Użytkownik "Ivam"  napisał w wiadomości 
Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie spowoduje, ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?
Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie trzymaja wymiarow napisanych na plytce).
utwardzane tak, ale wg mnie są za cienkie, zeby byly utwardzane powierchniowo, wiec ich twartość będzie równa w całym przekroju.
No chyba, ze mnie ktoś poprawi.
ps. a jakie kupić? Do mojego np. pasują oryginały od Forda.
-- 
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3
| 4 | Data: Lipiec 21 2012 17:49:22 | 
| Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? | 
| Autor: Kuczu | 
W dniu 2012-07-21 17:46, Kuba (aka cita) pisze:
 
 utwardzane tak, ale wg mnie sÄ
 za cienkie, zeby byly utwardzanepowierchniowo, wiec ich twartoć bÄdzie równa w całym przekroju.
 
 
 
tak
 
--  
Kuczu
 
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 | 5 | Data: Lipiec 21 2012 18:03:16 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: Ivam |  Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomoĹci grup 
 tak
 
:) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:
 
FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te 0,05mm) czy olac i zostawic minimum?
 
--  
pzdr: 
Ivam
 
scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla UpoĹledzonych Umysłowo
 | 6 | Data: Lipiec 21 2012 21:15:54 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: AZ |  On 2012-07-21, Ivam  wrote:
 :) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:
 
 FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej
 maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie
 pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie
 plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te
 0,05mm) czy olac i zostawic minimum?
 
 
 
Jest w normie? Jak jest to zostaw.
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 | 7 | Data: Lipiec 22 2012 08:46:34 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: Ivam |  Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup 
 Jest w normie? Jak jest to zostaw.
 
Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na jesien kolesia zawolam i tyle.
 
--  
pzdr: 
Ivam
 
scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo
 | 8 | Data: Lipiec 22 2012 08:37:59 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: AZ |  On 2012-07-22, Ivam  wrote:
 Jest w normie? Jak jest to zostaw.
 Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale
 luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na
 jesien kolesia zawolam i tyle.
 
 
 
Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma), 
na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 | 9 | Data: Lipiec 22 2012 10:43:03 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: Kuczu |  W dniu 2012-07-22 10:37, AZ pisze:
 
 Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)
 
 
Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2
 
--  
Kuczu
 
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 | 10 | Data: Lipiec 22 2012 08:51:36 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: AZ |  On 2012-07-22, Kuczu  wrote:
 Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)
 
 Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2
 
 
 
No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz 
sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza, 
u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza 
a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 | 11 | Data: Lipiec 22 2012 11:10:05 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: Kuczu |  W dniu 2012-07-22 10:51, AZ pisze:
 On 2012-07-22, Kuczu  wrote:
 No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luzJa u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)
 
 Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2
 
 
 sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
 u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
 a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.
 
 
 
Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a nie 0,25
 
--  
Kuczu
 
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 | 12 | Data: Lipiec 22 2012 09:12:59 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: AZ |  On 2012-07-22, Kuczu  wrote:
 Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
 nie 0,25
 
 
 
Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej 
0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 | 13 | Data: Lipiec 22 2012 11:19:10 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: Kuczu |  W dniu 2012-07-22 11:12, AZ pisze:
 On 2012-07-22, Kuczu  wrote:
 Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniejSkoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
 nie 0,25
 
 
 0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.
 
 
 
Czyli listki 0.20 i 0.15. Wiecej nie potrzeba
 
--  
Kuczu
 
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
 | 14 | Data: Lipiec 22 2012 12:32:35 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: Ivam |  Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup 
 No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luzsie powieksza,
 
 
No wlasnie o to mi chodzi - czy fazery/t-koty maja tak, ze sie powieksza, czy maja tak, ze sie kasuje. Jak sie powieksza to mam w d... ruszac, a jak sie kasuje to by wypadalo ruszyc. Wydech ma byc 0,2-0,3 a listek 0,2 wchodzi bardzo ciezko. Listek 0,18 wchodzi luzno.
 Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
 
Ja odkad zrobilem glowice to stoja jak zamurowane.
 
--  
pzdr: 
Ivam
 
scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo
 | 15 | Data: Lipiec 21 2012 21:17:40 |  | Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac? |  | Autor: AZ |  On 2012-07-21, Ivam  wrote:
 Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
 trzymaja wymiarow napisanych na plytce).
 
 
 
Obojetne. Ja tam daje co maja, hot camsy albo te z Larssona. W tych i tych 
wymiar napisany na plytce mozna se w dupe wsadzic. +/- 0,05 to norma.
 
--   
Artur 
ZZR 1200
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |