Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
1 | Data: Marzec 18 2010 13:21:38 |
Temat: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Autor: Lopez |
2 |
Data: Marzec 18 2010 14:24:46 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] |
Dwa dni temu dosta³em nowe auto od firmy, wcze¶niej by³o to Octavia 1.9 TDI na prawdê uwa¿asz, ¿e Octavia 1.4 FSI jest cicha? chyba, ¿e porównawczo do diesla? niemniej cieszê siê Twoim szczê¶ciem :-) brat 3 |
Data: Marzec 18 2010 15:10:36 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | na prawdê uwa¿asz, ¿e Octavia 1.4 FSI jest cicha? Wsi±d¼ do zafiry :) 4 |
Data: Marzec 18 2010 18:35:18 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit |
na prawdê uwa¿asz, ¿e Octavia 1.4 FSI jest cicha? Zafiry A czy B i z jakim silnikiem? zreszt±, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodzi³ po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie samochodów, w miarê nie¼le by³o w Omegach czy V-B na tle konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawa³y na niekorzy¶æ np przy francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a pó¼niej V-C vs. C5 itd), brat 5 |
Data: Marzec 19 2010 09:07:35 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-03-18 18:35, *bratPit* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Wsi±d¼ teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel, czy benzyna przy zamkniêtych oknach :). Jest ¶wietnie wyciszona. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 6 |
Data: Marzec 19 2010 17:24:27 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur Ma¶l±g | Mirek Ptak pisze: Wsi±d¼ teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel, czy benzyna przy zamkniêtych oknach :). Jest ¶wietnie wyciszona. Mówisz, ¿e jest lepiej ni¿ w tym co masz w stopce? -- Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro. 7 |
Data: Marzec 22 2010 09:29:56 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] |
na prawdê uwa¿asz, ¿e Octavia 1.4 FSI jest cicha? nareszcie :-) jak bêdê u zaprzyja¼nionego dealera, a¿ z ciekawo¶ci wezmê testówkê na jazdê próbn± na obwodnicê ;-) brat 8 |
Data: Marzec 19 2010 22:50:50 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: huri_khan | Dnia Thu, 18 Mar 2010 18:35:18 +0100, bratPit napisa³(a): zreszt±, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodzi³ Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie mia³y maty wyg³uszaj±cej na ¶cianie grodziowej silnika. -- [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY] 9 |
Data: Marzec 22 2010 09:49:54 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] |
zreszt±, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodzi³ to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z silnikami diesla te¿ oszczêdzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie je¿d¿± tymi autami, po kilku godzinach g³owa boli - ale w czasach Astry G przedclassicowej te¿ by³y wersje bez wyg³uszeñ zewnêtrznych na grodzi, nie mia³y jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR, ja mam X16SZR- ale zamontowa³em wszystko co Adam Opel przewidzia³ w temacie fabrycznego wyg³uszenia do Astr G w przeró¿nych wersjach, zatem matê pod maskê, na ¶cianê grodziow±, dolne elementy pod deskê rozdzielcz± nad nogami kierowcy i pasa¿era, dodatkowo za³o¿y³em kolejne warstwy na ¶cianê grodziow±, po³o¿y³em specjalne wyg³uszenia przemys³owe na podszybiu zewnêtrznym, zmieni³em t³umik ¶rodkowy na wersjê od silników 16V i zrobi³o siê przyzwoicie, niemniej trzeba by w³o¿yæ w to jeszcze trochê pracy aby efekt by³ na prawdê OK, (po ca³ej operacji okaza³o siê ¿e teraz szumy toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie s³ychaæ i zabawa zaczyna siê od pocz±tki heh) brat 10 |
Data: Marzec 19 2010 00:19:56 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bastion |
na prawdê uwa¿asz, ¿e Octavia 1.4 FSI jest cicha? Rozwin swoja wypowiedz. Halasowac potrafi kazde auto. Jezdzilem paroma dieslami i w Zafirze jest naprawde OK. 11 |
Data: Marzec 20 2010 16:14:28 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | Bastion pisze: U¿ytkownik "szymo" napisa³ w wiadomo¶ci Mówiê o zafirze a 1.6 benzyna oko³o 3500 obrotów. Uwa¿am ¿e dotakowy komentarz jest zbêdny 12 |
Data: Marzec 18 2010 14:26:48 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Lopez pisze: I powiem jedno: nigdy wiêcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, ¿e mam samochód a nie traktor. to przejedz siê fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :) -- krzysiek82 13 |
Data: Marzec 18 2010 13:36:56 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | krzysiek82 napisa³(a): Lopez pisze:samochód a
Fiata mi nie kupi±, mo¿e i szkoda bo s± bardzo ³adne. Ale powiem szczerze, ¿e od 3 dni nie wierzê w to, ¿e diesel bêdzie cichszy od turbo benzyny. Ja bêdê mia³ kiedy¶ okazje to chêtnie siê przejadê. PS. Co to jest multijet? L. -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 14 |
Data: Marzec 18 2010 14:40:49 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Borys Pogore³o | Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:36:56 +0000 (UTC), Lopez napisa³(a): Fiata mi nie kupi±, mo¿e i szkoda bo s± bardzo ³adne. Cichszy raczej nie bêdzie, ale wiele zale¿y od wyg³uszenia komory silnika. Co to jest multijet? Kolejna generacja fiatowskiego JTD, oznaczana jako JTDm. -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl 15 |
Data: Marzec 18 2010 14:45:09 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Lopez pisze: PS.nowsze JTD ju¿ z nastêpn± generacj± CR i g³owic± 16 zaworów. Cieszê siê, ¿e Ci siê dobrze je¼dzi to w koñcu najwa¿niejsze ¿eby by³a przyjemno¶æ z jazdy. -- krzysiek82 16 |
Data: Marzec 18 2010 16:04:46 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Massai | Lopez wrote: krzysiek82 napisa³(a): We¼ pod uwagê ¿e mia³e¶ bardzo g³o¶nego diesla - nawet jak na diesla ;-) S± znacznie cichsze. -- Pozdro Massai 17 |
Data: Marzec 18 2010 13:42:23 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | Fiata mi nie kupi±, mo¿e i szkoda bo s± bardzo ³adne. polecam 5 cylindrow w 2.4JTD :) - czasami musze ludzi przekonywac ze jednak jada dieslem 18 |
Data: Marzec 18 2010 14:34:27 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Agent |
