Dostawcze z napędem na przód
| 1 | Data: Wrzesien 22 2009 09:11:34 | 
| Temat: Dostawcze z napędem na przód | |
| Autor: Mikolaj Rydzewski | Witam, 2 | Data: Wrzesien 22 2009 09:20:18 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Kuba (aka cita) | Mikolaj Rydzewski wydusił z siebie te słowy: Witam, dla przeciętnego kierowcy jest łatwiejszy w prowadzeniu niż tylnonapędowka, poza tym zwykle mają niżej podłoge. Tylnonapędówki, zlwascza te mocniejsze i jadące na pusto bywają zdradliwe dla niedoświadczonych. Taki sprinter np. potrafi driftować że hej. Znam jednego hanlowca, ktory wozi 100kg krawężników na pace, zeby go dociążyc. -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 3 | Data: Wrzesien 22 2009 00:22:57 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: tadek | On 22 Wrz, 09:11, Mikolaj Rydzewski  wrote: Witam, sąsiad w swoim samochodzie z tylnym napędem zimą woził 2 worki piasku nad tylnimi kołami 4 | Data: Wrzesien 22 2009 09:26:52 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J_K_K | 
 ale na naszych drogach, zimą, jeszcze w górzystych terenach? Czyli jak więcej ma jeździć pusty / niedoładowany niż pełny, to lepiej wybrać przód. Pzdr JKK 5 | Data: Wrzesien 22 2009 18:58:31 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Robek | J_K_K pisze: 
 Zgadza się i popieram. Jak jezdzi się takim transitem z napedem na tyl a na pace jest drabina + 2 skrzynki narzedzi to w zime makabra. Wystarczy, ze przod gdzies siadzie w sniegu i juz stoisz (baa.. wystarczala mokra trawa). Robek 6 | Data: Wrzesien 22 2009 09:32:34 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: bratPit[pr] | Stojąc dziś w porannym korku ze zdziwieniem zauważyłem, że dosyć spory IMO dostawczy Fiat Ducato Maxi nie ma napędu na tylną oś. Jak się sprawuje takie rozwiązanie w praktyce? nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii ale z tych co mam :-) to moim zdaniem przedni napęd jest lepszy, samochód dostawczy z tylnym napędem zimą pomimo założonych opon zimowych ciągle zmaga się z poślizgami, zawsze musisz wozić coś co będzie go dociążać, a przednionapędówka po prostu jedzie, niezależnie czy pusta czy załadowana, brat 7 | Data: Wrzesien 22 2009 10:13:15 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Kuba (aka cita) | bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy: Stojąc dziś w porannym korku ze zdziwieniem zauważyłem, że dosyć nie do konca. Bo jesli dostawczak ma być _dostawczakiem_ a jego zakup oplacalny, to powinien być wykorzystywany mozliwie najefektywniej - a to oznacza, ze większość swego żywota powinien jeździc załadowany, a jesli ma być załadowany to ... tylny napęd zaczyna byc efektywniejszy i to zdecydowanie, bo kiedy taki dostawczak nie bedzie woził powietrza, tylko towary, a im cięzsze tym bardziej przednionapędówka będzie radzić sobie gorzej. ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 8 | Data: Wrzesien 22 2009 09:25:12 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 22 Sep 2009 10:13:15 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a): nie do konca. Ale dostawczak jest od dostaw towaru do sklepu a nie worków cementu na budowę. Bądź łaskaw zauważyć, że są różne firmy, niektóre wożą chipsy albo chleb, więc potrzebują w zasadzie przestrzeni a nie ładowności. Przedni napęd da im więcej przestrzeni, niższą podłogę (wiec ułatwiony za/wyładunek) oraz niższą cenę pojazdu. Oprócz tego warto powiedzieć sobie szczerze - te auta nie są projektowane na warunki Azji zachodniej (nad Wisłą). W Europie takie warunki jak w Polsce występują rzadko - tam już wymyslili drogi, a warunki zimowe jak w Polsce są przez kilka dni w roku. Albo wcale. Na dobrej drodze tylnionapędowy będzie miał minimalne szanse wykazać swoją wyższość. Zwłaszcza, że tam znacznie mniej kierowców ma niepohamowany wewnętrzny nakaz, żeby również wykazywać swoją wyższość. