Pompa i paliwo w oleju
1 | Data: Lipiec 02 2012 06:46:35 |
Temat: Pompa i paliwo w oleju | |
Autor: Szymon Więcek | Witam, 2 |
Data: Lipiec 02 2012 06:48:08 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Szymon Więcek | poprawny link 3 |
Data: Lipiec 03 2012 13:23:07 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Coaster | On 7/2/12 8:48 AM, Szymon Więcek wrote: poprawny link A teraz: "The requested URL /garbus/product_info.phpcPath=25_58_276&products_id=5608 was not found on this server." :-/ -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 4 |
Data: Lipiec 03 2012 13:21:58 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Coaster | On 7/2/12 8:46 AM, Szymon Więcek wrote: Witam, "Product not found!" :-) -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 5 |
Data: Lipiec 03 2012 19:05:17 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Taptuś | W dniu 2012-07-03 13:21, Coaster pisze: On 7/2/12 8:46 AM, Szymon Więcek wrote: Nie róbcie łysemu plecow ;) jak bedzie chcial to mu zaprojektuje porzadny sklep ;) a poki co chodzi chyba o link: http://abcgarbus.civ.pl/garbus/product_info.php?cPath=25_58_276&products_id=5608 6 |
Data: Lipiec 04 2012 05:20:28 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Szymon Więcek | Dokładnie chodzi o ta pompke elektryczna bo nie wiem czy wtedy dobrze 7 |
Data: Lipiec 04 2012 10:46:58 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Coaster | On 7/4/12 7:20 AM, Szymon Więcek wrote: Dokładnie chodzi o ta pompke elektryczna bo nie wiem czy wtedy dobrze Ja bym sie tzrymal od elektrycznych z daleka - z powodow ideowych tez :-) Najlepiej by bylo kupic nowego Pierburga ale widze, ze cena mocno zaporowa... :-/ Nie mozesz po prostu kupic zestawu maprawczego? Wymienic membrany? Trzeba tylko pamietac o wstepnym napieciu membramy pompy przy montazu - inaczej moze sie zuzyc dosyc szybko i bedzie znowu przeciekac. Ja wymienialem w oryginale membrany, potem kiedy juz sie zusyly nie bylo w sklepie kupilem taka 'wysokoa' cala pompe - nierozbieralna http://tinyurl.com/pompa-do-garba (ale do wersji z pradnica) i nie bylo zadnych problemow. -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 8 |
Data: Lipiec 04 2012 09:04:19 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Szymon Więcek | Nie mozesz po prostu kupic zestawu maprawczego? Wymienic membrany? Nie moge wlasnie bo mam zalozona pompe nierozbieralna.
Wlasnie dokladnie taka mam Czym sie rozni wersja z pradnica i alternatorem ?? Ja miałem pradnice ale zmienilem na alternator ale nie zmienialem pompki Czy to moze byc jakis powod Pisałem tez wczesniej ze bolem byl 3 mm za krotki w popce i nie wiem czy to moze byc powodem -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Lipiec 04 2012 12:10:58 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Coaster | On 7/4/12 11:04 AM, Szymon Więcek wrote: Nie mozesz po prostu kupic zestawu maprawczego? Wymienic membrany? Tu sa obydwie pompy - jak pisza z zewnatrz _prawie_ sie nie roznia: http://tinyurl.com/pompa-do-pradnicy http://tinyurl.com/pompa-do-alternatora Ja uzywalem wersji do pradnicy ale tu: http://tinyurl.com/pompy-porownanie dobrze widac roznice - trzeba zajrzec od spodu. ;-) Pradnica po prawej alternator po lewej. Ja miałem pradnice ale zmienilem na alternator ale nie zmienialem pompki Powodem zroznicowania pomp jest wieksza 'objetosc' alernatora: Pradnica: http://www.jbugs.com/store/graphics/00000001/gr15n.jpg Alternator: http://www.jbugs.com/store/graphics/00000001/al82n.jpg Pompa 'pradnicowa' jest prosta a 'alternatorowa' lekko pochylona. Pisałem tez wczesniej ze bolem byl 3 mm za krotki w popce i nie wiem czy to Popychacz powinien byc dobrany do pompy: http://tinyurl.com/popychacze "Most angled fuel pumps for alternator use a 99.5 mm rod while generator pumps use a 107mm rod. Using a longer rod (107mm) on an alternator pump will break the pump lever instantly." -- PoZdR +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "Tut! Tut!" cried Sherlock Holmes. "You must act man, or you are lost. Nothing but energy can save you. This is no time for despair." Sir Arthur Conan Doyle, The Five Orange Pips +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 10 |
Data: Lipiec 04 2012 10:38:43 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: Szymon Więcek |
Chyba na odwrot ale to maly problem Chyba ze w rysunku jest zle opisane Popychacz powinien byc dobrany do pompy: To wiem tylko czy roznica w pompie (alternator lub pradnica) i minimalna roznica w popychaczu moze dawac taki objaw ze paliwo idzie do paliwa ? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 11 |
Data: Lipiec 09 2012 10:08:43 | Temat: Re: Pompa i paliwo w oleju | Autor: fasola | hej, |