweryfikuj swoje kryteria, wszelkie próby doradztwa to zwyk³e bicie piany.

--
AL XTZ750 LC4

61 Data: Lipiec 24 2008 05:09:33
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 


U¿ytkownik "Andrzej Luczak"  napisa³:

Nie ma takiego motocykla, który spe³nia³by te kryteria.
Je¶li jeste¶ maniakiem trudnego terenu na rowerze- wiêc masz rozeznanie w bran¿y rowerowej. Tam specjalizacja jest równie daleko posuniêta.

Zdaje sobie z tego sprawê.
Natomiast nie kupiê dwóch motorów - musze wybraæ co¶ co najbardziej spe³ni moje oczekiwania.
    (A apropos roweru, to co¶ bym doradzi³.
    Dobre cross-counry z dwoma kompletami opon nada siê w
    wielu zakresach; choæ do downhill'u w ogóle siê nie nada)
_______________

U¿ytkownik "Scyzoryk"  napisa³:
musisz sie zdecydowaæ czy chcesz moto na:
1) asfalt z zon± + czasem teren, niezbyt cie¿ki (Trampek, XT, DR)
2) G³ownie teren z mozliwo¶cia dojechania kilku km po asfalcie lub krotkie wypady w dwie osoby (nie ma co liczyc na komfort)(wibracje, waskie niezbyt wygodne siedzenie itd.) (LC4, TT, XR)
3) typowa terenówka do kopania sie w blocie (co¶ malego, mocnego i leciutkiego)

My¶lê ¿e wybiorê co¶ z 1) (Trampek, XT, DR)
Czy patrz±c ju¿ na te konkretne 3 motory mo¿na wyró¿niæ w nich
jakie¶ konkretne ró¿nice?
Jak siê do nich ma AfricaTwin? A jak XTZ?

62 Data: Lipiec 24 2008 08:20:58
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Scyzoryk 


My¶lê ¿e wybiorê co¶ z 1) (Trampek, XT, DR)
Czy patrz±c ju¿ na te konkretne 3 motory mo¿na wyró¿niæ w nich
jakie¶ konkretne ró¿nice?
Jak siê do nich ma AfricaTwin? A jak XTZ?

Africa i XTZ bardzo podobne w zastosowaniach do Trampka tyle ¿e wiêksze i
ciê¿sze. Hondy maj± IMO fajniejsze silniki (V-ki), na pewno fajniej brzmi±ce
;) Tak jak kiedy¶ tam pisa³em Hondy bardzo trzymaj± cenê wiêc za 10tys chc±c
upolowaæ zadbany sprzêt musisz liczyæ siê z Afryk± ok 93-95r, TA z ok
98-99r. Tenery s± trochê tañsze ale najmlodsze jakie trafiaj± siê w
sprzeda¿y te¿ s± ok 95r, tyle ¿e za kasê rzêdu 8kz³.

XT, DR jak widac na pierwszy rzut oka du¿o mniej plastików. L¿ejsze i
bardziej porêczne w terenie, chociaz nadal ciê¿kie. Singielki wiêc silniki
mniej "kulturalne" Mniejsze straty przy nieuniknionych glebach w terenie.
Gorsza ochrona przed wiatrem/deszczem przy dlu¿szych przelotach, mniej
wygodne kanapy itd. Do Twoich zastosowañ chyba co¶ z tego bym wybra³. Jeden
i drugi jest w zasiêgu cenowym w okolicach 98-2000.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

63 Data: Lipiec 24 2008 10:55:30
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Andrzej Luczak 


Nie ma takiego motocykla, który spe³nia³by te kryteria.

Zdaje sobie z tego sprawê.
Natomiast nie kupiê dwóch motorów - musze wybraæ co¶ co najbardziej spe³ni moje oczekiwania.

musisz sie zdecydowaæ czy chcesz moto na:
1) asfalt z zon± + czasem teren, niezbyt cie¿ki (Trampek, XT, DR)
2) G³ownie teren z mozliwo¶cia dojechania kilku km po asfalcie lub krotkie wypady w dwie osoby (nie ma co liczyc na komfort)(wibracje, waskie niezbyt wygodne siedzenie itd.) (LC4, TT, XR)
3) typowa terenówka do kopania sie w blocie (co¶ malego, mocnego i leciutkiego)

My¶lê ¿e wybiorê co¶ z 1) (Trampek, XT, DR)
Czy patrz±c ju¿ na te konkretne 3 motory mo¿na wyró¿niæ w nich
jakie¶ konkretne ró¿nice?
Jak siê do nich ma AfricaTwin? A jak XTZ?

