Niezawodny Diesel
1 | Data: Listopad 25 2010 21:20:51 |
Temat: Niezawodny Diesel | |
Autor: stabillo | Witam! 2 |
Data: Listopad 25 2010 21:21:54 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: adi | mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :) 3 |
Data: Listopad 25 2010 23:26:38 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | adi napisał(a): mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :) -- Krzysiek 4 |
Data: Listopad 26 2010 09:40:04 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Przembo | *Krzysztof 45* w wiadomości napisał(a): adi napisał(a): Że niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :) Pozdr 5 |
Data: Listopad 26 2010 15:25:39 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | Przembo napisał(a): A 2,0D i 2,5TD to to samo? CiekaweŻe niby W124 kombi jest lepszy od sedana? Ciekawe :)mercedes 124 2.0 D i wszystko w tym temacie :)W środowisku taryfiarzy to 2,5 i chyba TD :) -- Krzysiek 6 |
Data: Listopad 26 2010 15:37:26 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Przembo | *Krzysztof 45* w wiadomości napisał(a): Przembo napisał(a): Masz racje, to nie to samo. Aby być precyzyjnym mówisz o W124 2.0D i S124 2.5D, ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a "wszystkopalnościa" silnika :) Pozdr 7 |
Data: Listopad 26 2010 18:20:29 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | Przembo napisał(a): ja po prostu nie widze zależności między rodzajem nadwozia, a "wszystkopalnościa" silnika :)Ale to Ty wyskoczyłeś z rodzajem nadwozia. -- Krzysiek 8 |
Data: Listopad 26 2010 18:35:03 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Przembo | *Krzysztof 45* w wiadomości napisał(a): Przembo napisał(a): Ja nie wpisałem literki T przy D, ja tylko ją zinterpretowałem. Pozdr PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :) 9 |
Data: Listopad 26 2010 18:53:20 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | Przembo napisał(a): PS. Wpadłeś w pułapke Mercedesa i tyle :):) ps Dawno temu bujałem się trochę nie moim sedanem 123 ale 3,0D po prostu bajka, i zauroczyłem się w tych autach. Zbierając info o tych modelach utkwiło mi że 2,5T :) jest najlepszy i najodporniejszy w klasie :) -- Krzysiek 10 |
Data: Listopad 26 2010 21:07:46 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze: Przembo napisał(a): Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi. Dziwi mnie, skoro jeździłeś mietkiem to powinieneś to wiedzieć. T - tourist !!!!! Pozdrawiam ! 11 |
Data: Listopad 26 2010 21:11:46 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2010-11-26 21:07, Czarek Daniluk pisze: W dniu 2010-11-26 18:53, Krzysztof 45 pisze: Mnie natomiast dziwi, że w beczce w ogóle był jakiś silnik diesla 2,5. Benzyny tak... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 12 |
Data: Listopad 26 2010 21:17:32 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | Czarek Daniluk napisał(a): Kolego - zauważ, iż mercedes oznacza literką T rodzaj nadwozia - więc 250TD to samochód z silnikiem diesla i nadwoziem kombi.Jeździłem, ale nie wnikałem zbytnio w te oznaczenia. T - tourist !!!!!Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :) To tu chyba bzdury wypisują http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w124/sedan-2.5-td-126km.html -- Krzysiek 13 |
Data: Listopad 27 2010 17:34:22 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Seweryn | "Krzysztof 45" Dzieki za wyjasnienie bo nie wiedziałem :)http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/w124/sedan-2.5-td-126km.html To nie są bzdury, jedynie model ma niepoprawne oznaczenie. Ta wersja sedana nazywa się 250D Turbo (sedan z silinikiem doładowanym), natomiast 250TD to kombi z silnikiem atmosferycznym. Była również wersja 250TD Turbo. Pozdrawiam, SPB 14 |
Data: Listopad 25 2010 21:41:15 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Adam Szewczak |
Witam! Czesc samochodow z silnikiem SDI byla przystosowania do Biodiesla. moj kolega mial polo kombi 2001 SDI i na wlewie byla fabryczna wklejka ze mozna stosowac Biodiesel. Ale to sie nie tyczylo wszystkich egzemplazy. Tak jak kolega napisal, Mercedes napewno przejezdzi wszystko, ale spalanie bedzie adekwatne do wagi samochodu :P PZDr Adam 15 |
Data: Listopad 26 2010 04:06:18 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: J.F. | Użytkownik "Adam Szewczak" W biedronce olej slonecznikowy tanszy od ropy na stacji!!Czesc samochodow z silnikiem SDI byla przystosowania do Biodiesla. moj kolega mial polo kombi 2001 SDI i na wlewie byla fabryczna wklejka ze mozna stosowac Biodiesel. Ale to sie nie tyczylo wszystkich egzemplazy. Biodiesel to nie olej spozywczy ! J. 16 |