Czy ja wiem? Octavi nie porównywa³em ale Corollê poprzedni model z silnikiem 1.4 D4D 90 KM i obecny model z silnikiem 1.6 16V 122 KM. Ani nie by³o w benzynie czuæ tych 32 KM wiêcej ani te¿ nie by³o nic ciszej. 19 |
Data: Marzec 18 2010 13:43:43 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | Czy ja wiem? Octavi nie porównywa³em ale Corollê poprzedni model z silnikiem D4D raczej szalu nie robi - najcichsze sa chyba francuskie diesle 20 |
Data: Marzec 18 2010 21:58:30 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur Ma¶l±g | hamberg pisze: Czy ja wiem? Octavi nie porównywa³em ale Corollê poprzedni model z silnikiem Nie musi robiæ sza³u - jest cichy, podobnie jak i wcze¶niejszy 2.0D. HDI PSA s± cichusieñkie - to fakt. Te stare silniki VW (choæ nie do zdarcia) s± g³o¶ne i wibruj±ce - nowsze te¿ jako¶ mnie niespecjalnie przekona³y. BTW - to co teraz wk³adaj± do Opli (CDTI) to te¿ jaka¶ pora¿ka, bior±c oczywi¶cie pod uwagê konkurencjê japoñsko-francusk±. -- Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro. 21 |
Data: Marzec 18 2010 22:56:06 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Artur Ma¶l±g pisze: Nie musi robiæ sza³u - jest cichy, podobnie jak i wcze¶niejszy Z kolei w 2,7HDI V6 dzwiek jest bardzo przyjemny, na tyle przyjemny ze nawet mi sie bardziej podoba od R6 benz. z BMW :) - zaraz mnie zlinczuja ;). Nie mialem jeszcze okazji pojezdzic 3.0HDI ale mam nadzieje ze tez bedzie conajmniej tak dobry:) Pozdrawiam Pawel 22 |
Data: Marzec 18 2010 22:54:42 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: BartekK | W dniu 2010-03-18 21:58, Artur MaÅ›lÄ…g pisze: BTW - to co teraz wk³adajÄ… do Opli (CDTI)Bo to jest "w³oska technologia, niemiecki temperament". Ale te cdti mocno ró¿niÄ… siÄ™ miÄ™dzy sobÄ…, je¼dzi³em 4szt 1.3cdti (2x comboC, 1x corsaD, 1x Astra) i ka¿dy zupe³nie odmienne parametry - najgorzej "stare" combo, dok³adnie identyczne combo ale z 2009 ju¿ inaczej jedzie (ma nawet w danych wiÄ™kszÄ… moc), w corsie jecha³o to tak sobie, g³oÅ›ne by³o, niby corsa=combo, ale skrzynia chyba inna. A najlepiej 1.3 jecha³o (o dziwo) w najciÄ™¿szej Astrze! A to ¿e by³o tam te¿ najcichsze, to oczywiste (wiÄ™cej wyt³umieÅ„ itp). -- | Bartlomiej Kuzniewski | GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 23 |
Data: Marzec 18 2010 14:37:58 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Borys Pogore³o | Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisa³(a): Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;) Moje plomby maj± siê ¶wietnie. Ale to tylko w³oski szrot ;) -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl 24 |
Data: Marzec 18 2010 14:45:58 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Borys Pogore³o pisze: Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;) mam teraz w rodzinie jedno TDI mimo i¿ z tego samego rocznika co punto to przepa¶æ w kulturze pracy ogromna na korzy¶æ fiata :) -- krzysiek82 25 |
Data: Marzec 18 2010 14:49:40 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] | Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te po prostu do Octavii "zapominaj±" wsadziæ wyciszeñ, ¿eby sobie w koncernie nie robiæ konkurencji, brat 26 |
Data: Marzec 21 2010 20:42:52 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin Jan | bratPit[pr] pisze: Ogólnie nie chodzi o osi±gi bo nie jestem jakim¶ maniakiem prêdko¶ci, choæ te guzik prawda. je¿d¿ê golfem V od nowo¶ci, straszny klekot. Dopiero w passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób dla których golf to marzenie i jak mówiê ¿e to auto ciosane siekier± to mi w g³owê pukaj± he he . pozdrawiam marcin 27 |
Data: Marzec 18 2010 17:51:33 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: to | Borys Pogore³o wrote: Albo mia³eÅ› ten samochód nie¼le zar¿niÄ™ty albo TDI widocznie tak ma ;) W Occie TDI nawet schowek siÄ™ wzbudza od klekotu. ;-) -- cokolwiek 28 |
Data: Marzec 18 2010 20:52:58 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Borys Pogore³o pisze: Albo mia³e¶ ten samochód nie¼le zar¿niêty albo TDI widocznie tak ma ;) Jezdzilem sporo nówk± z salonu, po 500km trasy mialem serdecznie dosc klekotania. Choc sama charakterystyka silnika jest bardzo przyzwoita. Pozdrawiam Pawel 29 |
Data: Marzec 18 2010 22:07:12 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Borys Pogore³o pisze: Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisa³(a): Hmm, parê tygodni temu, razem z s±siadem równocze¶nie odpalali¶my traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po ca³onocnym postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpalili¶my równo i wysiedli¶my by oskrobaæ szyby. On zapyta³ szyderczo "co? nie odpali³?". A ja na to "no przecie¿ chodzi". S±siadowi kopara opad³a, bo ¿eby us³yszeæ, musia³ podej¶æ 2m bli¿ej. G³ównie dlatego, ¿e jego TDI budzi³o chyba ca³± ulicê. Chocia¿ faktem jest, ¿e moje auto jest niemal o po³owê m³odsze i z przebiegiem w okolicy 1/2 tego TDI. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzeda¿ 30 |
Data: Marzec 18 2010 22:35:25 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: R2r | W dniu 2010-03-18 22:07, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Hmm, parÄ™ tygodni temu, razem z sÄ…siadem równoczeÅ›nie odpalaliÅ›my Có¿, VW te¿ ju¿ przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak pó¼no? -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 31 |
Data: Marzec 19 2010 06:07:10 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | R2r pisze: Có¿, VW te¿ ju¿ przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak pó¼no? Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. A to tylko slepa uliczka byla. -- Karolek 32 |
Data: Marzec 19 2010 13:00:51 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: R2r pisze: i mieli racjÄ™... A to tylko slepa uliczka byla. ....wprowadzili CR bo zauwa¿yli ¿e gawied¼ sie ucieszy ¿e skoro silnik jest cichobie¿ny to bÄ™dzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistoÅ›ci wprowadzili CR bo niezawodnoæ tego uk³adu jest marna i dzieki temu bÄ™dÄ… mieć kasÄ™ od og³upionej gawiedzi elementy tego systemu. Choć wcale nie twierdzÄ™ ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodnoÅ›ci i wogóle by³y super...ale na pewno by³y trwalsze ni¿ CR + pierdzilion czujników. Tak wiem ¿e jeszcze kolejnym powodem by³y normy emisji Euro 5...z tym ¿e jeÅ›li in¿ynierstwo i szefostwo mia³o odwagÄ™ i wiedzÄ™ to wygarne³oby UE do garde³ ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie majÄ… niez³e pensje (na lewo) z przytakiwaniem (¿e im temperaturka roÅ›nie) ecofaszystom . -- Bugatti 33 |
