Grupy dyskusyjne   »   Octavia I analiza bÅ‚Ä™dów VAG

Octavia I analiza b³Ä™dów VAG



1 Data: Pa?dziernik 30 2011 16:23:01
Temat: Octavia I analiza b³êdów VAG
Autor: X-Man 

Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiego¶ czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas przyspieszania. Poni¿ej b³êdy z VAG:

 Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG  4922
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 73430
           Additional Info: TMBDG41U558790796     SKZ7Z0D2711307
                      VCID: 56A88406DE5D4BAC
5 Faults Found

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
        P1538 - 35-10 -  -  - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
        P1619 - 35-00 -  -
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
        P1657 - 35-10 -  -  - Intermittent
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
        P3005 - 35-10 -  -  - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
        P1549 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 1

N75 wymineiony na nowy (orygina³) N109 równie¿ (zanmiennik) J360 nie mogê zlokalizowaæ zeby siê mu przyjrzeæ (gdzie on siê mo¿e znajdowaæ ?). Po skasowaniu b³êdów wy³±czeniu i w³±czeniu zap³onu nie wracaj± one samoczynnie od razu tylko po jakim¶ czasie tzn. wystarczy ¿e pojadê tarsê kilkana¶cie/kilkadziesi±t kilometrów podl±czê VAGa i b³êdy znów s± (nie zawsze wszystkie 5 od razu) Sztanga turbiny chodzi lu¼no wiêc zapieczone kierownice bym wyklucza³. Bêdê wdziêczny za wszelkie sugestie.

Pzdr
Piotrek



2 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:38:56
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:

Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoÅ›
czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poni¿ej b³Ä™dy z VAG:

Poszukaj pod maskÄ… przeka¼nika który odpowiada za grzanie Å›wiec i odciÄ™cie paliwa. Nie pamiÄ™tam jego numeru a w ró¿nych autach ma on ró¿ny numer ale chyba coÅ› w okolicy 109.
Nie masz przy tym problemu ¿e po uruchomieniu silnika gaÅ›nie on po kilku sekundach?

Sprawd¼ po³Ä…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

3 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:30:43
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: X-Man 

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoÅ›
czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poni¿ej b³Ä™dy z VAG:
Poszukaj pod maskÄ… przeka¼nika który odpowiada za grzanie Å›wiec i odciÄ™cie paliwa.

testowa³em zawór odciÄ™cia paliwa VAGiem i dzia³a poprawnie wiÄ™c przeka¼nik chyab te¿ jest sprawny

 Nie pamiÄ™tam jego numeru a w ró¿nych autach ma on ró¿ny
numer ale chyba coÅ› w okolicy 109.

do Å›wiec jest chyba osobny czy siÄ™ mylÄ™ ? tego 109 nie mogÄ™ znale¼Ä‡ ale poszukam jakiejÅ› serwisówki

Nie masz przy tym problemu ¿e po uruchomieniu silnika gaÅ›nie on po kilku sekundach?

nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaśnie samo z siebie

Sprawd¼ po³Ä…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki.

hmm przyjrzÄ™ siÄ™ im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy by³y kiepskie ?

Pzdr
Piotrek

4 Data: Pa?dziernik 31 2011 11:46:25
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-31 00:30, X-Man pisze:

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoÅ›
czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poni¿ej b³Ä™dy z VAG:
Poszukaj pod maskÄ… przeka¼nika który odpowiada za grzanie Å›wiec i
odcięcie paliwa.

testowa³em zawór odciÄ™cia paliwa VAGiem i dzia³a poprawnie wiÄ™c
przeka¼nik chyab te¿ jest sprawny

Nie pamiÄ™tam jego numeru a w ró¿nych autach ma on ró¿ny
numer ale chyba coÅ› w okolicy 109.

do Å›wiec jest chyba osobny czy siÄ™ mylÄ™ ? tego 109 nie mogÄ™ znale¼Ä‡ ale
poszukam jakiejÅ› serwisówki

Od Å›wiec jest w³aÅ›nie przeka¼nik "109" OIDP odcina on równie¿ zawór N109 na pompie.


Nie masz przy tym problemu ¿e po uruchomieniu silnika gaÅ›nie on po
kilku sekundach?

nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaśnie samo z siebie

Hmm poszukaj tej 109 dobrze siÄ™ przyjrzyj czy nie widać syfu, jakiejÅ› Å›niedzi w okolicy tego przeka¼nika, rozbierz go i zobacz czy styki w Å›rodku sÄ… w dobrym stanie.