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 9 | Data: Wrzesien 22 2009 12:12:44 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J.F. | Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości  Ale dostawczak jest od dostaw towaru do sklepu a nie worków cementu na A inni woza np papier do biura. Wiesz ile do cholerstwo wazy ? :-) Oprócz tego warto powiedzieć sobie szczerze - te auta nie są projektowane A potem slyszysz ze jak w Niemczech spadl snieg, to stali trzy dni, a zeby temu zaradzic to sie wprowadza obowiazkowe opony zimowe .. fakt ze nie co roku. W Azji zachodniej lezy tez Austria, tam czesciej pada. Na dobrej drodze Chyba ze bedzie pod gorke, a na pace dwie tony .. J. 10 | Data: Wrzesien 22 2009 11:20:49 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:12:44 +0200, J.F. napisał(a): A inni woza np papier do biura. Wiem, bo sam kiedyś woziłem. Ale takie rzeczy rzadko wozi się furgonem, w sensie, że całe palety. Przywozi to tir do hurtowni, po czym wozi się kilkanascie, kilkadziesiąt kartonów. To nawet większa osobówka przewiezie, więc nie jest to problemem żeby wiózł to furgon z przednim napędem. Musisz się postarać o lepszy przykład :-) A potem slyszysz ze jak w Niemczech spadl snieg, to stali trzy dni, OPONY.. u nas się wprowadza łańcuchy.. widzisz skromną różnicę? Bo tam można było w zasadzie spokojnie przejeździć cały rok na letnych. Letnich, nie wielosezonowych. Na dobrej drodze Mimo wszystko, na dobrym asfalcie poradzi sobie bardzo dobrze. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 11 | Data: Wrzesien 22 2009 13:32:19 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J.F. | Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości  Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:12:44 +0200, J.F. napisał(a): Ale paczka wazy 15kg. 50 kartonow i juz mamy 3/4 tony :-) A potem slyszysz ze jak w Niemczech spadl snieg, to stali trzy dni,OPONY.. u nas się wprowadza łańcuchy.. widzisz skromną różnicę? W zasadzie, ale nie zawsze :-) Mimo wszystko, na dobrym asfalcie poradzi sobie bardzo dobrze.Na dobrej drodzeChyba ze bedzie pod gorke, a na pace dwie tony .. Ale zima nie zawsze jest dobry asfalt u nas :-) Trzeba by jeszcze spojrzec na konstrukcje .. czy furgony FWD nie maja odsunietych tylnych kol ? J. 12 | Data: Wrzesien 22 2009 12:43:08 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 22 Sep 2009 13:32:19 +0200, J.F. napisał(a): Ale paczka wazy 15kg. 50 kartonow i juz mamy 3/4 tony :-) 30 kartonów to był zapas dla biura w którym pracowało prawie 150 osób na miesiąc. To woziło autko typu Berlingo. Jak zapewne wiesz - z przednim napędem. Bez problemów, nawet w zimie. Więc jak te 50 kartonów - zapewne dla większego biura - wrzucisz do takiego Ducato z przodu skrzyni, obciąży to obydwie osie w stopniu umożliwiającym spokojną jazdę nawet w zimie po śniegu. Wnoszę, że nawet będzie łatwiej z tym przednim napędem. Ale zima nie zawsze jest dobry asfalt u nas :-) odsuniętych od czego? Na pewno FWD moga mieć niższy prześwit, czyli w efekcie - niżej środek ciężkości. W efekcie - bedą stabilniejsze. Róznica wykaże się gdzie indziej, w klasie do 7 ton - przy RWD możesz zrobić bliźniaki z tyłu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 13 | Data: Wrzesien 23 2009 06:49:49 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: złoty | Waldek Godel pisze: Ducato z przodu skrzyni, obciąży to obydwie osie w stopniu umożliwiającym ...i bardzo dobrze wnosisz. Obojetne czy zawozisz towar czy wracasz pusty - os napedzana masz dociazana. W Wawie czy Szczecinie nie ma to wiekszego znaczenia. Gorzej.. gdy mieszkasz/jezdzisz duzo po terenach gorzystych. pzdr A. 14 | Data: Wrzesien 22 2009 15:58:15 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: jerzu | On Tue, 22 Sep 2009 11:20:49 +0100, Waldek Godel Wiem, bo sam kiedyś woziłem. Ale takie rzeczy rzadko wozi się furgonem, w Ja wożę m.in. tworzywa sztuczne. Paleta to 1250 kg. I wiozę to z Oświęcimia do Warszawy. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 15 | Data: Wrzesien 22 2009 16:57:40 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 22 Sep 2009 15:58:15 +0200, jerzu napisał(a): Ja wożę m.in. tworzywa sztuczne. Paleta to 1250 kg. I wiozę to z I masz przedni napęd. Ile miałeś sytuacji, że nie mogłeś z tego powodu przejechać/wjechać/wyjechać? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" 16 | Data: Wrzesien 22 2009 18:56:40 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: jerzu | On Tue, 22 Sep 2009 16:57:40 +0100, Waldek Godel I masz przedni napęd. Ile miałeś sytuacji, że nie mogłeś z tego powodu 0 (słownie: zero) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 17 | Data: Wrzesien 22 2009 10:59:25 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: bratPit[pr] | 
