Motorower na ekspresówce?
1 | Data: Lipiec 24 2009 14:43:36 |
Temat: Motorower na ekspresówce? | |
Autor: Cavallino | Dobrze się domyślam że motorowerowi na ekspresówkę wjechać nie wolno? 2 |
Data: Lipiec 24 2009 15:01:28 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: J.F. | Użytkownik "Cavallino" napisał Dobrze się domyślam że motorowerowi na ekspresówkę wjechać nie No wstyd - na grupie tyle lat ze trudno zliczyc, a ustawy pod reka nie ma. IMHO .. nie ma zakazu. Nawet na autostradzie ma szanse. Jeśli dobrze się domyślam, to może zna ktoś jakąś asfaltową Kupic motocykl, i narzekac na samochody zamiast utrudniac im jazde :-) J. 3 |
Data: Lipiec 24 2009 15:08:11 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: 'Tom N' | J.F. w Użytkownik "Cavallino" napisał No wstyd - na grupie tyle lat ze trudno zliczyc, a ustawy pod reka IMHO .. nie ma zakazu. Nawet na autostradzie ma szanse. W ustawie stoi, że ekspresówka jest przeznaczona dla pojazdów samochodowych. W tejże ustawie stoi, ze pojazd samochodowy, to pojazd silnikowy, który wydoli 25km/h -- nie dotyczy traktora I w tej samej ustawie stoi, ze pojazd silnikowy to... z wyjątkiem motorowerów i tramwajów... I co teraz? ;P Tyle lat na grupie, tyle lat logicznego wnioskowania i taki blamaż? ;D P.S. O motocyklu stoi, ze jest pojazdem samochodowym ... -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 4 |
Data: Lipiec 24 2009 15:22:16 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Piter | No wstyd - na grupie tyle lat ze trudno zliczyc, a ustawy pod reka rower to rower, motorower (skuter) pod niego nie podchodzi, i ostatnio też się zastanawiałem jak to jest z motorowerem na ekspresówce 5 |
Data: Lipiec 24 2009 15:28:29 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: 'Tom N' | Piter w No wstyd - na grupie tyle lat ze trudno zliczyc, a ustawy pod rekaW ustawie stoi, że ekspresówka jest przeznaczona dla pojazdów rower to rower, motorower (skuter) pod niego nie podchodzi, i ostatnio też No to już wiesz -- nie jest pojazdem samochodowym, ergo nie powinien sie na tej drodze poruszać -- Tomasz Nycz [priv-- >>X-Email] 6 |
Data: Lipiec 24 2009 15:35:21 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: J_K_K |
Jest tak (zresztą zawsze tak było) jak kolega powyżej napisał.W ustawie stoi, że ekspresówka jest przeznaczona dla pojazdówrower to rower, motorower (skuter) pod niego nie podchodzi, i ostatnio też Nie można. Pzdr JKK 7 |
Data: Lipiec 25 2009 12:53:10 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 24 Jul 2009 15:22:16 +0200, Piter napisał(a): rower to rower, motorower (skuter) pod niego nie podchodzi, i ostatnio też Motorower to rower z silnikiem. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 8 |
Data: Lipiec 24 2009 16:55:39 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Kuba (aka cita) | J.F. wydusił z siebie te słowy: IMHO .. nie ma zakazu. Nawet na autostradzie ma szanse. a przypomnij mi jaki wymóg co do mozliwości rozwijaniua prędkości obowiązuje na autostradzie? 40, czy 60? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 9 |
Data: Lipiec 24 2009 17:52:18 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: J.F. | Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości J.F. wydusił z siebie te słowy: 40. A motorower jest ograniczony do 45 :-) Ale faktycznie o jedna definicje za blisko i motorowery nie moga. No coz - czekamy na motorower elektryczny :-) J. 10 |