Sprawd¼ po³Ä…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki.

hmm przyjrzÄ™ siÄ™ im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy by³y
kiepskie ?

Jak mia³o jakiegoÅ› dzwonka czy ktoÅ› je np nadgorliwie my³ karcherem pod maskÄ… to i owszem.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

5 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:44:57
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:

Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoÅ›
czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poni¿ej b³Ä™dy z VAG:

A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie trybu awaryjnego.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

6 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:34:50
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: X-Man 

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoÅ›
czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poni¿ej b³Ä™dy z VAG:
A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie trybu awaryjnego.

hmmm nie wyobra¿am se tego za bardzo bo musia³bym wszÄ™dzie laptopa ze sobÄ… wozić i czekać a¿ siÄ™ tryb awaryjny w³Ä…czy logi 3,8,11 zrobione jakieÅ› 2 tygodnie temu:

Grupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59114.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59115.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59116.html

Pzdr
Piotrek

7 Data: Pa?dziernik 31 2011 11:39:52
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-31 00:34, X-Man pisze:

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoÅ›
czasu auto ³apie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poni¿ej b³Ä™dy z VAG:
A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie
trybu awaryjnego.

hmmm nie wyobra¿am se tego za bardzo bo musia³bym wszÄ™dzie laptopa ze
sobÄ… wozić i czekać a¿ siÄ™ tryb awaryjny w³Ä…czy logi 3,8,11 zrobione
jakieÅ› 2 tygodnie temu:

Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.
Dobrze by by³o jakbyÅ› jednak z³apa³ logi w chwili usterki, obstawiam ¿e bÄ™dzie problem z wystarczajÄ…cÄ… iloÅ›ciÄ… powietrza tylko fajnie by by³o zobaczyć w jakiej pozycji wówczas jest EGR i aktuator od turbo.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

8 Data: Pa?dziernik 31 2011 14:50:05
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: Bugatti 

U¿ytkownik "Lewis" napisa³ w wiadomoÅ›ci:

Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.

Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.

X-Man,
logi pokazujÄ… ¿e autko nie jest zdrowe.
Z kana³u 008 wynika ¿e komp tnie wymaganÄ… dawkÄ™ ON. Maksymalnie masz 38,4 mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i dawka nie powinna spadać poni¿ej 39 mg w wy¿szej partii obrotowej a u ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przep³ywomierza (ale czytaj ni¿ej! ), który ¼le mierzy powietrze. Có¼ z tego ¿e grupie 003 jest strumieÅ„ masy powy¿ej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).

Ponadto jak ju¿ jesteÅ›my w grupie 003 to widać ¿e od 1800 do 2500 przep³ywka pokazuje za du¿y strumieÅ„.
W po³Ä…czeniu z grupÄ… 011, która pokazuje ¿e w ww. zakresie turbo prze³adowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawd¼ czy sztanga od gruszki pracuje p³ynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich prÄ™dkoÅ›ci obr. na najlepiej najwy¿szych mozliwie biegu (no ale wiadomo ograniczenia prÄ™dkoÅ›ci wiÄ™c trzeba bacznie uwa¿ać - nie zachÄ™cam ciÄ™ do ³amania przepisów tylko proponuje rozwiÄ…¿anie problemu). JeÅ›li butowanie nie pomo¿e to trzeba wyczyÅ›cić turbo. Albo wpierw lepiej sprawdzić wszystkie wÄ™¿yki podciÅ›nieniowe do sterowania turbem (idÄ…ce do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75.

Pozdr.
Bugatti

9 Data: Pa?dziernik 31 2011 15:12:25
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: X-Man 

"Bugatti"  wrote in message

U¿ytkownik "Lewis" napisa³ w wiadomoÅ›ci:
Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.
Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
X-Man,
logi pokazujÄ… ¿e autko nie jest zdrowe.
Z kana³u 008 wynika ¿e komp tnie wymaganÄ… dawkÄ™ ON. Maksymalnie masz 38,4 mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i dawka nie powinna spadać poni¿ej 39 mg w wy¿szej partii obrotowej a u
ciebie  spada. Wskazuje to na niedomagania przep³ywomierza (ale czytaj
ni¿ej! ),  który ¼le mierzy powietrze. Có¼ z tego ¿e grupie 003 jest
strumieÅ„ masy  powy¿ej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).
Ponadto jak ju¿ jesteÅ›my w grupie 003 to widać ¿e od 1800 do 2500
przep³ywka  pokazuje za du¿y strumieÅ„.
W po³Ä…czeniu z grupÄ… 011, która pokazuje ¿e w ww. zakresie turbo prze³adowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawd¼ czy
sztanga  od gruszki pracuje p³ynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od
tej sztangi  nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich
prÄ™dkoÅ›ci obr. na  najlepiej najwy¿szych mozliwie biegu (no ale wiadomo
ograniczenia prÄ™dkoÅ›ci  wiÄ™c trzeba bacznie uwa¿ać - nie zachÄ™cam ciÄ™ do
³amania przepisów tylko  proponuje rozwiÄ…¿anie problemu). JeÅ›li
butowanie nie pomo¿e to trzeba  wyczyÅ›cić turbo. Albo wpierw lepiej
sprawdzić wszystkie wÄ™¿yki  podciÅ›nieniowe do sterowania turbem (idÄ…ce
do tej "gruszki") i konieczenie  zawór N-75.