Data: Marzec 19 2010 14:03:41 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Bugatti pisze: ...wprowadzili CR bo zauwa¿yli ¿e gawied¼ sie ucieszy ¿e skoro silnik jest cichobie¿ny to bÄ™dzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistoÅ›ci wprowadzili CR bo niezawodnoæ tego uk³adu jest marna i dzieki temu bÄ™dÄ… mieć kasÄ™ od og³upionej gawiedzi elementy tego systemu. SkÄ…d taka teoria :)? Masz na to jakieÅ› sensowne dowody? -- krzysiek82 34 |
Data: Marzec 19 2010 18:43:07 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "krzysiek82" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Bugatti pisze: Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa uk³adu CR, pompy i jej wra¿liwoÅ›ci na "czystoæ paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy s³ysza³eÅ› ¿e ktoÅ› wymienia³ pompowtryski a ile razy pompe, wtryski CR...ju¿ teraz pewno wiesz. Pozdr. -- Bugatti 35 |
Data: Marzec 21 2010 16:35:08 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze:
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje. -- Karolek 36 |
Data: Marzec 21 2010 20:35:15 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: V-Tec | Karolek pisze: Bugatti pisze: a kolega nie ma tds-a przypadkiem? -- pozdr, W. 37 |
Data: Marzec 21 2010 21:37:16 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | V-Tec pisze:
I TDSa i d i TS ;> -- Karolek 38 |
Data: Marzec 21 2010 22:18:28 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Karolek pisze: i TS ;> Kupi³eÅ› AlfÄ™? Nie cudzo³ó¿. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzeda¿ 39 |
Data: Marzec 22 2010 06:05:54 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Karolek pisze: Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :> -- Karolek 40 |
Data: Marzec 21 2010 23:01:21 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: V-Tec | Karolek pisze: V-Tec pisze: a, ok, bo tds-y nie sÄ… common rail (ani wtrysk bezpoÅ›redni). -- pozdr, W. 41 |
Data: Marzec 22 2010 06:06:27 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | V-Tec pisze: I TDSa i d i TS ;> No nie sa, niestety :/ -- Karolek 42 |
Data: Marzec 23 2010 09:40:03 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: | Karolek pisze:tzn -- Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 43 |
Data: Marzec 21 2010 23:12:48 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci:
PD sypiÄ… siÄ™ w 2.0 TDI 140....zaÅ› w 1.9 to owszem ¿e nie sÄ… mega trwa³e ale nie mów mi ¿e w nich częściej pada pompowtrysk ni¿ wtryskiwacz cr ... zwa¿ywszy na fakt ¿e silników z CR jest mniej ni¿ z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "Å›wietnoÅ›ci" CR. Pozdr. -- Bugatti 44 |
Data: Marzec 21 2010 23:17:51 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Bugatti pisze: PD sypiÄ… siÄ™ w 2.0 TDI 140....zaÅ› w 1.9 to owszem ¿e nie sÄ… mega trwa³e ale nie mów mi ¿e w nich częściej pada pompowtrysk ni¿ wtryskiwacz cr A jednak. ... zwa¿ywszy na fakt ¿e silników z CR jest mniej ni¿ z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "Å›wietnoÅ›ci" CR. Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawa³byÅ› siÄ™ na polityka z takÄ… manipulacjÄ…. :P CR jest mniej popularne ni¿ PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i w³oskie TD od jakichÅ› 10-ciu lat to CR. Fordowskie te¿. I to nie tylko w osobówkach, ale te¿ we wszelkiej maÅ›ci dostawczakach. Tobie naprawdÄ™ siÄ™ wydaje, ¿e VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzeda¿ 45 |
Data: Marzec 22 2010 00:11:55 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Bugatti pisze: Nie wrzucam do jednego wora tylko pisÄ…c to chcia³em pokazać ¿e nowoczesna technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p CR jest mniej popularne ni¿ PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i w³oskie TD od jakichÅ› 10-ciu lat to CR. Fordowskie te¿. I to nie tylko w osobówkach, ale te¿ we wszelkiej maÅ›ci dostawczakach. Nie. Z importu VAG ma ok 32%. Mo¿e troszkÄ™ przesadzi³em z tym udzia³em VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi ¿e PD jest trwalsze ni¿ CR. Pozdr. -- Bugatti 46 |
Data: Marzec 22 2010 11:18:10 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja. 47 |
Data: Marzec 22 2010 08:42:35 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' MaÅ›lÄ…g | Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawa³byÅ› siÄ™ na polityka z takÄ… manipulacjÄ…. :P Wiesz, tak lepiej wyglÄ…da - jakoÅ› przecie¿ trzeba choć próbować bronić swych teorii. To nic, VP to zupe³nie inny uk³ad zasilania, ale nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej. CR jest mniej popularne ni¿ PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i w³oskie TD od jakichÅ› 10-ciu lat to CR. Fordowskie te¿. I to nie tylko w osobówkach, ale te¿ we wszelkiej maÅ›ci dostawczakach. Tendencja jest dok³adnie odwrotna, a wrÄ™cz bym napisa³, ¿e PD jest stosunkowo niewiele na rynku. Tobie naprawdÄ™ siÄ™ wydaje, ¿e VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? Nawet gdyby, to wcale by nie znaczy³o, ¿e PD to 100% tych 50% diesli :) 48 |
Data: Marzec 22 2010 06:14:13 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI). Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/ zwa¿ywszy na fakt ¿e silników z CR jest mniej ni¿ z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "Å›wietnoÅ›ci" CR. Mniej? Wrecz przeciwnie. Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to ponad 10) CR. -- Karolek 49 |
Data: Marzec 22 2010 06:55:42 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci:
A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS s³ysza³eÅ› ...(pewnie tak). O TDCI napisano ju¿ wiele. D4D od 2-3 lat te¿ posz³y na dno. Mo¿na by tak wymieniać. Bronicie te CR jakby by³y Å›wiÄ™te ;-) Teraz w wiÄ™kszoÅ›ci przypadku s³yszy siÄ™ o adaptacji CR po wymianie (kody IMA etc.)..bo nie ka¿dy warsztat ma testery i wiedze ntt. Pozdr. -- Bugatti 50 |