Data: Lipiec 24 2009 16:11:28 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: masti | Dnia piÄknego Fri, 24 Jul 2009 17:52:18 +0200, osobnik zwany J.F. No coz - czekamy na motorower elektryczny :-)w Ĺwietle przepisów to jak biały jednorożec. Nie może istnieÄ :) -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 11 |
Data: Lipiec 24 2009 20:02:40 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: J.F. | On Fri, 24 Jul 2009 16:11:28 +0000 (UTC), masti wrote: Dnia pięknego Fri, 24 Jul 2009 17:52:18 +0200, osobnik zwany J.F. Dlatego z utesknieniem czekam .. co urzednicy na to :-) J. 12 |
Data: Lipiec 24 2009 20:15:22 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Kuba (aka cita) | J.F. wydusił z siebie te słowy: On Fri, 24 Jul 2009 16:11:28 +0000 (UTC), masti wrote: urzędnicy jak urzędnicy. Niedawno w szklarskiej porębie wszedłem do namiotu z napisem "kiermasz ksiązek" Przeglam to co w koszach leży i byla ksiązka "ciekaowstki swiata" czy coś takiego. Nawet chcialem kupic .. ale przeglądam sobnie i ... widze sekcja "motocykle" .... wiec coś w moim temacie, wszak na zlocie akurat bylem ;) I cóż tam bylo napisne: "motorowery to motocykle motocykle z silnikiem <50cc a nazwa wywodzi sie stąd, ze oprócz silnika mają także pedały" Ksiązka byla z zeszłego roku ;) ps. była też informacja, ze największe produkowane seryjnie motocykle mają pojemności "nawet rzędu 1200cc" :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 13 |
Data: Lipiec 24 2009 21:21:54 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 24 Jul 2009 20:15:22 +0200, Kuba (aka cita) ps. była też informacja, ze największe produkowane seryjnie motocykle mają W sumie mają rację, trudno Boss Hossa nazwać motocyklem ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 14 |
Data: Lipiec 25 2009 11:03:55 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Kuba (aka cita) | Robert Rędziak wydusił z siebie te słowy: On Fri, 24 Jul 2009 20:15:22 +0200, Kuba (aka cita) Boss Hoss jest motocyklem, ale nie jest produkowany seryjnie - wiec trudno go liczyć do statystyk. Jednak 1200cc to w dzisiejszych czasach żaden wyczyn, bo nawet Bandit ma taki silnik. Duzo motocykli typu supersport, wiele turtystycznych, nie spominając o cruiserach i chopperach, dla ktorych 1 litr pojemności to na dzisiejsze czasy w zasadzie minimum. Zniknąłeś H-D, intrudery, VTXy i inne, ktore mają silniki 1300-1800. Sam jeżdze VTXem 1800cc. Yamaha ma 1900, Vn2000 ma jak sama nazwa wskazuje 2000cc i prawie go raz kupilem. Rekordem w wielkości pojemności silnika motocykla produkowanego seryjnie jest .... Triumph Rocet 2300cc Zdanie "nawet rzeędu 1200cc" jest zdeko od czapy -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 15 |
Data: Lipiec 25 2009 13:09:31 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 25 Jul 2009 11:03:55 +0200, Kuba (aka cita) Zniknąłeś H-D, intrudery, VTXy i inne, ktore mają silniki 1300-1800. Sam Taaaak, wieeem, przeekoomaaarzaaam się. Choć przyznam, że dwa litry w motocyklu moim zdaniem stanowią lekki przerost formy nad treścią. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 16 |
Data: Lipiec 25 2009 17:31:40 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Kuba (aka cita) | Robert Rędziak wydusił z siebie te słowy: On Sat, 25 Jul 2009 11:03:55 +0200, Kuba (aka cita) mylisz sie, ale to wynika TYLKO i wyłącznie z faktu, ze nie jeździsz. ps. równie dobrze mozesz powiedziec, ze wszytsko co powyżej 2 litrów w samochodzie to przerost formy nad treścią. hint: pokaż mi silnik o pojemności 1 litra, bez turbo, o mocy 100KM (i to nie jest jakiś wielki wyczyn) ale o momencie obrotowym 160Nm przy obrotach 3-4 tys RPM co jest bardzo wskazane w cruiserach choperach ... -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 17 |
Data: Lipiec 25 2009 18:26:27 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 25 Jul 2009 17:31:40 +0200, Kuba (aka cita) hint: pokaż mi silnik o pojemności 1 litra, bez turbo, o mocy 100KM (i to 1. Nie przepadam za cruserami/chopperami. Może dlatego, że nigdy na nich nie jeździłem. Ale jakoś nie leży mi taki pojazd. 2. Jeżeli twin 1000-1200ccm, przy rozsądnej wadze rozpędza motonga do setki w około czterech sekund, a do dwóch (tylko po co, żeby robić za żagiel? ;) w okolicach piętnastu, mając zaledwie 100Nm, to po co ich więcej? Mówimy oczywiście o cruiserze/nakedzie, nie o przecinaku. 3. A nawet jeśli, to duży silnik więcej waży, a zatem więcej waży motocykl. Trudniej się takiego przerzuca z winkla w winkiel. Zaś połykanie dziesiątek kilometrów prostych na motocyklu, to kolejna rzecz, której sensu nie widzę. Oczywiście pewnie jest coś, co mi umyka (np. kredensy na kołach typu GoldWing, zapakowane pod korek, obsadzone dwoma osobami, trike'i i inne wynalazki, ale jakoś tak też do nich mnie nie ciągnie i mogą dla mnie nie istnieć). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 18 |
Data: Lipiec 26 2009 12:10:32 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Kuba (aka cita) | Robert Rędziak wydusił z siebie te słowy: On Sat, 25 Jul 2009 17:31:40 +0200, Kuba (aka cita) a co do ma do rzeczy?
Już wiem co to ma do rzeczy. Widzisz ... w motocyklu turystycznym, czy też sportowym ... mamy doczynienia z silnikami wysoko, albo sredniowysoko obrotowymi.. W chopperze czy criuserze nie. Jesli więc wsadzisz do criusera o wadze 350kg silnik 1200cc o momencie 100Nm .... to do setki pojedzie w 5-6 sekund .. ale czas wyprzedzania przy pedkościach 100-130km będzie ... fatalny, bo tam użyteczna prędkość obrotowa silnika to 3-5tys rpm (nie mylic z wartościami maksymalnymi)
wlasnie dlatego nie ma większego sensu z Tobą dyskutować odnośnie motocykli .... bo ... nic o nich nie wiesz.
ale to czy Cie do nich ciągnie, czy nie ... nie ma tu absolutnie nic do rzeczy. Nie znasz sie na motocyklach i tyle. To, ze Twoje upodobania są takie a nie inne .. nie znaczy, ze masz prawo mówic, ze silniki więskze niż 1200cc nie mają sensu istnieć w motocyklach. Weźmy takie porównanie. Skoro W208 wysteepuje z silnikiem 2,0 16V z kompresorem i ma moc 197KM ... to po co silniki 2,0 136KM, czy 320 218KM? Bo każdy wybiera to co lubi. Jeden lubi mały zwinny samochód z silnikiem 1,6-2,0 a inny duzy wygodny i komfortowy samochod z silnikiem 3,0 i większym. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 19 |
