Użytkownik "Rafał Łukawski"  napisał w wiadomości 
Które ASO? Konkretnie ?
Pisałeś do Renault Polska z Prośbą o zajęcie stanowiska, względnie gdy Renault Polska się wypnie (nie odpowiadają za jakość ASO) - pisz (pismo,polecone) do ASO - reklamacja. Upublicznij odpowiedz. Tylko takie akcje cos wniosa. Wszyscy wiedza,ze ASO drogie itd. Niech jest drogie, ale niech zapewniaja jakosc.
Do Renault Polska pisałem - na razie e-mail. I szczerze mówiąc oni mnie bardziej wkurzyli niż ASO Stalowa Wola.
Na moje pytanie czy dana część podlega gwarancji dostałem odpowiedź zakończoną "Więcej informacji niestety nie przekażemy w tym temacie."
Odpowiedzi na moje pytania nie dostałem. Za to żeby dowiedzieć się jaki jest zakres gwarancji w Renault trzeba odpowiedzieć na zestaw pytań. Zacytuję bo to ciekawe :)
"
Nr rejestracyjny
Nr nadwozia
Data 1 rejestracji
Przebieg
Nazwę i miejscowość serwisu
Pański adres do korespondencji"
Te nawet rozumiem - choć nie bardzo bo ja pytałem tylko czy dana rzecz podlega gwarancji czy nie- więc nie potrzebny jest mój numer resjtracyjny czy data 1 rejestracji.
Lepsze są następne:
"
    Prosimy również o odpowiedź na poniższe pytania:
Czy posiada Pan inne samochody marki Renault? Jeżeli tak, ile, jakie modele, czy młodsze niż 3 lata?
Przez jak długi okres czasu użytkuje Pan średnio posiadane przez siebie samochody? Czy krócej niż 2 lata?
Ile kilometrów przejeżdża Pan rocznie? Czy więcej niż 15 000km każdym z samochodów?
Czy posiadany przez Pana samochód został zakupiony w kredycie bądź leasingu firmy Renault Credit Polska?
Czy w ciągu ostatnich 10 lat posiadał Pan inne samochody (nowe lub używane) marki Renault? Jeżeli tak, ile i jakie modele?
Czy serwisuje Pan posiadane samochód/y w sieci Autoryzowanych Partnerów Renault?
Czy zamierza Pan dokonać zakupu nowego samochodu marki Renault w ciągu najbliższych  6 m-cy?
Czy może Pan określić swój zawód?
Czy w Pana samochodzie wystąpiła już ta sama usterka lub inne usterki? Jeżeli tak, to ile i jakie?"
I to mnie dobiło - Rozumiem z tego, że największe znaczenie dla zakresu gwarancji w moim aucie ma mój zawód oraz ile i jakie modele samochodów reno posiadam.
-- 
Pawełj
| 4 | 
Data: Marzec 29 2009 10:14:17 | 
| Temat: Re: Opinia o serwisie autoryzowanym - nie polecam | 
| Autor: Rafał Łukawski  | 
 
 I to mnie dobiło - Rozumiem z tego, że największe znaczenie dla zakresu gwarancji w moim aucie ma mój zawód oraz ile i jakie modele samochodów reno posiadam. 
 
 
To ich standardowa ankieta. Moje obserwacje Renault Polska są następujące - jeżeli zaczniesz coś pisać o ASO etc.. wypna się - Oni są TYLKO importerem, nie odpowadają za ASO
 
Dlatego też jedyne pkt. zaczepienia to: 
- Gwarancja 
- Wada konstrukcyjna/fabryczna
 
Wszystkie elementy ruchome się zużywają, to tyle na temat opinii wcześniej wymienionego kierownika.
 
pzdr 
r.
 | 5 | 
Data: Kwiecien 17 2009 21:52:37 |  | Temat: Re: Opinia o serwisie autoryzowanym - nie polecam |  | Autor: wk  |  
Użytkownik "pawelj"  napisał w wiadomości [...] 
 Ogólnie ten serwis to tragedia - czas naprawy niemiłosiernie długi. 
Cygaństwo na każdym kroku. 
Brak jakiegokolwiek nawet płatnego samochodu zastępczego. 
Zerowa znajomość tego samochodu. Hamulce jak były zepsute tak są, nie drążek stuka a łożyska - dwie diagnozu obie 100% nietrafione. 
 
Potwierdzam. Ten serwis to porazka na calej linii. 
W moim przypadku 1-szy przeglad Meganki trwal 2h a polegal na....... 
Wymianie oleju i filtra oleju. 
Gosc chodzil tam i nazad, czegos szukal, znikal na 20min, pomagal kolegom przy innych samochodach. 
Na pytanie czy nie trzeba resetowac w komputerze "przegladu gwarancyjnego" powiedzial ze to dopiero po 30tys. km. 
Oczywiscie po tygodniu zapalila sie lampka od przegladu :/
 Na razie nie będę polecał serwisu który ma się zająć obecnie moim samochodem ale wrażenia jak najbardziej różne od tych stalowowolskich. 
 
Renault w stalowej woli jest chyba od roku i widac dopiero sie ucza (szkoda tylko ze kosztem klientow). 
Po wizycie w tym ASO wiem jedno - raczej sie juz tam nie pojawie.
 
wk
 | 6 | 
Data: Kwiecien 21 2009 21:12:47 |  | Temat: Re: Opinia o serwisie autoryzowanym - nie polecam |  | Autor: pawelj  |  
 
 
 Renault w stalowej woli jest chyba od roku i widac dopiero sie ucza (szkoda tylko ze kosztem klientow). 
Po wizycie w tym ASO wiem jedno - raczej sie juz tam nie pojawie. 
 
Ja też.:) 
Dość miło mnie zaskoczyli w ASO Mielec. No i czynne do 22 czy 23 co akurat dla mnie jest dużym plusem
 
--  
Pawełj
  |  |  |