Octavia I analiza b³Ä™dów VAG
1 | Data: Pa?dziernik 30 2011 16:23:01 |
Temat: Octavia I analiza b³êdów VAG | |
Autor: X-Man | Witam 2 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:38:56 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: Witam Poszukaj pod maskÄ… przeka¼nika który odpowiada za grzanie Å›wiec i odciÄ™cie paliwa. Nie pamiÄ™tam jego numeru a w ró¿nych autach ma on ró¿ny numer ale chyba coÅ› w okolicy 109. Nie masz przy tym problemu ¿e po uruchomieniu silnika gaÅ›nie on po kilku sekundach? Sprawd¼ po³Ä…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 3 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:30:43 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: X-Man | "Lewis" wrote in message W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: testowa³em zawór odciÄ™cia paliwa VAGiem i dzia³a poprawnie wiÄ™c przeka¼nik chyab te¿ jest sprawny Nie pamiÄ™tam jego numeru a w ró¿nych autach ma on ró¿ny numer ale chyba coÅ› w okolicy 109. do Å›wiec jest chyba osobny czy siÄ™ mylÄ™ ? tego 109 nie mogÄ™ znale¼Ä‡ ale poszukam jakiejÅ› serwisówki Nie masz przy tym problemu ¿e po uruchomieniu silnika gaÅ›nie on po kilku sekundach? nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaÅ›nie samo z siebie Sprawd¼ po³Ä…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki. hmm przyjrzÄ™ siÄ™ im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy by³y kiepskie ? Pzdr Piotrek 4 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 11:46:25 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-31 00:30, X-Man pisze: "Lewis" wrote in message Od Å›wiec jest w³aÅ›nie przeka¼nik "109" OIDP odcina on równie¿ zawór N109 na pompie. Nie masz przy tym problemu ¿e po uruchomieniu silnika gaÅ›nie on po Hmm poszukaj tej 109 dobrze siÄ™ przyjrzyj czy nie widać syfu, jakiejÅ› Å›niedzi w okolicy tego przeka¼nika, rozbierz go i zobacz czy styki w Å›rodku sÄ… w dobrym stanie. Sprawd¼ po³Ä…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki. Jak mia³o jakiegoÅ› dzwonka czy ktoÅ› je np nadgorliwie my³ karcherem pod maskÄ… to i owszem. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 5 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:44:57 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: Witam A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie trybu awaryjnego. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 6 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:34:50 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: X-Man | "Lewis" wrote in message W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: hmmm nie wyobra¿am se tego za bardzo bo musia³bym wszÄ™dzie laptopa ze sobÄ… wozić i czekać a¿ siÄ™ tryb awaryjny w³Ä…czy logi 3,8,11 zrobione jakieÅ› 2 tygodnie temu: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59114.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59115.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59116.html Pzdr Piotrek 7 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 11:39:52 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-31 00:34, X-Man pisze: "Lewis" wrote in message Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe. Dobrze by by³o jakbyÅ› jednak z³apa³ logi w chwili usterki, obstawiam ¿e bÄ™dzie problem z wystarczajÄ…cÄ… iloÅ›ciÄ… powietrza tylko fajnie by by³o zobaczyć w jakiej pozycji wówczas jest EGR i aktuator od turbo. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 8 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 14:50:05 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Lewis" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe. Wzorowe ? Jak nie do koÅ„ca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale. X-Man, logi pokazujÄ… ¿e autko nie jest zdrowe. Z kana³u 008 wynika ¿e komp tnie wymaganÄ… dawkÄ™ ON. Maksymalnie masz 38,4 mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i dawka nie powinna spadać poni¿ej 39 mg w wy¿szej partii obrotowej a u ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przep³ywomierza (ale czytaj ni¿ej! ), który ¼le mierzy powietrze. Có¼ z tego ¿e grupie 003 jest strumieÅ„ masy powy¿ej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada). Ponadto jak ju¿ jesteÅ›my w grupie 003 to widać ¿e od 1800 do 2500 przep³ywka pokazuje za du¿y strumieÅ„. W po³Ä…czeniu z grupÄ… 011, która pokazuje ¿e w ww. zakresie turbo prze³adowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. Sprawd¼ czy sztanga od gruszki pracuje p³ynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich prÄ™dkoÅ›ci obr. na najlepiej najwy¿szych mozliwie biegu (no ale wiadomo ograniczenia prÄ™dkoÅ›ci wiÄ™c trzeba bacznie uwa¿ać - nie zachÄ™cam ciÄ™ do ³amania przepisów tylko proponuje rozwiÄ…¿anie problemu). JeÅ›li butowanie nie pomo¿e to trzeba wyczyÅ›cić turbo. Albo wpierw lepiej sprawdzić wszystkie wÄ™¿yki podciÅ›nieniowe do sterowania turbem (idÄ…ce do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75. Pozdr. Bugatti 9 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 15:12:25 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: X-Man | "Bugatti" wrote in message U¿ytkownik "Lewis" napisa³ w wiadomoÅ›ci: OK no wiÄ™c tak ¿eby wszystko by³o jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest od³Ä…czony (w przysz³osci mam go zaÅ›lepić) poprzez zaÅ›lepienie przewodu podciÅ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koÅ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoÅ› by mog³o wp³ywac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy), katalizator wyciÄ™ty, ¿adna z powy¿szych modyfikacji raczej nie ma wp³ywu na te b³Ä™dy bo pokazywa³y siÄ™ one ju¿ wczeÅ›niej z ró¿nÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam ju¿ zregenerowana turbinÄ™ która le¿y w kartonie i czeka na monta¿ wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…¿ podciÅ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przep³ywkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi. DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowied¼ jak bym wiedzia³ ¿e siedzisz w temacie to na b3d bym da³ posta :P Pzdr Piotrek 10 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 16:57:10 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "X-Man" napisa³ w wiadomoÅ›ci: OK no wiÄ™c tak ¿eby wszystko by³o jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest od³Ä…czony (w przysz³osci mam go zaÅ›lepić) poprzez zaÅ›lepienie przewodu podciÅ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koÅ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoÅ› by mog³o wp³ywac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy), To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania b³Ä™dów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wp³yw - trzeba pojechać do tunnera na korekte softu bo chyba nie wymienia³eÅ› wtryskiwacze na wiÄ™ksze tylko dla +20 Nm ;]. katalizator wyciÄ™ty, ¿adna z powy¿szych modyfikacji raczej nie ma wp³ywu na te b³Ä™dy bo pokazywa³y siÄ™ one ju¿ wczeÅ›niej z ró¿nÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam ju¿ zregenerowana turbinÄ™ która le¿y w kartonie i czeka na monta¿ wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…¿ podciÅ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przep³ywkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi. Skoro napisa³eÅ› ¿e wymienia³eÅ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109 i dalej b³Ä™dy siÄ™ pojawiajÄ… to ja bym posprawdza³ "po³Ä…czenie masy" na pompie VP oraz jeszcze przeczyÅ›ci³ kabel, który mo¿e być zaÅ›niedzia³y. http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763 DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowied¼ jak bym wiedzia³ ¿e siedzisz w temacie to na b3d bym da³ posta :P Nie pisuje ju¿ tam wÅ›ród troli ;-P Pzdr Pozdr. Bugatti 11 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 17:36:48 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: X-Man | "Bugatti" wrote in message U¿ytkownik "X-Man" napisa³ w wiadomoÅ›ci: zgadza siÄ™ i taki mam zamiar ale najpierw chcia³em turbo