Data: Lipiec 26 2009 11:08:52 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 26 Jul 2009 12:10:32 +0200, Kuba (aka cita) 1. Nie przepadam za cruserami/chopperami. Może dlatego, że nigdy A dużo, bo określa całe moje nastawienie do takich wynaturzeń. 2. Jeżeli twin 1000-1200ccm, przy rozsądnej wadze rozpędza Ja tam sobie spoglądam np. na jedynego Harleya, który mi się podoba: XR1200. Maks moment przy 3600, między 3000, a 4000 będzie miał ponad 90% maksimum. To on jest średniowysoko czy wysoko? 100-140 ponoć okolicach 5 sekund. Przeciętny Sportster będzie parę sekund wolniejszy, ale ponad 90Nm ma między 2000 a 5000 obrotów. Jesli więc wsadzisz do criusera o wadze 350kg silnik 1200cc o momencie 100Nm 350kg? Wzmocnili go szyną kolejową czy dokręcili doń każde możliwe AGD? Pisałem o motocyklach o ,,rozsądnej wadze''. Dla mnie to jest około 250kg, chociaż osobiście, po paru próbach barowania się z większymi wynalazkami, wybrałbym coś poniżej 200kg. ... to do setki pojedzie w 5-6 sekund .. ale czas wyprzedzania przy A ile to jest fatalny? A może jak jest fatalny, to trzeba było wybrać motocykl, który jest bardziej predestynowany do szybkiej, agresywnej jazdy? 3. A nawet jeśli, to duży silnik więcej waży, a zatem więcej O krowach ważących niemal tyle, co mały samochód? Masz rację, nic. A Ty nie chcesz mnie oświecić, co jest fajnego w dwukółce w nadwagą. Może to, że jak zaliczysz glebę, to trzeba do nich dźwig wzywać? ;) Ale ja wyznaję poglądy inż. Kwiatkowskiego: motocykl jest po to, żeby jeździć nim po krętych drogach, bo pochyla się we właściwą stronę. I myślę że tym, kluczowym dla powyższej wymiany zdań, stwierdzeniem, możemy ją zakończyć, bo nie dane nam będzie porozumienie w tej kwestii. ale to czy Cie do nich ciągnie, czy nie ... nie ma tu absolutnie nic do Nie znam się na dwukołowych _kanapach_. Masz rację, ani trochę. Może stanowią one spory procent motocykli, ale nie są wyłącznymi przedstawicielami gatunku. Więc nie uogólniaj, bo mam wrażenie, że Twoim zdaniem wszystko poniżej kloca o masie 350kg, bez silnika o pojemnościach samochodowych i geometrii rodem z US&A, jest tylko mopedem, czasami najwyżej przerośniętym. To, ze Twoje upodobania są takie a nie inne .. nie znaczy, ze masz prawo Ależ mogą one sobie istnieć, bo nie zmienia faktu, że _ja_ nie widzę sensu. Skoro W208 wysteepuje z silnikiem 2,0 16V z kompresorem i ma moc 197KM ... Złe porównanie. Gdybyś na drugim biegunie postawił typowego pony cara z lat 60-ych, który pomimo swych fafset koni powinien być przetaczany przez zakręty z prędkościami minimalnymi, a w bagażniku powinien wozić kotwicę do hamowania go, to bym się zgodził. I tak, sensu ówczesnych muscle też nie widzę (tak jak nie widzę sensu istnienia ,,sportu'' zwanego ćwiartką). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 20 |
Data: Lipiec 26 2009 13:59:40 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Kuba (aka cita) | Robert Rędziak wydusił z siebie te słowy: On Sun, 26 Jul 2009 12:10:32 +0200, Kuba (aka cita) nie chodzi o wynaturzenia, a o fakty
Jesli uważasz VTXa 1,8 za kuchenke mikrofalową i sprzet AGD ... to i owszem, bo waży 345kg na pusto Mowa o duzych, wygodnych motocyklach turystycznych (i cruiserach
fatalny to taki, ktory pozwala wyrpzedzać powyżej 100km/h z prędkością słabszej wersji 1,9TDI
Ty uważasz, ze to nadwaga .. a ja uważam, ze taki motocykl jest po prostyu wygodny. Poza tym źle myslisz, jesli uważasz, ze cięzki motor musi źle sie prowadzić "na winklach" Masa ma tu +_ tyle do rzeczy ile w samochodzie - a im większa masa w osobówce, tym, zwykle, większy komfort jazdy.
A ja uważam motocykl za świetny relaks, czystą przyjemność ... i nie tylko po krętych drogach. I choć VTXa nie złożysz tak jak hayabuse, to wprawny kierowca zdziwić moze nie jednego kierownika lekkiej niesportowej maszyny, mimo, ze waży z kierowcą troche mniej niż pół tony.