OK no wiÄ™c tak ¿eby wszystko by³o jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest od³Ä…czony (w przysz³osci mam go zaÅ›lepić) poprzez zaÅ›lepienie przewodu podciÅ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koÅ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoÅ› by mog³o wp³ywac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy), katalizator wyciÄ™ty, ¿adna z powy¿szych modyfikacji raczej nie ma wp³ywu na te b³Ä™dy bo pokazywa³y siÄ™ one ju¿ wczeÅ›niej z ró¿nÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam ju¿ zregenerowana turbinÄ™ która le¿y w kartonie i czeka na monta¿ wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…¿ podciÅ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przep³ywkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi. DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowied¼ jak bym wiedzia³ ¿e siedzisz w temacie to na b3d bym da³ posta :P

Pzdr
Piotrek

10 Data: Pa?dziernik 31 2011 16:57:10
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: Bugatti 

U¿ytkownik "X-Man"  napisa³ w wiadomoÅ›ci:

OK no wiÄ™c tak ¿eby wszystko by³o jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest od³Ä…czony (w przysz³osci mam go zaÅ›lepić) poprzez zaÅ›lepienie przewodu podciÅ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koÅ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoÅ› by mog³o wp³ywac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy),

To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania b³Ä™dów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wp³yw - trzeba pojechać do tunnera na korekte softu bo chyba nie wymienia³eÅ› wtryskiwacze na wiÄ™ksze tylko dla +20 Nm ;].

katalizator wyciÄ™ty, ¿adna z powy¿szych modyfikacji raczej nie ma wp³ywu na te b³Ä™dy bo pokazywa³y siÄ™ one ju¿ wczeÅ›niej z ró¿nÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam ju¿ zregenerowana turbinÄ™ która le¿y w kartonie i czeka na monta¿ wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…¿ podciÅ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przep³ywkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi.

Skoro napisa³eÅ› ¿e wymienia³eÅ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109 i dalej b³Ä™dy siÄ™ pojawiajÄ… to ja bym posprawdza³ "po³Ä…czenie masy" na pompie VP oraz jeszcze przeczyÅ›ci³ kabel, który mo¿e być zaÅ›niedzia³y.
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowied¼ jak bym wiedzia³ ¿e siedzisz w temacie to na b3d bym da³ posta :P

Nie pisuje ju¿ tam wÅ›ród troli ;-P

Pzdr
Piotrek

Pozdr.
Bugatti

11 Data: Pa?dziernik 31 2011 17:36:48
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: X-Man 

"Bugatti"  wrote in message

U¿ytkownik "X-Man"  napisa³ w wiadomoÅ›ci:
OK no wiÄ™c tak ¿eby wszystko by³o jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest
od³Ä…czony  (w przysz³osci mam go zaÅ›lepić) poprzez zaÅ›lepienie
przewodu podciÅ›nienia,  wtryski niedawno wstawione z koÅ„cówkami 0.216
(nie wiem czy to jakoÅ› by  mog³o wp³ywac na dawkÄ™ paliwa ale raczej
powinna byc wiÄ™ksza i  zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej
mocy),
To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania b³Ä™dów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wp³yw - trzeba pojechać do tunnera na korekte softu bo chyba nie wymienia³eÅ› wtryskiwacze na wiÄ™ksze tylko dla +20 Nm ;].