 nie do konca. tak jak pisze Waldek, to że samochód ma zarabiać na siebie nie oznacza że ma być załadowany czymś o dużym ciężarze, poza tym trzebaby sprawdzić rokład mas przy załadowanym na max aucie, a przecież ładując na samochód masa również rozkłada się na oś przednią, jest jeszcze kwestia gdzie auto jeździ, jeżeli np wawa to tereny są inne niż np w zakopanym ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? hmm, mimo że mam stare auto to ni cholery nie chce się zepsuć ;-) brat 18 | Data: Wrzesien 22 2009 11:05:00 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Kuba (aka cita) | bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy: 
 dlatego każdy wybiera wg wlasnych potrzeb, a generalizowanie, ze lepszy jest ten, a nie ten .. jest bzdura - bo zmiennych jest zdecydowanie więcej niż tylko - gdzie jest napęd ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? to bylo teoretyczne :P -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 19 | Data: Wrzesien 22 2009 11:11:45 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: bratPit[pr] | dlatego każdy wybiera wg wlasnych potrzeb, a generalizowanie, ze lepszy jest ten, a nie ten .. jest bzdura - bo zmiennych jest zdecydowanie więcej niż tylko - gdzie jest napęd oczywieście, dlatego napisałem własne spostrzeżenia na podstawie doświadczeń, ps. co wolisz - pchać zepsuty samochód, czy ciągnąć? to bylo teoretyczne :P teoretycznie to wolę pchać :D brat 20 | Data: Wrzesien 22 2009 11:25:03 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Kuba (aka cita) | bratPit[pr] wydusił z siebie te słowy: dlatego każdy wybiera wg wlasnych potrzeb, a generalizowanie, ze wiesz, ja tak troche patrze przez swój pryzmat .. bo ja nawet osobówki wole z RWD 
 i to jest wlasnie logiczne - Mała masa napędowa (Ty) duża masa napędzana (Twoj samochód) i taka konfiguracja sprawdza sie lepiej. A nawet jak Ci sie nogi poślizgną, to wystarczy tylko troche doswiadczenia, zeby nie upasc ;) -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S 03r.-> _NA SPRZEDAŻ_ | B5 1,9TDI 97r -> _NA SPRZEDAŻ_ Omega A R6 3,0 24V 21 | Data: Wrzesien 22 2009 12:07:19 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J.F. | Użytkownik "bratPit[pr]"  napisał w wiadomości  nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii ale z tych co mam :-) to moim zdaniem przedni napęd jest lepszy, samochód dostawczy z tylnym napędem zimą pomimo założonych opon zimowych ciągle zmaga się z poślizgami, zawsze musisz wozić coś co będzie go dociążać, a przednionapędówka po prostu jedzie, niezależnie czy pusta czy załadowana, Tylko ze jak dostawczaka zaladujesz, a do klienta jest pod gorke, to jest dokladnie odwrotnie. J. 22 | Data: Wrzesien 22 2009 12:10:48 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: bratPit[pr] | 
 nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii ale z tych co mam no i tym samym zgodnie doszliśmy do konkluzji że dostawczaki najlepsze są 4x4 ;-) brat 23 | Data: Wrzesien 22 2009 15:56:30 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: jerzu | On Tue, 22 Sep 2009 12:10:48 +0200, "bratPit[pr]" no i tym samym zgodnie doszliśmy do konkluzji że dostawczaki najlepsze są Teoretycznie tak. Praktycznie to ich nie ma ;-)) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 24 | Data: Wrzesien 22 2009 20:25:47 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | jerzu pisze: On Tue, 22 Sep 2009 12:10:48 +0200, "bratPit[pr]"Dwója siadaj... ;) W cywilizowanym świecie są: www.dangel.fr - każdemu według potrzeb. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 25 | Data: Wrzesien 22 2009 20:37:47 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: jerzu | On Tue, 22 Sep 2009 20:25:47 +0200, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" Dwója siadaj... ;) Nie usiądę ;-) W cywilizowanym świecie są: www.dangel.fr - każdemu według potrzeb. Nie napisałem że nie ma wcale. Napisałem, że praktycznie nie ma. W Polsce możesz sobie zamówić Mascotta i chyba Craftera/Sprintera. Reszta (chyba) nie występuje. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 26 | Data: Wrzesien 22 2009 20:47:00 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J_K_K | 