Bzdura. Od czego zaczęła sie dyskusja? Od danych w jakiejs "pseudo encyklopedii", gdzie podany dane zupełnie oderwane od rzeczywistości. Ty zaś dodałeś, ze tylko Boss Hoss ma większe silniki, a ja Ci mówie, ze jest cała masa motocykli z duzo większymi silnikami niż 1200cc - co z resztą teraz potwierdzasz pisząc "moze stanowią one spory procent motocykli". Skoro wiesz o tym, to po kiego grzyba ta dyskusja .. gdzie Ty udowadniasz mi, ze tylko lekki motor jest fajny, bo "dobrze sklada sie na winklach" i dodajesz, ze to jedyna przyjemność płynąca z jazdy motocyklem. Grzecznie i ze stoickim spokojem podaje Ci kontrargumenty, bo moze być inaczej ... ale nie przyjmujesz tego do wiadomości ...w dodatku odwracając kota ogonem mówiąc, ze to ja chce coś udowodnić Tobie.
Ale przecież to nie jest dyskusja o Twoim guście .. a o istnieniu takich maszyn ... bo książka o ktorej wspomnialem nie jest opisem Twoich upodobań. Poza tym nie przyjmujesz do wiadomości, ze ktoś inny moze miec inne ... "bo Ty nie rozumiesz". A co mi do tego, co Ty rozumiesz a co nie.
bo Ty nie widzisz sensu w niczym, co Tobie sie nie podoba. I niech tak będzie. Ty se jeździj autem z silnikiem 1,5, a ja w garażu mam Omege z 93 roku, ktora na giełdzie kosztuje 3tys zł, a mnie kosztuje już 13tys zł i ma silnik 3,0 a nie 2,0. Też tego pewnie nie rozumiesz, bo moglem mieć młodszy, szybszy, zwinniejszy samochód... a ja lubie ten. Mam też Passata B5 1,9TDI z automatem ... i też mozesz nie rozumiec dlaczego automat, ktory spali litr więcej, skoro chcialem oszczędny samochód, tyle, ze nie o Two j gust chodzi w wątku ... a o to, ze czasy mamy takie, ze motocykli z silnikami o poj. >1200cc jest od cholery ... i jesli ktoś pisze encyklopedie .. to nie moze ich znikac (tak jak Ty je zniknąłeś w pierwszej odpowiedzi na moj post) a jedynym Twoim argumentem jest to, ze "ty nie rozumiesz". Moze dlatego, ze nie lubisz, a moze dlatego, ze nie mialeś okazji porównać...a moze dlatego, ze jest też cała masa "motocyklistów", ktorzy muszą jechać "czysta na gumie", albo jedyną frajdą z motocykla jaką widzą jest ... szybka jazda na winklach. Musisz niestety dopuścić do swojej głowy, ze istnieją i tacy, ktorzy po prostu lubią jeździć wygodnym, duzym i jednocześnie stosunkowo mocnym motocyklem, ktory, zeby jechał .. nie musi sie wkręcić na więcej niż kilka tys rpm. EOT -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI 21 |
Data: Lipiec 26 2009 16:10:05 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 26 Jul 2009 13:59:40 +0200, Kuba (aka cita) Jesli uważasz VTXa 1,8 za kuchenke mikrofalową i sprzet AGD ... to i owszem, Gdzieś mi po prostu umyka idea. Jak chcę mieć szeroko, miękko i wygodnie, to wybieram limo. Wtedy mam jeszcze klimę, telewizor i rolety na szybach (tylko limo i szofera brak ;)) Ty uważasz, ze to nadwaga .. a ja uważam, ze taki motocykl jest po prostyu Jak pisałem, moim zdaniem do wygodnej jazdy w fotelu z podnóżkami dobre jest limo. Poza tym źle myslisz, jesli uważasz, ze cięzki motor musi źle sie prowadzić Nie no, zapewne prowadzi się bajkowo i objeżdża te o 1/3-1/2 lżejsze. Po prostu jest zwinny jak ważka. Masa ma tu +_ tyle do rzeczy ile w samochodzie - a im większa masa w Taaaa... A bezwładność zniknęła. Bzdura. Podpierając się takim znaczkiem: ,,;)'', gdybyś nie pamiętał. A następnie przyznając, że się przekomarzam. I wtedy jebut, tyrada. A gdy wytaczają działa, to co ja będę z packą na muchy biegał? teraz potwierdzasz