Tak wiêc wybierasz opcjê 1 i miej ¶wiadomo¶æ, ¿e definitywnie
rezygnujesz z mo¿liwo¶ci "trudny teren". Jak wiêc rozumieæ zdanie
z pierwszego postu

"Jestem maniakiem trudnego terenu (na razie na rowerze)
dlatego oczekujê dobrych cech enduro."

Generalnie trudny teren=waga motocykla, zapewniæ j± mog± tylko lekie single. Jako posiadacz XTZ750 oraz odchudzonego KTM LC4 mam bezpo¶rednie porównanie prêdko¶ci i ³atwo¶ci poruszania siê w tym samym terenie oboma motocyklami. Pamiêtaæ nale¿y te¿ o dewizie, któr± kiedy¶ wyczyta³em, ¿e Africa (równie¿ XTZ) to taki motocykl którym wszêdzie wjedziesz, co nie znaczy ¿e o w³asnych si³ach wyjedziesz. KTM-em wyjadê z wiêkszej ilosci miejsc, choæ te¿ nie okre¶li³bym go jako motocykl w trudny teren. Prosty przyk³ad- na wielu trasach rowerowych wyscigów MTB s± odcinki (krótkie ¶cianki zjazdowe). dobrze trzeba siê skupic by je pokonaæ. Motocyklami ciê¿szymi- zapomnij.
Je¶li chcesz toczyde³ko po le¶nych i polnych drogach to Transalp jest
dobrym wyborem, ale uwzglêdniæ trzeba swoje i ¿ony gabaryty, powy¿ej 180cm jest na nim trudniej. Para XTZ/Africa na wiêkszego ch³opa, d³u¿sze przeloty, ale w tych pieni±dzach nie bêdzie dostêpna w m³odszych rocznikach (XTZ by³a produkowana do ok.1997r.)


--
AL XTZ750 LC4

64 Data: Lipiec 24 2008 10:43:15
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: rychoo 

do singli dolaczyl bym takze Kawe KLR 650 , najlepiej w wersji hamerykanskiej
z prednia owiewka , ale i wersja juropyjska jest niezla

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

65 Data: Lipiec 24 2008 15:57:51
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Sexbox 

My¶lê ¿e wybiorê co¶ z 1) (Trampek, XT, DR)
Czy patrz±c ju¿ na te konkretne 3 motory mo¿na wyró¿niæ w nich
jakie¶ konkretne ró¿nice?
Jak siê do nich ma AfricaTwin? A jak XTZ?

Tak wiêc wybierasz opcjê 1 i miej ¶wiadomo¶æ, ¿e definitywnie
rezygnujesz z mo¿liwo¶ci "trudny teren". Jak wiêc rozumieæ zdanie
z pierwszego postu

Tak ¿e muszê udubruchaæ jako¶ ¿onê i jej te¿ daæ trochê przyjemno¶ci
z posiadania motocykla. Mo¿e kiedy¶ kupie sobie ma³ego do szaleñstw.

A nawet przy 1) motocykl musi mnie wyci±gn±æ z paru moich
miejsc wokó³ ulubionego jeziorka gdzie je¿dzimy. I przyjemnie
popitalaæ po szutrze/piachu wybierajac nawet wiêksze dziury.

Je¶li chcesz toczyde³ko po le¶nych i polnych drogach to Transalp jest
dobrym wyborem, ale uwzglêdniæ trzeba swoje i ¿ony gabaryty, powy¿ej 180cm jest na nim trudniej. Para XTZ/Africa na wiêkszego ch³opa, d³u¿sze przeloty, ale w tych pieni±dzach nie bêdzie dostêpna w m³odszych rocznikach (XTZ by³a produkowana do ok.1997r.)

No mam 185cm (¿ona szczup³a)!

A jak jest z XT (Z) Tenerie?