 W niecywilizowanym też.Dwója siadaj... ;)no i tym samym zgodnie doszliśmy do konkluzji że dostawczaki najlepsze są 4x4 ;-) Pod jednym z wyciągów narciarzy podwożą Gazele 4x4 :-) Pzdr JKK 27 | Data: Wrzesien 23 2009 06:31:15 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: złoty | J.F. pisze: Użytkownik "bratPit[pr]" napisał w wiadomości ...powiedz to goralom, ktorzy od lat preferuja jednak przednionapedowki (pomijam 4x4). Hmm..ciekawe czemu - moze po prostu nie maja czasu na teorie a znaja sprawe od strony praktycznej? ;) pzdr A.. 31 | Data: Wrzesien 25 2009 23:31:52 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2009-09-25 00:15,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: ..powiedz to goralom, ktorzy od lat preferuja jednak przednionapedowki 11/10 :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 32 | Data: Wrzesien 26 2009 23:22:16 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:15:24 +0200, J.F. napisał(a): Ciekawe, dlaczego jak jździłem zimą po górach Granadą, to wyciągałem Nie da się - nie wejdzie do bagaznika. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 33 | Data: Wrzesien 27 2009 10:57:06 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J.F. | On Sat, 26 Sep 2009 23:22:16 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:  Dnia Fri, 25 Sep 2009 00:15:24 +0200, J.F. napisał(a): W czesciach byl, ale kompletny :-) J. 34 | Data: Wrzesien 27 2009 15:06:08 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Sun, 27 Sep 2009 10:57:06 +0200, J.F. napisał(a): Nie da się - nie wejdzie do bagaznika. Dalej nie włazi :P -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 35 | Data: Wrzesien 27 2009 18:09:55 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J.F. | On Sun, 27 Sep 2009 15:06:08 +0200,  Adam Płaszczyca wrote:  Dnia Sun, 27 Sep 2009 10:57:06 +0200, J.F. napisał(a): Mi sie tam wydaje ze widzialem w skrzynce silnik, no ale moze pomylilem :-) No to czemu chwaliles granade ? Co to za kiepskie auto ze mu sie nie zmiesci silnik do bagaznika :-P J. 36 | Data: Wrzesien 27 2009 23:11:40 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Sun, 27 Sep 2009 18:09:55 +0200, J.F. napisał(a): No to czemu chwaliles granade ? Co to za kiepskie auto ze mu sie nie Z tego samego powodu, co Ty Sierrę :D -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 37 | Data: Wrzesien 27 2009 18:59:44 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Shreek | Adam Płaszczyca napisał(a): Nie da się - nie wejdzie do bagaznika.W czesciach byl, ale kompletny :-) Bo trzeba najpierw zapasową skrzynię biegów wyjąć z bagażnika :-) -- M. 38 | Data: Wrzesien 27 2009 21:10:58 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Shreek pisze: Adam Płaszczyca napisał(a): I chłodnicę, dwie duże skrzynki narzędziowe i dwie kraty słowackiego piwa. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." 39 | Data: Wrzesien 22 2009 17:05:14 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Pa_blo | 
 
 tylny... Naped na przod daje nizszy prog zaladunku i wieksza kubature co przy np meblowozach ma znaczenie. Przy napedzie na przod masz wszystkie ciezkie rzeczy z przodu co przy pustym samochodzie wcale nie jest in +. Na sliskim, ciezki ladunek + naped na tyl jest zdecydowanie lepszy. Przy napedzie na przod dochodza przeguby ktore musza przenosic spore sily. Picasso 40 | Data: Wrzesien 22 2009 19:10:27 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: J_K_K | 
 
 Piszesz z doświadczenia ? Pzdr JKK 41 | Data: Wrzesien 22 2009 23:03:46 | Temat: Re: Dostawcze z napędem na przód | Autor: Pa_blo | 
 
 W kazdym razie dziwnie sie prowadzilo Ducato... Moze to przyzwyczajenie do LT i Sprintera. Picasso | 
 Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory
Gdyby Elon Musk i Kanye West mieli dziecko: Tesla Cybertruck po mrocznym tuningu Mansory Tapety Fiat
Tapety Fiat  Grand Prix Brazylii - Interlagos - Pitbabes
Grand Prix Brazylii - Interlagos - Pitbabes  Grand Prix Australii - Melbourne - Pitbabes
Grand Prix Australii - Melbourne - Pitbabes  
 
			
 
 
			