pisząc "moze stanowią one spory procent motocykli". Skoro Dla mnie jedyna. Tylko że ja w ogóle nie odczuwam z przyjemności z grzania na wprost. Ani na motocyklu, ani w samochodzie (to nudne jest, a na autostradzie wręcz usypiam). Z wyprzedzania zresztą też nie (a robię to tylko dlatego, że lubię mieć czystą drogą przed sobą i czasem prędkość poprzednika nie gwarantuje dotarcia na miejsce w sensownym czasie). Ale przecież to nie jest dyskusja o Twoim guście O tym, czym jest dyskusja, decydują dyskutanci. Nie mamy tu odgórnie narzuconych tematów. Złe porównanie. Gdybyś na drugim biegunie postawił typowego pony To chyba logiczne, prawda? I niech tak Wow! Ale cos mi nie pasuje, czemu Omegę, a nie Caprice, żeby się już jednego koncernu trzymać? ;) Ale gratuluję wyboru, następne też planuję RWD, choć nie Opla. Też tego pewnie nie rozumiesz, bo moglem mieć młodszy, Młodszy? Po co? Młodsze są zazwyczaj do dupy. Szybszy? Czemu nie? Zwinniejszy? Czemu nie? a ja lubie ten. To dobrze. Bo w sumie to wszystko sprowadza się do tego, co kto lubi i przekonywania się nawzajem, że moje lubię jest bardziej mojsze niż Twojsze. Mam też Passata B5 1,9TDI z automatem ... i też mozesz nie rozumiec dlaczego A tego nie zrozumiem, choć wiem, że niektórzy rozkoszują się w takowych. rozumiesz". Moze dlatego, ze nie lubisz, a moze dlatego, ze nie mialeś Ja jestem tą ,,masą'', której podoba się XR1200 (jakby zrobili z 883 też by było fajnie), SR500 (głównie dlatego, że można zrobić z niej i cafe, i maszynę rodem z dirt-tracku, i nawet ściganta do SoS), jakiś starszy gutek, dukat czy podłubany, pełnoletni boxer z Monachium. Nie musi być najszybsze (mam gdzieś czysta -- prędkości lotnicze zostawię samolotom), ale powinno się dać fajnie polatać po krętym. Musisz niestety dopuścić do swojej Ależ dopuszczać nie oznacza, że od razu muszę się zgadzać. Zwłaszcza wtedy, gdy ja się przekomarzam, a mój oponent od razu rusza na wojnę. EOT No to EOT. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 22 |
Data: Lipiec 28 2009 03:01:46 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: KJ Siła Słów | Robert Rędziak pisze: Dla mnie jedyna. Tylko że ja w ogóle nie odczuwam z przyjemności e tam. Odejscie spod swiatel do konca 3 biegu tez ma swoj urok. Hajwejowe +270 tez, ba nawet banalne 180 jest nie do pogardzenia o ile jest noc. Winklowanie na zwyklych drogach z kolei wymaga rozpoznania winkla, ktory musi byc odkryty i czysty w sensie nawierzchni. Na full to mozna poganiac w sumie tylko po torze, a to trzeba miec dzien czasu na wycieczke do Poznania. Ja jestem tą ,,masą'', której podoba się XR1200 (jakby zrobili z Royal Enfield ma pare frapujacych pod wzgledem wygladu modeli. Osiagi zadne co prawda, ale taki do lubienia, moze nieco do lansu, to jak najbardziej. Kupujesz Bulleta i kity - cafe racer, trial, continental. I masz 4 rozne motocykle :-) XR1200 to baza do zrobienia motocykla. Naprawde, nawet Ci co sie zarzekaja ze bedzie jezdzil tak jak wyjechal z salonu najdalej po miesiacu zaczynaja przykrecac to i owo. A z gutkow to nie calkiem najstarsze ale moze Centauro? Igipfroggio ? (chyba pisze sie nieco inaczej) Pelnoletnia bawaria - 20 lat temu BMW IMO nie robilo jakis chwytajacych za serce modeli, trza by sie cofnac w czasy R60/5 - chodzil za mna ten model poki nie kupilem R61. A dukaty ? Dukat to jest swiat :-) KJ gixar, enduro, R61 23 |