Data: Marzec 22 2010 07:27:15 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Tu nie chodzi o bronienie CR. Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie. -- Karolek 51 |
Data: Marzec 22 2010 23:42:05 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Tu nie chodzi o bronienie CR. 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dajÄ… pod 2050 barów (w ciÄ™¿arówka pod 2200 ale nie o ciÄ™¿arówkach tu mówimy ;) )...zaÅ› CR II w 2.0 TDI 143 dajÄ™ 1800 barów 1:0 dla PD 2. Koszty: CR 2.0 TDI 143 pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 z³ (cena z alledrogo) Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 z³/sztuka http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=122042&cPath=a_5_6724_24496&cat=0 pompa paliwa zasysajÄ…ca z baku zarówno dla PD i CR ceny sÄ… podobne 150-400 z³ (z allegro) BiorÄ…c górne ceny ³Ä…cznie mamy - 7800 z³ 1.9 TDI PD pompowtryski 038 130 073 BQ 700 z³ /sztuka (z alledrogo) pompy wysokiego cisnienia oczywiÅ›cie BRAK pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 z³ pompa podciÅ›nienia-Vacum ~ 500 z³ tutaj tak¿e biorÄ…c górne stawki - 3700 z³ kolejny punkt dla PD Zapewne znów wymyÅ›lisz sobie ¿e celowo poda³em celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty mo¿esz wszystko wymyÅ›leć (np. czemu nie zrobi³em zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauwa¿ jedno...ja podajÄ™ cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czy¿ nie ? ;) Ponadto jeÅ›li by³byÅ› w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym to w³aÅ›ciele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....wiem ¿e proszÄ™ CiÄ™ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ™ abyÅ› ty i inni uÅ›wiadomili sobie ¿e utrzymanie CR jest DROÅ»SZE ni¿ PD. Pozdrawiam -- Bugatti 52 |
Data: Marzec 22 2010 23:46:11 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Bugatti" napisa³ w wiadomoÅ›ci: 53 |
Data: Marzec 23 2010 01:10:23 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: LOL Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. 2. Koszty: Niezle bzdury. Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak sie w zasadzie nie psuje). Wiec odjalbym lekko 1000zl. Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Chcialbys :> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :> Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>
To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :> Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum.... VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac. Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;> wiem ¿e proszÄ™ CiÄ™ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ™ abyÅ› ty i inni uÅ›wiadomili sobie ¿e utrzymanie CR jest DROÅ»SZE ni¿ PD. Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. -- Karolek 54 |
Data: Marzec 23 2010 09:29:03 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci:
Mam tego Å›wiadomoæ ...ale porównywa³em jednostki o podobnej mocy...bo jakbym porównywa³ 3.0 TDI to byÅ› sie oburzy³. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS mia³y wadÄ™ fabrycznÄ… z napinaczami rozrzÄ…du (ale to nie takie straszne przecie¿ ka¿dy ma 12 000 z³ na rozrzÄ…d) oraz jeszcze wiÄ™kszy problem z wtryskami...jest o tym d³ugi wÄ…tek na forum audi....Å›miem twierdzić ¿e to wiesz tylko trzymasz siÄ™ swojej teorii. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Owszem...i wp³ywa to na cichobie¿noæ motorowni oraz na normy emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjnoÅ›ci Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Po odjÄ™ciu twoich wyciosanych niewiadomo skÄ…d 1000 z³ nadal mamy 6800 z³ ;> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR s³ysza³ panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie ka¿dy warszat ma taki tester. PD lecÄ… w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauwa¿alny w porównaniu do ogó³u choćby 3.0TDi-CR
Owszem..zgodzÄ™ siÄ™ ¿e VP ciut mniej pali ni¿ PD....lecz pamiÄ™taj ¿e od poczÄ…tku mówi³eÅ› o PD vs CR i teraz siÄ™ juz motasz VP. Zapewne znów wymyÅ›lisz sobie ¿e celowo poda³em celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty mo¿esz wszystko wymyÅ›leć (np. czemu nie zrobi³em zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauwa¿ jedno...ja podajÄ™ cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czy¿ nie ? ;) JesteÅ› mechanikiem ? JeÅ›li tak to wspó³czuje twoim klientom bo wartoæ merytoryczna twoich postów jest marna. Ponadto jeÅ›li by³byÅ› w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym to w³aÅ›ciele wymieniali PD ? Ja ciebie o to prosi³em...jest mo¿e kilka padniÄ™tych PD...lecz z tych kilku wiÄ™kszoæ jest z 2.0PD Jak widać znów lejesz wodÄ™ bez ¿adnego pokrycia. wiem ¿e proszÄ™ CiÄ™ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ™ abyÅ› ty i inni uÅ›wiadomili sobie ¿e utrzymanie CR jest DROÅ»SZE ni¿ PD. Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy ³omotano na tym forum za te nieszczesne lejÄ…ce wtryski....ehh Karolek ;) -- Bugatti 55 |
Data: Marzec 23 2010 17:08:06 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: LOL Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW. Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma. Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie zrobisz. Chcialbys :> Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :> Ja ciebie o to prosi³em...jest mo¿e kilka padniÄ™tych PD...lecz z tych kilku wiÄ™kszoæ jest z 2.0PD Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote. Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly, wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :> -- Karolek 56 |
Data: Marzec 23 2010 17:46:59 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: 57 |
Data: Marzec 23 2010 18:01:02 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Bugatti pisze: U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: To ca³kiem tak jak i Ty. :P Póki co, nie przedstawi³eÅ› ¿adnego sensownego argumentu na poparcie swoich Å›mia³ych stwierdzeÅ„. EOT ;) Chcia³byÅ›. Ale my Ci nie damy siÄ™ ewakuować. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 58 |
Data: Marzec 23 2010 21:26:09 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: U¿ytkownik "Karolek" napisa³ w wiadomoÅ›ci: ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne? Wyniki badan laboratoryjnych?
Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;> -- Karolek 59 |
Data: Marzec 19 2010 14:20:52 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' MaÅ›lÄ…g | Bugatti pisze: Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. JakieÅ› uzasadnienie? A to tylko slepa uliczka byla. Aha, wprowadzenie CR to by³o ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria. Ale w rzeczywistoÅ›ci wprowadzili CR bo niezawodnoæ tego uk³adu jest marna i dzieki temu bÄ™dÄ… mieć kasÄ™ od og³upionej gawiedzi elementy tego systemu. Nie, no jasne. Mo¿esz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA? Choć wcale nie twierdzÄ™ ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodnoÅ›ci i wogóle by³y super...ale na pewno by³y trwalsze ni¿ CR + pierdzilion czujników. Póki nie by³o pompowtrysków to owszem, mo¿na by³o mówić o niezawodnoÅ›ci. Tak wiem ¿e jeszcze kolejnym powodem by³y normy emisji Euro 5...z tym ¿e jeÅ›li in¿ynierstwo i szefostwo mia³o odwagÄ™ i wiedzÄ™ to wygarne³oby UE do garde³ ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie majÄ… niez³e pensje (na lewo) z przytakiwaniem (¿e im temperaturka roÅ›nie) ecofaszystom . No tak, trzeba by³o od razu od tego zacząć, wtedy by nie by³o wÄ…tpliwoÅ›ci, dlaczego te stare konstrukcje VW mia³y być najlepsze na Å›wiecie. 60 |
Data: Marzec 19 2010 18:40:11 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Artur 'futrzak' MaÅ›lÄ…g" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Bugatti pisze: Spójrz na budowe pompy wysokiego ciÅ›nienia CR...to¿ to drugi silnik...masz w nim suw ssania, t³oczenia, t³oczek, wa³ek napÄ™dowy...gdybys wiedzia³ jak dzia³a CR to byÅ› takie pytania nie zadawa³. W PD te¿ mia³eÅ› t³oczek ale tylko jednÄ… pompe paliwka przy baku... Jak teraz tego nie zrozumiesz ¿e im wiÄ™cej elementów tym wiÄ™ksza zawodnoæ systemu to nigdy tego nie zrozumiesz A to tylko slepa uliczka byla. Nie napisa³em ¿e gawied¼ tego ¿Ä…da³a - czytaj ze zrozumieniem. ZresztÄ… .. kto tym wÄ…tku cieszy siÄ™ z CR..no kto ;-) ? Ale w rzeczywistoÅ›ci wprowadzili CR bo niezawodnoæ tego uk³adu jest marna i dzieki temu bÄ™dÄ… mieć kasÄ™ od og³upionej gawiedzi elementy tego systemu. A ty mo¿esz wskazać ile widzia³eÅ› zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w stosunku do lejÄ…cych pompowtrysków ? No tak, trzeba by³o od razu od tego zacząć, wtedy by nie by³o Wymiga³eÅ› siÄ™ od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisa³eÅ› jakiÅ› wiersz ....ble ;-p Pozdr. -- Bugatti 61 |
Data: Marzec 19 2010 18:51:08 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur MaÅ›lÄ…g | Bugatti pisze: "Artur 'futrzak' MaÅ›lÄ…g" napisa³ w wiadomoÅ›ci: Dobrze, dziÄ™kujÄ™, wiÄ™cej pytaÅ„ nie mam - na szczęście doskonale wiem jak to dzia³a, a sensownych argumentów przeciw ju¿ siÄ™ nie spodziewam. Ogólniki o awaryjnoÅ›ci mo¿esz zachować dla siebie. Jak odpowiesz na zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to ma¿e zmieniÄ™ zdanie o Twojej argumentacji. -- Jutro to dziÅ› - tyle ¿e jutro. 62 |
Data: Marzec 21 2010 13:29:54 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "Artur MaÅ›lÄ…g" napisa³ w wiadomoÅ›ci:
Problemy CR dot. silników PSA sÄ… podobne jak u innych...nie ma co bic piany i siÄ™ powtarzać. Pozdr. -- Bugatti 63 |
Data: Marzec 19 2010 06:58:35 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | twierdzê ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodno¶ci i wogóle by³y a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? 64 |
Data: Marzec 19 2010 18:30:17 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | U¿ytkownik "hamberg" napisa³ w wiadomo¶ci: twierdzê ¿e PD i VP mia³y wysoki wspó³czynnik niezawodno¶ci i wogóle by³y a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? -- -- -- -- -- -- -- -- Na przyk³adzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD): 1.czujnik ci¶nienia paliwa 2. czujnik po³o¿enia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie by³o przepustnicy) 3. w 1.9 by³ 1 czujnik po³o¿enia peda³u gazu a w CR s± 2 4. czujnik po³o¿enia klap wirowych (tutaj nie jestem do koñca pewny) 3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki - czujnik ci¶nienia spalin - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem - przy³±cze czujnika ci¶nienia spalin Ju¿ nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych zaworków. Owszem w 1.9 TDI by³o ich sporo... Pozdr. -- Bugatti 65 |
Data: Marzec 18 2010 14:57:30 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | Lopez napisa³(a): Witam,Jak diesel to tylko sze¶æ garów. Przejedz sie takim to zmienisz zdanie. -- Krzysiek 66 |
Data: Marzec 18 2010 15:01:23 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Yans van Horn | Krzysztof 45 wrote: Lopez napisa³(a): 8, 10, 12 nie mo¿e byæ ? ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 67 |
Data: Marzec 18 2010 20:57:41 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | Yans van Horn napisa³(a): 8, 10, 12 nie mo¿e byæ ? ;-)Wystarczy 6 :) -- Krzysiek 68 |
Data: Marzec 18 2010 14:05:56 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | Krzysztof 45 napisa³(a): Jak diesel to tylko sze=B6=E6 gar=F3w. A¿ tak dobrze to nie ma, jeszcze nie, jeszcze pewnie d³ugo nie :) L. -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 69 |
Data: Marzec 18 2010 15:13:54 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | Jak diesel to tylko sze¶æ garów. Ja tam nie wiem ch³opaki co wy tak narzekacie je¿d¿ê Astr± H 1.3 CDTI i bardzo mi siê ten odg³os silnika podoba :) mo¿e dlatego ¿e ogólnie mam sentyment do wysokoprê¿nych :) 70 |
Data: Marzec 18 2010 20:59:48 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | szymo napisa³(a): Ja tam nie wiem ch³opaki co wy tak narzekacie je¿d¿ê Astr± H 1.3 CDTI i bardzo mi siê ten odg³os silnika podoba :) mo¿e dlatego ¿e ogólnie mam sentyment do wysokoprê¿nych :)No to jak by¶ pos³ucha³ sze¶æ garów to by Ci sie mokro zrobi³o ;) -- Krzysiek 71 |