wyminić tudzie¿ uporać siÄ™ z tymi wszystkimi b³Ä™dami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dajÄ… 15-25km i naprawdÄ™ czuć sporÄ… ró¿nicÄ™ a z tego co czyta³em na forach korekta softu nie jest konieczna (poza tym b³Ä™dy pojawia³y siÄ™ ju¿ wczeÅ›niej przed wtryskami) katalizator wyciÄ™ty, ¿adna z powy¿szych modyfikacji raczej nie ma wp³ywu na te b³Ä™dy bo pokazywa³y siÄ™ one ju¿ wczeÅ›niej z ró¿nÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam ju¿ zregenerowana turbinÄ™ która le¿y w kartonie i czeka na monta¿ wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…¿ podciÅ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przep³ywkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi.Skoro napisa³eÅ› ¿e wymienia³eÅ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109 dziwne bo zawór dzia³a za ka¿dym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak muszÄ™ posprawdzać DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowied¼ jak bym wiedzia³ ¿e siedzisz w temacie toNie pisuje ju¿ tam wÅ›ród troli ;-P znalaz³ siÄ™ "po¿Ä…dny" :P Pzdr Piotrek 12 |
Data: Marzec 05 2012 13:21:59 | Temat: Re: Octavia I analiza b³Ä™dów VAG | Autor: X-Man | "Bugatti" wrote in message U¿ytkownik "Lewis" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Hej, wymieni³em przep³ywomierz na nowy(remanufactured) orygina³ Bosha gdybyÅ› móg³ zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to by³bym wdziÄ™czny (wiem wielki Å›mietnik ale nie mia³em nikogo do obs³ugi laptopa i dla przypomnienia EGR od³oÄ…czony i zaÅ›lepiony jest) + nadal pojawiajÄ… siÄ™ b³Ä™dy : Monday,05,March,2012,12:26:22:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl Control Module Part Number: 038 906 012 HA Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG 4922 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 73430 Additional Info: TMBDG41U558790796 SKZ7Z0D2711307 VCID: 56A88406DE5D4BAC 4 Faults Found 19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus P3005 - 35-10 - - - Intermittent 18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus P1657 - 35-10 - - - Intermittent 19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus P3003 - 35-10 - - - Intermittent 17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus P1546 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1 1 0 0 1 i co jakiÅ› czas zaÅ›wieca siÄ™ kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max 2200rpm pomaga wy³Ä…czenei i w³Ä…czenie zap³onu) JeÅ›li chodzi o tryb awaryjny to dzieje siÄ™ to zbyt nieregularnie zebym go móg³ z³apać podczas krótkiego logowania ale jeÅ›li mo¿esz mi podpowiedzieć jakie grupy logować to mogÄ™ któregoÅ› dnia po prostu je¼dzić z lapkiem a¿ do skutku. BTW jak byÅ› móg³ jakiÅ› kontakt na priv podać to nie bÄ™dÄ™ zaÅ›mieca³ grupy chyba ¿e ma ktoÅ› jakieÅ› pomys³y co dalej z tym robić. Pzdr Piotrek 13 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 09:08:03 | Temat: Re: Octavia I analiza b³êdów VAG | Autor: redi |
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus To na 99% jest jaka¶ usterka w uk³adzie dogrzewania silnika, takie trzy ¶wiece ¿arowe wkrêcone w króciec wychodz±cy z silnika mniej wiêcej pod pomp± VAC. pozdr. Radek 14 |
Data: Listopad 03 2011 00:18:56 | Temat: Re: Octavia I analiza b³êdów VAG | Autor: venioo | Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala? 15 |
Data: Listopad 03 2011 01:49:25 | Temat: Re: Octavia I analiza b³êdów VAG | Autor: X-Man | "venioo" wrote in message Nie przypalila ci sie jakas wiazka? w±tpiê... Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Na pewno nie... Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala? hmmm nie mogê wykluczyæ wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale sprawdza³em kostki i raczej nigdzie nic za¶niedzia³e nie by³o Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera. Dzisiaj zdj±³em akumulator i wyczy¶ci³em po³±czenia mas pod nim mo¿e to co¶ skasujê jutro b³êdy i siê oka¿e. Pzdr Piotrek |
Re: Octavia I analiza błędów VAG