Data: Lipiec 28 2009 17:20:25 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Robert Rędziak | On Tue, 28 Jul 2009 03:01:46 +0200, KJ Siła Słów e tam. Odejscie spod swiatel do konca 3 biegu tez ma swoj urok. Przyspieszenie jest fajne przez pierwsze kilka miesięcy, potem się zastanawiasz, co właściwie jest z tym pojazdem, że się tak zmulił ;) Hajwejowe +270 tez, ba nawet banalne 180 jest nie do pogardzenia o ile Na 270+ trzeba mieć taaakie jaja, a w kraju, gdzie lusterka służą tylko poprawiania makijażu, przydałaby się amputowana wyobraźnia. Winklowanie na zwyklych drogach z kolei wymaga rozpoznania winkla, ktory Ja już nawet nie mówię o grzaniu z kolana na kolano, ale kręta droga jest po prostu fajna. Nie nudzi się (chyba że jedziesz nią po raz tysięczny). Royal Enfield ma pare frapujacych pod wzgledem wygladu modeli. Osiagi Tylko Royal znów ma tyle mocy, co średniowściekła Jawa TS. ,,The ton'' możesz zaliczyć tylko w wersji europejskiej ;) Wolałbym raczej SR500, jednak nowocześniejsza, a i gratów do niej na kopy: cafe, dirt-track, scrambler, cokolwiek. XR1200 to baza do zrobienia motocykla. Naprawde, nawet Ci co sie A możesz coś więcej? Nie to, żeby leciał kupić, bo jest poza zasięgiem moich finansów, ale pomarzyć zawsze wolno, prawda? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 24 |
Data: Lipiec 24 2009 18:53:08 | Temat: Re: Asfaltowa droga z Gądek do Kórnika (było: Motorower na ekspresówce?) | Autor: Cavallino | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości No to się oddziwiłem. A jak z tą alternatywą? Zna ktoś jakąś? 25 |
Data: Lipiec 24 2009 18:51:10 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Cavallino | Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał w wiadomości news: a przypomnij mi jaki wymóg co do mozliwości rozwijaniua prędkości obowiązuje na autostradzie? Większość skuterów da radę. 26 |
Data: Lipiec 24 2009 18:49:58 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Cavallino | Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Użytkownik "Cavallino" napisał Hmmmm. To się zdziwiłem.
Akurat nie chodzi o mnie, nie pojechałbym na tak dużą odległość na jednośladzie, nie te lata. ;-) A ten, o kogo chodzi to lat mu brakuje. 27 |
Data: Lipiec 25 2009 12:52:45 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 24 Jul 2009 15:01:28 +0200, J.F. napisał(a): Dobrze się domyślam że motorowerowi na ekspresówkę wjechać nie Wstyd. Jest zakaz. Obydwie drogi są wyłącznie dla pojazdów samochodowych. Motorower takim nie jest. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 28 |
Data: Lipiec 24 2009 23:17:16 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: jerry | Cavallino natekścił posta Jeśli dobrze się domyślam, to może zna ktoś jakąś asfaltową z Gądek do Kórnika? Przez Robakowo, Dachową do Dziećmierowa lub z drugiej strony przez Borówiec i Skrzynki. Dla motoroweru rzut beretem. Raptem 8 góra 10km. Kumpel codziennie ze Skórzewa do centrum pierdzidłem dojeżdża. 29 |
Data: Lipiec 25 2009 00:02:44 | Temat: Re: Motorower na ekspresówce? | Autor: Cavallino | Użytkownik "jerry" napisał w wiadomości Cavallino natekścił posta Jeśli dobrze się domyślam, to może zna ktoś jakąś asfaltową z Gądek do Kórnika? Przez Robakowo, Dachową do Dziećmierowa Tam jest asfalt? lub z drugiej strony przez Borówiec i Skrzynki. Z Borówca jest jakaś asfaltowa droga? Wzdłuż S-5 może? Bo kiedyś próbowałem (podczas zamknięcia obwodnicy Kórnika) i przejazdu asfaltem nie było. A to by był najlepszy wariant. |
Re: Motorower na ekspresówce?