Data: Marzec 18 2010 21:30:02 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-03-18 20:59, Krzysztof 45 pisze: szymo napisa³(a): Mi wystarczy³oby 5 z Audi 100 C4 ;) Pozdrawiam !! 72 |
Data: Marzec 19 2010 10:52:15 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mario | Krzysztof 45 pisze: szymo napisa³(a): eetam sze¶æ, osiem to jest to :-) pozdrawiam mario 73 |
Data: Marzec 19 2010 12:17:56 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | U¿ytkownik "szymo" napisa³ w wiadomo¶ci Ja tam nie wiem ch³opaki co wy tak narzekacie je¿d¿ê Astr± H 1.3 CDTI i Ile ?! 1,3 ?! Tyle maja wiatraki nagrzewnic w porzadnych samochodach... -- Picasso 74 |
Data: Marzec 20 2010 16:16:30 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | P_ablo pisze: U¿ytkownik "szymo" napisa³ w wiadomo¶ciCo to wed³ug ciebie jest porz±dny samochód 75 |
Data: Marzec 21 2010 00:03:37 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | U¿ytkownik "szymo" napisa³ w wiadomo¶ci
No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle maja silniczki do szyb ;) Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !? I do tego diesla ?! -- Picasso 76 |
Data: Marzec 21 2010 01:10:46 | Temat: Re: Po�egnanie z klekotem – HIP HI P HURRRRR!!!! | Autor: R2r | W dniu 2010-03-21 00:03, P_ablo pisze: We¼ nie rób jaj i nie opowiadaj, ¿e masz w samochodzie silnik wentylatora albo szyb o mocy 50 kW...Co to wed�ug ciebie jest porz�dny samoch�d :-> -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 77 |
Data: Marzec 22 2010 15:51:04 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | P_ablo pisze: U¿ytkownik "szymo" napisa³ w wiadomo¶ciTak posiadam i do tego silnika nie potrzebujê wujka szejka w arabi saudyjskiej aby przysy³a³ mi poci±gi z rop± do silniczków do szybach. 78 |
Data: Marzec 24 2010 01:19:35 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | U¿ytkownik "szymo" napisa³ w wiadomo¶ci
Silniczki "w szybach" to pryszcz! Kosiarke mam z silnikiem od Valkyrie (1500 ccm) - na caly trawnik musze 2 x tankowac. Ale na gaz jest i mam wujka Vladimira z rasyji co mi gaz rurociagiem podsyla... -- Picasso 79 |
Data: Marzec 18 2010 17:24:02 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Irokez | U¿ytkownik "Krzysztof 45" napisa³ w wiadomo¶ci Lopez napisa³(a): Witam,Jak diesel to tylko sze¶æ garów. Przejedz sie takim to zmienisz zdanie. eetam, ju¿ 5 jest fajne, zupe³nie inna harakterystyka pracy silnika, ci±gnie duzo ni¿ej pozdrofka -- Irokez AR 156 2.4JTD 80 |
Data: Marzec 18 2010 17:52:19 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: to | Krzysztof 45 wrote: Jak diesel to tylko szeæ garów. ....do momentu, a¿ siÄ™ benzynowym V6 przejdzie... -- cokolwiek 81 |
Data: Marzec 18 2010 20:54:24 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | to pisze: Krzysztof 45 wrote: Dokladnie :) Pozdrawiam Pawel 82 |
Data: Marzec 19 2010 07:21:42 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Massai | DoQ wrote: to pisze: Uch, mnie siÄ™ teraz marzy 8... -- Pozdro Massai 83 |
Data: Marzec 19 2010 10:57:40 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Massai pisze: Uch, mnie siÄ™ teraz marzy 8...Dokladnie :)Jak diesel to tylko szeæ garów....do momentu, a¿ siÄ™ benzynowym V6 przejdzie... I to takie najmniej 4litrowe:) Pozdrawiam Pawel 84 |
Data: Marzec 19 2010 10:06:30 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Massai | DoQ wrote: Massai pisze: W³asnie taki buczÄ…cy ³omot takiego V8 to jest to! ;-) -- Pozdro Massai 85 |
Data: Marzec 19 2010 12:31:25 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Massai pisze: W³asnie taki buczÄ…cy ³omot takiego V8 to jest to! ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs Dokladnie takie - z wolnego wydechu :)) Pozdrawiam Pawel 86 |
Data: Marzec 19 2010 15:17:19 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Seba | Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisa³(a): W³asnie taki bucz±cy ³omot takiego V8 to jest to! ;-)http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs Piêkna rzecz :) -- Pozdrawiam, Sebastian S. 87 |
Data: Marzec 19 2010 22:53:13 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Przemek V |
Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisa³(a): Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoj± drog± jak to jest po polsku? - wa³ p³aski? wa³ z p³askim wykorbieniem? http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg Ca³kiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.) http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo Flat plane ³opatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4 88 |
Data: Marzec 19 2010 22:59:57 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Przemek V pisze: Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swojÄ… drogÄ… jak to jest po polsku? - wa³ p³aski? wa³ z p³askim wykorbieniem? "Sounds like raped honda..." ;-) Ca³kiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.) V6 tez nie brzmia zawsze tak samo :) Moja np. ladnie gulgocze ;-) Flat plane ³opatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4 http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-) Pozdrawiam Pawel 89 |
Data: Marzec 20 2010 16:16:01 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Przemek V |
http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie innyDok³adnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglowaæ d¼wiêk V8 w TVR. Te to ju¿ zupe³nie dziko brzmi±. 90 |
Data: Marzec 20 2010 17:18:15 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Przemek V pisze: Dok³adnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglowaæ d¼wiêk V8 w TVR. Te to ju¿ zupe³nie dziko brzmi±. On tez maja flat plane? Bo brzmi zupelnie inaczej :) http://www.youtube.com/watch?v=iSEj_TN-lSo Pozdrawiam Pawel 91 |
Data: Marzec 20 2010 17:28:46 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Przemek V |