66 Data: Lipiec 24 2008 19:31:58
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: Andrzej Luczak 


Tak wiêc wybierasz opcjê 1 i miej ¶wiadomo¶æ, ¿e definitywnie
rezygnujesz z mo¿liwo¶ci "trudny teren".

Stanê³o wiêæ na przedefiniowaniu tego pojêcia

Tak ¿e muszê udubruchaæ jako¶ ¿onê i jej te¿ daæ trochê przyjemno¶ci
z posiadania motocykla. Mo¿e kiedy¶ kupie sobie ma³ego do szaleñstw.

Przy wyborze we¼ pod uwagê, ¿e pewnie 80-90% czasu spêdzisz sam na motocyklu, z ¿on± okazjonalne wyjazdy, tym samym decyduj±c sie na kompromisy najwiêcej mo¿na przyci±æ z jej potrzeb, brutalne ale prawdziwe :-)


A nawet przy 1) motocykl musi mnie wyci±gn±æ z paru moich
miejsc wokó³ ulubionego jeziorka gdzie je¿dzimy. I przyjemnie
popitalaæ po szutrze/piachu wybierajac nawet wiêksze dziury.

Popitalaæ mo¿na wszystkimi wymienionymi tu motocyklami, ale trzeba to umiec robiæ, wg. zasady ciê¿szy motocykl to wiêcej umiejêtno¶ci

Je¶li chcesz toczyde³ko po le¶nych i polnych drogach to Transalp jest
dobrym wyborem, ale uwzglêdniæ trzeba swoje i ¿ony gabaryty, powy¿ej 180cm jest na nim trudniej. Para XTZ/Africa na wiêkszego ch³opa, d³u¿sze przeloty, ale w tych pieni±dzach nie bêdzie dostêpna w m³odszych rocznikach (XTZ by³a produkowana do ok.1997r.)

No mam 185cm (¿ona szczup³a)!
A jak jest z XT (Z) Tenerie?
Parametry dobre na XTZ (ale nie bêdzie >2000roku), ale XTZ oraz Africa to motocykle stworzone by¶ móg³ pojechaæ 500km asfaltami by nastêpnie polataæ po odleg³ych szutrach. Trampek to co¶ podobnego ale w mniejszym promieniu, lecz jest ma³y. Osobi¶cie przy tych wymiarach wybra³bym
-KTM LC4, wysoki i dobre zawieszenia, najlepszy w teren, ¿ona musi wiêcej ¶cierpieæ
-Yamaha TTR600, lepsze zawieszenia ni¿ XT600, w porównaniu z LC4 ni¿szy, kulturalniej pracuj±cy silnik, wiêksza wygoda dla pasa¿erki, jednak chyba lepiej nadaj±cy siê dla pocz±tkuj±cego je¼d¼ca.
Z tego ostatniego wzglêdu jednak doradza³bym TTR, choæ serce mówi LC4 (ah, te wibracje silnika masuj±ce cia³o oraz dzwiêk z wydechu DAMM ...)

Poniewa¿ kluczowa u Ciebie jest definicja "trudny teren" polecam zobaczyæ choæby na youtube gdzie te motocykle s± u¿ywane. Pode¶lê Ci na priv linki do w³asnych zdjêæ z jazd XTZ dla zobrazowania pojêcia teren
--
AL XTZ750 LC4

67 Data: Lipiec 24 2008 16:01:48
Temat: Re: Do wariacji w terenie i ¶redno d³ugich wypadów z ¿on± - Jakie du¿e Turysto-Enduro
Autor: bokomaru 

Sexbox wrote:

Do wydania ok. 10tys. z³. wiec zak³adam co¶ u¿ywanego,
ale nie chcia³bym co¶ bardzo starego, m³odszy od 2000r.

no to jesli nie musi to byc trudny teren, to moze XT 660.
jesli sie nie myle, to mozna kupic drugi komplet kol  i przerobic enduro w supermoto lub vice versa.
ja mam w wersji supermoto, 300 km sam daje rade mimo braku wprawy. troche dupsko boli, bo kanapa twarda, ale nie az tak, zeby nie dalo sie chodzic ;-) po miescie natomiast miód, cud i orzeszki.

--
bartek & koza xt660x

Re: Do wariacji w terenie i średno długich wypadów z żoną - Jakie duże Turysto-Enduro



Grupy dyskusyjne