Mój opel calibra zaczyna drżeć przy przyspieszaniu od 80 km/h do 130
km/h,koła są wyważone i to na pewno nie jest od kół, przeguby i
półosie są 100% dobre. Czy ktoś może miał już podobny problem?
2 |
Data: Grudzien 08 2007 19:41:39 |
Temat: Re: Dr |
Autor: Tomasz Nowicki |
Dnia Sat, 8 Dec 2007 10:21:25 -0800 (PST), napisał(a):
Mój opel calibra zaczyna drżeć przy przyspieszaniu od 80 km/h do 130
km/h,koła są wyważone i to na pewno nie jest od kół, przeguby i
półosie są 100% dobre. Czy ktoś może miał już podobny problem?
Może ma Parkinsona? W tym wieku to sie zdarza :)))
BPNMSP :)
--
T.
3 |
Data: Grudzien 08 2007 19:55:19 | Temat: Re: Dr | Autor: emes |
Użytkownik napisał w wiadomości
Mój opel calibra zaczyna drżeć przy przyspieszaniu od 80 km/h do 130
km/h,koła są wyważone i to na pewno nie jest od kół, przeguby i
półosie są 100% dobre. Czy ktoś może miał już podobny problem?
Ja rowniez OT, co ma oznaczac tytul Twojego postu?
4 |
Data: Grudzien 08 2007 21:39:48 | Temat: Re: Dr | Autor: Kubz |
Ja rowniez OT, co ma oznaczac tytul Twojego postu?
i ja rowniez OT, stare telefony tak robiły "drrrr", moze dzwoni i pyta ;)
5 |
Data: Grudzien 09 2007 01:57:54 | Temat: Re: Dr | Autor: |
On 8 Gru, 21:39, "Kubz" wrote:
> Ja rowniez OT, co ma oznaczac tytul Twojego postu?
i ja rowniez OT, stare telefony tak robiły "drrrr", moze dzwoni i pyta ;)
Poprostu przypadkiem nie wpisano tytułu wiadomości i tak zostało
wyświetlone na stronie, ale gratuluje poczucia humoru heh :-D
6 |
Data: Grudzien 08 2007 23:13:26 | Temat: Re: Dr | Autor: venioo |
pisze:
Mój opel calibra zaczyna drżeć przy przyspieszaniu od 80 km/h do 130
km/h,koła są wyważone i to na pewno nie jest od kół, przeguby i
półosie są 100% dobre. Czy ktoś może miał już podobny problem?
No to jak kola sa wywazone, to nie pozostaje nic innego jak wymienic tarcze na nowe... Tylko jakies lepsze, bo czytajac grupe widze, ze mozna trafic na takie, co sie pofaluja po hamowaniu i wjechaniu w kaluze... :|
Ja nie wymienialem jeszcze, moje mi sluza dobrze, wiec nie polece zadnej z firm.
--
venioo + czerwona calibra c20ne
http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!
7 |
Data: Grudzien 09 2007 10:03:22 | Temat: Re: Dr | Autor: Waldek Godel |
Dnia Sat, 08 Dec 2007 23:13:26 +0100, venioo napisał(a):
No to jak kola sa wywazone, to nie pozostaje nic innego jak wymienic
tarcze na nowe... Tylko jakies lepsze, bo czytajac grupe widze, ze mozna
trafic na takie, co sie pofaluja po hamowaniu i wjechaniu w kaluze... :|
Ja nie wymienialem jeszcze, moje mi sluza dobrze, wiec nie polece zadnej
z firm.
tarcze przy przyśpieszaniu.. twoja logika mnie powala.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.
8 |
Data: Grudzien 09 2007 13:20:04 | Temat: Re: Dr | Autor: venioo |
Waldek Godel pisze:
tarcze przy przyśpieszaniu.. twoja logika mnie powala.
przeczytalem "pomiedzy 80 a 120" ...
zreszta co to ma do rzeczy?
jak nie tarcze to uklad wydechowy prawdopodobnie wpada w wibracje i trzeba sprawdzic jego umocowanie.
--
venioo + czerwona calibra c20ne
http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!
9 |
Data: Grudzien 09 2007 16:45:25 | Temat: Re: Dr | Autor: Waldek Godel |
Dnia Sun, 09 Dec 2007 13:20:04 +0100, venioo napisał(a):
jak nie tarcze to uklad wydechowy prawdopodobnie wpada w wibracje i
trzeba sprawdzic jego umocowanie.
Po pierwsze to trzeba pojechać do innego gumiarza sprawdzić wyważenie kół,
bo to najczęstszy problem - bardzo często wyważenie jest gówniane.
Czasem trzeba knuć z zamianą kół, prawo, lewo, przód, tył
Przyczyna 99% takich przypadków leży w kołach.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.
10 |
Data: Grudzien 09 2007 21:15:11 | Temat: Re: Dr | Autor: venioo |
Waldek Godel pisze:
Dnia Sun, 09 Dec 2007 13:20:04 +0100, venioo napisał(a):
jak nie tarcze to uklad wydechowy prawdopodobnie wpada w wibracje i trzeba sprawdzic jego umocowanie.
Po pierwsze to trzeba pojechać do innego gumiarza sprawdzić wyważenie kół,
bo to najczęstszy problem - bardzo często wyważenie jest gówniane.
Czasem trzeba knuć z zamianą kół, prawo, lewo, przód, tył
Przyczyna 99% takich przypadków leży w kołach.
Ja juz odrzucilem taka ewentualnosc gdy pytajacy powiedzial ze sa sprawdzone i wszystko OK.
Ale szczerze mowiac tez mysle ze to w kolach.
Ale jak nie, to zostaja tarcze albo wydech.
Kiedys znajomu kupowal mercedesa z komisu, przy 80-90 trzeslo dupa jakby mial za chwile sie rozsypac. Okazalo sie, ze tlumikiem koncowym bujalo, bo na 1 gumie wisial. Po zamocowaniu prawidlowym jak reka odjal...
--
venioo + czerwona calibra c20ne
http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!
11 |
Data: Grudzien 09 2007 13:41:52 | Temat: Re: Dr | Autor: R. |
napisał(a):
Mój opel calibra zaczyna drżeć przy przyspieszaniu od 80 km/h do 130
km/h,koła są wyważone i to na pewno nie jest od kół, przeguby i
półosie są 100% dobre. Czy ktoś może miał już podobny problem?
to ze kola są wywazone nie znaczy ze wszystko z nimi jest ok. Sprawdz dokladnie opony.
--
____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>> http://rmazurek.com <<<<
| . ) rmazurek(na)rmazurek(krop)com
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://tnij.com/M323F
PMS+ PJ- S++ p M+ W- P+ P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W CB
| | | | | | | | | |