Przemek V pisze:Mo¿e nie zupe³nie - ja tam s³yszê podobieñstwo znaj±c na ¿ywo jak moja brzmi. Silnik AJP V8 w³asnej konstrukcji TVR jest flat plane. To co na youtube pisz±, ¿e to silnik z Rovera to bzdury. Starsze TVRy mia³y silniki Rovera ex-Buicka. AJP jest TVR'a i tylko w TVR'ach by³ montowany. Swoj± drog± ciekawe kto ma teraz do niego prawa, oprzyrz±dowanie, rysunki techniczne itp. 92 |
Data: Marzec 21 2010 13:34:31 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Brzezi | pi±, 19 mar 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisa³(a): Massai pisze: Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle... http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI No i dzwiek piekna V8 tylko taki bardziej przytlumiony: http://www.youtube.com/watch?v=zI0tyZ97OjQ Zakochalem sie w tym samochodzie :) Pozdrawiam Brzezi 93 |
Data: Marzec 21 2010 20:25:10 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Brzezi pisze: Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort Mialem okazje poeksploatowac takiego troche - faktycznie genialna bryka, klasyczny MB... I wlasnie ten silnik :) Pozdrawiam Pawel 94 |
Data: Marzec 18 2010 15:05:37 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Pan Piskorz | > a obecnie dosta³em 1.4 FSI. 95 |
Data: Marzec 18 2010 14:11:07 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | Pan Piskorz napisa³(a): > a obecnie dosta³em 1.4 FSI. Dok³anie tak, jeszcze siê nie nauczy³em. nie wiem czemu napisa³em FSI L. -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 96 |
Data: Marzec 18 2010 15:56:23 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bydlê | Lopez wrote: 97 |
Data: Marzec 18 2010 16:12:27 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Pawe³ W. |
98 |
Data: Marzec 18 2010 23:25:46 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bydlê | Pawe³ W. wrote: 99 |
Data: Marzec 18 2010 21:38:19 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Ludvigus | Some day 2010-03-18 14:21, some human being called * Lopez* claimed... Witam, Piszesz, ¿e silnik Diesel'a jest g³o¶ny, a je¼dzi³e¶ jednym z najbardziej topornych z poprzedniej epoki. Gdyby¶ przejecha³ siê dla porównania gnojówkowozem z common-railem, zmieni³by¶ trochê zdanie o "klekocie". Pozdrawiam, -- | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet." | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ] |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl 100 |
Data: Marzec 18 2010 22:30:26 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: R2r | W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze: Ale o ciszÄ™ w Å›rodku, doæ tego klekotania od którego wszystkie plomby w No, jak dla kogoÅ› silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to w³aÅ›nie wyglÄ…da... -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 101 |
Data: Marzec 19 2010 06:09:10 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | R2r pisze: W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze: Dokladnie. Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze istnieja TDI, ktore sa niby nie zawodne :P -- Karolek 102 |
Data: Marzec 19 2010 00:39:37 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Gom | On 19 Mar, 06:09, Karolek wrote: Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze Fakt.. Ja ju¿ nie mam si³y ci±gle poprawiaæ znajomego, któremu zamarzy³ siê MB E 2,7 CDI na "pompowstryskach" ;-) -- Gom 103 |
Data: Marzec 19 2010 12:10:58 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Pan Piskorz | Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze Jak widać powszechna wiedza Polaków o ortografii te¿ jest nik³a. P. 104 |
Data: Marzec 21 2010 08:23:54 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Pan Piskorz pisze: Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze LOL O interpunkcji jak widac rowniez. :P Chyba frajerstwo filipka jest zarazliwe :/ -- Karolek 105 |
Data: Marzec 19 2010 13:38:53 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | R2r napisa³(a): No, jak dla kogoÅ› silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to No w³a¶nie nie. Nie mia³em odczyniania tylko z tym sikaniem TDI . Prywatnie mia³em okazjê je¼dziæ jeszcze Honda Accord, Peugot 407 i s± sporo g³o¶niejsze od tego 1.4 TSI. Równie¿ sprawdza³em Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w 1.9 TDi ale tez jest g³o¶no. Wszystkie silnik Diesla s³ychaæ ca³y czas i na postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Za to ten benzynowy przy spokojnej je¼dzie i na postoju jest praktycznie nie s³yszalny ale jak ju¿ dzwiêk jest o wiele bardziej przyjemny ni¿ w Dieslu. L. -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 106 |
Data: Marzec 19 2010 14:54:02 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g | Lopez pisze: Równie¿ sprawdza³em Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w 1.9 TDi ale tez jest g³o¶no. Wszystkie silnik Diesla s³ychaæ ca³y czas i na postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Najwyra¼niej u¿ytkowanie VW 1.9 TDI odcisnê³o swoje piêtno na Tobie i masz teraz fobiê przed ka¿dym dieslem :) Za to ten benzynowy przy spokojnej je¼dzie i na postoju jest praktycznie nie s³yszalny ale jak ju¿ dzwiêk jest o wiele bardziej przyjemny ni¿ w Dieslu. Spokojnie - benzynê te¿ s³ychaæ. Poje¼dzisz trochê, zaczniesz narzekaæ :) 107 |
Data: Marzec 19 2010 10:44:30 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Jacek | W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet te¿ by³o cicho, dopóki kuny nie 108 |
Data: Marzec 19 2010 10:50:01 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Jacek pisze: W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet te¿ by³o cicho, dopóki kuny nie wynios³y mi maty wyciszaj±cej na budowe gniazda :-( te zwierzaki :) -- krzysiek82 109 |
Data: Marzec 19 2010 10:51:24 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mario | Nowej Octavce jedyne co s³ychaæ to ¶wist powietrze i bardzo przyjemne mruczenie silnika. to ja ju¿ wolê s³uchaæ diesla ni¿ benzynowe 4cyl badziewie. :-) pozdrawiam mario 110 |