zgadza siÄ™ i taki mam zamiar ale najpierw chcia³em turbo wyminić tudzie¿ uporać siÄ™ z tymi wszystkimi b³Ä™dami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dajÄ… 15-25km i naprawdÄ™ czuć sporÄ… ró¿nicÄ™ a z tego co czyta³em na forach korekta softu nie jest konieczna (poza tym b³Ä™dy pojawia³y siÄ™ ju¿ wczeÅ›niej przed wtryskami)

katalizator wyciÄ™ty, ¿adna z powy¿szych modyfikacji raczej nie ma wp³ywu na te b³Ä™dy bo pokazywa³y siÄ™ one ju¿ wczeÅ›niej z ró¿nÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam ju¿ zregenerowana turbinÄ™ która le¿y w kartonie i czeka na monta¿ wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…¿ podciÅ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przep³ywkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi.
Skoro napisa³eÅ› ¿e wymienia³eÅ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109
i  dalej b³Ä™dy siÄ™ pojawiajÄ… to ja bym posprawdza³ "po³Ä…czenie masy" na
pompie  VP oraz jeszcze przeczyÅ›ci³ kabel, który mo¿e być zaÅ›niedzia³y.
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

dziwne bo zawór dzia³a za ka¿dym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak muszÄ™ posprawdzać

DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowied¼ jak bym wiedzia³ ¿e siedzisz w temacie to
na  b3d bym da³ posta :P
Nie pisuje ju¿ tam wÅ›ród troli ;-P

znalaz³ siÄ™ "po¿Ä…dny" :P

Pzdr
Piotrek

12 Data: Marzec 05 2012 13:21:59
Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
Autor: X-Man 

"Bugatti"  wrote in message

U¿ytkownik "Lewis" napisa³ w wiadomoÅ›ci:
Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.
Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
X-Man,
logi pokazujÄ… ¿e autko nie jest zdrowe.

Hej,
wymieni³em przep³ywomierz na nowy(remanufactured) orygina³ Bosha gdybyÅ› móg³ zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to by³bym wdziÄ™czny (wiem wielki Å›mietnik ale nie mia³em nikogo do obs³ugi laptopa i dla przypomnienia EGR od³oÄ…czony i zaÅ›lepiony jest) + nadal pojawiajÄ… siÄ™ b³Ä™dy :

Monday,05,March,2012,12:26:22:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG  4922
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 73430
           Additional Info: TMBDG41U558790796     SKZ7Z0D2711307
                      VCID: 56A88406DE5D4BAC
4 Faults Found

19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
        P3005 - 35-10 -  -  - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
        P1657 - 35-10 -  -  - Intermittent
19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus
        P3003 - 35-10 -  -  - Intermittent
17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus
        P1546 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 1

i co jakiÅ› czas zaÅ›wieca siÄ™ kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max 2200rpm pomaga wy³Ä…czenei i w³Ä…czenie zap³onu)

JeÅ›li chodzi o tryb awaryjny to dzieje siÄ™ to zbyt nieregularnie zebym go móg³ z³apać podczas krótkiego logowania ale jeÅ›li mo¿esz mi podpowiedzieć jakie grupy logować to mogÄ™ któregoÅ› dnia po prostu je¼dzić z lapkiem a¿ do skutku. BTW jak byÅ› móg³ jakiÅ› kontakt na priv podać to nie bÄ™dÄ™ zaÅ›mieca³ grupy chyba ¿e ma ktoÅ› jakieÅ› pomys³y co dalej z tym robić.

Pzdr
Piotrek

13 Data: Pa?dziernik 31 2011 09:08:03
Temat: Re: Octavia I analiza b³êdów VAG
Autor: redi 


19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus


To na 99% jest jaka¶ usterka w uk³adzie dogrzewania silnika, takie trzy ¶wiece ¿arowe wkrêcone w króciec wychodz±cy z silnika mniej wiêcej pod pomp± VAC.

pozdr.
Radek

14 Data: Listopad 03 2011 00:18:56
Temat: Re: Octavia I analiza b³êdów VAG
Autor: venioo 

Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.

--
venioo
gg:198909
sprzedam SAMSUNG SGH-i780
sprzedam AUDI 100 C4 2.3 LPG EDITION ;)

15 Data: Listopad 03 2011 01:49:25
Temat: Re: Octavia I analiza b³êdów VAG
Autor: X-Man 

"venioo"  wrote in message

Nie przypalila ci sie jakas wiazka?

w±tpiê...

Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
elektryce?

Na pewno nie...

Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

hmmm nie mogê wykluczyæ wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale sprawdza³em kostki i raczej nigdzie nic za¶niedzia³e nie by³o

Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.

Dzisiaj zdj±³em akumulator i wyczy¶ci³em po³±czenia mas pod nim mo¿e to co¶ skasujê jutro b³êdy i siê oka¿e.

Pzdr
Piotrek

Re: Octavia I analiza błędów VAG



Grupy dyskusyjne