Data: Listopad 25 2010 23:28:45 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze: Witam! XUD9 od PSA znosi wszystko. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokój." 17 |
Data: Listopad 26 2010 07:33:27 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: yoytek | a 1.9 DW8 ?PSA W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze: 18 |
Data: Listopad 26 2010 08:56:32 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Wangog | C klasa CDI Witam! 19 |
Data: Listopad 26 2010 09:03:16 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Kamil 'Model' | W dniu 2010-11-25 21:20, stabillo pisze: Witam!Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo będzie kicha bez tego w niskich temperaturach 20 |
Data: Listopad 26 2010 15:44:43 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Endriu | Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, :). -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ 21 |
Data: Listopad 26 2010 18:40:56 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | Kamil 'Model' napisał(a): Golf MK2 1,6D silnik o oznaczeniu JP. Miałem, lałem wszystko od ropy, przez barszcz po biedronkową promocję. Spalił wszystko, choć na zimę to byś musiał mieć jakiś podgrzewacz oleju w zbiorniku i na filtrze, bo będzie kicha bez tego w niskich temperaturachTo samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :) A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem tfu verva :D -- Krzysiek 22 |
Data: Listopad 26 2010 20:49:47 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: maciek | To samo moge powiedzieć o 1,6D z Kadetta z 93r :) Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był kadett z wcześniejszej dekady. A na opale lepiej odpalał przy -20 i latał, niż na szczynach pod tytułem tfu verva :D Racja. -- Zdravim Maciek 23 |
Data: Listopad 26 2010 20:59:06 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | maciek napisał(a): Nie to, żebym był uszczypliwy, ale to już astra musiałabyć i 1.7:) Albo był kadett z wcześniejszej dekady.Kadett E :) http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/opel/kadett/e-combo-1.6-d-54km.html -- Krzysiek 24 |
Data: Listopad 26 2010 21:01:58 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: maciek | Kadett E :) zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma. -- Maciek 25 |
Data: Listopad 26 2010 21:10:45 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Krzysztof 45 | maciek napisał(a): zgadza się Krzyśku, ale produkcję tego silnika zakończyli bodajże '89 albo 90 a samego kadetta w '91. Potem już tylko astma.Możliwe ze 91, bo potem nabyłem Omege z 93 i może mnie sie pomieszało. Przy okazji filne w dokumenty w archiwum, to sobie sprawdzę. :) -- Krzysiek 26 |
Data: Listopad 26 2010 09:21:19 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Seba | Dnia Thu, 25 Nov 2010 21:20:51 +0100, stabillo napisał(a): Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie Tysiące użytkowników Golfów II/1.6D nie może się mylić ;) Mercedesa W123/124 już chyba nie znajdziesz w akceptowalnym stanie technicznym. -- Pozdrawiam, Sebastian S. 27 |
Data: Listopad 29 2010 08:23:49 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Mariusz Chwalba | On Fri, 26 Nov 2010 09:21:19 +0100, Seba wrote: Panowie i Panie, co byscie polecali, niezawodnego, oszczednego co pojedzie Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250 (6l/100 w cyklu miejskim). Co prawda w123/200 osiągał bez problemu przebiegi rzędu milionów kilometrów, ale jeździ się tym jak tapczanem na kółkach. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 28 |
Data: Listopad 29 2010 12:04:24 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Michał Baszyński | W dniu 2010-11-29 08:23, Mariusz Chwalba pisze: Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250 propaganda.. tyle to się nie uda.. -- pozdr. Michał 29 |
Data: Listopad 29 2010 12:12:35 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: Mariusz Chwalba | On Mon, 29 Nov 2010 12:04:24 +0100, Michał Baszyński wrote: Znajdziesz znajdziesz, tylko nie za grosze. Szukałbym w okolicach w124/250 Mój tak palił. Też się dziwiłem. pozdrawiam, -- Mariusz 'koder' Chwalba 30 |
Data: Listopad 26 2010 19:30:04 | Temat: Re: Niezawodny Diesel | Autor: ToMasz | stabillo pisze: Witam!citroen C15d. Brzydki, ale moze jakąś Xsrę znajdziesz z tym samym silnikiem. Precyzując, ja swoją C15 jeździłem na starym pofrytkowym (przefiltrowanym) oleju jadalnym. (najczęsciej jednak ze znaczną domieszką prawdziwego ON) ToMasz |