Data: Marzec 19 2010 10:45:14 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Adam Adamaszek | On 19 Mar, 10:51, Mario wrote: Nowej Octavce jedyne co s³ychaæ to ¶wist powietrze i bardzo Sa wyjatki: http://www.youtube.com/watch?v=yl3PCxLF-5k&feature=related pozdr AA 111 |
Data: Marzec 19 2010 21:35:30 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mario | Adam Adamaszek pisze: On 19 Mar, 10:51, Mario wrote: aj, no tak zapomnia³em o silnikach Boxer. :-) choæ jednak wolê takie co¶: http://www.youtube.com/watch?v=GYk1nGLSAFk pozdrawiam mario 112 |
Data: Marzec 19 2010 13:54:02 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | Lopez napisa³(a):
Widzê, ¿e sporo w±tek siê zrobi³, chcia³em wyja¶niæ. Nie jestem mi³o¶nikiem VW czy niemieckiej motoryzacji. Prywatnie wola³bym samochód w³oski, bo jest ³adny lub francuski, bo wygody. Ale darowanemu koniowi …….:) Moim zdaniem jazda samochodem benzynowym z turbo jest du¿o przyjemniejszy ni¿ wysokoprê¿ny z turbo czy to z CR czy nie. Z podanych przyk³adów na super diesle nie mogê siê odnie¶æ tylko do Fiata bo ostatni Fiat jakim je¼dzi³em to 126p jaki¶ 25 lat temu. Z reszt± siê nie zgodzê, ani Honda Accrod ani Peugot 407 nie s± tak ciche ani nie przyspieszaj± tak równo jak turbo benzyna. Ale to rzecz gustu, ja Diesla na pewno nie kupiê. Dziêki za Wasz opinie Lopez -- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 113 |
Data: Marzec 19 2010 14:54:00 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Ma³o co nie da³em siê namówiæ na 2.0 TDI - brrrrrr Wiem, ¿e z oleju napêdowego zbudowano bombê, która zawali³a wielki gmach rz±du USA, ale nie widzia³em ¿adnego pal±cego siê samochodu osobowego napêdzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie osobowe -- widzia³em. :) Autokary to inna bajka, bo s± ciê¿kie. Podobnie z czo³gami, bo s± palone celowo koktajlami Mo³otowa. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 114 |
Data: Marzec 19 2010 21:53:13 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Eneuel Leszek Ciszewski pisze: gmach rz±du USA, ale nie widzia³em ¿adnego pal±cego siê samochodu No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru napedzanego silnikiem benzynowym. Pozdrawiam Pawel 115 |
Data: Marzec 19 2010 21:55:33 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur Ma¶l±g | DoQ pisze: Eneuel Leszek Ciszewski pisze: Nie b±d¼ taki - te Solarisy to benzyn± podlewali? ;) -- Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro. 116 |
Data: Marzec 19 2010 22:28:11 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Artur Ma¶l±g pisze: No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru napedzanego silnikiem benzynowym.Nie b±d¼ taki - te Solarisy to benzyn± podlewali? ;) Moze akurat te spalone byly wlasnie na etyline?;) Pozdrawiam Pawel 117 |
Data: Marzec 22 2010 13:25:42 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
> gmach rz±du USA, ale nie widzia³em ¿adnego pal±cego siê samochodu Jaka¶ rocznica zwi±zana z tym wybuchem (mo¿e rocznica koñca procesu sprawcy -- sprawcê z³apano niemal natychmiast) to 11 wrze¶nia. Ale sprawc± tamtego wybuchu (budynek zmniejszy³ siê o chyba dwie kondygnacje) nie by³ ¿aden Arab, lecz weteran z Wietnamu. > osobowego napêdzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru Za m³ody jeste¶ -- gdyby¶ je¼dzi³ po ZSRR, widzia³by¶ nieraz. Produkowano nawet czo³gi z silnikami benzynowymi. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 118 |
Data: Marzec 22 2010 13:50:39 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' Ma¶l±g | Eneuel Leszek Ciszewski pisze: "DoQ"(...) No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru LOL - ale argument. Zapomnia³e¶ pewnie te¿ o Zi³-ach, Krazach itd., które tez by³y pêdzone etylin±. Trzeba by³o widzieæ np. zdziwionego kierowcê Stara 28 po zatankowaniu do pe³na etylin±. 119 |
Data: Marzec 22 2010 23:32:18 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
LOL - ale argument. Zapomnia³e¶ pewnie te¿ o Zi³-ach, Krazach itd., Trudno powiedzieæ, czy zapomnia³em. :) Mowa by³a o autobusach, wiêc wyja¶ni³em, ¿e nawet czo³gi by³y z silnikami beznynowymi. Wiêkszej l±dowej budowli je¿d¿±cej ni¿ czo³g chyba nie ma. Z innej strony -- nie wiem, czy te du¿e czo³gi by³y napêdzane takimi silnikami. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 120 |
Data: Marzec 19 2010 22:40:12 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | Eneuel Leszek Ciszewski napisa³(a): --Co to jest? -- Krzysiek 121 |
Data: Marzec 20 2010 11:27:27 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | U¿ytkownik "Krzysztof 45" napisa³ w wiadomo¶ci Eneuel Leszek Ciszewski napisa³(a): pomylony reczny delimiter :) ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :) -- Picasso 122 |
Data: Marzec 20 2010 12:19:23 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | P_ablo napisa³(a): pomylony reczny delimiter :)Pytam sie w³a¶ciciela tego cuda, bo nie wiem czy jest ¶wiadomy z (kaszanki) :) ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :)Ja z OE od lat nie korzystam, ale o ile dobrze pamiêtam, by³o co¶ kiedy¶ jak OE-QuoteFix ¶wietna nak³adka i dawa³a radê. Polecam to sprawdziæ jak z OE podpisa³e¶ jaki¶ cyrograf ;) -- Krzysiek 123 |
Data: Marzec 21 2010 07:37:44 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: | Witam serdecznie. Dwa dni temu dosta³em nowe auto od firmy, wcze¶niej by³o to Octavia 1.9 TDISzczê¶ciarz. Gratulacje. Te¿ tak chcia³bym. I powiem jedno: nigdy wiêcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, ¿e mam samochód aA gdyby tak jeszcze porz±dny wolnoss±cy motor... Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 124 |
Data: Marzec 21 2010 20:58:44 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: V-Tec | Lopez pisze: Witam, mia³e¶ po prostu niewyciszon± octaviê na pompowtryskiwaczach :) Jeden s±siad je¼dzi cors± 1.3cdti drugi je¼dzi³ fabia 1.4tdi - zgadnij, które auto budzi³o mnie rano. -- pozdr, W. 125 |
Data: Marzec 22 2010 09:17:30 | Temat: Re: Po¿egnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: | |